Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu mn burglar eindelijk 75 is geworden en alle quests af heeft ben ik aan de marks begonnen... gaat tochwel vrij rap, gisteren: 3 barrows, school/lib, en 2 12 mans skirmishes gedaan... zit volgensmij al rond de 25 nu :)
Nu nog een mooi symbol krijgen om een 75SA LI te maken.

edit: @JohnnyV76 is het gisteren nog gelukt in de raid, zag dat onze kin 2 groepen heeft gestuurd (nice voor een non raiding kin)

[ Voor 19% gewijzigd door Rfce op 28-10-2011 09:31 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En johnny, hoeveel worn symbols heb je al, 9? 10? :D

Aggro is inderdaad eenvoudiger. Ik heb pit ook als 71 getankt met 3 lvl 75 hunters zonder problemen. Moet er wel bij zeggen dat die volgens mij nog geen deftig lvl 75 wapen hadden ook niet en net als ik nog met een 65 SA bezig waren.

Ook survivability is super hoog. (1h + shield). Guardian's zijn terug op weg naar SoA onsterfelijkheid heb ik de indruk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284918

Tank speelt inderdaad weer erg lekker op 1h en schield. Ben marks aan het verzamelen voor de 4 pieces en zie dat de nadruk erg op vit en daarna might ligt terwijl ik voor isen ook agi op max kon houden, dat gaat echt niet meer lukken. Ik heb ook sterk de indruk dat ik veel meer power verbruik met 1 hander/schild. Hier hoefde ik nooit op te letten eigenlijk maar nu zeer zeker wel tijdens langere gevechten.

Ook in OP kan ik aardig vooruit, met een 3rd age 2 hander aan het zwaaien en solo speelt dit erg rap moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Mijn Champion is inmiddels level 18, hoop hem vanavond naar 20 te brengen. Ik merk dat ik veel misses en dodges krijg met 2 one handed swords. Is het verstandig om overstappen naar een 2 handed wapen? Het DPS verschil op de wapens is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Loev schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:21:
Mijn Champion is inmiddels level 18, hoop hem vanavond naar 20 te brengen. Ik merk dat ik veel misses en dodges krijg met 2 one handed swords. Is het verstandig om overstappen naar een 2 handed wapen? Het DPS verschil op de wapens is minimaal.
Heb ik op mijn champ geen last van gehad en ik heb eigenlijk altijd met 2x 1h rondgerend. Misschien zijn je swords inmiddels licht achterhaald? Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik sinds deze expansion niet meer heb gespeeld, wellicht is er iets veranderd met hit/miss ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Rfce: Ja het is gelukt :) Best leuk ja als je op 1 avond met 2 groepen van 12 de HM haalt.

@Lointje: Sinds de oude 2nd age symbols heb ik niet super veel geluk meer (denk alles opgebruikt). Heb al heel wat skirmish raids gedaan en tot vandaag nog geen gewonnen. Heb er 1 uit de Draigoch raid gehaald ivm de deed en vandaag dan eindelijk in een skirmish eentje. Boog gemaakt maar is niet geweldig geworden. Op zich niet heel erg want de belangrijkste heb ik er op kunnen stoppen en nu 5 greater empowerments later is ie bijna af.... mss dat ik er nog 2 op gooi maar mss ook niet. Wel leuke DPS increase op de boog. lv75 third age maxxed is 118.0 DPS en maxxed lvl75 2nd age is 137.9 DPS.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Huh?! Mijn dwarf guard heeft geen baard meer... Heel vreemd. Zowel char menu als ingame.

update: is een bug met bepaalde items van Isengard. Kan zowel effect hebben op de haartooi en de kingroei (dat ding onder je mond, niet je groep) van je char. Als je deze gearstukken wisselt met andere, is de lichaamsbeharing weer als vanouds. Ik geef het maar mee... Don't panic, it's a bug. 8)

[ Voor 82% gewijzigd door Hurtebise op 30-10-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 14:21
Loev schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:21:
Zodra je een hoop skills hebt die meerdere hits per ability doen, of die in één klap heel veel damage doet (Savage Strikes, Brutal Strike, Relentless Strikes) zou ik overschakelen op een twohander. Tijdens het questen ben je sowieso meestal bezig met het slopen van één mob per keer, dan heb je meer aan een twohander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 20:47

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Bestaat Room for Improvement op Snowbourn nog steeds? Ben een jaartje terug gestopt met spelen (Peggie, 20-ish female Hobbit Burg), en zit er aan te denken om t weer op te pakken :) Hoop dat de kinship nog bestaat en ik er welkom ben! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
afgelopen weken 2x ff gelvled, erg druk met verbouwen en voorbereidingen voor trouwen :)
Al moet ik zeggen dat 't rustige tempo me wel bevalt en 't lvl-en me in RoI tot nu toe niet tegenvalt, leuke quest verhaaltjes en zo. En eigenlijk 1 grote verhaallijn zo'n btje, wel grappig :)

't gaat wel vrij vlot, je hebt in een avondje spelen er zo 1-2 lvl's bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-05 18:56
kort vraagje: iemand enig idee welke server de minste lag heeft voor spelers uit nederland? en welke server daarvan heeft de meeste nederlandse spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Moet niet echt uitmaken alle server zijn op dezelfde plek gehost, laurelin of snowbourn zitten de meeste Nederlanders denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:38
Weet iemand trouwens hoe het met My Lotro staat? Het werkt nog steeds half bij mij, ben benieuwd wanneer eea gemaakt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 09:28

TAA

Liever IRC

Hier geen enkel probleem met my.lotro. Sinds vorige week loopt het bijwerken vrijwel realtime; deeds, levels, gear, alles staat binnen een minuut of wat op de site... Moet ook wel met de lotteries denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256728

TAA schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:33:
Hier geen enkel probleem met my.lotro. Sinds vorige week loopt het bijwerken vrijwel realtime; deeds, levels, gear, alles staat binnen een minuut of wat op de site... Moet ook wel met de lotteries denk ik ;)
Misschien ben ik dan toch een van de weinigen waar Mylotro alleen de eerste twee weken na de transfer werkte...

Ik krijg nog steeds de bekende 'there is an error processing your request', homepage werkt niet, blog niet, moet de pagina verversen om op het forum te komen, kinship niet herkend, chars kan ik niet benaderen etc. Alleen de pvp leadership boards kloppen. Of ik nu IE gebruik, Opera, Chrome, of de Ipad - uitkomst is hetzelfde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:38
Hier dus precies hetzelfde. Alleen de lottery werkt + ik zie de updates van de quests maar zodra ik verder klik, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283903

Bij mij precies hetzelfde. Gelukkig worden de levels nu wel geupdate zodat ik in ieder geval aan de lotteries mee kan doen ;)
Kan nog steeds mijn characters niet bekijken (wel in de android en iphone app), en volgens mylotro zitten al mijn characters nog steeds niet in een kinship.
We zullen wel zien of ze het ooit nog fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Notlupus schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:17:
Zodra je een hoop skills hebt die meerdere hits per ability doen, of die in één klap heel veel damage doet (Savage Strikes, Brutal Strike, Relentless Strikes) zou ik overschakelen op een twohander. Tijdens het questen ben je sowieso meestal bezig met het slopen van één mob per keer, dan heb je meer aan een twohander.
Bedankt voor de tip. Mijn character heeft nu een 2 handed sword en alles gaat een stuk sneller dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ johnny Bij mij is het deze keer anders. Na drie jaar pech heb ik nu toch op de tijd dat ik mijn 90 s4m heb gehaald, twee worn symbols gewonnen :) Op de bijl moest ik 1 legacy change scroll gebruiken, op de belt 2. nu wat sparen voor scrolls. Nog 1tje voor een ettens-2h zou mooi zijn. Evt eens meegaan naar een dragon run.

@ peggie Je hebt de weg zelf terug gevonden, welkom :)

@ madgoblin My lotro werkt wel voor lotteries enzo. Echter als je in een oude euro-kin zit (van euro servers die al van bijna in het begin bestaan), kan je nog problemen hebben. Ik kan momenteel ook mijn specs niet zien in lotro bv. Iemand die tijdelijk uit de kin was gestapt wegens inactiviteit kon het wel in de no-kin mode, en niet meer als hij terug was. Wat vaag allemaal. Ik hoop dat het ooit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:01:
@ johnny Bij mij is het deze keer anders. Na drie jaar pech heb ik nu toch op de tijd dat ik mijn 90 s4m heb gehaald, twee worn symbols gewonnen :)
Nice, ik zit net rond de 45 s4m, grrrrr waar moet ik de tijd vandaan halen (en het farmen opzich gaat vrij rap). Zag van het weekend ook voor t eerst een symbol droppen, rol ik 12 :+ Had die dag sowieso geen luck, geen enkele rol boven de 40, volgensmij was mn burglar ziek.... want normaal behoort die alles weg te kapen 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Rfce op 07-11-2011 16:27 . Reden: typo ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Nog 29 S4M op m'n Minstrel dus maar begonnen om m'n Burglar naar 75 te levellen. Deze week voor het eerst serieus naar Draigoch; hoop op een tweede symbol voor een Guardian Belt (dus T2HM finishen) zodat die in ieder geval "klaar" is voor Update 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Heb mijn LI in Eregion opgehaald, nog even wezen questen in Angmar, daar lvl 48 geworden, vervolgens de Mines ingedoken om daar allemaal oranje quests op te pikken. Ik hoop dat het lukt met mijn Minstrel. Ik heb sowieso vrij slechte herinneringen aan mijn Guard destijds, toen die de ondergrondse trip aanvatte en meer dan regelmatig met zijn dwergensnuffel tegen het canvas ging.

Inmiddels weet ik wel beter wat wel en niet te doen met LI's. Ik ben benieuwd. Zelfs na twee chars door Moria te hebben geloodst, is het opnieuw zoeken naar de juiste route. Wat dit gebied dan juist ook weer zo mooi maakt (vanilla Old Forest, anyone?).

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 08-11-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:45
Volgens mij kun je veel beter eerst tot lvl 50+ levelen in Eregion of ergens anders, en dan pas Moria ingaan.
Op die manier heb je een veel betere quest ervaring in Moria, dan kom je daar rond de lvl 59 uit en kun je tot 60 in lothlorien om dan meteen door te stromen naar mirkwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
ik ga nooit moria in voor lvl 53 en ik moet ook de thorin goat hebben. Anders nog wel genoeg te doen aan deze kant van de bergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:36:
Volgens mij kun je veel beter eerst tot lvl 50+ levelen in Eregion of ergens anders, en dan pas Moria ingaan.
Op die manier heb je een veel betere quest ervaring in Moria, dan kom je daar rond de lvl 59 uit en kun je tot 60 in lothlorien om dan meteen door te stromen naar mirkwood.
Ben nu 57 op mn Guard en speel in Lorien... het moet natuurlijk wel een beetje een uitdaging zijn... ja ik weet dat als je op hoger lvl moria ingaat de quests vlotter verlopen, maar dat wil ik juist niet.
Maar je hebt gelijk, als je niets geeft om questen met je char, en zo snel mogelijk 75 wilt worden, kun je beter rond 52 de mines in gaan (is nl voldoende content om 52 te halen; Angmar, Forochel, Eregion, Misty Mountains)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Grappig. Ik ben met m'n laatste chars juist op 46-47 moria ingegaan om er op 53 weer heel hard uit te rennen :P

Minder grappig; gisteravond dropte voor de 3e keer deze week een Worn Symbol in een skirmish en dat bracht mijn rolls voor deze week op:
+ 2x 1
+ 1x 2

Gelukkig won een kinnie (was een PUG) met een roll van 55 8)7

Hoop dat het morgen beter gaat (Draigoch) :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat ik als richtlijn aanhoudt is op 58 lorien in, want pas vanaf dan gaan de deeds tellen;

Verder vind ik forochel en eregion beiden ook erg leuk om in te questen, dus dan zit je sowieso al snel daar in de buurt voordat je moria in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Is de monthly fee voor VIP verlaagd naar 9.99 $ ? Zag het in load screen spam reclame banner. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:17
Hmpf, m'n signature op het officiele forum is zonder enige vorm van notificatie leeggemaakt. Er stond alleen een linkje naar m'n eigen forum in. Eens kijken welke verklaring ik krijg...

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:23:
wat ik als richtlijn aanhoudt is op 58 lorien in, want pas vanaf dan gaan de deeds tellen;
Inderdaad. Ik ga ergens tussen 45-48 (afhankelijk hoe sterk een class is) mijn legendary halen. Op 50 moria binnen en op 58 naar Lorien. Beetje ontmoedigend als je daar al een tijdje zit te farmen en dan plots beginnen de deeds te tellen ^^

Zo zijn er nog een paar dingen. Forgotten treasure deeds ook pas op lvl 56.

Ik speel nu wat minder dus voor high level weet ik niet goed wat je best doet. Deeltje mirkwood, deeltje enedwaith waarschijnlijk. best doordoen tot 67-68, en dan pas naar dunland. 65 naar dunland moet je goed gebruik maken van tasks en rested xp om de 75 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Hurtebise schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:39:
Is de monthly fee voor VIP verlaagd naar 9.99 $ ? Zag het in load screen spam reclame banner. >:)
Als je betaald voor 3 maanden en niet als EU customer betaald in €. Normaal gesproken betaal je per maand €12,99 of €30 voor 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:39:
Hmpf, m'n signature op het officiele forum is zonder enige vorm van notificatie leeggemaakt. Er stond alleen een linkje naar m'n eigen forum in. Eens kijken welke verklaring ik krijg...
Dat weet ik wel... "Goh! Hij leeft toch nog!" :+

• Hurtebise
Dat ik deze nu pas ontdek :(
http://www.lotrointerface...tabaseanditemtracker.html

Anyway, lijkt me uiterst handig want door die tasks blijven mijn bags steeds overlopen van dergelijk niet onbelangrijk grut.

• TAA

TAA

Liever IRC

Vanwege de ongeplande lock reset gisteren een spontane extra semi-pug Draigoch run gedaan en hem T2HM neergehaald. Keurig volgens traditie 2x de lowest roll; zowel op de armour (4 pieces) en scales.

Daarna het Worn Symbol van de deed gebruikt om een belt te maken voor m'n Guard. Was niet echt je-van-het maar met een handvol lvl75 belts, een paar miljoen iXP en 8 GE scrolls kun je een hoop doen. Shield-use rank van 15 (1st age lvl60 belt) naar 54 ofzo. Ben benieuwd wat dat gaat doen... was te laat om nog te testen ;)

Vanavond het kunstje hopenlijk herhalen; heb er niet veel zin in eerlijk gezegd. Gevecht duurde lang (1,5 uur) en is ronduit saai. Met nog 3 tanks in de kin zal ik binnenkort m'n minstrel of burglar mee kunnen nemen. Beetje afwisseling is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NICE, die vanavond eens testen... task items zijn een kriem, als ze nu al het lvl toe konden voegen zou het al iets schelen.... nu zit je vaak met meuk die je niet meer op je char kunt gebruiken.

Gisteren btw een klein k*t moment tijdens een 12mans skirmish... De skirmish opzich verliep zonder problemen... Alleen toen we gingen looten... Bleek dat de leader een crash had gehad... weet dus niet of iemand al geloot had of niet, maar wij dus ff wachten totdat ie terug kwam... dat duurde ff, toen raaken lichtelijk een aantal man in paniek. Kennelijk zit er een tijdslimit op :o . Anyhow, iemand loot dus ff snel de runes en relic weg, en leaved. Leader was inmiddels omgeswitched... dus die ging dan de loot verdelen. 1ste item was een vet item voor de captain... mn kinnie won de roll (hij was toevalig ook de leader nu). Hij wachte even om ieder een kans te geven om te rollen, en opeens poef... boel reset/disband of wat dan ook. Kortom niemand had loot.
Waarom is dit zo ingebakken, dat skirmishes resetten??

[ Voor 48% gewijzigd door Rfce op 11-11-2011 09:29 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Hurtebise schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:51:
Dat ik deze nu pas ontdek :(
http://www.lotrointerface...tabaseanditemtracker.html

Anyway, lijkt me uiterst handig want door die tasks blijven mijn bags steeds overlopen van dergelijk niet onbelangrijk grut.
Lijkt op Busy Bee: http://www.lotrointerface...info536-BusyBeeTasks.html

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:41
@Rfce: geen idee waarom de skirmlootsessies een tijdslimiet hebben, maar behoorlijk vervelend is het wel, als je op je gemak de loot wilt bekijken en de rolls classgericht toe wilt staan loop je al gauw door de tijd heen en ben je alles wat nog niet verdeeld is kwijt.
Wat wij met kin nu doen is de niet boa spullen onmiddellijk in de packs van de leader dumpen om dat naderhand te verdelen.

Overigens is Draigoch storend buggy, afgelopen vrijdag een uiterst soepele run tot 6% en Draigoch gaat inactief en is niet meer in beweging te trappen. GM's en superior GM weigeren om hulp te bieden :/

Resultaat is dat er steeds minder kinnies zin hebben om de enige endgame raid die er is te doen, het is meer hopen dat de bugs niet de boel dwarsbomen dan dat de raid zelf een uitdaging is. We gebruiken al geen pets/banners/runerocks om de bugs te omzeilen maar da's blijkbaar niet genoeg. Je zou toch mogen verwachten dat de bugs er inmiddels eens uitgehaald zouden zijn, ze hebben tijd genoeg gehad.

Zeldzaam brakke expansion, uiterst saai om 10 levels er bij te harken en dan is er niets anders te doen dan tegen bugs vechten in het enige endgame dat er nog is. De scaled skirms noem ik geen endgame, dat is niet meer dan ff raggen/looten en wegwezen.

* botoo is weer 90% van de tijd in Ettenmoors en om te voorkomen dat er te weinig actie is speel ik actief op 2 verschillende servers.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Forced Taunts zijn killing bij Draigoch. Of niet, maar net hoe je het bekijkt ;) Het lijkt niet altijd fout te gaan; bij de vorige run verviel ik 2x in mijn standaard rotatie met Engage maar er gebeurde gelukkig niets.

Wat ik veel vervelender vind is dat het gevecht dermate lang duurt en zo ongelofelijk repetatief is dat ik na de eerste keer er eigenlijk al geen zin meer in had. Het zal wel sneller worden nu iedereen 2nd agers heeft.

Gisteravond m'n minnie ook op 4/6 gezet van de set. Vanavond de laatste 200k XP op m'n Burg binnen harken en de grote gear/LI swap uitvoeren. Hoop dat ik nu eens mazzel hebt; bij m'n Guard moest ik 5 van de 6 legacies replacen. Not funny. En kostbaar ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even bekeken (nog niet ingame)... kan deze ook je bags checken op items die je al bezit?
Want dat schermpje zo ingame is wel handig, als je actief taskitems aan t zoeken bent... met die andere moet je nl elke keer ff updaten en je general text log doorscrollen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Forced Taunt op Draigoch ook al tricky? *zucht*

De voorlaatste keer was ik MT en heb engage naar hartelust gebruikt, gelukkig zonder gevolgen toen. Maar is er dan mss iets wat we zonder risico kunnen gebruiken? of zullen we maar liever naakt, ongewapend en zonder skills te gebruiken naar binnen gaan?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:14:
...of zullen we maar liever naakt, ongewapend en zonder skills te gebruiken naar binnen gaan?
precies, gewoon naakt en met de blote vuist die draak te lijf gaan :+
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar als ik dit zo lees inderdaad erg triest dat in de enige end-game raid nog zoveel bugs zitten |:(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Gisteravond op m'n Burglar een 2nd ager gemaakt; hoefde maar 5 van de 6 legacies te replacen :P

Gelukkig is er de store nog voor Greater Empowerment Scrolls... Convenience all the way ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Update 5 aangekondigd: Armies of Isengard.

http://www.lotro.com/gameinfo/1557?lang=en_US
Update 5: Armies of Isengard Face the Terrible Armies of Orthanc and Defend the Kingdom of Rohan! in the Final Update of 2011

New With Update 5!

The Prince of Rohan

The Epic Story continues! Aid Prince Théodred as he endeavors to keep the forces of Saruman from entering his homeland, the Kingdom of Rohan! Report to Théodred"s camp and help prepare his troops for the trials to come against the armies of Isengard. The Ford of Isen, the gateway to Rohan, must be held at any cost!

Instance Finder

Now you can quickly jump into new Rise of Isengard instance content with old friends or meet new ones through the LOTRO Instance Finder! You will also earn additional rewards as you complete randomly-selected instances and skirmishes through the Instance Finder.

Begin the assault on Saruman's stronghold through five new instances culminating in a confrontation with Saruman himself!

>> Rise of Isengard instance pack info (Included with Isengard Web Purchase)

Dargnákh Unleashed

Enlist as part of a covert mission to sabotage the inner workings of the Isengard war machine. Cause widespread destruction by turning a wild troll against its would-be masters and uncover clues about Saruman"s nefarious plan taking shape within the shadows of Orthanc!

Fangorn's Edge

Scout out and disrupt one of Saurman"s lumber operations on the outskirts of Fangorn forest. Eliminate Uruk foresters and guards and contend with their violent overseer but beware for when Fangorn forest is involved not everything is as it seems!

Pits of Isengard

Descend into a forgotten laboratory in the caverns beneath Orthanc where twisted experiments still roam. Face terrible abominations, discarded as Saruman endeavored to perfect the monstrous Uruks. Make haste as you delve deeper into the pits and discover the truth about Saruman"s plans!

The Foundry

Powerful and mysterious weapons have been appearing in the hands of soldiers under Saurman"s command. Infiltrate the Foundry, the sprawling subterranean heart of Saurman"s war effort, and disrupt the supply of the dangerous weapons to deal a fateful blow to Isengard!

The Tower of Orthanc

Saruman of Many Colours has been laboring for far too long within Isengard, unimpeded and unseen. What terrible plan has he set in motion? Swing wide the gates of Orthanc and enter the dangerous and shadowy tower to confront the powerful traitor himself. Gather together your eleven most powerful allies and steel your resolve for, should you fail, all hope may be lost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Rfce schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:18:
[...]

precies, gewoon naakt en met de blote vuist die draak te lijf gaan :+
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar als ik dit zo lees inderdaad erg triest dat in de enige end-game raid nog zoveel bugs zitten |:(
Je bags worden inderdaad automatisch gecontroleerd op items :)

• Hurtebise
Kreeg gisteren enkele purple dyes van een kinnie. Natuurlijk meteen de flesjes gebruikt op mijn cloack, schoenen, chest...
Het ziet er niet uit! :+
How to undo? ctrl-z werkte niet.
Je kan dat allemaal previewen hoe dat er gaat uitzien :) Nu moet je ofwel dye wash bemachtigen, ofwel een ander kleurtje opzetten. (of gewoon andere cosmetics activeren). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Vanaf vandaag 18e tot de 23e nov, 20% off voor virtues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gisteren Draigoch voor het eerst met m'n hunter gedaan, dikste devastating was 20.572 op Draigoch's body :X Weliswaar stevig gebuffed en Draigoch stevig gedebuffed, maar toch 20+K is imho een beetje overdreven. Natuurlijk is het de uitzondering maar hits rond 10K kwamen veelvuldig voor.

Wat moet dat worden als we first agers krijgen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Botoo met welke class heb je zo'n zieke dmg output?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hunter, traited red en cool burn, Heartseeker. En ja, ziekelijke damage.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar wel met +50% ranged damage :)
Wss... hadden de champs nog aggro boven je of nie?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu mn hunter aan t levellen in Dunland (inmiddels al 69)... Hoe gaan de lvl75 hunters getrait?? Voorheen focuste ik me op de Strength stance, maar nu met de nieuwe skills, is het misschien beter om je meer te richten op focus en om in precision te gaan... hoe denken jullie erover?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@JohnnyV76: het was voornamelijk hunter en burg die de aggro hadden, maar ook de champ had het wel eens :)
@Rfce: precision is de nieuwe stance (vooral met de legacy).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was altijd al Precision hoor :)
Met de helegrod set en een goede focus burn rotatie kon je vaak nog aggro trekken boven S:S hunters met hun extra threat generation.

S:S heeft m.i. niet zoveel voordelen nu (ook geen nadelen meer) en de 10% ranged offence komt in de praktijk neer op slechts +6,3% damage. Dit kun je checken door het verschil in damage voor een bepaalde skill te berekenen met S:S aan en met S:S uit. De extra focus van S:P en de crit mp legacy zorgen volgens mij voor meer DPS increase dan de 6.3% van S:S.

Sta nu nog steeds in huntsman traits omdat ik erg gewend ben aan de snelle inducties. Ik moet nog eens een bowmaster setup proberen icm S:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel zo af en toe op mn hunter, niet eens raid content, vandaar dat ik me er niet echt in verdiept had, maar ik zal je eens inspecten als je online bent met Kyanthir :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
precision ftw! altijd al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik vind het eerste TA wapen (mace, zwaard) voor de minstrel erg tegenvallen. Weinig zinvolle buffs op. Relics en gems uiteraard wel, maar de wapengebonden buffs zijn voor mijn char weinig zinvol. Ik speel wel net met mijn eerste LI wapen in Moria. Uiteraard zal ik wel beter spul tegenkomen.

Toch wel balen dat ze de mount travelpunten pas unlocked hebben vanaf lvl 50. Ben lvl 48. :( Why Turbine, why-o-why...

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 21-11-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:13:
Toch wel balen dat ze de mount travelpunten pas unlocked hebben vanaf lvl 50. Ben lvl 48. :( Why Turbine, why-o-why...
T gros van mn chars is gelevelt zonder dat er een Store was... sterker nog ze konden pas een paard bestijgen op lvl35... dus ik denk dat je tegenwoordig bijna niets te klagen hebt... (en dan heb ik t over swift travels kopen, speed buffs kopen, mounts kopen, op laag lvl te paard gaan :o ).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zijn de minstrel class quests (lvl 50) solo te doen? Het gaat voornamelijk om bepaalde loot te verzamelen. Of moet je ook hier bepaalde instances in FS runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kunt bijna alles zelf doen maar de laatste in de reeks is een FS quest. Uit mn hoofd is dat linkerkant skumfil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Dat is dan allicht in Uru en CD. Zijn deze solo te doen met een lvl 65+ char? Guard of Captain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Ik faalde keihard op mijn level 68 champion toen ik Urugarth probeerde solo :/ als het wel kan tips graag :p (moet wel zeggen dat mijn gear quest gear is en geen Mirkwood raid spul).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de lvl 45-50 class quests moet je solo een 2 tal elite mobs killen voor een item. Dit is goed te doen. Daarnaast nog een heleboel drop items van andere mobs, ook dit is solo goed te doen. Daarnaast heb je nog een aantal specifieke items uit Urugarth en/of Carn dum nodig. Voorheen had je daar een fellowship voor nodig (of je kon de items voor veel Gold kopen op AH). Tegenwoordig heb je daar skirmishes voor... spaar wat punten en ruil deze in voor de benodigde tokens.
Het snelste is toch ff een kinrun door de 2 oude instances en je hebt je items (en kin bank aanrdig gevult)
Wat betreft de lvl58 classquest moet je in Moria 1 van de instances in, en is denk ik niet te soloen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429658

wil wil gaan beginnen met een hunter. maar hoe lang doe je er gemiddeld over om level 75 te worden?? uiteraard is snelheid niet van belang maar ben gewoon benieuwd hoe dit is tegenover een andere bekende MMORPG die begint met de letter W....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Anoniem: 429658 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:26:
wil wil gaan beginnen met een hunter. maar hoe lang doe je er gemiddeld over om level 75 te worden?? uiteraard is snelheid niet van belang maar ben gewoon benieuwd hoe dit is tegenover een andere bekende MMORPG die begint met de letter W....
Daar gaat het echt een stuk sneller volgens mij. Voor mij blijft pve en de lange weg naar de lvl cap het leukste aan een mmo. Hangt er een beetje af of je vooral endgame wil gaan of je voornamelijk pve zoekt, de story erachter. Ik kan je verzekeren dat je hier zeker en vast genoeg (vriendelijke ;) - eat that W**) mensen gaat vinden in low-mid-hi lvl zones.

[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 22-11-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook erg moeilijk in te schatten hoe lang je erover doet. Heb nu een paar level cap raises meegemaakt en geen idee hoeveel uur je ermee kwijt bent. Je kunt het zoals gezegd op verschillende manieren spelen. Rushen naar 75 en zo snel mogelijk voor end-game gaan of genieten van de omgevingen en op je gemak door de levels heen gaan. Het heeft allebei z'n charme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Hmmm...m'n eerste char 1-50 duurde 2 maanden, 50-60 2 weken, 60-65 1 week en 65-75 ook 1 week.

Met alle mogelijkheden die er tegenwoordig zijn denk ik dat je met een uurtje of 4-5 spelen per dag toch snel 2 maanden bezig bent 0-75. Zeker als het je eerste kennismaking met lotro is. Bovendien ligt het er aan in hoeverre je toon dan ook "endgame ready" is. Als je alle skills, traits en fatsoenlijke gear (dan heb ik het mn. over epic quest rewards, niet eens over grinded stuff) wilt bemachtigen kost dat een hoop tijd. Zelfs als het de tigste keer is ;)

Ben nu een week 75 op m'n 3e char en hoop over een dag of 3 de basic endgame gear/stats bij elkaar te hebben zodat ik me geen leecher voel bij Draigoch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op mijn guardian heb ik urugarth bijna volledig gesolo'd op 65. CD heb ik volledig geduo'd met een captain erbij. (of was dat op lvl 60, ik weet het al niet meer). Moet ik wel bij zeggen dat mijn guardian toen wel goede gear en wapens had, iets wat je vaak nog niet hebt als je levelt.

Pak dat je met 3 er wel gemakkelijk doorheen walst. Zeker op lvl 75 nu is het nog eenvoudiger. Met hoe meer je bent, hoe sneller het gaat. (maar als iedereen voor items gaat, minder kans op sommige items).

Hoe snel je van lvl 1 naar 75 geraakt. Sommige kunnen dat op een maand, omdat ze non stop spelen. Een aantal maand als je casual speelt, zeker bij 1e character. Mensen die veel alts hebben, doen er een jaar over omdat ze telkens wisselen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel actieve spelers zijn er eigenlijk? geloof dat ik als laatste schatting zo een 500.000 zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en welke servers staan er trouwens in Europa.? heb een hele serverlijst gevonden, maar er zijn er heel veel die in amerika staan. en wat is een leuke server voor een nieuw char??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze staan inmiddels allemaal in de VS, maar snowbourn, eldar, laurelin (wel rp server), gilrain, evernight en withywindle zijn volgens mij de voormalige europese servers, dus daar zit je qua speeltijden gunstiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Ik heb een jaar gedaan over lvl 75. In die tijd heb ik het verhaal een beetje gevolgd, mijn crafting eigen gemaakt, een 2e char gemaakt, kinnies geholpen en het landschap bewonderd. Soms was het gewoon mooi om alleen maar naar je omgeving te kijken. Even F12 en een screenprintje maken voor aan de muur.

Van de andere kant vind ik het levelsysteem een nadeel. Als je een kinnie wilt helpen die 20 levels lager is heb je het gevoel dat je voor spek en bonen mee doet. Dan waren de max 20 levels van Guild Wars beter. Maar daar was ik na een jaar wel uitgekeken en bij LOTRO kan ik nog wel een jaar vooruit denk ik ;-)

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

heb pay by cash gedaan en is ook afgeschreven. nu zie ik dit nog steeds niet op mn account. is nog steeds de premium, maar free2play... weet iemand hoe dit kan? betaling is gisterenavond rond 10 uur gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't hangt een btje af van welke betalingsmethode je gebruikt, maar volgens mij is niet alles direct; Maar daar zal vast ook een topic op de officiele forums over zijn over hoe snel 't gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Pay by cash is nooit direct dat kan wel 1/2 dagen duren voordat de bevestiging via bank naar broker naar turbine rond is.

Alleen gamecards/cc/paypal gaan eigenlijk altijd direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

heb het gevonden en het werkt nu allemaal goed. lekker verder spelen dus maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren lekker opgeschoten... laatste marks bij elkaar geskirmished en de 4 pieces opgepakt. 's Avond stond DG ingeplant... nu eens eindelijk in kunnen schrijven en mocht mee op mn burglar...
Altijd leuk, raid voor de eerste keer.
Gezien mn Kin hem al op farm heeft, was niet echt veel uitleg voor mij nodig, zolang ik maar conjunctions popte :). Raid opzich is ook niet echt moeilijk als je weet wat je moet doen (goed dat kun je zeggen over alle raids, maar deze is toch makkelijker).
Anyway, leuk opgezet, lekker aan t dpssen, alles ging lekker, conjunctions (en dus deed) done, nog zo'n 5k schat en, en opeens BUG... freezed dat beest, WTF. Dan maar reset, vond ik niet zo erg, kon ik m nog eens doen... tweede keer ging eigenlijk nog sneller, down en iedereen weer blij. Niemand wilde de helm (kan ik inkomen, shoulders zijn beter als je die nog niet hebt) heb ik die maar gepakt. Daarna direct een 75SA dagger laten maken en gemaxed... lekker dagje!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

[b][message=37132219,noline]Zeldzaam brakke expansion, uiterst saai om 10 levels er bij te harken en dan is er niets anders te doen dan tegen bugs vechten in het enige endgame dat er nog is.
Jammer hoor, spel had zeker potentie toen het net uit was. Ik lees hier zo nu en dan, om een indruk te krijgen of het weer eens 't waard is tegen die BuyMe! knopjes te moeten aanhikken om 't spel te spelen, maar voorlopig lijkt dat er niet van te komen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

bstard schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:37:
[...]
Jammer hoor, spel had zeker potentie toen het net uit was. Ik lees hier zo nu en dan, om een indruk te krijgen of het weer eens 't waard is tegen die BuyMe! knopjes te moeten aanhikken om 't spel te spelen, maar voorlopig lijkt dat er niet van te komen.
Het spel had potentie? RoI is overigens de meest verkochte expansion van LOTRO tot nu toe. Ga lekker ergens anders lopen trollen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Meest verkochte expansion? Zou best kunnen maar wmb de karigste expansion tot nu toe. Vrijwel het enige pve wat ik nu nog doe is 1 of 2 keer per week Draigoch pletten (gelukkig minder buggy dan eerst, of we hebben er meer handigheid in gekregen om het te omzeilen) en voor de rest is het Ettenmoors, maar dat was er ook voor de expansion al.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wordt stilaan hoog tijd dat ze nieuwe pvp toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Karig qua endgame content ja maar op de pit of iron na vind ik de omgevingen geweldig mooi gedaan en echt niet vervelend om te questen. Nu mn 4e char op lvl69 en dan beginnen de quests wel een beetje saaier te worden. Slechte expansion?.. vind ik iig niet. Hopelijk zal DL straks ook 2x per week resetten zodat we nog wat kunnen farmen (geloof dat die cloak upgradable wordt in update 5?) en dan volgende maand weer nieuwe instances en een nieuwe raid. Die krijg je gewoon voor nop als je RoI gekocht hebt dus zo heel slecht is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Afgelopen week m'n 3e char afgerond op 75 (4/6 set, decent jewellery, SA lvl75 met goede relics). Nog een char op 67 en 1 op 68. Ik heb me nog geen moment verveeld sinds eind September... Aanvankelijk baalde ik dat het instance cluster pas in U5 komt maar als ik nu terug kijk is het wel lekker dat m'n main chars allemaal well geared zijn @75. Met het nieuwe instance cluster direct beschikbaar had ik waarschijnlijk gefocused op 1 char.

Al met al ben ik gewoon erg blij met RoI en zeker het gebied tegen de Isen aan... damn! Daar loop ik regelmatig gewoon rond om wat te killen en te minen just for fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Is er een manier om te zien welke gebieden je als f2p al hebt gekocht en welke nog niet? Elke keer kom ik na een tijdje terug en weet ik niet meer waar ik wel en niet heen kan :) . De store word je ook niet wijzer van.

*edit* Heb nog wel de bonnetjes in een aparte folder in mijn mailbox. Zal ze in de bio van mijn char zetten dan vergeet ik het iig niet. Ben nog wel benieuwd of er niet een feature voor is.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 359024 op 26-11-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Meest eenvoudige is toch de store... questpacks die er in staan heb je nog niet en de rest wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256728

JohnnyV76 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 08:26:
Karig qua endgame content ja maar op de pit of iron na vind ik de omgevingen geweldig mooi gedaan en echt niet vervelend om te questen. Nu mn 4e char op lvl69 en dan beginnen de quests wel een beetje saaier te worden. Slechte expansion?.. vind ik iig niet. Hopelijk zal DL straks ook 2x per week resetten zodat we nog wat kunnen farmen (geloof dat die cloak upgradable wordt in update 5?) en dan volgende maand weer nieuwe instances en een nieuwe raid. Die krijg je gewoon voor nop als je RoI gekocht hebt dus zo heel slecht is het allemaal niet.
Die krijg je niet voor nop, daar heb je gewoon voor betaald toen je ROI kocht. De instances zijn gewoon te laat. Of gaan we voortaan 30 euro betalen voor een setje lineaire quests, waar de xp van is verhoogd omdat je in eerste instantie niet eens level 75 kon worden zonder repeatables en raid skirmishes?

Begrijp me niet verkeerd,ik vemaak me op zich ook best met ROI en het is wel lekker om te gearen voor het volgende instance cluster, maar ik vind het zeker niet de beste 'expansion'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Imo had Moria nog de meeste content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Maki
Mwja ik zie het anders... toen ik RoI kocht wist ik waar ik voor betaalde en heb mijn geld uitgegeven aan die content.. volledig bewust. Voor mij zijn de nieuwe instances dus voor nop. Natuurlijk begrijp ik wel dat die instances eigenlijk in RoI hadden moeten zitten maar ik heb mijn 28 euro uitgegeven voor wat we nu hebben en in dat opzicht is het gratis content. Eigenlijk hoop ik dat ze na update 5 een poosje geen nieuwe raid met raid-set gaan uitbrengen. Ik heb redelijk veel chars (3x 75, 1x71, 3x65) en vind het leuk om met allemaal te raiden (verschillende rollen houdt het interessant) maar OD is er naar mijn mening maar te kort geweest en de RoI changes zorgden ervoor dat alle voorgaande sets meteen zwaar verouderd en onbruikbaar werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:40:
voorgaande sets meteen zwaar verouderd en onbruikbaar werden.
en toch wil ik ze nog hebben :+

Ben nu met mn hunter bijna klaar in Dunland (bijna 73), gaat lekker vlot (2e char die ik lvl), moet alleen wel zeggen dat ik tegen elites van 12K best wel squizy ben, op mn burglar is het met 2 vingers in de neus neerhalen en weglopen met 3/4 moral... op mn Hunter moet ik alles uit de kast halen :o

[ Voor 41% gewijzigd door Rfce op 28-11-2011 10:06 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm volgens mij heb je dan al improved focus toch? Dat zou moeten helpen bij elites. (+25% crit kans en +25% crit magn. voor 5sec)

Ik pop dan altijd improved fleetness en needful haste, dan focus pakken en dan in 5sec zoveel mogelijk skills afvuren. Je DPS is dan meestal hoog genoeg om een 10k mob een heel eind neer te hebben. Als je bowmaster getrait bent dan is het puur een kwestie van burn hot poppen en dan zou zo'n elite ook vrij snel op zn gat moeten liggen. Ben nu mn burg aan het levellen en heb op dit moment nog het idee dat ik qua DPS veel lager zit dan mn hunter op hetzelfde level. Ik verwacht dat het straks wel heel wat beter gaat als mijn agi verdubbeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRrrrr en nu doen ze 3 paarden voor 50% in de aanbieding.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En zelfs dan vind ik het zonde van mn TP. Ingame zijn prima paardjes te halen en je kunt er maar op 1 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Heb met mijn 73 guard wel wat last in Nan Curunir. Die non elite orc ambushers met hun fakkel en 75 fire wounds laten mijn morale verdampen.
http://lorebook.lotro.com...ngard:_Nan_Curunir_Quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt Johan, maar ik ben ooit eens begonnen die paarden te sparen 4 jaar geleden... gewoon voor de heb. Toen moest je gewoon ingame moeite doen, en na veel rep verzamelen (vroegah was dat nog een hele klus) of deeds doen kreeg je dan een mooie reward. NU pfff... punten in de store en je hebt je paard. TB heeft gezien dat kennelijk nogal veel mensen die paarden sparen net zoals ik en nu is het een melkpaard (eh koe).

Die non elite orc ambushers met hun fakkel en 75 fire wounds laten mijn morale verdampen.
Ja nice he, tenminste mobs die nog wat dps terug doen :-) Ik zou de wound verwijderen die ze geven, scheelt nogal di dot. Je zult dan ook nogwel fun krijgen met die elite Urukai in Isengard zelf.

Gisteren lekker mn Hunter doorgelevelt, ze is nu 73,5. Gaat als een speer. Moet zeggen dat sinds ik in precision speel met improved fleetness dat het sneller gaat solo. Mobs liggen neer voordat ze bij je zijn.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
@Rfce: waar je quest je nu?
Ik merk dat ik amper nog quests staan heb. Zoals gezegd in Nan Curunir.
Net deze opgepikt: http://lorebook.lotro.com/wiki/Quest:Seeds_of_Hope
Ja, moet idd weer mijn stack fear en wound potions bijvullen.

[ Voor 40% gewijzigd door Hurtebise op 02-12-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Merk dat veel mensen aan het eind "te kort" komen. Zelf hier 0 problemen mee omdat ik de bergen task items verdeel onder de alts en zo elke dag 15-20k aan XP pak. M'n champ was woensdag 75 bij het inleveren van de quests aan de Ent. Dus inside Isen nog, epic vanaf c17 en Pit of Iron. Bijkomend voordeel dat ik gisteren ook meteen Kindred was met de Riders zonder ook maar een repeatable te doen.

Overigens gister ook Draigoch weer down (45 minuten zonder deaths, we worden beter). Afgelopen 4x had ik telkens pech met rollen en ook daar ontkwam ik ook weer niet aan. 2x shoulder -> rollde ik 77, nog iemand 77 en de laatste... 100. Dus nog een keer tegen de andere 77... rol ik 4 8)7 Gelukkig is de kin erg relaxed en na een hoop gelach kreeg ik de shoulders geassigned van de kinnie die 100 rollde. Morgen nog een run en dan minimaal 25% kans op de cloak. Nog 4 kinnies die er geen hebben en 2 scales op voorraad. Moet toch een keer lukken, zelfs met mijn geluk :+

Baal overigens wel van het uitstel van Update 5. Had gedacht dat ze volgende week wel zouden releasen maar zoals ik het lees zal het wel 20 december of later worden. Als er dan nog mensen zijn om de content mee te runnen; iets met force en Yoda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ rfce: je bent niet verplicht om de store paarden te kopen he :) Paarden verzamelen prima maar je kunt voor jezelf ook zeggen dat je alleen de ingame paarden gaat sparen. Het is inderdaad een prima cash-cow voor turbine... even een paar freubeltjes op een paard plakken, andere kleurtjes.... hoppa 2k TP.

Hunter staat gelukkig nog op een prima plek waar ik voor RoI bang was dat ze heel slecht zouden worden en ik S:S zou moeten gebruiken *shiver*. Gelukkig is het in de praktijk prima in orde. Als ik het vergelijk met mn 75 RK dan voelt de hunter veel sneller aan qua DPS. Fire RK is leuk voor AoE maar bij de meeste mobs zijn ze al dood voordat je lekker je dots hebt opgebouwd. Mn burg (72) voelt nog wat stroefjes en zwak aan maar zodra mn agi flink geboost is zal dit ongetwijfeld beter zijn.

Ik vind het niet erg dat update 5 nog even duurt... kan ik mooi nog even mn burg naar 75 tillen en liefst ook mn champ nog (nu nog 65).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hurtebise herstel mn hunter is 74 en een kwart, ik moet in Rohan nog alles in die orc-grot (Pit of Iron) en alle quests rechts van het gebied, daarnaast natuurlijk alles in Nan Curunir. Ik heb tijdens questen gewoon het boek afgemaakt en tasks ingelevert... gaat als een trein. Haal makkelijk 75 en zal nog quests overhouden.

@JohnnyV Ja ik weet het, sinds dat ze nu ook begonnen zijn met de class-paarden in de store ben ik gestopt met kopen (zal wellicht het het burglar horse kopen), maar de rest van store-only horses kan me nu gestolen worden.

@TAA Draigoch, Nice. Kin had m gisteren ook weer probleemloos gedaan, werd daarna een altrun gedaan waar ik nog aan mee kon doen. Waren wel maar met 11 man en met 2 tanks, pffff :) DPS ging dus ietje langzamer, maar ook hier in 1x down. Weer mensen blij met cloak en shoulders :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Rfce schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:58:
@Hurtebise herstel mn hunter is 74 en een kwart, ik moet in Rohan nog alles in die orc-grot (Pit of Iron) en alle quests rechts van het gebied, daarnaast natuurlijk alles in Nan Curunir. Ik heb tijdens questen gewoon het boek afgemaakt en tasks ingelevert... gaat als een trein. Haal makkelijk 75 en zal nog quests overhouden.
Wel, ik moet iemand spreken bij/in die cave. De quest tracker doet heel lastig. Als ik bij de aangegeven locatie kom, is er helemaal niemand te zien. Naam van de quest ontgaat me. Heb ook al geprobeerd om de locatie via de cave te bereiken, maar dat schijnt niet te lukken. Wel fijn te horen dat daar nog pve content te vinden is. Zou het kunnen dat die cave twee ingangen heeft? Eén ingang is te gebruiken (ligt lager), de andere zie je wel (bijna bovenaan heuvel), maar daar staat precies een bultje voor waardoor je er niet in kan lopen. Heb daar ook al andere mensen zien proberen.

Ook nog vele chars op te levellen. Captain op 66, Mins op 49, ... Waar ik voorheen sneller op Lotro uitgekeken was, blijf ik nu wel gewoon lekker doorspelen, bij nood aan wat nieuws switch ik char en ga ik verder.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 02-12-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:02:
[...]
Wel, ik moet iemand spreken bij/in die cave. De quest tracker doet heel lastig. Als ik bij de aangegeven locatie kom, is er helemaal niemand te zien. Naam van de quest ontgaat me. Heb ook al geprobeerd om de locatie via de cave te bereiken, maar dat schijnt niet te lukken.
Nou questtracker gewoon uitzetten en de questlog lezen :-)

Er zijn 2 caves, de cave waar je in kunt is echt heel groot, daarvoor roamen een aantal orcs die je voor een quest moet killen. Om de quests in die cave te doen, moet je eerst met een Dwarf praten. Hij staat een stuk westelijk van die cave langs de bergwant op een rotsblok. Het kan zijn dat je hem niet ziet, hij spawnt namelijk pas als je kort in de buurt bent. Klim dus op dat rotsblok en volg zijn quests (de cave bij die rots kun je dus niet in, daar komt alleenmaar gespuis uit)

[ Voor 0% gewijzigd door Rfce op 02-12-2011 11:37 . Reden: typos ]

euh...ja

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste