Frequentie van de spawn is verlaagd; in landscape boeit het me niet zo maar in instances en bij protect quests is het lastig.Stronkie schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 20:21:
[...]
ik ben ondertussen al level 15 , gwentine een minstril.. maar die Ringwraith , irritante apparaten zijn dat man.. die heeft me dus ge fastkilled met level 14.
ja vind het wel weer leuk om te spelen.. maaar.... Als ze nu over een paar maanden hier ook de stekker uit trekken , dan is de zin van het spelen van LOTRO helemaal weg.. en ga ik zelfs niet met mijn oude Toons verder spelen.
Zit al wel weer in een active kinship.. alleen voorlopig allang geen kinhuis , laat staan een eigen huis hahahaha
Nog een krappe 3 maanden tot een kinhouse met faciliteiten. Tot die tijd is het schipperen
Er is zoveel content dat het lastig kiezen is; de completionist in me schermt met deeds (en trait points) maar er zijn nog zoveel characters te levellen dat het wijzer lijkt gewoon met quests on level naar de cap te werken en vooral de epic te volgen.
Voorlopig ben ik weer even van de straat