Mijn hele kin is niet inactief. Het begon bij verveling voordat Syrim kwam. Toen kwam Skyrim uit, en de doodsteek was SWOTR. Legitiem, terecht? Ik weet weet het niet, maar feit is, dat ik afgelopen zaterdag inlogde en dat niemand online was. Zaterdag avond en niemand was er. Om 23.00 s avonds kwam een kinmember online en die gaf ook al aan dat er s ochtends niemand was. In the alliance kanaal met 2 andere kins, werd al aangegeven: we also encouter major losses.
Zondag online gegaan en weer was ik de enige. IF (instance finder) uitgeprobeerd met GRD. Kwam ik met twee champs in de groep. Dismissal, en 10 min CD (??) (kan iemand me uitleggen waarom er een CD op zit ?)
Nog een poging met een RK en MNS. RK even omgecad naar dmg en toen konden we gaan. Ging niet al te best dps-wise, maar wel gehaald op t1 Drak. IF needs some tweaking.
Maandag is het dutch evening in de kin en ik was weer de enige online, later kwam een kinmate bij die al aangaf dat het echt beroerd is. Blijkt dat vrijwel alle NL-ers en Engelsen SWOTR zijn gaan doen en zich aan het verenigen zijn in "guild"op eenzelfde server. Logisch.
Wat mij niet bevreemd, is dat andere spellen, beetje boredom, RL, vakantie wellicht de inactiviteit bevorderd, maar dat wat mij wel bevreemd is dat een Update - Update 5 - niets teweeg heeft gebracht.
Ergo, de conversie van alle emblems, coins, marks etc naar: mark en seals, komt er eigenlijk op neer dat je voor alle armour gewoon Veel nodig hebt. Veel seals, veel marks = veel grind. Ik wil niet de discussie opladen dat elke mmo een soort van grind is of dat endgame altijd een grind-component heeft, maar deze update maakt het allemaal wel erg duidelijk. Alle 3 mans gedaan en het-is-wel-leul-hoor... maar trekt het aan om die 3mans veel te gaan doen?.. ik weet het niet.
wellicht dat ik in badvibe-modus ben, maar ik hoor meer geluiden (niet uit de kin hehe) dat Update 5 het niet is.
Wat vinden jullie en wat merken jullie op, want online gaan nu heb ik nauwelijks zin in. End at is raar voor 4,5 jaar gameplay en een heleboel high level chars.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 23-12-2011 20:43
]