Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Hmmm dat klikje is geen eenmalige bevestiging van je subscription, het komt *elke* keer dat je start. Zijn we weer lekker mee. #failturbine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:20:
Hmmm dat klikje is geen eenmalige bevestiging van je subscription, het komt *elke* keer dat je start. Zijn we weer lekker mee. #failturbine.
hmzz heb gisteren 3x opnieuw gestart en ingelogd en kreeg maar 1x die melding.... zou idd vervelend zijn als ik dit nu elke dag moet confirmen :(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niets hoeven confirmeren en was na de update direct online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Net ingelogd en ik krijg echt nog steeds de subscription confirmation...

[edit]
Meer mensen hebben er last van, niet iedereen...

http://forums.lotro.com/s...ubscription-You-Want-Play

[ Voor 50% gewijzigd door TAA op 18-01-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eergisteren voor het eerst t2 fangorn en t2 pits gedaan. Had wel gezegd tegen de andere twee dat ik nog nooit t2 had gedaan, en t1 slechts heel weinig. Ze gaven echt ongeveer niets van info, maar t2 fangorn ging heel vlotjes, totaal zonder problemen.

In pits 2 daarentegen ging het goed mis. Ik stond blijkbaar in zo'n gele pool, waarbij er van die ontploffende glowing stuff verschijnt, met een wipe als gevolg. Tweede keer net hetzelfde (ik tankte de mobs daar, leek me goede plaats). Minstrel ging toen weg, en champ ook. Nog even de champ gevraagd wat er was gebeurd en toen zei hij dus dat je niet in die pools mocht staan. Voelde ik me toch wel vrij stom omdat ik tweemaal voor een wipe had gezorgd. Blijkbaar is dit ook zo in t1, maar om één of andere reden heb ik daar toen met de kin geen last van gehad.

Weliswaar niet express maar voelde me er toch slecht over. Het was al heel lang geleden dat ik nog eens als enige verantwoordelijk was voor het falen van een instance ^^

Maar dat weten we dan ook weer voor volgende keer.

EDIT: FIX voor subscription:
To "fix" this just click the "Account" button at the top of the launcher window, then probably click "Home" if you are getting a blank screen like i did, or log in if you are prompted to. Then at the bottom of the web page, where all your account subscription info is, you'll see that "Free Trial" naming again, with an "Edit Nickname" link next to it.

[ Voor 15% gewijzigd door Lointje op 18-01-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:30:
Ze gaven echt ongeveer niets van info, ...

Weliswaar niet express maar voelde me er toch slecht over. Het was al heel lang geleden dat ik nog eens als enige verantwoordelijk was voor het falen van een instance ^^
Ja komop, ze gaven geen info, dan moeten ze niet zeuren als je voor t eerst daar bent, de fight uitzoekt, en wel eens whiped. Das toch normaal, zou ook zo zijn als je met 3-en totaal onbekend bent met de instance.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Lointje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:30:
EDIT: FIX voor subscription:
To "fix" this just click the "Account" button at the top of the launcher window, then probably click "Home" if you are getting a blank screen like i did, or log in if you are prompted to. Then at the bottom of the web page, where all your account subscription info is, you'll see that "Free Trial" naming again, with an "Edit Nickname" link next to it.
Werkt niet voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

De draad in mijn VIP accountje weer eens opgepakt :). Ik ziet dat er tegenwoordig (waarschijnlijk al langer maar valt me nu ineens op) plugins zijn? IS het gebruik daarvan veilig en wat zijn de beste om te gebruiken want ik lees dat Isengard problemen opleverd met plugins? Wat is ook de beste plek om pligins te downloaden, is dat Lotrointerface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Plugins zijn veilig; werken op basis van LUA en exploiting is in lotro niet mogelijk vziw. Na RoI zijn er wat kleine probleempjes geweest met BuffBars etc. maar niet echt spectaculair. Zelf gebruik ik eigenlijk nooit plugins; de game is al ontzettend generfed en plugins als BuffBars en TonicBars maken dat je alleen nog maar op een oplichtend knopje hoeft te drukken (zwart/wit misschien maar zo kijk ik er tegenaan). Wat ik wel leuk/handig vind is de Songbook plugin die het een stuk eenvoudiger maakt om (samen) wat muziek te maken zonder dat je uren bezig bent met commandline zut.

En ja, lotrointerface is de place to be. All imho ofc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Litpho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:47
Buffbars om je niet helemaal blind te staren op een mini-icoontje (en om de timing te kunnen zien) is wel handig. Dat is informatie die het spel je standaard tenslotte ook geeft, je kan alleen niet continu over de icoontjes blijven hoveren.

Voor de extra slots om debuffs te verwijderen hoef je het wat mij betreft niet te doen, nee. Dat hoefde niet echt makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:45
playtime 1 month, 4 days - Lieutenant Ignor Eme R10 defiler in Saurons Army :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AhSQ1LLj4UFG5ZWZrVJwGcT0/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 24-01-2012 11:49 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi hoor, helemaal niet evident als defiler.

Van plugins gebruik ik momenteel wallet (kan je je geld zien in een heel transparant vakje) en travel (heb nu wat extra milestones + return to's, dus dan is zoiets wel handig.
Buffbars, palentir, ... geprobeerd maar kon me niet overtuigen. Missch handig als je alleen speelt, maar in groep moet je toch overal kijken, dat die extra kleuren niet echt helpen. (persoonlijke mening).

Dat subscription gedoe van hierboven werkte voor mij ook niet echt, ik moet er dus ook nog altijd zelf op klikken. Wachten op een update waarsch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
En Riders of Rohan is aangekondigd.
http://www.lotro.com/news...iders-of-rohan?lang=en_US

Mounted Combat en verder tot level 85 zijn de grootste wijzigingen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjelddy1
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
nog wat meer details over Rohan
Warner Bros. Interactive Entertainment unveiled today The Lord of the Rings Online™: Riders of Rohan™, the latest expansion to the award-winning free-to-play massively multiplayer online roleplaying game (MMORPG) developed by Turbine. Riders of Rohan expands the online world of Middle-earth where players join forces to ride into the Plains of Rohan. Riders of Rohan launches in the Fall of 2012 with an increased level cap, the vast plains of Rohan including iconic locations such as Amon Hen and Fangorn Forest, the new Mounted Combat system and much more!

“2011 was another banner year for The Lord of the Rings Online with consistent growth for the game, a successful unification of our European and North American services and the success of Rise of Isengard, our best selling expansion to date.” said Kate Paiz, Executive Producer of The Lord of the Rings Online. “This is going to be another outstanding year as we celebrate our fifth anniversary and introduce a wealth of new content throughout the year, ending with our arrival in Rohan. One of our largest expansions ever, Rohan is expected to be twice the size of the recent Rise of Isengard expansion and includes the most new game systems and technology we've introduced since 2008's Mines of Moria.”

NEW FEATURES:
•Experience the Riders of Rohan – Join with the Rohirrim and ride across the sprawling Plains of Rohan; witness the breaking of the Fellowship at Amon Hen; forge alliances with the Ents of Fangorn; and aid Éomer, adopted son of Théoden, as he seeks to protect his homeland from the growing Shadow.
•Introducing Mounted Combat – Ride into Combat atop your loyal War-steed as you defend the people of Rohan from the forces of Isengard and Mordor. Customize your War-steed’s armor and level its skills over time to aid you in mounted defense of King Theoden’s lands. Mount your steed and gather your fellows to fight against Warbands, contingents of roving warg riders that have been scouted all over the Plains of Rohan! It falls to you to head off and defeat this new threat before they over take the land.
•Advance to level 85 – Continue your legend in the next chapter of The Lord of the Rings Online. Experience new adventures in the epic story, and gain new skills and deeds as you face new challenges on your journey to 85!

The Lord of the Rings Online is the ultimate adventure. This award-winning massively multiplayer online role-playing game delivers an interactive experience brimming with life and filled with the familiar people, places and monsters from the most famous fantasy of all time. From the picturesque surroundings of the Shire to Moria, the most fearsome underground realm ever imagined, players can experience the world of Middle-earth for free! For more information, visit www.lotro.com.
(turbine press release)

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in :P
KJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Erg benieuwd :)

Tevens: Zijn er nog mensen met een leuke kin op Gilrain? Ik ben nu bijna lvl 75 en het wordt toch eens tijd om wat meer dingen samen te gaan doen (ben redelijk casual speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjelddy1
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
kan zelf niet helpen (zit op eldar ) maar ik denk dat je gwn in glff kan vragen voor casual kin of misschien andere tweakers die reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Litpho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:47
MADG0BLIN schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:06:
En Riders of Rohan is aangekondigd.
http://www.lotro.com/news...iders-of-rohan?lang=en_US

Mounted Combat en verder tot level 85 zijn de grootste wijzigingen zo te zien.
Ben benieuwd. Als ze Mounted Combat goed implementeren kunnen ze zich daar best mee onderscheiden op de huidige MMO-markt. Voorlopig heb ik nog voldoende alts die naar 75 toe mogen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van mij had die level cap raise nog niet zo gehoeven. Teller staat nu op: 4 chars op 75, 1 char op 73 en nog 2 op 65. Herfst duurt nog een poos maar toch.... 2 raises met 10 levels zo vlot achter elkaar... uff

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
JohnnyV76 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 07:56:
Van mij had die level cap raise nog niet zo gehoeven. Teller staat nu op: 4 chars op 75, 1 char op 73 en nog 2 op 65. Herfst duurt nog een poos maar toch.... 2 raises met 10 levels zo vlot achter elkaar... uff
Gz met je verjaardag! :+
Wat ze met de lvl cap doen, vind ik niet zo van belang. Ik hou wel van pve en xp vergaren om te levellen. Eens de cap bereikt, is voor mij de lol er snel af. Ik hoop dat ze weer leuke content toevoegen met voldoende interessante quests. Ben intussen wel uitgekeken op de solo lvl content van de laatste uitbreiding. Nan Curunir vind ik niet echt wat je zou kunnen noemen een leuk gebied. Imo gewoon te weinig content. Zit tegen lvl 74 nu.
Waar is de tijd dat je met een npc praat en 4-5 quests oppikt die je tegelijk afwerkt in een gebied.

[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 26-01-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Xibalba,
Ik speel op Gilrain bij een casual kin Unity of the Free Peoples genaamd. We zijn steeds op zoek naar nieuwe,sociale mensen. Alles en iedereen is er welkom.
We zijn ook trouwens actief in SWTOR.
Als je hulp nodig hebt met iets kan je mij steeds ingame contacteren, chars zijn Kenwald, Eordani, Eordanie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen Isengard uitkwam heb ik nog de duurste versie gekocht volgens mij en niet verder dan lvl 66 gekomen. Omdat ik er geen horse combat er in zat ik hard huilen natuurlijk. Maar mooi om te horen dat het er nu wel in komt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oh god ik ben begonnen aan deze (mijn eerste) RPG :') may god save me...

Hopelijk word het niet verslavend :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes! een nieuw zieltje gewonnen :)
Ben benieuwd wat je eerste indrukken zijn. Kan me nog herinneren toen ik het voor het eerst speelde in 2007 en ik meteen wist dat ik dit langer zou spelen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Ik ben na één jaar weer begonnen, had eigenlijk uit het niets weer zin om te beginnen. Heb eigenlijk nog nooit een account af kunnen maken, mijn hoogste main is nu level 57 guardian. Tijd om die eens wat hoger te krijgen dus :)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skirmish soldier te gebruiken buiten skirmishes (enkel niet in instances) in de volgende update. Net nu ik dacht dat mijn guard al praktisch onsterfelijk was, wordt het gewoon nog eenvoudiger met mijn maxed out herbalist ^^ Dit weekend nog een tier 3 solo skirmish gedaan, en ik had helemaal geen moeite.

Dus ik vrees dat het nog gemakkelijker gaat worden, maar langs de andere kant gaat het dingen ook vooruit helpen, omdat je meer ineens kan pullen. (of meer dps doet, afhankelijk van je soldier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Lointje schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:09:
Skirmish soldier te gebruiken buiten skirmishes (enkel niet in instances) in de volgende update. Net nu ik dacht dat mijn guard al praktisch onsterfelijk was, wordt het gewoon nog eenvoudiger met mijn maxed out herbalist ^^ Dit weekend nog een tier 3 solo skirmish gedaan, en ik had helemaal geen moeite.

Dus ik vrees dat het nog gemakkelijker gaat worden, maar langs de andere kant gaat het dingen ook vooruit helpen, omdat je meer ineens kan pullen. (of meer dps doet, afhankelijk van je soldier).
Ik vind anders dat guards nog wel wat dps mogen bijkrijgen. Zeker als je shielded en solo speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Ik vind anders dat guards nog wel wat dps mogen bijkrijgen. Zeker als je shielded en solo speelt.
Grappig dat je dat zegt, ik ben toevalig afgelopen weekend 60 gedingt op mn guard (7K morale->NICE) en solo speel ik ALTIJD in overpower met een 2hand... dan gaat de dps wel aardig. Heb nu ook solo een aantal Moria book quests gedaan en de skirmish instances zijn ook goed te doen qua DPS.
Indien ik een groep ik ga, slot ik pas mn shield en 1hander, dan ga ik ook op parrymode. DPSsen hoef/kan je dan niet, ik heb genoeg te doen om treat te houden boven die over-ijverige hunters/runekeepers.

Kortom waarom speel je in godsnaam met een shield solo?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
ik heb ook niets te klagen over Guardian's dps (behalve in Ettenmoors als creep ;) ). Met 2H overpower en evt. multiple target bonus legacy rammel ik full speed alle solo content door. Het enige vervelende is dat je elke keer 200+ silver kwijt bent als je naar sword/board moet retraiten voor groepcontent.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ach, dat 1H + shield versus 2H met OP buff is meer een princiepskwestie. Ik vind dat een guard pas een tank is met een shield. Ik ben het spel zo begonnen en wil het ook zo blijven spelen. Heeft ook met uitzicht te maken. Net als een champion dual wield moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

/agreed. Ik speel mijn guard ook *altijd* sword+board. M'n 2H gebruik ik alleen als cosmetic :P

Dat solo wat trager gaat zal best, maar het is allemaal al zo rete simpel... En daardoor waardeer ik het DPS verschil met m'n anders toons misschien wel meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:52:
ik heb ook niets te klagen over Guardian's dps (behalve in Ettenmoors als creep ;) ). Met 2H overpower en evt. multiple target bonus legacy rammel ik full speed alle solo content door. Het enige vervelende is dat je elke keer 200+ silver kwijt bent als je naar sword/board moet retraiten voor groepcontent.
Zo speelde ik ook - in ROI steeds meerdere mobs tegelijk pullen, in OP met multiple target bonus (heb een 1A lvl 65 2H gebruikt tot en met lvl 75), echt veel te gemakkelijk. Dat kan met een herbalist erbij alleen nog maar simpeler worden.

In de ettens vond ik de DPS juist iets te laag, ik miste regelmatig de kb op de laatste paar 100 morale...heb nu iets meer een Migh/crit build, ga ook iets vaker neer maar die Warrior titel is in ieder geval binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Het zou natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat de nieuwe area (The Great River, due update 6) gewoon moeilijk is qua landscape quests. Hiermee zou Turbine dan tegemoet komen aan het verzoek de game niet verder te noobifyen. Je hebt dan de keus uit solo spelen, groupen met friends of solo met je soldier. Maar net waar je zin in hebt of wat jouw ding is.

Misschien is het wishfull thinking maar zo slecht vind ik Turbine over het algemeen niet bezig de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eerlijk gezegd dat de nieuwe content inderdaad wat harder gaat zijn.
Enig nieuws over wat er naast de nieuwe zone /skirmish soldier in open field nog in update 6 gaat zitten.
Hopelijk iets van nieuwe of scalling instances

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel ook altijd 1h+shield, behalve in ettens hoor. Je pult 5 mobs, en je wandelt met 10000 morale weg, dus je kan er weer meteen 5 pullen. Die dmg valt wel mee vind ik, zeker omdat je veel targets tegelijk kan raken, en shield-smash crit toch ook vaak voor 2500+.

Het is natuurlijk geen hunter/champ dps, maar dat mag je ook niet verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Daarom vraag ik ook altijd of ik mijn champ moet loggen als de RL vraagt om in OP te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Speel al sinds de eerste week dat Lotro uit was. Toen iedereen zich op de endgame van Angmar stortte, had ik geen tijd voor raids. Dus wat laten liggen, later nog wel enkele gedeeltelijke CD-runs gedaan. Helegrod ooit geprobeerd, maar dat wilde niet zo lukken wegens minder goede tankgear. Gisteren voor de gezelligheid een PUG voor CD gejoined. Wat 50's, 2 rk's, 1 champ, 2 hunters, 75 mins, ik dan, 73 (half blokje van 74) guard. Helcham down. Echt een lol gehad. Relaxed tanken. En met enig tempo door de stroom elite trash. Enkel vergeten: bij trol rug tegen muur houden. Waaap, groen sopje, instant death.
Erg fijne avond. Helcham vind ik knap stukje design. Tentacles, pilaar neer, Helcham spammen, weer terug, tentacles, ...

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 06-02-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Sites down. Weet iemand tot wanneer de maintenance loopt vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cras
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2020
Als het goed is rond 4 uur vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
make that 17:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just checked, I think you can make that 18:00....still down

(meh, ik ben zo gewend om op Engelse forums te zitten dat ik zonder na te denken in her Engels antwoordde)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Wil ik LOTRO herinstalleren, ligt de site plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
shees lotro ligt nog steeds plat??? de webpagina voor mij wel, de game weet ik nog niet ben met eve online bezig dus heb nog niet geprobeerd in te loggen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:59
Game ligt nog steeds plat ook. Ik dacht even wat book quests te gaan doen, maar dat lukt zo dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Laatst online: 27-12-2024
Servers liggen plat, site ook. Grappig, de sites geven een Guru Meditation.
Ik denk niet dat die echt op een Amiga draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ik wou nog kijken of als ik mijn macbook aan mijn 1080p scherm aansluit en de laptop lager dan 90oC blijft. Agja nu ff potje LoL spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
http://twitter.com/lotro
The game servers will remain off line until we fully resolve the connectivity issues.
1 uur geleden

The LOTRO forums are available, but some players may experience issues when trying to connect.
1 uur geleden

The LOTRO Forums are once again available. Access to the game servers is still unavailable. We're continuing to work on the issue.
1 uur geleden

We apologize for the delay. There is a connectivity issue and we're working to resolve it as quickly as possible.
1 uur geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Laatst online: 27-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cras
En we zijn weer in de lucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Mooi mooi. Ging precies stevig fout gisteren met die 'connectivity issues'.

Ben op zoek naar een goed plaatsje waar ik lekker veel (basis) copper deposits vind. Heb veel (basis) bronze nodig voor crafting (dat tweede aambeeld volmaken; tier masteren). Tin vond ik voldoende rond Gondamon, maar copper blijkt niet zo frequent daar. Of misschien maar meer richting Celondim gaan zoeken.
Wil gerust ook wel andere zaken ruilen. Heb nog veel scholar stuff en rep items (mathoms, ...) liggen. Contact Bluntor op Laurelin.

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 07-02-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cras
Rond Michel Delving (tussen de stad en de homesteads) vind ik altijd lekker veel, en anders zou je de Midgewater Marshes bij Combe eens moeten proberen.
Helaas loopt mijn main rond op Anduin, dus ik kan niet met je ruilen. Heb nog wel een paar low levels rondlopen op Laurelin (Yeldro of Diboreth), dus als je nog eens wat kwijt moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjah wat betreft (kazhad) copper ore kun je nooit genoeg hebben. Ik mine die altijd tijdens het levelen in het bijbehorend gebied, en meestal heb je dan wel voldoende voor de mastertier. Wat je wel moet doen, is alle nodes farmen (en niet alleen copper of tin), ze sharen nl de spawnplek. Zelfde probleem heb je namelijk ook met silver tov barrow-iron.
Het meeste copper vind ik meestal achter Michel Delving, via Needlehole verder richting het noorden.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond stond ToO T1 op de planning binnen de kin... tot nu toe altijd T2 gedaan en eigenlijk nog niets opgeschoten (buiten dat was ik pas in 2 wings geweest). Ik wilde nu toch wel eens wat gear kunnen dragen dus ipv de vaste raidavond (T2) nu eens op T1 gedaan.
Jeeez dit scheelt wel aanzienlijk zeg, je vliegt overal doorheen :-). Totaal geen problemen en geen whipes. Je kunt je zelfs veroorloven om te vroeg te pullen, of fouten te maken. Wel wazig dat nadat we 3 wings gedaan hadden er 3x dezelfde heavy legs waren gedropt (belachelijk). Daarnaast ook een aantal worn symbols (waarvan ik er 1 won). Anyways het ging lekker, na alle wings gedaan te hebben, de toren opgezocht. Die boss ook nog ff neergehaalt en door naar Saruman.
Nice geen adds, en direct door. Wat een appart gevecht zeg, maar best pittig op T1 tov de andere bosses. Eigenlijk gewoon een stuk moeilijker. Na 2 whipes ging 1 van de cappies loggen, en na een korte break en wat heen en weer gelog, was de groep weer complete. De derde keer ging het wel goed (
spoiler:
telde ik nu goed en heb je 11 sarumans in fase4?
), maar werd ik net voordat de laatste saruman neer was van de toren af gemikt.... aaarch daar gaat mn deed.
Daarnaast complete mijn quest ook niet (die van die gast uit het Oxcamp, waarvoor je eerst de 3mans en dan de 6mans moet doen. Dit is tochwel erg wazig, niet? Ik een ticket gemaakt, krijg je zo'n standaard blaaat reactie terug van unknown, maar bug etcetc.. Nah lekker.
Anyways, 1 van onze hunters was erg blij, dat broken glass ding dropte :o .

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister speelde ik het weer om te kijken of de ik op mijn macbook aan kan sluiten aan een 1080p scherm zonder dat die gaat smelten. Gelukkig hangt het rond de 81oC op Ultra High,daar ben ik blij mee. Maar wat me ook opviel dat er veel mensen zijn die het nog steeds spelen, daar ben ik blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Copper ore haal je inderdaad best in de swamp boven michel delving.

Gisteren voor eerste keer naar ToO gegaan, met een andere kin waar veel ex-kinnies inzitten. Was wel leuk om te ontdekken. Twee wings kunnen clearen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:42:
Twee wings kunnen clearen uiteindelijk.
T1 neem ik aan?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Rfce: ik mis in je stukje dat er bij Saruman een epic tank ingeswitched werd :P

spoiler:
in fase 5 heb je van elke saruman 2 clones. Aangezien er 5 verschillende zijn (Shadow, Acid, Storm, Frost en Fire) hobbelen er in de laatste fase 10 rond. Met de "echte" erbij in het midden zijn het er inderdaad 11. :)

Wel pech dat je net van die toren gemikt werd ja :( Ach ja volgende keer meer geluk.
Goed dat er een kinnie blij gemaakt kon worden met een clasp ook al had iedereen hem natuurlijk liever zelf gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Nice, dropte er bij jullie een clasp op Tier 1? die kans is erg klein, wij nu twee keer neergehaald, maar alleen maar craploot. Das wel zonde van Tier 1, qua loot heb je er helemaal niks aan.
we zijn nu kalmpjes aan op tier 2 begonnen, maar die gevechten zijn lastig. we doen fire en frost als eerste. Na 2 avonden proberen krijgen we nu baas 1 easy neer, maar de 2e is een hele ander verhaal. Stug blijven proberen maar. De gear kunnen dragen maakt een heel groot verschil hoor, die is echt een stuk beter dan de drakengear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hiawatta Ja op T1 dropte die clasp. Daarom doen we ook t1 pas op de dinsdag, en die dan voor de mensen wat nog niet de kleding aan kunnen... zo worden er meer gegeared en is de slagingskans op T2 natuurlijk hoger (die vinden meestal donderdag en/of zondag plaats).

@JohnnyV76
Ja idd een noobchamp werd ingeruilt voor een epc tank :P Maar je hebt opzich wel gelijk, onze tweede tank zat vrij laag in moral, en dat kun je daar wel gebruiken. Tis alleen jammer inderdaad dat ik hierdoor de deed mis, maar ach, ik heb me goed geammusseerd, was de eerste keer dat ik nu die hele content heb gezien. En wat betreft die clasp... het was Pel gegunt, volgensmij heeft hij echt al wat runs gedaan in ToO. Anyhow ik had nog een symbol erbij, dus dat wordt wellicht een leuk burglar item, want ik had alleen mn dagger als SA75.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd gelukje dat ie bij saruman op T1 dropte. Was voor mij de 3e keer dat ik op een char saruman neerhaalde dus 1 uit 3 valt nog mee :P

F&F moet hopelijk morgen lukken op T2 als er een goede groep gemaakt kan worden. Vorige keer de 2e op 52k toen er iemand doodging en de rage naar 15 sprong.... BAM wipe. Het is een beetje een DPS race en ik denk dat het met 2 burglars een stuk makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
hey mensen ik heb ff een vraagje, ik ben van plan om deze game eens een poging te gaan geven, alleen vroeg ik mij wel af of jullie op EU of op de US server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
De meeste van ons spelen op voormalige EU servers. Lotro was de eerste 4 jaar in handen van Codemasters en had eigen servers voor Europa. Inmiddels is Lotro weer volledig in handen van Turbine (Warner) en kan je zelf kiezen welke server je wilt. Waar je wel ff aan moet denken is aan het tijdsverschil, de piekuren van voormalige US servers is voor ons diep in de kleine uurtjes.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
^^'

probeer nu een account aan te maken, maar wilt schijnbaar niet lukken. Krijg geen error of wat dan ook, maar hij blijft hangen op de account creation pagina. Voer alle gegevens in, en vervolgens druk ik op Create. Dan 'refresht' hij als het ware de pagina weer, en blijft zo'n beetje alle info staan, op geboortedatum en wachtwoord na.

EDIT:
problem solved, schijnt iets met die site te zijn, via een bepaalde link is het me toch nog gelukt ^^

EDIT 2:
welke server spelen de meeste mensen van GoT hier?

[ Voor 20% gewijzigd door Raxious op 09-02-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Zie topic start; Laurelin & Snowbourn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:40:F&F moet hopelijk morgen lukken op T2 als er een goede groep gemaakt kan worden. Vorige keer de 2e op 52k toen er iemand doodging en de rage naar 15 sprong.... BAM wipe. Het is een beetje een DPS race en ik denk dat het met 2 burglars een stuk makkelijker gaat.
Is het gelukt? Had me nog graag in willen inschijven, maar kon niet grrrr. volgende week weer >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Rfce op 10-02-2012 11:41 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep F&F op T2 is gelukt. 2 burglar hielp behoorlijk denk ik om de rage laag te houden. Geloof dat ie op 10 zat (bij 15 is het een insta-wipe) waar we vorige keren al hoger zaten toen het net mis ging. Loot viel erg tegen (geen clasp of FA symbol) alleen wat meer seals dan op T1, een leuke casters ring (of was het een bracelet) en een leuk loremaster zwaard. Beetje teleurstellend wel.

Lightning HM nog geprobeerd maar dat moeten we nog even oefenen. 240k (van de 1,5mio) was de beste poging. Vereist veel concentratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb afgelopen zaterdag eindelijk eens een mooie 75SA bow kunnen maken voor mn hunter. De dps is dan aanzienlijk hoger. Vraag me alleen het voglende af... bij create, krijg je nu standaard maar 3 legacies? Of bestaat de kans op 4 ook? Hij is nu 70 en maar 3 majors (balen).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Alle LI's hebben tegenwoordig 3 pool A legacies on ID. 3x een extra legacy bij reforge met een kleine kans op nog een pool A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn boog heeft ook maar 3 majors maar op een 2nd age is dat toch niet zo heel erg. Na het maxxen van je DPS en 3 majors + 1 must have minor (barbed arrow bleed damage) heb je toch al weinig punten over om nog een legacy te maxxen. Straks op een FA is het wel fijn om 4 majors te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:40:
mijn boog heeft ook maar 3 majors maar op een 2nd age is dat toch niet zo heel erg. Na het maxxen van je DPS en 3 majors + 1 must have minor (barbed arrow bleed damage) heb je toch al weinig punten over om nog een legacy te maxxen. Straks op een FA is het wel fijn om 4 majors te hebben.
Ja ok daar zit wat in... Ik heb als majors; bow power crit mult, induction bow crit mult, en induction bow power cost, minors zijn nu idd barbed arrow bleed en dan had ik nog default HS crit en Hot Burn crit/dps.
Dus op zich is het wel aardig.

Ik zag dat gisteren weer het Treasurehunt event life wise... wel weer grappig. Het wijkt wel af van t testevent in december, ik heb het id dat er nu echt veel minder treasures zijn. Gebruik maken van een claw-beest helpt wel aardig.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nog niks vervangen hebt dan heb je best geluk gehad met legacies. Ik zou zelf focus bow power cost kiezen boven induction want dat scheelt je overall meer power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond een vervelde bug zeg, met Kin bezig in lightning-wing t2 en bij de laatste group whipten we. Zijn opeens voor 2 spelers geen skills beschikbaar. Nou ff uitloggen dan maar.... komen ze vervolgens dus NIET meer ingame (chars staan er gewoon, en zijn zelfs te inspecten). Reboot, in/uit raid maakte geen drol uit. Maakt een kinnie een ticket voor ze aan, krijg je zo'n k*t antwoord terug dat je geen tickets aan mag maken voor andere players.... ja komop, we zitten in een raid met 12 man.
Na dik een half uur later zijn ze ineens wel weg, en kon men weer inloggen.... lekker is dat!

Anyhow, na 2/3 whipes op de Boss ging hij neer... nice mn 1ste T2HM in ToO :-) en een kinnie blij met een 75FA. Vervolgens door naar F&F... dit ging verder goed en na 2/3 whipes op de giants ook deze neer (maar geen HM). Mooie avond voor de kin, 2 wings op T2 (ondanks de vertragingen).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben toch ook maar weer begonnen. blijft toch verreweg de beste mmorpg. heb wel wat losstaande spellen geprobeerd, maar je blijft toch weer terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Helemaal gelijk als je zegt dat het de beste MMORPG is.

Welkom terug!

Van collega ontdekt dat hij het ook speelt. En andere collega ook kunnen overhalen om het te gaan spelen.
Jammer genoeg op Snowbourn en niet op Laurelin waar ik al mijn chars heb. Dus maar burglar gestart op Snowbourn, Dhalgard (kinship: Rangers of Eriador). Als mensen nog wat low lvl wapens en gear teveel (lvl 15-16) hebben. Giften zijn fiscaal aftrekbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer level 14.... heb het altijd al gespeeld dus weet een beetje wat ik kan verwachten. op naar de hogere levels en de boeken. prologue bijna gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfft slacker :)
level 14 is een paar uurtjes. Kom op dat kan sneller!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha is in iets minder dan 3 uur speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe pc; waar ik lotro wil op installeren. Ik heb de installaties van Shadows of Angmar, en Mines of Moria. Deze geïnstalleerd, kan ik niet inloggen, 'connect' faalt telkens(ik denk door die wisseling van Codemasters naar Turbine).
Ik heb wel al mijn Turbine account.
Moet ik nu alles de-installeren, of een update ofzo downloaden? Vroeger ging dat automatisch.
Met vriendelijke groeten, en bedankt voor uw antwoord,
KoRnography

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nog aan je oude pc kan:
- Installeer via cd van Moria of SoA
- Kopieer je map op je oude pc in program files\Lotro (waar het ook mag staan)
- Plakken op de nieuwe pc waar SoA reeds geïnstalleerd is.

Anders:
Gewoon openzetten en laten updaten. Het connecten kan nu niet omdat het maintenance is, vermoed ik :) (altijd op maandag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het snelle antwoord!
Dan vermoed ik dat die maintenance het probleem is.
Dan zal ik er morgen nog eens voor kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds Mines of Moria is er aanzienlijk veel data bij gekomen (Lorien, Mirkwood, Enedwaith, Dunland). Daarnaast zul je de EU client nog wel hebben, deze is middels ook out-dated, gezien EU is overgegaan naar VS (Codemasters -> Turbine).

Het zou best zo kunnen zijn dat die oude Mom EU client zal gaan upgraden zodra de servers online gaan, maar dit zal een flinke update zijn.
Mij lijkt het verstandiger om nu direct de nieuwe client te downloaden waar alles inzit. Kortom, browse even naar lotro.com en download daar de laatst nieuwe client.

[ Voor 5% gewijzigd door Rfce op 20-02-2012 15:05 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verdraaid. Lees nu pas dat de burg sinds RoI als main attr might heeft en niet meer agi. Zucht, pas op lvl 20 maar toch al wat tijd besteed aan agi/vit/fate virtues :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:58:
alweer level 14.... heb het altijd al gespeeld dus weet een beetje wat ik kan verwachten. op naar de hogere levels en de boeken. prologue bijna gedaan
Hehe, nie luisteren na JohnnyV76. :P
Gewoon rustig aan LOTRO heeft een geweldig verhaal vooral de eerste paar uur, geniet er van. ;)

Imo heeft lotro de beste verhaallijn in de mmo genre vooral van in archet. Waar ik nu ben met de dunedain, is maar mehhh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hurtebise schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:06:
Verdraaid. Lees nu pas dat de burg sinds RoI als main attr might heeft en niet meer agi.
Nee, juist wel agi en might niet meer. Warden heeft net als capt nu might als belangrijke stat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:06:
Verdraaid. Lees nu pas dat de burg sinds RoI als main attr might heeft en niet meer agi. Zucht, pas op lvl 20 maar toch al wat tijd besteed aan agi/vit/fate virtues :(
hmzz waarom doet mijn burglar het dan toch best wel goed met 1800 agi en 0,0 might :9. Ik denk dat jeje ergens verlezen hebt, might is voor captains en champs als ik me niet vergis.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van lotro alleen rise of isengard niet. maar die heb ik neem ik aan pas nodig als ik ergens in de level 60 tot 65 ben? ben level 25 dus moet nog wel effe. dat kan toch ook zonder isenguard of mis ik dan dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Nee, alle veranderingen die RoI heeft gebracht onder de 65 zijn allemaal gratis.
Ik pvp al een tijdje niet zoveel meer, maar de nieuwe changes zijn toch interessant (zie dev diaries).

Ik weet nu wel niet wat ik nog met die 300k DP ga moeten doen, unlimited perks ftw :D

• botoo
DP zoals we het nu kennen gaat verdwijnen en word vervangen voor commendations. Ik kan niet vinden waar ik het gelezen heb maar de conversie van DP > Commendations zal uiterst schraal zijn en capped. Je kan DP beter een flink eind verbrassen voordat update 6 komt.

Ondanks dat ik altijd DP gebruikte slingerde ik rond de 1,5 miljoen DP maar nu probeer ik het echt continue te verbrassen aan van alles wat maar bruikbaar is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

kreeg vandaag een mail dat er een neiuwe update aankomt. staat alleen bij dat die "binnenkort"komt. weet iemand wanneer dit binnenkort zal zijn?
Botoo. Iedereen begint met 0 commendations. Maar al je verkregen DP blijf je wel behouden (stond op twitter). Enige wat omgezet wordt zijn die DoF barter items denk ik.

Maar ik ga ook wel nog eens door al mijn creeps loggen en kijken dat ik alle skills gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zover ik heb vernomen blijft DP inderdaad in place. Kan iemand dat confirmen? Ik PvP niet en gebruik die DP's altijd tijdens raiden (lekker extratje). Als dit echt gaat verdwijnen zou ik dat erg zuur vinden.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://twitter.com/#!/lotro/status/172069479570866176

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet toch nog van gedacht kunnen veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Toch maar LOTRO aan het binnenhalen. Ik heb ervoor gekozen om het lekker bij League of Legends en LOTRO te houden tot en met Diablo 3/Guild Wars 2. :)

Nu vraag ik mezelf af;
Ik ben in RPG's altijd graag het Rogue/Assassin type geweest. Nu lees ik dat de Burglar meer een Crowd Control etc. is dan een echte Damage Dealer. Heb ik het goed gelezen of waren dit specifieke guides en kan je ook DPS speccen?

De Hunter is daar in tegen wel een echte DPS om zo te zien, maar zoals ik aangaf ben ik liever het Rogue-type, melee dus.

Wat zijn de Dual wield Damage dealers in deze game?

En zo te zien zijn de meeste GoT aanwezig op Laurelin en Snowbourn, dus ik ga er van uit dat dit de EU servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:59
Dual wield zijn er niet veel ;) Bij mijn weten heb je Dual wield bij de Champion (main damage class), die kan met 2 zwaarden lopen. De warden heeft een zwaard en een schild vaak (volgens mij geen Dual wield).
De Lore master kan op den duur wel dual wielden, maar is niet de class die je zoekt.

De Burglar is wel wat cloud control inderdaad, en kan zelf niet heel veel hebben. Voordeel van de burglar is wel dat die soms ongestoord rond kan lopen, en enorme damage doet wanneer hij vanachter besluipt en aanvalt. Een echte DPS'er is het niet, hij / zij moet het meer van stealth werk hebben, en op een voorzichtige manier te werk gaan. Leuke hierbij is wel dat je op een heel andere manier speelt als met bijvoorbeeld een Guardian (defence type), die heel veel klappen kan hebben maar niet zoveel DPS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Noq schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:56:
Toch maar LOTRO aan het binnenhalen. Ik heb ervoor gekozen om het lekker bij League of Legends en LOTRO te houden tot en met Diablo 3/Guild Wars 2. :)
Erg verstandige keuze. Veel plezier.
Nu vraag ik mezelf af;
Ik ben in RPG's altijd graag het Rogue/Assassin type geweest. Nu lees ik dat de Burglar meer een Crowd Control etc. is dan een echte Damage Dealer. Heb ik het goed gelezen of waren dit specifieke guides en kan je ook DPS speccen?
Dan sluit burglar het beste aan bij je speelstijl. Wat mij betreft kan je burglar wel als een dmg class zien. Als zal je wel voorzichtig moeten zijn. Probeer niet teveel mobs ineens te nemen, want je legt het bijltje. Je hebt diverse stunskills waarmee je belagers tijdelijk uitschakelt. Stun kan zo ook redelijk lang blijven duren. Je kan behoorlijk creatief zijn met de build. CC (stun) is inderdaad één van de functies in fellowship, conjunctions, fellowship maneuvres opstarten, ... Sinds RoI zijn burglars gegeerd voor groepen.
Wat zijn de Dual wield Damage dealers in deze game?
Champions, burglar.
En zo te zien zijn de meeste GoT aanwezig op Laurelin en Snowbourn, dus ik ga er van uit dat dit de EU servers zijn.
Klopt, zijn EU servers. Bij de topicstart is een lijstje toegevoegd. Kan je zien wie waar zit. Laurelin (RP server), Evernight, Snowbourn zijn denk ik de meest voorkomende. Eldar ook wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 24-02-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Dit had ik al verwacht; De LOTRO community is voornamelijk volwassen aan de berichten hierboven te zien :)

Dan ga ik toch gewoon voor de Burglar. Vind CC spelen geen ramp en na gameplay video's ziet het er inderdaad gemixed uit qua speelstijlen.

Momenteel is download klaar en bezig met install. Snowbourn zal waarschijnlijk de serverkeuze worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zoek je daar nog een actieve kin (Engelstalig)? Rangers of Eriador.
Zelf actief daar onder de naam Dhalgard (lvl 22 burg intussen).

[ Voor 22% gewijzigd door Hurtebise op 24-02-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Kin is term voor Guild zo te zien?

Ja, dat lijkt me wel fijn. Sociale activiteiten vind ik wel een grote rol spelen in MMO's altijd. Ook al zal ik de eerste dagen voornamelijk op levelen en de game verkennen gericht zijn, is het wel fijn om tussendoor al wat guild activiteiten voorbij te zien komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Een kin is handig. Voor materialen (crafting), armor stukken, wapens, ... en natuurlijk als hulp bij moeilijke quests, vragen, problemen, ... of gewoon voor de gezelligheid, bepaalde kin events. Er is altijd volk online. Zelfs 's ochtends vroeg, omdat er enkele US-mensen meespelen.

Er zijn ook ingame chatchannels met aan de andere kant een hele groep behulpzame mensen:

/ooc (al zie ik deze hoe langer hoe meer vervangen worden door globallff)
/advice
/joinchannel globallff, dit channel moet je één keer joinen. Nadat je lid bent van deze channel, typ je om erin te komen /1.

/k opent kinchat
/f fellowshipchat (is zelfde als party in andere mmo's)
/tell <naam van wie je wil aanspreken>

Een overzichtje: http://lotro-wiki.com/index.php/Commands#Chat_Channel_Access

Net als andere mmo's heb je erg goede sites met alle uitleg over het spel/professions/quests/mappen.

Vul maar aan mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog even wat over de burglar zeggen :) als bezitter van een lvl75 burg.

Als je er een klein beetje je best voor doet kun je je burglar als top tier DPS dealer spelen... met gemak.
Het is me vaak genoeg overkomen dat mensen dachten dat ik enrage (trick waardoor de mob random mensen aanvalt) gebruikte wanneer ik aggro kreeg.

Burglar is een geweldige class. Heel goede DPS maar ook de buffs en de-buffs brengen voor de groep veel extra DPS met zich mee of zorgen ervoor dat de groep het een stuk makkelijker heeft. Waar de standaard damage dealers bij veel spelen een beetje saai kunnen worden is de burglar veel dynamischer omdat je allerlei rollen kunt vervullen. Survivability is hoog door een aantal escape skills (HIPS, ofwel Hide in Plain Sight) zorgt ervoor dat je 10sec 100% onzichtbaar bent en daarna in "gewone" stealth terecht komt. Je bent dan in een keer alle mobs kwijt die je eventueel op je hebt.

Burglar is een advanced class die eigenlijk beter is voor de meer ervaren speler maar als je een beetje kunt spelen lukt het vast. Prima keuze iig :)

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste