The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste
Acties:
  • 161.961 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:01
Duidelijk een verschil in opvatting van Live. Bij mij betekend Live bij games werkend. Bij Turbine nlijkbaar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 15:55
Nou, na een uurtje of 2 wachten is hij hier begonnen met patchen. 255/6235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik stap uit voor vandaag. Zal het hem niet worden. We kunnen er nu al niet in en de USA is nu pas vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:32

TAA

Liever IRC

Worst patchday experience ever. period.

Wat een drama zeg... 2 clients gepatched in de korte periode tussen 13.00-14.00 dat de patch servers erwaren en vervolgens tot 23.00 uur zitten wachten totdat ik eindelijk in kon loggen. Leek volledige willekeur; sommige kinnies zetten om 21.00 uur de pc aan en waren binnen een half uur in game.

Ik snap best dat het een 'bumpy ride' kans zijn op zo'n dag, maar vanmorgen om 06.30 uur kon ik nog steeds niet fatsoenlijk inloggen. Ziet er uit voor vandaag.

Aan de andere kant was de *ding* wel lekker op m'n main ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond ook opgegeven dus vanochtend voor het werk nog even snel geprobeerd... kreeg eerst weer de connection error maar bij de 2e poging kwam ik erdoorheen en kon ik in-game komen. Grappig dat om 07:00 er al 5 man van de kin online waren :)

Dit kon wel eens een lange dag worden op het werk :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
We are aware of a few issues with the LOTRO Store, and are bringing it down immediately for maintenance. We will update this message with any changes. The LOTRO Store will be unavailable until this maintenance is completed. Thank you for your patience!

Iemand die weet wat er aan de hand was in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:51:
Grappig dat om 07:00 er al 5 man van de kin online waren :)
Waaronder al twee 67 en een aantal 66 :)
Heb gisteren rond 12 uur ook ff gespeelt, wat een drukte weer zeg overal. meteen een raffel deeds weer completed.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik had gisteravond last van een black screen in de store... kon er dus niets mee. En reloggen was niet echt een optie. Bij mijn vrouw werkte het 'gewoon' en ook kinnies hebben eea kunnen kopen.

Inleveren van opgespaarde quests bracht me op 75% xp van de 65-66 bar. Uurtje of anderhalf wat rondgelopen in Dunland zorgde voor nog eens 200k xp... Levellen gaat dus erg snel...

Gaat inderdaad een lange dag zijn op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren dus direct het nieuwe book opgepakt
spoiler:
Je krijgt hier dus al direct de keuze om met 1 vd 2 rangers mee te gaan... heeft dit gevolgen voor het verloop van het spel?? Loop je hier bepaalde qeusts mee mis oid? Als burglar heb ik natuurlijk voor de sneaky way gekozen, via de Mourshaws

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aargh... server problemen op mn werk dus alles is super sloom... duurt de dag NOG langer... zucht.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook gewoon gestarcraft gezien ik geen verbinding kon maken met lotro patch server. Dan om 22.30 de launcher weer opgezet maar nog steeds niet, een kwartier later schoot hij wel in gang.

Uiteindelijk bij het inloggen 40 tp, 16k exp en 3300 skirmish marks gekregen op mijn main. Meteen ook Isengard gekocht met TP (en democoupon dus 3088 ipv 3250 tp). Ook mijn stats op LI terug ingesteld, maar voor de rest nog niet gespeeld.

Ik blijf het toch jammer vinden dat we nu alle mappen al volledig zien, zo stap voor stap wat bijkrijgen vond ik wel leuk, en ook een goede manier om bij te houden waar je al geweest was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Ging super vanochtend. Hele patch op 15 min. binnen en gepatcht. Ziet er weer veelbelovend uit. Vrees dat het wel erg (te) druk gaat worden in Dunland om daar rustig te kunnen questen.

Argl, geen mazzel dat nu ook open beta van BF3 is, het retedruk is op het werk en ik ook 's avonds moet doorwerken. *Neemt zijn agenda en duidt enkele ziektedagen aan. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Hurtebise op 27-09-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:22
Gisteren ook ff rondgelopen, ziet er tot nu toe druk en leuk uit;

Deze keer voor het eerst geen questen opgespaard en gewoon rustig aan lvl-en; Het alleen en als een van de eersten rondrennen in Moria was wel leuk, of het 1,5 dag na de release alle 3-mans in mirkwood uitgespeeld hebben op HM was ook wel grappig, maar dan zit je direct weer zonder content ;)

En dat 't patchen zo traag gaat, 't hoort er volgens mij bij op launch day, ondanks de vele gebreken bij turbine is dit toch 1 van de grotere MMO's die op dit moment live zijn; Daar kan je volgens mij vrij weinig aan doen.

Als het vanavond redelijk goed/stabiel werkt, dan hebben ze 't volgens mij best redelijk gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Tsja, misschien ook wel goede tactic om quest aan te nemen, te gaan doen, inleveren, nieuwe pakken enz. Heb nu nog een hele hoop MoM quests, Loth quests uit mijn questzak moeten gooien om plaats te maken voor de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:07:
Heb nu nog een hele hoop MoM quests, Loth quests uit mijn questzak moeten gooien om plaats te maken voor de nieuwe.
tjah die had je ook op moeten lossen van te voren natuurlijk :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Rfce schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:11:
[...]

tjah die had je ook op moeten lossen van te voren natuurlijk :)
Neuj, vind ik van niet. Ik vind de vanilla Lotro nog steeds de leukste content. Veel fijner om een alt te levellen dan met je lvlcappe char veel tijd te steken in zip xp. Ok, itemxp dan wel misschien, maar ben niet zo'n grote fan van dat verplichte LI-pimpen.

TS aanpassen? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik kan nu ingame: Expansion Quests: Isengard kopen voor 3250 punten. Heb ik hiermee de uitbreiding? Iemand van het kinship schreeuwt nee, zegt dat ik dan enkel de quests heb, maar wat mis ik dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Als het questpack via de ingame store koopt mis je: (tov de expansion voor $)
+ de nieuwe dragon raid
+ het instance cluster dat met update 5 (in december) komt

En nog wat fluf; zou best kunnen dat dat preorder only was overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

TAA schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:09:
Als het questpack via de ingame store koopt mis je: (tov de expansion voor $)
+ de nieuwe dragon raid
+ het instance cluster dat met update 5 (in december) komt

En nog wat fluf; zou best kunnen dat dat preorder only was overigens...
Goed, die fluf hoe ik niet. De rest zal dan wel weer in de store staan voor de nodige punten. Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44
De laatste paar K inf met quest items gedaan (belachelijk systeem imho maar het is er dus gebruik ik het).

Happy * botoo R9 Defiler :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qrfLiQ2wRFNDbkubVOoNDWDE/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

wat zijn eigenlijk de grootste verschillen?
heb de patchnotes gezien, maar das een hele lap tekst. weet tot level 75. nieuwe skirmisch, wat kleine aanpassingen in de characters en een nieuwe raid. maar dat was het zo ongeveer wel toch op de nieuwe gebieden na of zijn er nog cosmetische aanpassingen. nieuwe interface zaken etc??
nee... :)
Er is enorm veel veranderd... minstrels die inloggen schrikken zich rot van alle veranderingen bijvoorbeeld.
Het is echt te veel om op te noemen dus lees toch maar de patchnotes.

Wel lekker dat de caps weg zijn... voorheen mas mn tactical damage increase van tactical offense gecapped op 30% en nu zat ik meteen op +48,9% damage en dat merkte ik. Shocking words crit regelmatig rond 2,5k of meer net als essence of storm. EC is wel wat generfed... haal nu de hele tijd rond de 4k hits maar dat vind ik niet eens zo erg.... damage zo op lvl65 "out of the box" is al hoger dan voorheen... op naar 75 :)

• rik86
ik heb pas ff gespeeld, maar champ speelt echt prettig en voelt overpowered aan, of de mobs die ik tot nu toe in dunland tegenkom zijn underpowered.

Dus ik ben benieuwd hoe dat zich ontwikkeld

Komende weken eerst maar rustig aan m'n champ lvl-en, daarna maar eens goed uitzoeken wat de mincy changes zijn. Het is wel vrij veel, maar ik verwacht dat ik 't vrij snel onder de knie heb :)

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Voor degene die de patch notes nog even wilt doorlezen, hier is een PDF.

Nu maar even wachten tot de aanbiedingen komen voor de nieuwe Monster Play classes. O+
rik86 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:51:
ik heb pas ff gespeeld, maar champ speelt echt prettig en voelt overpowered aan, of de mobs die ik tot nu toe in dunland tegenkom zijn underpowered.
Dat gevoel heb ik ook op mn burglar...paar x klikken en je mob legt t loodje, en dan is ie 2 lvls hoger.... zien of dit zo blijft bij lvllen :-)
Ik zie btw dat we nu ook tasks kunnen gaan doen (werden geintroduceerd toen mn char al 65 was)... hoe zit dat? Kun je die ook op 75 blijven doen? Met andere woorden, die deeds die eraan gekoppeld zijn wil ik graag halen op mn main, als je te snel lvlt kan het zijn dat je nl al op 75 zit en dan geen tasks meer zou kunnen doen.

euh...ja

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
tis wel een crashy boel geworden, ook in de oude areas.. Gaat veel fout tijdens het looten

[ Voor 23% gewijzigd door foppe-jan op 28-09-2011 10:40 ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

foppe-jan schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:40:
tis wel een crashy boel geworden, ook in de oude areas..
Gelukkig nog geen last van gehad... waar crashed ie dan? Bij het inlopen van instances (lees ah in bree bijv.)? Of bij dynamic layers?

euh...ja

• foppe-jan
Rfce schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:57:
[...]

Gelukkig nog geen last van gehad... waar crashed ie dan? Bij het inlopen van instances (lees ah in bree bijv.)? Of bij dynamic layers?
Euhm, al een keer of 4-5 in 2u tijd -- voor mij bij het looten van corpses, zowel in dunland als bij ost galadh (mirkwood, dus geen layers). Er zijn wel meer mensen die hier in glff over klagen; een paar mensen die ondertussen 75 zijn hebben het over 30+ keer in de afgelopen 24u spelen.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Aargh, nieuwe tier in crafting :D Gisteren voor het eerst sinds lang weer mines zitten nemen aan de kant van de weg.

Ook grote aanpassing is dat ettens quests nu infamy geven. Creep friend van me meldde dat het tss de 20 en 100 inf was per quest. Gezien er nog geen freeps rondlopen was het ideaal voor mappen + infamy te farmen op die manier. Nog geen idee over de freep kant hierover.

Zit helemaal nog niet ver (nog altijd lvl 65) maar amuseer me wel tot nu toe!

• foppe-jan
Tja, het levelen gaat volgens mij nog sneller dan in lothlorien/mirkwood.. Begrijp niet helemaal waarom ze dat leuk vinden, maar goed.

Vind de quests tot nu toe (bijna lvl68) best leuk... alleen in de eerste grote nederzetting zeg maar waren het wat meer heen en weer ren questjes. Vermaak me ook prima... jammer dat ik niet zo heel veel kan spelen (werk en 3 kids kosten zoveel vrije tijd :P )

• maartend
Heya MueR. Ook al bezig met Spotify. We netjes van je.

• Hurtebise
Even wat opwerpen: wat hebben ze met de minstrel gedaan? Kan er maar moeilijk aan wennen. Die opeenvolgende tiers werkten prima. Dat ging dus grotendeels op de schop. Die 3 vage spells met die notenleericonen... ik weet niet wat ik ermee aan moet. Vond het net zo fijn strategisch spelen met die tiers.

De dmg output is merkelijk groter, de inductietijd (casttijd) van healingspells is ook verkort naar mijn gevoel. Ook de +will/+fate (naam ontgaat me effe) buff wat groter.

[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 29-09-2011 11:24 ]

WTF en sinds gisterenavond ook te maken gekregen met het crash-fest.... man man man wordt er nu al moe van. Vooral Galtrev is niet te doen.... gisterenavond was het zo erg dat na inloggen zonder te moven de game weer crashte, ik heb tot 3x toe een poging gedaan om van die plek weg te mappen. Daarna ging het weer. Sinds vanmorgen wel redelijk aan de quests kunnen beginnen daar, maar langer dan 15min zonder crash is er niet bij :(
Heb geen plugins geladen.

edit:
aaaarch en nu weer 5x in 10min, het laden vd game duurt langer dan t spelen :'( :'( :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Rfce op 29-09-2011 12:31 ]

euh...ja

• Hurtebise
Ja, die laadtijden...
Dacht weer aan die tool om de Lotro map te defraggen na een update. Bestaat er nog zo iets?

Ik speel 's ochtends meestal vlak voor ik naar het werk ga (7.30u). Valt dan wel mee. Geen crashes gehad. Speel wel op medium en met crowd quality op het allerlaagste. Weet niet of dat iets uitmaakt. 's Avonds probeer ik wat alts te levellen.

Heb geen zin om me weer op te jagen in die typische huntertaferelen. Die vlak voor je voeten een (lees: jouw) mob weglokken. Als iedereen daar nu eens een FS maakt, zodat bij iedereen de questteller van mob x door kan tellen. Soms lijkt het een beetje op WoW :+
defragger moet je niet meer draaien... kan je high-res texture installatie om zeep helpen wat ik begreep.
Was gisteravond wel enorm druk... Galtrev leek wel een mierennest :)

Het wegpikken van mobs gebeurt nog steeds maar de respawn rates zijn er volgens mij ook op aangepast. Soms is het irritant als iemand van 40m een mob voor je neus pakt die vlakbij spawned maar dan is het weer een leuke sport het terug te doen :)

• rik86
op wat voor manier crash je dan? alleen lotro, of je pc? ik heb sinds kort continue last van BSOD's, DX9, 10 of 11 maakt niets uit. Heb al verschillende drivers geprobeerd.

Speel nu maar op ultra low, dat werkt wel, maar ziet er minder mooi uit

• maartend
JohnnyV76 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:33:
defragger moet je niet meer draaien... kan je high-res texture installatie om zeep helpen wat ik begreep.
Was gisteravond wel enorm druk... Galtrev leek wel een mierennest :)
Moet je idd niet gebruiken. Heeft heel mijn instalatie om zeep geholpen.
rik86 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:59:
op wat voor manier crash je dan? alleen lotro, of je pc?
alleen lotro, elke keer....geen bsods oid, die zouden nl driver gerelateerd zijn, en dat draait al 2.5 jaar goed zo.... tis puur sinds roi.
Ik heb echter het vermoeden dat het komt door het groot aantal users/chars op dezelfde plek die gerenderd (oid) moeten worden of door dat layergeswitch.....

Ik heb nu de setting van aantal zichtbare medespelers teruggeschoeft en totdusver heb ik er een stuk minder last van.

euh...ja

• Hurtebise
Engine speed (number of fps; staat onder troubleshooting), crowd quality, draw distance, shadow quality. Als je die al op laag zet, zal het al veel schelen, denk ik.
snap ik maar is eigenlijk bagger, ik wil geen Low quality.... voorheen heeft t altijd goed gewerkt en nu moet men ineens terug in gfx omdat turbine een update heeft gedaan???
Ik kan het begrijpen dat als er "drukkere" content bij komt, het iets meer geheugen of whatever kan kosten, hierdoor zou je zo af en toe een hapering hebben (en daar kan ik mee leven zolang ik geen nieuwe 2011 pc heb)... maar dat de game-client crashed.... wtf

euh...ja

• maartend
Rfce schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:00:
snap ik maar is eigenlijk bagger, ik wil geen Low quality.... voorheen heeft t altijd goed gewerkt en nu moet men ineens terug in gfx omdat turbine een update heeft gedaan???
Ik kan het begrijpen dat als er "drukkere" content bij komt, het iets meer geheugen of whatever kan kosten, hierdoor zou je zo af en toe een hapering hebben (en daar kan ik mee leven zolang ik geen nieuwe 2011 pc heb)... maar dat de game-client crashed.... wtf
Vreemde is, mijn puter is ook niet up to date (zit maar een 4870 of 4780 of zoiets in), maar ik heb dus nix aan hoeven te passen. Wel wat lag in Dunland, maar niet eens veel

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 15:55
Gebruik je toevallig LUA plugins?
Zie ook de known issue lijst.

LUA

•Plugins that call the inventory will cause the LOTRO client to crash. Disabling these plugins will let the client run normally.

• maartend
MADG0BLIN schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:34:
Gebruik je toevallig LUA plugins?
Zie ook de known issue lijst.

LUA

•Plugins that call the inventory will cause the LOTRO client to crash. Disabling these plugins will let the client run normally.
Hij geeft aan dat hij geen plugins heeft geladen. Maar ik heb dit ook al op een engels forum gezien, zou toch iets met die API te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoort toch wel wat mensen over crashes maar zowel mijn vrouw als ik nog nergens last van gehad en settings staan ook nog gewoon op ultra.Alleen in Galtrev loopt het wat minder omdat daar zoveel mensen rondhobbelen. Ondertussen al de eerste kinnie op 75 en een aantal rond 73. Zit zelf nu pas tegen de 70 aan omdat we ivm werk en kids maar een paar uurtjes per avond kunnen spelen. Balen want ik heb echt zin om te levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pas??? Pfff ik vind dit al erg rap gaan hoor :)
Ik vind het lvllen te snel gaan.... bijna 10k XP per quest....Je zou zeggen dat je lvl75 dingt op het moment dat het gros van de nieuwe content gecleard is en niet al halverwege.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Uhhh.... als je alleen maar quest in RoI (en daar leeg op lvl65 begint zonder andere quests) en verder geen XP enhanced komt je tussen de 200k en 400k XP te kort om lvl75 te dingen...

Het grote "snelheidsprobleem" wordt veroorzaakt door de Quest Tracker. Dat maakt dat mensen de quests niet meer hoeven te lezen en alleen op het pijltje afgaan...

[ Voor 31% gewijzigd door TAA op 30-09-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ja, terwijl dat helemaal niet leuk is, ik ga hem ook weer uitzetten. Ik speel op dit moment al grotendeels zonder, maar je kijkt toch onbewust naar het pijltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik gewoon zo snel mogelijk wil levellen. Ik vind het leuk om meedere chars te hebben en vnml end-game te doen dus ik lees de quests niet en probeer zo efficient mogelijk quests te doen. Ongetwijfeld zal ik wat charme missen van het verhaal maar ik besteed mijn tijd liever aan het optimaliseren van mijn chars. Ben benieuwd hoe ik uitkom qua XP... heb genoeg rested XP en koop meestal ook de +20% xp van kills van DP.... 3k DP voor 3uur die buff vind ik wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja kijk, er is inderdaad verschil in spelen....
Ok mooi om te horen TAA, ik had/heb het gevoel dat t te snel gaat voor de content, ben nl al 67,5 en heb pas alle quests in de 2 noordelijke gebiedjes gedaan, daarnaast een aantal in de hoofdstad (dus zeg maar 75 quests).... Ik lees bijv wel dus alle quests, dat vind ik juist het leuke van lotro, de verhaallijnen. Daarnaast staat mn questtracker/guide ook gewoon uit. Ik wil hem nog wel eens even aanzetten als ik iets echt niet kan vinden (dan is het aan, map checken, en weer uit).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

TAA schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:01:
Uhhh.... als je alleen maar quest in RoI (en daar leeg op lvl65 begint zonder andere quests) en verder geen XP enhanced komt je tussen de 200k en 400k XP te kort om lvl75 te dingen...

Het grote "snelheidsprobleem" wordt veroorzaakt door de Quest Tracker. Dat maakt dat mensen de quests niet meer hoeven te lezen en alleen op het pijltje afgaan...
Serieus? Das klote. Ik ben premium, wat betekend dat ik geen resting XP heb. Mn TP heb ik nodig voor het kopen van questpacks, de raid etc, dus ik heb ook geen zin om enhanced xp in de store te kopen. Betekend dat ik wss nog wel meer dan 400k te kort ga komen.

Ik vond het questen al bijzonder tegenvallen, maar het feit dat als ik alle quests heb gedaan mobs kan gaan grinden stimuleert niet bepaald om uberhaupt verder te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 13:36
Je kan wat skirmishes doen, die werken meestal ook leuk voor de XP...

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maandje VIP worden?

Ik kan natuurlijk in niemands portemonnee kijken maar als je iets leuk vindt betaal je er toch wat voor? Ik zou er niet aan moeten denken om een spel met allerlei beperkingen te moeten spelen terwijl je voor geld van een avondje Bios een hele maand kan spelen zonder beperkingen. Ben altijd blij dat ik in 2007 zo slim was een LTA te nemen als ik al de verhalen en problemen met F2P hoor. Maar nogmaals... als je toch niet veel kan of wil spelen dan snap ik ook wel weer dat je er niet maandelijks voor wil betalen.

Zo halverwege de expansion op mn 1e char (bijna lvl70) vind ik het questen nog steeds wel erg leuk en goed in elkaar gezet. Omgeving vind ik ook super dus snap ook niet dat je het questen tegen vindt vallen Ltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256728

Ik snap Ltje wel hoor...Ik heb pas een paar uurtjes kunnen spelen (ben pas halverwege lvl 65 ;) ) omgeving is best mooi en de verhaallijn is aardig, maar de quests zijn tot nu toe gewoon meer van hetzelfde (zit in Trum Dreng).

Dat alles solo is, is aan de ene kant handig (spelen wanneer je tijd hebt), aan de andere kant is de uitdaging van fellowship content in deze update volkomen weg. Maar misschien komt dat nog op een hoger level?

Daarbij is het tot nu toe ook supersimpel - met mijn GRD in OP (wel max first age 2H LI) trek ik gewoon 6 mobs van 1-2 levels hoger, zonder pledge of pots of wat ook, aan het einde nog 3000 morale over...Dat kon voor ROI ook wel, maar het lijkt nu nog veel eenvoudiger geworden. Dat letterlijk alle mobs je nu stunnen is *gaap*, kost alleen maar tijd en laat je niet anders spelen.

Dus ja, ik ben niet super enthousiast. Weet ook niet of ik hier nog alts doorheen ga trekken maar misschien komt dat nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:44:
Maandje VIP worden?

Ik kan natuurlijk in niemands portemonnee kijken maar als je iets leuk vindt betaal je er toch wat voor? Ik zou er niet aan moeten denken om een spel met allerlei beperkingen te moeten spelen terwijl je voor geld van een avondje Bios een hele maand kan spelen zonder beperkingen. Ben altijd blij dat ik in 2007 zo slim was een LTA te nemen als ik al de verhalen en problemen met F2P hoor. Maar nogmaals... als je toch niet veel kan of wil spelen dan snap ik ook wel weer dat je er niet maandelijks voor wil betalen.

Zo halverwege de expansion op mn 1e char (bijna lvl70) vind ik het questen nog steeds wel erg leuk en goed in elkaar gezet. Omgeving vind ik ook super dus snap ook niet dat je het questen tegen vindt vallen Ltje?
Het was idd mijn plan om een maandje VIP te worden, maargoed, daar twijfel ik nu dus een beetje aan. En ik heb het idd niet al te breed (student :p), geld gaat al op aan bier :D

In all seriousness, wat mij niet aanspreekt in het questen is de extreme lineariteit en gestroomlijndheid(?) van de quests. Alles is voor je uitgezocht, je hoeft heel weinig meer zelf te denken. Ook het type quests vind ik tot nu toe niet inspirerent. Na 4jaar lotro zijn mmos toch niet meer helemaal mijn ding misschien. Ik vond het verhaal van lotro altijd vet, maar ik kan er gewoon niet echt inkomen, kan het lastig omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44
Wmb is RoI een Enedwaith-extra, ik zie tot nu toe (ben met burg begonnen) totaal geen uitdaging/spanning, zelfs multiple mobs van 5 levels hoger waren niet de moeite. De sfeer is ook erg Enedwaith kloon. De eeuwige grind begint ook direct als je je crafters een beetje mee wilt laten doen.

* botoo beetje teleurgesteld en hoopt op betere pvp binnenkort.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te horen hebben wat mensen last van MMO-moeheid :)

Enedwaith vond ik niks aan... maar kwam wss ook doordat je niet level up kon gaan. Ik vind de quests iig wel leuk al zie ik questen ook vooral als noodzakelijk kwaad om tot max level te komen. Mijn doel is om iig 1 char zsm raid- en instance-klaar wil hebben en dan het levellen van mn volgende char af te wisselen met BF3 en wat er met lotro gebeurd als Diablo 3 uit is weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 10:23
Mijn Lotro BSODde ook sinds isengard. Heb op verschillende forums gelezen dat het aan de geluidskaart kon liggen. Nadat ik in de opties het geluid op software ipv hardware gezet heb, heb ik nog geen BSOD gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die problemen deden zich volgens mij alleen voor bij Soundblaster X-FI kaarten. Heb je die toevallig?
Heb ook jaren mijn X-fi niet gebruikt tot kort geleden er beta drivers van creative zijn uitgebracht die het probleem na jaren lijken te hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Hm? Welk probleem precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Toen ik doorhad dat het aan mijn xfi lag, heb ik die ook meteen eruit gehaald. Ligt hier nu stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 10:23
t'is inderdaad een Xfi, vond het alleen vreemd dat het pas bij Isengard begon, verder nooit last van gehad. Een kinnie heeft ook nu hetzelfde probleem. BSOD's bij het binnengaan van crafting of auctionhall in galthrev. Ook na het veranderen van audio geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forums.lotro.com/s...-Issue)&highlight=rejoice

De BSODs deden zich vooral voor als je ergens heen portte of gesummoned werd oid.
Toen ik deze thread tegenkwam heb ik meteen mn x-fi uit de kast gehaald en weer in mn pc gestopt.

Sinds ik deze beta driver geinstalleerd heb heb ik geen enkele BSOD meer gehad en kan lotro weer met EAX aan spelen. Voor iedereen met een x-fi kaart dus zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Vind Enedwaith een aangenaam alternatief door het uiterst toeristische Dunland. Het lijkt wel het Benidorm van Middle-Earth. Allemaal ouwe gepensioneerde knakkers in peperdure kleren.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 02-10-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:47:
Vind Enedwaith een aangenaam alternatief door het uiterst toeristische Dunland. Het lijkt wel het Benidorm van Middle-Earth. Allemaal ouwe gepensioneerde knakkers in peperdure kleren.
Tjah als je die nog niet gedaan had wel ja :-) Maar ik vind het opzich reuze mee vallen sinds dat ze layers geintroduceerd hebben.... ik kan me nog bijv Evendim en Forochel herinneren... dat was echt 1 groot camp-fest.
Anyway hem mijn crashprobleem opgelost.... hHeb via een switch het memory gebruik voor apps omgezet van de default 2Gb naar 3Gb... Client gebruikt kennelijk zoveel meer resources (drukte etc) dat de app crashte. Nu hapert hij wel zo af en toe als ik een erg druk gebied in ga, maar das secondenwerk en niet zo erg als crashen vd client. Ik ben weer blij _/-\o_

Inmiddels lvl68 geworden en vermaak me toch weer aardig in Dunland. Die questreeks met die wannabe wizard _/-\o_ heb me echt bescheurt van het lachen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ook een leuke quest opgepakt... Baa Baa, Black Sheep oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe het heel rustig aan deze release (mede dankzij de bf3 beta). En ik moet zeggen dat ik me ook enorm vermaak. De quest lines zijn vermakelijk, het layer systeem zorgt toch dat je niet oneindig veel mensen hebt die zitten te taggen.

Tot nu toe vind ik het dus zeker een goede update. Ik ga nu juist naar dat moerassig gebied linksonder op de dunland map.

edit: en die wannabe wizard was echt geweldig :D

[ Voor 6% gewijzigd door Lointje op 03-10-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat klinkt heel anders dan je post van vrijdag :)

Gister pas lvl71 geworden doordat we weinig tijd hebben om te spelen (we = samen met mn vrouw). Een jochie van 4 en een tweeling van 2 vreet toch wel erg veel tijd en we willen eigenlijk niet spelen als ze erbij zijn. Daarom hebben we alleen de avonden om wat te spelen. Toch hebben we allebei 7 chars.

Gelukkig houden we allebei van effcient levellen dus als we spelen boeken we ook wel snel progressie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Join the club van gamende ouders met jonge kinderen. Ouders die ook graag een lekkere MMO willen spelen; hun leven zowel professioneel, familiaal en als online proberen te combineren. Zonder te veel te moeten/willen inboeten op dat laatste. :)
Ik heb nog twee dwergenpups rondhossen, ééntje van 2 en ééntje van 3,5 Ered Luinse jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:19:
Zo, dat klinkt heel anders dan je post van vrijdag :)
Psst, ik denk dat je Ltje en Lointje aan het verwarren bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lointje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:24:
[...]

Waarschijnlijk wel ja. Ik ging gisteravond weer even questen, heb in totaal 5 quests gedaan. Ik heb een quest gehad om 10 boars te killen, een megaboar te killen, 10 wolven te killen, 12 raven te killen en 10 eieren te rapen. Toen had ik het wel weer helemaal gezien met de quests eigenlijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
he zeg, loop nu niet te spoileren, die questen heb ik nog niet gehad :P is alle verrassing weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
We gaan te keer als volleerde kolonisten. Nou, als we zo doorgaan is Middle-Earth binnenkort helemaal leeg, geen wolf, beer, raaf, zwijn meer te bespeuren. Zou wel mooie toevoeging zijn bij de profs: het kweken van beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:24:
[...]
Oops.. slecht zeg.
Ik geef te weinig slaap de schuld! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan het zijn dat de toestroom van spelers in Dunland meer lag en crashes veroorzaakt, misschien samen met het dynamic layer systeem? Had gisteravond in Bonevales meerdere client crashes en lag spikes, terwijl ik normaal probleemloos speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:54:
Kan het zijn dat de toestroom van spelers in Dunland meer lag en crashes veroorzaakt, misschien samen met het dynamic layer systeem? Had gisteravond in Bonevales meerdere client crashes en lag spikes, terwijl ik normaal probleemloos speel...
Welk OS? Heb je mn laaste post gelezen? Ik had dat dus ook sinds Roi, na die aanpassing nergens meer last van gehad (en dus echt geen 1 crach meer).

Ben dus ook inmiddels lekker doorgelevelt naar 70 nu. En ja idd het is kill 10 van die haal 5 van dit etc etc, maar dat is nu eenmaal met dit type games. Ik vind het iig niet erg en ammuseer me echt goed. Ik vind de verhalen erbij ook leuk opgezet.

spoiler:
Heb nu inmiddels alle quests in dat swamp af, maar op het eind krijg je de keuze om die trol te killen... je krijgt als reward een bebloede of een cleane cloak.... Buiten de reward, wijzigt dit iets in het spel? Conform RP kies ik in lotro eigenlijk altijd de goede kant, maar vanwege de cloak heb ik toch de trol gekillt O+ .

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Even iets tussendoor.. ik heb echt geen tijd meer om de topicstart bij te houden. Ook de interesse in LOTRO is nagenoeg weg. Als iemand een nieuw deel wil gaan maken, stuur me even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

Welk OS? Heb je mn laaste post gelezen? Ik had dat dus ook sinds Roi, na die aanpassing nergens meer last van gehad (en dus echt geen 1 crach meer).
Ik heb Win7 64 bit. De crashes and lag spikes had ik op mijn desktop (E6600@3GHz, 4GB, Ati 6950), op mijn laptop eerder in de week had ik nergens last van (al zijn daar de specs beter). Het was ook volledig random, maar wel alleen in de Bonevales. Er waren er een paar meer in de kin die steeds crashten.

Ik begrijp niet helemaal welke aanpassing je nu waar hebt gemaakt, kun je dat nog eens uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
hoe ingewikkeld is 't maken van zo'n mooie topic-start als jij hebt gemaakt, als je er geen enkele ervaring mee hebt? en sowieso gestopt met lotro spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 09:41

Japser

Jeej!

Mss ff een domme vraag maar ik zit door de new player guide te lezen en daar komt naar voren dat je nog steeds een key nodig hebt.
Insert the LOTRO disc or download the client and follow the on-screen instructions. You will also need to visit myaccount.turbine.com where, upon entering your LOTRO product key, you will be prompted to create a Turbine account. If you already have a Turbine account through one of our other games you can login to that account and activate your LOTRO product key.
Is dit nog steeds nodig want ik dacht dat het hele verhaal F2P is met een gratis downloadbare client ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Is het ook, de topicstart dateert nog van voor f2p een key is dus nu ook niet meer nodig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:26:
[...]
Ik begrijp niet helemaal welke aanpassing je nu waar hebt gemaakt, kun je dat nog eens uitleggen?
OK is dus bij jou niet van toepassing... bij mij was het het verhaal dat het 32bits OS, maar 2Gb toegewezen kreeg aan de applicatie. Bij 64bits is da niet van toepassing.
Alleen in de bonevales is wel erg appart.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
rik86 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:31:
hoe ingewikkeld is 't maken van zo'n mooie topic-start als jij hebt gemaakt, als je er geen enkele ervaring mee hebt?
Ingewikkeld valt wel mee. Het is een beetje proberen en kijken wat werkt. De TS zoals die er nu is, werkt met gewone ubb code, dus iedereen zou iets soortgelijks moeten kunnen maken. Ik wil best meehelpen met het schrijven van de ubb code overigens.
rik86 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:31:
en sowieso gestopt met lotro spelen?
Ik heb al een paar maanden niet meer ingelogd, als dat de vraag beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:54:
Gebruik de beta drivers voor je soundblaster Xfi kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stronkie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:35:
[...]

Gebruik de beta drivers voor je soundblaster Xfi kaart
Bedankt voor je suggestie, maar ik gebruik geen soundblaster kaart. Ik zal vanavond weer eens kijken hoe het gaat, begrijp van het lotro Tech forum dat dit wel eens gerelateerd zou kunnen zijn aan de hotfix.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 256728 op 06-10-2011 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 17:45
muer ik was begonnen aan een nieuwe tekst toen lotro eens down was, zal zien of ik hem terug vind en je bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoe kom je voorbij de rij beelden in Malenhad. Was instant kill vanmorgen. Klopt het nog steeds dat je Book 6, Chapt 6 gedaan moet hebben? Lastig dat ze geen horse travel point hebben in Tyrn Lhuig, maar enkel in Gabilshathûr in dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik weet moet je inderdaad nog die boek quest gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja uiteraard moet je die boekquest nog doen, nog een aantal weken geleden met mijn Minstrel getest... das juist het leuke van die plek. Kan me nog steeds herinneren dat ik daar 4 jaar geleden met mn burglar kwam voor de eerste keer.... Heb me toen echt verschrokken... en dan gewoon nog eens proberen :).

Gisteren weer lekker in Dunland gespeelt met mn main, inmiddels lvl71
spoiler:
Grappig dat het book je opeens naar Isengard brengt als prisoner... grappig dat je dan daar zo moet questen :)

ps ik moest dus weer dat nieuwe paard kopen :( (Eigenlijk wel een mooi paard moet ik zeggen, maar hoop niet dat ze nu voor elke classe een appart paard gaan maken)

[ Voor 14% gewijzigd door Rfce op 07-10-2011 11:01 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
71 pas... noob :P

Ik heb al amper tijd en ben bijna 74. Heb echt het gevoel dat ik hopeloos achter loop op iedereen maar de laatste 1 a 2 weken te weinig kunnen spelen naar mijn smaak. Avondje op visite daar, dagje Efteling hier... 26 graden in het weekend hielp ook al niet :) Laat het maar even lekker regenen en waaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jij leest de quests niet, ik wel : :+
Maar idd te weinig tijd... werk, kleine, tuin, lekker weer.. pfff :D

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
och, huis kopen en trouwdag voorbereiden kost nog veel meer tijd :P inmiddels bijna lvl 69 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
rik86 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:34:
och, huis kopen en trouwdag voorbereiden kost nog veel meer tijd :P inmiddels bijna lvl 69 ;)
Ow, men heeft mij altijd geadviseerd om slechts één life event per levensjaar op te nemen. Als dat maar goed komt. :) Sterkte! Ik weet wat het is: trouw + huis kopen + werk veranderen (eerste werkdag vlak na je huwelijksreis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:34:
Ik heb dus een zoontje van 4 en een tweeling van ruim 2.... wanna bet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 12:07
ben maar weer eens begonnen al nog steeds free omdat turbine nog steeds geen ideal will toevoegen :P pff zelfs SWTOR gaat het gebruiken als een van de betaal mogelijkheden.

340TP nog te gaan(had nog wat TP staan van eu server toen ik nog betaalde :P) voor de nieuwe expansion te kopen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

We gaan hier verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Rfce schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Tjah als je die nog niet gedaan had wel ja :-) Maar ik vind het opzich reuze mee vallen sinds dat ze layers geintroduceerd hebben.... ik kan me nog bijv Evendim en Forochel herinneren... dat was echt 1 groot camp-fest.
Anyway hem mijn crashprobleem opgelost.... hHeb via een switch het memory gebruik voor apps omgezet van de default 2Gb naar 3Gb... Client gebruikt kennelijk zoveel meer resources (drukte etc) dat de app crashte. Nu hapert hij wel zo af en toe als ik een erg druk gebied in ga, maar das secondenwerk en niet zo erg als crashen vd client. Ik ben weer blij _/-\o_

Inmiddels lvl68 geworden en vermaak me toch weer aardig in Dunland. Die questreeks met die wannabe wizard _/-\o_ heb me echt bescheurt van het lachen.
Leg aub even uit hoe je dat exact gedaan hebt. Ik heb ook W7/32bits met een Ati 6950 en kan geen travel of instance wisseling doen zonder crash in de nieuwe gebieden. De oude gebieden zijn crash vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 13:07
Ben zojuist begonnen met het downloaden van de nieuwe client. De overgang naar de US servers is me een beetje ontgaan, ik had verder ook alleen maar Lotro Vanilla met een 40 Champions, dus heb maar een nieuwe account aangemaakt via Turbine. Het overzetten van mijn account is gelukt en nu heb ik dus mijn Premium weer actief!

Is er toevallig een server met een grotere Europese community? Of anders een server om aan te raden, ik weet niet hoe populair Lotro nog is maar ik geloof dat er altijd wel een een redelijke hoeveelheid actieve spelers was.

[ Voor 8% gewijzigd door Notlupus op 08-10-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Slotje? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Maak dan even een topic report aan, dat valt meer op dan een post in dit topic :)
Anyways, hier verder: The Lord of the Rings Online - Deel 15

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.