De afgelopen twee dagen ben ik druk bezig geweest om de raid groep weer leven in te blazen. Ik moet zeggen dat het aardig gaat. Zondag zou onze eerste raid in een maand zijn. De raidleader kwam ineens even melden dat ie van zn nieuwe kin niet meer mocht gaan raiden buiten hun om, dus weg raidleader. Fijn, zo'n regel. Maargoed, ik zou de leiding van die raid dan wel overnemen, dan beslisten we daarna wel wat we met de groep gingen doen.
Dus zondagavond druk aan het recruiten geweest om onze groep aan te vullen. Met een halve PUG gingen we op weg. Onderweg naar Barz hadden we erg veel pech toen zowel de slave master als de slave tegelijk een stun resisten, waardoor we een wipe kregen. Verder geen noemenswaardige dingen tot Barz. Daar aangekomen een korte uitleg en gaan. Zonder problemen ging Barz neer. Ik zat even achter mn oren te krabben eigenlijk. Een PUG die Barz neerhaalt zonder wipes...
Nou ja, op naar Zurm dan maar. Ook onderweg naar Zurm hadden we geen geluk met de stuns. Weer twee EMs die resisten, weer een wipe. De keer daarop hebben we ze wel goed neer kunnen halen, dus nu Zurm dan maar. Als we bij Barz niet wipen, dan hier vast wel. Een paar minuten later moest ik mijn onderkaak toch weer van de vloer af halen; geen wipe. Zelfs niet 1 death.
"Doen we baas 3 ook nog?" Ja ging het in koor. Nou goed dan, doen we die ook nog even. Ik was eventjes bezorgd dat we deze niet gingen redden, aangezien die vervelende adds vanaf de trap hem zo dik healen. Maar aan de andere kant, ik had 4 hunters (mezelf incluis) en een champion, dus DPS genoeg om die adds dood te maken. Enkele minuten later lag ook Furz dood aan onze voeten. Rollen op de gloves gem... helaas, bagger roll; 11. Nou ja, morgen weer een dag was het idee.
Dus gisteravond ben ik weer iedereen gaan roepen. Bijna de hele groep was er weer, op 3 man na. Vervangers waren snel gevonden, dus we gingen verder naar baasje 4. Eenmaal in de instance kwamen we bij de giants aan. Onze captain was echter aan het slapen. Ze ging koffie halen, haar toon achterlatend tussen de deuropening en de giants. Daar ja, waar die 6 Gashfra Butchers uit komen, die level 52 Nemesis. Maar uiteindelijk hebben wij er 2 afgemaakt en de rest voor de Giants gelaten. Op naar Zogtark!
Ik zal het langzame doodmaken van de trash NPCs jullie daar besparen, dat kan je je vast wel indenken. Einde van het liedje was dat een van de Elder Drakes al dood was voor ie goed en wel aan het lopen was. De ander kreeg vervolgens 4 kwade hunters op zich, dus die was ook snel gereduceerd tot karkas. Zogtark zelf is een eitje, dus ook hij dood. Gem roll

Ik rollde al heel de raid crappy, dus dit keer hoopte ik op... jammer, 4. Weer niet ! Een andere hunter (uit mn kin) won hem. "Geef maar aan Rhy" zei die

Dus nu heb ik al 3 van de 6 stukjes.
We zijn verder gelopen naar baasje 5. Dit is een van de minst uitdagende, zolang je die darklings maar weg houdt van het midden. Maar met 4 hunters is dat geen probleem. De twee meest ervaren hunters op de darklings, de andere twee als backup wanneer we power moesten pakken. Na een minuutje of 5 was ook baasje 5 dood.
De nare verassing kwam bij Shadow-Eater en Stone Biter. Deze spawnden veel meer adds dan ik ooit heb gezien bij ze. We kregen ze wel dood, maar de ruim 10 world eaters maakten het onmogelijk te overleven. Wipe dus. Wel de lock gehaald.
Na het teruglopen zijn we verder gegaan naar Thrang. We hadden alleen geen geluk met de Shamans. Die liepen alle 4 naar hetzelfde groepje toe, in plaats van 2 naar elk, zoals ik graag had gezien. Dat was dus vrij rap over. Maar, we hebben onze lock nog 2 dagen, dus wie weet
Niet slecht vond ik zelf, voor de eerste keer als volledig raid leader, en dan ook nog eens met een halve pug.