![]() | |||||
Welkom bij deel 6 | |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-03-2008 11:59 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||
Welkom bij deel 6 | |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-03-2008 11:59 ]
[ Voor 119% gewijzigd door MueR op 16-03-2008 09:17 ]
welke websiterik86 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:57:
Ik moet zeggen dat het er wel erg mooi uitziet zo, dus ik hoop dat je toch zin krijgt
Hebben jullie ook problemen met registreren op die moria-website?
[ Voor 92% gewijzigd door Stronkie op 14-03-2008 21:22 ]
deze: http://www.unlocktheminesofmoria.com/Stronkie schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:21:
welke website
[ Voor 24% gewijzigd door Rfce op 14-03-2008 21:38 ]
euh...ja
Gameplay wise is het moeilijk, maar ik vind dat Technisch gezien LOTRO net wat beter in elkaar steekt. Al voelde wereld nog wat leeg aan op sommige gebieden in het begin(net als bij wow de barrens/de hordequests waren gewoon saai en leeg). Maar met het technische aspect bedoel ik dat sommige dingen gewoon hier weer wat verder geevolueerd zijn, het deed boek vind ik een goed voorbeeld. Het zijn van die kleine dingen maar omdat het spel toch een stuk later dan wow uit is gekomen hebben ze gewoon tijd gehad om een betere techniek te gebruiken IMO.PacinoAllstars schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 01:47:
Ik heb de waarschuwing gelezen over WoW, maar vraag me toch wat dingen af.
In welk opzicht onderscheid deze mmorpg zich van WoW?, ben best geïnteresseerd, maar twijfel of ik nog zal beginnen aan een mmorpg als deze. WoW heb ik een jaar of 2 gespeeld ( voor het laatst 2 jaar geleden aangeraakt) en best wel die hard, dus alles eruit gehaald toen der tijd mc, bwl en wat er beschikbaar was.
Vraag me af of deze mmorpg ook zo één is dat dat je de beste gear alleen kan krijgen door 40 man te gaan raiden of what ever een dkp systeem te gaan hanteren.
Is dit dus meer een guild mmorpg of ook prima speelbaar in je eentje. Hoe zit het met pvp t.o.v. WoW?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
thx for the intell , ben die trial aan het downloaden... (wist niet dat die er was)MueR schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 02:36:
Die waarschuwing geldt meer voor posts als "Wat een kutgame, WoW is veel gaver, daar is tenminste <feature x>!". Je vraag is hier gewoon inhoudelijk, dus maak je geen zorgen
PVP wordt hier gespeeld in de vorm van PvMP (Player versus Monster Player). Aangezien deze game zich erg strak aan de Tolkien lore moet houden, is het niet mogelijk om tegen andere spelers te knokken. De uitzonderingen hierop zijn spars (een one on one combat tegen iemand anders, een oefengevecht eigenlijk) en Monster Play.
Bij monster play kan je vanaf level 10 een Monster aanmaken. Dit kan zijn een Orc, Uruk, Spider of Warg. In de PvMP zone Ettenmoors vecht je met deze monsters ("creeps") tegen de Free Peoples ("freeps"). Vanaf level 40 kan een speler met zijn/haar normale karakter dit gebied in. Het is erg aan te raden hiermee te wachten tot je level 47+ bent, want je krijgt anders echt je kont op een zilveren plaatje aan je teruggegeven als je op level 40 gaat knokken.
Qua speelbaarheid in je eentje is het redelijk te doen. Voor de Epic quests moet je wel echt een groep hebben van tijd tot tijd. Ook voor sommige normale quests trouwens. De beste gear is toch wel verborgen in raid instances, variërend van 12 tot 24 man. Met een actieve kinship kan je dit meestal wel halen, of in een raid alliance (waar ik bij zit). Gear die door spelers is gemaakt is ook erg goed trouwens, maar mist de setvoordelen die je bij deze raid gear kan krijgen.
DKP ben ik persoonlijk geen fan van. Ik vind het niet eerlijk. De raidgroep waar ik bij zit hanteert een ander systeem, waar iedereen mag rollen op de items die ze nodig hebben, de beste wint. Wel is er een limiet van 1 epic item (raid gear) en 1 blauw item (de beste items doorgaans) per persoon.
Wat ik je kan adviseren, download de trial eens. Stuur me een keer een Direct Message met je naam (mits je op Laurelin een character maakt), dan voeg ik je toe aan mijn friends list, kan je tenminste met me praten. Ik help je wel een beetje op weg.
edit:
Ik bedenk met net dat ik dit ook in de TS moet verwerken. PvMP mist er nog in.
[ Voor 57% gewijzigd door Stronkie op 16-03-2008 13:38 ]
euh...ja
Mijn specs:asskicker2 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:27:Dinsdag heb ik mijn 8800GT, zal ik dan alles op Ultra High kunnen spelen? Rest van men specs: 2GB RAM, Intel Core 2 CPU 6400 @ 2.13Ghz
[ Voor 13% gewijzigd door EdwinB op 16-03-2008 18:45 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Credit card payments zijn altijd instant...The_Bash schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:41:
Zit er aan te denken om mijn subscription maar eens opnieuw te activeren. Ben in november vorig jaar redelijk abrupt gestopt met spelen, maar heb wel weer zin om eens door Middle Earth te dwalen. Ik zag dat Codemasters tegenwoordig Click & Buy gebruikt. Duurt het enkele dagen voordat een payment met CC er door is? Of is het, net als voorheen, betalen en gelijk spelen. Wil het namelijk wel voor de paasdagen weer actief hebben
Zie trouwens dat Annon Amarth tegenwoordig op Laurelin zit. Is Snowbourn nog een beetje actief?
De payment wel idd, maar vraag me af of de account ook gelijk weer actief is!Baserunner schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:50:
[...]
Credit card payments zijn altijd instant...
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Wij zijn er gestopt, maar ik weet dat er nog wel wat actieve mensen zitten, al natuurlijk niet van de AA kin.The_Bash schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:41:
Zie trouwens dat Annon Amarth tegenwoordig op Laurelin zit. Is Snowbourn nog een beetje actief?
[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 17-03-2008 01:22 ]
Iseci
Binnen 5-10minuten kan je spelen, zodra je payment geaccepteerd is kan je meteen beginnen. (meestal 10sec na je payment) Dus in totaal ben je net 5min kwijt, wat erg meevalt.The_Bash schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:51:
[...]
De payment wel idd, maar vraag me af of de account ook gelijk weer actief is!
Wat versta je onder super, en welk hout en ingots verkoop je nu? Welk level ben je nu?tntkiller schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:51:
ik ben nu explorer maar mijn ingots en hout verkoopt nou niet echt super
euh...ja
Anoniem: 218701
ik ben lvl 50 niet ver meer van GM prospector en forester, aan tailor heb ik eerlijk gezegd nog niet veel gedaan en idd die gecrite items gaan aardig in de AH.Rfce schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:56:
[...]
Wat versta je onder super, en welk hout en ingots verkoop je nu? Welk level ben je nu?
Als explorer kun je je zelf goed voorzien van de mats.. Je kunt hout zo verkopen of getreat, daarnaast kun je ook hides normaal verkopen of geboiled. Daarnaast kun je de ore wat je mined los verkopen of eerst ingots ervan maken. Tot slot kun je van je boiled hides kleding maken, cloaks lopen goed normaliter.
Kortom voor een explorer zijn er genoeg werkzaamheden en kom je makkelijk aan gold. Zet de boel dus op AH zou ik zeggen.
Daarnaast kun je als je een van je tailor-tiers hebt gemastert makkelijk gecritte items maken, deze leveren ook extra geld op.
Zlef ben ik gisteren lvl45 geworden met mijn main, die 50 komt in zicht ;-). Ik ben bezig met angmar onveilig te maken. Ik weet niet hoe het voor book12 uitzag, maar moeten zeggen dat het een schitterende omgeving is :-)
Iseci
Ooow je bent al lvl50, dan weet je ook hoe het werkttntkiller schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:06:
[...]
ik ben lvl 50 niet ver meer van GM prospector en forester
euh...ja
tja me eerste char heRfce schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:12:
[...]
Ooow je bent al lvl50, dan weet je ook hoe het werkt. Raar dat je niet naar je tailor hebt gekeken, nu moet je weer al die hides verzamelen. De eerste 3, 4 tiers gaan wel, maar vervolgens die exceptional, pfffff (daar zit nu bij mij de tijd in, ben nl ook explorer).
Ik moet btw zeggen dat tijdens de AH-bug, ik toch geregeld meuk kon verkopen.
Iseci
Anoniem: 230357
[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 17-03-2008 12:32 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Cave-claws?Anoniem: 230357 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:29:
Exceptional hides zijn makkelijk te verkrijgen. In Angmar, helemaal in het Zuid-oosten, de valley richting de drakes, zitten allemaal van die ... geen idee meer hoe ze heten...kleine beesten iig. De droppen allemaal exceptional hides, en zijn heel makkelijk te killen, ook geen adds aanwezig.
Dan vind ik isendeep nog beter, daar heb je een stukje waar alleen maar Cave-claws spawnen. Dan grind je je echt suf binnen 4 uur (500-1200 hide's)
Heeijz goede tip, moet ik daar maar eens op zoek gaan, ik moet er nl nog een hele raffel....MOAW schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Dan vind ik isendeep nog beter, daar heb je een stukje waar alleen maar Cave-claws spawnen. Dan grind je je echt suf binnen 4 uur (500-1200 hide's).
euh...ja
Eeeuh , ik heb geen idee wat er precies fout gaat. Heb je al contact opgenomen met de winkel waar je het spel hebt gehaald, of misschien een mail gestuurd (of gebeld) naar de support van lotro?SpoTs schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:30:
Nog een keer proberen:
Hey mensen, ik heb gister de Exlusive Special Edition gekocht. Daar stond op dat ik 45 dagen free play heb. Echter als ik me product wil registreren * om in te kunnen loggen * dan zegt ie dat ik toch eerst moet betalen of een founders code invullen.. Iemand enig idee wat ik kan doen? Wil het graag eerst testen voordat ik ga betalen.
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op zondag 09 maart 2008 15:42
Acties:
--------------------------------------------------------------------------------
Door: SpoTs
Bekijk myReact van SpoTsBekijk de gallery van SpoTsBerichten: 554
Reg. datum: 22 mei 2006
Als ik die code in wil vullen, dan krijg ik juist de melding dat ik of een founders code in moet vullen of ga betalen.
klik link voor meer info:
http://mail.google.com/ma...w=att&th=118940218eef690f
dit is trouwens na dat ik mijn LOTR code heb ingevuld.
Misschien wanneer je mijn Reaver Boszzah niet tegenkomt, anders blijft het bij een paar huidenMOAW schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Dan vind ik isendeep nog beter, daar heb je een stukje waar alleen maar Cave-claws spawnen. Dan grind je je echt suf binnen 4 uur (500-1200 hide's).
[ Voor 18% gewijzigd door Dakreal op 17-03-2008 13:06 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Mja als dat zo is dan ben ik goed een oor aan genaaitAnoniem: 230357 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:11:
Ik weet niet precies hoe dit allemaal in zijn werk gaat, maar het lijkt mij logisch dat de 45 dagen free play alleen maar te verkrijgen zijn wanneer je ook echt een abbo neemt. Anders zou iedereen op deze manier heel makkelijk een 45 dagen trial kunnen creeren. Dus misschien ben je wel verplicht op al je gegevens alvast op te geven, om dit aktief te maken ?
Anoniem: 191619
Hier dus niet vreemd genoegAnoniem: 218701 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:22:
Ik heb volgens mij gewoon alleen de code ingevuld van mijn gekochte versie en klaar was klara...geen probleem mee gehad, daarna later een keer mijn founder code en lifetime geregeld (overigens heb je geen credit card nodig, game card of betaling via een of andere dienst waarvan ik nu even de naam niet kan herinneren kan ook)
Zoals al eerder genoemd heb ik hiervoor eq2 gespeeld, diverse level cap verhogingen meegemaakt: van 50 naar 60, en 60 naar 70. (momenteel zitten ze al weer op 80).Anoniem: 191619 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:19:
Ik vraag me dan wel af hoe Helegrod en Rift zich ontwikkelen, want een nieuw level cap betekent nieuwe gear&items en vast hogere traits. Met 24 level 60 Helegrod doorlopen is alsof je met 6 level 50érs Garth Aragwen of Fonost doorknalt. In Wow hebben zich natuurlijk ook level cap verhogingen plaatsgevonden, maar ik weet niet hoe zich daar instances hebben ontwikkeld. Ik heb Wow ook nooit gespeeld, dus wellicht dat iemand daar een uitspraak over kan doen?
kun je bij dat betaalscherm niet voor gamecard kiezen?? iets staat me daarvan bij, dat ik dat heb gekozen, zodat ik eerst mn trial kon doorlopen zonder verdere aankopen te doen.SpoTs schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:15:
[...]
Mja als dat zo is dan ben ik goed een oor aan genaaitwant ik heb namelijk geen creditcard. Dus dan houd het op. Als er nog iemand ideeen heeft dan hoor ik het wel.. Iig bedankt voor de input.
Anoniem: 130184
euh...ja
Zal vanavond even kijken of dat wil lukken. thx voor de tipRonnieB82 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:28:
[...]
kun je bij dat betaalscherm niet voor gamecard kiezen?? iets staat me daarvan bij, dat ik dat heb gekozen, zodat ik eerst mn trial kon doorlopen zonder verdere aankopen te doen.
ja dat is zo...al is de MM bij de goblin town heb je die ruines met wargs..voordeel, je grind meteen je virtue bij elkaarAnoniem: 230357 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:29:
Exceptional hides zijn makkelijk te verkrijgen. In Angmar, helemaal in het Zuid-oosten, de valley richting de drakes, zitten allemaal van die ... geen idee meer hoe ze heten...kleine beesten iig. De droppen allemaal exceptional hides, en zijn heel makkelijk te killen, ook geen adds aanwezig.
Iseci
Mwah, de hele raid was het er mee eens, dus het is geen probleem.MOAW schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:36:
Als iemand bij ons in de raid zijn gem aan een ander geeft mag die gewoon simpelweg 7 runs niet meer meerollen. Je rolled, of je rolled niet.
Goede minstrel op de tank, LM die de wounds in de gaten houdt. EitjeMOAW schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:36:Ook is boss 5 vrij lastig, vanuit een tanking perspectief. Die gozer doet echt gruwelijk veel damage in een zeer korte tijd. Laat staan dat die je telkens wounds geeft die een -1200 armour value bebuff hebben.
Laatst had ik 5 van die wounds in 10sec gekregen, en toen had ik een armour value van rond de -3000. Dan heb je je pots/lrm's echt hard nodig.
Mjah, nieuwe raidgroep he. Van alle mensen die ik mee had was er 1 hunter die Thrang down had gekregen ooit. De Balrog niemand. (behalve ondergetekende, kheb elke boss in de rift nu een paar keer gehad)MOAW schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:36:Thrâng is voor ons een eitje, we killen ze gewoon met 3-4 bij elkaar. Gewoon 100% dps op de champ's target + conj's. Natuurlijk proberen we ze met Triple-Traps/Sticky Tar te scheiden/vertragen alleen werkt dit niet altijd 100%.
Enigste probleem wat wij als kin hebben zijn Thaurlach en Thorog, de enige 2 bosses in de game die we niet down hebben gekregen tot dusver.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het Legioen van Eriador (LvE). Zit daar iemand van GoT daar? Ik vind het maar aparte lui en als ik soms in /say iets in het nederlands zeg, krijg ik geen reactie, of een grote bek. Plus vind ik het vreemd dat je als kinship adverteert met +180 members naar meer. Bij +180 members is natuurlijk maar de vraag of de helft daarvan geen lvl 1 alts of mules zijn. Daarbij gaat het mij om de kwaliteit en niet om de kwantiteit van een kin.MueR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:38:
Overigens, leest dit topic eens van het "Legioen van Eriador". Kheb me een breuk gelachen over de domheid van die gasten.
Ik zou zeggen vitality (morale, 1 vitality = 3 morale + *%mitigation), maar ook might is belangrijk. Ookal vind ik dat might meer iets voor een champion is.Hurtebise schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:36:
Wat zijn de main stats voor een guard tank? Als er verschillende types bestaan, wil ik dat ook graag weten. Vind het moeilijk een keuze te maken tussen might/vitality/will. Ik zou als guard voornamelijk tank zijn, minder dps gericht, 1H weapon + shield.
Soms lees ik dat guard goed met 2H overweg kan, maar dat lijkt mij wat zonde voor de vele block/parry/shield-abilities die je zo moet missen.
Je bedoelt de faded sindarin passages en torn craftsman's diarys. AH is een mooie maar dure plek uiteraard.Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:
[...]
Daarbij nog een vraag: weet iemand een goed gebied voor de vonst van Tier 3 Scholar items? Dit zijn Faded Sindarin pages en Torn Scholar book??
euh...ja
Ja en Nee, might is voor een guard ook wel belangrijk, meer schade doen is toch weer iets meer agro. Maar aangezien lotro geen echte resist armor heeft ( wat ik nog steeds jammer vindt ) zou ik ook Vit op 1 zetten, met Might als goede tweede.MOAW schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:28:
[...]
Ik zou zeggen vitality (morale, 1 vitality = 3 morale + *%mitigation), maar ook might is belangrijk. Ookal vind ik dat might meer iets voor een champion is.
Ja ..okeyMOAW schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:19:
2H + Overpower is ook handig als je 3e tank in de Rift hebt. Zoals wij ieder weekend weer
dank je wel man, hier kan ik wat meeRfce schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:51:
[...]
Je bedoelt de faded sindarin passages en torn craftsman's diarys. AH is een mooie maar dure plek uiteraard.
De passages droppen bij de dourhands in het noorden vd North Downs, de undead in het westen van de fields of fornost, en volgensmij ook bij wat goblins in het zuiden van Evendim. De droprate is vrij laag, meeste suc6 had ik bij de undead.
De diary's droppen voornamelijk bij die trollen in harloeg, LoneLands. Soms droppen ze ook bij bovengenoemde dourhands en undead.
Helemaal mee eens hoor. Voor zover ik weet accepteren ze iedereen, zolang ze maar nederlands praten. Dat bevalt me niet aan een kinship. Ik wil met mensen spelen, niet met member #185.Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:
Het Legioen van Eriador (LvE). Zit daar iemand van GoT daar? Ik vind het maar aparte lui en als ik soms in /say iets in het nederlands zeg, krijg ik geen reactie, of een grote bek. Plus vind ik het vreemd dat je als kinship adverteert met +180 members naar meer. Bij +180 members is natuurlijk maar de vraag of de helft daarvan geen lvl 1 alts of mules zijn. Daarbij gaat het mij om de kwaliteit en niet om de kwantiteit van een kin.
In sommige kins van zo n grootte is iedereen zo anoniem, waarbij er nauwelijks events als een raid plaatsvind. Maargoed, wellicht geldt dit niet voor LvE.
Je bent welkom als je een keer mee wil hoorAnoniem: 191619 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:19:In tegenstelling tot Muer ben ik helemaal niet zo meer bezig met raiden. Eerlijk gezegd komt dat omdat ze laatste tijd niet meer vrijdag/zaterdag vallen, maar op zondag/maandag. Mij komt dat veel slechter uit, dus houd ik het nu op Uru/CD en Book runs. Compact, easy en gezellig. Ik mis de grote gem rolls wel heel erg.
Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:52:
[...]
Hmm kom toch al dicht bij rank 6 met mijn reaver... ! Ettermoors is zoveel beter als creep zijnde, geen repair bills, geen campers, geen starhuggers. Gewoon echte taktieken en stategieen. En als reaver zijnde gewoon.....kamikaziiii !!! Ben al meerdere malen met charge langs een freep raid ( die weer eens stond te slapen/campen bij TR ) voorbijgerend, zo richting de CG, altijd lachen. Speel mijn creep nu ook steeds vaker dan mijn freep. De creep community is naar mijn mening zoveel beter.
~Boszzah~
Shuttle st20g5
Die dingen kan je beter farmen in Agamaur en zo'n ruïne tussen Weathertop en Amon Ros. Altijd een stuk of 2-3 nodes die je lekker kan farmen. (moet je natuurlijk wel scholar zijnAnoniem: 191619 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:06:
[...]
dank je wel man, hier kan ik wat mee![]()
Toevallig was ik van de week de deeds in de North Downs aan het doen en kwam ik een paar van die Faded Sindarin pages tegen. Ik had overgens het meeste geluk bij de dourhands.Rfce schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:51:
Je bedoelt de faded sindarin passages en torn craftsman's diarys. AH is een mooie maar dure plek uiteraard.
De passages droppen bij de dourhands in het noorden vd North Downs, de undead in het westen van de fields of fornost, en volgensmij ook bij wat goblins in het zuiden van Evendim. De droprate is vrij laag, meeste suc6 had ik bij de undead.
De diary's droppen voornamelijk bij die trollen in harloeg, LoneLands. Soms droppen ze ook bij bovengenoemde dourhands en undead.
Welke dye? Ik kan namelijk geen andere recipes vinden op de AH. Die juicy blackberries zijn ook nauwlijks te krijgen. (Het gaat om de expert tier)
[ Voor 33% gewijzigd door MueR op 18-03-2008 17:01 ]
Ik heb mijzelf tot artisan master farmer weten te krijgen om 'straw' voor mijn weaponsmith te maken. Dit heeft tot gevolg gehad dat ik een week niet heb kunnen spreken wegens een aanval van acute hersendoodheid.MueR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:00:
Juicy Blackberries kan je farmen. Het is een drop van blackberry fields (Master tier Farmer), net als Blackberry Honey (MD reputation voor cook).
Mijn LM/Scholar heeft enkele uren op de farm doorgebracht met het farmen van Blackberries en Green Onions (Onion Skins, Dark Green Dye, Artisan)
Haha, hij is wel mooi geworden!MueR schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:18:
Ach joh, tijdens het farmen heb ik iig een mooie startpost in elkaar kunnen draaien
[ Voor 39% gewijzigd door Rfce op 19-03-2008 10:32 ]
euh...ja
Deze is het geloof ik: http://lorebook.lotro.com/wiki/Recipe:Cunning_Lure_Trap De short black ash shaft en de long black ash shaft kan je kopen van de vendor.Rfce schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:27:
Ik vind het toch nuttiger om scrolls te maken ipv dyes. Deze kunnen goed gebruikt worden als battle of wardening scroll, of als crafting scroll.
Wat betreft de weaponsmith, waar gebruik je het stro dan voor? Voor de hunter-traps? Dan moet je toch ook nog woodworker materiaal verkrijgen of mis ik iets. Anders ga ik ook eens flink wat stro maken met de farmer, ik moet de weaponsmith nl ook nog flink opkrikken.
sinds book 12 heb je dubbel zoveel stro nodig, en krijg je nog maar 2 punten per gecraft item.Rfce schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:27:
Ik vind het toch nuttiger om scrolls te maken ipv dyes. Deze kunnen goed gebruikt worden als battle of wardening scroll, of als crafting scroll.
Wat betreft de weaponsmith, waar gebruik je het stro dan voor? Voor de hunter-traps? Dan moet je toch ook nog woodworker materiaal verkrijgen of mis ik iets. Anders ga ik ook eens flink wat stro maken met de farmer, ik moet de weaponsmith nl ook nog flink opkrikken.
Wat bedoel je precies met: valt mijn monitor uit? Gaat de pc rebooten, of is het echt alleen de monitor die uitslaat? Dit laatste lijkt mij niet...Anoniem: 218701 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:33:
Ik kan momenteel helaas gewoon echt niet spelen..Ik kan het spel starten, maar binnen een minuut valt mijn monitor uit sinds ik een Geforce 9600 GT SSC heb. Ik heb verschillende dingen geprobeerd en mijn haar valt bijna uit van ergernis, alleen bij LOTRO is dit een probleem namelijk en dat is nu net hetgeen ik het liefste speel.
Kan zijn dat het mijn voeding is die het niet trekt (400 Watt) maar aangezien ik al meer berichten heb gezien dat het beeld op zwart slaat van mensen met een geforce 9600 GT, ook met veel meer Watt power supplies, is dat niet mijn eerste gedachte. Aan oververhitting heb ik ook gedacht, Rivatuner dat eens laten bijhouden, maar boven de 52 graden komt mijn gpu nooit.
Nu ga ik sowieso binnenkort eens kijken naar een zwaardere voeding en wat meer koeling, maar toch...dat zou het dus niet moeten zijn.
Arghh, die quest, al meermaals geprobeerd - een hele tijd geleden - steeds de tanden erop stukgebeten... De questlevel is/was onderschat.Rfce schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:27:Gisteren btw Thieftakers Bane gedaan in Evdendim... hebben ze de quest makkelijker gemaakt? Het was echt een eitje. We hadden ons opgedeeld in 3 groepjes, 1 hunter+tank in het zuidelijke kampje, 1 hunter (me) + tank in het noordelijk kampje en de minstrel met en captain in het midden.
Op een gegeven moment stond ik alleen in het bovenste kampje, geen probleem die elites vielen om alsof het nix was. Wat ik me dan af vraag is of ze bijv. Tomb of Elendin ook makkelijker hebben gemaakt (en dan heb ik het over die turtle).
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 19-03-2008 13:09 ]
euh...ja
Lezen dus! Commentaar magAl enige tijd maak ik deel uit van de Raids'R'Us raid alliance.Met deze groep heb ik mijn eerste Rift ervaring op de Laurelin server opgedaan, welke vooral de eerste keren erg productief was.
Lees verder »
Dan moet ik wel een andere PC hebben waar LOTRO ook op draait..Hurtebise schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:52:
Hang je scherm aan een andere pc waar Lotro ook op draait.
MueR schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:08:
Schaamteloze backtrack van mn Tweakblog:
[...]
Lezen dus! Commentaar mag
Zurm ging ten onder dus..Op naar Zurm dan maar. Deze baas is vergelijkbaar aan Barz, dus behoefde weinig uitleg. Na het opruimen van het losse puin wat er rond liep, ging ook Barz snel ten onder.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq