De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Een groot deel van de creeps is het gewoon zat dat Turbine de ettenmoors totaal verknalt door creeps te nerfen. En ja, we krijgen wel een defiler, maar onze CC is totaal verdwenen met book13. Weavers webs breken door hun eigen DoT, wat belachelijk is. Dit betekend dus dat een webbed target binnen 0.5-2 sec weer vrij is.
En het feit dat de ettenmoors simpelweg altijd 30vs90 is op Evernight doet de creeps de das om. Volgens "de lore" horen wij juist in de meerderheid te zijn, en daarom zijn we zwakker. Alleen "failed" Turbine met dit argument volkomen aangezien creeps altijd in de minderheid zijn. Ook zijn freeps simpelweg op ieder vlak sterker, vooral CC.
Begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon jammer wat ze met zo'n mooie game hebben gedaan. Ze hadden veel zaken gewoon anders aan moeten pakken.
Maargoed, als mijn subscriptie afloopt stop ik er definitief mee, en raak ik Lotro nooit meer aan.
We do what we must because we can.
Op percentages wil ik me niet vastleggen maar hetgeen jij verwoord is exact hetgeen te beluisteren is op Eldar. Er word heel veel met de beschuldigende vinger naar Turbine gewezen, heel vaak terecht, maar ik denk dat het vingerwijzen voor velen slechts een extra reden/excuus is omdat ze domweg een beetje uitgekeken zijn.MOAW schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:17:
Op evernight gaat, naar schatting, 70-95% van de "die-hard-creeps" binnen 4 maanden weg.<etc.>
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
True, Turbine is gewoon niet slim bezig door monsterplay totaal te negeren. Ok, af en toe krijgen we een goodie, maar we krijgen ook meteen 10 nerfs erbij.botoo schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:34:
[...]
Op percentages wil ik me niet vastleggen maar hetgeen jij verwoord is exact hetgeen te beluisteren is op Eldar. Er word heel veel met de beschuldigende vinger naar Turbine gewezen, heel vaak terecht, maar ik denk dat het vingerwijzen voor velen slechts een extra reden/excuus is omdat ze domweg een beetje uitgekeken zijn.

In de afgelopen 4-5 maanden hebben we al meer dan 40% aan ervaren monsterplayers verloren door dit soort zaken, en nu dreigt dus vrijwel alles en iedereen zijn biezen te pakken.
Maar er zijn natuurlijk mensen die WAR en AOC als excuus gebruiken, ookal is het maar de vraag hoe het met die games gaat lopen.
Anoniem: 218701
Van de Dark Prophets vind ik wel knap dat je dat beweert..MOAW schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:17:
Op evernight gaat, naar schatting, 70-95% van de "die-hard-creeps" binnen 4 maanden weg. Dit heb ik vernomen van leden van Stalkers, Dark Prophets en Sauron Loves Spain, de 3 grootste tribe's op Evernight.
Een groot deel van de creeps is het gewoon zat dat Turbine de ettenmoors totaal verknalt door creeps te nerfen. En ja, we krijgen wel een defiler, maar onze CC is totaal verdwenen met book13. Weavers webs breken door hun eigen DoT, wat belachelijk is. Dit betekend dus dat een webbed target binnen 0.5-2 sec weer vrij is.
En het feit dat de ettenmoors simpelweg altijd 30vs90 is op Evernight doet de creeps de das om. Volgens "de lore" horen wij juist in de meerderheid te zijn, en daarom zijn we zwakker. Alleen "failed" Turbine met dit argument volkomen aangezien creeps altijd in de minderheid zijn. Ook zijn freeps simpelweg op ieder vlak sterker, vooral CC.
Begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon jammer wat ze met zo'n mooie game hebben gedaan. Ze hadden veel zaken gewoon anders aan moeten pakken.
Maargoed, als mijn subscriptie afloopt stop ik er definitief mee, en raak ik Lotro nooit meer aan.
Overigens kan zowel Turbine als CodeMasters er natuurlijk bitter weinig aan doen dat er minder creeps zijn dan freeps..dat ligt tenslotte aan de spelers die liever met hun freep de moors in gaan dan met een creep.
Ik heb persoonlijk maar erg weinig met Monster play...
Ook zie ik steeds vaker dat hoge rank creeps simpelweg offline gaan en een andere game gaan spelen omdat ze het GY, Grams of TOL farming gebeuren beu zijn.
Turbine en CM kan er wél iets aan doen, in de beta en early-release, waren er altijd veel meer creeps dan freeps. Maar toen Turbine begon met nerfen van de creeps ging het verkeerd, veel spelers verlieten de game (rondom book 9-10). Nu is er weer een hele nieuwe lichting creeps die ook langzaam aan beginnen te begrijpen dat het hopeloos is.
Ja, ik kan alleen maar zeggen dat ik het erg vervelend voor iedereen vind die een creep speelt dat dit gevoel dus blijkbaar speelt, want hoe meer er vertrekken, des te onevenwichtiger het wordt natuurlijk. Overigens was de laatste keer dat ik met mijn freep de Ettenmoors in trok, er bepaald geen tekort aan creeps..maar dat was misschien mijn beleving alleen.
Probleem zit hem dus vooral in de balans als ik het goed begrijp...doordat Turbine en CM de lore "goed" aanhouden, zijn de creeps zwakker dan de freeps, gevolg...meer mensen spelen met hun freep daar...want dat is makkelijker...zo lees ik het althans.
Dan zullen ze op de een of andere manier ervoor moeten zorgen dus dat het voor iemand aantrekkelijker wordt om ook eens een creep van stal te halen in plaats van een freep. Persoonlijk zou ik er meer voldoening van voelen als ik met mijn freep de ettenmoors bereik, omdat ik deze vanaf de grond af aan heb ontwikkeld. Dat heb je met een creep niet, die is al meteen op het maximale level.
Zo gaat het ook bij mn Hunter's trap/rain of thorns, of de mezz van mn Loremaster, dus wat is daarmee het probleem? Turbine had gewoon nooit iets aan de ettenmoors moeten veranderen. Dat gezanik elke keer rondom creeps die zaniken waardoor freeps generfed worden en andersom... Bah.MOAW schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:17:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Het probleem is dat freeps chain stunnen, een loremaster heeft een arsenaal aan stuns/mez/roots en kan 4 creeps tegelijk aan. Zelfde voor een burglar.MueR schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:41:
[...]
Zo gaat het ook bij mn Hunter's trap/rain of thorns, of de mezz van mn Loremaster, dus wat is daarmee het probleem? Turbine had gewoon nooit iets aan de ettenmoors moeten veranderen. Dat gezanik elke keer rondom creeps die zaniken waardoor freeps generfed worden en andersom... Bah.
De enige 2 vormen van CC voor creeps zijn BA's met trait slotted en spiders. Spider worden nu generfed en BA's zijn een tijdje terug generfed waardoor erg veel high-ranked BA's zijn gekapt.
Wat je ook zegt, het is en blijft chain stunnen wat freeps doen, waarom geven ze ons dan pots? Dit heeft totaal geen nut als je een loremaster tegen je hebt.

AOC krijgt bij de start 8 endgame raiding dungeons. Er is heel veel solo PVE content in het begin voor lage lvls. Het focused op PvP maar heeft naar het eruit ziet al meer PvE content dan Lotro nu. Ik vind Lotro een leuke spel, maar AoC lijkt me stukken beter.ResuCigam schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:23:
Er zullen ongetwijfeld pvp liefhebbers vertrekken maar een hele hoop lotro spelers spelen graag pve, en voor hun is zowel AoC als warhammer weinig interessant.
Blub
[ Voor 42% gewijzigd door MueR op 28-04-2008 16:35 ]
Anoniem: 33272
Alle fanatieke creep spelers maken een creep aan op dezelfde server waardoor de freeps op die server in de minderheid raken
Ik moet het allemaal nog zien.
Geloof ook niet dat mensen hun creep (en lotro) in de steek laten omdat hun skills generfed worden. Als ze dat doen is er vast wat meer aan de hand.
Moet ook nog maar zien of de nieuwe games echt al de spelers weten te behouden. Straks valt het allemaal tegen en komen ze weer terug naar lotro.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
de pre patch voor boek 13 is te downloaden

Torrent
gamershell
clublic
ben nu de torrent aan het downloaden.. (gaat traag 2 seeds om 260 peers)
[ Voor 7% gewijzigd door Rexcore op 29-04-2008 00:22 ]
Ik wil de trial proberen, en heb al een Account.
Alvast bedankt, want de mirrors van de site gaan maar met 60kb/s
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Probeer Gamershell eens, daar zit meestal op zo'n 150kb/s, nog steeds niet fantastisch maar t scheelt al. Let wel op dat je de EU versie download.T!m0n schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:54:
Heeft iemand een snelle Torrent/mirror voor de full client?
Ik wil de trial proberen, en heb al een Account.
Alvast bedankt, want de mirrors van de site gaan maar met 60kb/s
Ik geloof dat in de nieuwe client ook al book 9 t/m 11 zit, maar book 12 en 13 moet je dus ook nog downloaden voordat je aan de slag kan.
Bedankt. Heb iemand gevonden die wilde helpen.MueR schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:24:
Codemasters is een UK based bedrijf tussen haakjes.
Leer moet je maken uit huiden, dit kan een Forester voor je doen.
Craften levert trouwens wel een stuk meer op.
En vandaag book 1 afgemaakt en weer 2 levels verder. Het werkt wel aardig verslavend.
Book quests vind ik toch wel de leukste questsMADG0BLIN schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:13:
[...]
Bedankt. Heb iemand gevonden die wilde helpen.
Craften levert trouwens wel een stuk meer op.
En vandaag book 1 afgemaakt en weer 2 levels verder. Het werkt wel aardig verslavend.
Dat zijn ook net de makkelijkste van alles.Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 01:51:
[...]
Heb nu 4 GM proffs (Cook, Farm, Forester, Prospector), nog veel te gaan
Ik ben zelf: GM Metalsmith, GM tailor, GM scholar, GM jeweller, GM cook, GM weaponsmith, GM farmer en GM prospector. Ik moet nodig eens forester/woodworker afmaken.

Nadeel is dat ik er nauwelijks wat mee doe.
Is dit met 1 character? Kan je dan veranderen van profession en je skills dan wel houden?MOAW schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:08:
[...]
Dat zijn ook net de makkelijkste van alles.
Ik ben zelf: GM Metalsmith, GM tailor, GM scholar, GM jeweller, GM cook, GM weaponsmith, GM farmer en GM prospector. Ik moet nodig eens forester/woodworker afmaken.
Nadeel is dat ik er nauwelijks wat mee doe.
Dat zou wel makkelijk zijn. Even schakelen tussen een profession als je een bepaald iets nodig hebt. Ik moeite gedaan om gister een forester te vinden voor mijn huiden.
Anoniem: 66797
nee dat kan niet als je een ander beroep kiest ben je de vorige allemaal kwijt (ook als je die opnieuw kiest) en je kan maar 1 beroep kiezen (3 GM titels per char dus) zelf heb ik 7 GM titles alleen heb al MAANDEN niet meer gespeeldMADG0BLIN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:22:
[...]
Is dit met 1 character? Kan je dan veranderen van profession en je skills dan wel houden?
Dat zou wel makkelijk zijn. Even schakelen tussen een profession als je een bepaald iets nodig hebt. Ik moeite gedaan om gister een forester te vinden voor mijn huiden.
Ok, dacht ik al. Toch goeie keuze gemaakt om niet te switchen.Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:06:
[...]
nee dat kan niet als je een ander beroep kiest ben je de vorige allemaal kwijt (ook als je die opnieuw kiest) en je kan maar 1 beroep kiezen (3 GM titels per char dus) zelf heb ik 7 GM titles alleen heb al MAANDEN niet meer gespeeld
Anoniem: 120596
Volgens http://www.lotro-europe.c...arch=yes&keyword=&id=1804 is dit volgens mij de Book 13 patch, geen pre-patch. Vanochtend via Gamershell gedowwnload op de NL mirror, en die gebrukte mijn volledige Tiscali/Telfort 6MB verbinding;Rexcore schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:49:
book 13 is te downloaden!!
de pre patch voor boek 13 is te downloaden![]()
Torrent
gamershell
clublic
ben nu de torrent aan het downloaden.. (gaat traag 2 seeds om 260 peers)
Ik heb m vanmorgen ook binnen getrokken, was zo gebeurt.
euh...ja
http://www.lotro-wiki.com/index.php/Crafter_interdependence
In het verleden was het makkelijker om met low level toons GM te worden. Nu niet meer, omdat je als low level toon in een high level gebied ontzettend veel agro hebt en voor de meeste profession moet je daar toch zijn om GM te worden. Straks in book 13 wordt het nog moeilijker, want dan kan een vriendelijk captain je niet meer naar de plaats summonen waar je moet zijn voor je quest.
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:06:
[...]
nee dat kan niet als je een ander beroep kiest ben je de vorige allemaal kwijt (ook als je die opnieuw kiest) en je kan maar 1 beroep kiezen (3 GM titels per char dus) zelf heb ik 7 GM titles alleen heb al MAANDEN niet meer gespeeld
Shuttle st20g5
Daarom heb ik gisteravond even snel met mn level 13 jeweller de artisan quest in Angmar gedaan. Man, dat is echt niet grappig.Knowuse schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:
In het verleden was het makkelijker om met low level toons GM te worden. Nu niet meer, omdat je als low level toon in een high level gebied ontzettend veel agro hebt en voor de meeste profession moet je daar toch zijn om GM te worden. Straks in book 13 wordt het nog moeilijker, want dan kan een vriendelijk captain je niet meer naar de plaats summonen waar je moet zijn voor je quest.
[ Voor 59% gewijzigd door MueR op 29-04-2008 11:36 ]
Je bedoeld die gezellige quest waar je even een Orc moet doden om hem iets afhandig te maken...dat kun je in ieder geval niet zonder hulp als je level 13 bent..MueR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:
Die internode mirror ging in ieder geval baggertraag. Mijn server kreeg em maar met 50KB/s binnen en dat ding hangt nog wel aan een 100Mbit lijn! Mijn eigenste thuislijn (via gamershell) ging al een factor 10 sneller.
[...]
Daarom heb ik gisteravond even snel met mn level 13 jeweller de artisan quest in Angmar gedaan. Man, dat is echt niet grappig.

Ook gisteren eerste quest met een fellowship gedaan (fixing falco's folly). Het ging nog niet echt lekker (had er ook mee te maken dat het mij nog niet helemaal goed lukte om mijn commoner aan te sturen). Maar uiteindelijk is het gelukt.
Verder had ik nog een vraagje: het nieuwe boek, komt dat automatisch binnen via de update als je de game start? En dan nog een puntje dat gewoon een beetje vervelend is: iedere keer als ik opnieuw het spel start, dan staat de resolutie weer laag (naar default). Het kan te maken hebben met dat ik als admin heb geinstalleerd, maar ook daar heb ik de resolutie goed ingesteld. Iemand een idee?
Plaatsnamen gefixed, thanx dragonspirit
[ Voor 3% gewijzigd door The Flying Dutchman op 29-04-2008 12:08 ]
The Flying Dutchman
Wat betreft je probleem met het resolutie verhaal, die is nieuw voor mij. Het spel wordt wel netjes afgesloten iedere keer neem ik aan? Ik had namelijk wel eens dat na een crash instellingen werden "vergeten" maar dat vond ik wel logisch...
Het spel lijkt overigens wel goed af te sluiten. Wat ik echter wel vreemd vind (maar misschien is dat normaal), als ik uitlog met mijn character (bijv. om even te eten oid) en dan ga ik weer terug naar mijn pc, dan blijkt dat het gehele spel is afgesloten (terwijl ik wel gewoon in dat 'enter middle earth' scherm terecht was gekomen na het uitloggen).
[ Voor 0% gewijzigd door The Flying Dutchman op 29-04-2008 12:09 . Reden: typo ]
The Flying Dutchman
That's the one... heb ik met mijn lvl13 jeweller ook gedaan... Op follow bij een bevriende GDN die vervolgens Shieldwall aanzette... Het leek wel of half Angmar uit liep om me te grazen te nemenAnoniem: 218701 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
[...]
Je bedoeld die gezellige quest waar je even een Orc moet doden om hem iets afhandig te maken...dat kun je in ieder geval niet zonder hulp als je level 13 bent..
Anyway, ik denk dat sommige rep items nu ook wel in trek zullen raken omdat toegang tot superior forges, benches en de study moeilijker kan worden voor lowlevel alts... Feitelijk komt deze aanpassing als mosterd na de maaltijd en hadden ze imho de tiers beter meteen level afhankelijk kunnen maken in plaats van deze kunstmatige ingreep... Dus pas GM mogelijk als je lvl50 bent... Maar ja, dat is inmiddels ook een gemiste kans.
Heb de deluxe edition voor een tientje bij de Bart Smit gehaald.Red Nalie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:29:
Zit eraan te denken om het ook te gaan spelen, heb inmiddels de 7 dagen trial eropzitten, en ik vond het wel erg grappig. Morgen denk ik maar eens de boel aanschaffen, is geloof ik maar E10,- bij Dixons als ik het goed begreep.
Krijg je 45 dagen gratis spelen bij.
Anoniem: 191619
Ehj, dat was even niet geheel duidelijk. Ik heb de torrent binnengehaald, maar ik kan nu al pre patchen? Handig.Rfce schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:57:
Als je de pre-patch installeerd voor dat hij uit komt, scheelt dat tochwel patch werk.
Ik heb m vanmorgen ook binnen getrokken, was zo gebeurt.
Muer op lvl 13 zn jeweller questen afronden in angmar hehe, dat was wel grappig. Nam de burglar je mee in stealth mode?
Ik las ook iets over de captain en summoning; wat houdt dat precies in?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weinigs spannends gedaan, behalve BS hunten, hout en ore farmen, mn metalsmith naar 800/1040 getild en gekeken naar een groot huis voor mn chars ( je moet toch wat met je geld). Over geld gesproken, die prijzen van etched jewellery zijn zo belachelijk hoog, heeft er iemand weleens een ring van 12 gold gekocht? Dat is echt insane.
Niet alleen de PvP-ers zullen gaan afnemen, de PvE-ers worden ook minder actief. Gisteren door de officer zijn er zooi chars en alts uit de kin gegooid aangezien ze al dagen (100) niet meer actief zijn. Ik zie mensen korter en minder vaak online, events worden ook geringer.
Ik denk zelf dat gebiedsuitbreiding een beetje te laat is. Forcochel is naar mijn mening net als Sarnur en Goblin Town wel een leuke aanvulling, maar het maakt lvl 50's geen 51. End game gezien is er minder te doen. Ik zal niet gauw stoppen, maar ik merk bijv op dat al mijn tijd in GM worden, weinig nut heeft als ik zoveel miscrit, waardoor ik nu eerder geneigd ben mn BS voor eem gold te verkopen om daarna de critted gear gewoon te kopen.
Als ik 4 BS hunt en verkoop ze, heb ik 4 gold en koop ik het item. Spaart de mats, de recipe, de scrolls, de rit naar Sup. Forge/workbench. En dat was vreemd met zoveel craftmenship binnen mn chars. Het is en blijft gokken, maar ik ben al te vaak van een koude kermis gekomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 29-04-2008 12:39 ]
Kijk, dat is mooi, morgen daar maar eens langshobbelen dan. Tnx for the tip.MADG0BLIN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:30:
[...]
Heb de deluxe edition voor een tientje bij de Bart Smit gehaald.
Krijg je 45 dagen gratis spelen bij.
Weet je al op welke server je gaat spelen? Ik ben begonnen op Laurelin en vind het een erg leuke server.Red Nalie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:34:
[...]
Kijk, dat is mooi, morgen daar maar eens langshobbelen dan. Tnx for the tip.
Behulpzame mensen en er worden vind ik best wel vaak PUG's gevormd voor bepaalde fellowship quests.
Ik heb de trial gedaan op *denk denk* Evernight, Evin*(nog iets?). Was vrij rustig daar, maar misschien dat ik overnieuw begin als het eenmaal gekocht heb. Waar spelen de meeste GoT'ers eigenlijk?MADG0BLIN schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:39:
[...]
Weet je al op welke server je gaat spelen? Ik ben begonnen op Laurelin en vind het een erg leuke server.
Behulpzame mensen en er worden vind ik best wel vaak PUG's gevormd voor bepaalde fellowship quests.
Heeftie 2 level 50s bij zich, gaat hij eventjes mobs van 2 km verder agro-en.MueR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:
Die internode mirror ging in ieder geval baggertraag. Mijn server kreeg em maar met 50KB/s binnen en dat ding hangt nog wel aan een 100Mbit lijn! Mijn eigenste thuislijn (via gamershell) ging al een factor 10 sneller.
[...]
Daarom heb ik gisteravond even snel met mn level 13 jeweller de artisan quest in Angmar gedaan. Man, dat is echt niet grappig.
Op Evernight waren ze eerst nog 25G, nu zo rond de 14-19G. Dus insane, nee, het valt nog mee in jou geval.Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:34:
heeft er iemand weleens een ring van 12 gold gekocht? Dat is echt insane.
Ik kan me vergissen maar volgens mij slaat de game de settings op onder "mijn documenten".The Flying Dutchman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:07:
Ik zal dat met die resolutie zelf ook nog eens even goed nakijken wat er aan de hand is. Het zou een schrijfrechten probleem kunnen zijn ofzo voor de gebruiker waarmee ik speel. Maar volgens mij heeft die gebruiker gewoon schrijfrechten in de directory waarin de game is geinstalleerd.
Eerst op zondag met de "vaste" groep de Rift in geweest. Voor de eerste twee bosses nemen we altijd twee kinleden die nog geen boots hebben mee. Barz ging neer, 1 gem. Furz ging neer, 2 gems! Op naar boss 3, twee gems. Ik doe een roll van 34, en het is uiteindelijk toch nog de hoogste! Nummertje 5 van de rift set! Alleen de shoulders en het wapen nog te gaan!
En wat een geluk, boss 4 dropte wederom twee gems! Daarna boss 5-7 met een flinke vaart neergekregen. Even porten naar rivendell voor de hope buff en 35 minuten later lag de balrog met zijn ogen naar het plafond te staren, Trophy roll was open voor iedereen, een roll van 89 bleek voldoende, Freelance heeft nu een balrog zwaard in zijn tuin staan!~(pics volgens nog)
Toen was het ineens maandag, en op maandag gaan we meestal met de iets minder ervaren groep erin. Het begin ging nogal stroef, de slaves hadden weer de neiging om de stun te resisten. Dus in totaal een aantal wipes gehad op barz/zurm. Daarna ging het voorspoedig. We zijn er voor thrang mee opgehouden het werd al te laat. En wederom 2 dubble gem drops (zurm / boss4)!
Al met al een goede zondag en maandag gehad, zondag de gloves en de trophy. En maandag hedden behoorlijk wat fresh 50 kinleden een gem weten te bemachtigen. Persoonlijk pass ik altijd met m'n alt, aangezien ik die meer voor pvp gelvld heb.
(...)
Anoniem: 209607
Ik zit nu met m'n main (LM) nét op level 40. Welke area zouden jullie me aanraden? Ik kan zowel naar de Misty Mountains maar ook de Trollshaws, misschien zelfs Angmar. Ik ben al naar de Tal Bruinen geweest maar daar zitten toch wel veel high-level mobs... voor mij dan. Level 44+ is te doen voor m'n LM maar niet als je ineens met 2 mobs tegelijk te maken krijgt en je mez maar 10 seconden werkt...
Over die stand-alone updates -> gewoon de torrent downloaden, is bij mij altijd lekker snel.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 209607 op 29-04-2008 15:11 ]
Mn Jeweller is zelf Burglar, maar ook het stealthlevel van een 50 burglar maakt dan niet uit. De zone is dan rood, wat inhoud dat ALLES binnen een straal van 80 kilometer ongeveer op je afkomt. Ik zei gisteren toch tegen je dat ik al 2 keer dood was gegaanAnoniem: 191619 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:34:
Muer op lvl 13 zn jeweller questen afronden in angmar hehe, dat was wel grappig. Nam de burglar je mee in stealth mode?
Ik las ook iets over de captain en summoning; wat houdt dat precies in?
Ze gaan dat porten van lowlevels een beetje afstompen. Zo krijgen sommige milestones een minimum level en kunnen captains niet meer iedere lowlevel summonen, afhankelijk van de zone.
Oh, ik las één keer, de keer nadat je je me een Ims stuurde. Ik voelde me al schuldig heheMueR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:22:
[...]
Ik zei gisteren toch tegen je dat ik al 2 keer dood was gegaan
.
Overdrijven is ook een profession he.
Lekker weekje vrij, zit missch wel een Rift try out in.
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 29-04-2008 16:27 ]
Wordt daar inderdaad opgeslagen. Echter bij mij werd de gehele "The Lord of the Rings online" directory in "Mijn documenten" niet aangemaakt. Het zal waarschijnlijk iets te maken gehad hebben met dat ik hier een Samba server heb draaien waarbij de "Mijn documenten" map geredirect is naar het netwerk. Ik heb nu de map zelf aangemaakt en bestanden gekopieerd vanaf admin account. Het werkt nu (in ieder geval de juiste resolutie bij opstarten, of nieuwe instellingen wegschrijven goed werkt weet ik nog niet).ResuCigam schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:39:
[...]
Ik kan me vergissen maar volgens mij slaat de game de settings op onder "mijn documenten".
The Flying Dutchman
Ah well, vanavond maar installeren, nu eerst nog een paar uur werken
Ik speel (met zeven characters) op drie servers (Snowbourn (1)- Laurelin (3) - Eldar (3) ) en zie eigenlijk weinig verschil. Laurelin heb ik gekozen vanwege de RP, Eldar vanwege een vriend die er op zit en Snowbourn per ongeluk. De spelers zijn eigenlijk identiek in gedrag, het aantal ook en overal zijn PUG's zo te vinden. En eikels zijn er soms ook; het lijkt het echte leven wel....Red Nalie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:44:
[...]
Ik heb de trial gedaan op *denk denk* Evernight, Evin*(nog iets?). Was vrij rustig daar, maar misschien dat ik overnieuw begin als het eenmaal gekocht heb. Waar spelen de meeste GoT'ers eigenlijk?
Ik ben de boel nu aan het invullen, en ga nu 45 dagen spelen. Maar stél dat ik het spel helemaal geweldig vind en een lifetime membership wil, dan kost me dit €187.23 of €168.50 (beide +tax). Maar wat is het verschil tussen beide, dat staat er niet bij
[ Voor 37% gewijzigd door FailFr8er op 29-04-2008 22:41 ]
Mits op dezelfde server: geen probleemMADG0BLIN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:13:
Kan je trouwens spullen uitwisselen tussen verschillende characters van jezelf? Of is dat niet mogelijk? Dat zou namelijk ideaal zijn ivm crafting enzo.
inderdaad je kunt iedereen spullen en geld mailen, dus ook je eigen chars.... als je een huis hebt, zou ik bijv. grote stacks van items via de chest wisselen, dat scheelt weer mail kosten.MADG0BLIN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:13:
Kan je trouwens spullen uitwisselen tussen verschillende characters van jezelf? Of is dat niet mogelijk? Dat zou namelijk ideaal zijn ivm crafting enzo.
euh...ja
Bij mijn weten ben je nu al een dag kwijt. en wat betreft de server keuze: laurelin is toch de meest bespeelde hier.T!m0n schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:29:
Ik heb 2dagen geleden zo'n account gemaakt op codemasters, maar ik ga straks pas spelen. Zijn er dan al 2dagen trial voorbij? of begint dat na 1e keer inloggen?
Dan begint het lijkt me, Hij installeert nu hopelijk geen foutmelding bij sound.dat
Elke gamecard die je koopt voordat je overgaat op lifetime is zonde geld

Maarja, misschien wil ik straks wel helemaal geen `pauze' en wil ik gewoon lekker blijven doorspelen. Anyway, ik heb nog wel eventjes om dat uit te vinden.
The Flying Dutchman
En ook niet de enige die er dus nog steeds last van heeft

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Rubberbanding? Had ik gisteren. Heb dan maar de patch afgehaald.TroonStaal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:41:
Nou, ik ben in elk geval niet de enige met connectie probs.
En ook niet de enige die er dus nog steeds last van heeft
De seeders trekken anders bijna mijn hele 12mbit lijn dicht op dit moment... dus book 13 via een torrent downloaden gaat ook wel aardigwoetski schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:30:
Toch een stuk makkelijker dan torrent lijkt mij zo? Succes met het dll ervan
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
A few updates have recently come to light which I’d like to share with you all.
- Book 13: Doom of the Last-king will be rolled out onto the live servers tomorrow (1st May) during the usual maintenance period of 8am to 1pm BST (UK Time)! Which I’m sure you can all agree is fantastic news for everyone.
- Due to the delays encountered with Book 13, we’ll be extending the in-game Anniversary promotion to the 17th June.
- Network Operations have informed me they are actively investigating various lag issues with the LOTRO servers (primarily between 7pm and 12am BST), they’ve highlighted the potential issue and hope to begin rolling out some fixes within the next few weeks. As their investigation progresses I hope to give you more detailed information on what is causing these lag issues and the resolution which is being worked towards.
- There is now a new section on the LOTRO-Europe website which hosts all Standalone Patches and Full Clients of the game. This can be found on the left hand side navigation under "Patches / Full Clients" or here http://www.lotro-europe.com/patches...ename=downloads
[ Voor 93% gewijzigd door Knaak op 30-04-2008 18:38 ]
Begin het wel vervelend te vinden dat het zo moeilijk is om iemand te vinden die je wil helpen om dingen te craften. Aangezien ik ook nergens sommige spullen kan kopen / vinden.
Zit je dan opgescheept met je 70 light hides als je zelf geen boiled leather kan maken.
Maak een altje aan die het wel kan. Zo gefixt.MADG0BLIN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:42:
Ben benieuwd. Maar het zal nog wel ff duren voordat ik hem ga spelen. Ben net level 19.
Begin het wel vervelend te vinden dat het zo moeilijk is om iemand te vinden die je wil helpen om dingen te craften. Aangezien ik ook nergens sommige spullen kan kopen / vinden.
Zit je dan opgescheept met je 70 light hides als je zelf geen boiled leather kan maken.
Ja of join een kinship... altijd wel iemand die het kan.Hurtebise schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:44:
[...]
Maak een altje aan die het wel kan. Zo gefixt.
Ik heb ook vaak genoeg dat mensen me vragen of ik iets kan craften als metalsmith.
Wel balen dat ik bij een onbekende 10/15 crit en voor de kinleader 2/13
Edit: Gisteren trouwens heel de avond An gefarmed voor DP voor m'n Defiler.
[ Voor 77% gewijzigd door Knaak op 01-05-2008 10:52 ]
Mocht je op de server Laurelin zitten: geef maar een brul ingameMADG0BLIN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:42:
Mijn chars: ResuWob en ResuRehtona
Anoniem: 219289
Maargoed, ik heb ff op USforums gekeken en begrepen dat je in Forochel een quest genaamd The Frozen War moet doen, zodat je een swiftravelroute krijgt, die je heel hard nodig schijnt te hbben voor boek 13, aangezien dat veel heen en weer lopen schijnt te zijn... Nja, we zullen zien.
Anoniem: 52038
meer mensen dit of weten mensen hier de oplossing voor???
Zelfde hier. Retry? Iets lager staat er HTTP 403 - Forbidden. Je patch is ok. Daar ligt het niet aan. Gewoon de server plat door de maintenance. Geen paniek. Sit back, relax, have a drink and wait.Anoniem: 52038 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:20:
ik zie op de website dat de servers weer online zouden meoten zijn. maar als ik in wil loggen krijg ik een error bij update programs. elke keer een "retry" had de patch allang gedownload.
meer mensen dit of weten mensen hier de oplossing voor???
Dat is dus 14:00 hier
Ettenmoors word dalijk erg leeg met alle freeps die book13 gaan doen
En nu ben ik op zoek naar wat tips over de classes.
Ik heb niet super veel tijd om te spelen dus levellen zal langzaam gaan en aangezien het spel al een tijd uit is verwacht ik ook niet veel mensen tegen te komen in de lage level gebieden omdat de meeste denk ik met de end game bezig zijn.
Op zich allemaal geen probleem maar dit houdt in dat ik de meeste tijd solo zal moeten doorbrengen.
Welke class is dan aan te raden voor een newbie? Eentje die zich redelijk goed kan redden met solo play.
Ik speel ook nog WoW en daarvoor een aantal jaren Dark age of Camelot gespeeld en in beide games vond ik de hunter leuk met name omdat ze een pet hadden. Ik weet dat de Loremaster ook een pet heeft maar het is toch voornamelijk een caster of heb ik het helemaal mis?
Afijn ik hoef niet persee met een pet class te spelen als het maar een class is die zich kan redden in z'n eentje. Tips zijn welkom dus.
Oh ja ik heb een character gemaakt op Eldar, las iets over que's met inloggen op Snowburn en Evernight wegens de grote populatie. Hoop dat op Eldar dan weer niet te weinig mensen spelen
Als de serverstatus aangeeft dat de servers weer online zijn, dan probeer ik ook in te loggen. Ook als dat eerder is dan aanvankelijk geplanned is.MOAW schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:47:
Ze zeggen dondersgoed dat het tot 2 uur vanmiddag zal duren, dus waarom probeer je het dan om 11 uur
Ettenmoors word dalijk erg leeg met alle freeps die book13 gaan doenNog meer an farmen dus!
Niet alleen An zal wel veel gefarmed worden, maar ED ook
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Anoniem: 219289
Er zijn nog genoeg mensen ook in de lagere gebieden hoor. Het grootste gedeelte van de quests is solo, dus je red het met alle classes wel in je eentje. Mijn ervaring is (ik ben nu bezig een alt te levelen) dat je voor de quests waar je een groep voor nodig hebt best goed een groep kunt vinden. Je zult niet altijd gelijk een groep vinden, maar dan doe je gewoon even een soloquest en probeer je het later nog een keer, dan lukt het meestal wel.reggie2000 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:56:
Ik ben een nieuwe LOTRO speler, heb gisteren de gold edition ergens op de kop getikt.
En nu ben ik op zoek naar wat tips over de classes.
Ik heb niet super veel tijd om te spelen dus levellen zal langzaam gaan en aangezien het spel al een tijd uit is verwacht ik ook niet veel mensen tegen te komen in de lage level gebieden omdat de meeste denk ik met de end game bezig zijn.
Op zich allemaal geen probleem maar dit houdt in dat ik de meeste tijd solo zal moeten doorbrengen.
Welke class is dan aan te raden voor een newbie? Eentje die zich redelijk goed kan redden met solo play.
Ik speel ook nog WoW en daarvoor een aantal jaren Dark age of Camelot gespeeld en in beide games vond ik de hunter leuk met name omdat ze een pet hadden. Ik weet dat de Loremaster ook een pet heeft maar het is toch voornamelijk een caster of heb ik het helemaal mis?
Afijn ik hoef niet persee met een pet class te spelen als het maar een class is die zich kan redden in z'n eentje. Tips zijn welkom dus.![]()
Oh ja ik heb een character gemaakt op Eldar, las iets over que's met inloggen op Snowburn en Evernight wegens de grote populatie. Hoop dat op Eldar dan weer niet te weinig mensen spelen
Daarnaast kun je de meeste groepsquests wel overslaan en alleen solo quests doen, dan red je het ook wel.
Maargoed, ik vind groepsquests juist hardstikke leuk, en ik vind er eigenlijk altijd wel een groep voor. Zeker nu als vanmiddag boek 13 komt, dan komt er een systeem om nog makkelijker groepen te vinden, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen.
En voor welke class: dat moet je helemaal zelf weten, kies gewoon puur wat je zelf leuk vind. Het is wel waar dat minstrels meer geliefd zijn in een groep dan hunters, maar hunters zijn weer veel leuker te spelen met bijvoorbeeld pvmp, en ook als hunter kun je best een groep vinden, dus laat je ook daar niet door leiden.
Je zult wel vaak tegenkomen dat een PUG (pickupgroep) vraagt om een healer, maar daar moet je je niet al te veel van aantrekken en denken dat je daarom maar een minstrel moet rollen. 80% van de groepsquests kun je doen zonder healer, je moet alleen weten wat je doet, en een groep hebben die een beetje verstand van zaken heeft.
Anyway, als je toch een class wil hebben die goed kan soloen, dan kun je denk ik het beste de burglar nemen. Zeker bij de iets hogere levels krijg je erg veel leuke opties om uit nogal vervelende situaties te komen waar andere classes al lang dood zouden zijn gegaan. En daarnaast vind ik persoonlijk de burglar erg leuk om te spelen.
Ok, zal ik zeker doen. Zit zelfs bij je in de kinship sinds deze week.ResuCigam schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:00:
[...]
Mocht je op de server Laurelin zitten: geef maar een brul ingame![]()
Mijn chars: ResuWob en ResuRehtona
Mijn char is Aikanaron. Bedankt alvast.
[ Voor 85% gewijzigd door Evano op 12-05-2008 13:25 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.