Ehj, dat was even niet geheel duidelijk. Ik heb de torrent binnengehaald, maar ik kan nu al pre patchen? Handig.
Muer op lvl 13 zn jeweller questen afronden in angmar hehe, dat was wel grappig. Nam de burglar je mee in stealth mode?
Ik las ook iets over de captain en summoning; wat houdt dat precies in?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weinigs spannends gedaan, behalve BS hunten, hout en ore farmen, mn metalsmith naar 800/1040 getild en gekeken naar een groot huis voor mn chars ( je moet toch wat met je geld). Over geld gesproken, die prijzen van etched jewellery zijn zo belachelijk hoog, heeft er iemand weleens een ring van 12 gold gekocht? Dat is echt insane.
Niet alleen de PvP-ers zullen gaan afnemen, de PvE-ers worden ook minder actief. Gisteren door de officer zijn er zooi chars en alts uit de kin gegooid aangezien ze al dagen (100) niet meer actief zijn. Ik zie mensen korter en minder vaak online, events worden ook geringer.
Ik denk zelf dat gebiedsuitbreiding een beetje te laat is. Forcochel is naar mijn mening net als Sarnur en Goblin Town wel een leuke aanvulling, maar het maakt lvl 50's geen 51. End game gezien is er minder te doen. Ik zal niet gauw stoppen, maar ik merk bijv op dat al mijn tijd in GM worden, weinig nut heeft als ik zoveel miscrit, waardoor ik nu eerder geneigd ben mn BS voor eem gold te verkopen om daarna de critted gear gewoon te kopen.
Als ik 4 BS hunt en verkoop ze, heb ik 4 gold en koop ik het item. Spaart de mats, de recipe, de scrolls, de rit naar Sup. Forge/workbench. En dat was vreemd met zoveel craftmenship binnen mn chars. Het is en blijft gokken, maar ik ben al te vaak van een koude kermis gekomen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 191619 op 29-04-2008 12:39
]