Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Nee hoor, ze gaan altijd een dag eerder live. Als het daar de 30e word, word het hier de 1e, tijdverschil of niet.MueR schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:32:
Daar gaan ze niet een dag eerder live. Door het tijdsverschil lijkt dat alleen zo.
Dat continue resisten hebben wij ook regelmatig, ook vaak ineens veel meer/snellere Darklings bij Balrog.Freelance schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:48:
Wederom (voor de 3de run op rij) leek de Slave een grote fan te zijn om de stuns te resisten.
Na thrang even snel naar rivendell geport om de +3 hope buff te halen bij glorfindel, en gelukkig deze keer geen stuck at loading screen melding van een member (buff gaat weg dan namelijk).
Wat we nu gaan proberen is om 1 persoon de dag ervoor al boss 1-2 te laten doen (met een andere kin) om daarna gelijk te kunnen focussen op boss 3-8. Op de een of andere vage manier moeten bij onze kin nog veel mensen de gloves hebben, anders konden we boss 3 ook wel overslaan.
Echter de laaste 3/4 runs geen dubbele gem-drops gehad, iemand anders dit ook opgevallen?
Het lijkt een behoorlijk willekeurige sessie te zijn zo nu en dan.
'stuck at loading screen' yep heel herkenbaar, hebben wij ook gehad, zal een oplosbaar bugje zijn vermoed ik. Goed reproduceerbaar moet goed oplosbaar zijn imho.
LOL, ook dat doen wij regelmatig, de raidlocks overnemen van iemand die na Barz/Zurm is, en die gloves zijn en blijven idd ewrg populair
Dubbele gem-drops hebben wij ook niet meer gehad de laatste tijd.
Mijn easy-mode hunter
2.642 damage in één schot???You wound the Wretched Rock-worm with Heart Seeker for 2,642 points of Ancient Dwarf-make damage.
Een crit is leuk, maar is dit niet wat overkill?
Op lvl49 nog een poosje op stap geweest in Imlad met een andere lvl49 Hunter (prototype huntard ei'k). Met z'n tweeen die 9K spirits omleggen is best leuk om te doen, zo nu en dan Bards Arrow om wat op adem te komen. Die andere hunter had geen legendaries, geen gear en geen morale/power, maar 'gelukkig' wel AoE . . .

Nu eerst m'n verse hunter oppoetsen en de boeken vanaf 8-5 (Mordiriths Fall) afwikkelen, daarna 4 keer book 13
Tussendoor natuurlijk driftig doorraiden en infamy voor mijn wargje verzamelen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Toch nog een leuk lijstje gevonden:Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:50:
Bestaat er zo iets als een 'community woordenboek' ?![]()
Ik ben net begonnen met LOTRO en zie hier in het forum termen voorbijschieten waar ik nog nooit van gehoord heb...![]()
vb:
tanken
buffed
rooten
levellen
en zo ben ik er nog een aantal tegengekomen die me helemaal niks zeggen...
1H / 2H: one handed and two handed weapons.
Add / Adds: one or more monster or into the fight.
Aggro: is the invisible area sorrounding a monster where he will start attacking you. This varies depending on level and weapons.
Alt: another character from the same player. For example: I play a hunter, my alt is a minstrel.
AoE: Area of Effect. When a skill or item deals damage to an area and not to a single npc, monster or character. Example: fire.
BoE: Bind on Equip. The item will be bound (you will be not able to sell it) once equipped.
BoP: Bind on Pick Up. the item will be bounded to you once you purchase it.
Buff: a temporary increase in one or more stats... for example by eating food or using a skill.
CC:Crowd Control, a set of skills that allow players (Lore-Masters specially) to deal with more than 2 mobs at a time easily.
Crit: critical chance or critical. Related to crafting or critical hits (chance to deal more damage with a skill)
DoT: Damage over time. An effect from a skill or item that deals damage through a period of time.
DPS: Damage Per Second. A way of measuring the damage from weapons.
Dread: a modifier to your stats. Generally decreases a percentage of your skills down.
Drop Rate: the frequency a mob drops an item.
Exploit: a flaw in the game that allows to cheat.
FM: Fellowship Maneuver, also called Conjunction.
Instance: a part of the game world that is private for a group or individual. Other players getting into the instance will have their own game experience separated from each other.
LFF: Looking for Fellowship. You are alone and you are looking for a group.
LFM: Looking for More. You already have a fellowship and you are asking for more to join.
Lore: the story and history of the game world.
MA: Main Assist. The person in a fellowship that assists (hits) mobs to defend and support other players... or Tank.
Mats: materials for crafting, often refered to how many items and money required to craft an item.
Melee: close combat.
Mezz: to stun or freeze or stop a mob for a moment.
Mitigation: the ability to absorb attacks
MH: Main Healer. Normally a Minstrel and secondary classes that can heal at certain levels like Captains and Lore-Masters.
Mob: an NPC monster or creature.
Named: a monster or creature that stands among others. Usually a signature that has his own name and its unique among its species. Example: Sargurz, Karnasht, Silverclaw.
Need / Greed: the action taken when looting in a group.
Noob, Newby, l33t, N00b: an inexperienced player.
NPC: Non Player Character. A computer controled character: vendors, monsters, etc.
OMW: On My Way
Power Levelling: the action of doing quests and spending virtual money to get to higher levels faster.
PST: Please Send Tell. to send a /tell (private question).
PUG: Pick Up Group, a casual group.
Pull: the action to hit a mob to start a fight.
PvE: Playr vs. Environment.
PvP - PvMP: Player vs Player, Player vs Monster Player.
Raid: a combo of 2 to 4 Fellowships.
Regen: the process to regain morale and power (or other stats).
Reset: the action when a mob or NPC returns to its original state.
Rez: from resurrect. The action to bring back a character from being defeated.
RP: Role Playing
Spawn: the moment where a mob appears.
Tank or MT: the character inside a Fellowship that is supposed to take aggro and absorb the hits while other players try to defeat him.
TS: TeamSpeak a chat server or service
Vendor: an NPC that sells stuff.
WTB: Want to Buy
WTS: Want to Sell
WTT: Want to Trade
XP: Experience Points.
Vent, Ventrilo: hat server or system
Aggro is meer de hoeveelheid "haat" dat je bij een beestje hebt opgewekt, niet echt het gebied waarbinnen het je aanvalt.
[ Voor 63% gewijzigd door MueR op 23-04-2008 14:32 ]
BOP=Bind op het moment je iets oppikt uit loot.MueR schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:30:
BoP heet toch echt Bind on Aquire
Aggro is meer de hoeveelheid "haat" dat je bij een beestje hebt opgewekt, niet echt het gebied waarbinnen het je aanvalt.
BOA=Bind op het moment je een questreward ontvangt.
BoP = Bind on Pickup (zodra je het oppikt (van bijv een dode mob of container) wordt het van jou en kun je het niet traiden)
BoA = Bind on Acquire ( == BoP, alleen je krijgt het van een questgiver)
BoE = Bind on Equip (Dit gebeurt meestal met gecrafte items, je maakt een gecrit item verkoopt het, en het bind pas als je het gebruikt)
BoU = Bind on Use ( == BoE)
Nog een aantal andere:
AH = Auction House (in Bree-town, Thorins Hall en Michel delving)
CD = Cool down (een skill die bijv 30 min lang niet gebruikt kan worden is op CD)
Camp(en) = Op een plaats van bijv. een shard-droppen blijven wachten/staan totdat hij komt
CoD = Cash on Delivery (bedrag vragen zodra je een item mailt)
Creep = Monster Player
Ding = Levelup
Freep = Free People's character
HoT = Heal over Time
Lag = Vertraging van de verbinding, kan meerdere oorzaken hebben, maar het beeld hapert
Mount = In ons geval een paard of pony die het reizen versnelt
NP = No problem (je help namelijk graag andere, je wordt er voor bedankt en reageert met NP)
OOC = Out of Combat (lijkt me duidelijk)
OOC = ook Out of Character, normaal praten als men aan het RP-en is (hier is ook een appart channel voor)
OOP = Out of Power (kortom LM vragen voor hulp of een potje celebrant tot je nemen)
OT = Off tank (hulpje van de (main)-tank)
RL = real life (je snapt hem al, je moet weg, je huis staat in de fik en de brandweer belt net aan)
RUN! = Waarschijnlijk is er een Wipe op komst, maak dat je wegkomt
Wipe = Wipeout (je fellowship incl jou heeft het loodje gelegd)
Hier nog een lijstje van plaatsen in LOTRO:
Cities
MD = Michel Delving
TH = Thorin's Hall
Hob = Hobbiton
Cel = Celondim
Gond = Gondamon
Ost of OG = Ost Guruth
Oth = Othrikar
RD = Rivendell
Aug = Aughaire
TB = Trestlebridge
Est of Estel = Esteldin
Zones:
ANG = Angmar
EL = Ered Luin
LL = Lone Lands
MM = Misty Mountains
ND = North Downs
TS = Trollshaws
[ Voor 73% gewijzigd door Rfce op 23-04-2008 15:57 ]
euh...ja
Unpolished = Een deel van de game wat nog niet genoeg doorontwikkeld is om echt als "af" beschouwd te mogen worden.
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=134358
Ik ben erg benieuwd wanneer de EU servers gepatched gaan worden... US gaat dus morgen al...
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=134342
[ Voor 16% gewijzigd door TAA op 23-04-2008 17:10 ]
Verwijderd
MAAR nu vraag ik me iets af, op welke server(s) zitten de meeste van jullie hier?
Begin pas net weer met het spel dus kan waarschijnlijk wel een beetje hulp gebruiken.
Het verschilt nogal. De twee meest voorkomende servers van GOT'ers zijn Snowbourn (sowieso de drukste EN server) en Laurelin. Laurelin is een RP server. Dat houdt in dat de mensen daar (meer) met Roleplaying bezig zijn.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:28:
Ik heb de beta van LOTR online gespeeld en al tijden in me achter hoofd had ik het idee om het te kopen...nadat ik eerdergisteren bij de dixons langs huppelde en ze het spel daar aanboden voor 10euro () meteen maar even gekocht..geinstalleerd...maar enfin dankzij "omstandigheden" (kapotte videokaart dus gisteren een ati radeon 3850 PCS besteld) kan ik het spel pas nu spelen.
MAAR nu vraag ik me iets af, op welke server(s) zitten de meeste van jullie hier?
Begin pas net weer met het spel dus kan waarschijnlijk wel een beetje hulp gebruiken.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
In WoW destijds al veel RP gedaan als een dwarf, en heb nu even zin om normaal doen.
Ga binnenkort al genoeg RP doen op de animecon
Zo erg is het ook weer niet hoor, op Laurelin. Ik zit daar oke en het is heel gemoedelijk.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:46:
Dan ga ik maar eerst voor snowbourn
In WoW destijds al veel RP gedaan als een dwarf, en heb nu even zin om normaal doen.
Verwijderd
nou de RP servers zijn nou niet echt hardcore RP only. Verre wegde meeste mensen die gewoon rondlopen zijn er niet echt mee bezig. Alleen als mensen met een RP tag rondlopen dan let je er uiteraard meer op. Voor de rest denk ik dat er over het algemeen wat ouder en volwassener publiek rond rent wat opzich wel fijn is.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:46:
Dan ga ik maar eerst voor snowbourn
dus misschien volgende week..Originally Posted by Satine
Hi guys,
As I mentioned elsewhere, we will not be getting Book 13 tomorrow. And no, it's not because the localisation isn't done! We haven't yet received the "Release candidate" for testing therefore at the very earliest we'll get Book 13 onto the live servers will be late next week some time, but if we find anything wrong with it during testing, it'll be later still...
Up until now we've prided ourselves in getting almost every update to you just one or two days after the US however on this occasion we haven't been able to do so.
We're sorry that you have to wait a little longer, but if you steer clear of the US forums, hopefully there will still be some surprises left for you to discover!
As soon as we get a definite date we will make the announcement.
(...)
Verwijderd
Nja, dan heb ik iig genoeg tijd om toch maar is boek 11 en 12 te gaan doen, zodat ik gelijk door kan gaan naar 13. Moet ik nog steeds doen, maar telkens geen zin in.
En idd, als alles al 1 of 2 weken uit is op US, dan zal er niet zoveel meer een verrassing zijn... Maargoed, dat is dan maar zo helaas....
nu weet ik in ieder geval zeker dat 't na m'n hong-kong vakantie wordt dat ik bk 13 kan gaan spelen, dat is dan wel weer jammer
En het duurde al zolang omdat ik elke dag maar hooguit 20 minuten kan spelen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als het je eerste char is zou ik dat niet zomaar doen, maar als je al een paar cap-lvl's hebt dan is zo'n titel best wel eens grappig om na te streven en met je opgedane ervaring kan levelen best snel gaan tot 20
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Op de US boards was een gozer die lvl48 had gehaald zonder dood te gaan, daarna ging die mee met een PUG, en je raad het al..botoo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:12:
Och waarom niet deleten en opnieuw proberen voor de undying title, als je dat nu een uitdaging vind?
Als het je eerste char is zou ik dat niet zomaar doen, maar als je al een paar cap-lvl's hebt dan is zo'n titel best wel eens grappig om na te streven en met je opgedane ervaring kan levelen best snel gaan tot 20
Heb me werkelijk ziek gelachen, hij had het zelfs gefilmd en op youtube gegooid hoe hij zijn char delete.
Verwijderd
Al denk ik dat je echt ook wel een partijtje laffe acties zult moeten uitvreten om tot dat level ongeschonden te blijven...acties die wellicht je fellowship het level zullen kosten.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 09:29 ]
Hij kan wel veel zeggen, hoe controleer je zoiets?MOAW schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:24:
[...]
Op de US boards was een gozer die lvl48 had gehaald zonder dood te gaan, daarna ging die mee met een PUG, en je raad het al..
Anyway hoe speel je dit voor elkaar? Dan heb je OF al 3 ander chars en ken je alle ins en outs en speel je alleen met bekenden die ook 6 alts hebben óf je rent bij elke keer dat je op 50% moral zit hard weg.
Beetje zielige gast om zijn Toon vervolgens te verwijderen.
euh...ja
Vandaag lekker vrij, dus ik denk: "laat ik lekker de hele dag lotro spelen zodat ik mooi wat kan levelen", dus lekker vroeg uit bed, grote pot koffie naast me te staan. Wil inloggen.. en ja hoor.. maintenance day..
domme ik.. ik had het kunnen weten..

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Fraps misschien?TAA schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:54:
Heeft iemand een tip voor software waarmee ingame movies op te nemen zijn? Na >1.000 screenshots wordt het tijd voor iets anders
Over Undying titel: Misschien is het verstandiger om dat te doen als ik het spel meer ken maar ik wilde het toch eens proberen. Was nog maar lvl 4 dus erg dramatisch is het niet als ik nu opnieuw begin. Naja, ik maak anders gewoon een andere aan.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
lvl4 en toen al af? Wat voor een char speel je?TroonStaal schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:01:
[...]
Fraps misschien?
Over Undying titel: Misschien is het verstandiger om dat te doen als ik het spel meer ken maar ik wilde het toch eens proberen. Was nog maar lvl 4 dus erg dramatisch is het niet als ik nu opnieuw begin. Naja, ik maak anders gewoon een andere aan.
euh...ja
*zucht*lammert schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:46:
same here... maar om er nog een schepje bovenop te doen. 13:00 BST is 14:00 in Nederland.
* Rexcore gaat de wii maar weer eens uit het stof halen..
Zoals ik al zei, had hij er een filmpje van gemaakt, en ook nog een screenshots van zijn menu.Rfce schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:28:
[...]
Hij kan wel veel zeggen, hoe controleer je zoiets?
Anyway hoe speel je dit voor elkaar? Dan heb je OF al 3 ander chars en ken je alle ins en outs en speel je alleen met bekenden die ook 6 alts hebben óf je rent bij elke keer dat je op 50% moral zit hard weg.
Beetje zielige gast om zijn Toon vervolgens te verwijderen.
euh...ja
Hunter, en ik had te lang niet door dat ze met z'n vieren op me stonden in te hakkenRfce schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:09:
[...]
lvl4 en toen al af? Wat voor een char speel je?
...was dat everzwijn aan het bevechten en had blijkbaar teveel geaggro'ed.
Damn das balen, je moet als hunter inderdaad opletten dat men niet in meele range komt.TroonStaal schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:45:
[...]
Hunter, en ik had te lang niet door dat ze met z'n vieren op me stonden in te hakken
...was dat everzwijn aan het bevechten en had blijkbaar teveel geaggro'ed.
euh...ja
Ik had al een Exquisite Elven Radiant Gloves/Shoulders/Leggings en Fine Elven Radiant Armour en Cloak. Na gisteravond (1e poging!!!) ook de Exquisite Radiant Hat
Jorgasme's Champion mag best in melee range komen van mn hunter. Dood gaat ie tochRfce schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:52:
[...]
Damn das balen, je moet als hunter inderdaad opletten dat men niet in meele range komt.
[ Voor 25% gewijzigd door MueR op 24-04-2008 10:55 ]
Je kan het niet nagaan idd, hij had wel alle titles e.d. en aan zijn manier van spelen te zien kon je merken dat het waar was. Hij ging bijna nooit met PUG's mee en zodra die bijna het loodje legde was het HIPS. Maargoed, wel lache dat die hem wegdeed.Rfce schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:35:
^^ ja dat hij m verwijdert, dat is wel duidelijk en makkelijk te checken... maar hoe hij ongeschonden op lvl48 terecht is gekomen, dat kun je toch niet nagaan?
Gramsfoot, kost je 5000 destiny points voor 1 uur. Je kan 1 troll als je meer dan 3 keeps bezit, bezit je er minder dan 3, dan unlock je een 2e troll spot.Rexcore schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:56:
trouwens, nu ik toch geen ene $%#@ te doen heb, weten jullie toevallig hoe je met monsterplay zo'n onwijs gave troll kunt spelen? heb al wat rondgezocht, maar verdacht weinig over te vinden. Het geeft toch elke keer wel een kick als je als creep raid weer eens op de vlucht slaat voor een dubbele raid freeps, dat er dan 2 trolls aan komen stampen en dat je dan rechtsomkeert maakt en vol in de aanval gaat..![]()
Heb enkele keren troll gespeeld, alleen heb ik nu zo'n 71K aan destiny points nodig dus dat zal voorlopig niet meer voorkomen.
[ Voor 44% gewijzigd door Knaak op 24-04-2008 11:05 ]
hehe lol, maar hij was lvl4.... in het begin probeerde ik zoveel mogelijk op afstand te houden met mijn hunter.MueR schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:55:
[...]
Jorgasme's Champion mag best in melee range komen van mn hunter. Dood gaat ie toch
euh...ja
Ok, dus van alle spelers kan er maar 1 iemand (als je meer dan 3 keeps hebt) een troll zijn. En dat kan in gramsfoot halen, bij 1 van de trolls daar ofzo?MOAW schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:02:
[...]
Gramsfoot, kost je 5000 destiny points voor 1 uur. Je kan 1 troll als je meer dan 3 keeps bezit, bezit je er minder dan 3, dan unlock je een 2e troll spot.
Heb enkele keren troll gespeeld, alleen heb ik nu zo'n 71K aan destiny points nodig dus dat zal voorlopig niet meer voorkomen.
Wie had in het begin gedacht dat het al bijna normaal is als iemand 5 lvl 50's heeft? Zo ken ik ook een Ran 9 creep die niet eens één lvl40 freep heeft en 99% van z'n tijd creep speelt. Wederom: Elke gek heeft recht op z'n eigen afwijking
Gisteren een /tell voor book 8 chapter 7 (Mordiriths Fall) gekregen van een paar spelers waar ik eergisteren in PUG Gates of Carn Dum en de opvolgende quests mee gedaan had. Dit was geen makkie maar de groep werkte goed samen en was erg loyaal naar elkaar dus ik ging graag weer mee ook al moest ik ei'k in een creep-raid starten, maar die fellowship quests wikkel ik graag af als de kans zich voordoet.
Mordiriths Fall is een makkie als je weet wat je te wachten staat (en dat je de adds zsm uit moet schakelen
Ettenmoors was weer eens Zerg-fest, maar met een gemeleerde raid van 8-12 creeps (rank 5+) konden we toch leuke digen doen. Als we een LM zagen was het focussen totdat z'n stun-immunity even uit was en dan knalden we er met de wargs bovenop gelijk gevolgd door de rest van het team, meteen de Minstrels targetten/uitschakelen en wegwezen weer. Vaak kwamen we er allemaal nog levend uit ook

Na een paar uur creep-raid ben ik book 9 gaan afwerken met mijn hunter zodat ik vrijdag me teen kin-fs book 10+ kan gaan doen.
Book 9 liep bepaald niet op rolletjes
Solo naar Sara Oakheart ging prima (rain of thorns en bards arrow geven leuke ruimte
Heel chapter 3 gecancelled en opnieuw de quest aangenomen bij Golodir maar toen kreeg ik weer een bug waardoor ik helemaal geen vervolg quests meer kreeg
Ticket aangemaakt met een heldere omschrijving, 10 min. wachten en ticket werd afgesloten met de mededeling dat ik met de verkeerde npc in gesprek was, de vriendelijk +GM had het ticket dus niet gelezen en reageerde niet op /tell
Opnieuw een ticket aangemaakt wat binnen 5 min. gesloten werd door een andere +GM met de mededeling dat de eerste +GM contact met me op zou nemen. Ik begon al behoorlijk geïrriteerd te raken want ik was al een uur bezig met klooien.
Gelukkig had de +GM nu wel gelezen wat ik geschreven had en hij zette chapter 3 op completed een ik kreeg de quest reward (heavy armour voor een hunter . . . ). Toen hij vroeg of hij nog meer voor me kon doen heb ik uitgelegd dat ik de verkeerde reward had gekregen, ik mocht die toen vernietigen en iets later stond er een zak achter me met het goede armour. Uiteindelijk toch netjes opgelost
Eind goed, al goed, en book 10 is inmiddels opgestart, als we een beetje duwen kunnen we vrijdag t.m book 12 af hebben zodat al mijn 50'ers klaar zijn voor book 13
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Als je nou die hoogste Undying titel hebt en je gaat dood, is die titel dan ook meteen weg eigenlijk?botoo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:02:
Een lvl 48 deleten gaat mij ook wat vermaar als het doel nu eenmaal een undying lvl50 is? Elke gek heeft recht op z'n eigen afwijking
Wie had in het begin gedacht dat het al bijna normaal is als iemand 5 lvl 50's heeft? Zo ken ik ook een Ran 9 creep die niet eens één lvl40 freep heeft en 99% van z'n tijd creep speelt. Wederom: Elke gek heeft recht op z'n eigen afwijking
Iseci
Verwijderd
He, niet zo gemeen over mijn champion! Naast dat je beter bent in sparren, je traits hoger liggen, bijna fully rift equipped, betere jewellery hebt, wind mee had, ik tegen het licht inkeek, afk/brb/bio tegelijkertijd was, was het inderdaad dik verliezen van jeMueR schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:55:
[...]
Jorgasme's Champion mag best in melee range komen van mn hunter. Dood gaat ie toch
Maargoed, we doen binnenkort wel een rematch.
Weinig echt gespeeld van de week. Beetje online, kijken, switchen tussen chars, grind/craft en weer offline. Zal van het weekend wel weer meer worden.
Mn captain is voor iedereen jewellery aan het maken. Mn hunter maakt middels woodsman spullen voorzichzelf. Mn minstreel heeft rift piece 4 ( warden's robe) ontvangen, waardoor ik nu set(4) qua stats compleet heb. Binnen onze kin blijken niet veel deze armor zo compleet te hebben, waardoor ze me nu "FourPiecesAspar" noemen.
Al die armor moet zwart, dus ging de minstreel voor zn worm deed in Angmar huge worms eyes grinden. Zwarte verf met mn champion gemaakt en zo is het cirkeltje weer rond. Ik zit nu op 700/1040 van GM metalsmith, dus self containing wordt meer een begrip binnen mn private army van Asp's.
Voor de rest een zeer snelle en efficiente hulp run voor Book VIII chap 5 gedaan met Rhy and Stronkie. Met mn minstreel een begin aan boek 9 gemaakt en dat was het wel een beetje.
Ik wacht met spanning op de patch, want dat kan het spel wel gebruiken vind ik. Ik merk dat de verveling bij sommige inslaat (lees: de vaste gangers komen minder of dagenlang niet meer online). Hoewel de Rift altijd wel een tactische uitdaging blijft, verveelt dat ook na enige tijd.
Ik hoop dat ze meer Uru-achtige, of 3-4 man instances erin gaan bouwen voor high levels / end game spelers.
Wel vreemd dat ze nog niets hebben vermeld over het verjaardagsfeest, want er zou een "Major event" komen.
Maar idd, ik heb ingame nog niets gezien, verjaardagstaarten rondbrengen ipv pie's, gandalf die vuurwerk afsteekt in The Last Homley House, Stider met een feesthoedje op oid.
euh...ja
Een book update is geen event, laat dit duidelijk zijn. Als men over een "Major event" spreekt krijg je zaken alla lotro beta. Waarbij er erg speciale events worden gehouden.Rfce schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:46:
Het "Major event" is book13
Maar idd, ik heb ingame nog niets gezien, verjaardagstaarten rondbrengen ipv pie's, gandalf die vuurwerk afsteekt in The Last Homley House, Stider met een feesthoedje op oid.
Nog maar even wat geduld uitoefenen dus...
The Flying Dutchman
Ik heb hem 2 weken geleden nog voor 12 euro verkocht.MOAW schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:38:
Idd, heb hem voor 5 euro zien liggen, geen geld imo.
Mazzeltje dus, gelijk daarna kwam hij overal erg goedkoop in de winkel.
Verwijderd
De gewone versie ligt in de winkel tussen de 5 en 7 euro en de CE bij Bart Smit voor een tientjeThe Flying Dutchman schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:46:
Vorige week de dvd box gekocht van LotR (extended editions) en ondertussen alle films gekeken. Vervolgens ben ik eens in dit topic gaan kijken en lijkt het me leuk om dit spel eens te proberen (heb overigens nog nooit een MMORPG gespeeld), het klinkt allemaal erg leuk. Helaas verteld de codemasters website me dat het vandaag (vanwege maintenance) niet mogelijk is om trial keys te genereren.
Nog maar even wat geduld uitoefenen dus...
Met de CE krijg je 45 dagen gratis, lang genoeg om te proberen. Doe ik ook.
En om verslaafd te raken.TroonStaal schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:56:
[...]
Met de CE krijg je 45 dagen gratis, lang genoeg om te proberen. Doe ik ook.
Moet ik wel langer dan 20 minuten per dag kunnen spelen natuurlijk
Beste tip is om iemand ingame te vragen of ie je kunt helpen.tntkiller schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:28:
weet er iemand een goede guide voor pvp in lotro en hoe alles in zijn werk gaat..ben al een tijdje bezig met pve maar wil nu wel eens wat meer weten over creeps/freeps pvp
op lotro wiki kun je wel wat info vinden als je zoekt op monsterplay maar het is veel leuker en handiger als iemand je ingame wegwijs maakt.
Zag pas ook een greendot warg staan die toevallig ook nog van ons kinship was. Uitgenodigd voor de tribe (monsterplay kinship) en hem aangeboden samen wat questjes te doen. Ervoor gezorgd dat ie z'n map naar grams heeft gehaald en de benodigde DP gehaald voor de enhanced stealth skill.
Paar uur later was ie helemaal enthusiast over monsterplay
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
We do what we must because we can.
Boel quests solo kunnen doen in en rondom The High Pass (MM), wel ffkes hulp gehad bij die elite worm en die warg wat praat. Daarna zoveel mogelijk opgepikt en solo GoblinTown, wat een LOL... als ik me niet vergis heb ik totaal +8 stealth, dus sneaken is niet echt een probleem. Al een goed gedeelte in kaart kunnen brengen en de eesrte quests af gerond (prison quests). Leuk om dit solo te doen terwijl je groepjes om je heen ziet zwoegen ;-). De rest zal ik ook wel in fellowships gaan doen. Tegen t eind vd avond was het ding, lvl47 :-)
euh...ja
Ze heeft een paar maanden een warg gerolled en deze de leuke naam "Kakteef" gegeven.
Was ze gisteravond aan het spelen toen ineens een GM achter haar aan zat met de melding dat haar naam niet mocht en het verandert moest worden. Ze gaf een aantal alternatieven maar niks mocht. Ineens begon ie te zeuren dat ze op moest schieten omdat er andere mensen zaten te wachten met echte problemen. Omdat ie niet wilde luisteren zei ze dat ie maar wat moest doen en heeft nu een of andere vage naam gegeven.
Ik vind dat ze mag eisen om zelf een naam te kiezen. We hebben allebei lifetime dus dan vind ik dat ze iets klantvriendelijker moeten zijn... ze heeft een ticket aangemaakt dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ik hoop voor hem dat dit een grapje is.... btw voor de nieuwe classes kun je toch net zo goed een andere server gebruiken, of iig de chars wat je wilt verwijderen ff laten verplaatsen.
euh...ja
The Flying Dutchman
Denk ook aan het downloaden van de updates, ik weet niet of die dvd wat je erbij krijgt nu incl book11 is, want anders moet je deze nog ffkes downloaden (9, 10, 11 en 12).The Flying Dutchman schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:51:
Ik heb het spel vandaag maar even gehaald voor 7€ bij de bart smit. Dit is de standaard editie (30 dagen spelen), ik kon de luxe versie niet vinden, dus dan maar zo. Moet vanmiddag eerst nog even aan de slag, maar daarna eens even uitproberen (tenzij mijn vriendin vanavond graag deel 3 van LotR wil kijken).
euh...ja
Idd, downloaden duurt ongeveer een uur bij mij (Telfort 20mbit met een gemiddelde snelheid van 350/400KB/s)Rfce schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:54:
[...]
Denk ook aan het downloaden van de updates, ik weet niet of die dvd wat je erbij krijgt nu incl book11 is, want anders moet je deze nog ffkes downloaden (9, 10, 11 en 12).
Kan je best de client laten draaien en ondertussen deel 3 van LotR kijken
Verwijderd
Heb ik ook gehad met mn eerste char: Appleseed. In level 20 werd ie gewijzigd in Harkon. Zomaar zonder melding. Ik vroeg om een andere naam, maar dat werd niet gedaan. Ik WEIGER om met een female char te spelen die Harkon heet. Veel te Dune2, dus char delete.JohnnyV76 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:22:
pfft gister heet mijn vrouw weer een staaltje onwil bij GM's meegemaakt.
Ze heeft een paar maanden een warg gerolled en deze de leuke naam "Kakteef" gegeven.
Was ze gisteravond aan het spelen toen ineens een GM achter haar aan zat met de melding dat haar naam niet mocht en het verandert moest worden. Ze gaf een aantal alternatieven maar niks mocht. Ineens begon ie te zeuren dat ze op moest schieten omdat er andere mensen zaten te wachten met echte problemen. Omdat ie niet wilde luisteren zei ze dat ie maar wat moest doen en heeft nu een of andere vage naam gegeven.
Ik vind dat ze mag eisen om zelf een naam te kiezen. We hebben allebei lifetime dus dan vind ik dat ze iets klantvriendelijker moeten zijn... ze heeft een ticket aangemaakt dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Men mag inderdaad wat klantvriendelijker zijn, want mn champion kreeg ook een naamwijziging en toen had ik al 3 lvl 50ers. Ze mogen best naar het verleden kijken, voordat men zonder communicatie vooraf wijzigingen gaan uitvoeren.
Dat Kakteef, was dat op een RP of niet RP server?
Ben niet van plan om het erbij te laten zitten
Onze (ex)kinleader heeft hetzelfde probleem gehad, zijn char met naam 'Poesje' was lvl50 en alom bekend tot de GM's hem opmerkte.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:10:
[...]
Heb ik ook gehad met mn eerste char: Appleseed. In level 20 werd ie gewijzigd in Harkon. Zomaar zonder melding. Ik vroeg om een andere naam, maar dat werd niet gedaan. Ik WEIGER om met een female char te spelen die Harkon heet. Veel te Dune2, dus char delete.
Men mag inderdaad wat klantvriendelijker zijn, want mn champion kreeg ook een naamwijziging en toen had ik al 3 lvl 50ers. Ze mogen best naar het verleden kijken, voordat men zonder communicatie vooraf wijzigingen gaan uitvoeren.
Dat Kakteef, was dat op een RP of niet RP server?
kreeg toen een of andere onzinnige naam, maar na veelvuldig zeuren door kinmembers, heeft ie z'n oude naam weer terug gekregen
Werd eerst veranderd en ik mocht daarna nadenken over een nieuwe naam (Erawen). Ging zonder problemen en echt wel een paar dagen later. Ik zit op Laurelin en heb ook een lifetime
Verwijderd
Ik ben al bezig, het updaten duurt inderdaad nogal wat, dus maar goed dat ik alvast begonnen ben. Ik denk dat het ook nog wel een half uur tot een uur duurt vanaf nu. Ondertussen maar even de handleiding een beetje door aan het kijkenRfce schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:54:
[...]
Denk ook aan het downloaden van de updates, ik weet niet of die dvd wat je erbij krijgt nu incl book11 is, want anders moet je deze nog ffkes downloaden (9, 10, 11 en 12).
Ik heb bjina het idee dat het hele spel gedownload wordt
Game Update Progress venstertje zegt:
Update Game Data 0% (7051/11253)
Ondertussen worden er allerlei files gedownload (snelheid tussen 130 en 200 KB/s). Aan de hoeveelheid files te zien (en de snelheid waarmee het nu gaat) duurt het nog wel een uurtje of 2-3.
Nouja, ik wacht het gewoon wel af.
[ Voor 26% gewijzigd door The Flying Dutchman op 25-04-2008 18:44 ]
The Flying Dutchman
Zijn we iets van halverwege (denk ik, was de eerste keer dat ik deze deed) stopt ineens iedereen er mee en verdwijnen ze.
Sta je daar in je eentje met je level 14.
Vond het wel wat vreemd.
Ja ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:34:
Ik zie ook heel veel high levels met ronduit belachelijke namen. Lore achtige namen kunnen soms ook vreemd zijn, maar creativiteit staat voorop. Het valt me op dat Stronkie niet van zijn naam beroofd is.
zal wel iets middle earths hebben:)
Hardware: E6600 @ 2.7 + Asus P5b met 2Gb XMS2-6400 en een Asus 8800GTS 320mb videokaart..
LOTRO instellingen: 1650x1050 met Very High Settings en 2xAA.
8800GTS (g80) 320Mb: Framerate zit in de gemiddelde area (omgeving buiten bree) tussen de 30 en 40fps en in bree tussen de 15-35fps.. Naar mijn idee vrij normaal..
Nu had ik voor mijn eigen PC een nieuwe 8800GTS 512mb gekocht (ook van Asus).. Buiten Bree heb ik tussen de 10 en 80fps (waarvan het meeste gedeelte van detijd rond de 70fps en dan in eens zonder reden terug tot 10fps en dat is niet af en toe maar gewoon zeker 1 a 2 keer per 5 minuten en dat houdt dan zeker 5 seconde aan ofzow)..
Zodra ik ook maar iets in de buurt van bree kom krijg ik regelmatig framedrops tot 0 fps (sta gewoon 2 or 3 seconde helemaal bevroren).. En ik kom gewoon niet boven de 20fps uit, sterker nog ik moet blij zijn als ik de 20fps haal.. (Die zelfde drops zie ik trouwens ook bij Estildin)..
Dus in het kort:
8800GTS (g80) 320: buiten bree 30 tot 40fps, in bree tussen de 15-35fps.
8800GTS (g92) 512: buiten bree 10 tot 80fps, in bree tussen de 0 en 20fps.
Voor de zekerheid windows compleet opnieuw geinstalleerd.. Weer testen, maar zelfde resultaat.. Toen maar weer mijn oude geinstalleerd (ook hier zelfde resultaat).. Gevolg, ik heb net die nieuwe 8800Gts terug gebracht naar de winkel.. Maar kan iemand mij verklaren waarom die nieuwe 8800Gts zoveel meer schommelt en problemen heeft dan mijn oude? De game voelt echt veeellllllllllllllllllllllll speelbaarder op mijn oude 8800GTS..
[edit] Ik had de kaarten ook nog even in 3dmarks06 op verschillende settings tegenover elkaar gezet (puur om te kijken of het niet aan de kaart lag).. Hierin scoort de g92 variant wel gewoon 10 tot 15% hoger qua score..
[ Voor 8% gewijzigd door Uhmmie op 25-04-2008 22:40 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Het is PUGMADG0BLIN schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:54:
Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik ben bezig met een PIG fellowship om de quest te halen van die 2 sleutels in de barrow downs. Ancient key of evil heet hij volgens mij.
Zijn we iets van halverwege (denk ik, was de eerste keer dat ik deze deed) stopt ineens iedereen er mee en verdwijnen ze.
Sta je daar in je eentje met je level 14.Uiteindelijk ook maar weggegaan, werd wat lastig.
Vond het wel wat vreemd.
En "What the Hell?!" doe jij op lvl14 in The Great Barrow, dat is een lvl22 quest.
en 't zou best kunnen dat het is omdat zij de andere helft van de key al hebben of zo, ik heb 3 dagen lang met alleen de linkerhelft rondgelopen, mede omdat bij de 2e poging ik hem niet kreeg of zo
eergisteren eindelijk blij omdat ik hem had, besluit ik eens in te loggen op mijn hunter van lvl 21 waar ik 2 maanden niet op gespeeld had. Ik sta voor de Great Barrow met Ancient Key als quest die gedaan moest worden, dus dat was heel kort gespeeld met m'n hunter

Anyway, ben nu een level 6 human captain met de naam Halendur en ik speel op Laurelin. Vandaag eerst weer even wat aan de studie doen, dan hopelijk vanaf begin vd middag weer lekker spelen.
The Flying Dutchman
Ok, snap dat het PUG is, maar maak dan tenminste iets af?MOAW schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:57:
[...]
Het is PUG
En "What the Hell?!" doe jij op lvl14 in The Great Barrow, dat is een lvl22 quest.
Misschien dat het normaal is op deze manier, vond het alleen een beetje vreemd.
En ik was inderdaad degene met het laagste level, maar wist niet dat het een lvl22 quest was.....
We hadden daarnaast 2 level 50 characters, weet zo niet meer welke. Ging opzich prima voor de rest, maar ik denk dat we deze dan later nog maar eens proberen.
Ik had hem ook al ergens gekregen en iemand vroeg naar LFF voor deze quest. Ik dacht, mooi, heb ik die straks ook weer.
Hier precies hetzelfde probleem. Ik speel nu ongeveer 4 weken maar ik kom ook nog steeds achter functies. Ik vroeg me eerst al af wat bijvoorbeeld een hamer in die bags deed, bleek dat ik die kon dragen om zo dingen te craften..The Flying Dutchman schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:37:
Gisteravond mijn eerste stapjes gezet in LotRO, en ik vond het erg leuk. Het is nog wel heel erg ontdekken wat waar allemaal voor is. Pas toen ik level 4 of 5 was, had ik in de gaten dat in mijn bags de spullen zaten die ik van anderen had afgenomen na gevechten(had wel in de bags gekeken, maar ik begon vanaf de linkerkant, dus ik dacht dat ze leeg waren
).
Anyway, ben nu een level 6 human captain met de naam Halendur en ik speel op Laurelin. Vandaag eerst weer even wat aan de studie doen, dan hopelijk vanaf begin vd middag weer lekker spelen.
Heb ik trouwens ook een vraag, je hebt onderin het midden van die plaatsen waar je je skills kan neerzetten zal ik maar zeggen.
Als je dan in een gevecht bent kun je die uiteraard gebruiken. Hoe kan je het beste daar mee omgaan? Gewoon achter elkaar erop klikken of kan je er beter telkens een gebruiken ?
Ik pak nu telkens degene die het meeste damage doet en als die moet worden "opgeladen" pak ik een andere.
[ Voor 46% gewijzigd door MADG0BLIN op 26-04-2008 10:27 ]
Ok, dat dacht ik dus al.MueR schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:01:
Je zal een beetje moeten zoeken naar de beste combinaties van skills. Dat leer je met de tijd gewoon. Wat in ieder geval wel heel handig is: lock je quickslot bars (zo heten ze). Dit doe je via Options > Quickslot bars. Het is me regelmatig gebeurd dat ik tijdens combat ineens mn skills wegsleepte in plaats van er op klikte.
Dat locken ga ik vanavond in ieder geval meteen doen. Heb het nu al regelmatig dat ik ze versleep naar een ander slot. Super irritant.
Verwijderd
En ik hang nu al een hele tijd in boek 7 laatste chapter vast. Het is echt een hell om een fellowship te vinden voor Boek quests
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2008 14:10 ]
Verwijderd
Gelukkig heb ik een goede kin, dus het gaat wel goedkomen, maar het is logischer om het met iemand samen te doen die die quest ook heeft, en dat lukt gewoon niet echt...
The Flying Dutchman
Verwijderd
De quests staan onder kopje "Epic - book #: naam" in je quest log en de quests die daar onder staan beginnen met "chapter #: naam".The Flying Dutchman schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:58:
Hoe weet je eigenlijk welke quest een 'book quest' is? En als je zo'n quest voltooid ga je naar het volgende book neem ik aan?
En sommige books kun je accepteren als je een volgende nog niet af hebt. Die zijn alleen gebaseerd op level.
Kom ik thuis naar twee weken weggeweest te zijn.. Geen LOTRO online gespeeld te hebben en hopende als ik de launcher zou aanzetten dat ik dan fijn Boek 13 kon Downloaden....
Niets
Noppes
Nadaa
Helemaal niks... Ik denk vast een fout van mijn launcher.. Ik op de site kijken
en dan komt misses" I am so sorry to inform you " Satine met het nieuws dat wegens rededenen die ze nooooit zullen zeggen ..... boek 13 vertraagd is tot mei...
De mensen in de US hebben het dan wel een stuk beter daaro..
* De kosten zijn een stuk minder . Zeker als je naar de euro/ dollar kijkt
* Ze worden daar netjes geholpen met Behind the Scenes Info van developers....
* Ik durf te zweren dat hun preminum services een stukken beter zijn dan die van ons (kijk naar mij en Rappel
* geen fatsoenelijk iets gedaan tijdens het jarig zijn van LOTRO (ik bedoel zo lullige contest.. kom op geeft gewoon iedere subscriber een kado of een ingame Item)
Om dan nog maar eens te zwijgen over de Bree horse.. Die gewoon iedere lifetime member krijgen zou moeten... Maar neeee CM maakt daar een gold edition van....
Kortom Support van lik me het vestje...
Bah Codemasters...... ga toch maar snel wat anders doen en geef LOTRO maar uit handen
[ Voor 6% gewijzigd door Stronkie op 26-04-2008 20:07 ]
alleen al de lifetime sub in de US....199 dollarStronkie schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:52:
Wat een bummer
Kom ik thuis naar twee weken weggeweest te zijn.. Geen LOTRO online gespeeld te hebben en hopende als ik de launcher zou aanzetten dat ik dan fijn Boek 13 kon Downloaden....
Niets
Noppes
Nadaa
Helemaal niks... Ik denk vast een fout van mijn launcher.. Ik op de site kijken
en dan komt misses" I am so sorry to inform you " Satine met het nieuws dat wegens rededenen die ze nooooit zullen zeggen ..... boek 13 vertraagd is tot mei.........
De mensen in de US hebben het dan wel een stuk beter daaro..
* De kosten zijn een stuk minder . Zeker als je naar de euro/ dollar kijkt
* Ze worden daar netjes geholpen met Behind the Scenes Info van developers....
* Ik durf te zweren dat hun preminum services een stukken beter zijn dan die van ons (kijk naar mij en Rappel)
* geen fatsoenelijk iets gedaan tijdens het jarig zijn van LOTRO (ik bedoel zo lullige contest.. kom op geeft gewoon iedere subscriber een kado of een ingame Item)
Om dan nog maar eens te zwijgen over de Bree horse.. Die gewoon iedere lifetime member krijgen zou moeten... Maar neeee CM maakt daar een gold edition van....
Kortom Support van lik me het vestje...
Bah Codemasters...... ga toch maar snel wat anders doen en geef LOTRO maar uit handen
199.00 USD = 127.060 EUR
voor de euro lifetime
149.00 GBP = 188.633 EUR
zelfs de GBP naar euro rekenen ze niet goed uit
Codemasters Online are very excited to announce that both new and current subscribers to The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar now have the opportunity to purchase a lifetime subscription to the game for only £149.99 (inc VAT) (219.99€).
For just £149.99 (219.99€) players can adventure through Middle-earth without having to worry about paying a monthly fee ever again! The lifetime membership option is now available for selection within the Codemasters Online Player Account System located here.
220€ tegen 127 euro voor de US.......WTF
Iseci
Dit topic is gesloten.