[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, als Minstrel ben je "uiteraard" erg interessant voor fellowships, dat geld ook voor Guardians. Lore-Masters zijn vooral interessant voor crowd control, hunters zijn DPS-ers

Het /l (LookingForFellowship) kanaal is, zoals ik eerder zei, bedoeld voor het zoeken naar een groep om samen mee te spelen. Als boek 13 uitkomt wordt dat nog een stuk makkelijker gemaakt. Je kunt dan een quest selecteren en daarbij op de knop "Look for fellowship" klikken (of iets dergelijks) waarna je gericht een fellowship zoekt voor die quest.

Als ik het zo lees zou je waarschijnlijk wel je draai kunnen vinden met een Minstrel..komt het meest in de buurt van je Monk in GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:39:
Ja, als Minstrel ben je "uiteraard" erg interessant voor fellowships, dat
Kun je wel stellen... Was net 1 uur level 50 met mijn Minstrel en kreeg al de eerste invite voor een PUG naar the Rift... :) Toch maar even vriendelijk afgewezen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
@TroonStaal
Pas de problem, van vragen stellen is nog nooit iemand dommer geworden ;). Ook ik weet niet alles :P.

Maar euh een Ranger? Ik denk dat je de hunter bedoelt...Een elven hunter lijkt me een goede keuze, de traits (ras-skills) zijn zeer geschikt voor de hunter bijv. Hunters kunnen echt heel veel damage doen, ze zijn dan ook de main dammage dealers in de game. Je moet gewoon kijken wat JOU leuk vind, en daarmee gaan spelen.
Het vinden van een groep is echt heel easy..... Meestal antwoorden op verzoekjes uit het LookingForFellowship kanaal (je moet natuurlijk wel de quest hebben, zodat het voor jou wat oplevert). Zijn er geen oproepjes, plaats je zelf een request in het /l kanaal.

Met de nieuwe update, wat dee maand uitkomt, wordt het zoeken naar fellowships trouwens vergemakkelijkt.

edit: Of bedoel je met een ranger een minstrel (healer)?? Ik heb geen GW gespeelt vandaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Rfce op 18-04-2008 10:46 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44

Vrijdag

De Zwarte

Ok, thnx voor de info. Welk ras is neem ik aan alleen van belang voor het uiterlijk?

Ga ik me vanavond eens buigen over een minstrel, hunter en misschien ook guardian. Hoewel loremaster ook wel leuk klinkt, lekker met AoE spells bombarderen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Rfce schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:43:
@TroonStaal
Pas de problem, van vragen stellen is nog nooit iemand dommer geworden ;). Ook ik weet niet alles :P.

Maar euh een Ranger? Ik denk dat je de hunter bedoelt...Een elven hunter lijkt me een goede keuze, de traits (ras-skills) zijn zeer geschikt voor de hunter bijv. Hunters kunnen echt heel veel damage doen, ze zijn dan ook de main dammage dealers in de game. Je moet gewoon kijken wat JOU leuk vind, en daarmee gaan spelen.
Het vinden van een groep is echt heel easy..... Meestal antwoorden op verzoekjes uit het LookingForFellowship kanaal (je moet natuurlijk wel de quest hebben, zodat het voor jou wat oplevert). Zijn er geen oproepjes, plaats je zelf een request in het /l kanaal.

Met de nieuwe update, wat dee maand uitkomt, wordt het zoeken naar fellowships trouwens vergemakkelijkt.

edit: Of bedoel je met een ranger een minstrel (healer)?? Ik heb geen GW gespeelt vandaar.
Ja, ik bedoel hunter inderdaad. Omdat rangers in GW met een boog en een pet rondlopen, vandaar :)

Ik zit net de wiki te lezen, hunter, minstrel en burglar lijke me op het eerste gezicht leuk om te spelen. Je kan geen dual class doen heb ik begrepen, dus geen primary hunter en secondary burglar bijvoorbeeld?

Ohja, naar aanleiding van het stukje in de OP over camping: Kan ik ook ongehinderd lekker door de wereld dwalen of loop ik dan grote kans om door andere spelers (die als monster ergens rondhangen) in de pan gehakt te worden? Beetje door de regio wandelen lijkt me best leuk namelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
TroonStaal schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:46:
Ok, thnx voor de info. Welk ras is neem ik aan alleen van belang voor het uiterlijk?
Nee, je kunt naast je standaard active en passive skills wat je van je class-trainer koopt ook andere "skills" bemachtigen:
- Virtue-Traits (door deeds te doen, kill 50 goblins, doe 10 quests, etc)
- Class-Traits (Door je skills te gebruiken)
- Ras-traits (Door ras-specefieke deeds te doen, kill 100 draken bijv.)
- Legendary-Traits (vanaf lvl39 kun je 3 boeken verzamelen, waarvan je pages moet zoeken)

Vergeet bovenstaande niet te "kopen" bij een Bard... zo'n gast met een gitaar :P.

denk eraan een Hunter heeft GEEN pets... alleen de Loremaster heeft een pet (dier) en de captain heeft er ook een.

Voor veel info check: http://lorebook.lotro.com/ (erg nuttige site)

[ Voor 18% gewijzigd door Rfce op 18-04-2008 11:14 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvMP (Player vs Monster Player) is alleen in de Ettenmoors, daar hoef je je dus in de reguliere wereld helemaal geen zorgen over te maken. Je kunt door de wereld dwalen, maar hou er wel rekening mee, dat als je in een gebied terecht komt dat voor je level eigenlijk veel te zwaar is, dat je dan grote kans hebt dat je zo'n beetje de aandacht trekt van alle creaturen die in dat gebied woonachtig zijn.. ;) Dit zijn echter geen andere spelers, die kunnen je alleen maar helpen, niet doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Rondwandelen kan goed, LOTRO is PVE, er is 1 gebied met PVP.
Daar kom je met gewoon questen niet in.

We hebben geen dual classes of zo, je kan dus geen twee combineren.

Guardian = tankie
Minstrel = healer
Hunter= dps (daar lopen er 1000-enden van rondt (zo lijkt het)
Captain, buffs en wat damage
Champ, damage
Lore master, stunnen etc, kan er ookwel wat damage uitpersen
Burglar, sneaken, erg leuk :0 en debuffen <- speel ik en heeft wel erg veel skill, erg veelzijdig :)

(je bent trouwens ook van harte welkom op Snowbourn btw, niet iedereen speelt op 1 server ^^ (Gentho ingame))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
vage schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:14:
Hunter= dps (daar lopen er 1000-enden van rondt (zo lijkt het)
Tjah idd, maar een hunter spelen is ook erg leuk. Een van mijn alts is inmiddels een lvl42 hunter en het gaat hem goed af. Wat je wel vaak ziet is dat er hunters bij zijn die denken dat ze kunnen tanken.... dat gebeurt doordat ze met hun DPS veel aggro trekken (maar vergeten af te wisselen van target en chants niet gebruiken). Dit geeft de goede hunter een slechte naam.... Verbaas je dan niet, dat je niet altijd direct welkom ben in een groepje.

Het lijkt op Snowbourn btw erop dat er een hele nieuwe raffel Loremasters zijn aangemaakt, ik zie er in ieder geval ontiegelijk veel rond lopen (tussen lvl 20 en 40). Is jullie dat ook opgevallen?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:46:
Deels. Ras is grootste gedeelte cosmetic inderdaad, maar er zijn wel een paar verschillen. Elk ras heeft verschillende racial deeds, die uiteindelijk niet zo ontzettend veel uitmaken (+20 will of +20 might maakt geen groot verschil op je spelervaring). Er zijn alleen per ras wel 1 racial deed die wel veel uitmaakt met een lange cooldown. Bijvoorbeeld een 3000 heal voor man, of +75% parry voor 15 sec voor elven.
Verder maakt ook nog uit dat alle rassen een return to homecity krijgen als deed, Bree voor man, Rivendell voor elven, Michael Delving voor hobbits, en Thorins Halls voor dwergen. Dat maakt wel iets uit voor je speelmanier, als je veel in RIvendell moet/wil zijn, is elven iets handiger, maar uiteindelijk maakt het allemaal heel weinig uit.

Kies gewoon iets wat je leuk vind, en leuk uit vind zien. Die bonussen zijn allemaal wel goed, en dat zal uiteindelijk niet heel veel uitmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Dwarf, Men en Hobbits FTW. Elves zijn zo ugly dat ze gebanned moeten worden. :P

Ik heb zelf 1 Dwarf, 3 Men en 1 Hobbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 15:00
@Troonstaal

Ik speel dus ook GW. Heb er in LotRO voor gekozen om een hunter te zijn. Idd veel dps. En een goede hunter is nooit weg (en ik kwalificeer me tegenwoordig toch echt wel als een goede hntr, ook al ben ik pas lvl 43).

En ja, een elven hntr heeft wat mij betreft wat meer uitstraling.

En laurelin; is een Roleplaying server, dus minder van dat gebleet over noobs, gescheld ed. Wel wordt er wat van je verwacht over je kleding, wapens, enz. Dus geen elven hntr met een bijl, is echt geen porum. Is welliswaar geen doodzonde.

En als je nog bij een Guild wil (Kinship dan) ;
Sanctuary
Daar zit ik ook en dat bevalt me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik sowieso dat in LOTRO het gezeur over noobs etc erg meevalt. Heb het misschien nu 1x meegemaakt dat iemand dat soort dingen over de OOC aan het zeggen was. Zelf heb ik het ook nog niet te horen gekregen. Schelden zie ik eigenlijk ook nooit. Misschien dat dit per server ook nog verschilt hoor. (zit zelf voornamelijk op Evernight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

@ allemaal:
Poehee, ik zit die Lorebook site een beetje door te bladeren maar wat ontzettend uitgebreid is het allemaal zeg :9

Vanavond maar eens goed overdenken wat ik wil gaan doen, er is zoveel mogelijk heb ik wel gemerkt. Je kan toch in elk geval meerdere chars aanmaken, kan ik altijd een beetje uitproberen.

En wat moet ik me bij het RP gedeelte bedenken? Is dat vooral questen of echt roleplayen met een zelf bedacht verhaal enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:39:

En wat moet ik me bij het RP gedeelte bedenken? Is dat vooral questen of echt roleplayen met een zelf bedacht verhaal enzo?
Wij hebben afgelopen week zelf wat gedaan. Wel in het PvMP gedeelte;
We hadden de bad-guys (wij, wargs, ed, dus eigenlijk de goeden) en ginegen andere KS members (de zogenaamde goeden (man, elf, dwurfd) vangen, ontvoeren, uithoren en uiteindelijk mochten wij Wargs ze oppeuzelen. Is wel grappig.

Maar over het algemeen in het speel gedeelte zit het hem gewoon in je gedrag. Er zijn sommige spelers die hebben role-playing in hun tag staan, die benader je dan ook echt zo. Anderen kun je "menselijker" benaderen. Maar je gaat bijv. niet bleren of de laatset voetbalwedtrijd. (behalve als die tussen Elven en dwurfds is geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik leef me sowieso altijd eigenlijk wel in...ook op een niet RP server, ik sta dan ook eigenlijk altijd op roleplaying...

Je kunt overigens per server 5 karakters aanmaken..en in principe zou je op elke server karakters KUNNEN aanmaken (wordt wel een beetje een drukke bedoening in dat geval.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
net de patch-notes voor bk13 ff doorgescand, volgens mij heb ik nu voor niks al die items die je crit-kans bij craften verhogen bewaard, voor 't geval ik ze nog eens nodig had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Okee, dat klinkt leuk van dat RP'en. Volgens mij kan je dan ook nog best leuke userfilms mee maken als je het uitgebreid aanpakt.

Op elke servers chars aanmaken? Kijk, da's interessant. Voor GW heb ik namelijk vier accounts en bij elkaar 34 chars (ik speel maar met een paar maar dat terzijde) omdat ik graag nieuwe dingen uitprobeer. Als dat ook nog eens redelijk kostenloos (of tegen een kleine vergoeding, een extra slot bij GW kost €8,99) kan, dan ben ik helemaal blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
rik86 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:46:
net de patch-notes voor bk13 ff doorgescand, volgens mij heb ik nu voor niks al die items die je crit-kans bij craften verhogen bewaard, voor 't geval ik ze nog eens nodig had :(
Nou nee, dan heb je niet goed gelezen.... Er komt een bard waar je die meuk in kunt leveren, hij zal in de craftinghall in Bree staan.... Alle items kunnen dus gewoon gewisselt worden :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

34 karakters.. :| Oh my god...ik had toen ik Guild Wars speelde toch maar gewoon het standaard aantal personages...vond ik eigenlijk ook wel zat.. :P

IK heb er in LOTRO momenteel in totaal 7 rondlopen en daar heb ik echt wel genoeg aan. 1 daarvan is inmiddels een bank-achtig karakter geworden voor mijn kinship. Die krijgt een huisje, chests en zal dan allerlei items gaan bewaren die voor crafting van wapens gebruikt kunnen worden, die dan voor normale prijzen aan kinship leden kunnen worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Rfce schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:48:
[...]

Nou nee, dan heb je niet goed gelezen.... Er komt een bard waar je die meuk in kunt leveren, hij zal in de craftinghall in Bree staan.... Alle items kunnen dus gewoon gewisselt worden :)
maar ook voor items die je voor craften kan gebruiken? Als dat zo is, dan heb ik inderdaad verkeerd gelezen.

ik ben zelf vooral erg nieuwsgierig of de aanpassins in de quest-log/fs-zoeksysteem ook echt gaat werken, het lijkt me wel echt een vooruitgang, maar bij zulke dingen moet ik 't eerst maar eens zien...

Vanavond mogelijk mijn 1e lvl-50 karakter en mijn minstrel richting midden-twintig :)

edit: heb de patch-notes over craften nog eens goed nagelezen, gezien de moeite die 't me regelmatig kost om de juiste trophies te krijgen, is het wel een goede aanpassing. Aan de andere kant, het maakt criticals wel een stuk minder uniek, er is dus nog wel enige twijfel bij me of het echt een goede aanpassing is

[ Voor 18% gewijzigd door rik86 op 18-04-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Important Note! Many of the optional ingredients used in recipes have been phased out. If you currently have some in your pack or on the auction house, please be aware that they are not rendered useless. They have been converted to barter items that can be exchanged for the newer versions now used in recipes. Take your outdated optional ingredients to the NPC Taddyn, who is stationed just outside the Bree-town Hall.
Gelukkig wel zeg, moet er niet aan denken dat ik mn stacks turtle claws en drake tails ineens kwijt zou zijn.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
En ik heb GVD net begin van de week alles vberkocht, omdat ik er toch geen fok mee kon doen. DACHT IK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
Het is helemaal niet gezegd dat verkoop geen slimme zet is maartend, je hebt zomaar kans dat de prijzen zullen kelderen en dat je er dus goed aan gedaan hebt om te verkopen.

Maar mss ook niet, het blijft speculeren :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik vermoed dat prijzen gaan kelderen, ze worden minder uniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Ik vrees ook dat critical success items nu een stuk minder uniek zullen worden. De verkoop daarvan en van optional ingrediënts was redelijk lucratief tot nu... hopen dat die markt niet helemaal instort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond die turtle claws wel leuk, ik farmde er 20 in uur met een kinsmate. Leuk inkomen en craftpecentage van 77% voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Inderdaad. Ik gebruik die krengen vaak als ik tailoring ingredients aan het maken ben. Scheelt weer op de benodigde hoeveelheid huiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Woei, zojuist mijn Doom-Hunter's Gloves gekregen. Nu alleen de Shoulder Guards nog, dan ben ik helemaal compleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Als ik het goed begrijp wordt de kans op een tailor-recipe even groot als die van een andere professies. Nu zijn er veel meer tailor-recipes in omloop dan van andere professies.
Het verkrijgen van een specifiek tailor-recept zal derhalve stukken lastiger worden (=minder kans).
Eenmaal verkregen is het critten ervan weer wat makkelijker omdat de extra items daarvoor eenvoudiger te verkrijgen zijn.
Dus straks zullen de (singleuse)recipes duur zijn en de items goedkoper.
Zou dus zeggen: spaar de recepten een weekje op en verkoop ze na volgende week (zeer vermoedelijke patch-day)
Een run in goblin town en je bags zitten vol met recepten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:30
Ik zat even te kijken naar het betalen; deze prijzen (zie plaatje) snap ik niet helemaal:

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/922/cogxs4.th.jpg

Hoezo twee verschillende prijzen bij per 3 of 6 maanden betalen? Dan kies je natuurlijk voor de goedkoopste van de twee, of zit er een addertje onder het gras? Heeft de belasting die er nog bovenop komt iets mee te maken?

[ Voor 7% gewijzigd door Evano op 19-04-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Zijn er voor LOTRO ook handige addons als threatmeters en dat soort dingen? Ik heb wat gezocht op Curse etc, maar het lijkt erop dat dat (nog) niet beschikbaar is.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Moraxv: Dat zou mooi zijn. Ik heb een mule vol met single use tailoring. 5x Superb Radiant Cloak Recipe etc :P

Add-ons, mods etc zijn niet toegestaan Scrummie, dus die zijn er inderdaad niet.

BlacktarantulaX: Er is een speciale aanbieding momenteel. Stom van CM dat ze de normale prijzen nog tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:37

Cpt-Cholo

I did it again...

Hey, wil ook met lotro beginnen want heb na 3jaar eindelijk mijn wowkater verwerkt. Heb de amerikaanse trial gespeeld en heb met mijn championchick heel wat fun beleeft in de nooblevels. Deze game is gewoon af. Dan wacht ik liever om AoC te spelen tot deze ook een jaartje gerijpt is.

Nu een vraagje over de servers. Spelen jullie de amerikaanse versie of de europese? Ik heb immers vernomen dat:
veel slechte dingen gelezen over Europese support/servers;
wordt verzorgd door een andere firma (dus niet makers van LOTRO). Moet
maar es kijken naar website/forums van Europese, is heel wat mindere
kwaliteit. Ook het patch proces zou nog erger zijn en servers zijn in
2007 veel down geweest (misschien nu beter).
Wat is jullie 1,2 of 5 cent hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het net geinstalleerd en er wordt stevig geupdate. Alleen, ik heb dus eerst book 9 gedownload maar die wilde toen niet runnen, dus dan maar opnieuw opgestart en nu is de loader druk bezig allemaal updates te downloaden en te installeren. Als die klaar is, dan neem ik aan dat alles compleet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
MueR schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:21:
BlacktarantulaX: Er is een speciale aanbieding momenteel. Stom van CM dat ze de normale prijzen nog tonen.
Bedankt, weet je ook hoe lang die aanbieding nog loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Laatst online: 11-09 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

@ cpt-cholo

Ik weet niet waar je die quote vandaan hebt, maar die klopt beslist niet. Ik speel nu bijna een jaar LotRO, en heb nog nooit een server gehad die, buiten de onderhoudstijden om, down was.Onderhoud is op donderdagochtend, met (soms) een uitloop van één tot twee uur, maar meer zeker niet. ik heb geen ervaring met andere MMORPG's, maar ik kan me niet voorstellen dat die beter georganiseerd zouden kunnne zijn.
Je kan overigens met een Amerikaanse versie niet op Europese servers spelen, dus zal je moeten switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo

Cpt-Cholo

I did it again...

garathane schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:01:
@ cpt-cholo

Ik weet niet waar je die quote vandaan hebt, maar die klopt beslist niet. Ik speel nu bijna een jaar LotRO, en heb nog nooit een server gehad die, buiten de onderhoudstijden om, down was.Onderhoud is op donderdagochtend, met (soms) een uitloop van één tot twee uur, maar meer zeker niet. ik heb geen ervaring met andere MMORPG's, maar ik kan me niet voorstellen dat die beter georganiseerd zouden kunnne zijn.
Je kan overigens met een Amerikaanse versie niet op Europese servers spelen, dus zal je moeten switchen.
het is dus niet dat amerikanen meer/eerder content krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Cpt-Cholo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:06:
[...]

het is dus niet dat amerikanen meer/eerder content krijgen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo

Cpt-Cholo

I did it again...

bijvoorbeeld
http://www.mmorpg.com/dis...0&bhcp=1&bhhash=1#1370110
http://forums.lotro.com/s...53009&highlight=europeans
http://forums.lotro.com/s...53799&highlight=europeans

For the 3rd time in a week, all the European servers have been down for
hours. The current downtime is now running close to 19 hours.

This is starting to look more and more like the fiasco that SOE had when
UbiSoft was running the European servers for EQ/EQ2.

And to add insult to injury, those of us playing on non US servers
cannot even use the Turbine LOTRO forums.

The US servers have already announced the patch for tomorrow, yet the
Euro servers cannot even get the LAST patch to work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Speel al meer dan een jaar en heb echte problemen nooit gehad buiten de Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die quotes zijn nogal oud, en het is tegenwoordig echt niet meer het geval. De servers zijn eens per week in de ochtend down vanwege maintainance, voor de rest niet. En idd, gewoon op de europese servers spelen, dat is veel leuker, dan kun je een beetje beter contact hebben met de rest van de mensen...

Vandaag de titel Storvâgûn's End gekregen. :D Lekker geraid in Helegrod. Ging opzich vrij goed ondanks dat we maar met 20 man waren, we hebben giant en die draak downgekregen. Alleen ben ik 4 keer doodgegaan tijdens het gevecht met de giant, ik kreeg veel te veel aggro, en was af en toe ook niet héél tactisch bezig. Maargoed, aangezien ik de enige was die verder doodging maakte dat niet zoveel uit. Nu ik er over nadenk wel uitzonderlijk, aangezien we de helft van het gevecht maar met 2 healers waren (1 was d/c-ed...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou lekker is dat. Ik werd eerst uit de server gekicked (had ineens dikke lag en niks reageerde meer) en nu kan ik er niet meer in :S De Laurentin server that is. Blijft maar op "loading" staan. Duurt nu al tien minuten ofzo :{

Beetje naadje dit, moest ook al gaan rommelen in de .ini file omdat het zo out of the box niet tot fullscreen kon. Wat natuurlijk lulkoek is omdat ik gewoon een ondersteunde X1950GT heb en een 19" tft.

/edit: en Snowbourn kan ik ook al niet in. Nja, dan ga ik wel slapen :Z

[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 19-04-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:32:
Nou lekker is dat. Ik werd eerst uit de server gekicked (had ineens dikke lag en niks reageerde meer) en nu kan ik er niet meer in :S De Laurentin server that is. Blijft maar op "loading" staan. Duurt nu al tien minuten ofzo :{

Beetje naadje dit, moest ook al gaan rommelen in de .ini file omdat het zo out of the box niet tot fullscreen kon. Wat natuurlijk lulkoek is omdat ik gewoon een ondersteunde X1950GT heb en een 19" tft.

Ik heb de hele avond op Laurelin gezten en nergens last van. Ligt het niet aan je verbinding?

BTW, wat is je IG-name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verbinding is niks mis mee (Telfort 20mbit), want internet en andere dingen werken wel gewoon. Nu krijg ik het loadingscherm niet eens meer te zien maar zie ik "Connecting authentication server...attempting X of 20" en dan geeft ie een "client time out".
Ik ga naar bed, probeer het morgen nog wel een keertje.

Ign is Escariah, lvl 2 female hunter, man. Met wapperende cape :P

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 19-04-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:55:
Verbinding is niks mis mee (Telfort 20mbit), want internet en andere dingen werken wel gewoon. Nu krijg ik het loadingscherm niet eens meer te zien maar zie ik "Connecting authentication server...attempting X of 20" en dan geeft ie een "client time out".
Ik ga naar bed, probeer het morgen nog wel een keertje.

Ign is Escariah, lvl 2 female hunter, man. Met wapperende cape :P
Ik heb dat ook eens gehad, bleek uiteindelijk mijn IE op proxy te staan of zoiets
Kijk daar eens.
Internet opties> Verbindingen > LAN-instellingen.

Werd er soms zomaar opgekieperd nu al lang geen last meer van

[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 19-04-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lekker weekend gehad zeg. Vrijdagavond een erg vlotte raid op de Rift, na baas 4 gestopt. Bij baas 3 dus mn gloves gekregen. Vanavond zijn we daar verder gegaan. Na anderhalf uur was Thrang dood. Morgen eens een paar keer wipen op Rog.

Verder werd ik een uurtje voor de raid uitgenodigd voor een PUG naar Carn Dum. Ze hadden lock op Mordrith, dus voor de Mirror ga ik wel ff mee :). Na 6 hope tokens was die rotzak ook verleden tijd. Ga er dus maar even niet heen, de man is niet thuis. Met een 91 roll op de mirror mocht ik deze trophy bijplaatsen in mn kinhall.

Na de raid wilden 2 mensen naar Urugarth voor wat class items. 2 snelle runs op de goblin en de orc bezorgden de minstrel en loremaster hun items. Ook hebben we Lagmas twee keer afgemaakt voor de trophy, die hangt nu naast Mordrith's Mirror, Remenaeg's Armor, Helcham's Tentacle en meer van hetzelfde. Onze prijzenkamer wordt te vol :x. We gaan Udunion en die gast in Imlad Bolchort ook nog even farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
@Cpt-Cholo
Die bewering lijkt me een beetje larie en apenkool. Na patchdag is de performantie merkelijk iets minder, iets meer lag, soms rubberbanding. Ik moet zeggen dat de servers veel meer up zijn dan WoW destijds. Man, daar was het bepaalde weken soms echt gortig. Hebben toen wel tig dagen compensatie gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

maartend schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 23:07:
[...]

Ik heb dat ook eens gehad, bleek uiteindelijk mijn IE op proxy te staan of zoiets
Kijk daar eens.
Internet opties> Verbindingen > LAN-instellingen.

Werd er soms zomaar opgekieperd nu al lang geen last meer van
Er staat niks op proxy :'(

Nu had ik vanochtend ook ineens het logonscreen van XP, wat ik tot voor gisteren helemaal niet had (startte gewoon op, ik ben toch de enige die de pc gebruikt). Moet ik dat ook nog weer weg zien te krijgen. Er zijn XP updates geinstalleerd warvan ik dus niet weet wat ze doen, misschien heeft dat er wat mee te maken?

Want ik kon vanochtend wel even inloggen en spelen. Toen werd ik er weer uitgegooid en nu kom ik niet verder dan het char scherm -> enter Middle-Earth en dan een hele tijd niks, totdat ik de melding krijg dat de client heeft afgesloten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
MueR, weet je ook hoe lang die aanbieding van die verlaagde subscription prijs nog loopt?

TroonStaal: Ik had ooit ook eenofandere vreemde fout in de client.. de client herinstalleren hielp toen, maar ik moest wel alle updates weer installen. Bij mij had het niets met een proxy te maken, maar miscchien helpt het je verder.

[ Voor 6% gewijzigd door Evano op 20-04-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is toch raar als ik soms heel even kan spelen en dan loopt het vast :S
Zo gaan die 45 dagen wel heel snel voorbij.

Heb me suf gezocht naar een oplossing, heel die problemen doorgelopen op de officiele site, 1.1 .net framework geinstalleerd maar niks helpt. Als ik al kan spelen gaat het goed voor een minuut of tien, daarna hetzelfde. probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:44:
Het is toch raar als ik soms heel even kan spelen en dan loopt het vast :S
Zo gaan die 45 dagen wel heel snel voorbij.

Heb me suf gezocht naar een oplossing, heel die problemen doorgelopen op de officiele site, 1.1 .net framework geinstalleerd maar niks helpt. Als ik al kan spelen gaat het goed voor een minuut of tien, daarna hetzelfde. probleem.
Het probleem moet toch echt bij jou liggen.

Draai je XP of Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

XP, met SP2 en onlangs nog een nieuwe update (waardoor dus ineens dat stomme login scherm weer terug is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:56:
XP, met SP2 en onlangs nog een nieuwe update (waardoor dus ineens dat stomme login scherm weer terug is)
Oke, hetzelfde als bij mij, op dezelfde server.

Tip, kieper de bende eraf en zet het er opnieuw op.

Probleem moet echt aan jou kant liggen. Laurelin doet hier heel normaal, ik heb XP met SP2 en updates en geen van de problemen die jij hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, opnieuw installen as we type. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Geen idee, ik hou me er nooit mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TroonStaal schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:14:
Nou, opnieuw installen as we type. Ben benieuwd...
Nou, dat hielp niet echt. Na 10 minuten hetzelfde probleem :( Wat een ge-emmer zeg :{

Straks moet ik nog heel XP opnieuw installeren voor een spelletje ofzo :') Naja, ik probeer het over twee dagen wel weer, dan heb ik pas weer tijd.
Of is het een ingebouwde tijdrekfeature ofzo? Dat je eerder door je gratis dagen heen bent?

[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 20-04-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:41:
[...]

Nou, dat hielp niet echt. Na 10 minuten hetzelfde probleem :( Wat een ge-emmer zeg :{

Straks moet ik nog heel XP opnieuw installeren voor een spelletje ofzo :') Naja, ik probeer het over twee dagen wel weer, dan heb ik pas weer tijd.
Of is het een ingebouwde tijdrekfeature ofzo? Dat je eerder door je gratis dagen heen bent?
Wat is de versie van je in je opstartscherm. Staat linksonder in je scherm waarin je je wachtwoord ingeeft.

Geef mij anders even je wachtwoord en loginnaam, dan probeer ik het hier. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

maartend schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:27:
[...]

Wat is de versie van je in je opstartscherm. Staat linksonder in je scherm waarin je je wachtwoord ingeeft.

Geef mij anders even je wachtwoord en loginnaam, dan probeer ik het hier. >:)
1.06

En nee, ik ben niet gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Laatst online: 11-09 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

TroonStaal schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:32:

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Na een melding hierover aan 'Codemasters' kreeg ik een mail dat het vermoedelijk aan mijn 'broadband' provider lag (toen Tiscali, nu Telfort), dus een bandbreedte-probleem. Soms heb een aantal weken last, kan ik op een server spelen tot ik een nieuw gebied binnenloop (ik zie het dan al gebeuren: andere characters staan 'op de plaats' te lopen.) ik blijf dan ineens staan, kan niets meer, behalve chatten, en wordt van de server gegooid. Opnieuw inloggen heeft geen enkele zin; soms wordt er 20 keer geprobeerd in te loggen, soms kan ik wel loggen, maar kan het character niet opstarten, in elk geval kan ik zeker een uur of twee niets meer. Op de andere servers (ik speel op drie servers) gebeurt hetzelfde. (Doordat ik op drie servers characters heb, kan ik wel een tijdje doorspelen ;)

En dan,ineens.....weken lang geen probleem. Alles loopt soepel, wisselen tussen characters op dezelfde server gaat prima, ik kan elk gebied binnenlopen zonder probleem, prachtig.

Maar ja, dat duurt altijd maar even, en dan gaat het weer mis. (Zoals nu....)
Ik denk eerlijk gezegd dat CM gelijk heeft: mijn connectie wordt geknepen. Op diverse fora in binnen- en buitenland wordt dit bevestigd, en met name Tiscali stond/staat erom bekend. Pech dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:07:
[...]

1.06

En nee, ik ben niet gek :P
- oke, laatste versie, just asking
- ja, dan kan ik het ook niet testen.

Ik kom net van laurelin en heb geen probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

maartend schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:50:
[...]

- oke, laatste versie, just asking
- ja, dan kan ik het ook niet testen.

Ik kom net van laurelin en heb geen probleem gehad.
Nuja, misschien morgen, als het dan nog zoveel problemen geeft :)
Heb toch niks bijzonders op mijn account.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 21-04-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

garathane schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:58:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Na een melding hierover aan 'Codemasters' kreeg ik een mail dat het vermoedelijk aan mijn 'broadband' provider lag (toen Tiscali, nu Telfort), dus een bandbreedte-probleem. Soms heb een aantal weken last, kan ik op een server spelen tot ik een nieuw gebied binnenloop (ik zie het dan al gebeuren: andere characters staan 'op de plaats' te lopen.) ik blijf dan ineens staan, kan niets meer, behalve chatten, en wordt van de server gegooid. Opnieuw inloggen heeft geen enkele zin; soms wordt er 20 keer geprobeerd in te loggen, soms kan ik wel loggen, maar kan het character niet opstarten, in elk geval kan ik zeker een uur of twee niets meer. Op de andere servers (ik speel op drie servers) gebeurt hetzelfde. (Doordat ik op drie servers characters heb, kan ik wel een tijdje doorspelen ;)

En dan,ineens.....weken lang geen probleem. Alles loopt soepel, wisselen tussen characters op dezelfde server gaat prima, ik kan elk gebied binnenlopen zonder probleem, prachtig.

Maar ja, dat duurt altijd maar even, en dan gaat het weer mis. (Zoals nu....)
Ik denk eerlijk gezegd dat CM gelijk heeft: mijn connectie wordt geknepen. Op diverse fora in binnen- en buitenland wordt dit bevestigd, en met name Tiscali stond/staat erom bekend. Pech dus.
Ik heb ook Telfort, 20mbit maar wel raar dat het alleen met LotRo is. Downloaden gaat namelijk wel als een trein.
Op de helppagina van de officiële site staat wel iets met portforwarden. Nu kan ik dat ook al voor geen kont maar er staat dus ook niet bij wélke ports dat moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Draai je het spel toevallig onder een normale account? Indien dat het geval is, probeer het eens onder een administrator account. Probeer ook eens het uitzetten van je virusscanner en firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Lekker weekend gehad (ofjah eigenlijk zaterdag).
Voor het eerst in de Misty Mountains gaan questen met mijn lvl45 Main burglar. Het gebied van Helegrod t/m giant halls verkent, alleen links (waar volgensmij Goblin Town is) nog een grijs gebied :)
Tegen het eind van de avond wilde ik eigenlijk ook nog book5chap2 doen en zocht dus een felowship. Ik werd direct uigenodigt voor een groepje; kennelijk hadden 3 members van een kinship zich samen geraapt en ik mocht als onebekende met ze mee. We hadden dus een groepje met een lvl50 Guardian, lvl48 captain, een 45 minstril en ik als 45 burglar.
We vlogen letterlijk door de chapters heen, en ineens stonden we samen met Gimli tergenover Skorgrim. We kwamen niet echt in de problemen, en na een vette battle lag die op zijn gat.
Na het bezoek aan Elrond en een koffie/bio break moesten we Fire and Ice gaan doen. Ik had de quest dus echt nog nooit gedaan en onderweg naar de instance direct even een snowbeast afgemaakt,w at me de eerste beryl shard oplevert (sinds bijna en jaartje spelen ;)).
Nou toen de instance in... na 20m keek ik naar beneden en WTF was da?? Een van de members wist me gerust te stellen en gaf aan dat we deze draak niet hoefde te killen :P (was denk ik ook niet gelukt met 4 man). Na wat rondstruimen in de grotten en na wat pilaren geactiveerd te hebben stonden we oog-in-oog met de Nazgûl, eindelijk. De minstrel en ik waren ondertussen gedinged naar lvl46. Aangezien we geen LM hadden, zouden we de FSM moeten gebruiken voor power. De eerste aanval triggerde ik en werd een YYY (k met mijn stomme kop had niet gezien dat 1 van onze members nog dazzed was), anyway flink er tegenaan en halverwege een BBBB. Dat was ook echt nodig. Hij was bijna af en riep toen de power oid van The Eye op.... wtf hij komt weer helemaal bij. Gelukkig had k geen CD's meer op de 2 FSM's, een BBBB was weer nodig, en halverwege nog 1x.
Na enkele minuten werd de Nazgûl dan ook echt verslagen. :). En toen was het half2. We hebben elkaar uiteraard hartelijk bedankt voor de mooie samenwerking en ik ben gaan slapen.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Vet gedaan. Ik ben net een lvl 44, moet dus ook maar eens die MM induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Gister na 3 weken weer eens actief een dagje lotro gespeeld, helaas op mijn laptop aangezien mijn pc stuk is. Ik dus alle randaparatuur aan mijn laptop gekoppeld en spelen maar.

Aangezien er binnen ons kin (From Dutch Till Dawn) niets op de planning stond besloot ik maar weer eens te gaan creepen.

Na 30min met mijn warg te hebben gespeeld en er weinig was gebeurt, ben ik maar eens naar mijn Weaver gegaan. En man, het ging gister echt enorm lekker! We zaten met vrij hoge rank spelers in een volle raid, deze raid bleef van smiddags 2 tot savonds 9 helemaal vol.

Gister ochtend was de hele map rood, en werkelijk binnen 10min!!!! was de map totaal blauw. Natuurlijk gaf dit ons de kans om met 5-6 man LC even te laten flippen. Ook TR was geen probleem, die deden we zelfs met 4 man door simpelweg een warg alles te laten pullen en wij erachteraan rennen.

Maargoed, een half uur later viel ook Tol in handen van ons, het ging erg goed. Lug en Isendeep waren al eerder ingenomen dus daar keek geen ziel naar om. Natuurlijk hadden we hier en daar wel wat scouts, waaronder ik.

Na een tijdje begonnen de freeps in te zien dat ze te zwak waren, en guess what? Yay! OC farming here we come dachten ze. Jammer voor ze dat er net een trol aankwam en we de Tyrant hadden ingehuurd van OC. (tol was toen weer van de freeps) De freeps werden werkelijk totaal afgeslacht aangezien wij, spiders, iedereen vastzette en totaal overrompelde. Na deze actie ging de actie naar EC waar we ook even Mr An neerhaalde.

Dit is zo nog een tijdje doorgegaan, alleen waren de creeps dit keer te sterk. Al met al toch een leuke 21K dp gehaald + 2100 infamy. Dus ik heb mijn spider ook meteen het nodige aan skills/traits kunnen geven. :)

Binnenkort eens kijken wat de Defiler voor een invloed gaat hebben, vooralsnog zijn de berichten alleen maar lovend, dus ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend weer redelijk lekker bezig geweest...

Samen met de kin op zaterdag nog maar eens een keer flink lopen questen in de Misty Mountains en ook Goblin town..daar ook wat deeds afgerond, werd ook wel een keertje tijd ook. Daarna met een aantal officers van onze kin samen eens samen gezeten en bekeken wat er nu eigenlijk nog zou mogen worden verbeterd. Klinkt saai, maar is zeker bij een groeiende kin toch af en toe wel van belang.

Een van de besluiten die we hebben gemaakt ging over het feit dat we tegenwoordig toch regelmatig aanvragen krijgen voor nieuwe members en dat we deze niet zomaar mogen vergeten en echt moeten proberen te helpen. De laatste tijd lag namelijk heel erg de nadruk op Rift, Urugarth en Carn Dum. Niet onbegrijpelijk want steeds meer van onze leden worden level 50, maar toch. De lagere levels dreigden vergeten te worden. Heb dus mezelf onder andere opgeworpen als ondersteundend voor andere spelers. Ben al bijna vanaf het begin een officer in deze kinship.

Zondag met diverse spelers van From Dutch Till Dawn en een Italiaanse kinship Helegrod binnengegaan. Dat stond echt al heel lang op mijn verlanglijstje. We hebben ons best gedaan, maar we kregen Thorog niet down. Ik als Minstrel had de taak om de groep hunters die boven stond te DPSen, alsmede de Tank en Lore-Master die de spinnen en drakelings onder bedwang moesten houden, in leven te houden.

De eerste keer lukte me dat wel goed, totdat ik zelf ineens 14702 damage te verduren kreeg..1 klap...instant death. The eye debuff was het niet, want daar heb ik erg op zitten letten. Tweede keer kwamen we al stukken verder, maar kreeg de Lore-Master de spider queen niet gestunnen na een tijdje, gevolg, die sloeg me samen met haar aanhang met drie klappen naar de andere wereld...
Ook de derde keer ging helaas niet lukken, al kwamen we weer verder dan de keer daarvoor. Het hangt of staat toch best wel behoorlijk bij de Minstrel die boven staat had ik het idee..iedere keer als ik werd omgelegd...ging het daarna enorm snel mis...

Naja...Thorog heeft nu officieel ruzie met mij.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die attack heet Finishing Bite. Ik had laatst een nieuw record voor onze complete groep op die attack, ruim 25k damage. Thorog is een enorme rotzak. Wij hebben laatst drie pogingen op hem gedaan. De eerste keer kwamen de Hunters en Burglars niet eens op het plateau door een of andere vage AoE attack een meter of 50 van Thorog af. Ik werd er nota bene door geraakt 4 meter van de vlammen af.

Overigens heb ik Jorgasme's Champion laatst 2 keer verslagen in een spar :D

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 21-04-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hem in ieder geval absoluut niet aankomen en ik stond toch netjes op het platform...naja...

De instructies lag het niet aan, de uitvoering naar mijn idee evenmin. Misschien dat er af en toe iemand niet goed wegrende met de eye op zich...maar verder had ik toch niet het idee dat we echt iets verkeerd deden. Dat het een rotzak is mag duidelijk zijn ja.. ;) Zijn adds zijn zo lastig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:30:
Dat het een rotzak is mag duidelijk zijn ja.. ;) Zijn adds zijn zo lastig niet.
Aah dat is dus idd dat lief draakje wat ik tijdens Fire and Ice tegenkwam zaterdag. Maar goed kennelijk is ie niet altijd aardig dat.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:46:
[...]

Aah dat is dus idd dat lief draakje wat ik tijdens Fire and Ice tegenkwam zaterdag. Maar goed kennelijk is ie niet altijd aardig dat.
LOL..dat is inderdaad dezelfde ja...daar vliegt ie nog weg omdat ie wordt losgelaten door die klunsjes.. ;)

Hij heeft maar een kleine 300.000 morale.. ;) En vliegt regelmatig effe een stukkie weg om weer effe morale bij te tanken..Daar moeten twee burglars dan ook een stokje voor steken. Wordt gezegd dat het een van de moeilijkste boss-fights zou zijn...daar kan ik zelf niet over oordelen, maar lastig is het...de kleine dondersteen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Thorog, is ondertussen farmable elke dinsdag doen wij samen met NW kin een complete hele run incl Thorog. Als alles duidelijk is gaat het steed makkelijker laaste keer heb ik me zelfs enigszins staan vervelen bij Thorog. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Bobbie1980 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:32:
Thorog, is ondertussen farmable elke dinsdag doen wij samen met NW kin een complete hele run incl Thorog. Als alles duidelijk is gaat het steed makkelijker laaste keer heb ik me zelfs enigszins staan vervelen bij Thorog. 8)
Tja, na genoeg keer een boss doodmaken is ie idd eitje. Mordrith kan ik ondertussen ook dromen, evenals elke baas in de Rift (op de balrog na :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu gek of is het dan ook gewoon niet leuk meer? Ik vind het eigenlijk zelfs wel tof dat het niet zomaar lukt, dat het nog een uitdaging is...Nu ben ik sowieso niet een hardcore raid type...en vind ik het casual questen vele malen leuker dan echt de beste gear te verzamelen via dit soort raids. Maar goed... ;)

Als het er gezellig aan toe gaat vind ik alles leuk zullen we maar zeggen.. ;) Gisteren overigens ook maar weer eens een nieuwe Guardian gerolled op Laurelin, toen ik die speciaal voor de kin had gemaakt vond ik het toch wel erg vermakelijk...en dan vind ik een Dwarf guardian gewoon het beste passen..dus die is nu ook tot level gebracht met de schitterende naam Hellasion heb ik gisteren heerlijk zitten RP-en. Netjes mensen gegroet onderweg en andersom ook gezellig meegedaan..heerlijk...Inmiddels is ie al level 8, maar toen was het toch al wel erg laat en vond ik het wel weer genoeg voor de dag. Was nog een deense speler tegengekomen (elf hunter) die het zo gezellig vond dat ie me meteen aan zijn vriendenlijstje heeft toegevoegd. Was afkomstig van WoW en zei ergens halfverwege dat hij LOTRO nu al leuker vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:16:

Zondag met diverse spelers van From Dutch Till Dawn en een Italiaanse kinship Helegrod binnengegaan. Dat stond echt al heel lang op mijn verlanglijstje. We hebben ons best gedaan, maar we kregen Thorog niet down. Ik als Minstrel had de taak om de groep hunters die boven stond te DPSen, alsmede de Tank en Lore-Master die de spinnen en drakelings onder bedwang moesten houden, in leven te houden.

De eerste keer lukte me dat wel goed, totdat ik zelf ineens 14702 damage te verduren kreeg..1 klap...instant death. The eye debuff was het niet, want daar heb ik erg op zitten letten. Tweede keer kwamen we al stukken verder, maar kreeg de Lore-Master de spider queen niet gestunnen na een tijdje, gevolg, die sloeg me samen met haar aanhang met drie klappen naar de andere wereld...
Ook de derde keer ging helaas niet lukken, al kwamen we weer verder dan de keer daarvoor. Het hangt of staat toch best wel behoorlijk bij de Minstrel die boven staat had ik het idee..iedere keer als ik werd omgelegd...ging het daarna enorm snel mis...

Naja...Thorog heeft nu officieel ruzie met mij.. ;)
Gaaf dat helegrod toch doorging. Ik dacht dat ie was afgeblazen. :) Helaas kon ik er niet bij zijn... :(

Nja, iig mooi dat FDTD nu is paar pogingen heeft gedaan, hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. :) En ben ik er dan ook bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
Van de week een "elite" run gedaan met de meest ervaren mensen van onze rift groep met als doel de hele rift instance in 1x af te ronden. Tot en met thrang ging het ongelooflijk snel (zonder uitleg scheelt)

Daarna 2 pogingen gedaan maar door stomme foutjes maar afgebroken. Captain die een in-combat rez verspilde, healer die z'n wound niet curede of liet curen etc. Jammer dat het geen full sweep is geworden zeker omdat ik qua DKP aan de beurt ben voor de shoulders en dus de full set.

Gister opnieuw een team samengesteld met wat minder ervaren mensen erbij speciaal voor de balrog. 1e poging verliep soepel tot een captain gekilled werd en per ongeluk retreate dus niet meer terug kon komen. Aangezien ieder een belangrijke rol heeft hebben we het nog even geprobeerd maar toch maar de instance verlaten. 2e poging hadden we net de linker kant gecleared en op weg naar de rechter kant toen ik merkte dat er een hunter achter bleef en achter het hek opgesloten werd. Even later reageerde hij weer maar kwam dus door lag / pc problemen. Toen zijn we ook maar weer weggegaan want het zou lullig zijn als je op het eind in de problemen komt door te weinig DPS.
3e poging dan maar... Iedereen door de deur samen met de elf chick om de linkerkant te clearen.... ineens iemand op TS... hey zijn jullie al naar binnen? Ik was nog met mn sound settings aan het klooien 8)7 zucht... andere keer beter... welterusten :S

We hadden ready check moeten doen maar we waren aan het haasten omdat het al wat later werd... haastige spoed...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MueR schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:35:
[...]

Tja, na genoeg keer een boss doodmaken is ie idd eitje. Mordrith kan ik ondertussen ook dromen, evenals elke baas in de Rift (op de balrog na :()
Wij hebben vorige week geprobeerd Mordrith in CD down te krijgen, maar helaas niet gelukt :(

We hadden een kingroep met 2 GRD, 3 HNT en 1 MIN, de rest van CD ging als een trein, en dat terwijl er maar 2 members ooit verder gegaan zijn dan helcham.

De eerste poging ging nog het beste, we trokken mordrith de brug over, zodat we minder kans hadden om het lava in geschopt te worden (tip van een andere kin).
Helaas heeft Mordrith zo'n tik om achter andere lui aan te rennen dan degene waar hij aggro op heeft, waardoor hij vaak de MT verlaat, en dan de groep inrent.

We hadden hem de eerste poging halverwege zijn morale bar, maar toen rende hij te ver weg achter een hunter aan, waardoor hij resette :(
Bij de 2e poging hadden we hem op een kwart, maar toen rende hij spontaan op de ministrel af terwijl ik nog gewoon aggro had, en na een ferme tik lag de ministrel plat. :(
En met alleen nog maar hunters en guards over, betekend dat snel het einde.

Geen 3e poging meer gedaan, het was al half 2, en iedereen had al waar ie voor kwam, we zouden eigenlijk alleen voor de morroval boss gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Voorlopig wordt het voor mij even afkicken van LOTRO tot ik weer onderdak heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:10:
Voorlopig wordt het voor mij even afkicken van LOTRO tot ik weer onderdak heb :'(
?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Korte samenvatting, per woensdag heb ik geen huis meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Kort door de bocht: Dat zuigt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MOAW schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:31:
Kort door de bocht: Dat zuigt :o
Of misschien niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

MueR schreef op maandag 21 april 2008 @ 04:04:
Draai je het spel toevallig onder een normale account? Indien dat het geval is, probeer het eens onder een administrator account. Probeer ook eens het uitzetten van je virusscanner en firewall.
Gewoon onder een admin account, aangezien ik op mezelf woon en er verder ook niemand van mijn pc gebruik maakt. Heb de windows firewall al lang uitgezet en AVG ook, helaas, na een half uurtje, hetzelfde resultaat. Ik zou eigenlijk eens mijn pc mee moeten nemen naar mijn ouders en dan kijken of het inderdaad aan de provider ligt. (mijn ouders hebben Quicknet)

Gebruik verder wel de router die je bij Telfort krijgt, maar dingen als uTorrent, ftp, Steam, Guild Wars etc. lopen allemaal vlekkeloos (behalve uTorrent, maar dat komt omdat ik dat portforwarden geen ruk van snap :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Gister nog even op mijn spinnetje gespeeld, binnen 1,5uur had ik 4100 infamy :o Echt een record voor mij. :P

Maargoed, onze flanking tactics werkte ook gewoon super, met 1 move hadden we zelfs 400 infamy in een minuutje. Erg leuk om binnen 2 dagen bijna rank4 te zijn. (ik mis alleen zo'n 51.000 destiny points voor traits en skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Even een technisch vraagje tussendoor:

Omdat ik SP1 maar niet geïnstalleerd kreeg op Vista heb ik helaas een volledig nieuwe install moeten doen. Games, waaronder ook LOTRO, staan uiteraard op een andere partitie. Als ik nu probeer Turbine Launcher te laden geeft hij aan dat ik niet versie 1.06 van de client heb (terwijl die uiteraard voor de Vista reinstall volledig geupdate was).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen zonder een volledige reinstall (en update...) van LOTRO? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Een volledige reinstall van LOTRO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
XXlerator schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:45:

Iemand enig idee hoe dit op te lossen zonder een volledige reinstall (en update...) van LOTRO? :/
Niet, er wordt volgens mij ook eea op je systeem schijf geknald.
Niet moeilijk doen, gewoon herinstal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kan vertellen dat dat niet nodig is...

Ik had namelijk Windows XP, dus totaal geen install van LOTRO onder Vista, heb toen Vista Ultimate geinstalleerd, de turbine launcher deed het eerst niet vanwege .NET framework 1.1 wat ik dus gedownload en geinstalleerd heb. Daarna gaf hij ook bij mij aan niet de laatste versie te hebben. Hij heeft zichzelf gewoon bijgewerkt. Ik heb gewoon op update geklikt en hij werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:22:

Ik had namelijk Windows XP, dus totaal geen install van LOTRO onder Vista, heb toen Vista Ultimate geinstalleerd, de turbine launcher deed het eerst niet vanwege .NET framework 1.1 wat ik dus gedownload en geinstalleerd heb. Daarna gaf hij ook bij mij aan niet de laatste versie te hebben. Hij heeft zichzelf gewoon bijgewerkt. Ik heb gewoon op update geklikt en hij werkt als een zonnetje.
Zeggen we toch ook. Al die updates herinstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:05
Ik speel het spel niet zo heel veel meer, eigenlijk maar om te gaan raiden op zondag/woensdag.

Afgelopen zondag een goede run gehad, slecht 1 member die meeging die nog nooit de balrog gedowned had. Normaal spreidde we het uit over twee avonden, zondag’s boss 1-7 en op woensdag de balrog. Maar aangezien we laatste 3 / 4 keer de balrog in 1x zonder problemen neerkregen besloten we om het in een avond te proberen.

Verzameltijd was 18:30, maar voordat iedereen zijn dingen voor elkaar had (kinderen naar bed brengen, nog wat koken/eten etc.) werd het 19:30 voordat we eindelijk gingen porten naar de rift. Het begin liep wat stroef, niet echt goede CC en de ene burglar die mee was voor de eerste keer had wat uitleg nodig. Wederom (voor de 3de run op rij) leek de Slave een grote fan te zijn om de stuns te resisten. En dit dan met name bij Barz, nadat we haar eindelijk onder controle hadden ging Barz snel neer, met daarna spoedig Zurm. Boss 3 stelt helemaal niks voor, als je wat champions/hunters op de adds zet zit hij binnen zeer korte tijd op 0 morale.

Vanaf daar is het altijd net een wandeling door het park op een zonnige zondag. Boss 4-6 gingen we ook binnen no-time doorheen. Even een korte uitleg voor thrang en hij lag 15 minuten later ook incapacated due to lack of morale op zijn gat te kijken. Happy days for me, m’n 4de rift item!

Na thrang even snel naar rivendell geport om de +3 hope buff te halen bij glorfindel, en gelukkig deze keer geen stuck at loading screen melding van een member (buff gaat weg dan namelijk).

Ok, 23:50, volgende dag zou het al weer vroeg dat worden bij een aantal van ons dus tijd om aan de slag te gaan! Bla bla bla riedeltje van de elf-chick, deuren gaan open. Water zuiveren geen probleem, na de lever rooms een paar overtollige adds uitgeschakelt en op naar de everseer, alles ging naar wens. Toen de deuren opengingen kreeg opeens de MT een hope wipe te verwerken, oei! Dat was al een aantal keer niet meer voorgekomen! Allen op de juiste plek neergezet, hope weer up en gaan met de banaan.

Vanaf dit punt is het voornamelijk tank & spank, zorgen dat je kots- en springfase overleeft en je zit zo op 18k. Alles lostrekken wat er los te trekken valt en een kleine 10 seconden lag thaurlach wederom aan onze voeten! 00:30!

In totaal 5 uur bezig geweest met de nodige bio/bier ophaal pauze's en weer 9 gem's te verdelen onder de members. Wat we nu gaan proberen is om 1 persoon de dag ervoor al boss 1-2 te laten doen (met een andere kin) om daarna gelijk te kunnen focussen op boss 3-8. Op de een of andere vage manier moeten bij onze kin nog veel mensen de gloves hebben, anders konden we boss 3 ook wel overslaan.

Conclusie: i.p.v. woensdag lotro spelen de kroeg in!

Echter de laaste 3/4 runs geen dubbele gem-drops gehad, iemand anders dit ook opgevallen?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:22:

Ja dat hoopte ik dus ook na een herinstall van .NET 1.1, maar dat werkt niet. Als ik op update klik word ik gelijk doorgelinkt naar de site met book 9-12. Maw volledig opnieuw installeren :/

Ach niet dat het een ramp is, gisteren trok ik de eerste update netjes met 1MB/s binnen. Thx voor de bevestiging iedereen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Iemand al iets gehoord wanneer book13 komt?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
TroonStaal schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:56:
Een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Als je .Net framework installeert creëert Windows een hidden account voor een .Net user (kijk maar bij accountbeheer). Windows weet nu niet meer met welk account je automatisch in wil loggen en geeft jou de keuze dmv het loginscherm (alsof je ooit met het .Net account zou willen werken...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Rfce schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:19:
ik hoopte eigenlijk op de 24ste, precies 1 jaar na de release (niet de pre release dus). Volgens het loading screen moet hij deze maand nog komen, dus a.s. donderdag of de donderdag erop!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Rfce schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:19:
Waarschijnlijk de 1e, aangezien het anders al bekend was gemaakt dat het morge op de US servers live gaat.

Ben alleen totaal pissed op Turbine als ik de creep nerfs zie, damn, heel creep CC is totaal vernield met book13. Weavers web breekt met 2 auto attacks :| Blame on you Turbine. :(

*edit* @Hieronder, Ja, je hebt gelijk, fixed ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Knaak op 22-04-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
volgens mij heeft april geen 31e ;)

maar 24e lijkt me eigenlijk ook niet, dan hadden ze vast wel iets aangekondigd inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

April heeft inderdaad geen 31e, wat dus theoretisch zou betekenen dat de update of donderdag komt, of op een andere dag dan een donderdag, ze hebben tenslotte wel eens vaker een maintenance day gehad op een andere dag dan donderdag...wie weet een dinsdag bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
rik86 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:36:
volgens mij heeft april geen 31e ;)

maar 24e lijkt me eigenlijk ook niet, dan hadden ze vast wel iets aangekondigd inmiddels...
|:( |:(

Ik geloof dat b12 ook pas 1 dag van te voren werd gemeld?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Bedenk wel dat in Amerika ze altijd 1 dag eerder live gaan dan in Europa. Daar is 30 april nog wel mogelijk...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.