[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu wordt die levelcap eind van het jaar (met de komst van de Mines of Moria expansion) ook nog eens verhoogd naar level 60... ;)

Je kunt met Lord of the Rings Online echt nog jaren vooruit hoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
'Het regent niet of het giet' is een gevleugelde uitspraak.

Even voor de duidelijkheid: wij hebben 2 D-Roll lijsten, eentje voor kin-only raids en eentje voor een raids die in samenwerking (Eldars Raid Aliance) met andere kinships gebeuren.
Op beide tabellen had ik cap / bijna cap punten (1000 = cap).

Vrijdag deden we Helegrod met kinship open voor 'instappers' maar natuurlijk wel met voldoende ervaren raiders er bij om het gesmeerd te laten lopen. Alle bosses gedaan behalve Thorog en er dropte een High-Protectors Helm.
Nu heb ik al een Rift helm maar ik wilde deze toch niet laten lopen. Het werd een dure roll, met 703 won ik de helm. Aangezien de High-Protectors pas interessant worden als je er twee stuks van hebt (+15 vit bonus) kocht ik er voor 13G de Shoulders bij op AH.

De volgende dag deden we een ERA Rift raid met een behoorlijke ervaren ploeg. In 4-5 uur hadden we de hele Rift gecleared t/m Thaurlach :Y) . Eén wipe gehad (genomen ei'k) omdat er iemand een bsod kreeg toen we bij de Balrog naar binnen gingen waardoor hij buitengesloten werd. We zijn toen maar de poison ingedoken zodat we geen schade hadden en gelijk opnieuw konden beginnen.

Eerst won ik de legging bij Zogtark (je mag bij ons maar één epic winnen per raidlock zodat iedereen een kans heeft op een leuke drop, maar aangezien Hele en Rift verschillende raids zijn kon ik weer rollen). Nu ook 4 stuks Rift armour voor mijn tank :D
Nadat we de worldeaters gedaan hadden lag Taranc (shoulders) in de kist, die wilde ik al maanden hebben maar steeds geen drop of geen geluk. Maar nu wel en deze rol werd gedaan voor een standaard D100 /roll. Natuurlijk kon je je vingers er op natellen dat als ik 13G op AH uitgeef voor shoulders dat ik ze dan ook win, en idd Tanrac kwam mijn kant op :).

Alles bij elkaar heb ik nu aardig wat spullen om iets leuks samen te stellen al gelang het doel wat ik ga doen :)
Might met de Rift-Camp set, vitality/morale build met de High-Protectors icm Rift-Defenders, of Shadow Mitigation met 4 stuks Rift-Defenders aangevuld met mirrored.

Ik moet er wel voor zorgen dat k alle niet gebruikte spullen in vault achterlaat omdat anders de repairs erg hoog oplopen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nlklsU1EO4lDLQ07lalUdq40/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UM0Zvr51mWe8HthyWJkrppW0/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Dvz78cKC7GvtRKuXo5pae0By/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
botoo schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:43:

We zijn toen maar de poison ingedoken zodat we geen schade hadden en gelijk opnieuw konden beginnen.
Je kunt ook gewoon rechts klikken op je naam en voor "Leave Raid" kiezen he. Dan sta je meteen weer bij de ingang van de rift. Ik hoop deze week m'n full rift set te halen. Taranc zal dan hopelijk omgeruild worden tegen de rift shoulders maar ze ontlopen elkaar maar weinig vind ik.
High protector heb ik nog nooit gedragen en dat zal zo blijven denk ik :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wij zijn dit weekend ook maar weer eens de Rift in gedoken. Na een wat brakke raid vrijdagavond (na Zurm heb ik het afgeblazen, het liep niet) gingen we zaterdag als een speer. Om half 9 zijn we begonnen vanaf de Giants, om half 11 stonden we bij Thrang op de deur te kloppen. Na een wipe doordat mensen mijn tactics gingen roepen naar anderen, maar jammer genoeg niet de goede personen daarbij vertelden, bij de tweede poging ook Thrang neer. En dan sta je om half 12 voor de Balrog. Dit hebben we niet gedaan, zouden we zondag voor reserveren. Jammer genoeg kon ik niet op tijd thuis zijn ivm een verjaardag die wat uitliep, dus gingen die wipes niet door.

Wel heb ik eindelijk mn 4e deel van de set ontvangen. Na de Boots, Leggings en Helm ben ik nu ook de gelukkige eigenaar van een Chest piece. De hele raid riep pass op deze gem omdat ze mij eindelijk een gem gunden :P Ik had in 7 raids die ik geleid heb nog nooit iets gewonnen :'(.

Vanavond staat Helegrod op het programma. Gelukkig is mijn videokaart binnen, dus ga ik vanavond met een SLI 8800GTX opstelling Helegrod in :D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Dit weekend twee nieuwe chars gerold op Laurelin. Mijn main (zie sig) zit op Eldar. Blotrun (captain lvl 9) en … (lvl 7 hunter). Captain wordt m’n main daar. Zit in kinship Het Legioen van Eriador. Leuke sfeer, veel communicatie en meteen hulp. Als het me op Laurelin bevalt, breng ik m’n main op Eldar over. 18 euro is nog te doen (premium services). Vraag: wordt ook al je stuff overgedragen (centjes, bank, …)?

End game pve content in Angmar is beetje om te huilen. Alles FS en small FS daar nu. Heb quasi alles solo pve afgewerkt. Erg jammer. Lvl counter staat op 45. Moet ik nu echt wachten tot Book 13? GT is ook een optie, maar dat is dus full FS instance. En mede kinners zijn voornamelijk met Rift bezig. Weinig hulp op dat punt. Wil gewoon kunnen spelen en niet uren tijd verliezen met het zoeken van party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

MueR schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:06:
Vanavond staat Helegrod op het programma. Gelukkig is mijn videokaart binnen, dus ga ik vanavond met een SLI 8800GTX opstelling Helegrod in :D
Lotro kan niet overweg met 2 GPU's. Dus verwacht er maar weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Hurtebise schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:20:
Dit weekend twee nieuwe chars gerold op Laurelin. Mijn main (zie sig) zit op Eldar. Blotrun (captain lvl 9) en … (lvl 7 hunter). Captain wordt m’n main daar. Zit in kinship Het Legioen van Eriador. Leuke sfeer, veel communicatie en meteen hulp. Als het me op Laurelin bevalt, breng ik m’n main op Eldar over. 18 euro is nog te doen (premium services). Vraag: wordt ook al je stuff overgedragen (centjes, bank, …)?
Bij een character transfer wordt alles overgedragen, behalve je huis. Alle spullen in je huis worden in de escrow geduwd, of die mee komt weet ik niet. Zorg er wel voor dat je tijdens de transfer NIET inlogd op je account (maw, op het moment dat je de email krijgt dat je transfer "in progress" is tot dat hij "completed" is).

Overigens snap ik je kinship keuze niet, maargoed... Hoe staat het met het forum van die knakkers, hebben ze dat nieuwe forum al? Ik lach me namelijk nogal dood met hun idee van brakke software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
gisteren voor 't eerst in de rift geweest, uiteindelijk alleen de 3e boss gedaan, wegens gebrek aan minstrels, met maar 1 lukte de 4e niet, en ik won natuurlijk de roll bij nr.3 niet

afgelopen week maar eens serieus begonnen met mijn minstrel wat te spelen, gisterenavond in 1,5 uur van 11 naar net 14 gelvl-ed, vandaag in 1,5 bijna naar 16, moet nog een paar xp.

Heb ook de class-quest gedaan, en volgens mij zou ik nu medium-armour moeten kunnen, maar dat lukte dus niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er zo iets als een 'community woordenboek' ? :P
Ik ben net begonnen met LOTRO en zie hier in het forum termen voorbijschieten waar ik nog nooit van gehoord heb... :?

vb:

tanken
buffed
rooten
levellen

en zo ben ik er nog een aantal tegengekomen die me helemaal niks zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
rik86 schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:50:
Heb ook de class-quest gedaan, en volgens mij zou ik nu medium-armour moeten kunnen, maar dat lukte dus niet :S
Daar moet je dan ook een trait voor equippen bij de Bard.
Tanken: Het opvangen van de klappen van een of meer vijanden terwijl de rest hem afmaakt. Dit is de rol van de Guardian.
Buffen: Een buff (tegenhanger: debuff) is een effect wat je statistieken verhoogt. De captain buff "In Defence Of Middle Earth" (IDOME) verhoogt al je stats met 50 punten. De tegenhanger doet uiteraard het omgekeerde.
Rooten: Een Loremaster kan met bepaalde skills vijanden rooten. Dat betekent dat ze niet langer kunnen bewegen, tot dit effect is afgelopen.
Levellen: Je level verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zult er nog wel meer voorbij zien komen... ;)

PUG = Pick Up Group (dus eigenlijk een groep spelers die je samenstelt zonder dat je elkaar kent)
COD = Cash on Delivery (als je via de mailbox items verstuurt waar je voor betaald zou worden kun je dit aanvinken, waardoor je eerst je geld moet krijgen voor de persoon de items kan detachen uit de mail)
Mezzen = Het stunnen van je tegenstanders, dit doen vooral Lore-Masters en Burglars

En zo nog veel meer...mocht je iets niet weten..gewoon weer vragen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wipe: Je hele groep gaat keihard dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
oh en vergeet niet om DING! te roepen in je kinchat (als je in een kin zit tenminste) als je level up bent :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
MueR schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:57:
[...]

Daar moet je dan ook een trait voor equippen bij de Bard.
hm, dat had ik ook best zelf kunnen verzinnen eigenlijk :P

nu nog beslissen of ik dat de moeite waard vind, in principe doe je iets fout als minstrel, als je je armour nodig hebt, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Bedankt voor de lijstjes, ik vroeg me sommige dingen ook al af. :Y) Heb vandaag ook de special edition gekocht, ga zo maar weer eens beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ook het onderbreken van spels word met een aparte naam genoemd tijdens raids.

Weet zo niet meer welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clobberen, maar dat is iets specifieks voor champions. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Na een paar weken flink code kloppen heb ik eindelijk de nieuwe versie van onze kinship website kunnen releasen :)

Ik zou graag weten wat jullie er van vinden. Neem eens een kijkje op http://annonamarth.eu/ :)
Nog niet alle leden staan er op trouwens, die moeten eerst een keer online zijn voordat ze hun characters kunnen toevoegen.

[ Voor 22% gewijzigd door MueR op 15-04-2008 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

rik86 schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:50:
[...]
nu nog beslissen of ik dat de moeite waard vind, in principe doe je iets fout als minstrel, als je je armour nodig hebt, of niet?
Hoezo? Misschien wel als je altijd in een full fellowship rondloopt. Als je aan het soloën bent is het wel heel erg handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 03:29:
Na een paar weken flink code kloppen heb ik eindelijk de nieuwe versie van onze kinship website kunnen releasen :)

Ik zou graag weten wat jullie er van vinden. Neem eens een kijkje op http://annonamarth.eu/ :)
Nog niet alle leden staan er op trouwens, die moeten eerst een keer online zijn voordat ze hun characters kunnen toevoegen.
Ziet er netjes uit hoor, ik was ooit ook bezig voor een website voor mijn eigen kinship, maar had eigenlijk wat weinig tijd om daar mee verder te gaan...helaas..we hebben gelukkig wel een website nu..maar wat een draak is dat geworden zeg.. :P

Dit was mijn ontwerpje...

http://theprophets.clanh8.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MueR schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:43:
[...]
Overigens snap ik je kinship keuze niet, maargoed... Hoe staat het met het forum van die knakkers, hebben ze dat nieuwe forum al? Ik lach me namelijk nogal dood met hun idee van brakke software :P
Vind de sfeer wel goed zitten in de Kin. Voldoende humor, behulpzaam. Ook vrij divers wat de leeftijd betreft. Ach, zag een uitnodiging voor members passeren. Ben er meteen op ingegaan. Alleen is maar alleen. Had de craftquests zo vervuld. Ik wacht nog af of ik blijf. Zal zien hoe het bevalt.

Ze hebben een probleem gehad met een gehackte account waardoor ze veel zijn kwijtgespeeld. Heel veel items, recipes, gestockeerde grondstoffen zijn gestolen, hacker had zelfs alle mensen uit de kin gekickt. Nu bouwt men alles weer wat op. Meer kan je hierover lezen op hun website www.legioenvaneriador.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat had ik gelezen ja, ook de posts waarin de kleutertjes onder de leden zomaar iemand gingen bedreigen omdat er iemand had geroepen dat ' hij het misschien wel gedaan kon hebben '. De lichaamsdelen en ziektes vlogen toen over hun oude forum.

Overigens heb ik na een minuut opgegeven om die site te bekijken. Bravehost is traag, heel traag..
Die gehackte account was trouwens iemand die zijn password had weggegeven. En die aap gebruikt uiteraard overal hetzelfde wachtwoord, dus kon die "hacker" ook zijn game account in. Vervolgens was de forum admin stom genoeg om een backup van het forum terug te zetten en gewoon alle rechten te laten staan. Das vragen om herhaling.

[ Voor 33% gewijzigd door MueR op 15-04-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wat een voorbeeld van goed bestuur... 8)7

Mooie site MueR

[ Voor 18% gewijzigd door Hurtebise op 15-04-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Warg pwnd n00b Hobbit burg :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7v8DPZYCpjK3lGglbdlaFE7y/full.gif

Voor de duidelijkheid, je moet nl een warg en/of burglar kennen om te weten wat er gaande is: warg pounced eerste keer voor een stun, burg gebruikt 'find footing' en krijgt de tweede pounce te verwerken.
Een warg heeft een dubbele pounce (9 sec. stun), dus de burg had de tweede pounce af moeten wachten voordat 'ie z'n 'find footing' gebruikte.

[ Voor 64% gewijzigd door botoo op 15-04-2008 13:52 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Denken jullie ook dat book13 de 24e komt. Dan is het 1 jarig bestaan van Lotro. :P Zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Goed kans op ja, het is een donderdag, dus dat zou mooi vallen.

@ botoo: _O-

[ Voor 11% gewijzigd door MueR op 15-04-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou best prettig zijn ook...en naja..het is of overmorgen of de 24e..anders valt het buiten April..en klopt de splashscreen dus niet meer.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach, zou opzich niet de eerste keer zijn dat een releasedag gemist wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
@ botoo: onsterfelijk grappig filmpje. De max! Brede grijns op mijn (sowieso al brede) smoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
bugje in boek 10 ch4

+Aphrael: its here now the person playing the bodywas on lunchbreak

volgens mij was ik binnen 5 minuten geholpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Na WoW definitief de deur uit gedaan te hebben ben ik weer verder met LOTRO. Heb nu een lvl 14 hunter op Gilrain en heb weer het plezier dat ik in het begin van WoW had :)

Zijn nog wel wat onduidelijkheden, zoals de kleurtjes die items hebben, wat nou belangrijke stats zijn voor een hunter etc.

Maar ben nu in Bree town, nog erg lage level quests voor mij geloof ik, maar wat een plezier, en wat een herkenning. Ben gelijk LOTR weer gaan lezen ook :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
@Scrummie
De interface lijkt idd op die van wow, ik vind zelf alleen het verhaal en de gfx van veel hoger niveau, vandaar dat ik nu ook liever LOTRO speel.
kleuren van items, tjah elk type item heeft een andere kleur, qua stats voor gear is paars een gecrit item of van hoger niveau, blauwe items zijn het hoogt, maar goed die kom je pas vanaf lvl45 tegen.
Een hunter moet zich vooral focussen op Agility.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Jeetje... ineens is er ophef over de 24 mans warg squads zeg..

Afgelopen weekend veel gespeeld en ons pack zat de hele tijd vol. Ik vind het echt lachen om een achteloze freep vanuit stealth om te leggen voordat z'n stun afgelopen is maar volgens de freeps is dit echt schande!

Wat vinden jullie ervan? Kan het of kan het niet?
Na maanden grams, GY en HH camping doen de wargs een keer wat terug en gelijk is het moord en brand onder de freeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn om te lezen hoe mensen inderdaad net als ikzelf het plezier in deze game voelen...

Iedere keer weer als ik het spel opstart krijg ik ook diezelfde kriebels weer. Zo ook gisteren toen ik samen met een PUG-groep book 5 er even doorheen heb gedrukt.

Eerst zag ik een kinship request of iemand even wilde helpen met book 5 chapter 8...dus ik gaf aan, dat ik zelf nog op chapter 5 was blijven steken met mijn Lore-Master en best wel wilde helpen. Helaas was het animo daar voor chapter 5 niet bepaald hoog, waardoor ik eigenlijk een beetje meeging voor de fun en de ervaring.

Het ging ontzettend goed met 1 kinship member en verder voor mij onbekenden. We gingen als een tierelier en liepen alleen een paar keer een verkeerde gang in...hey...kan gebeuren.

Hoewel ik niet bepaald de meeste damage kon uitdelen was ik toch bijzonder nuttig door het kunnen verdelen van power aan de individuele fellowship leden...afijn een minuutje of 10 nadat we begonnen waren was chapter 8 weer afgelopen.

Ik was net uit deze fellowship (na bedankjes over en weer) en een beetje mobs aan het killen die voor mijn voeten leken te vallen.. ;) toen ik een lff zag voor book 5 chap 5...ze waren al met 4/6...die kans liet ik me niet ontglippen, ik was al zo lang op zoek naar een groep die op dezelfde plek waren als ik...dit was een buitenkans...uiteraard allemaal onbekenden..eentje daarvan was van Dutch Till Dawn..

Al snel hadden we zes leden...maar er was er eentje met connection troubles..dus die kon vervangen worden door een lid van mijn eigen kinship..

Als een mes gleden we door chapter 5 heen, de Lore-Master rol gaat me echt steeds beter liggen. En niet veel later waren we op hetzelfde punt als waar ik net begon..chapter 8.. :P Het scheelt echt als je de quest goed kent en ik nam enigszins het voortouw. Halfverwege had er weer eentje connectie problemen dus moesten we even wachten. Het was eigenlijk het enige oponthoud dat we hebben gehad. Paar mooie schreenshots opgeleverd die ik helaas vanaf hier niet kan plaatsen.

Book 5 gesloten, book 6 geopend.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:54:

Afgelopen weekend veel gespeeld en ons pack zat de hele tijd vol. Ik vind het echt lachen om een achteloze freep vanuit stealth om te leggen voordat z'n stun afgelopen is maar volgens de freeps is dit echt schande!

Na maanden grams, GY en HH camping doen de wargs een keer wat terug en gelijk is het moord en brand onder de freeps.
Persoonlijk zeg ik...hoort erbij...als het niet zou mogen, dan moeten ze zorgen dat het niet mogelijk is..de freeps kunnen tenslotte ook in een groep bij elkaar gaan, dus waarom zou het andersom niet mogen...

Ik speel zelf nog helemaal niet als creep, maar als ik dood ga door een dergelijke aanval...tsja...it's all part of the game..al zal een lichtelijke vloek vast over mijn lipjes rollen dat ik niet heb kunnen ontsnappen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00

Dit is per defenitie de manier van aanvallen van wargs. Daarom hebben ze stealth. Kijk eens naar wolven in het wild, hoe die gaan. Pakken ook loners.
Geen gemiep dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Dat vind ik wel een goeie maartend... zo is het eigenlijk precies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024

He Johny,

Ik begrijp het wel vanuit creep point of view. Maar en hier komt de grote maar waar de ophef over gaat Burglar only raid waren uit den boze creeps hebben daar flink over lopen huilen. Wij proberen dan ook de burg raids te demotiveren. Net zoals GY en grams camping dat is iets wat alleen newbs doen. Met uitzondering van gisteren middag maar dat was om iets duidelijk te maken. Ook de pre book 12 creeps zijn gisteren zelfs op hun freep gejoined.... moet toch genoeg zeggen? En ja gank groups zijn geen probleem part of the gam zou ik zeggen maar 24 vs 1?

Maar laten we hopem dat dit stopt.... als we allemaal burg raids of warg raids moeten maken is de lol er gauw af :) En uiteindelijk gaat het om de lol die je in het spelletje hebt :)

Achi lvl 50 GRD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gank groups vind ik lame. Het is de enige reden waarvoor ik de DF knop indruk in de Ettenmoors. My two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Er is nogal een verschil tussen 24 burg en 24 wargs. een full burg-raid is pure god-mode, 24 wargs is toch echt een stuk minder, je hebt minstens 3 behoorlijke (ranked) wargs nodig om 1 burg met kans van slagen aan te kunnen pakken.

Ik heb alletwee gedaan en als er vaak 24-burg raids bezig zouden zijn dan log ik uit met mijn creep. De meeste freeps schijnen werkelijk te stom te zijn om te beseffen hoe vreselijk veel meer power ze in kunnen zetten vergeleken bij de gemiddelde creep.
Bij een full warg-raid gaan er bij elke charge wel een paar wargs dood, chainstunned/rooted/dazed noem maar op wat niet. Natuurlijk vinden de freeps het niet leuk om er uitgepikt te worden door een warg-pack, maar als ze nu eens goed samen zouden werken (bubble, heal) dan zouden er veel meer wargs het loodje leggen dan freeps.

Let wel, ik heb het hier over een warg-pack dat een raid aanvalt, niet over een camping gank-squad, maar zelfs dat doe ik (warg) in bepaalde mate zelf toch ook. Route camping om de healers bij de raid vandaan te houden is simpelweg taktiek, je moet er wel voor waken om niet steeds dezelfde freep te ganken (en dat doen we dan ook niet). Ganken is goedkoop maar noodzaak, 1v1 bestaat niet meer en DF/HiPS vliegt je om de oren als je niet snel genoeg een freep uit kan schakelen.

Zelfde gebeurt omgekeerd, gisteren kreeg ik (solo) twee 'dappere' loretards achter me aan, eerst eentje waar ik de strijd mee aanging en vervolgens komt nr.2 met z'n chainstun/daze/root/slow aanzeiken.
Met gebruik van potions en door gebruik te maken van de omgeving kon ik nog _bijna_ wegkomen maar tegen twee loretards en twee pets zijn de kansen wel heel erg klein :'(
Ik onthoud wel altijd wie de helden zijn en toen ik even later in een kin-raid was (gemiddelde rank zit ruim boven 5 :) ) kon ik de helden terugbetalen, eentje zelfs dubbel }> :Y)

Twee creep raids waren goed bezig gisteren en na een poosje was de map rood (zonder trolls :) ) alle freeps naar GV verjaagd en zelfs het kleine camp voor GV was 'opgeschoond'. Nu weet je dat freeps het in hun broek doen dus zijn we snel weer teruggegaan naar Tir, maar helaas de helden waren uitgelogd of durfden niet naar buiten te komen.
Een paar van ons hebben toen een suicide-run gedaan op GV en zijn daar een poosje blijven liggen :+ Uiteindelijk kregen we weer wat beweging in de helden :D

Mooi staaltje van huntard-lore meegemaakt ook: tussen Tir en GV ligt een 'cookie' rock waar de huntards graag op klimmen om op de creeps te kunnen schieten die daar onderlangs lopen. Naturlijk mag je van de wargs verwachten dat die dan ook op de rock klimmen. Nouja, je zou het _moeten_ verwachten, maar sommige hunters klimmen na 3 ganks gewoon weer op de cookie-rock en denken dan wel veilig te zitten _O-

Na een uurtje dwarves grinden en een uurtje ED heb ik nu ruim 500 silver, 4 full stacks potions in mijn zak (vage omschrijving voor een warg :+ ) zitten en heb rank twee light-mitigation gekocht.
Die rank 2 geeft me nu 29% light-mit :Y), weliswaar moet ik iets inleveren op fire (20%) maar light-damage word toch het meest gebruikt dus dat neem ik wel voor lief.

Ik ben helemaal klaar voor een avondje dedicated creep-raiding met mijn creep kin :Y)

En toch: de gemiddelde freep is een (pvp) incapabele huilebalk in een ivoren toren . . .
:P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Botoo niet om het een of ander.. Maar vind het wel leuk dat je een hekel hebt aan hunters en loremasters.. maar zou je ze gewoon hunters en lormasters kunnen noemen.. Ik vind dit een beetje simpel worden.. Dit is om toch de hunters en loremasters een beetje op te beuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nou ja, botoo heeft een punt. Veel van de mensen in de Ettenmoors komen er enkel om die armor te behalen. Het zijn vaak ook idioten eerste klas. Sentimenteel kijk ik terug op de tijden van PvMP voor trollen, rangers en de Delving.

Overigens weet botoo ook wel het verschil tussen een hunter en een huntard. Degene die mij in-game huntard noemde heeft het moeten bekopen met een verloren spar :)

[ Voor 26% gewijzigd door MueR op 16-04-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het nou ook niet echt getuigen van een volwassen manier van denken...iedere rol heeft zijn nut en iedere rol heeft dus ook een bestaansrecht en hoeft zeker niet belachelijk gemaakt te worden...noem dan de mensen die ze spelen (voor zover ze echt slecht zijn) gewoon niet goed.

Hunters en Lore-Masters mogen een slechte naam hebben bij diverse mensen. Er zitten echt hele goede bij. Maar goed..misschien hoort het bij zijn creep-rol zullen we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
als je voor dat armour gaat spelen, dan doe je iets ook niet goed, ik vind tot nu toe alle mirrored zooi duidelijk beter, alleen de rift-set is nog wat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Point taken, ik zal rekening houden met de tere zieltjes (jk!).

Ik benoem niet per definitie een slechte speler een ~tard maar gebruik het meer om een sfeer te verduidelijken. Soms omdat ik het vanuit creep perspectief benader, soms omdat het lame skilloos gameplay aangaat (en ja dat heb je veel bij newbie LM's, Hunters en burgs) en soms alleen om een beetje te jennen.
Iig niet om één van jullie te beledigen, maar als het soms zo overkomt dan wil ik dat heus wel inperken tot de momenten dat ~tard van toepassing is.

In het verlengde van de ~tards: Het is voor mij overduidelijk dat een overpowerde toon leid tot asociaal en skilloos gedrag. Met asociaal bedoel ik dat je als je (bijna) alles solo kunt doen ook geen interactie met andere spelers hoeft te hebben en dus ei'k het hele MMORPG effect mist. Mijn hunter zou als het mijn eerste/main char zou zijn behoorlijk veel van het spel gemist hebben en zeker van de andere spelers veel minder meegekregen hebben.
Deze asociale *sterk individuele* speelwijze leid op zijn beurt weer op onbetrouwbaar gedrag (onwetendheid) in FS/Raids en juist in EM maakt dat de freeps zo kwetsbaar, sommigen hebben geen benul van groepsondersteuning.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

botoo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:46:
Point taken, ik zal rekening houden met de tere zieltjes (jk!).

Ik benoem niet per definitie een slechte speler een ~tard maar gebruik het meer om een sfeer te verduidelijken. Soms omdat ik het vanuit creep perspectief benader, soms omdat het lame skilloos gameplay aangaat (en ja dat heb je veel bij newbie LM's, Hunters en burgs) en soms alleen om een beetje te jennen.
Iig niet om één van jullie te beledigen, maar als het soms zo overkomt dan wil ik dat heus wel inperken tot de momenten dat ~tard van toepassing is.

In het verlengde van de ~tards: Het is voor mij overduidelijk dat een overpowerde toon leid tot asociaal en skilloos gedrag. Met asociaal bedoel ik dat je als je (bijna) alles solo kunt doen ook geen interactie met andere spelers hoeft te hebben en dus ei'k het hele MMORPG effect mist. Mijn hunter zou als het mijn eerste/main char zou zijn behoorlijk veel van het spel gemist hebben en zeker van de andere spelers veel minder meegekregen hebben.
Deze asociale *sterk individuele* speelwijze leid op zijn beurt weer op onbetrouwbaar gedrag (onwetendheid) in FS/Raids en juist in EM maakt dat de freeps zo kwetsbaar, sommigen hebben geen benul van groepsondersteuning.
Dat is iets wat volgens mij voor elke class wel geld, ik heb het gevoel dat ik (als guard) nog lang niet alles weet over de andere classes, wat voor skills ze precies hebben en in welke taken ze goed zijn.

Vooral de burglar, captain en lore master zijn voor mij nog erg vaag, eigenlijk zou ik die zelf moeten rollen om eens te kijken hoe dat speelt.
Maarja, ben al blij dat ik na een half jaar eindelijk mn guard op lvl50 heb, en zelfs nu moet ik nog vol aan de bak om een beetje fatsoenlijke gear en stats bij elkaar te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hebben jullie dat ook? Dat als je met je char van een grote hoogte afspringt/valt/duikelt: je val-kriebels hebt in je buik (wooow, dat is die-iep). Vind ik altijd sjiek dat een spel voor deze gewaarwording kan zorgen, terwijl je gewoon lekker stabiel op je stoel voor je pc zit.

Ik heb er wel de repairkosten voorover als ik door de val defeated geraak =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hurtebise schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:05:
Hebben jullie dat ook? Dat als je met je char van een grote hoogte afspringt/valt/duikelt: je val-kriebels hebt in je buik (wooow, dat is die-iep). Vind ik altijd sjiek dat een spel voor deze gewaarwording kan zorgen, terwijl je gewoon lekker stabiel op je stoel voor je pc zit.

Ik heb er wel de repairkosten voorover als door de val defeated geraak =)
Nee dat heb ik nooit... ik heb bijv. wel dat als je char fear ondervind, en dat beeld dan beinvloef wordt het extra spannend wordt/maakt ;)

BTW je repair zal mee vallen, je betaalt niet zo veel als wanneer je in combat verslagen wordt.... max 3 a5 s volgenmsmij.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval wel dat ik echt in het spel zit als ik eenmaal bezig ben...zo had ik laatst een gevecht met diverse orcs. Had er net een stuk of 4 gehad en was al aardig door mijn morale heen, toen er van achter mij nog 3 orcs aan kwamen rennen.

Ik kan me herinneren dat ik me bij de eerste brul van 1 van die nieuwe orcs even zo iets had van...damn...gimme a break here! Ik heb net al een gevecht op leven en dood achter de rug...mag ik EVEN rusten. Maar toen ik me over dat sentiment had heengezet draaide ik me vol verve weer om, om vol op mijn belagers in te hakken. Ik merk dan soms dat ik helemaal mee zit te bewegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:05:

Ik heb er wel de repairkosten voorover als ik door de val defeated geraak =)
Ghehe, dat heb ik ook wel is. Erg cool. Meestal denk ik dat springen nog wel lukt, en dan heb je dus opeens wel een gevoel van oooooh, hij is wel heel diep, waarna je vervolgens nogal plat bent. :P

Vriend van mij heeft pas even met mn videokaart lopen kloten met instellingen, zodat ik nu zonder problemen op high gfx kan spelen, zelfs in Bree. Eerst lukte dat echt niet. Nu heb ik ook maar een laptop, dus dat maakt allemaal dat ik niet de meest geweldige hardware heb, maar het ziet er nu wel erg cool uit. Gister extra geheugenbalkje besteld, dus met 2.5gig aan werkgeheugen moet het allemaal nog soepeler lopen, wss kan ik dan wel ultrahigh spelen met postprocessing uit. :)

Ik ben ondertussen nog steeds helemaal verslaafd aan mn burglar. Wat een geweldige class is dat zeg, ongelofelijk. Lvl 31 nu, dus inmiddels wat handige skills gekregen, zodat je echt overal uit kunt komen. HiPS FTW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:12:
[...]

Ghehe, dat heb ik ook wel is. Erg cool. Meestal denk ik dat springen nog wel lukt, en dan heb je dus opeens wel een gevoel van oooooh, hij is wel heel diep, waarna je vervolgens nogal plat bent. :P

Vriend van mij heeft pas even met mn videokaart lopen kloten met instellingen, zodat ik nu zonder problemen op high gfx kan spelen, zelfs in Bree. Eerst lukte dat echt niet. Nu heb ik ook maar een laptop, dus dat maakt allemaal dat ik niet de meest geweldige hardware heb, maar het ziet er nu wel erg cool uit. Gister extra geheugenbalkje besteld, dus met 2.5gig aan werkgeheugen moet het allemaal nog soepeler lopen, wss kan ik dan wel ultrahigh spelen met postprocessing uit. :)

Ik ben ondertussen nog steeds helemaal verslaafd aan mn burglar. Wat een geweldige class is dat zeg, ongelofelijk. Lvl 31 nu, dus inmiddels wat handige skills gekregen, zodat je echt overal uit kunt komen. HiPS FTW. :P
Bastard, je bent me voorbij :P

Mja, heb eigenlijk geen zin meer in Lotro na alles wat ik de afgelopen 2 maanden heb meegemaakt aan crashes, BSOD, driver crashes, gamedata die corrupt is en nog veel meer zooi.

Real-life FTW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:46:
Je hebt wel een punt hier hoor. Veel mensen hebben gewoon geen benul van wat andere klassen kunnen. Ik raak daar best gefrustreerd door, zeker omdat ik character slots te kort kom om elke klasse te spelen. Als raidleader is het zo fijn om elke klasse in ieder geval globaal te kennen, diepgang is echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Veel met kin mensen praten en spelen helpt enorm om elke class een beetje te begrijpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
@ Botoo
Je mag mij een tard noemen hoor, maar dan wel een wargtard.
Heb tot nu toe ruim 4 weken ingame time op mijn hntr (in het spel zelf dan) en pas 1 uur in PvMP (en dan als warg) Maandag voor het eerst meegeweest met mijn KS op een raid en wat freep killing.
Echt leu, ong 15 man in stealth, dan wachten tot er een zooi freeps voorbijkomen en dan pak je de laatsten. Moeten ze maar opletten en wat doorlopen om bij de groep te blijven.

En voor de mensen die het lastig vinden dat we dat zo doen; luister maar een naar een liedje van Dr. Andes Pee of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vage schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:36:
ja, je zal het spel moeten kopen, geen zorgen bij Bart smit en dat soort toko's betaal je minder dan € 10.....
Na lang zoeken toch gevonden, in mijn dorp was alleen de gold edition te koop, in Delft bij Dixons lag er nog een standard edition voor 9.99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, opzich wel waar MueR, maar het is nogal lastig om alle andere klasses te leren zonder ze allemaal zelf te spelen. Ik ben nu dus bezig met mijn 2e karakter, 31 burglar, en begin die nu pas een beetje te leren, en ik ken hem nog lang niet volledig. Simpelweg alle 7 klasses proberen heb ik gewoon totaal geen tijd voor helaas. Dus ik weet niet echt goed hoe ik alle andere klasses _goed_ kan leren. Ik weet naar verhouding de andere klasses best goed denk ik, ik weet iig meer dan alleen de algemene rol, en ken ook wel heel wat skillnamen die van belang zijn bij raiden, maar toch weet ik nog lang niet alles, en ken nog totaal niet de gehele truckendoos zoals je dat zou kennen als je de klasse zelf zou spelen.
Dus ik denk ook niet dat je al te hoge eisen kan stellen. Niet iedereen heeft nu eenmaal tijd om 7 karakters te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van Zaudra in Helegrod: Shadow-Stalkers shoulders ! _/-\o_

2 burglars
66
66

geniaal daarna ik gewonnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanavond met mn burglar lvl 8 even in Fornost wezen kijken, heerlijk om overal tussendoor te sneaken, niks gehinderd door Wargs en andere vervelende wezentjes die me toch niet konden zien, vond het alleen maar een beetje saai daar.... ;-)
Ben maar weer terug naar Bree gewandeld...morgen even op Weathertop kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik wilde hier eigenlijk even de patch notes voor book 13 posten, maar dat is wat veel.

Kijk hier maar ; Hit me with your ritme-stick

Leukste wat er tussen zit ; hobbies.
Ik ga dus ws allemaal hengels maken voor mijn KS en dan gaan we met allen vissen.

Hoop dat het vandaag komt, zal wel pas volgende week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Vindt het ergens wel leuk dat de freeps een koekje van eigen deeg krijgen, maar vind ook dat gy en gv campen niet kan. Zou leuk zijn als de warg packs de campers bij de slugs zouden aanpakken.

Ook nog een leuk verhaaltje: zie een LM achter OC, dus mijn kleine reavertje dacht ach kan het gewoon proberen. Ben ik druk bezig komt zijn cap vriendje er aan, 2 tegen 1 :/ Toch maar door vechten, tot de lm me stunt en tar neer gooit. Toen voor straf maar de pet van de LM naar de npc's getrokken. Toen de LM afgemaakt en achter de cap aan gegaan. Deze ontsnapte net bij ec met 1 moral. Dat waren er echt twee die hun skills niet kende en weinig ervaring hadden in PvMP.

[ Voor 23% gewijzigd door Knowuse op 17-04-2008 10:14 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Oh maar dat ben ik iig wel van plan. Ook de HH campende freeps die uit zijn op greendots die daar heen gaan om wat questjes te doen staan op mn verlanglijstje en gister hebben we een guardian al duidelijk gemaakt dat z'n gedrag niet getolereerd wordt.

Denk dat de creeps wat vaker langs HH moeten gaan om evt. campers eruit te schoppen.

Veel mensen doen alsof de warg squads alleen maar solo freeps ganken bij graveyards e.d. maar dat is bij lange na niet zo. Gisteravond zat alles weer potdicht... in totaal 2 groepen van 2 (bijna) volle freep raids dus totaal z'n 4 raids hadden in no time alles overgenomen en stonden onder aan de heuvel van lug een beetje te campen.

Ons Warg squad heeft toen LC gepakt in de hoop de map weer een beetje open te gooien en daarna zelfs TR samen met een troll.

Even later kwam er een freep raid aan om TR terug te pakken maar die hebben we binnen opgewacht en gecharged zodat ze op de vlucht gingen en zo goed als iedereen gewiped werd.

Het ganken is echt niet zo erg als het voorgedaan wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gisteren een volle avond creep gedaan. Met een klein groepje van 8, alleen kin, en ik was met rank 6 de laagste o_O (de rest was 7, 8 en één 9), dus weliswaar klein maar beslist een hele sterke groep.

Het was behoorlijk druk op Eldar en we zijn de hele map over geweest om her en der verderf te zaaien, soms ter ondersteuning bij een grote raid-groep, maar meestal als guerrilla's zoekend naar plaatsen waar freeps te veel verspreid waren zodat ze elkaar onvoldoende konden helpen. Zelfs EC was geen veilige plaats voor ze want we sloegen ook midden in EC toe :Y)

Later op de avond, toen we nog maar met 4 (nu alleen wargs) over waren stuitten we op een ploeg van 6 burgs die boven de west-bridge van Tol stonden te loeren. Nu heeft onze leader een (on)gezonde hekel aan burgs dus ondanks de uiterst kleine kans op overleven zijn we toch (keer op keer) in de aanval gegaan :+
Eindresultaat 14 x een warg dood, en maar 3 x een burg, maar wat een geweldige ervaring om toch een paar burgs klein te krijgen met zo'n klein groepje. En wat een compleet achterlijke god-mode zijn burgs in EM, 6 keer (AoE!) 'dust in the eyes' maakt dat je vrijwel niet kan bewegen gedurende 30 sec :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Nice, ben het even door aan het lezen en kom dit stukje tegen, echt leuk geschreven:
The MHO has issued a dramatic warning today that common Diseases may trigger a pandemic in Eriador. Diseases (such as the common “Frailty”) have been found to seriously debilitate players for much longer periods than was seen in earlier strains. We interviewed a high-ranking (but anonymous) member of the MHO who had this to say, "Pandemics usually occur every 2 to 3 months when the digital makeup of a disease changes so dramatically that players have little or no immunity built up from previous bouts with disease." We asked if he thought this trend was limited to just Disease: "Unfortunately, no. While not every disease may take on the same characteristics as “Frailty,” we have seen cases where Poisons remained in the blood longer, Wounds took longer to heal, and even Fear itself was slow to relinquish its grip on the mind." When asked how players could avoid these effects he recommends contacting your local Lore-master, Hunter, or Captain depending on the symptoms. Some skeptics believe that this isn't a natural phenomenon at all, that it was engineered by the Pharmaceutical Companies in order to increase the profits of their blockbuster products such as Conhuith, Lhinestad, and Milkthistle. The Straight Dope: Common Poison/Disease/Fear/Wound effects (debuffs) will have shorter durations at lower levels, while later levels they will have higher durations.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:09:
[...]

Nice, ben het even door aan het lezen en kom dit stukje tegen, echt leuk geschreven:

[...]
Hebben ze dit ook niet eens in WoW gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

maartend schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:17:
[...]
Hebben ze dit ook niet eens in WoW gehad?
LOL ja nou en dat liep toen een beeeeetje uit de hand :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Dit item wil ik wel graag voor mijn warg hebben als ik een rank hoger ben (zal nog we lff duren), lijkt me geweldig om te gebruiken voordat je charged.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mAlpgJut5uE1a66FPgMePwIQ/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
Hmmmm.... but only when out of combat....

Lijkt me handig om mee te paraderen voor een groep LM's en na hun stuns the hebben verspild charged de rest.

Immers in combat ben je de immunity kwijt...

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik vermoed dat je 'out of combat' het moet activere, maar dat het dan 15 sec. actief blijft ook al ga je dan combat-mode in. Anders zou het nutteloos zijn omdat bij de eerste stun de combat begint en dus de protection niet meer zou werken?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
botoo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:48:
Dit item wil ik wel graag voor mijn warg hebben als ik een rank hoger ben (zal nog we lff duren), lijkt me geweldig om te gebruiken voordat je charged.

[afbeelding]
Schitterend ding

Activeren, lekker alles en iedereen uitlachen die je probeert te stunnen en daarna een vette charge.
En dan het liefst met 24 wargs tegelijk die dit allemaal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
try before you die ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat zeiden wij gisteren ook toen we Thorog gingen meppen. Alleen jammer dat er een stel ontzettende muppets bij zat die nog niet de simpelste commando's konden opvolgen. Dus dat "die" gedeelte ging vrij goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Je hebt die dingen toch voor elke rank? Geloof dat alleen de cd voor lage ranks enorm hoog is.
Zou die dingen eigenlijk ook moeten kopen, hebben die blauwe stenen ook nog nut.
botoo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:48:

[afbeelding]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ik heb er ook aan zitten denken maar de cooldown is belachelijk.
Geloof op rank 5 is het 55 minuten.

Je bent inderdaad gewoon 15 seconden lang immune dus kan handig zijn als je hem goed weet te gebruiken. Een cooldown van 10m zou ik wel beter vinden maja... je kan niet alles hebben.

Las dat in book 13 de stealh status van wargs niet onderbroken gaat worden als je gefeared, gestunned e.d. wordt. Dat kon nog wel eens van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
JohnnyV76 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:18:
Oh maar dat ben ik iig wel van plan. Ook de HH campende freeps die uit zijn op greendots die daar heen gaan om wat questjes te doen staan op mn verlanglijstje en gister hebben we een guardian al duidelijk gemaakt dat z'n gedrag niet getolereerd wordt.

Even later kwam er een freep raid aan om TR terug te pakken maar die hebben we binnen opgewacht en gecharged zodat ze op de vlucht gingen en zo goed als iedereen gewiped werd.

Het ganken is echt niet zo erg als het voorgedaan wordt!
hey Johny,

Was ik in ieder geval niet.... heb laats 3 wargs gehad bij HH waren newb freeps aan t farmen... LOL wat konden die rennen. (En ja dat was ook een Sign.) Het ganken op zich gaat het niet om... een groep van 6 wargs scoutend naar wat loners om te pakken is leuk opzich en hoort er zeker bij. Echter als wij als freeps niet meer met 24 burgs mogen raiden en grams campen en GY ganken dan is het toch niet zo gek dat als er een soortgelijke actie plaatsvind aan creep zijde er vriendelijk wordt gevraagd ook dit te stoppen? In ieder geval gisteren echt.... MAYHEM. Alle creeps in TR wisten niet waar ze heen moesten renne wij leiden 2.5 raid in goede communicatie om de map weer blauw te krijgen. Hadden we net voor t eten al gedaan 2 uur later na t eten alles weer rood. Ok tijd om dit te veranderen :) Ook jullie warg raid heeft het geweten bij de norbogs aan t water bij TA veel wargs enkele creeps van de creep raid.... je weet de uitkomst wel denk k 8)

En ja farmen onderaan grams is toch wel lekker renown farmen.. niet altijd even leuk maarja. Wel goed om duidelijk te maken het voor elkaar leefbaar te houden in Etten. Hier is van beide zijden een beetje begrip voor nodig. Helaas zijn het maar enkel wargs die dit niet op kunnen brengen... Zoals je anders gat krijgen 2 volle reep raids farmens aan grams de hele nacht creeps loggen lol eraf.... ;(

Ik zeg niet dat jullie (de wargs) wat fout doenof wij wat goed doen het is gewoon een kwestie van elkaar respecteren. En de fantastiche uitspraak van ik speel zoals ik speel en als je het niet bevalt jammer is een beetje te kort door de bocht.. Zoals ik al eerder zei gramscamping is snel saai voor creeps en freeps :+

[ Voor 19% gewijzigd door Bobbie1980 op 17-04-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee dagen vrij geprobeerd de lange weg naar GM metalsmith te beeinigen. Eerst moest ik tier 4 nog masteren en dat duurde al lang. Zit nu op 600/1040 tier 5. Elven armor is het makkelijkst te craften voor de punten, maar ik kom erachter met een beetje wikken en wegen dat ik rond de 300 ancient ore moet farmen, 60 % moet omzetten in elven steel ingots. Dan maak je ancient scales en braces van en daar maak ik ongeveer 15 armor stukken van ( die verkoop je voor het hoogste bedrag aan de vendor). dit is zo n 150 punten. Misschien iets meer.

Kortom, samen met de weaponsmith, de meest belachelijke en stijle weg naar GM.

Mn champion is nu volledig equipped in mirrored armor ( deze zal toch nooit de rift ingaan). Al mn chars zijn nu voorzien van tier 5 jewellery (turtle claws), aangezien ik alle ( lees: .8) single uses niet heb kunnen critten:
- 5 ringen
-1 necklace
-1 earring

Misschien ben ik wel een zeikerd, maar gisteren 4 pogingen op de radiant cloak gedaan en alle mislukt. Ik sta hiermee op 9 miscrits achterelkaar voor deze cloak. Book 12 Elronds cloak zou een betere weg moeten zijn.

Door deze lange weg aan vendoring van single uses sloeg ik uit op mn toestenbord, waardoor zijn steunpootje afbrak. Domme ik.

Ik begin het idee te krijgen dat je de BS beter voor een gold kan verkopen op de AH en daarvan de spullen moet kopen, want ik krijg echt niks meer voor elkaar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maandag de rift ingegaan voor Boss 3 tm Thrang en zonder wipes alles gedaan. Een leuke minstrel ketting en een PvMP ring gevonden, maar dat doe ik nooit (PvMP). Het zal wel AH worden dan.

Daarbij besloten om mn hunter eens goed up te graden want die staat bijna een jaar lang niets te doen.

Weet iemand al meer van de twee nieuwe classe die eraan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De twee nieuwe classes komen toch pas met de Mines of Moria expansion? Volgens mij is daar verder nog helemaal niks over bekend gemaakt, dus je weet net zoveel als ieder ander.

Ik ben de laatste tijd hard bezig geweest om al mijn karakters wat meer omhoog te tillen. Resultaat:

Lore-Master: level 42
Champion: level 32
Hunter: level 21

Redelijk resultaat, maar ik heb ook nog een extra personage naar level 15 getild in een paar uur... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:48:
De twee nieuwe classes komen toch pas met de Mines of Moria expansion?
ja dat klopt, maar voor Monsterplay komt er met book13 een nieuwe classe bij, een healerclass the Reaver als ik me niet vergis.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Dat is de Defiler.

Die heeft best wat leuke skills.
Hier de skills zoals ze op het US forum staan:

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=133007'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die skills zo lees, word ik echt jaloers dat mijn minstrel geen HoT's heeft. Ik wil HoT's... :( Zorgt teminste voor íets meer vaardigheden en tactics bij het healen, constant op BC drukken wordt nogal saai... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:50:
Als ik die skills zo lees, word ik echt jaloers dat mijn minstrel geen HoT's heeft. Ik wil HoT's... :( Zorgt teminste voor íets meer vaardigheden en tactics bij het healen, constant op BC drukken wordt nogal saai... :P
Een minstrel heeft Groupheal + Enorme single target heal + meer power en ook nog betere regen.

Dus wat zeur je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet ook de enorme instacast groepheal. ;)

Maargoed, in praktijk gebruik je dus alleen je normale heal, dat is nogal saai soms. Terwijl jij Narnabat (ofzo, riftboss 5 iig) liep te tanken, kon ik lekker samen met iemand anders alleen op dat knopje voor normale heal duwen, dat verveelt nogal. :P

De enorme gevarieerdheid van een burglar spreekt me gewoon veel meer aan eigenlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
't masteren van metalsmith is inderdaad een ramp, ik heb eens uitgerekend hoeveel ancient iron ore ik nodig had als ik 't op de meest effectieve manier zou gebruiken en dan kwam ik op ongeveer 2900 ore uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wat denk je dat ik als hunter sta te doen? Constant mn quickshot knop in te drukken op Darkling #823 die naar het midden wil kruipen, het hele gevecht lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de kin al laten weten dat ze: of nieuwe healers moeten recruiteren of een healerclasse-alt moeten gaan levellen, want ik ben niet van plan om altijd maar uren lang op BC te moeten drukken. Het is spannend en intens, maar healer als Main char is niet de heilige graal.

Mijn HNT was main char, maar die werd overschaduwt door mijn minstreel ( die aangemaakt was vanwege een tekort), nu hebben twee minstrels de game verlaten en is er één minder online en ander niet beschikbaar voor raids. Een tekort dus.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zouden ze met DE grote update bezig zijn. Het online komen is met een paar uur uitgesteld. Wordt nu 15.00 BST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
maartend schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:56:
Zouden ze met DE grote update bezig zijn. Het online komen is met een paar uur uitgesteld. Wordt nu 15.00 BST.
Dat zou heel mooi zijn, nog 3 min dan of niet?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het verbaasde me vanmorgen ook al een beetje toen er bij de eindtijd van het onderhoud ??? stond.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nee, ze bereiden de servers voor op de update, dit gebeurt vrijwel altijd 1 á 2 weken van te voren.

De update is pas net op Roheryn, dus tel hier 1 á 2 weken bij op en je hebt je release date. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik denk het niet hoor... meestal wordt er dan al een dag eerder de standalone patch beschikbaar gesteld en dat is nu niet het geval. Nog steeds down.... ben ik een keer een donderdag thuis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrije dagen en dan patch/onderhoud dagen zijn altijd zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het codemasters forum is ook dikke stront door een trechter momenteel.. >1 minuut pageload tijd

Oeh, en ik heb zojuist mn 1000ste post gemaakt *O*

[ Voor 26% gewijzigd door MueR op 17-04-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
het loopt weer, ben nu aan het patchen

Na het inloggen word ik er helemaal uitgeknikkerd

Nu natuurlijk alweer lekker aan het spelen.

[ Voor 61% gewijzigd door maartend op 17-04-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren was ik in de Bart Smit en zag daar de CE liggen voor een tientje. Die kon ik niet laten liggen natuurlijk, ik hoop alleen wel dat de key nog niet in gebruik is, dat zou ik wel ruk vinden omdat die gewoon in de inlay gedrukt is.

Vanavond maar eens proberen of het wat is (speel tot nu toe alleen Guild Wars). Voor een tientje kan ik me er iig geen buil aan vallen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die CE zag ik laatste inderdaad ook liggen..en nu had ik zelf de CE al, maar voor die prijs...kon ik hem ook niet laten liggen.. ;)

Gisteren bezig geweest met book 10.

Kwam terecht in een zeldzaam goede PUG. We waren niet allemaal level 50...eigenlijk alleen ik, maar wel erg goed uitgebalanceerd. Een hunter, burglar, captain en een minstrel (moi) Later kwam daar ook nog een champ bij, maar toen waren we al een aardig eind gevorderd. Had zelf eerder al geprobeerd om chapter 2 in mijn eentje te doen, leverde me een scheplading "Black Badges" op, maar daar had ik niet zo veel aan. Ik kwam gewoonweg niet naar binnen.

Met een hunter erbij ging het natuurlijk al makkelijker, hij had op de plek waar we moesten zijn al een travel mogelijkheid, dus in no-time was chapter 2 gedaan. Ook chapter 3 was een eitje.

Toen kregen we versterking van de burglar en captain voor chapter 4. Hoop heen en weer geren, maar goed te doen. Ook nog maar even een boss te grazen genomen, hij liep ons namelijk voor de voeten. Wat opviel waren de behoorlijk snelle respawns in dat gebied. Dat kostte ons bijna een keer een whipe. Gelukkig stonden we allemaal goed op te letten en was op een erg lastig moment een Fellowship manouvre net op tijd om iedereen weer op de been te helpen. Uiteindelijk heeft niemand het leven gelaten. Chapter 5 en 6 ook nog even snel gedaan. Chapter 5 is een instance, maar die bleek eigenlijk wel erg makkelijk te zijn.

Chapter 7 werd te laat, dus die hebben we bewaard voor een andere dag....we komen er wel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga eerst maar eens kijken of ik het wat vind, die 45 dagen zijn best handig daarvoor. Helaas is mijn guild niet actief in LotR dus zal ik eerst maar als newbie een beetje gan soloën voor zover mogelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt altijd in het LookingForFellowship kanaal vragen om een groepje te vinden hoor.. :) /l om daarin te typen.

Ik kom zelf ook van GuildWars af...dat vond ik zelf toch iets te beperkend...bovendien..tsja..Lord of the Rings...daar konden ze me bij wijze van spreken..'s nachts voor wakker maken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:54:
Ik ga eerst maar eens kijken of ik het wat vind, die 45 dagen zijn best handig daarvoor. Helaas is mijn guild niet actief in LotR dus zal ik eerst maar als newbie een beetje gan soloën voor zover mogelijk.
Welkom. Maar ben je dan nu gestopt met GW, hoe zit dat als GW2 uitkomt?

Mocht je op Laurelin beginnen (en ik raad je dat aan), geef me maar een brul; Erawen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben niet gestopt met GW, dat doe ik er nog gewoon bij :)

Het stond niet in de TS, of ik heb het niet gezien, maar je kan toch gewoon met mensen samen questen (ben voornamelijk pve'er) door middel van het bekende "roepen en kijken wie er reageert"?
Wat ik zo heb gelezen neig ik voornamelijk naar ranger maar weet nog niet echt welk ras. Aangezien elven volgens de vele fantasy verhalen meestal goede rangers zijn, is het dan niet zo praktisch om een elven ranger te maken? Ik heb het alleen niet zo op elven namelijk :')

In GW speel ik voornamelijk met mijn monkje, want dan vind je snel een party en je kan er ook goed mee farmen. Is dat hier ook zo? En het farmen? In GW werd ik op een gegeven moment een beetje moe van het grinden voor titels en eindeloos dezelfde instance farmen voor wat gold en items.

Laurelin is een server vooral voor newbies?

Verder ben ik eigenlijk niet zo erg bekend met LotR, ik heb alleen de films gezien en heb nog wel een boek The bestiary of Tolkien maar da's dan ook alle kennis die ik heb. Mis ik dan heel veel of is het eerder een voordeel omdat ik dan niet ga nitpicken?

Sorry voor de newbvragen! :D

[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 18-04-2008 10:27 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.