Er is nogal een verschil tussen 24 burg en 24 wargs. een full burg-raid is pure god-mode, 24 wargs is toch echt een stuk minder, je hebt minstens 3 behoorlijke (ranked) wargs nodig om 1 burg met kans van slagen aan te kunnen pakken.
Ik heb alletwee gedaan en als er vaak 24-burg raids bezig zouden zijn dan log ik uit met mijn creep. De meeste freeps schijnen werkelijk te stom te zijn om te beseffen hoe vreselijk veel meer power ze in kunnen zetten vergeleken bij de gemiddelde creep.
Bij een full warg-raid gaan er bij elke charge wel een paar wargs dood, chainstunned/rooted/dazed noem maar op wat niet. Natuurlijk vinden de freeps het niet leuk om er uitgepikt te worden door een warg-pack, maar als ze nu eens goed samen zouden werken (bubble, heal) dan zouden er veel meer wargs het loodje leggen dan freeps.
Let wel, ik heb het hier over een warg-pack dat een raid aanvalt, niet over een camping gank-squad, maar zelfs dat doe ik (warg) in bepaalde mate zelf toch ook. Route camping om de healers bij de raid vandaan te houden is simpelweg taktiek, je moet er wel voor waken om niet steeds dezelfde freep te ganken (en dat doen we dan ook niet). Ganken is goedkoop maar noodzaak, 1v1 bestaat niet meer en DF/HiPS vliegt je om de oren als je niet snel genoeg een freep uit kan schakelen.
Zelfde gebeurt omgekeerd, gisteren kreeg ik (solo) twee 'dappere' loretards achter me aan, eerst eentje waar ik de strijd mee aanging en vervolgens komt nr.2 met z'n chainstun/daze/root/slow aanzeiken.
Met gebruik van potions en door gebruik te maken van de omgeving kon ik nog _bijna_ wegkomen maar tegen twee loretards en twee pets zijn de kansen wel heel erg klein

Ik onthoud wel altijd wie de helden zijn en toen ik even later in een kin-raid was (gemiddelde rank zit ruim boven 5

) kon ik de helden terugbetalen, eentje zelfs dubbel
Twee creep raids waren goed bezig gisteren en na een poosje was de map rood (zonder trolls

) alle freeps naar GV verjaagd en zelfs het kleine camp voor GV was 'opgeschoond'. Nu weet je dat freeps het in hun broek doen dus zijn we snel weer teruggegaan naar Tir, maar helaas de helden waren uitgelogd of durfden niet naar buiten te komen.
Een paar van ons hebben toen een suicide-run gedaan op GV en zijn daar een poosje blijven liggen

Uiteindelijk kregen we weer wat beweging in de helden
Mooi staaltje van huntard-lore meegemaakt ook: tussen Tir en GV ligt een 'cookie' rock waar de huntards graag op klimmen om op de creeps te kunnen schieten die daar onderlangs lopen. Naturlijk mag je van de wargs verwachten dat die dan ook op de rock klimmen. Nouja, je zou het _moeten_ verwachten, maar sommige hunters klimmen na 3 ganks gewoon weer op de cookie-rock en denken dan wel veilig te zitten
Na een uurtje dwarves grinden en een uurtje ED heb ik nu ruim 500 silver, 4 full stacks potions in mijn zak (vage omschrijving voor een warg

) zitten en heb rank twee light-mitigation gekocht.
Die rank 2 geeft me nu 29% light-mit

, weliswaar moet ik iets inleveren op fire (20%) maar light-damage word toch het meest gebruikt dus dat neem ik wel voor lief.
Ik ben helemaal klaar voor een avondje dedicated creep-raiding met mijn creep kin
En toch: de gemiddelde freep is een (pvp) incapabele huilebalk in een ivoren toren . . .