[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Goldfarmers :x
### Chat Capture: IMs_+K**** 04/09 05:03 AM ###
[04:52] +K****: Greetings I am GM +K**** from the LOTRO Support Team
[04:52] Rhyaehar: Good evening, or is morning more appropriate? :)
[04:53] +K****: Morning *g* Just wanted to tell you that I am investigating in the spam ticket you wrote.
[04:53] Rhyaehar: That's always good to hear
[04:54] Rhyaehar: Although the player has either given up (finally) or found him a group
[04:54] Rhyaehar: Either way, the spam stopped *cheer*
[04:57] +K****: You might laugh now: Checked the guys account data, he's a farmer.
[04:57] Rhyaehar: Oh goodie, I love the Chinese
[04:57] Rhyaehar: I like to wave at them as they get banend
[04:57] Rhyaehar: *banned
[04:58] +K****: Then wave to him because that's what happens to him...and his 7 other accounts *laughs*
[04:59] Rhyaehar: *waves at Chinese man*
[05:00] Rhyaehar: Too bad it's just at the end of the workday there. Would be so much more fun to see him banned just at the start of his day. Would counteract the good effect coffee has on a soul :)
[05:00] Rhyaehar: But thank you for picking up on the ticket so fast, good to see the change in the GM team since the start of year
[05:01] +K****: Nice to hear :)
[05:01] +K****: Is there maybe anything else?
[05:01] Rhyaehar: You couldn't spawn in 50 beryl shards on me by any chance? *grins*
[05:02] Rhyaehar: No, that was all, I wish you a good morning, keep banning those farmers for us :)
[05:03] +K****: Enjoy your time in LOTRO and Middle-Earth, good bye! *waves*
Naam GM verwijderd ivm policy enzo

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19

TAA

Liever IRC

Wakker worden Rhy ;)

[04:52] +K****: Greetings I am GM +K 8)7 from the LOTRO Support Team

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben jij een beetje out of your mind hey? LOTRO spelen on 5 uur 's morgens... *tikt op zijn voorhoofd* En ik maar denken dat IK er verslaafd aan was... :P

Ik heb inmiddels overigens op Evernight het geweldige aantal van 73 goldfarmers die door aanwijzingen van mijn kant gebanned zijn. Heerlijk gevoel als er weer een af gaat en ik moet zeggen dat ik op Evernight al in tijden geen spam van gold-farmers meer heb gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:56:
geweldige aantal van 73 goldfarmers die door aanwijzingen van mijn kant gebanned zijn.
73 WTF, ik neem aan dat de deed bij 80 is completed en je de titel: "Enemy of the Gold-farmers" of "Gold-farmer hewer" krijgt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Rhy is ook niet goed wijs.. Hij speeld nu ook al vanuit zijn bed.. Hij heeft alles bij de hand.. .LOTRO

TV voor ander nieuws..
GSM voor het werk
Een laptop waar hij denkt werk op te doen
en een game computer die dag en nacht aanstaat... Hij valt er zelfs in slaap (jaja Rhy we hebben je wel horen snurken op TS :))... Niets dan lof voor zo doorgewinterde Gamer...

Ach de jeugd.. zo was ik vroeger ook...

Gotta game watch me.. get out.. Need to game

Ah the Game :)

ow en voor ik het weet... Een bijdehand broertje die hij gebruikt om koffie en voedsel te laten halen :)

We leven met je mee

[ Voor 12% gewijzigd door Stronkie op 09-04-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Ik speel op Laurelin en heb het idee dat daar momenteel juist heel weinig Goldfarmers zijn.
Heb er tot een paar maanden terug wel een zooi aangegeven, maar momenteel kom ik nix meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op woensdag 09 april 2008 @ 05:07:

[05:01] Rhyaehar: You couldn't spawn in 50 beryl shards on me by any chance? *grins*
Tsss... jij zou toch ook moeten weten dat GM's niet zoals bij WoW direct in je inventory spawnen maar je met de rechtermuisknop op de floating name moet klikken die hij tevoorschijn tovert? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:06:
hihi... gisteravond was er wat oproer in de ettenmoors op Snowbourn. Er was een bug dat warleaders niet gedood konden worden ook al stond er een freep raid op in te hakken :)
Die bug is al een tijdje aanwezig, en men is er nog niet uit wat de oorzaak precies is. Er waren speculaties dat het te maken had met freeps die de rp tag aan hadden staan, maar na freeps samen met creeps dit hebben getest lijkt dit niet de oorzaak te zijn.

En de warleader kan misschien niet dood, maar wanneer hij wordt gebugged, kan hij zo'n 15-20 minuten helemaal niets meer doen, dus ook al wordt hij niet geraakt, hij kan ook niet meer healen of niets. Enige manier om het te fixen is uitloggen en 15 minuten wachten.

Mocht iemand dus weten hoe de bug wordt veroorzaakt, zou dit zwaar in het nadeel van de creeps zijn, omdat je op die manier heel makkelijk de healers kunt uitschakelen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik heb allang gepost wat de oorzaak is. We hebben dit zelf getest op Evernight. Dus ik weet hoe je het kan veroorzaken. :P

Natuurlijk wel even /bug gedaan, maargoed.

[ Voor 3% gewijzigd door Knaak op 09-04-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Een vreemde vraag misschien, maar iets wat mij opvalt (Snowbourn) is dat veel spelers in de auction hall zo achterlijk veel geld vragen voor items. 100s voor een lvl 10 bow, dat soort dingen. Zelf craft ik aardig wat, verkoop veel, en ik weet wat dingen waard zijn in de AH. Ik zit me dit al sinds ik begon met spelen (week of 6) af te vragen... anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:06:
[...]

73 WTF, ik neem aan dat de deed bij 80 is completed en je de titel: "Enemy of the Gold-farmers" of "Gold-farmer hewer" krijgt.
Daar heb ik dan ook wel sinds april vorig jaar over gedaan he? ;)

Maar ik kom momenteel inderdaad ook eigenlijk helemaal geen fold farmers en spammers meer tegen...

Zal ook wel iets te maken hebben denk ik met het feit dat je nu op laag leven nauwelijks in de zwaardere gebieden kunt komen. Voorheen zag ik nog wel eens een level 9 figuurtje rondhobbelen in de Misty Mountains...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

lammert schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:40:
Een vreemde vraag misschien, maar iets wat mij opvalt (Snowbourn) is dat veel spelers in de auction hall zo achterlijk veel geld vragen voor items. 100s voor een lvl 10 bow, dat soort dingen. Zelf craft ik aardig wat, verkoop veel, en ik weet wat dingen waard zijn in de AH. Ik zit me dit al sinds ik begon met spelen (week of 6) af te vragen... anyone?
Zolang mensen het kopen zal je dit soort zaken altijd krijgen, mensen kopen liever gear voor hun alt en sellen de ore/wood die ze grinden tijdens het lvlen. Ik ken genoeg mensen die zo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
Vaak hebben low-lvl alts van veel rijkere high-lvl toons er flink geld voor over om goede spullen te kopen zodat de alts sneller kunnen levelen.

Een nieuwe lvl10 zal dat nooit kunnen betalen, en dat is ook helemaal niet nodig omdat een nieuwe veel meer tijd zal nemen om de wereld te ontdekken terwijl een (zoveeltse) alt het meeste al (meerdere keren) meegemaakt heeft.

Zo maak ik nog wel eens sets heavy armour voor lvl 32-37 waar ik dan 400-500 silver per item voor vraag en snel krijg ook. Een set levert dan al gauw 2,5 gold op en dat kan je alleen maar veroorloven als je een rijke alt hebt.

Het valt me steeds weer op hoe veel Angmar veranderd is, hoe makkelijk het nu solo te doen is, en wat een leuke rewards sets er te verdienen is. Ik heb nu een complete armour set met allerlei aardige bonussen en een 3-delige wapens/bracelet set.
Relatief makkelijk te verdienen en het is veel goedkoper dan crafted spul (en zeker niet slechter als lvl 42-46 spul).
Gisteren m'n huntards class-quest crossbow opgehaald, en in de losse uurtjes van alles los en vast geschoten om mijn laatste drie pages te vinden zodat ik gelijk een lvl verder ben. Pages wilden niet echt droppen :( maar wel top weapon en jewelry recipes :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
lammert schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:40:
Prijzen zijn vrij stabiel op Snowbourn, al vind ik ook dat af en toe te gekke prijzen worden gevraagt, maar goed. Voor een lvl10 zou ik iig GEEN bow komen voor 100s, te belaggelijk gewoon... Ik verkocht mijn yew-bow bijv voor 15s, vrij schappelijke prijs toch?
Misschien heb je op het moment dat je zocht een paar gecritte bows gezien en die zijn inderdaad wat meer waard (mede doordat ze niet altijd critten).

Ik zou of gewoon ff wachtem met kopen en een dag later nog eens kijken, of 2 dagen wachten totdat je lvl16 bent en dan weer andere gear aan kunt. Voor lvl20 loont het zich eigenlijk helemaal niet om items op AH te kopen, je lvlt sneller dan dat je deze items kunt veroorloven.

En wat botoo aangeeft klopt inderdaad ook, iemand van highlvl heeft veel pieken, en wil met zijn alt zo snel mogelijk hoger op, een paar 100s is dan echt geen probleem.
Ik in tegenstelling vind het veel leuker om in gecritte eigen gecrafte kleren te lopen met eigen gemaakte juwelen en wapens... je zien mijn alts dan ook zelden rondlopen met items van iemand anders.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:56:
Ben jij een beetje out of your mind hey? LOTRO spelen on 5 uur 's morgens... *tikt op zijn voorhoofd* En ik maar denken dat IK er verslaafd aan was... :P

Ik heb inmiddels overigens op Evernight het geweldige aantal van 73 goldfarmers die door aanwijzingen van mijn kant gebanned zijn. Heerlijk gevoel als er weer een af gaat en ik moet zeggen dat ik op Evernight al in tijden geen spam van gold-farmers meer heb gezien...
Allereerst sliep ik om 9 uur gisteravond, en was ik om 4 uur wakker. Dusch.

Mijn recordaantal tickets haal je denk ik niet in hoor :P Daar ben ik trots op namelijk. Ben ondertussen wel een kinship op het spoor wat bestaat uit goldfarmers. Alleen zonder dat ik zelf goud ga kopen kan ik het niet hardmaken. Persoonlijk staat de teller op 34 op Laurelin. Snowbourn weet ik niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 09-04-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:06:
[...]

Allereerst sliep ik om 9 uur gisteravond, en was ik om 4 uur wakker. Dusch.

Mijn recordaantal tickets haal je denk ik niet in hoor :P Daar ben ik trots op namelijk. Ben ondertussen wel een kinship op het spoor wat bestaat uit goldfarmers. Alleen zonder dat ik zelf goud ga kopen kan ik het niet hardmaken. Persoonlijk staat de teller op 34 op Laurelin. Snowbourn weet ik niet meer.
Gelukkig is mijn missie niet het inhalen van jouw recordaantal tickets.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister in Carn Dum heb ik 2 nieuwe wapens gekregen. Een mooie offhand dagger (Augar) en een mainhand mace. Die beide echt stukke beter waren dan mijn vorige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:26:
Gister in Carn Dum heb ik 2 nieuwe wapens gekregen. Een mooie offhand dagger (Augar) en een mainhand mace. Die beide echt stukke beter waren dan mijn vorige :D
Welke mob dropped die dagger? En de Mace is zeker Hausdrepa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:28:
[...]

Welke mob dropped die dagger? En de Mace is zeker Hausdrepa :+
True !
Helcham dropt de dagger.

Muer had jij nou al alle 3 de deeds bij UtMoM ? Omdat ik net een mailtje kreeg van de site dat er inderdaad een ingame item te winnen is ben ik maar weer gaan spelen :>

volgens het mailtje:
In all, there will be 13 Deeds that allow you to unlock 5 Stars on the Moria gate. Not all Deeds will be available right away, so check back often to discover the latest Deeds! Once you have earned all of the remaining Deeds and all 5 Stars are lit, you'll receive a special in-game item for The Lord of the Rings Online.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
MueR schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:06:
[...]
Allereerst sliep ik om 9 uur gisteravond, en was ik om 4 uur wakker. Dusch..
Logisch dan dat je om 4 uur je bed uit gaat en de pc aan zet ;)
Op zich heb je aan 7 uur slaap genoeg!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Bij mij dropte Auger van Mordirith zelf, het lijkt dus een random drop in CD

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:53:
[...]

Logisch dan dat je om 4 uur je bed uit gaat en de pc aan zet ;)
Op zich heb je aan 7 uur slaap genoeg!
Mjah, khad nog 400 Rich Iron Ore te verwerken met mn Metalsmith :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn jeweller is ietsje verder dan hij aan kan.. ;) Ik moet alleen nog wel journeyman masteren en alles wat daarna komt, maar hij is nu Artisan Proficient (en net level 30) en die quest die je dan krijgt is toch eigenlijk wel wat te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook op lvl 28 de quest gedaan om master jeweller te worden. Had hulp van een lvl 43 hunter kinmate die in de buurt was. Willekeurige orc mob gepakt, en gekillt door hunter. Gelijk de gemdrop. Makkie. Ook in de Ram Duath zelf komen is een makkie, nauwelijks aggro vanaf esteldin. Vanaf het eerste kamp in RD (weet de naam niet meer) naar de dichtsbijzijnste orcs moet je langs wat lvl 40 spiders, maar die had hunter zo afgemaakt. 10 minuten beziggeweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:18:
Mijn jeweller is ietsje verder dan hij aan kan.. ;) Ik moet alleen nog wel journeyman masteren en alles wat daarna komt, maar hij is nu Artisan Proficient (en net level 30) en die quest die je dan krijgt is toch eigenlijk wel wat te zwaar.
Probeer de artisan quest maar even op level 13 :) Daar zit mijn jeweller nu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik het dan anders zeggen..zonder hulp kan ik dat voorlopig nog vergeten.. ;) De platinum ingots zal niet zo heel lastig worden...ik kan tenslotte ook dwarf iron ingots minen...de gem daarentegen wel...

Niet dat er niemand is die bereid zou zijn me te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
zucht, vandaag een tijdje als freep gespeeld op eldar, vanaf 10 uur tot net eigenlijk, tot ongeveer half 3 waren alle keeps in handen van de creeps, maar vanaf dat moment begonnen we langzaam aan op te rukken. We pakken tol ascarnen (na 2 mislukte pogingen) en lug en direct geen creep meer te bekennen in etten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Das wel jammer idd. Gelukkig op Laurelin wel anders. Al kreeg ik het laatst maar niet voor elkaar om de aandacht van Bosszah te krijgen, ondanks zwaaien, herhaaldelijke heartseekers en weet ik wat. Hier gaat het gewoon hard teruggepakt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Wil ik vandaag geld geven aan een KS-member, maak ik een typo, gaat het naar de verkeerde persoon.

Een lvl1 in Thorin's hall, in geen 2 maanden online geweest. Goldseller probably. Ik bang dat ik mijn geld kwijt was, dant dat krijg je echt niet terug van de GM. Maar mazzel; als dit persoon niet inlogt de aankomende 2 weken, komt het automatisch terug
Gaat toch over 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het is mij ook een keer overkomen ja, erg lastig is dat. Je voelt je wel even stom.

Kheb weer eens een postje gemaakt op mn normale blog over de GMs in-game. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:33:
[...]

Probeer de artisan quest maar even op level 13 :) Daar zit mijn jeweller nu namelijk.
LOL dat wordt pittig, de jeweller artisan quest heb ik rond lvl30 gedaan, goed te doen als je een hulpje hebt, willekeurige orc neerhalen in zuid angmar en hoppa done.
De artisan cook quest daarintegen was iets pittiger, ik was toen nog lvl25 en moest giant vally in voor die boar-fang.... ieks, gelukkig ging ook hier een lvl40 kinmate mee.

De artisan Scholar-quest is ook pittig, ik heb die op lvl18 gedaan. In angmar ben je zo, maar dan dat boek halen op die berg... gelukkig is het gelukt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn champion naar level 31 getild, het was niet zo veel werk meer, maar ik had al een tijdje een setje armor voor level 31 die op me wachtte...dan moet je natuurlijk dit wel kunnen dragen.. :)

Daarna verder met mijn Lore-Master die nog steeds (eigenlijk al heel lang) level 41 was.

Gisteren kwam daar verandering in. Vol goede moed trok ik de Misty Mountains in. Een aantal beesten gingen al vrij snel neer en wat beren geslacht die ik nog moest hebben voor een quest. De laatste daarvan waren in een voor mij nog best gevaarlijk gebied, de Giant Halls.

Terwijl ik voorzichtig de eerste van 7 beren ritueel om zeep hielp (was ook al 3 levels hoger dan ik) en de trollen en reuzen ontweek, viel mijn oog op een andere quest die ik nog moest voltooien. "Warning Evil Giants". Ik molde de volgende beer en ging voorzichtig naar het bordje. Een troll stond me op een kleine afstand in de gaten te houden. Toen ik het bordje had geplaatst kwam hij dichterbij...in de tussentijd had een maatje uit de kinship me toegevoegd aan een fellowship en terwijl hij me vertelde dat hij onderweg was, vond de troll me toch iets te interessant.

Troll in de aanval, dus meteen gestunned. Lynx erop af en de eerste 2000 morale was hij al vrij snel kwijt, maar ja...hij had er 8650 of iets dergelijks, dus ik was er nog lang niet...Test of will eroverheen, weer een slordige 400 morale eraf en de lynx bleef dapper aanvallen. Rooten die handel want hij kwam alweer op me af gedreund..Snel de lynx healen, want die had nog 23 morale over.

Ik hield het eigenlijk best wel dapper vol zo...met de troll op 500 morale kwam mijn maatje aangesprint en hakte ook die laatste 500 morale bij hem weg...phew..wat een gevecht...maar ik had het overleefd. :)

De beren vielen daarna makkelijk en een aantal trollen en reuzen moesten er ook aan geloven. Een dwerg die in de buurt rondliep hielp ons hier en daar en andersom wij hem ook. Bleek al snel dat deze dwerg ietsje verdwaald was...hij zocht namelijk de plek voor book 5 chapter 3...dus wij besloten hem te helpen. Samen was ook die quest zo gedaan en had ik niet eens in de gaten dat ik in de tussentijd level 42 was geworden...op de terugweg stond er een elder mammoth tegen me te brullen en daar kan ik echt slecht tegen, dat respectloze gedrag van zo'n mammoth. Aanvallen dus. Het monster ging na een eenzijdige slachtpartij al snel tegen de vlakte...en wat bleek...daar had ik ook een quest voor..ik moest nog mammoth rings verzamelen...ok...volgende missie..for good old times sake...Mammoths killen...ze vielen met bosjes en al snel was ook die quest weer gedaan.

Gewapend met 4 afgeronde quests gingen we weer terug naar Gloin en was het helaas weer tijd om te gaan slapen...een heerlijk dagje Middle Earth weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Tip voor de (jeweller) artisan quests: ga samen met een lvl50 guardian die shieldwall up heeft. Zorg dat je op follow staat om dicht genoeg in de buurt te blijven.

Op die manier heb ik vrij eenvoudig mijn lvl14 alt uiteindelijk op GM Jeweller gekregen :P Wel grappig om te zien van hoeverre de spiders etc. je aggro'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:55:
Das wel jammer idd. Gelukkig op Laurelin wel anders. Al kreeg ik het laatst maar niet voor elkaar om de aandacht van Bosszah te krijgen, ondanks zwaaien, herhaaldelijke heartseekers en weet ik wat. Hier gaat het gewoon hard teruggepakt worden..
Hehehe, wat bedoel je hier precies mee :X. Heb ik soms iets verkeerds gedaan :). Het is een beetje lastig om te zien of iemand die 50 meter verder staat te zwaaien of zijn boog aan het gereedmaken is >:).

En heartseekers..tsja, die krijg ik vaak genoeg, gelukkig ben ik vaak raid target assist waardoor de healers me goed in de gaten houden...BUBBLE MEEEE ! Maar vaak ben ik zo gedreven dat ik me binnen no-time weer eens in het midden van de groep freeps bevindt, net uit range van de warleaders, en dan is het einde verhaal :9.

Reavers=death or dying. Maar wel een leuke class ! Blijft altijd leuk om de backline in te stormen en chaos te creeren onder de hunters. Er zijn er altijd wel een paar bij die hun stars belangrijker vinden dan het team/raid gevoel dus DF, weg dps :).

Heb eergisteren nog wel een leuk rp moment gehad met Boszzah voor de deur bij TR. Er waren zo'n 4 freeps aanwezig, en ik kwam rustig aangewandeld, niemand die me aanviel. Na wat om het kampvuur te hebben gezeten/staan, kon ik duidelijk maken dat ik wel een 1vs1 tegen de champ wilde. En ook gewonnen, yay ! ( niet tot het einde gegaan, toen ze nog 200hp had ben ik gestopt met aanvallen, zelf had ik nog zo'n 1200hp over ).

En toen werd ik ineens geganked door een burglar, goh ...wat een verassing. Sommige freeps hebben totaal geen eergevoel :).

Is mijn naam al een beetje bekend aan t raken bij de freeps :D, probeer zelf altijd leuke gevechten te creeren, zo min mogelijk te campen/farmen, en kom nooit in de buurt van freeps GY of Capital. Wordt er trouwens veel gecampt bij freeps capital ? Hoop t niet. Afgelopen zondag stond er gewoon een volledige freep raid bij grams te campen...en dan bedoel ik echt gewoon voor de deur, naast de Rock ! Uiteraard hielden ze dat niet lang vol, maar toch..het idee alleen al, triest. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Gisteren het summum van domheid meegemaakt, of beter, tegengekomen. Echt, dit heb ik van mijn leven nog niet meegemaakt. Het had een heel hoog WoW-gehalte. Ik bedoel kiddy reactie met kiddy woordjes. Een domme scheldtirade. Ignore volgde. Het relaas van een bewogen avond…

Hij: lvl 45 guard, laten we hem Rudy noemen.
Ik: lvl 45 guard

Gingen samen op stap in Angmar, meerbepaald het fort/de stad Donnvaile. Eerste zones waren easy kills, lvl 44-45 non-elites. Enkele doosjes verzameld, enkele NPC’s gesproken. En weer verder in het fort/stad, tot de eerste elite tussen de mobs verscheen. Leek niet zo moeilijk. Een elite met 8k moral. Op zich een haalbare kaart. Buffed hadden wij iets van een 3.3k moral elk. Ik koos voor 1H+shield. De andere guard wilde met zijn nieuwe 2H axe zwaaien. Nou, dat mocht hij best.

Na dit groepje stonden we plots voor een poort die bewaakt werd door 3 van deze elites. 3 Elites, even slikken. Zouden we niet halen. Hup, wij terug. Wachten en volk zoeken. Geen reactie. Richting safe zone en wat inhakken op de respawns. De respawntiming van onze eerste elite was niet al te best. Na 1 minuut op hem inhakken popten 2-3 andere non-elite mobs uit de grond. Ging op zich wel. Niet echt goed afgesproken, ik nam de elite, hij pakte de kleine garnalen eerst.

Ik zag dat Rudy het wat lastig kreeg met zijn 2H nu. Zijn morale ging harder omlaag dan dat hij dmg uitdeelde. Ik focuste me nog steeds op de elite. 2 guards moeten in dergelijke gevallen hun plan kunnen trekken, dacht ik.

Toen Rudy zijn balkje 1/3 was, zet hij het op een lopen zonder meer. Hij neemt zijn boog. Zo zou hij mij echt goed helpen ja. De mobs kwamen tijdelijk op mij terecht. No prob. Zat nog op de helft van mijn morale. Goed, de elite ging neer.

Op de één of andere redenen vermeerderde dat groepje non-elites stelselmatig: respawn, patrol, leeroyism vanwege onze Rudy? Ik had de indruk dat onze Rudy een beetje voor de gein, omdat hij merkte dat hij het niet kon trekken, voor de lol bij wijze van suicide een groepje bijpullde. Een deel kwam op hem terecht, een deel op mij. 5-6 lvl 44 mobs.

Resultaat: Rudy legt vrij snel het loodje. Ik hield het wat langer uit, selfheal en potion. Uiteindelijk nam ik de benenwagen. Ik kreeg de mobs niet los, zat in een drukbevolkt gebied zodat ik met een safetyrun voorzichtig moest zijn om geen andere mobs te pullen. Ik heb gegokt, maar verloor. Enkeltje richting lijkenhuis dan maar. Ik spawn naast ene Rudy. Dag Rudy. Krijg ik een scheldtirade te horen. Een stortvloed woorden die beginnen met –n en eindigen op noob en andere gein. Slechtse tank die hij ooit tegenkwam, dat soort slap gelal. Ja, moet je als guard vooral zeggen.

Heb na zijn toespraak gevraagd hoe oud hij was… Why, vroeg hij. Was een statement, heb hem niet meer geantwoord en middels het ignore commando zijn ten toongespreide levenswijsheid abrupt beëindigd. Hoe dan ook. Ik was er niet goed van. Hoe kan zo een geweldig spel door dergelijke klojo’s worden gespeeld?

Een guard die met zijn boog staat te knallen, is 1) geen zicht en 2) totaal zinloos omdat hij zip dmg doet.

Als ik als guard merk dat m’n 2H aanval met overpower buff zorgt voor een snel teruglopend morale balkje, maak ik een afweging: gaat mijn mob snel genoeg dood en houd ik 2H aan of moet ikzelf overschakelen op lijfbehoud-modus. Wanneer ik kies voor dat laatste schakel ik in-combat over op 1H+shield+defence stance, en lever ik met plezier wat aan dmg-potentie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Tsja... ze lopen er tussen he.
Kereltjes die denken dat ze zelf de beste speler van de server zijn en alle andere spelers van "hun" class n00bs zijn.

/ignore is idd het beste middel :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hur

Dit gebeurt je af en toe en ook soms ben ik een beetje verontwaardigd op dat moment. Een groot vraagteken ontstaat er boven mn hoofd met de vraag: ik kan me het niet eens voorstellen om zo te reageren als ik met iemand een FS geniet.

Mocht ik echt met een noob spelen, dan geef je aan het einde aan dat je even iets anders gaat doen. Bij beginnelingen ben ik altijd voorzichtig en veelal geef ik liever tips.

Maar, er zitten gasten bij die hun klasse niet waard zijn en altijd maar eigenwijs de verkeere kant op rennen, in regen periode alsnog pullen, etc. Daarom speel ik nauwelijks tot nooit met PUG's. Als ik er mee speel ga ik ervan uit dat het niks is, dan kan het alleen nog maar meevallen. Speel met vrienden of kinmates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^ jeez wat een verhaal, maar deze gasten kom je wel eens tegen jah... Ik wil niet zeggen dat ik nooit fouten maak, maar deze actie was vrij strak.... Goed het loopt niet goed af, maar why die scheldparty?? Je hebt er goed aan gedaan er niet op in te gaan en hem op /ignore modus te zetten.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook weleens in FS gezegd: Run! ( en dan ben ik captain of healer die allerlei middelen hebben om zichzelf te redden in volledig battle) maar als ik ik zeg: run, dan is het echt nodig en ik wil liever niet wipen + $$.

Dan ren je met een groepje, maar blijft er toch één of twee achter die doodgaat en daarna jou helemaal verrot scheldt, omdat je het wel zou kunnen redden. Je bent dan een coward.

Maar het zijn toch mensen met wie speelt en ook met hen zou je in de kroeg of op het werk helemaal niet kunnen opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XkdIKLt9MG7WGmSHMZDHpJIR/full.jpg

3,5K wipe, bah!

Twee newbies (Minstrel en Loretard) bij ons die het weliswaar heel goed deden maar op het crusiale moment net iets te laat reageerden waardoor ik niet meer in staat was om de aggro van Galadhriel af te krijgen en ze dus het loodje legde :|

Thaurlach had deze avond sowieso veel zin om continue Galadgriel te taggen ipv van de MT. Zelfs als ik (ik had geen MT duty deze keer) alleen met de boog schoot kreeg ik regelmatig de aggro naar me toe (en de MT is echt een hele goeie, dus daar lag het niet aan), dus moest ik steeds naar de Rog rennen, deze weer positioneren maar Galadhriel stond toch vaak net in z'n AoE range. Volgende keer moet de groep zich meer op de positie van Galadhriel richten zodat de MT de Rog exact met z'n zijkant naar haar kan zetten.

Na de raid nog 2 uurtjes pages lopen grinden voor m'n Huntard maar geen geluk. Ik heb nog twee boeken open met elk één ontbrekende page, maar waar ik ook ging, Gobbo's in MM of Angmar, Iron Crowns in Angmar of bij Bitter Stairs, geen drops.
Naja iig een stuk of 100 Angmarin voor de advanced Slayer deed (+1 Justice) af kunnen strepen en aangezien ik genoeg dp heb om constant enhanced xp te krijgen, schiet het lvl wel lekker op :).

Halverwege naar lvl47, ik ga wat Rift-coins doorschuiven zodat ik wat leuke Rift-camp barter items kan kopen zodra ik op 47 zit.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Jorg, in welke Kin op welke server speel je? Is de Kin Eng- of NL-talig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
booto.. op 3,5k wipen is zuur ja. Het is wel vaag ook dat de tank de aggro verliest.
Als ik thaurlach tank dan begint het op het moment dat de linker en rechter riviertjes gepurified zijn al met aggro trekken. Volgens mij heb ik tegen de tijd dat de groep terug is van de everseer zoveel aggro opgebouwd dat ie haast nooit meer op iemand anders gaat. Op 12k doe ik die engage skill en evt. nog een challenge erbij waardoor hij niet meer van me af gaat tot z'n einde.

Wij houden hem altijd met z'n rug naar de elf toe zodat er heel weinig kans is dat ie haar toch mee pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Jorgasme zit in de kinship Foundations of Stone, op Laurelin. Volgens mij een engelstalige kinship. Ik zwaai vaak naar hem als ie weer eens net voor mij bij een sharddropper is. Al was ie laatst wel blij dat ik hem even kwam helpen in de misty mountains :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Heb ik eens tijd om te spelen wegens dagje vrij. Liggen alle realms plat. Ook Lotro-Europe. Was gisteren maintenance, toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 11-04-2008 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hurtebise schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:18:
Heb ik eens tijd om te spelen wegens dagje vrij. Liggen alle realms plat. Ook Lotro-Europe. Was gisteren maintenance, toch?
Pfews, gelukkig moet ik vandaag werken, je zal idd maar vrij hebben, ben je mooi de klos :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat klopt, maar dat was toch echt rond een uurtje of 14.00 wel voorbij hoor.. ;)

Ik heb gisteravond heerlijk genoten van allereerst een nieuw personage levellen voor de kinship, die als bank-achtig iets zal dienen voor materials etc...iets eenvoudiger craften...

Met speels gemak werd level 10 gehaald..en toen was ik het eventjes beu en ben ik weer teruggegaan naar mijn Lore-Master van level 42. Een van de quest die ik had was om naar de Ettenmoors te gaan en ach..waarom ook niet...dus ik ging daarheen en kwam net binnen in een druk moment..er werd gevraagd om raid leden..en naja...waarom ook niet. Ik begreep best dat ik op level 42 weinig kon uitrichten en dat begreep de raid ook, dus ik werd voornamelijk als lokaas gebruikt voor de creeps en om te stunnen en te rooten, want gek genoeg lukt dat nog wel op level 42.

Het was allemaal te doen bij Tol..dat lag namelijk eigenlijk wel continue onder aanval van de creeps en we moesten dus alle zeilen bijzetten om Tol te behouden. Wat ook niet meehielp was dat TR door de creeps was bezet en we dus aardig wat dread op onze dag kregen. Toch hielden we goed stand. Ik deed zelfs wat damage bij de creeps en heb er zelfs 1 of meerdere de final blow gegeven. Na een uurtje of 2 spelen had ik een halve ster bij elkaar gespaard, dat was me nog nooit eerder gelukt. Ik ben inmiddels hard opweg naar een hele ster, die je (als ik het goed heb) bij 1500 Renown krijgt.

Zonder raid was het me uiteraard nooit gelukt, toch deed ik het wel netjes. Heb uiteindelijk (slechts) 4x het loodje gelegd...geloof me...de meesten gingen vaker neer. ;) Ook de creeps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Huh, een storage mule levellen? Die worden bij mij aangemaakt, doen niet de startinstance en gaan meteen rotzooi opslaan hoor.

Overigens is het een halve ster per 100 rating boven de 1000.

[ Voor 20% gewijzigd door MueR op 11-04-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zetten hem in de housing area bij de kinship house..en daar mag je nog niet komen tot je level 15 bent..vandaar.. ;)

Oh kijk...kun je zien hoeveel ik weet van de Ettenmoors, dan zal ik zelfs even een hele ster hebben gehad maar het niet hebben gezien.. :P Ik heb namelijk even op een rating van 1211 gezeten..

Dus de renown is eigenlijk alleen maar bedoeld voor de rank die je hebt...doet dat dan feitelijk nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Erhm, vanaf level 15 kan je een huis kopen. Het bezoeken van de housing instance kan op level 1 al hoor.

Renown is belangrijker dan rating hoor. Renown bepaald inderdaad je rank en daarmee kan je diverse stukken armour, wapens, cosmetische kleding en zelfs paarden kopen. Rating is iets wat je wint en verliest, renown is blijvend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:03:
Oh kijk...kun je zien hoeveel ik weet van de Ettenmoors, dan zal ik zelfs even een hele ster hebben gehad maar het niet hebben gezien.. :P Ik heb namelijk even op een rating van 1211 gezeten..

Dus de renown is eigenlijk alleen maar bedoeld voor de rank die je hebt...doet dat dan feitelijk nog iets?
Met hogere ranks kan je armor kopen als freep, als creep kun je extra spells/traits kopen bij hogere ranks.

Mijn advies: Kijk alleen naar je renown/infamy en niet naar je rating. Want als je gaat spelen voor het behoud van je sterren ( en bij 1 keer dood ben je zeer waarschijnlijk gelijk 1 volledige ster kwijt ) doet dit niet veel goeds voor je speelstijl. Dit wordt dan namelijk erg laf, te snel op de vlucht slaan ipv vechten tot het einde met de kans het tij te keren.

Zag gisteren een 2,5 star guardian....omg.....die was dus uiteraard gelijk primary target voor de gehele creep raid(s).

Dus probeer het gewoon naar je zin te hebben, en leuke gevechten te creeren, want sterren komen en gaan zo snel, dat hierop focussen geen zin heeft. Al zul je met level 42 wel een aantrekkelijk doelwit zijn voor creeps, zeker met de class loremaster, die zijn niet erg geliefd, hahaha, zal vast niet komen door de overvloed aan stuns/roots/dazes/etc die ze hebben :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:18:
[...]

Zag gisteren een 2,5 star guardian....omg.....die was dus uiteraard gelijk primary target voor de gehele creep raid(s).
Mijn hunter heeft 2,5 sterren. Ik word alleen niet zo vaak getarget om een of andere reden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:56:
Wil ik vandaag geld geven aan een KS-member, maak ik een typo, gaat het naar de verkeerde persoon.

Een lvl1 in Thorin's hall, in geen 2 maanden online geweest. Goldseller probably. Ik bang dat ik mijn geld kwijt was, dant dat krijg je echt niet terug van de GM. Maar mazzel; als dit persoon niet inlogt de aankomende 2 weken, komt het automatisch terug
Gaat toch over 5G
Je stuurde je gold naar Legolahahas ipv Legolohahas? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach nee, die sterren interesseren me ook bitter weinig..viel me alleen ineens op dat ik een halfje had... :P

Ik was inderdaad een aantrekkelijk doelwit..vandaar dat ik ook als lokaas werd gebruikt..dat werkte prima..en ik kan mezelf nog redelijk in leven houden...Kwam er ineens een troll op ons afgerend, ik zijn power eraf trekken en weer doorverdeeld aan de minstrels...kon precies lang genoeg op afstand blijven..en zonder power kan de troll bitter weinig uitrichten...

Enige waar ik gewoon niet mezelf tegen KAN wapenen zijn die verrekte wargs die in stealth ineens bovenop je staan en je stunnen om je vervolgens met z'n 5-en tegelijk ritueel te slachten..maar dat maakt het ook wel weer mooi.. ;)

En dat een Lore-Master bij de Creeps niet zo geliefd is...dat kan ik begrijpen...ga mijn best doen zo "niet-geliefd" mogelijk voor ze te worden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:22:
Mijn hunter heeft 2,5 sterren. Ik word alleen niet zo vaak getarget om een of andere reden :D
Vraagt heel onschuldig *Wat is jouw ingame naam ook al weer?*.

En ja, het is wel een beetje logisch dat hunters sneller een ster zullen krijgen dan melee. Naar mijn mening moet een guard/champ vooraan in het gevecht staan, en dan is de kans op het verkrijgen van een ster erg minimaal. Denk dat ik momenteel op zo'n 900 rating zit :D. ( maar ja, ben dan ook een reaver, hehehe), en ben dus verplicht suicide runs te doen wanneer ik meer dan 0,5 ster zie verschijnen naast mijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
JohnnyV76 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:06:
Als ik thaurlach tank dan begint het op het moment dat de linker en rechter riviertjes gepurified zijn al met aggro trekken. Volgens mij heb ik tegen de tijd dat de groep terug is van de everseer zoveel aggro opgebouwd dat ie haast nooit meer op iemand anders gaat. Op 12k doe ik die engage skill en evt. nog een challenge erbij waardoor hij niet meer van me af gaat tot z'n einde.
./.
Wij houden hem altijd met z'n rug naar de elf toe zodat er heel weinig kans is dat ie haar toch mee pakt.
Is bij ons normaliter ook het geval, maar Thaurlach wilde deze keer slecht blijven plakken :'(
./.
De Balrog doet front en rear AoE, dus je jan 'm het beter met z'n zijkant naar de elf en de rest van de groep zetten :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:36:
Enige waar ik gewoon niet mezelf tegen KAN wapenen zijn die verrekte wargs die in stealth ineens bovenop je staan en je stunnen om je vervolgens met z'n 5-en tegelijk ritueel te slachten..maar dat maakt het ook wel weer mooi.. ;)
Ehmm, Stun immunity? :X Dit icm de trait. >:)

Ik ben met mijn Loremaster pas 16x gedood en heb al 2400 kills. :D

Simpelweg van de zerg wegblijven en niet gaan campen scheelt een hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:36:
Met stun-immunity en shadow-mitigation haal je de angel wel uit de wargs hoor, al word het moeizamer met meerdere wargs tegelijk, ook geeft tar en AoE root/stun/daze meestal wel een goede kans om weg te komen (maar zodra je bij je raid uit de buurt bent lopen je overlevingskansen ernstig terug :P )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:12:
[...]

Ehmm, Stun immunity? :X Dit icm de trait. >:)

Ik ben met mijn Loremaster pas 16x gedood en heb al 2400 kills. :D

Simpelweg van de zerg wegblijven en niet gaan campen scheelt een hoop. :)
Stun immunity heb ik niet hoor.. :S welke trait zou dat moeten zijn dan?

Campen doe ik zeker niet, maar ik was een paar keer heel even mijn raidgroep kwijt omdat die even ietsje sneller op weg terug gingen dan ik...en er hoeft maar een paar meter tussen jou en je groep te zitten en je bent zo dood als een spreekwoordelijke pier.. :P

Je bedoelt zeker Sign of Power: Righteousness, da's leuk..maar ik zit niet continue die te casten hoor.. ;) Die stun immunity is dan ook hooguit 30 seconden voor zover ik weet...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:56:
[...]

Vraagt heel onschuldig *Wat is jouw ingame naam ook al weer?*.
Jij was toch Boszzah? Ik heb laatst nog naar je staan zwaaien in Lugazag, je wilde me alleen niet aanvallen. Overigens staat mijn in-game naam in mn signature :P

[ Voor 8% gewijzigd door MueR op 11-04-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:14:
Je bedoelt zeker Sign of Power: Righteousness, da's leuk..maar ik zit niet continue die te casten hoor.. ;) Die stun immunity is dan ook hooguit 30 seconden voor zover ik weet...
60sec met trait.. Je hebt kennelijk nog niet alles door van een Loremaster. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:30:
[...]

Je stuurde je gold naar Legolahahas ipv Legolohahas? :+
Zoiets ja, maar ik houd de naam voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:26:
[...]

60sec met trait.. Je hebt kennelijk nog niet alles door van een Loremaster. >:)
Welke trait bedoel je dan? Als je dat nu eens gewoon zegt...wie weet heb ik die al...en nee, ik ben geen Lore-Master guru ofzo..ik weet nog niet alles...maar ik speel mijn Lore-Master ook meestal in een fellowship waarbij ik crowd control en power-sharing doe...daar ligt meestal dus ook mijn focus...

Niet zo lopen "MOAW-en" he waarde collega...gewoon zeggen welke trait je bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Op m'n guardian heb ik 3 sterren omdat ik het wel leuk vind staan bij mn main char. Ik speel dan ook een beetje lafjes op mn freep en daar ben ik niet trots op. Om dit goed te maken speel ik eigenlijk alleen maar op mn creep welke ook 50% meer infamy heeft dan mn freep renown heeft.

Ik hoop dat de defiler wat meer balans in de moors brengt want de skills van de freeps zijn zwaar overpowered vergeleken met die van de creeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:13:
Op m'n guardian heb ik 3 sterren omdat ik het wel leuk vind staan bij mn main char. Ik speel dan ook een beetje lafjes op mn freep en daar ben ik niet trots op. Om dit goed te maken speel ik eigenlijk alleen maar op mn creep welke ook 50% meer infamy heeft dan mn freep renown heeft.
Hehehe lol, tsja, je kent het spreekwoord ( die in mijn persoonlijke woordenboek staat ):

Every star gained, is respect lost.

:9~

Zit nu rond de 86.000 infamy, dus ga langzaam naar rank7 toe >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:51:
[...]

Welke trait bedoel je dan? Als je dat nu eens gewoon zegt...wie weet heb ik die al...en nee, ik ben geen Lore-Master guru ofzo..ik weet nog niet alles...maar ik speel mijn Lore-Master ook meestal in een fellowship waarbij ik crowd control en power-sharing doe...daar ligt meestal dus ook mijn focus...

Niet zo lopen "MOAW-en" he waarde collega...gewoon zeggen welke trait je bedoeld...
Weet niet uit me hoofd welke, ik speel dan ook geen lotro meer.

De trait beschrijving zegt iets in de trend van: "This trait also improves the effect of ******* and *******"

Moet je maar eens alle beschrijving afgaan in je deedlog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Every star gained, is respect lost.

en uiteraard geldt het omgekeerde ook:

Every star lost, is respect gained.

Ik zit pas op 15k infamy dus het eerste doel is rank 5 met de rallying howl en de race trait "4 legged foe".

Ben maar wat DP aan het sparen voor als de defiler uitkomt. Weet nog niet of ik die ga spelen maar just in case. Zo niet dan roll ik nog wel een andere class of ga af en toe lekker rammen met een troll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:51:
Jorgasme zit in de kinship Foundations of Stone, op Laurelin. Volgens mij een engelstalige kinship. Ik zwaai vaak naar hem als ie weer eens net voor mij bij een sharddropper is. Al was ie laatst wel blij dat ik hem even kwam helpen in de misty mountains :P
Ah wat fijn dat je vragen aan mij voor mij beantwoord ;) . Kan je ook even op mn werk komen, maakt mn dag wat korter?

Muer geeft me idd vaak de hand en met hem ouwehoer ik soms een beetje. Goede gast zeker weten.

Ik zit al vanaf de release op Laurelin en daar heb ik nooit spijt van. In principe veel aardige mensen. Dat zeg ik omdat het aantal keren dat ik gezeik heb vrij minimaal is tegen de goede ervaringen. Ben al lange tijd niet meer ge-ninja-ed ( nee, Muer, dit is geen uitlokking ;) ).
Alles met 'Asp' in de naam ben ik dan wel en ik swap aardig rond tussen chars. Foundations of Stone is mijn tweede kinship en daarmee gaat alles wel goed. Op 1 persoon na, allemaal aardige mensen en wat oudere mensen. Die ene persoon is jonger, gebruikt kin chat als een vervanging vanzijn msn en houdt ervan de aars van de kinleader te likken. Maar feit is dat het een steengoede GRD is die nooit wat verzaakt en de kinleader zo opvolgt als MT.

Het is idd een engelse kinship (wat ik ook wel fijn vind) met 6 nederlanders tussen 25 - 45 jaar( allemaal ex wow). Er wordt geraid/gequest en geholpen. Het is geen Legioen van Eriador, dus een vrij compacte kinship waar bijvoorbeeld iedereen elkaars alt weet en ook hun main vocation. Dat werkt gewoon prettig vooral met kinhouse, kinmules, website met bank/vault/raid systeem. Het bijzondere is dat er geen egoisme of gierigheid bestaat, waardoor een kinbank ook echt werkt. Ik heb nog nooit hoeven te betalen voor een crafting en items/mats worden vrij rondgestuurd. Zo kocht er van de week iemand de Sigil of War op de AH voor iemand anders, omdat hij in de aanbieding was en die ander dat ene item nog nodig had.

Dat werkt gewoon lekker.

Weinig gespeeld trouwens laatste week. Ik zit daarbij een beetje te twijfelen of en welke 5de char ik wil aanmaken. Als die add on komt, dan komen er twee classen bij die ik Wil spelen, maar ik weet niet of er een extra char slot bijkomt. Daarbij blijft GRD/LM/BRG over en die classen zijn al goed bemand binnen de kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag laatst in Annuminas een guardian met 5 sterren, dat vond ik helemaal ziek. :| Ik vraag me echt af hoe ie dat bij elkaar heeft gekregen, guardians lijken me niet echt een class die zoveel sterren zou moeten hebben... Vooraan op de frontlinie enzo, en dan ga je allicht wel is dood...

Ik krijg echt zin in boek 13. Moet alleen nog boek 11 en 12 afmaken, en daar heb ik weer minder zin in... :S Nja, ik zie wel. Misschien kom ik dit weekend wel een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:20:
Ik zag laatst in Annuminas een guardian met 5 sterren, dat vond ik helemaal ziek. :| Ik vraag me echt af hoe ie dat bij elkaar heeft gekregen, guardians lijken me niet echt een class die zoveel sterren zou moeten hebben... Vooraan op de frontlinie enzo, en dan ga je allicht wel is dood...

Ik krijg echt zin in boek 13. Moet alleen nog boek 11 en 12 afmaken, en daar heb ik weer minder zin in... :S Nja, ik zie wel. Misschien kom ik dit weekend wel een eind.
Wees blij dat je nog kan spelen! :o

Naja, leven zonder lotro bevalt me best goed, dus twijfel of ik, nadat mn pc weer werkt, nog eens ga beginnen.

Lotro is echt een BSOD feestje voor mij op dit moment |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat herken ik wel Jorgasme...bij ons in de kinship komt op de chat ook regelmatig de vraag of bepaalde items voor iemand interessant zijn en zo ja, dan worden die meteen zonder blikken of blozen verstuur. (uiteraard first come, first served)

Ook crafting wordt regelmatig gewoon gedaan voor een ander zonder dat daarover gezeurd wordt. Het kinhouse wordt door ons samen betaald, iedereen draagt zijn steentje bij middels periodieke betalingen aan de kinbank..die daardoor op dit moment een zeer gezonde balans heeft en geen enkel probleem zal hebben om de kinhouse in stant te houden.

Sterker nog ik was laatst braaf wat rond aan het rennen voor de fun...niks bijzonders aan het doen, behalve hier en daar een beer slachten ofzo...krijg ik ineens een berichtje op de kinchat aan mij gericht...waarom ik in godsnaam nog met armor rondliep dat ver beneden mijn level was...ik antwoordde dat ik daar nog geen betere versies voor had...en twee minuten later had ik een complete nieuwe uitrusting in mijn mailbox...

Zo had er laatst ook iemand 50 Ancient Iron Ingots nodig, ik had ze toevallig en ik heb ze meteen verstuurd. Geen probleem...bij Karwei.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:30:
Dat herken ik wel Jorgasme...bij ons in de kinship komt op de chat ook regelmatig de vraag of bepaalde items voor iemand interessant zijn en zo ja, dan worden die meteen zonder blikken of blozen verstuur. (uiteraard first come, first served)

Ook crafting wordt regelmatig gewoon gedaan voor een ander zonder dat daarover gezeurd wordt. Het kinhouse wordt door ons samen betaald, iedereen draagt zijn steentje bij middels periodieke betalingen aan de kinbank..die daardoor op dit moment een zeer gezonde balans heeft en geen enkel probleem zal hebben om de kinhouse in stant te houden.

Sterker nog ik was laatst braaf wat rond aan het rennen voor de fun...niks bijzonders aan het doen, behalve hier en daar een beer slachten ofzo...krijg ik ineens een berichtje op de kinchat aan mij gericht...waarom ik in godsnaam nog met armor rondliep dat ver beneden mijn level was...ik antwoordde dat ik daar nog geen betere versies voor had...en twee minuten later had ik een complete nieuwe uitrusting in mijn mailbox...

Zo had er laatst ook iemand 50 Ancient Iron Ingots nodig, ik had ze toevallig en ik heb ze meteen verstuurd. Geen probleem...bij Karwei.. :P
Zit jij soms bij de sanctuary. Daar komt dit zo regelmatig voor.
Heb zelf deze week voor iemanddie fel meespeelt, vet tanked en daardoor hoge onkosten heeft een inzamling gehouden om een paard voor hem te kunnen kopen. Legde zlef bijn 2G bij. Zo moet dat werken is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, bij The Prophets op Evernight...erg fijne kinship al zeg ik het zelf...zit er al bijna vanaf het begin bij...we hebben nu bijna Lifespan Rank 9 bereikt..een slordige 160 leden en gewoon heel veel fun...

Met mijn main karakter heb ik al een keer iemand die ik in een fellowship mee had...zat nog niet eens in onze kinship ofzo..1G cadeau gedaan omdat die op level 43 nog rondrende zonder paard en ik het toch nog had.

Kan mij het nu schelen of ik enorm veel G heb..zolang ik maar genoeg heb dat ik alles kan repareren en kopen wat ik echt nodig heb...zal het mij echt helemaal worst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:20:
Kan mij het nu schelen of ik enorm veel G heb..zolang ik maar genoeg heb dat ik alles kan repareren en kopen wat ik echt nodig heb...zal het mij echt helemaal worst zijn.
Helemaal mee eens, wat heb je aan stinkend rijke characters als je ooit stopt met spelen (Die fout heb ik vaker gemaakt :$ ) Uitgeven is leuk :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Bij ons is er een gozer in de kin die, geloof het of niet, meer dan 700G heeft.

Maargoed, hij zit dan ook 80% van de tijd de grinden en 20% te raiden. Dat leverd aardig wat op. (veel classgear en recipes verkocht)

Kan het screenshot niet meer tonen, inmiddels zal zijn aantal G wel veranderd zijn. Maar toch, 700G is echt enorm veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat is ziekelijk. Maarja, in the land of the MMORPG, the jobless man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Naja, hij heeft ook behoorlijke meevallers gehad, als je op 1 dag 5 stukken classgear vind en ze voor een totaal van 190G verkoopt ben je wel binnen.

Ik ben zelf nooit boven de 25G uitgekomen, ik heb een gat in me hand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik gewoon niet eens leuk om zoveel G te hebben. Je hebt er niks aan, kunt in feite zo'n beetje alles kopen enzo. Geld moet rollen..en zeker in LOTRO.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mijn max zat op 70G, maar dat was inderdaad binnen een paar dagen gereduceerd tot 15 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
En ik dacht dat ik al aso was met mn 200G.
Ik heb regelmatig bij bisil blood-axe gestaan en met de shards armours gemaakt die je dan tussen de 3,5 en 6 gold kon verkopen (afhankelijk van de markt). Ik ging dan bijvoorbeeld bij z'n spawnplek staan als ik niet per se wilde lotro-en en ging ondertussen internetten terwijl ik op mn G15 mn health in de gaten hield. Als dat omlaag ging moest ik even alt-tabben en bisil of ander gespuis van hun moraal ontdoen.

Zo leverde dat nog best wat shards op in de loop der tijd en dus ook aardig wat gold.
Op zich ben ik niet zo'n krent als het lijkt want ik deel binnen het kinship wel eens 500s hier en daar uit voor mensen die hun repairbill niet kunnen betalen. Bovendien aan de kinchest een donatie gedaan van ruim 100 hope pots (glorious en brilliant) wat toch ook een redelijke waarde vertegenwoordigt.

Laatste tijd doe ik dat amper meer omdat het creepen gewoon veel leuker is. Ik weet iig wel dat ik met een expansion snel dingen zou kunnen kopen als ze beschikbaar komen. En mocht ik ooit stoppen :X dan geef ik het wel aan mensen die nog door spelen of ik verkoop het voor echt geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Sommige spelers vinden het nu eenmaal leuk om een game in een game te doen, maw beleggen/handelen binnen lotro. Ik werk vaak samen met iemand die op dit moment boven de 1500 G zit (ja er staat vijftienhonderd!). Toch heeft 'ie een normale baan en hij heeft ook tijd zat om te questen, te raiden en sociaal te doen. Toch vind je 'm heel vaak in AH.

Hij geeft z'n spullen zeker niet gratis weg maar is ook niet te beroerd om kin en/of vriendenprijsjes te rekenen.

Zelf geef ik niets om gold zolang ik maar genoeg heb om mijn toons uit te rusten met wat ik wil (redelijk makkelijk aangezien ik overal GM in ben) en niet ziek hoef te zijn van repairbills.

Momenteel zal ik iets van 30G totaal hebben en dat is voor mij genoeg voor een onbezorgd leventje in Middle-Earth :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Daar heb ik inderdaad ook geld mee verdient... handelen op de AH.
MM silver ingots bijvoorbeeld.. die raak je snel kwijt voor 1,95G.
Als je dus een stack ziet staan met een buyout van 1,5G dan loont dat best om het op te kopen en weer voor 1,95 erop te zetten.

Soms heb je wel eens mazzeltjes als er een engraved beryl ring recipe voor 200s buyout staat die je dan voor minimaal 3,5G kunt verkopen :)

zo heeft iemand in ons kin ooit een silver voice armour item gekocht voor 20s buyout. Durf te wedden dat er iemand 20G voor wilde vragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die is ook wel heel dom geweest dat ie hem niet gecancelled heeft, maargoed, domheid dient afgestraft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar leer je immers van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die moderator kitteh heb ik laatst nog gebruikt :D
http://forum.xboxic.com/showthread.php?t=2372

Overigens zijn ze allemaal afkomsting van http://icanhascheezburger.com/

[ Voor 28% gewijzigd door MueR op 11-04-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Lawl @ dat topic, echt te mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24
JohnnyV76 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:24:
Daar heb ik inderdaad ook geld mee verdient... handelen op de AH.
MM silver ingots bijvoorbeeld.. die raak je snel kwijt voor 1,95G.
Als je dus een stack ziet staan met een buyout van 1,5G dan loont dat best om het op te kopen en weer voor 1,95 erop te zetten.

Soms heb je wel eens mazzeltjes als er een engraved beryl ring recipe voor 200s buyout staat die je dan voor minimaal 3,5G kunt verkopen :)

zo heeft iemand in ons kin ooit een silver voice armour item gekocht voor 20s buyout. Durf te wedden dat er iemand 20G voor wilde vragen. :P
dan zit ik op de verkeerde server...hier zijn ze 500 tot hooguit 1G :|

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
misschien nogal een domme vraag, maar ik heb nogal wat onduidelijkheden over de raids.

Ik speel nu ook als creep in ettenmoor, en heb daar afgelopen dagen een aantal keer in een raid mee gelopen. Maar daar hebben ze het over de raid assist targets. Het is mij niet helemaal duidelijk wat daar nu precies mee bedoeld wordt. Ik heb wel ongeveer een idee, (ik denk dat dit de target is die je moet assisten tijdens een attack?? (duh..)) maar hoe en wat verder is mij onduidelijk.

Is er misschien 1 of andere raid wiki of guide for beginners? want het spel zelf dat gaat allemaal prima, maar bepaalde termen die tijdens een raid geroepen worden laten me weer een complete newb voelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
In je Social Panel (sneltoets 'O') staat onder het tabje 'RAID' een knop 'Raid Assist Window'. Klik daar maar eens op, dan zie je een aantal mensen uit de raid verschijnen in een klein venster, met wat zij targetten. Als je vervolgens deze persoon geselecteerd houdt, val je automagisch het raid assist target aan, zolang je Target Skill Forwarding aan hebt staan in je Combat Options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het in eerste instantie ook een vrij onduidelijk iets, maar als je het eenmaal gewend bent dan is Raid Assist Target een verdomd handige optie die er echt voor kan zorgen dat je geen verkeerde mensen aanvalt...

Vooral in moeilijke raids kan dat net het verschil maken is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zoontje heeft LOTRO gekregen en speelt het regelmatig, nou heb ik die buddy key ( 7 dagen trial ) geprobeerd en ik ben wel onder de indruk van LOTRO.
Via link naar de website van de e-shop van codemasters zou ik na betaling online een key kunnen kopen. Maar die link geeft bij codemasters het bericht dat het gegeven produkt niet gevonden kan worden...
Als ik nou mijn account wil verlengen, moet ik dan weer een nieuw spel kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
ja, je zal het spel moeten kopen, geen zorgen bij Bart smit en dat soort toko's betaal je minder dan € 10.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.. Bart Smit had de normale versie onlangs liggen voor 7 euro, bij Dixons lag hij voor een tientje...dus dat is allemaal best te doen.

Leuk om te merken dat het spelen door zoonlief ook kan zorgen voor interesse bij de ouders. LOTRO heeft vooral een lekker afwisselende spelersgroep...er zitten uiteraard hele jonge spelers bij, maar zeker ook heel veel oudere...in onze kinship bijvoorbeeld is het merendeel van de spelers boven de 30 jaar en dat vind ik persoonlijk wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vage schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:36:
ja, je zal het spel moeten kopen, geen zorgen bij Bart smit en dat soort toko's betaal je minder dan € 10.....
Zo weinig ? Nah..dan heb ik niks geklaagd.. :P
Maar als het al zo goedkoop geworden is...is dat ook een teken dat LOTRO niet meer wordt doorontwikkeld door Codemasters en dat het eigenlijk al aan het doodbloeden is ? Of ben ik nou iets te somber..? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:48:
[...]

Maar als het al zo goedkoop geworden is...is dat ook een teken dat LOTRO niet meer wordt doorontwikkeld door Codemasters en dat het eigenlijk al aan het doodbloeden is ? Of ben ik nou iets te somber..? :X
Ik denk dat je te somber bent. Er komt juist eind van de maand weer neiuwe content uit. Ik vermoed dat ze dusdanig veel willen verkopen dat ze het bijna gratis weggeven. In principe doen ze dat ook, want je kunt de client ook gratis downloaden dacht ik. Je betaald per maand, dus het is maar goed dat het bijna gratis is in aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:48:
[...]

IN tegendeel, deze maand komt book13 uit, een nieuwe contentupdate dwz er komt een gebied bij (met zo'n 100 quests etc), daarna komt book14, ook weer en grote update en aan het eind van het jaar de eerste betaalde expension-pack. Dus van doodbloeden is echt nog geen sprake.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Van doodbloeden is inderdaad geen sprake, ik speel pas een week of 7 en overal zijn ruim voldoende same-level medespelers te vinden om mee te questen. En content in overvloed, ben nu bij boek 2 van 13 en de boeken komen er bijna sneller bij dan dat ik ze kan uitspelen, maar ik speel dan ook maar zo'n 8 uur per week. Anyway... welkom bij lotro en dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig..bedankt ! Ben ik even blij dat mijn vrouw de hele avond naar allerlei vrouwenprogramma's op de tv kijkt..heb ik tenminste een excuus om bij de pc te zitten.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik vermoed dat ze hem nu zo goedkoop aanbieden omdat ze waarschijnlijk al de kosten eruit hebben van ontwikkelen en drukken van de cd's e.d. zodat ze daar nu niet meer (zo veel) op verdienen. Zo trek je natuurlijk wel veel mensen naar het spel toe die maandelijks gaan betalen of een lifetime abbo nemen en daar maken ze dan pure winst op.

Geheel terecht overigens want elk kwartaal ongeveer komt er nieuwe gratis content uit en en expansion is al aangekondigd zoals hierboven al vermeld. Bovendien is er zoveel te doen als je je levelcap van 50 behaald hebt. Veel mensen zeggen dat het pas begint op level 50 :)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.