Dat is een rp server?MueR schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:41:
[...]
Iemand die het licht gezien heeft !
Selectief quoten ftw!
[...]
Yup, al zijn enkele zielen verdwaald naar Snowbourn en Eldar.
[...]
Met Minstrel of Guardian zal je vrij gemakkelijk fellowships vinden, met Captain ook wel, zeker wat later in het spel. Het is met die klassen wel moeilijker soloën, maar dat is natuurlijk ook gerelateerd aan je MMO vaardigheden. Als je weet dat je op level 15 die level 30 Elite Giant niet kan aanpakken, kom je al vrij ver
Ja, al ligt de mate van RP aan jezelf. Ik heb de RP flag bijna altijd uit staan, al doe ik mn wapens enzo wel even af in de Shire. Die Hobbits zijn al zo wantrouwig, daar ga ik me niet aan wagen.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Voor iedereen die problemen heeft met LOTRO. Draaien jullie onder vista? Zo ja dan moet je de vista hotfix KB940105 uninstallen. Nadat ik dit heb gedaan liep alles weer als een zonnetje.
dat zou inderdaad raar zijn, die patch zorg nl volgens de MS site voor het volgende:
Install this update to resolve potential Graphics Virtual Address problems that may occur when running Windows Vista.
Maar goed als dat voor juo een oplossing was, zou ik het zeker eens proberen als ik dat probleem ook ondervond.
Install this update to resolve potential Graphics Virtual Address problems that may occur when running Windows Vista.
Maar goed als dat voor juo een oplossing was, zou ik het zeker eens proberen als ik dat probleem ook ondervond.
euh...ja
Ik kan helemaal niet meer gamen, na 30sec crashen de drivers of krijg ik een BSOD
ik stuur mn 9800GX2 wel terug. Lotro draaide toch al op een zacht pitje.
Ik draai al sinds release Vista, eerst Vista32, nu sinds oktober Vista64 (beide Ultimate, beide legaal). Nog nooit probs gehad, gisteren 1 keer zo'n crash gehad. Die pagina van de KB is trouwens voor het laatst geupdate eind Augustus 2007, dus dit lijkt me gewoon echt onmogelijk.Rfce schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:30:
dat zou inderdaad raar zijn, die patch zorg nl volgens de MS site voor het volgende:
Verwijderd
Ik draai onder XP Pro, dus dat zou het niet moeten kunnen zijn...Furfoot schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:48:
Voor iedereen die problemen heeft met LOTRO. Draaien jullie onder vista? Zo ja dan moet je de vista hotfix KB940105 uninstallen. Nadat ik dit heb gedaan liep alles weer als een zonnetje.
Verwijderd
Net met mijn burglar de laatste class quest gedaan. Nu mooie mace en mijn laatste legendary trait
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 21:41 ]
Nice, je bent voor de mace gegaan, volgensmij kon ook zo'n mooie dagger kiezen...ik heb 2 weken terug lvl45 berijkt met mijn burglar en direct ook even gekeken wat de laaste class-quest inhoud, maar poehpoeh, ik laat die nog ff links liggen totdat ik lvl49/50 ben denk ikVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:41:
Net met mijn burglar de laatste class quest gedaan. Nu mooie mace en mijn laatste legendary trait
euh...ja
Op lvl49/50 zijn de rewards geen drol meer waard, dus ik raad aan het op lvl45-46 te doen, zodat ze nog van nut zijn. Er zijn gewoon simpelweg veel betere daggers/maces op lvl47+ (crit one-hit).
Verwijderd
True, ben alleen voor de mace gegaan omdat ik nu 2 daggers had. En wilde mace in mijn mainhand. Binnenkort eens mijn gear gaan upgradenMOAW schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:08:
Op lvl49/50 zijn de rewards geen drol meer waard, dus ik raad aan het op lvl45-46 te doen, zodat ze nog van nut zijn. Er zijn gewoon simpelweg veel betere daggers/maces op lvl47+ (crit one-hit).
'geen drol' waard is wat overdreven
Er zijn op lvl50 idd betere keuze maar daar hangt een prijskaartje aan (moeizame/zeldzame reward/drop). Mijn burg bv gebruikt nog steed de Earring, maar de Dagger of the Night ei'k nooit, ook al is het een heel snel wapen.
Een Mirrored Mace in mainhand en een Mirrored Dagger (of bv Auger
) word doorgaans als de beste combo gezien voor burgs (behalve in EM waar je wilt varieren met damage types ivm creeps mitigations).
Mar als je in de gelegenheid bent om je classquest rewards snel te krijgen dan heb je er heel lang plezier van
Zo ben ik met mijn lvl50's voor mijn Hunter alle spullen aan het verzamelen zodat ik gelijk alles in kan leveren zodra ik 45 ding
en daarna heb ik alle tijd om de mooiste rewards/drops te gaan zoeken.
Een Mirrored Mace in mainhand en een Mirrored Dagger (of bv Auger
Mar als je in de gelegenheid bent om je classquest rewards snel te krijgen dan heb je er heel lang plezier van
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Dat heb ik ook gedaan met mn champion, want het heeft veel meer zin om je leg traits en je 2 nieuwe gear stukken van 45 naar 50 te gaan, dan dat je dat op lvl 50 doet.botoo schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:11:
Zo ben ik met mijn lvl50's voor mijn Hunter alle spullen aan het verzamelen zodat ik gelijk alles in kan leveren zodra ik 45 dingen daarna heb ik alle tijd om de mooiste rewards/drops te gaan zoeken.
Echter, alle chmp eindonderdelen kwamen uit Urugarth of waren voor 200s te koop. Maar mn minstrel heeft veel uit CD en een rune of winged dom en de putrid slime zijn voor vele chars moeilijker te verkrijgen dan de uru spullen.
Uru kan je binnen 2,5 uur clearen. CD niet. Wel kan je met de juiste keys snel de helchgam clearen. Dat dan weer wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 12:58 ]
Ik moet binnenkort ook weer eens uru in inderdaad, heb voor mijn guard nog 3 items nodigVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:58:
[...]
Dat heb ik ook gedaan met mn champion, want het heeft veel meer zin om je leg traits en je 2 nieuwe gear stukken van 45 naar 50 te gaan, dan dat je dat op lvl 50 doet.
Echter, alle chmp eindonderdelen kwamen uit Urugarth of waren voor 200s te koop. Maar mn minstrel heeft veel uit CD en een rune of winged dom en de putrid slime zijn voor vele chars moeilijker te verkrijgen dan de uru spullen.
Uru kan je binnen 2,5 uur clearen. CD niet. Wel kan je met de juiste keys snel de helchgam clearen. Dat dan weer wel.
Helaas zijn deze niet te vinden op AH, behalve dan die staart van die draak, die zag ik laatst staan, maar die mafkees vroeg er 10g voor...
Dan ga ik hem zelf wel halen
Gisteren hebben we de deed 'circle of dispair' gedaan met een aantal kinmembers. (3 guardians, 2 champions en een Captain, dus gelukkig allemaal gasten die wel een paar klappen kunnen hebben)
Je moet dan naar al die deuren toe in dat gebied rechtsonder himbar (links van rift).
Wat een suicide run was dat op het laatst, de eerste 4 waren goed te bereiken, alleen de laatste 2 wist niemand hoe we er precies moesten komen, en gelukkig staat dat gebied daar vol met 25-35k elites. (giants, drakes, wights, angmarian, noem het maar op)
Halverwege waren we ook een keer totaal de weg kwijt, we kwamen toen bij een gebied met alleen maar giants en drakes, echt niet te doen gewoon
de laatste 2 'deuren' hebben we ook gehaald door gewoon hard naar binnen te stormen, volledig gebufft en zo hard mogelijk doorrennen
Heeft weer wat repairkosten meegebracht, maar nu wel fidelity+1
Verwijderd
Wanneer komt dat Forochel gebied eigenlijk uit? Ik merk dat sommige binnen de kin minder actief zijn en 2 hebben de game verlaten. Laatste boek update was geen middel om sommige spelers te laten en blijven boeien denk ik.
Vooral diegene met 1 char en geen interesse in andere chars, zie ik minder online.
Vooral diegene met 1 char en geen interesse in andere chars, zie ik minder online.
Dat snap ik dus niet, het is zo leuk om met meerdere chars te spelen, ik heb alle 5 de slots gevuld met een ander type char, en speel ze regelmatig. Maarjah wellicht komt het daardoor ook dat mijn main nog steeds niet lvl50 heeft bereikt ;-)Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:21:
euh...ja
Ik zit in een kin met erg veel lvl50's en we doen regelmatig cash en class-item runs. Zo ga ik zaterdag met mijn tank een run doen waarbij Helch voor mijn Hunter is en Rune of Winged voor de Hunter alt van een LM. Er gaat o.a. een Minstrel mee die deze keer alleen in de cash meedoet en die de volgende keer de Rune wilt.
Cash, na verkoop onnodige drops op AH, word verdeeld over degenen die geen items hoeven, zo blijft het voor iedereen interessant
Circle of Despair is idd een leuke, met mijn burg heb ik 'm solo gedaan (wel toevallig een grote groep getroffen bij Minas Dehm die veel aggro trok
). We organiseren met het kinship zo nu en dan raids om de circle te doen en zo heb ik het met mijn tank en chimp makkelijk kunnen volbrengen
.
Die +1 fidelity is vooral interessant voor Rift-raiders.
Cash, na verkoop onnodige drops op AH, word verdeeld over degenen die geen items hoeven, zo blijft het voor iedereen interessant
Circle of Despair is idd een leuke, met mijn burg heb ik 'm solo gedaan (wel toevallig een grote groep getroffen bij Minas Dehm die veel aggro trok
Die +1 fidelity is vooral interessant voor Rift-raiders.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ja ik zag m net ook staan.... vermoedelijk 1 mei of zo voor EU, om 1 jarig bestaan te vieren.
Heeft iemand btw the mini game al op http://www.unlocktheminesofmoria.com gespeelt?
Heeft iemand btw the mini game al op http://www.unlocktheminesofmoria.com gespeelt?
euh...ja
Yup, eerste deed al geunlocked ook
Verwijderd
Ja, ik heb het even geprobeerd...eerste potje gewonnen...daarna liep het spel vast waar ik in zat...je schijnt 7x op rij te moeten winnen voor het verkrijgen van een deed...
Zit er nu al een kinbank ingame (zie WoW)? Of dien je dat nog zelf wat te organiseren?
De kin AH krijgen we maar niet in gang. Wordt weinig van gebruik gemaakt.
En hoe doe je dat? Ik heb 2x gespeeld, en 2x gewonnen... daarna per ongeluk geklikt om te spelen, maar had er geen zin in... nu geeft ie aan dat ik 3x gespeeld heb :-S
euh...ja
Deed 1: 300 territories veroveren
Deed 2: 7x op rij winnen
Deed 3: ?
Dit moet je zelf nog doen inderdaad. Ik heb er een alt voor gemaakt. Heb toch 2 accounts, dus plek zatHurtebise schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:25:
Zit er nu al een kinbank ingame (zie WoW)? Of dien je dat nog zelf wat te organiseren?
[ Voor 73% gewijzigd door MueR op 03-04-2008 16:07 ]
Verwijderd
helemaal mee eens.Rfce schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:33:
[...]
Dat snap ik dus niet, het is zo leuk om met meerdere chars te spelen, ik heb alle 5 de slots gevuld met een ander type char, en speel ze regelmatig.
Ik wil met de big update een 6de slot aangezien er nog 2 klasse bijkomen
Pff 7x op rij.... worden die stats ook ergens bij gehouden?MueR schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:07:
euh...ja
Gisteravond een lekkere rift run gehad. Geloof dat onze provosten er niet op gerekend hadden dat we tot en met thrang zouden halen
. We hadden wel wat ervaren mensen (waar ik mijzelf ook onder schaar) dus we wisten precies wat we moesten verwachten. Geen wipes en nog leuke drops ook.
Ik had eindelijk de kans om de helm te rollen dus nu alleen nog de shoulders en dan is de rift set compleet.
Ook nog een leuk pocket item gescoord:
http://lorebook.lotro.com/wiki/Armour:Jeweled-Bell
wel leuk voor een guardian.
Ik had eindelijk de kans om de helm te rollen dus nu alleen nog de shoulders en dan is de rift set compleet.
Ook nog een leuk pocket item gescoord:
http://lorebook.lotro.com/wiki/Armour:Jeweled-Bell
wel leuk voor een guardian.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Ook wel een leuke naam, zo kregen wij laatst een item in de Rift, compleet waardeloos, met de uiterst typerende naam: Horse Shift, wat uiteraard op iets anders leek.
Wees blij dat het geen Horse Shit wasVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:41:
uiterst typerende naam: Horse Shift
euh...ja
Ik heb de Golden Globe, ook leuke naam
Die dropte ook bij ons bij de kist van Thrang.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
ik ben er nu een maand of heleboel uit maar heb mijn chars nog steeds.
ik overweeg om nog een keer te gaan spelen maar weet het nog niet...
eigenlijk bevalt het me wel (daar ik een goed sociaal leven heb nu)
als ik ga spelen wil ik wel wat minder gaan spelen en na een paar maanden weer stoppen voor een bepaalde tijd...
botoo shiver je al? voor Ellendras Coldheart
als ik ga spelen wil ik wel wat minder gaan spelen en na een paar maanden weer stoppen voor een bepaalde tijd...
Verwijderd
Ja want een sociaal level + lotro gaan niet samenVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:55:
ik ben er nu een maand of heleboel uit maar heb mijn chars nog steeds.

Verwijderd
in mijn geval niet echt neeVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:16:
[...]
Ja want een sociaal level + lotro gaan niet samen
Er zijn nog steeds een aantal in de kin die de klassieke panic-button kennen hoor 
* botoo

Ik heb het een paar weken geleden nog eens opgerakeld
* botoo
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
ja maar ik is een teer vrouwtje die erg bezorgd is om haar uiterlijkbotoo schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:36:
Er zijn nog steeds een aantal in de kin die de klassieke panic-button kennen hoor
/me![]()
anyway zijn er veel nieuwe dingen? kunnen we al omhoog in level
Lees topic ofzo
of lotro-europe site. Je hebt echt in een hol gezeten de laatste 2 maanden kennelijk
In vogelvlucht: book 13 komt deze maand uit waarin een nieuw gebied zit. Een aantal gebieden zijn behoorlijk aangepast/veranderd (o.a. west Angmar is nu een stuk makkelijker), en er is Epic gear te grinden in Ettenmoors. Lvl cap gaat met de eerstvolgende betaalde uitbreiding van 50 naar 60 (in theorie binnenkort, maar persoonlijk verwacht ik eind v/h jaar).
Kin is behoorlijk actief, er gaat geen week voorbij zonder raids maar ook CD/URU-runs en lagere level acties zijn er regelmatig. Ook zijn er steeds meer kinnies actief in Ettenmoors (zowel creep als freep).
Kin is behoorlijk actief, er gaat geen week voorbij zonder raids maar ook CD/URU-runs en lagere level acties zijn er regelmatig. Ook zijn er steeds meer kinnies actief in Ettenmoors (zowel creep als freep).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Bah, er staat nog niks beschikbaar aan info bij Codemasters. Ik hou iig de perskanalen goed in de gaten
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat de freeps mijn lieve reaver Boszzah niet zo aardig vinden, en ik doe nooit een vlieg kwaad !! Enige wat ik doe is rennen naar de hunters voor een grouphug.... ! En als bedankje wordt ik ge -root-stunned-dazed-nog wat meer roots-dazed-stunned-knockdowned en ganked, niet lief ! (Gelukkig werkt de DF op mijn BlackArrow wel goed
)
Moet wel zeggen dat de constante cc wel steeds meer irriteert, 35 seconden dazed of rooted, is wel erg lang in pvp. Ik hoop niet dat ik met lotro stop door deze imbalance, maar het gaat wel steeds meer die richting op
.
Alhoewel het niet goed zou zijn voor moors om creeps en freeps gelijk te maken, aangezien de creeps tactics veel beter ontwikkeld zijn dan die van freeps, waarschijnlijk omdat tactics voor ons de manier is om freeps te killen, en voor freeps is gewoon de 30 spells (t.o.v. de 7 spells die mijn R6 reaver heeft) die ze ter beschikking hebben spammen de manier
.
Moet wel zeggen dat de constante cc wel steeds meer irriteert, 35 seconden dazed of rooted, is wel erg lang in pvp. Ik hoop niet dat ik met lotro stop door deze imbalance, maar het gaat wel steeds meer die richting op
Alhoewel het niet goed zou zijn voor moors om creeps en freeps gelijk te maken, aangezien de creeps tactics veel beter ontwikkeld zijn dan die van freeps, waarschijnlijk omdat tactics voor ons de manier is om freeps te killen, en voor freeps is gewoon de 30 spells (t.o.v. de 7 spells die mijn R6 reaver heeft) die ze ter beschikking hebben spammen de manier
30-35 sec root/stun/daze is idd behoorlijk overkill en zwaar ongelijk, komt nog eens bij dat het doorgaans niet een enkele root/stun/daze is maar een chain. Zonder pots ben je het haasje, en met pots heb je nog maar een kleine kans vanwege de skilloze chainstunners 
Gelukkig hebben veel van die skillozen nog steeds niet door dat je als LM beter kan zorgen dat je stun-immunity altijd actief is, zo niet? POUNCE/POUNCE!!! en de rest van de raid rekent verder met je af
Gelukkig hebben veel van die skillozen nog steeds niet door dat je als LM beter kan zorgen dat je stun-immunity altijd actief is, zo niet? POUNCE/POUNCE!!! en de rest van de raid rekent verder met je af
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
All I see is Warg! [klik]
Verwijderd
Nog makkelijkerbotoo schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:26:
Een aantal gebieden zijn behoorlijk aangepast/veranderd (o.a. west Angmar is nu een stuk makkelijker),
Verwijderd
Gelukkig is een chainstun een mooi moment om een kop koffie te halen, ik ga niet eens moeite doen om deze te ontwijken. Pots koop ik ook allang niet meer, ik heb 1 spell die een root of daze ongedaan kan maken (resilince, of zoiets), en als dat niet genoeg is, jammer dan. Met pots is het zo, dat 1 seconde nadat je de pot gebruikt, ben je alweer geroot/stunned.botoo schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:29:
30-35 sec root/stun/daze is idd behoorlijk overkill en zwaar ongelijk, komt nog eens bij dat het doorgaans niet een enkele root/stun/daze is maar een chain. Zonder pots ben je het haasje, en met pots heb je nog maar een kleine kans vanwege de skilloze chainstunners
Ik heb het nog wel naar mijn zin, maar ben al wel aan het uitkijken naar een volgend spel (aoc misschien?). Het feit dat je nooit rank 15 zal halen is voor mij ook een domper, snap niet waarom je een onhaalbaar doel in een spel programmeerd. Ik hou van een uitdaging, maar 9 jaar lotro spelen, denk niet dat ik dit ga halen

Makkelijker in de zin dat je meer solo af kan werken. Zo is b.v. die papa/mama Hillbeast quest aan het einde een instance geworden waarbij je Ragnal(?) mag helpen de beestjes om te leggen (solo met hunter 42).
Buiten de book-quests heb ik het merendeel gesoloed op een enkele na.
Wat me wel opviel is dat de Ancient Turtle nu 19K morale heeft en dat die dus niet zomaar solo te doen is
Maar dat is alweer een volgend gebied (camp is wel helemaal redesigned).
Buiten de book-quests heb ik het merendeel gesoloed op een enkele na.
Wat me wel opviel is dat de Ancient Turtle nu 19K morale heeft en dat die dus niet zomaar solo te doen is
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Mwoa, als ik geld en/of rocks heb koop ik pots, wat moet je uiteindelijk anders met geld als creep? Ik gebruik ze wel gedoseert, ik moet een kans hebben om weg te komen anders verspil ik er geen pot aan.
Ik weiger om me te makkelijk te laten farmen, en ik probeer ook te onthouden welke chainstunner me te pakken neemt, die houd nog wat van me tegoed
Ik heb nog nergens iets gehoord/gelezen wat ze met creeps gaan doen als de lvl-cap naar 60 gaat, ben ik toch wel benieuwd naar.
Ik weiger om me te makkelijk te laten farmen, en ik probeer ook te onthouden welke chainstunner me te pakken neemt, die houd nog wat van me tegoed
Ik heb nog nergens iets gehoord/gelezen wat ze met creeps gaan doen als de lvl-cap naar 60 gaat, ben ik toch wel benieuwd naar.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Die vraag heb ik hier ook al gesteld, een paar weken geleden. Niet echt antwoord op gekregen....botoo schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:32:
Mwoa, als ik geld en/of rocks heb koop ik pots, wat moet je uiteindelijk anders met geld als creep? Ik gebruik ze wel gedoseert, ik moet een kans hebben om weg te komen anders verspil ik er geen pot aan.
Ik heb zo'n idee dat ze de creeps gelijk level 60 maken, met de bijbehorende health/power/mit etc etc, zeker omdat de freeps in het begin toch meer bezig zullen zijn met levelen, en het verkennen van nieuwe gebieden, en het verkrijgen van nieuw armor.
Verwijderd
botoo schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:25:
Makkelijker in de zin dat je meer solo af kan werken. Zo is b.v. die papa/mama Hillbeast quest aan het einde een instance geworden waarbij je Ragnal(?) mag helpen de beestjes om te leggen
Maar dit is al van kracht. In book 12 is west angmar omgeschoffeld naar makkelijker. Instances ingezet, chain items voor setjes, geclusterde quests met een meer logsiche opbouw. Je kunt er idd solo door heen.botoo schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:26:
In vogelvlucht: book 13 komt deze maand uit waarin een nieuw gebied zit. Een aantal gebieden zijn behoorlijk aangepast/veranderd (o.a. west Angmar is nu een stuk makkelijker), en er is Epic gear te grinden in Ettenmoors.
Maar ik heb angmar nooit als moeilijk ervaren. West dan. Imlad Balchorth en Himbar zijn veel lastiger.
Over het algemeen wordt de game makkelijker gemaakt. The beast, Lord of west Marches, Keeper of the Books, First, second, final challenge etc is echt belachelijk gemaakt.
De ancient turtle werd bij ons altijd gecampt. Beetje raar, want je kan beter de turtles in het east angmar, dan de deadly in het oosten grinden voor een claws. Je zag dan soms een lijkenfile aan ancient turtles liggen.
Gewenst in Book 13: AH en vault-keeper in Angmar. Want zonder is het echt geen doen, helemaal mounten tot Bree. Ofwel een bank, mailbox altje hebben daar. Kan toch niet de bedoeling zijn...
Angmar is het thuisland van de Witch King. Dat de postbode er al wil komen is geweldig. Een vault zou te zijn wat mij betreft.
Ik zag LOTR vandaag bij de Dixon liggen voor een tientje
Eens kijken of dit een leuke afwisseling is. Nog tips voor een groentje?
We do what we must because we can.
Koop mijn versie (zelfde, maar die heb ik over door aanschaf van een CE) voor 10 euroResuCigam schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:53:
Ik zag LOTR vandaag bij de Dixon liggen voor een tientjeEens kijken of dit een leuke afwisseling is. Nog tips voor een groentje?
Tips; rustig aan, veel op hetforum kijken en beedenk een beetje wat je wilt worden.
Verwijderd
Eindelijk een keer alle 3 de Annuminas instances gedaan (over 2 dagen verspreid, dat wel), en wat zijn die instances cool zeg! Een enorme aanrader om te doen. Ziet er ontzettend mooi uit, en is een hele leuke uitdaging.
Over rewards: ik dacht dat er helemaal niets waardevols zou droppen, maar dat viel wel mee. We hadden sowieso 2 mensen die voor volledige set gaan (en 1tje die nu compleet heeft
), dus dat is alleen al voor hen de moeite. Verder zijn er ook wel wat mooie blauwe drops geweest. Allemaal nét niet het allerallerbeste, maar toch wel het eennabeste, en voor een redelijk aantal dingen wel het beste dat niet verkrijgbaar is door raiden gok ik zo.
Geen 100%, maar wel bijna elke keer aan het eind van de instance een blauwe drop, dus dat is ook weer niet heel gek.
De instances zijn wel ontzettend pittig, en dat maakt het wel ontzettend cool juist. Wel hoge repairkosten, maar dat is wel de moeite waard.
Verder is de bereikbaarheid natuurlijk dramatisch, maar iemand wist hoe je door alles heen kon rennen en waar je dan moest lopen om de aggro weer kwijt te raken, dus we waren vanaf het rangerkamp telkens binnen 5 minuten in instance. Een captain is een ontzettende must, net zoals iemand met een alt die zn capt aan de ingang van de instance parkeert. Dan is de bereikbaarheid (met wat omwegen, dat wel) niet zo'n heel groot probleem.
Maar ik heb me iig ontzettend vermaakt.
Over rewards: ik dacht dat er helemaal niets waardevols zou droppen, maar dat viel wel mee. We hadden sowieso 2 mensen die voor volledige set gaan (en 1tje die nu compleet heeft
Geen 100%, maar wel bijna elke keer aan het eind van de instance een blauwe drop, dus dat is ook weer niet heel gek.
De instances zijn wel ontzettend pittig, en dat maakt het wel ontzettend cool juist. Wel hoge repairkosten, maar dat is wel de moeite waard.
Verder is de bereikbaarheid natuurlijk dramatisch, maar iemand wist hoe je door alles heen kon rennen en waar je dan moest lopen om de aggro weer kwijt te raken, dus we waren vanaf het rangerkamp telkens binnen 5 minuten in instance. Een captain is een ontzettende must, net zoals iemand met een alt die zn capt aan de ingang van de instance parkeert. Dan is de bereikbaarheid (met wat omwegen, dat wel) niet zo'n heel groot probleem.
Maar ik heb me iig ontzettend vermaakt.
Dacht High roller 20 x roll 30 or higher.MueR schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:07:
[...]
Dit moet je zelf nog doen inderdaad. Ik heb er een alt voor gemaakt. Heb toch 2 accounts, dus plek zat
Shuttle st20g5
Verwijderd
Bij de bartsmit zag ik hem zelfs voor 7,50 liggen...maartend schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 17:48:
[...]
Koop mijn versie (zelfde, maar die heb ik over door aanschaf van een CE) voor 10 euro![]()
Tips; rustig aan, veel op hetforum kijken en beedenk een beetje wat je wilt worden.
Verwijderd
Eindelijk alles weer fatsoenlijk op orde en eens een keer de Rift in gedoken. Alles ging vloeiend tot we bij Barz aankwamen (ik weet het, da's niet zo ver) Hoe goed we de taktieken ook doorsproken, we gingen er iedere keer weer aan bij de tweede wave met adds. Toch was onze taktiek volgens mij niet verkeerd. Een van de tanks hield continue Barz bezig, en ik als healer zorgde ervoor dat deze zich absoluut niet druk hoefde te maken over de klappen die Barz uitdeelt.
We waren er op voorbereid als hij "I'll grind your bones" zei, dat we dan als dollen maakten dat we weg kwamen, dus dat was geen probleem. (Al hoorden we het een paar keer niet en gingen er dus toch een paar de mist in)
De eerste wave adds, met de troll en trollkeeper was ook simpel zat, de tweede wave echter bleek iedere keer een probleem. De teamleden wisten op de een of andere manier niet de slave (erg nasty mens die continue 2000 morale per seconde kan healen en flinke klappen uitdeelt) gestunned te houden, en de agro van de rest van die mannen op zichzelf te houden. Gevolg, die kwamen direct achter de healers aan (vaak met 4 tegelijk) en daar ontkwam ik gewoon niet aan. Song of Soothing bood ook geen soulaas...
Geen idee wat ik anders had moeten doen, maar we kregen Barz tot maximaal 39K morale naar beneden...verder dan dat zijn we niet gekomen...ach ja...ik ben ook geen die-hard raider...maar ik vind het daarentegen wel erg leuk om te doen.
We waren er op voorbereid als hij "I'll grind your bones" zei, dat we dan als dollen maakten dat we weg kwamen, dus dat was geen probleem. (Al hoorden we het een paar keer niet en gingen er dus toch een paar de mist in)
De eerste wave adds, met de troll en trollkeeper was ook simpel zat, de tweede wave echter bleek iedere keer een probleem. De teamleden wisten op de een of andere manier niet de slave (erg nasty mens die continue 2000 morale per seconde kan healen en flinke klappen uitdeelt) gestunned te houden, en de agro van de rest van die mannen op zichzelf te houden. Gevolg, die kwamen direct achter de healers aan (vaak met 4 tegelijk) en daar ontkwam ik gewoon niet aan. Song of Soothing bood ook geen soulaas...
Geen idee wat ik anders had moeten doen, maar we kregen Barz tot maximaal 39K morale naar beneden...verder dan dat zijn we niet gekomen...ach ja...ik ben ook geen die-hard raider...maar ik vind het daarentegen wel erg leuk om te doen.
Healers moeten durven vertrouwen op het incasseringsvermogen van hun raid-members. Heal voordat de adds komen en wacht dan even totdat de add-fight volop bezig is, op die manier is de kans dat ze aggro stelen het kleinst.
Ook is het van levensbelang om de slave mezzed/riddled te houden en de AoE uit de buurt van de slave.
Ook is het van levensbelang om de slave mezzed/riddled te houden en de AoE uit de buurt van de slave.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Dat mezzen van de slave was blijkbaar best lastig...ze resist nogal....
Ik concentreerde me echt volledig op onze tank die bezig was met Barz...dus dan kwamen die adds ook wel erg onverwacht. Ik had ook lute-string of subtlety gebruikt om nog minder threat op te leveren, maar het mocht iedere keer niet baten. Ergens zullen we in de fout zijn gegaan. Ik heb alleen geen idee waar, want ik stond op onze MT te letten. Misschien toch te veel ook de anderen gehealed. Daar kan ik eens op letten, zal die tip ook doorgeven aan onze raidgroep...daarnaast lijkt het me voor een volgende keer erg handig als we er een burglar bij hebben voor het riddlen en minimaal 1 captain voor buffs en de additionele healing ter ondersteuning van de minstrel(s)
Ik concentreerde me echt volledig op onze tank die bezig was met Barz...dus dan kwamen die adds ook wel erg onverwacht. Ik had ook lute-string of subtlety gebruikt om nog minder threat op te leveren, maar het mocht iedere keer niet baten. Ergens zullen we in de fout zijn gegaan. Ik heb alleen geen idee waar, want ik stond op onze MT te letten. Misschien toch te veel ook de anderen gehealed. Daar kan ik eens op letten, zal die tip ook doorgeven aan onze raidgroep...daarnaast lijkt het me voor een volgende keer erg handig als we er een burglar bij hebben voor het riddlen en minimaal 1 captain voor buffs en de additionele healing ter ondersteuning van de minstrel(s)
Wij hebben het ook wel eens dat het lijkt alsof alles resist op een avond, dat maakt het idd een heel stuk lastiger. Een burg er bij in misschief mode (=cd op riddle slechts 30 sec) maakt het wel wat makkelijker. Als die burg dan ook nog eens caltrops op Barz gooit (slowed) en de reguliere tricks, dan vergemakkelijkt dat het werk van de tank ook.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
En na de 2e wave krijg je de geweldige Slave Master in wave 3. Wat bufft hij Barz heerlijk zeg, het lijden is dan snel over 
Gisteravond zijn wij zelf ook de Rift weer in gedoken. Nadat ik me gruwelijk pissig heb gemaakt op een captain die ondanks mijn specifieke instructie om "aan de rechterkant van het eiland te blijven, want daar links zitten nog 2 Fumaroles" toch even besloot om het hele eiland centimeter voor centimeter te gaan onderzoeken of zijn raid leader wel gelijk had. Nou, dat had ik dus. Massa Urfons als gevolg, binnen enkele seconden de halve raid dood. Ik ben met de andere hunters gevlucht (DF), de minstrels zijn geretreat. Wat alleen een beetje jammer was, de urfons waren bugged en bleven dus hangen. Mochten we met 3 hunters 4 Urfons gaan doodmaken en ook even Orcs van de nek houden. Gelukkig heb ik 2 goede hunters in mn groep zitten, dus het ging allemaal prima. Door naar Thrang dus, want daar kwamen we voor.
De avond daarvoor hadden we Zogtark, Nurnabalat en Shadow-Eater al gedaan (deze laatste zonder dat er ook maar 1 darkling spawnde
), dus behalve wat patrols waren de paden richting Thrang vrij. Na een uitgebreide uitleg van de tactieken en de nodige biobreak, zouden we gaan beginnen. Met de geweldige captain die we hadden (de ander was wel goed gelukkig) verwachtte ik echt een wipe. Hij heeft namelijk de irritante gewoonte om zonder mijn goedkeuring mensen te ressurecten, bij voorkeur loze klassen zoals hunters of champions.
Ik werd echter zwaar teleurgesteld. De shamans gingen in 1 keer goed. Thrang werd lekker heen en weer geslingerd tussen Fumaroles en 10 minuten na het begin van het gevecht was het al weer over. Daar sta je dan, om 10 uur 's avonds. Moet je ineens naar de Balrog met een groep mensen die hem nog nooit overwonnen hadden (ik uitgezonderd), laat staan gezien! Laat ik het er op houden dat wipes verwacht werden en Thaurlach was meer dan bereid mee te helpen.
Gisteravond zijn wij zelf ook de Rift weer in gedoken. Nadat ik me gruwelijk pissig heb gemaakt op een captain die ondanks mijn specifieke instructie om "aan de rechterkant van het eiland te blijven, want daar links zitten nog 2 Fumaroles" toch even besloot om het hele eiland centimeter voor centimeter te gaan onderzoeken of zijn raid leader wel gelijk had. Nou, dat had ik dus. Massa Urfons als gevolg, binnen enkele seconden de halve raid dood. Ik ben met de andere hunters gevlucht (DF), de minstrels zijn geretreat. Wat alleen een beetje jammer was, de urfons waren bugged en bleven dus hangen. Mochten we met 3 hunters 4 Urfons gaan doodmaken en ook even Orcs van de nek houden. Gelukkig heb ik 2 goede hunters in mn groep zitten, dus het ging allemaal prima. Door naar Thrang dus, want daar kwamen we voor.
De avond daarvoor hadden we Zogtark, Nurnabalat en Shadow-Eater al gedaan (deze laatste zonder dat er ook maar 1 darkling spawnde
Ik werd echter zwaar teleurgesteld. De shamans gingen in 1 keer goed. Thrang werd lekker heen en weer geslingerd tussen Fumaroles en 10 minuten na het begin van het gevecht was het al weer over. Daar sta je dan, om 10 uur 's avonds. Moet je ineens naar de Balrog met een groep mensen die hem nog nooit overwonnen hadden (ik uitgezonderd), laat staan gezien! Laat ik het er op houden dat wipes verwacht werden en Thaurlach was meer dan bereid mee te helpen.
Verwijderd
Nurnabalat heb ik ook een keer gedaan (het was eergisteren mijn tweede keer ooit in de Rift) en die ging toen in 1x goed, vond die ook eigenlijk niet zo heel moeilijk. En als ik het zo heb gelezen, hadden we in de Rift beter een andere volgorde aan kunnen houden. Namelijk eerst Boss Zurm. Als ik het zo eens zag is die toch een stukje makkelijker aan te pakken als Barz.
Maakt verder niet uit hoor, we hebben een bak lol gehad tot en met.
Toch ook mijn andere karakters maar eens flink omhoog werken. Heb nog een lore-master level 41, een champion (bijna level 30) level 29, een hunter level 20 en een burglar level 10...dus genoeg te doen..
Maakt verder niet uit hoor, we hebben een bak lol gehad tot en met.
Toch ook mijn andere karakters maar eens flink omhoog werken. Heb nog een lore-master level 41, een champion (bijna level 30) level 29, een hunter level 20 en een burglar level 10...dus genoeg te doen..
Je wil Barz altijd eerst doen. Als je Zurm eerst pakt, krijgt Barz namelijk nog een AOE attack er bij.
Zie ook eens mijn Rift guide.
Zie ook eens mijn Rift guide.
[ Voor 32% gewijzigd door MueR op 07-04-2008 15:36 ]
Pfff Tomb of Elendin zit er eindelijk op. Afgelopen vrijdag met mn lvl41 hunter erin gegaan.Ik had m ooit met mijn main burglar gedaan, maar niet verder gekomen dan de turtle destijds.
Deze keer was het ook weer tricky, de groep was niet echt optimaal. 2 hunters, 2 loremasters, 1 burglar en een guardian. Allen rond de lvl41. Tot aan de turtle was het geen probleem.
Poging 1: De eerste keer stond een van de hunters iets te lang bovenaan, zodat er een extra elite mob mee getrokken werd (waar kwam die vandaan??). De guardian was druk bezig met het tanken van de turtle.... Toen de tweede wave met turtles kwam en we nog steeds niet die tweede elite neer hadden, werden we gewhiped.
Poging 2: Ging een stuk beter, totdat opeens iedereen gestunned werd en meer dan de helft ver achter ergens in het water lag... whipe 2. Aangezien het laat was moest een hunter loggen, wij opzoek. We hadden geluk; een lvl50 hunter bood zich aan
Poging 3: Tactiek ff gewijzigt, de lvl50 hunter tankte de turtle en de rest hield de adds bezig. Dit ging goed, en in no time lag hij op zijn bek en level completed
eindelijk.
Daarnaast mijn LM van 21 naar 26 getilt door alle quests in the lonelands (incl book2) te doen (op agamaur en Garth Agarwen na). Final van book2 was mega leuk. We waren met een klein groepje begonnen vanaf chap3, ik inmiddels lvl26 LM, 1 lvl27 captain, 1 lvl26 captain en een lvl24 champion. Alles ging goed, vanaf chap6 sloot zich nog een lvl28 captain aan en was de andere ook lvl28 geworden. LOL we hadden dus 3 captains, 1 champ en een LM (me). Zouden we chap8 gaan doen?...... Aangezien de quests voor lvl29 is waren we wat huiverig, maar het was al laat en ja tuurlijk joh, het ging toch zo lekker. In totaal met 10 man de instance in (10 man -> 3 heralds, 1 beer en radargast). Niemand is dood gegaan, ik had het meeste werk met het verdelen van power en een heal hier en daar. De captains vingen alle klappen op en voordat we het door hadden, rende Ivar al weer weg
.
Kortom goed geamuseerd afgelopen weekend.
Deze keer was het ook weer tricky, de groep was niet echt optimaal. 2 hunters, 2 loremasters, 1 burglar en een guardian. Allen rond de lvl41. Tot aan de turtle was het geen probleem.
Poging 1: De eerste keer stond een van de hunters iets te lang bovenaan, zodat er een extra elite mob mee getrokken werd (waar kwam die vandaan??). De guardian was druk bezig met het tanken van de turtle.... Toen de tweede wave met turtles kwam en we nog steeds niet die tweede elite neer hadden, werden we gewhiped.
Poging 2: Ging een stuk beter, totdat opeens iedereen gestunned werd en meer dan de helft ver achter ergens in het water lag... whipe 2. Aangezien het laat was moest een hunter loggen, wij opzoek. We hadden geluk; een lvl50 hunter bood zich aan
Poging 3: Tactiek ff gewijzigt, de lvl50 hunter tankte de turtle en de rest hield de adds bezig. Dit ging goed, en in no time lag hij op zijn bek en level completed
Daarnaast mijn LM van 21 naar 26 getilt door alle quests in the lonelands (incl book2) te doen (op agamaur en Garth Agarwen na). Final van book2 was mega leuk. We waren met een klein groepje begonnen vanaf chap3, ik inmiddels lvl26 LM, 1 lvl27 captain, 1 lvl26 captain en een lvl24 champion. Alles ging goed, vanaf chap6 sloot zich nog een lvl28 captain aan en was de andere ook lvl28 geworden. LOL we hadden dus 3 captains, 1 champ en een LM (me). Zouden we chap8 gaan doen?...... Aangezien de quests voor lvl29 is waren we wat huiverig, maar het was al laat en ja tuurlijk joh, het ging toch zo lekker. In totaal met 10 man de instance in (10 man -> 3 heralds, 1 beer en radargast). Niemand is dood gegaan, ik had het meeste werk met het verdelen van power en een heal hier en daar. De captains vingen alle klappen op en voordat we het door hadden, rende Ivar al weer weg
Kortom goed geamuseerd afgelopen weekend.
euh...ja
Begrijp ik het goed dat jullie 1 minstrel alleen op de tank zetten die Barz aan het kiten is?Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:18:
Ik concentreerde me echt volledig op onze tank die bezig was met Barz...
Als dat zo is dan mis je nogal wat healing in de groep. Ik ben meestal de gelukkige die Barz bezig mag houden en het enige wat ik doe is rondjes rennen op dat tempel-acthige ding wat daar staat... het enige wat ik doe is rennen en af en toe wat aggro opbouwen door fray the edge of een pijltje uit mn boog. Ik heb dan geen healing nodig. Als ie me raakt is het voor 200 of 300 damage en dat regen ik er snel bij of als ie blockt doe ik mn catch your breath skill en heal ik het er weer bij. Mocht ik toch iets harder gaan ren ik even wat verder naar een minstrel en zit ik weer vol.
Barz loopt af en toe naar de groep (meestal nadat ie zegt "there is no greater power than barz") en dan is het belangrijk dat degene die hij aanvalt naar hem toe rent zodat ie niet in de groep komt. Meestal gaat ie snel weer terug op de tank. Ik heb gemerkt dat ie regelmatig in de groep "I'll gnaw your bones" doet en dat wil nog wel eens een slachtoffer eisen. Afgelopen donderdag hebben we hem uiteindelijk met 7 man gekilled omdat de rest incapacitated was. Gelukkig was nog 1 healer levend en duurde de laatste 20 of 30k wel iets langer maar ging toch goed. Snel de dooien rezzen voor de kist open ging
Gisteravond hebben we thaurlach weer verslagen. Als iedereen goed oplet is het eigenlijk heel makkelijk. Foutjes blijven dodelijk. 1e poging ging een captain dood omdat ie niet op z'n wound lette, daarna de champ en toen werd ik als tank eerst naar zijn platform getrokken en toen in het water gesmeten wat nog niet gepurified was
Mijn oude chimp maar weer eens van stal gehaald voor een beetje frisse lucht
Solo en soms samen met wat kinnies werk ik boek 10/11/12 af, inmiddels bij b12c6 aangekomen en die doen we met een ploegje achter elkaar tot het boek af is. Ik was bij vergeten hoe verschikkelijk veel damage een chimp kan doen als het op AoE aankomt, het was verfrissend om dat stukje Goblin Town te doen en er 6-8 gobbo's om je heen komen te staan die allemaal ~500 damage in 1 attack mogen incasseren
.
Wel bijzonder nuttig/noodzakelijk is en healer bij je want erg kwetsbaar is een chimp ook
Ondertussen nog 20K van lvl45 verwijderd met mijn huntard, nu alleen nog de Rune of Winged Dominance ophalen en de clas-quest specifieke drops en ik kan alle class-quest inleveren zodra ik die krijg. Wel leuk om dat op lvl45 allemaal al af te hebben
Het ziet er gunstig uit dat ik binnen een paar dagen de crossbow of the hunt heb
Moet nog wel 3 pages vinden en die willen al een hele poos niet meer droppen maar met een beetje geluk scoor ik die bij de class-quest specifieke drops en/of in Dovail waar ik nog wat quests af wil werken.
Inmiddels ook aan het einde van boek 7, maar chap 8 moet nog ff wachten, Mordirith (lvl52) aanpakken op lvl44-45 is wat hoog gegrepen
De mace reward van chap6 (Faerdamil's Bane) is wel een hele mooie voor op lvl44, jammer (gelukkig) dat een huntard niet zo vaak melee doet.
Wel bijzonder nuttig/noodzakelijk is en healer bij je want erg kwetsbaar is een chimp ook
Ondertussen nog 20K van lvl45 verwijderd met mijn huntard, nu alleen nog de Rune of Winged Dominance ophalen en de clas-quest specifieke drops en ik kan alle class-quest inleveren zodra ik die krijg. Wel leuk om dat op lvl45 allemaal al af te hebben
Het ziet er gunstig uit dat ik binnen een paar dagen de crossbow of the hunt heb
Moet nog wel 3 pages vinden en die willen al een hele poos niet meer droppen maar met een beetje geluk scoor ik die bij de class-quest specifieke drops en/of in Dovail waar ik nog wat quests af wil werken.
Inmiddels ook aan het einde van boek 7, maar chap 8 moet nog ff wachten, Mordirith (lvl52) aanpakken op lvl44-45 is wat hoog gegrepen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Nou ja, laat ik het zo zeggen... 1 minstrel houdt vooral de MT in de gaten en doet zoveel mogelijk zijn best om ook de rest te healen die genoeg in de buurt staat (sta dan dus ergens in het midden). Overigens een erg goed idee van het rondjes rennen, want ik vond zelf dat er teveel damage werd gedaan bij Barz...had al rap genoeg door dat bij bepaalde Morale hoeveelheden een nieuwe wave adds komt, dus het leek me nuttig om hem eigenlijk zo goed als geen damage te doen tot die groep adds is verslagen. Ook het naar Barz toelopen als die zijn power-drain aanval doet lijkt me een goede tip, wij bleven gewoon staan.JohnnyV76 schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:27:
[...]
Begrijp ik het goed dat jullie 1 minstrel alleen op de tank zetten die Barz aan het kiten is?
Als dat zo is dan mis je nogal wat healing in de groep. Ik ben meestal de gelukkige die Barz bezig mag houden en het enige wat ik doe is rondjes rennen op dat tempel-acthige ding wat daar staat... het enige wat ik doe is rennen en af en toe wat aggro opbouwen door fray the edge of een pijltje uit mn boog. Ik heb dan geen healing nodig. Als ie me raakt is het voor 200 of 300 damage en dat regen ik er snel bij of als ie blockt doe ik mn catch your breath skill en heal ik het er weer bij. Mocht ik toch iets harder gaan ren ik even wat verder naar een minstrel en zit ik weer vol.
Barz loopt af en toe naar de groep (meestal nadat ie zegt "there is no greater power than barz") en dan is het belangrijk dat degene die hij aanvalt naar hem toe rent zodat ie niet in de groep komt. Meestal gaat ie snel weer terug op de tank. Ik heb gemerkt dat ie regelmatig in de groep "I'll gnaw your bones" doet en dat wil nog wel eens een slachtoffer eisen. Afgelopen donderdag hebben we hem uiteindelijk met 7 man gekilled omdat de rest incapacitated was. Gelukkig was nog 1 healer levend en duurde de laatste 20 of 30k wel iets langer maar ging toch goed. Snel de dooien rezzen voor de kist open ging
I'll gnaw your bones ging over het algemeen ook alleen maar mis als we het niet hoorden, dan zie je het wel in het chatscherm staan, maar daar zit je natuurlijk niet continue op te letten...
LOL. . . en toen werd ik als tank eerst naar zijn platform getrokken en toen in het water gesmeten wat nog niet gepurified was . . .
Heb ik ook een keer gehad maar ik had meer geluk omdat ik op het platform tussen de benen (lijken net flatgebouwen) van de Rog terecht kwam en kort er op het platform in elkaar stortte omdat het water wegliep.
Kantje boord dus
Kleine foutjes hebben behoorlijke gevolgen met de Balrog, war je bij Thrang nog kan corrigeren als het mis gegaan is, is een fout bij de Rog doorgaans een wipe.
Niet alleen foutjes kunnen je nekken maar er zijn vaak zat die kleine pechmomentjes met grote gevolgen wat die endfight nog steeds tot een interessante uitdaging maakt.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Barz moet gewoon gekite worden... 1op1 tegen een tank is zonde van de moeite.
Als we beginnen doet niemand damage behalve ik om aggro op te bouwen. Dan na 10 a 20 seconden mag de rest mee doen. Zodra de 1e wave komt ga ik rondjes rennen en gaat de rest van de groep naar de andere kant van die kamer toe. Ik ren het meest van de tijd buiten z'n bereik maar af en toe kan ie wel een tikje uitdelen. Zo hebben de healers vol aandacht voor de groep.
Als de slave de stun resist dan wordt ze meestal gefeared waardoor ze uit de groep loopt en de 2e stun poging gedaan kan worden. Het is wel van belang dat ze gestunned blijft (en later ook die slavemaster) want dat scheelt een heel stuk.
Wij spreken vantevoren af wie er roept bij gnaw your bones dus diegene moet er gewoon heel goed op letten (dus niet alleen op geluid af gaan)
@ bootoo
ik ben nu een paar keer naar de rog geweest en hij trekt me er elke keer heen. Omdat het nu bij de rest van de groep misging werd het water niet snel genoeg gepurified en had ik de pech dat ie net die attack deed waardoor ik ging vliegen en erin terecht kwam. Ach ja het moet ook wel een beetje uitdaging blijven
Als we beginnen doet niemand damage behalve ik om aggro op te bouwen. Dan na 10 a 20 seconden mag de rest mee doen. Zodra de 1e wave komt ga ik rondjes rennen en gaat de rest van de groep naar de andere kant van die kamer toe. Ik ren het meest van de tijd buiten z'n bereik maar af en toe kan ie wel een tikje uitdelen. Zo hebben de healers vol aandacht voor de groep.
Als de slave de stun resist dan wordt ze meestal gefeared waardoor ze uit de groep loopt en de 2e stun poging gedaan kan worden. Het is wel van belang dat ze gestunned blijft (en later ook die slavemaster) want dat scheelt een heel stuk.
Wij spreken vantevoren af wie er roept bij gnaw your bones dus diegene moet er gewoon heel goed op letten (dus niet alleen op geluid af gaan)
@ bootoo
ik ben nu een paar keer naar de rog geweest en hij trekt me er elke keer heen. Omdat het nu bij de rest van de groep misging werd het water niet snel genoeg gepurified en had ik de pech dat ie net die attack deed waardoor ik ging vliegen en erin terecht kwam. Ach ja het moet ook wel een beetje uitdaging blijven
Foei! Af! Stout! Dood!botoo schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:32:
Hunters gebruiken geen kruisbogen! Die zijn voor mietjes zoals Guardians en Champions. Wij gebruiken echte bogen! Mijn hunter kan ze niet eens equippen, die skill ligt sinds level 30 te wachten bij de trainer en daar zal hij tot in de lengte der dagen mee kunnen wachten.
Daarbij is de Bow of the Hunt een stuk betere boog. Maar 1 boog in het spel beter in Westernesse Damage; Bane of Forvengwath. Die heb ik ondertussen mogen ontvangen, net als 2 andere hunters uit de kin/raidgroup, na drie avondjes farmen
[ Voor 19% gewijzigd door MueR op 08-04-2008 04:27 ]
Klopt
Hunters gebruiken GEEN kruisboog. Kun je ze net zo goed een staf en een bijl geven.
Mijn hunter heeft 1 boog en 2 messen (die laatste zijn speciaal door mijn KS gemaakt)
Hunters gebruiken GEEN kruisboog. Kun je ze net zo goed een staf en een bijl geven.
Mijn hunter heeft 1 boog en 2 messen (die laatste zijn speciaal door mijn KS gemaakt)
Verwijderd
Dan was ie in Den Bosch goedkoper, daar ligt ie namelijk voor 7,00 euroVerwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:45:
[...]
Bij de bartsmit zag ik hem zelfs voor 7,50 liggen...
Hey, ik speel een echte huntard
weet ik het verschil tussen bow en crossbow?

Nee, de stats van de crossbow zijn domweg beter en tot op dit moment beter inzetbaar ivm Ancient Dwarf damage (o.a. bij Zogtark om de drake's uit de lucht te schieten).
En ja, ik ben het met jullie eensch dat een crossbow onzin is bij een hunter, maar zolang de mogelijkheid er is en de stats zijn in het voordeel van de crossbow, ga ik op een non-rp server voor de stats.
Die Forvengwath (Westernesse) boog haal ik nog wel een keer, Flightsong (Beleriand) heb ik al, dus Ancient Dwarf is een zinvolle uitbreiding, Onate Black-Ash (light) maak ik over 2 lvls wel met mijn Woodworker.
Ik ben nu driftig bezig om de class-quest mob-drops te verzamelen en als het niet tegen zit wil ik vanavond die crossbow ophalen
Nee, de stats van de crossbow zijn domweg beter en tot op dit moment beter inzetbaar ivm Ancient Dwarf damage (o.a. bij Zogtark om de drake's uit de lucht te schieten).
En ja, ik ben het met jullie eensch dat een crossbow onzin is bij een hunter, maar zolang de mogelijkheid er is en de stats zijn in het voordeel van de crossbow, ga ik op een non-rp server voor de stats.
Die Forvengwath (Westernesse) boog haal ik nog wel een keer, Flightsong (Beleriand) heb ik al, dus Ancient Dwarf is een zinvolle uitbreiding, Onate Black-Ash (light) maak ik over 2 lvls wel met mijn Woodworker.
Ik ben nu driftig bezig om de class-quest mob-drops te verzamelen en als het niet tegen zit wil ik vanavond die crossbow ophalen
[ Voor 4% gewijzigd door botoo op 08-04-2008 11:25 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hallo,
Na enige tijd deze thread gevolgd te hebben heb ik maar besloten om het spel ook te kopen. Heb 2 weken terug de 7 dagen trial gedaan, echter heb ik maar 1 dag kunnen spelen wegens tijdgebrek.
Heb voorheen verschillende mmo's gespeeld en melee DPS/Tank was altijd mijn voorkeur. Nu heb ik met de trial een Champion gespeeld en moet zeggen dat deze me niet helemaal aansprak. Voor de rest blijft er dan alleen de Guardian over kwa melee?
Is het zoiezo verstandig om met LOTRO te beginnen als complete nieuweling? Of geef je het weinig kans aangezien iedereen al een soort veteraan is.
En als laatste, nog enige server tips?
Zaoldyeck
Na enige tijd deze thread gevolgd te hebben heb ik maar besloten om het spel ook te kopen. Heb 2 weken terug de 7 dagen trial gedaan, echter heb ik maar 1 dag kunnen spelen wegens tijdgebrek.
Heb voorheen verschillende mmo's gespeeld en melee DPS/Tank was altijd mijn voorkeur. Nu heb ik met de trial een Champion gespeeld en moet zeggen dat deze me niet helemaal aansprak. Voor de rest blijft er dan alleen de Guardian over kwa melee?
Is het zoiezo verstandig om met LOTRO te beginnen als complete nieuweling? Of geef je het weinig kans aangezien iedereen al een soort veteraan is.
Zaoldyeck
Verwijderd
Mijn hunter gebruikt ook een crossbow, en volgens mij ben ik de enige in de kin, aangezien de stats voor book 10 veel beter waren van de F. crossbow, dan van de Fortified bow. De snelheid van schieten lag veel hoger en het leek wel met het klikgeluid alsof ik een shotgun had. Maargoed, qua stats en kledij heb ik sowieso de grootste noob hunter van laurelin
Na de nerf speel ik nauwelijk met mn hunter (leuke benaming trouwens Huntard hehe) en heeft hij nog steeds de boog. Binnen het rp gedeelte word je wel gestraft als je geen longbow hebt, en ja, dat heeft ook wel charme. Champions kunnen geen crossbow hanteren trouwens, die heeft een longbow, maar als ik kon swappen had ik dat wel gedaan.
Leuk trouwens om weer PvE verhalen te lezen ipv PvMP. Barz blijft gewoon een apart type boss. Soms gaat ie makkelijk, andere keer is hij lastig en dan zijn de waves weer annoying met de slave master die niet gestunned blijft. Zurm en alles voor Thrang is stukken makkelijker vind ik.
Voor de rest heb ik nog steeds de nieuwe stance 'enduring miscrit pech' aanstaan. Ik heb nog nul single use met mn GM jeweller kunnen maken, en dat terwijl ik alle onderdelen kan grinden of craften.
Onze GM metalworker had nog wat mirrored armor kunnen maken voor mn champ ( aangezien die toch nooit de Rift zal ingaan, want mn healer en captain hebben voorkeur), maar wat mij wel opvalt is dat de vormgeving van gear / mirrored armor echt slecht is. Ik had coole armor of de Fem gloves, maar nu heb ik een setje tuinhandschoenen. In plaats van nice boots, heb ik nu UGGS aan. Mn helm ziet eruit als een omgekeerde pot.
Ze mogen wel wat meer aandacht daaraan besteden. Ik hoor ook vaak geluiden dat de zwaarden er zo standaard en gaap eruit zien. Redesign van gecritte gear mischien?
Na de nerf speel ik nauwelijk met mn hunter (leuke benaming trouwens Huntard hehe) en heeft hij nog steeds de boog. Binnen het rp gedeelte word je wel gestraft als je geen longbow hebt, en ja, dat heeft ook wel charme. Champions kunnen geen crossbow hanteren trouwens, die heeft een longbow, maar als ik kon swappen had ik dat wel gedaan.
Leuk trouwens om weer PvE verhalen te lezen ipv PvMP. Barz blijft gewoon een apart type boss. Soms gaat ie makkelijk, andere keer is hij lastig en dan zijn de waves weer annoying met de slave master die niet gestunned blijft. Zurm en alles voor Thrang is stukken makkelijker vind ik.
Voor de rest heb ik nog steeds de nieuwe stance 'enduring miscrit pech' aanstaan. Ik heb nog nul single use met mn GM jeweller kunnen maken, en dat terwijl ik alle onderdelen kan grinden of craften.
Onze GM metalworker had nog wat mirrored armor kunnen maken voor mn champ ( aangezien die toch nooit de Rift zal ingaan, want mn healer en captain hebben voorkeur), maar wat mij wel opvalt is dat de vormgeving van gear / mirrored armor echt slecht is. Ik had coole armor of de Fem gloves, maar nu heb ik een setje tuinhandschoenen. In plaats van nice boots, heb ik nu UGGS aan. Mn helm ziet eruit als een omgekeerde pot.
Ze mogen wel wat meer aandacht daaraan besteden. Ik hoor ook vaak geluiden dat de zwaarden er zo standaard en gaap eruit zien. Redesign van gecritte gear mischien?
Voor je chimp moet je beslist 4 Rift coins regelen en ff met een taxi naar het Rift camp vliegen, daar kan je die tweedelige helm/shoulders set kopen (boa) wat nagenoeg het beste is wat je kan krijgen voor een chimp 
[edit]
deze bedoel ik
Niet blauw maar purple, maar door de setbonus wel heel

[edit2]
[edit]
deze bedoel ik
Niet blauw maar purple, maar door de setbonus wel heel

[edit2]
Absurd! Als Codemasters dat zo in het spel zet moet je niet gaan straffen, da's pure onzin. Ik ben het er ook mee eens dat een dwarf chimp me teen longbow loopt te sjouwen en geen crossbow kan gebruiken, maar straffen?Binnen het rp gedeelte word je wel gestraft als je geen longbow hebt, en ja, dat heeft ook wel charme.

[ Voor 63% gewijzigd door botoo op 08-04-2008 13:38 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Gisteren weer eens aan de slag gegaan om boek 5 met mijn Lore-Master te doen en boek 9 met mijn minstrel.
Boek 5 was eigenlijk een toevalstreffer..in de kinship vertelde iemand dat hij nog mensen zocht voor book 5 chapter 2 en verder. Daar had ik wel oren naar, en dus gaf ik hem aan dat ik met plezier even zou wisselen van karakter...
Zo gezegd zo gedaan en al snel hadden we hoofdstuk 2 gedaan, nu bleek echter dat 1 van de groepleden ondanks zijn level 50, nog was blijven steken op boek 4 chapter 5...dus hij ging snel even de hoofdstukken doen tot aan 8, die we dan weer even samen deden. Nu kan ik die Legolas instance in de tussentijd wel dromen, dus dat ging prima. Ook de andere leden kenden hun taak goed, waardoor het zelfs geen probleem was dat er een huisgenoot op mijn deur klopte.
De Legolas instance ging met andere woorden als een warm mes door de boter.
Al snel was hij dus ook weer helemaal bij en konden we door met hoofdstuk 3, wat ook echt helemaal niks voorstelt met een groepje, je kunt het bijna solo doen op mijn level...maar dan ook bijna.
De meeste mensen moesten toen eigenlijk er vandoor, dus ons groepje viel uiteen en ik deed nog even hoofdstuk 4 solo, makkelijk zat met een Lore-Master.
Daarna wist ik dat hoofdstuk 5 geen nut had om te doen, daar heb je dan weer wel een full fellowship voor nodig met het liefst een goede minstrel erbij.
Goed, over naar mijn Minstrel dan maar. Book 9 was voor mij echt een doorn in het oog geworden. Ik had daar al zoooo lang een begin aan willen maken, maar ik kon de weg naar Sara Oakheart maar niet vinden en dan wordt het al snel een erg lastig verhaal. Uiteindelijk met wat navigational help de weg toch gevonden en toen ging het vrij snel. De eerste twee hoofdstukken zijn eigenlijk kinderlijk eenvoudig als je de weg eenmaal hebt gevonden.
Bij hoofdstuk 3 werd ik door Golodir op pad gestuurd om de Knights of Mordirith een kopje kleiner te maken. Een daarvan kon ik vinden in mijn thuis gebied, de andere twee in respectievelijk Ost Guruth en Esteldin. Het reizen nam nog de meeste tijd in beslag. Daarna weer terug naar Golodir, die me vervolgens via Laerdan weer naar Tinnudir stuurde om met Calenhad te praten. Daar restte me nog 1 instance, en die was echt makkelijk. Je loopt in feite met een stel erg goed uitgeruste rangers door wat tegenstanders heen die je natuurlijk zelf ook een paar tikkies uitdeelt *hoeft in feite niet eens* en klaar is klara....op naar boek 10.
Boek 5 was eigenlijk een toevalstreffer..in de kinship vertelde iemand dat hij nog mensen zocht voor book 5 chapter 2 en verder. Daar had ik wel oren naar, en dus gaf ik hem aan dat ik met plezier even zou wisselen van karakter...
Zo gezegd zo gedaan en al snel hadden we hoofdstuk 2 gedaan, nu bleek echter dat 1 van de groepleden ondanks zijn level 50, nog was blijven steken op boek 4 chapter 5...dus hij ging snel even de hoofdstukken doen tot aan 8, die we dan weer even samen deden. Nu kan ik die Legolas instance in de tussentijd wel dromen, dus dat ging prima. Ook de andere leden kenden hun taak goed, waardoor het zelfs geen probleem was dat er een huisgenoot op mijn deur klopte.
De Legolas instance ging met andere woorden als een warm mes door de boter.
Al snel was hij dus ook weer helemaal bij en konden we door met hoofdstuk 3, wat ook echt helemaal niks voorstelt met een groepje, je kunt het bijna solo doen op mijn level...maar dan ook bijna.
De meeste mensen moesten toen eigenlijk er vandoor, dus ons groepje viel uiteen en ik deed nog even hoofdstuk 4 solo, makkelijk zat met een Lore-Master.
Daarna wist ik dat hoofdstuk 5 geen nut had om te doen, daar heb je dan weer wel een full fellowship voor nodig met het liefst een goede minstrel erbij.
Goed, over naar mijn Minstrel dan maar. Book 9 was voor mij echt een doorn in het oog geworden. Ik had daar al zoooo lang een begin aan willen maken, maar ik kon de weg naar Sara Oakheart maar niet vinden en dan wordt het al snel een erg lastig verhaal. Uiteindelijk met wat navigational help de weg toch gevonden en toen ging het vrij snel. De eerste twee hoofdstukken zijn eigenlijk kinderlijk eenvoudig als je de weg eenmaal hebt gevonden.
Bij hoofdstuk 3 werd ik door Golodir op pad gestuurd om de Knights of Mordirith een kopje kleiner te maken. Een daarvan kon ik vinden in mijn thuis gebied, de andere twee in respectievelijk Ost Guruth en Esteldin. Het reizen nam nog de meeste tijd in beslag. Daarna weer terug naar Golodir, die me vervolgens via Laerdan weer naar Tinnudir stuurde om met Calenhad te praten. Daar restte me nog 1 instance, en die was echt makkelijk. Je loopt in feite met een stel erg goed uitgeruste rangers door wat tegenstanders heen die je natuurlijk zelf ook een paar tikkies uitdeelt *hoeft in feite niet eens* en klaar is klara....op naar boek 10.
boek 9 is een eitje, 't vinden van sarah is verreweg 't moeilijkste
boek 10 daarentegen, ik kan maar niet genoeg mensen vinden voor een fs
boek 10 daarentegen, ik kan maar niet genoeg mensen vinden voor een fs
Ik kon die knuppel (die knight) in m'n homeland nooit vinden.
dus heb de boeken maar weggelegd.
Nou ja, als je maar 1 dag hebt kunnen spelen, is het slecht oordelen. Ik zou de champion toch nog een kans geven. Anders, indien je echt melee wil doen, Captain of Burglar. Guardian is een klasse apart.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:14:
Tuurlijk kan je altijd beginnen als complete nieuweling. En laat je nooit afleiden door de levels van mensen. Ik kwam gisteren een level 50 burglar tegen die perse (tegen het advies van 6 ervaren spelers in) toch Urugarth wilde gaan solo-en. Op dat soort momenten mis ik toch wel mijn god-mode waar ik onzichtbaar kan meesluipen en me doodlachen over zijn stupiditeit.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:14:
Het is een kwestie van goed luisteren naar de ervaren spelers wanneer ze je iets uit leggen en vooral niet bang zijn om domme vragen te stellen. Zoek een behulpzame kinship (hint, zie sig) waar je die vragen gewoon kwijt kan. Iedereen is een keer op 0 begonnen.
Verder was ik gisteren niet blij met mijn crits. 9 pogingen op single uses, 1 crit. 9 Beryl Shards weg :x
[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 08-04-2008 16:22 ]
Gewoon beginnen. Juist vanwege de vriendelijke sfeer en behulpzame spelers is LOTRO makkelijk instappen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:14:
Hallo,
Zaoldyeck
Ik merk dat je bij WOW veel eerder een snauw krijgt bijvoorbeeld.
over melee, guarduian = tank (ja dus melee
dan heb je nog een captain, deze bufft meer weet ik er niet van
en als laatste de Burglar, de sneaker, ook melee, maar wil zelf geen klappen
ik heb begrepen dat een champ best moeilijk is, het beessie heeft nogal de neiging dood te gaan
Eentje is ten noorden van Ost Guruth in Harloeg bij de trollen (39.2S 25.1W), eentje bij dat gebouwtje waar drie dourhands voor staan ten noorden van Gondamon (18.4S 96.1W) en de laatste in het Hillmen kamp (~6S 39W) ten noorden van Esteldin.MOAW schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:19:
Ik kon die knuppel (die knight) in m'n homeland nooit vinden.dus heb de boeken maar weggelegd.
[ Voor 29% gewijzigd door botoo op 08-04-2008 16:27 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
@ vage: Dat laatste geldt evengoed voor een LRM
[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 08-04-2008 16:28 ]
Dat zal je nog vies tegenvallen, een beetje ervaren burg kan solo bergen verzetten, en zelfs in staat om Skybreaker (20K drake) te kloppen.Ik kwam gisteren een level 50 burglar tegen die perse (tegen het advies van 6 ervaren spelers in) toch Urugarth wilde gaan solo-en.
Mischief mode (bij sommige mobs) ftw
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ty, handig om te weten als ik weer kan spelen.botoo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:27:
[...]
Eentje is ten noorden van Ost Guruth in Harloeg bij de trollen (39.2S 25.1W), eentje bij dat gebouwtje waar drie dourhands voor staan ten noorden van Gondamon (18.4S 96.1W) en de laatste in het Hillmen kamp (~6S 39W) ten noorden van Esteldin.
Verwijderd
Dankje voor de replies tot dusver!
Ik ga een kijkje nemen op jullie website MueR. Klinkt interessant.
LOTRO komt als goed is morgen binnen, hopelijk tot snel!
Zaoldyeck
Ik ga een kijkje nemen op jullie website MueR. Klinkt interessant.
LOTRO komt als goed is morgen binnen, hopelijk tot snel!
Zaoldyeck
Hoi, ik ben ook net vorige week begonnen op Laurelin en heb meteen binnen een dag een leuke nederlandstalige kin (guild) gevonden vol actieve en behulpzame spelers. Mocht je interesse hebben stuur maar een /tell naar ResuWobVerwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:14:
Leuk, maar ook een burglar kan niet 8 goblins tegelijk aanbotoo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:35:
[...]
Dat zal je nog vies tegenvallen, een beetje ervaren burg kan solo bergen verzetten, en zelfs in staat om Skybreaker (20K drake) te kloppen.
Mischief mode (bij sommige mobs) ftw
Let me guess.. Legioen van Eriador?ResuCigam schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:43:
Hoi, ik ben ook net vorige week begonnen op Laurelin en heb meteen binnen een dag een leuke nederlandstalige kin (guild) gevonden vol actieve en behulpzame spelers. Mocht je interesse hebben stuur maar een /tell naar ResuWob(of een DM hier)
[ Voor 35% gewijzigd door MueR op 08-04-2008 16:47 ]
Inderdaad, erg gezellig en behulpzame mensen, ik vermaak er prima tot nu toe
Figures. Die recruiten zo veel, daar kom je als nieuwe speler niet omheen. Ik vraag me alleen af wat ze er aan hebben. Maargoed, ik heb het gewoon niet zo op grote kinships.
Wat is verkeerd aan veel recruiten? En wat ze eraan hebben: erg gezellig en druk onlineMueR schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:06:
Figures. Die recruiten zo veel, daar kom je als nieuwe speler niet omheen. Ik vraag me alleen af wat ze er aan hebben. Maargoed, ik heb het gewoon niet zo op grote kinships.
Maar zoals je al zei: ieder zijn meug
vraagje over de laatste class quest van de burglar.
Welk wapen kan ik het beste kiezen:
Mace of the night (http://lorebook.lotro.com/wiki/Weapon:Mace_of_the_Night)
Dagger of the night (http://lorebook.lotro.com/wiki/Weapon:Dagger_of_the_Night)
ik vind de min max damage van de mace een stuk beter, alleen de stats op de dagger staan me meer aan. iemand wat gedachten erover om me verder op weg te helpen ?
Welk wapen kan ik het beste kiezen:
Mace of the night (http://lorebook.lotro.com/wiki/Weapon:Mace_of_the_Night)
Dagger of the night (http://lorebook.lotro.com/wiki/Weapon:Dagger_of_the_Night)
ik vind de min max damage van de mace een stuk beter, alleen de stats op de dagger staan me meer aan. iemand wat gedachten erover om me verder op weg te helpen ?
Verwijderd
Ik zou toch echt voor de dagger gaan. Stats zijn beter, en de speed is gewoon briljant. Je kunt maar weinig wapens met een 1.5 speed vinden, dus daarom zou ik die meer aanraden dan mace denk ik zo.
Maar het is met name waar je voorkeuren liggen, veel lagere hits, en dus ook meer skills in hetzelfde tijdsbestek, of minder maar hogere hits, en dus ook minder skills.
Maar het is met name waar je voorkeuren liggen, veel lagere hits, en dus ook meer skills in hetzelfde tijdsbestek, of minder maar hogere hits, en dus ook minder skills.
Dagger of the Night is een hele fijne 'versneller' voor je attacks, zeker in combinatie met een (mirrored) mace oid in je main-hand.
Zelf gebruik ik heel vaak Auger en Mirrored Ancient Steel Mace of iets anders als de situatie daar om vraagt zoals Beleriand daggers bij de Balrog en Worldeaters.
Zelf gebruik ik heel vaak Auger en Mirrored Ancient Steel Mace of iets anders als de situatie daar om vraagt zoals Beleriand daggers bij de Balrog en Worldeaters.
[ Voor 53% gewijzigd door botoo op 08-04-2008 18:44 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
In fact is "Dagger of The Night" Het enige 1.5 speed wapen ingame op dit moment. Ookal was er in de beta eentje die 1.2 speed had, maar dit was een bug.
hihi... gisteravond was er wat oproer in de ettenmoors op Snowbourn. Er was een bug dat warleaders niet gedood konden worden ook al stond er een freep raid op in te hakken 
Toen ik van mn werk thuis kwam om 21:15 was de hele map rood en waren de creeps eens een keertje niet outnumbered. Na een poosje hadden we een 24 mans warg squad en zijn we maar wat DP gaan scoren (first marshall An, Goldhead etc.) en af en toe kwam er een freep raid koekeloeren bij TR die we samen met de andere creep raid wisten te verdrijven naar GV.
Uiteindelijk 17000 Destiny gehaald en een paar honderd infamy. Zoals vaak werd gezegd "Payback Time"
Toen ik van mn werk thuis kwam om 21:15 was de hele map rood en waren de creeps eens een keertje niet outnumbered. Na een poosje hadden we een 24 mans warg squad en zijn we maar wat DP gaan scoren (first marshall An, Goldhead etc.) en af en toe kwam er een freep raid koekeloeren bij TR die we samen met de andere creep raid wisten te verdrijven naar GV.
Uiteindelijk 17000 Destiny gehaald en een paar honderd infamy. Zoals vaak werd gezegd "Payback Time"
Die bug komt door Burglars en Loremasters, als 3 Burglars en 3 Loremasters tegelijk stunnen (binnen 5sec) word een mob invulnerable. Ook gewoon mobs hebben dit, alleen die worden nooit multi-stunned.
Deze bug zit allang in de game, alleen komt door Mischief nu erg vaak voor.
Deze bug zit allang in de game, alleen komt door Mischief nu erg vaak voor.
Verwijderd
Vergeet niet dat veel van je skills weapon-damage based zijn. Dus een mace in mainhand is daarom wel fijn.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:48:
Ik zou toch echt voor de dagger gaan. Stats zijn beter, en de speed is gewoon briljant. Je kunt maar weinig wapens met een 1.5 speed vinden, dus daarom zou ik die meer aanraden dan mace denk ik zo.
Dit topic is gesloten.