Ik heb mijn wargje (op snowbourn) ongeveer 3 weken geleden geboren laten worden en het enige wat ik nu nog met mijn main char (Guardian) doe is meegaan met de rift en af en toe even op de AH kijken.
Mn warg heeft van het weekend rank 4 gehaald en nu duurt het wat langer om 5 te halen ben ik bang.
Hier een verhaaltje van hoe het dus af en toe gaat...
We loggen met wat kinnies in als creep en er is ongeveer 1,5 creep raid aanwezig. Alle keeps zijn blauw dus in handen van de freeps. Jammer genoeg zie ik dan ook nog kinmembers als freep rondlopen. Ik ga er vanuit dat deze mensen puur voor de renown spelen want echt leuk lijkt het me niet om met veel meer freeps de creeps te farmen terwijl alle keeps al in handen zijn. Uiteraard betekent het voor ons creeps dat de mede-kin-freeps prime target worden. Lame gedrag moet immers bestraft worden. Er bleken ongeveer 2,5 freep raid rond te lopen en ze stonden ons niet toe om Lug terug te pakken. Als creep kun je dan niet zoveel doen behalve af en toe een freepje die de pech heeft gestunned of geroot te worden om zeep helpen. Om nog eens aan te geven hoe lame de freeps waren..... ze hadden zelfs een ranger!
Samengevat:
* alle keeps in handen
* ongeveer 2x zoveel freeps dan creeps
* ook nog een ranger voor de veiligheid
Als creep is de lol er dan ook redelijk snel af dus besloten we om eens te kijken of er animo was voor een warg gank squad.... en dat was er wel
Binnen een paar minuten hadden we een groepje van 11 wargs waaronder een paar rank 5's. Ik was leader dus loodste ons groepje naar een strategisch punt tussen TA en LUG. We hoefden niet lang te wachten tot het eerste freepje op z'n paard aan kwam rennen. We liepen iets verspreid dus binnen de range van 1 van ons die hem met een welgemikte sudden pounce van z'n paard ontdeed en stunde. De toegesnelde warg vriendjes gooiden er wat de-buffs en een wound op terwijl de freep z'n trukendoos opentrok om te overleven. Tevergeefs want 11 hongerige wargs lusten wel een freepje (medium-rare). 21 infamy en wat DP voor de wargs. Zo ging de een na de ander voor de bijl en zelfs een hunter overleefde het niet (DF op cooldown waarschijnlijk).
Zoals verwacht duurde het niet lang voordat er een freep raid een kijkje kwam nemen op de plek waar wij fourageerden maar op het moment dat ze aankwamen verdwenen we en gingen we eens een andere voederplek opzoeken. Zo kwamen we in de buurt van het Elven Camp terecht.
Een oplettende warg ontdekte een AFK loremaster half verstopt in de rotsen midden in EC. Hij verwachtte dat ie daar wel veilig zou staan aangezien de gevechten de hele tijd rond LUG waren.
1 warg trok de NPC's naar zich toe en sprintte weg zodat de rest de loremaster om zeep konden helpen. Nog groter was de vreugde toen het een kinmember bleek te zijn
De gevechten tussen een warg pack en een freep gaan meestal zo:
1 warg valt aan en de freep gaat het gevecht aan... wargs komen uit stealth en de freep begint te rennen.... als freep geen truucjes heeft om te ontkomen of in een veilig gebied terecht komt is het over met de pret. Uiteindelijk in een uurtje iets van 300 infamy gehaald. Niet super veel maar waarschijnlijk meer dan we hadden gekregen als we bij de creep raids waren gebleven en ons hadden laten farmen. Naast de infamy was de lol die we hadden de grootste winst. Ik hoop dat we zo wat angst in de harten van de freeps hebben kunnen brengen...
Het fijne van creep spelen is dat de sterren me geen moer interesseren terwijl ik weet dat freeps balen als ze wat kwijt raken. De hoogste defeated op mn warg is 1916. Die zal wel even zuur geweest zijn... muhahaha. Ik probeer zelfs om een lage rating te houden zodat je geen target wordt en er lekker veel afgaat bij de freep. Na een beetje spelen de afgelopen tijd blijkt dat de freeps zwaar overpowered zijn en ik hoop dat de balans enigzins hersteld wordt om het voor creeps leuk te houden. De stuns en roots zijn gewoon veel te lang. Het gebeurt gewoon te vaak dat je 30 seconden geroot bent en nog erger is dat je nadat je een potje gebruikt om los te komen je gewoon weer geroot wordt en dus geen immunity hebt. Als je dan bedenkt dat de warg maar 5 seconden kan stunnen dan lijkt me dat niet eerlijk!
Ik blijf gewoon vechten tegen de renown farmende, zich veilig wanende freeps die minachtend doen over de creeps en ik weet zeker dat wraak zal komen
Fight you MAGGOTS!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something