[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.178 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:57
Ik zit op Laurelin en ben van plan nu eens aan MPvP te beginnen.
Ben een lvl 42 hntr, maar wil de MP in als creep (Warg denk ik)
Zit er hier iemand op Laurelin die me daar in kan inwijden?
Ik ben een verdienstelijke hntr, maar hier heb ik echt nog geen kaas van gegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:15

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Heel simpel, wandel rond, je wordt snel genoeg geganked van alle kanten :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 17:55

Knaak

It's me, Mario!

Hunters zijn nooit vriendelijk :P

Gewoon een monster aanmaken en even in OOC vragen waar de actie is, en eventueel een Tribe joinen (Kinship van de monsters). Er zullen waarschijnlijk wel enkele goede op Laurelin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:16
(Every star lost, is respect gained)
Yep, zo is het bij ons ook :) toch ontkom je (zeker als ranked warg) niet altijd aan sterren. Wargs zijn geen tanks en hebben ook niet vaak iets te zoeken in lange frontline combat, (collectieve) stealth attack/stun met een snelle kill of het overlaten aan de rest van de raid om het af te maken komt het meest voor.
Freeps hebben meestal de voorkeur voor de makkelijkste targets en dan kiezen ze niet voor een R6 Warg :P (behalve als ze weten dat mijn skills op cd zijn, dan willen ze het nog wel eens proberen). Dus als de strijd slecht uitpakt probeer ik één of meer raidmembers te ontzetten met stun/cripple/throatrip/eyerake en dan is het sprinten, meestal krijg ik dan nog een loretard op m'n nek met z'n roots/stuns maar als de potions het doen ben ik weg.
Niet gefarmed worden betekend op den duur sterren krijgen, ook al is de enige waar ik echt aan gehecht ben degene die onder mijn staart zit :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Van het weekend weer wat opgeschoten:
  • Level 50 geworden al grinded met mn champion. Nog 1 char slot open.
  • Mn goudgrens verbroken. Ik ben nu eindelijk vermogend.
  • GM Jeweller geworden met mn captain. Hurray en dan meteen alle single uses (ring, oorring en necklace) miscritten. Typisch.
Daarnaast een Rift run gehad op zaterdag en zondag. Ging erg goed ( Muer ingame op de hoogte gehouden) met 2 kills en no wipes op boss 1tm 4. We hadden geen captain, dus mijn raid minstrel moest opzij. Daarbij wel de boots gewonnen voor mn captain.
We hadden een nieuwe burglar in onze groep en een nieuwe LM en het was alsof zij in de Rift waren geboren. Alles onder controle met de CC en wat de LM resiste pakte de Burglar op. Barz ging trouwens erg makkelijk neer.
Zondag hadden velen niet veel tijd. Met natuurlijk een vertraging van 1,5 uur, gingen deden we boss 5 en 6. Ik heb gemerkt dat in de de Rift ook helegrod - silver voice voor de min bijv- stuff dropt. Wel aardig.

Het meest verrassende was dat vrijwel iedereen met +600 silver uit de raid kwam. Winst na een raid? Ja, het kan dus met die money boxes.

Daarnaast veel en veel beryl shards gemined en alle aan onze GM metalsmith gegeven ( ik ben master) en hij miscritte 3 x mijn shoulders, 1 x leggings, 1 x helmet. Armour piece is wel gelukt. Dus dat waren 5 recipes, 5 beryl shards, 5 x dure mats naar de vendors. Yeey.

Toch een goed weekend gehad, vooral door het gelul tijdens de raids. Een van ons kon verschrikkelijk goed Arnold Schwarzenegger one liners nadoen, en sprak exact als Gandalf. Maakt de raid wel gezellig.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 31-03-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:21:
Heel simpel, wandel rond, je wordt snel genoeg geganked van alle kanten :)
Gekanked?
wasda??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MOAW schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:39:
Hunters zijn nooit vriendelijk :P
Ik heb niet gezegd dat ik vriendelijk ben (zeker niet tegen dwarfs en hobbitz), maar verdienstelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

botoo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:11:
Yep, zo is het bij ons ook :) toch ontkom je (zeker als ranked warg) niet altijd aan sterren. Wargs zijn geen tanks en hebben ook niet vaak iets te zoeken in lange frontline combat, (collectieve) stealth attack/stun met een snelle kill of het overlaten aan de rest van de raid om het af te maken komt het meest voor.
Hehe, ja, dat weet ik ook wel, en sommige sterren zijn ook echt wel verdiend. Maar ik moet met mijn reaver het goede voorbeeld geven, en dus frontline flodder ;), nu ben ik ook niet altijd target nummer 1 omdat een R6 reaver met bubble best lastig te killen is :9~. En ach ja, ook al ben ik dood, dan lig ik iig tussen de freeps, en is het selecteren van de juiste freeps alleen maar makkelijker :+. Owww een mincer, jij krijgt van mij een zonnetje boven je hoofd....owww nog een mincer, jij krijgt van mij een maan boven je hoofd, hehe. Dan is het daarna wat makkelijker....All On The Moon !!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ganken is een soort van orgie waarbij er 10+ free peoples (freeps) of monsters (creeps) op 1 target gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Hoelang duur zo een Rift-run? In hoeveel stukken kun je die onderverdelen? Wat is de timing dan ongeveer? Gemiddeldes hè. Kan ik een beetje plannen, wanneer ik best eens meega. Ben nu lvl 43.
En voor GT?

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 31-03-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als je een ervaren Rift-raid hebt dan doe je de hele Rift in 5-6 uur. In de praktijk valt het meestal wat langer uit :+
Wij doen (met een goede groep) doorgaans alle bosses t.m Thrang en komen dan een volgende dag terug voor de Balrog (en de dag daarna zonodig nog een keer :+ )

Het aantal gems (barter voor Rift-gear) dat valt is doorgaans 1 per boss, maar als de groep snel is vallen er regelmatig twee (dezelfde) gems :) ook wil er nog wel eens een ander mooi teal item droppen, maar zelden vaker dan 1 keer per raid-lock.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:01:
Ganken is een soort van orgie waarbij er 10+ free peoples (freeps) of monsters (creeps) op 1 target gaan.
Dit gaat niet op wanneer er raids tegen elkaar knokken, en mensen allemaal raid assist gebruiken, maar wanneer er ergens een verdwaalde creep of freep alleen rondloopt, en er komt een raid langslopen, en ze storten zich allemaal op die ene persoon. Ben ik zelf geen fan van, en zal dit ook niet doen, maar ja...wanneer je in een raid van 24 zit, zijn er altijd een paar bij die dit wel doen, en voordat je dan kan zeggen, niet doen !! Is de creep/freep al dood :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MOAW schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:01:
[...]

Aja, ik had gehoord dat die vieze freeps dat doen. Wij creeps doen dat ook, maar zijn niet vies, dat is ons oerinstinct. Bij ons heet dat slimheid, tribemind, bij de freeps is het laf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Imho is een gank niet meer dan normaal en degene die het overkomt heeft domweg pech.

Je wilt immers je tegenstander(s) zo snel mogelijk uitschakelen voordat 'ie de kans krijgt om te vluchten (of op DF te drukken, DoT ftw :P )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Speel ff op account van mn broer, lvl17Burglar

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Anoniem: 230357 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:51:
[...]

Hehe, ja, dat weet ik ook wel, en sommige sterren zijn ook echt wel verdiend. Maar ik moet met mijn reaver het goede voorbeeld geven, en dus frontline flodder ;), nu ben ik ook niet altijd target nummer 1 omdat een R6 reaver met bubble best lastig te killen is :9~. En ach ja, ook al ben ik dood, dan lig ik iig tussen de freeps, en is het selecteren van de juiste freeps alleen maar makkelijker :+. Owww een mincer, jij krijgt van mij een zonnetje boven je hoofd....owww nog een mincer, jij krijgt van mij een maan boven je hoofd, hehe. Dan is het daarna wat makkelijker....All On The Moon !!!! 8)
Tja dat is het lot van een Reaver. Bumskum (mijn reaver) is pas R3 en volgens mij hebben wij inderdaad een aantal keer samen vanaf de grond verplicht onder de freeprokjes moeten kijken. Ik ben blij dat je geen kleuren ziet als je dood bent zeg, ik zie die hobbitonderbroeken met rode hartjes al voor me :X

Toch blijft het heerlijk om met een aantal reavers een volle groep freeps in te "chargen"! Dan zie je ze zo leuk uit elkaar rennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:33:
Imho is een gank niet meer dan normaal en degene die het overkomt heeft domweg pech.

Je wilt immers je tegenstander(s) zo snel mogelijk uitschakelen voordat 'ie de kans krijgt om te vluchten (of op DF te drukken, DoT ftw :P )
Nou ja zeg... Ik DF alleen als ik word geganked vlak buiten GV, onderweg naar Ost Ringdyr ofzo. In een keep battle zal je mij niet zien DFen. Nou speel ik de laatste tijd nauwelijks nog PvMP, voornamelijk omdat ik geen zin heb in die mafketels die er alleen maar komen voor de Delving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
LOL, ik heb niks ernstigs tegen DF hoor (ook al vind ik het wel erg jammer als ik een kill mis en kan daar flink over mopperen), het enige wat ik tegen DF heb is de broekenpoepertjes die daarna 30 min. wachten voordat ze weer het veld in durven :)
En tegen de huntards natuurlijk die halverwege hun morale bar hun FS/raid laten afsterven en op DF drukken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nee, dat bleek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alhoewel ik alleen nog maar creep speel in Moors, zou ik wel graag wat veranderingen zien idd.

Als eerste zou het mooi zijn om de repairkosten aan de freep kant geheel te verwijderen, zodat ook zij kosteloos kunnen pvp'n. Misschien dat dit voor hun dan ook een reden is om af en toe wat meer moed te tonen, en gewoon een creep raid in stormen. (tenzij ze dit nu niet doen ivm het behoud van sterren ;) )

Verder zou ik wel voorstander zijn van een aangepast DF, misschien een met 1 uur timer, zodat hunters wat meer hun moment moeten uitzoeken om DF te gebruiken ipv bij de eerste de beste klap gelijk poefpoef weg.

Uiteraard moet de CC van LM en Burglars worden aangepast, wat deze gaat echt nergens over. Een aantal dagen terug liep ik alleen beetje rond te dolen, boem mezzed 35 sec, kijk om me heen, zie ik een burglar en LM samen een andere creep om zeep helpen, terwijl ze mij even op pauze hadden gezet, nou, daar doe ik dus niet aan mee. Logoff , moeten ze me maar afmaken, ik ga niet 35 seconden wachten totdat zij eens tijd hebben om me neer te halen. Log ik 10 minuten later weer in, en yay, still alive ;).

Kort samengevat, moeten de creeps gewoon sterker worden gemaakt, want de makers hadden gedacht dat er altijd meer creeps (vanwege het lagere instaplevel) zouden zijn dan freeps, maar dat is dus iets andere gelopen. Gelukkig valt het op Laurelin allemaal wel mee, maar ik hoor slechte verhalen van andere servers, altijd blue map, continue grams campen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat komt door die mongolen waar ik het over had. Die willen die sets van de Delving, dus gaan ze in de Moors zitten. Daarvoor zag je ze niet. Ondertussen gaat voor mij de lol er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:14
botoo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:40:
Naja, wel leuk zo'n 'last stand' achtige actie aan het einde :p

[afbeelding]
Hoe krijg je die dubbele hopebuff als ik het vragen mag?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
De tweede hope komt van Destiny Points, evenals de speedbuff. Ook al is het maar +1, deze hope stripped niet :) Ik had gisteren per Balrog attempt 2 keer hopestripped dus cowering, maar dankzij die ene extra hope was het coweren weinig en kort dus bij de derde keer popte ik pas hope toen de rest bij de Everseer vandaan kwam :).
Kost wel 1000 DP voor een 30 min. versie :'( maar gelukkig heb ik wel wat DP over vanuit mijn creep acties :Y).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Een beetje? Jeesh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Ik heb een probleem en hoop dat iemand hier het antwoord weet;
Ik heb bij de release +-20 dagen gespeeld en wil nu weer verder. Maar ik begrijp niks van al die patches. Ik heb eerst continue geklikt zodat hij ze zou downloaden en nu staat er "Get 1.06". Is dat zo'n book of staat het er helemaal los van? want hij download nu met 30KB's dus ik zoek een mirror maar kan niks vinden.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
1.06 is boek 12 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:48
je kunt ook nog eens +3 hope krijgen he door de broken chain link!! Dat scheelt wel een slok op een borrel :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Ok, ja ik zie et ook staan bij 12 maar de andere boeken zijn samen ook 2Gb, dus of ik had ze al (heb nieuwe DVD gekocht) of er zit een fout in want ik downloade met 100Kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik heb het spel vandaag ook gekocht .. 7 euro nieuw! (heb em 2x gekocht :P)
Lijkt me wel leuk om te testen ... zit er ook een maand gratis bij net zoals wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Anoniem: 40554 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:52:
Lijkt me wel leuk om te testen ... zit er ook een maand gratis bij net zoals wow?
30 dagen. Als je je registreerd moet je een payment type kiezen, maar als je bijv prepaid cards wil gebruiken moet je instant payment ofzo kiezen, dan prepaid card en dan "Insert payment later". Niet dat je denkt dat je direct hoeft te betalen

EDIT: Heb book 12 geinstalleerd en nu staat er: Preloaded updates. Dus ik denk dat ik eerst nog de andere moet installeren... vage updater hoor

EDIT 2: Heb em gereinstalled want hij ging automatisch updaten met 20kb/s. Kan je direct book 9 instlaleren na een clean install? Of moet je eerst continue doen en hem z'n gang laten gaan? Ik vind dit echt een hopeloos ding want niks staat duidelijk aangegeven, alleen dat je 1.2 moet installeren voor book 9 terwijl book 12 1.06 heet :S

EDIT 3 (kan er al bijna een boek van maken): Voor anderen die er ook niet uitkomen (of het ligt allemaal aan m'n IQ) hier hoe het moet:
Install from DVD
run bk 9 update
run bk 10 update
run bk 11 update, at end of the first part of the bk 11 update it might open LOTR launcher as its a 2 part process, so close it as per readme.

Once both parts of bk 11 are installed then start LOTR, if you see the 1.2 message ignore it and hit continue, then go have dinner as it will take at least 30 minutes to complete the update.

[ Voor 53% gewijzigd door Moortn op 31-03-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Anoniem: 40554 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:52:
Koopje!

Ik wou dat ik mijn PC weer terug had, dan kon ik ook weer eens. Heb hem zaterdag ter controle bij de computerzaak gebracht. Mijn 9600 GT SSC editie bleef maar een zwart scherm geven (alleen bij LOTRO overigens) en ik vond het wel eens tijd om te laten kijken of het aan de videokaart lag of aan bijvoorbeeld de voeding, maakt me namelijk niet uit als ik een nieuwe voeding, moet kopen, maar dan wil ik graag wel zeker weten dat dat het probleem oplost.. ;)

Dus hopelijk kan ik binnenkort weer volle bak aan de slag in Middle Earth! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 218701 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:05:
[...]
Mijn 9600 GT SSC editie bleef maar een zwart scherm geven (alleen bij LOTRO overigens) en ik vond het wel eens tijd om te laten kijken of het aan de videokaart lag of aan bijvoorbeeld de voeding, maakt me namelijk niet uit als ik een nieuwe voeding, moet kopen, maar dan wil ik graag wel zeker weten dat dat het probleem oplost.
Vreemd, ik heb sinds kort ook af en toe last van een zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 230357 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:53:
Alhoewel ik alleen nog maar creep speel in Moors, zou ik wel graag wat veranderingen zien idd.

Als eerste zou het mooi zijn om de repairkosten aan de freep kant geheel te verwijderen, zodat ook zij kosteloos kunnen pvp'n. Misschien dat dit voor hun dan ook een reden is om af en toe wat meer moed te tonen, en gewoon een creep raid in stormen. (tenzij ze dit nu niet doen ivm het behoud van sterren ;) )

Verder zou ik wel voorstander zijn van een aangepast DF, misschien een met 1 uur timer, zodat hunters wat meer hun moment moeten uitzoeken om DF te gebruiken ipv bij de eerste de beste klap gelijk poefpoef weg.

Uiteraard moet de CC van LM en Burglars worden aangepast, wat deze gaat echt nergens over. Een aantal dagen terug liep ik alleen beetje rond te dolen, boem mezzed 35 sec, kijk om me heen, zie ik een burglar en LM samen een andere creep om zeep helpen, terwijl ze mij even op pauze hadden gezet, nou, daar doe ik dus niet aan mee. Logoff , moeten ze me maar afmaken, ik ga niet 35 seconden wachten totdat zij eens tijd hebben om me neer te halen. Log ik 10 minuten later weer in, en yay, still alive ;).

Kort samengevat, moeten de creeps gewoon sterker worden gemaakt, want de makers hadden gedacht dat er altijd meer creeps (vanwege het lagere instaplevel) zouden zijn dan freeps, maar dat is dus iets andere gelopen. Gelukkig valt het op Laurelin allemaal wel mee, maar ik hoor slechte verhalen van andere servers, altijd blue map, continue grams campen etc.
Ja laten we anders de burglars CC aanpakken. Het enige dat burglar kan in fellowships is debuffen, CC en fellowship openen, en jij wilt dat afpakken omdat je creep niet zwaar ownt ? 8)7

CC is een van de (weinige) redenen om een burglar in je Fellowship te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:32:
[...]

Vreemd, ik heb sinds kort ook af en toe last van een zwart beeld.
Zwart beeld as in...je monitor valt gewoon uit? Want dat was dus mijn probleem...de monitor verliest gewoon zijn signaal..alsof de videokaart uitvalt zeg maar. Daarom was mijn idee ook dat dit wel eens met de power supply te maken kon hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 03:57:
Ja laten we anders de burglars CC aanpakken. Het enige dat burglar kan in fellowships is debuffen, CC en fellowship openen, en jij wilt dat afpakken omdat je creep niet zwaar ownt ? 8)7

CC is een van de (weinige) redenen om een burglar in je Fellowship te hebben.
Ik bedoel de burglar in het algemeen, en niemand heeft het hier gehad over: zwaar ownen.... Tenzij je het normaal vindt dat een burglar mij easy solo kan killen met al zijn hips knockbacks stuns etc etc, en dat ik minstens 6 andere creeps nodig heb om een kans te hebben om 1 burglar te killen, en dan nog is er 95% kans dat ie bij 100 health hips weg is, eerlijk? nee.

Ik snap ook wel dat de devs het pvmp gedeelte als bijzaak zien en niet veel moeite zullen doen om dit enigzins gelijk te trekken, maar daarom heb ik er nog wel een mening over :). Ik denk dat de hunter zo'n beetje de enige is die ik, close range, zou kunnen soloen, maar ja, komt die in de buurt van het einde dan is het alsnog DF, mzzl.

Misschien dat de Defiler een waardevolle toevoeging is, alleen ben ik bang dat de LM en Burglars, deze gewoon continue zullen root/stun/daze/stun/root/daze/knockback/root/stun/daze. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 07:57:
[...]

Zwart beeld as in...je monitor valt gewoon uit? Want dat was dus mijn probleem...de monitor verliest gewoon zijn signaal..alsof de videokaart uitvalt zeg maar. Daarom was mijn idee ook dat dit wel eens met de power supply te maken kon hebben..
Oh nee, bij mij lijkt het alsof hij overstapt naar zijn screensaver, maar die staat uit.
Iets anders dus, maar wel enkel in LotRO

En nu ontopic
afgelopen 2 avonden geprobeerd om de tombs van Elendil af te ronden. eergisteren lukte me dat tot op 160 morale bij de bad guy (ik was de last man standing als hunter en toen werd ik ook gewiped, dus geen DF) en gisteren luisterden ze niet echt naar me (ik ben dan ook geen leader, wist enkel hoe aan te pakken) en 2 keer klapt de FS uit elkaar nadat we verslagen zijn. Ligt die hele toms leeg op de eindbaas na, stoppen ze.
vanavond maar eens met mijn eigen KS gaan doen, dat zal wel lopen. En dan knalde ik er eergisteren nog 3000 Dest points tegen aan, heb ik 5 minuten gebruik van kunnen maken. En sommigen verdwenen zonder iets te zeggen of zonder het vantevoren aan te geven.

Word ik niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is altijd erg jammer, wanneer mensen het zo snel opgeven :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:10:
[...]

Ik bedoel de burglar in het algemeen, en niemand heeft het hier gehad over: zwaar ownen.... Tenzij je het normaal vindt dat een burglar mij easy solo kan killen met al zijn hips knockbacks stuns etc etc, en dat ik minstens 6 andere creeps nodig heb om een kans te hebben om 1 burglar te killen, en dan nog is er 95% kans dat ie bij 100 health hips weg is, eerlijk? nee.

Ik snap ook wel dat de devs het pvmp gedeelte als bijzaak zien en niet veel moeite zullen doen om dit enigzins gelijk te trekken, maar daarom heb ik er nog wel een mening over :). Ik denk dat de hunter zo'n beetje de enige is die ik, close range, zou kunnen soloen, maar ja, komt die in de buurt van het einde dan is het alsnog DF, mzzl.

Misschien dat de Defiler een waardevolle toevoeging is, alleen ben ik bang dat de LM en Burglars, deze gewoon continue zullen root/stun/daze/stun/root/daze/knockback/root/stun/daze. >:)
Ja buglar is heel goed 1 op 1. Zodra er battlefronts zijn kun je helemaal niks meer, in een groep ben je altijd direct target omdat je in range bent voor ongeveer iedereen, ranged en melee, en je sneller dood te krijgen bent dan een guardian, captain of champion. Dus als ze 1 op 1 gaan nerfen blijft er weinig over wat je kunt doen in PVmP (kan zowiezo het beste een hunter rollen voor PVmP).

PvMP leek me leuk in het begin, maar ze hadden het beter weg kunnen laten door alle 'PvMP balance issues' die gefixt zijn/worden. Anders moeten ze maar dingen ettenmoors only aanpassen, dan hebben pve'rs er tenminste geen last van.

En stun is wel leuk enzo, maar je kunt maar 1 keer stunnen per gevecht ongeveer, aangezien je daarna immune bent voor ze.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 01-04-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

maartend schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:31:
[...]

Oh nee, bij mij lijkt het alsof hij overstapt naar zijn screensaver, maar die staat uit.
Iets anders dus, maar wel enkel in LotRO
Draai je Vista en/of welke drivers heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:35:
Ja buglar is heel goed 1 op 1. Zodra er battlefronts zijn kun je helemaal niks meer, in een groep ben je altijd direct target omdat je in range bent voor ongeveer iedereen, ranged en melee, en je sneller dood te krijgen bent dan een guardian, captain of champion. Dus als ze 1 op 1 gaan nerfen blijft er weinig over wat je kunt doen in PVmP (kan zowiezo het beste een hunter rollen voor PVmP).
Sneller dood dan een Guardian..., hmmm daar ben ik het niet mee eens, hehehe. Burglars ontwijken zoveel klappen, dat het heel lang duurt voor ze neer zijn, en vaak doen ze net voor hun dood hips, en komen ze 20 seconden later weer full health terug.

Neee....burglars staan bij mij onderaan de lijst als target, en gelukkig ben ik , bijna, altijd de target assist :P. Het enige wat ik af en toe doe is ze wel targetten, omdat ze vaak bij inkomende schade zichzelf even terugtrekken, maar nooit met de bedoeling ze echt neer te halen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:55:
[...]

Sneller door dan een Guardian..., hmmm daar ben ik het niet mee eens, hehehe. Burglars ontwijken zoveel klappen, dat het heel lang duurt voor ze neer zijn, en vaak doen ze net voor hun dood hips, en komen ze 20 seconden later weer full health terug.

Neee....burglars staan bij mij onderaan de lijst als target, en gelukkig ben ik , bijna, altijd de target assist :P. Het enige wat ik af en toe doe is ze wel targetten, omdat ze vaak bij inkomende schade zichzelf even terugtrekken, maar nooit met de bedoeling ze echt neer te halen 8) .
waarom tanken burglars dan niet ? (in fellowships is provoke genoeg om agro te houden)
En er zijn ook nog andere classes die 'hips' achtige dingen hebben, en er zit ook nog een cooldown op. Dus ik denk dat die 'vaak' van jou eerder een 'soms' moet zijn. Aangezien je dus 'vaker' die skill op cooldown hebt dan beschikbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 01-04-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MOAW schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:53:
[...]

Draai je Vista en/of welke drivers heb je?
Ik draai XP en heb ook al even aan de drivers zitten denken

Laatste Omega drivers voor de X19500 Pro ; 4.8.442

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:07:
[...]

waarom tanken burglars dan niet ? (in fellowships is provoke genoeg om agro te houden)
En er zijn ook nog andere classes die 'hips' achtige dingen hebben, en er zit ook nog een cooldown op. Dus ik denk dat die 'vaak' van jou eerder een 'soms' moet zijn. Aangezien je dus 'vaker' die skill op cooldown hebt dan beschikbaar.
Ik denk dat Tank het puur en alleen op PvMP betrekt en op dat punt kan ik hem zeker wel gelijk geven. Een 1v1 als creep vs freep is nogal frustrerend. Kijk een klein beetje unbalanced is niet erg, maar je kans om te winnen als creep is 1:1000 misschien. Dit heeft dan kennelijk te maken met het idee van de devs dat er altijd meer creeps zouden zijn dan freeps. Maar ondanks dat we op Laurelin een redelijke balans hebben in de Moors staan we nog regelmatig creeps vs freeps in een verhouding 4 raids vs 2 raids.

Uiteraard is PvMP bijzaak, maar er zijn nou eenmaal mensen die dit leuker vinden dan het "gewone" spel. Wellicht zou het inderdaad een idee zijn, zoals je eerder voorstelde, om eea apart te behandelen qua balancing. Maar ik vrees inderdaad ook dat dit geen haalbare kaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom tanken burglars dan niet ?
Burglars tanken niet omdat ze geen agro kunnen behouden :9~ , maar je hebt helemaal gelijk, burglars zijn underpowered, ik stem ervoor dat burglars een paar extra spells krijgen, waaronder een 60 seconden root, en een 30 seconden knockdown, en misschien ook nog een DF mocht het nodig zijn :X.

Tip : Speel ook eens een keer aan de creep zijde, kijken of je de lm en/of burglar dan nog steeds underpowered vindt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:37:
[...]

Burglars tanken niet omdat ze geen agro kunnen behouden :9~ , maar je hebt helemaal gelijk, burglars zijn underpowered, ik stem ervoor dat burglars een paar extra spells krijgen, waaronder een 60 seconden root, en een 30 seconden knockdown, en misschien ook nog een DF mocht het nodig zijn :X.

Tip : Speel ook eens een keer aan de creep zijde, kijken of je de lm en/of burglar dan nog steeds underpowered vindt :P.
Je geeft me gelijk waarin ? Ik heb nergens een dergelijke bewering gedaan.

Om de een of andere reden kom ik als ik creep speel, de LM alleen in parties tegen en met mijn melee kom ik dan niet eens in de buurt. En burglar zie ik nooit in groups maar kom ik alleen maar solo tegen.

Ik heb nog speciaal in mijn bericht erbij gezet hoe een burglar WEL agro kan houden ! |:(

Tip: Lees een bericht eens helemaal

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 01-04-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:39:
Tip: Lees een bericht eens helemaal
Nog een tip, blijf je bericht dan niet continue editen:)

"Rappel wijzigde dit bericht 01-04-2008 09:21 (18%)"
"Rappel wijzigde dit bericht 01-04-2008 09:42 (49%)"

Dan hoef ik niet iedere keer terug te scrollen om te zien of je er weer iets bij hebt gezet :P. En uiteraard heb ik het alleen maar over pvmp, niet pve. En burglar groups ben ik meer dan genoeg tegengekomen met Boszzah :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 01-04-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:48:
[...]

Nog een tip, blijf je bericht dan niet continue editen:)

"Rappel wijzigde dit bericht 01-04-2008 09:21 (18%)"
"Rappel wijzigde dit bericht 01-04-2008 09:42 (49%)"

Dan hoef ik niet iedere keer terug te scrollen om te zien of je er weer iets bij hebt gezet :P. En uiteraard heb ik het alleen maar over pvmp, niet pve. En burglar groups ben ik meer dan genoeg tegengekomen met Boszzah :P.
Ik heb dat bericht speciaal voor jou geedit omdat ik er vanuit ging dat je dat niet wist (en daar had ik dus gelijk in)

Tevens heb je nog steeds niet duidelijk gemaakt met welke bewering van mij je het eens bent zoals je in je bericht zet (aangezien je me dingen in de mond legt die ik niet heb gezegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:52:
heb je nog steeds niet duidelijk gemaakt met welke bewering van mij je het eens bent zoals je in je bericht zet (aangezien je me dingen in de mond legt die ik niet heb gezegd).
Zucht.... ik mag er toch van uitgaan dat dit duidelijk een voorbeeld van sarcasme was, mag toch hopen dat ze burglars niet echt een 60 sec stun en een 30 seconde knockback en DF geven 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb mijn wargje (op snowbourn) ongeveer 3 weken geleden geboren laten worden en het enige wat ik nu nog met mijn main char (Guardian) doe is meegaan met de rift en af en toe even op de AH kijken.

Mn warg heeft van het weekend rank 4 gehaald en nu duurt het wat langer om 5 te halen ben ik bang.

Hier een verhaaltje van hoe het dus af en toe gaat...

We loggen met wat kinnies in als creep en er is ongeveer 1,5 creep raid aanwezig. Alle keeps zijn blauw dus in handen van de freeps. Jammer genoeg zie ik dan ook nog kinmembers als freep rondlopen. Ik ga er vanuit dat deze mensen puur voor de renown spelen want echt leuk lijkt het me niet om met veel meer freeps de creeps te farmen terwijl alle keeps al in handen zijn. Uiteraard betekent het voor ons creeps dat de mede-kin-freeps prime target worden. Lame gedrag moet immers bestraft worden. Er bleken ongeveer 2,5 freep raid rond te lopen en ze stonden ons niet toe om Lug terug te pakken. Als creep kun je dan niet zoveel doen behalve af en toe een freepje die de pech heeft gestunned of geroot te worden om zeep helpen. Om nog eens aan te geven hoe lame de freeps waren..... ze hadden zelfs een ranger!

Samengevat:
* alle keeps in handen
* ongeveer 2x zoveel freeps dan creeps
* ook nog een ranger voor de veiligheid

Als creep is de lol er dan ook redelijk snel af dus besloten we om eens te kijken of er animo was voor een warg gank squad.... en dat was er wel :)

Binnen een paar minuten hadden we een groepje van 11 wargs waaronder een paar rank 5's. Ik was leader dus loodste ons groepje naar een strategisch punt tussen TA en LUG. We hoefden niet lang te wachten tot het eerste freepje op z'n paard aan kwam rennen. We liepen iets verspreid dus binnen de range van 1 van ons die hem met een welgemikte sudden pounce van z'n paard ontdeed en stunde. De toegesnelde warg vriendjes gooiden er wat de-buffs en een wound op terwijl de freep z'n trukendoos opentrok om te overleven. Tevergeefs want 11 hongerige wargs lusten wel een freepje (medium-rare). 21 infamy en wat DP voor de wargs. Zo ging de een na de ander voor de bijl en zelfs een hunter overleefde het niet (DF op cooldown waarschijnlijk).

Zoals verwacht duurde het niet lang voordat er een freep raid een kijkje kwam nemen op de plek waar wij fourageerden maar op het moment dat ze aankwamen verdwenen we en gingen we eens een andere voederplek opzoeken. Zo kwamen we in de buurt van het Elven Camp terecht.
Een oplettende warg ontdekte een AFK loremaster half verstopt in de rotsen midden in EC. Hij verwachtte dat ie daar wel veilig zou staan aangezien de gevechten de hele tijd rond LUG waren.
1 warg trok de NPC's naar zich toe en sprintte weg zodat de rest de loremaster om zeep konden helpen. Nog groter was de vreugde toen het een kinmember bleek te zijn :)

De gevechten tussen een warg pack en een freep gaan meestal zo:

1 warg valt aan en de freep gaat het gevecht aan... wargs komen uit stealth en de freep begint te rennen.... als freep geen truucjes heeft om te ontkomen of in een veilig gebied terecht komt is het over met de pret. Uiteindelijk in een uurtje iets van 300 infamy gehaald. Niet super veel maar waarschijnlijk meer dan we hadden gekregen als we bij de creep raids waren gebleven en ons hadden laten farmen. Naast de infamy was de lol die we hadden de grootste winst. Ik hoop dat we zo wat angst in de harten van de freeps hebben kunnen brengen...

Het fijne van creep spelen is dat de sterren me geen moer interesseren terwijl ik weet dat freeps balen als ze wat kwijt raken. De hoogste defeated op mn warg is 1916. Die zal wel even zuur geweest zijn... muhahaha. Ik probeer zelfs om een lage rating te houden zodat je geen target wordt en er lekker veel afgaat bij de freep. Na een beetje spelen de afgelopen tijd blijkt dat de freeps zwaar overpowered zijn en ik hoop dat de balans enigzins hersteld wordt om het voor creeps leuk te houden. De stuns en roots zijn gewoon veel te lang. Het gebeurt gewoon te vaak dat je 30 seconden geroot bent en nog erger is dat je nadat je een potje gebruikt om los te komen je gewoon weer geroot wordt en dus geen immunity hebt. Als je dan bedenkt dat de warg maar 5 seconden kan stunnen dan lijkt me dat niet eerlijk!

Ik blijf gewoon vechten tegen de renown farmende, zich veilig wanende freeps die minachtend doen over de creeps en ik weet zeker dat wraak zal komen :P

Fight you MAGGOTS!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:07:
[...]
mag toch hopen dat ze burglars niet echt een 60 sec stun en een 30 seconde knockback en DF geven 8)7.
Zou wel leuk worden, gooi dan direct ook de CD van HiPS na 30sec, zet TaG op permanent (net als Mischief) en zorg dat een Exploit Opening ALTIJD werkt :), ook solo met de kracht van een full fellowship, zodat je als burglar solo leuk Dawn of the Deep oid uit kunt voeren.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:35:
Ja buglar is heel goed 1 op 1. Zodra er battlefronts zijn kun je helemaal niks meer, in een groep ben je altijd direct target omdat je in range bent voor ongeveer iedereen, ranged en melee, en je sneller dood te krijgen bent dan een guardian, captain of champion.
./.
En stun is wel leuk enzo, maar je kunt maar 1 keer stunnen per gevecht ongeveer, aangezien je daarna immune bent voor ze.
Heb je wel eens een lvl50 burg gespeeld in EM?

Een burglar is het lastigste te killen van allemaal, en een aantal goed samenwerkende burgs ownen heel EM.
Ik heb een keer met 24 burgs (en zoveel zijn er echt niet nodig, maar het was een burg evenement) EM gedaan, Tyrant down in 40 sec. Er was werkelijk niets wat tegen de burgs op kon (24 reaveal weakness, 24 dust en alles stackable).

Met een beetje mazzel kan ik met mijn R6 Warg een (slechte) LM solo de baas, voor een burg zijn er minstens 2-3 ervaren Wargs nodig.
In pve kan ik met mijn burg makkelijk genoeg off-tanken, in pvp is geen aggro management.
Een burg heeft genoeg skills (plus cd reset) om altijd wel iets beschikbaar te hebben, om maar niet te spreken over de potentiele zelfheals (en helemaal als het een human burg is met strenght of morale).
Anders moeten ze maar dingen ettenmoors only aanpassen, dan hebben pve'rs er tenminste geen last van.
Dat ben ik helemaal *eensch* :)
Balans in pve gaat niet gelijk op met balans in pvp, als de devvers dat nu eens aan zouden willen pakken . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, was die burglar dust bijna vergeten ! Die zijn ook....zwaaaar vervelend...mijn record is 6 keer dust tegelijk geplaatst op mijn reaver, geloof me, je verzet geen stap meer. Zou toch heel mooi zijn als ze de reaver slow spell ook stackable zouden maken, kijken of burglars het leuk vinden met 6x25% speed reduction :P. ( ik zal de 30 seconden disarm maar niet eens noemen, oeps..stiekem toch gedaan )

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 01-04-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Alles heeft wel diminishing returns he, dus het is niet 6x25 maar 1x25 + 1x20 + 1x 15+ 1x10+1x7.5+1x5 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:10:
Alles heeft wel diminishing returns he, dus het is niet 6x25 maar 1x25 + 1x20 + 1x 15+ 1x10+1x7.5+1x5 etc
Ahhh ok, dus het is dan 25+20+15+10+7,5+3,75=81,25% speed reduction, dat valt dan nog mee *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:22:
[...]

Ahhh ok, dus het is dan 25+20+15+10+7,5+3,75=81,25% speed reduction, dat valt dan nog mee *O*
:P ik ken de formule niet uit mijn hoofd, maar je kan iig nooit 100% bereiken.

Je kan eventueel op de US forums kijken, onder classes > burglar, daar staat dit uitgelegd. ;)

Het lijkt een beetje op de formule over de afbraak van kernafval, dat gaat telkens met de helft van de helft. Dus blijft er ook altijd iets over. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
JohnnyV76 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:44:
Ik heb mijn wargje (op snowbourn) ongeveer 3 weken geleden geboren laten worden en het enige wat ik nu nog met mijn main char (Guardian) doe is meegaan met de rift en af en toe even op de AH kijken.

Ik blijf gewoon vechten tegen de renown farmende, zich veilig wanende freeps die minachtend doen over de creeps en ik weet zeker dat wraak zal komen :P

Fight you MAGGOTS!
Heb ik je nog gezien gisteren :) samen met Brithiel en Pendragone kregen jullie geen van ons down bij het CP :) wel Renown voor ons..... nog 40K te gaan voor R7 8)7 Blijft toch een sport Wargs hebben bij ons in de raid altijd wat "extra" aandacht met name gank squads

[ Voor 76% gewijzigd door Bobbie1980 op 01-04-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 20-05 22:34
MOAW schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:10:
Dat is niet wat met diminishing returns wordt bedoeld in lorto, dit zijn meer multipliers. Werkt ook zo voor damage, daarom kan de heartseaker van de hunter ook van die grote crits maken. Snares die stacken worden eigenlijk gewoon een vorm van cc en diminishing returns zou ook daar voor moeten werken.

Leuk om te zien dat steeds meer mensen creeps gaan spelen.

Ik heb zondag nacht voor het eerst sinds tijden weer eens mij warg van stal gehaald en wat fun gehad met een wargpack. Duurde niet lang voor er een heleboel freeps gingen loggen :+ Denk dat we steeds meer warg packs gaan zien op snowbourn als de map blauw is.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi verhaal Johnny, goed geschreven.

We gaan vanav trouwens the Balrog aanpakken. heeft iemand nog goede tips, want we worden vaak gewiped. Ik weet van de 12K grens btw.

Tips zijn daarom erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bobbie1980 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:27:
[...]
Heb ik je nog gezien gisteren :) samen met Brithiel en Pendragone kregen jullie geen van ons down bij het CP :) wel Renown voor ons..... nog 40K te gaan voor R7 8)7 Blijft toch een sport Wargs hebben bij ons in de raid altijd wat "extra" aandacht met name gank squads
Nope, ik ben gister niet online geweest. Dat zal vast een ander squad geweest zijn.
Mijn groepje was zondag bezig. Was even in de war omdat we toen wel in de buurt van de graveyard bij lug waren en er 1 champion zo stom was om ons elke keer te bestormen met als gevolg: stun, hak hak dood. Een aantal van ons (waaronder ik (Raidkever)) liet zich een keer te dicht bij de graveyard lokken waardoor we ge-one-shot werden :S

Als je een heel klein beetje slim speelt en een beetje goede warg spelers hebt dan gaat er geen eentje dood ook al komt er een hele freep raid wraak nemen. Disappear, sprint en success met tracken :P
Voor alle wargs die het niet mochten weten... als je getracked wordt (you feel as though you are being followed) moet je uit stealth gaan want dan krijgt de hunter te horen dat ie zn target kwijt is. Daarna weer in stealth natuurlijk!

edit:

@Jorgasme

Ik weet niet precies wat jullie setup is maar ons team bestaat sowieso uit 2 loremasters, 2 captains en utieraard 2 minstrels. Dan meestal 2 hunters, 1 of 2 burglars, 1 champ en 1 of 2 guardians.

Ik weet niet precies waar jullie gewiped worden maar wat heel belangrijk is is dat er goed gelet wordt op wounds en disease e.d. Wij assignen mensen toe die er op letten en roepen op TS: <naam speler> WOUND! waarop de LM hem weghaalt of er een potje gebruikt kan worden. Verder is natuurlijk het platform bij de elf chick super belangrijk ivm de enorme regen die je daar hebt.

Zodra de Balrog omhoog begint te springen moet iedereen zo snel mogelijk naar het platform en zodra ie weer terug is en de disease attack voorbij moet de tank weer bij hem staan. Als je tot 12k komt is het zaak dat de burglar de conjunction triggered en de hunters hun HS doen en iedereen alle truucjes uit de trucendoos haalt om in leven te blijven. Volgens mij is het ook van belang dat de Balrog niet op de elf begint te beuken dus zaak voor de tank of de champ om te challengen.

[ Voor 30% gewijzigd door JohnnyV76 op 01-04-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gisteren laat was een beetje een lauwe tijd op Eldar, maar de map was 3 rood dus ben ik met een ploegje van 3 ED ingedoken, Warleader 4, Warg 4 en 6.

In anderhalf uur hebben we een berg rocks verzameld, gelukkig geen freeps in de buurt want het duurde best lang voor we zo'n 20-40K sub-boss neerhadden, maar het ging wel en uiteindelijk zijn we doorgegaan tot we alledrie 2 lumi's hadden, zelf hield ik er ook 200 silver aan drops aan over :D (nu weer blut natuurlijk maar wel m'n packs goed gevuld met anti daze/root potions).

Gebeurt niet vaak dat je zo goed samen kan werken in een PUG, power was een issue maar met periodieke wbm's hielden we het goed onder controle.

Mooi moment was toen de andere warg aan de wl vroeg of 'ie wat ghost wilde pillen met z'n ranged shout: 'alles minder dan de hele ruimte is goed!' :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@Jorgasme: Balrog doet AoE front en rear, dus moet de tank 'm met z'n zijkant naar de rest van de groep positioneren :)

Als de Balrog opspringt moet je zorgen dat iedereen (flink) uit de buurt bent voor 'ie neerkomt, ook de tank dus.

Als je een burglar in de raid hebt: spam addle! :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn BA maar weer eens ingelogd. Ik moet zeggen, een leuker welkom dan een volle freep raid bij TR kon ik me niet voorstellen. Ze gingen heel hard neer :D Rang 1 gehaald ondertussen, dus ik denk dat ik morgen (vanavond is Carn Dum) eens lekker voor rang 3 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knowuse schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:54:
Ik heb zondag nacht voor het eerst sinds tijden weer eens mij warg van stal gehaald en wat fun gehad met een wargpack. Duurde niet lang voor er een heleboel freeps gingen loggen :+ Denk dat we steeds meer warg packs gaan zien op snowbourn als de map blauw is.
Hehehe, bij ons op Laurelin doen we dit ook vaak. Dan weer eens een war raid ( vorige week met 24+ wargs.....was wel lachen ), en mijn favoriet tot nog toe, de reaver raid !

We hadden 1,5 raid aan reavers....35+ reavers, hahahaha. Kan je een ding vertellen, daar valt heel weinig tegen te doen....Bijvoorbeeld : TR gepakt, naar boven toe clearen ? Ben je gek....gewoon Charge ! Allemaal naar boven gestormd, gelijk iedereen op de CG (uiteraard mega veel npc adds, en dus uiteraard een paar dode reavers), en binnen 30-40 seconden lag de CG op zijn gat 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je Botoo. Ik spreek vaak andere raids aan, maar negen van tien keer gaan zij alleen de rift in vanwege de balrog. Verslaan lukt kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:15:
Mijn groepje was zondag bezig. Was even in de war omdat we toen wel in de buurt van de graveyard bij lug waren en er 1 champion zo stom was om ons elke keer te bestormen met als gevolg: stun, hak hak dood. Een aantal van ons (waaronder ik (Raidkever)) liet zich een keer te dicht bij de graveyard lokken waardoor we ge-one-shot werden :S
Eeeeek GY camping :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
@Botoo: wat is je main op Eldar? In welke kin zit je?

Algemene vraag: kan je zelf potions maken ingame? Vind het wel een beetje jammer als Lotro geen alchemy zou hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door Hurtebise op 01-04-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Is het ook zo erg als de hele map blauw is en de creeps flink outnumbered zijn?
Als er eerlijke gevechten zijn doen we dit niet maar als warg squad tijdens freep tyrannie vind ik dat het mag. We zijn tenslotte evil... weten wij veel ;)

@hurtebise:

Ja een scholar kan morale en power potions maken en ook nog battle en warding scrolls.
wound, disease, fear en poison potjes moet je kopen of kun je als drop krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door JohnnyV76 op 01-04-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zal dan wel behoorlijk wat geld met scholar te maken zijn. Trouwens, kan je eerdere profession-keuze cancellen om voor een nieuwe profession te gaan?

Ben nu lvl 43. Gisteren naar Ram Duath vertrokken, was de sneeuw in MM beetje zat. Heb daar nu weer heel wat leuke solo q die perfect voor mijn lvl zijn. Met moeite gisterenavond mijn pc'tje uitgezet, kon de hele nacht doorspelen.

* Hurtebise is vanavond alleen met z'n drie maanden oude dochter. Hij hoopt dat ze een beetje braaf is vanavond en lekker slaapt, zodat haar papa weer ongestoord goblins over de kling kan jagen. Op naar de 50, niet jaar maar lvl.

[ Voor 61% gewijzigd door Hurtebise op 01-04-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat kan, alleen alle progress die je hebt gemaakt in bijvoorbeeld Forester ben je kwijt als Forester niet bij je nieuwe beroep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Er is idd wel wat geld te maken met scholar, maar de mats (en dan vooral de moon-letters) liggen niet voor het oprapen en zijn behoorlijk aan de prijs op AH.

Hope pots worden gemaakt door jewellers.

Ja je kan 'gewoon' je huidige profession veranderen in een andere, betekent wel opniew beginnen bij tier 0 :X

Ik zit al 6-8 mnd. in kinship 'Nightmare On Elf Street'. Je kunt me ingame vinden onder Cranck/Araukuldar/Azteque/Myrne of Mjoel (de eerste twee zijn officer), meer info staat op het NOES forum waar je je kan registreren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:33
misschien moet ik ook maar een tijdje als creep gaan spelen, ben 't lvl-en een beetje zat met mijn champion op eldar, al moet ik nog maar 1 lvl en dan heb ik m'n 1e lvl 50 ;)

is er ook een beetje ervaring te krijgen in de moors, of is dat haast niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rik86 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:39:
misschien moet ik ook maar een tijdje als creep gaan spelen, ben 't lvl-en een beetje zat met mijn champion op eldar, al moet ik nog maar 1 lvl en dan heb ik m'n 1e lvl 50 ;)

is er ook een beetje ervaring te krijgen in de moors, of is dat haast niet te doen?
Ervaring als creep? Gewoon zo veel mogelijk met raids meegaan, herkennen wie de betere leiders zijn, doen wat ze zeggen. Accepteren dat je, zeker in de eerste ranks, vaak dood zal gaan. Dus niet focussen op stars, maar gewoon op fun en infamy.

Doe zoveel mogelijk quest , zodat je de maps krijgt van de keeps, veel snellere verplaatsing over het speelveld.

Wanneer je in een raid zit, altijd zorgen dat je raid target assist gebruikt. ( en activeer dus forward targetting in je options menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
het is een kwestie van interpretatie maar volgens mij bedoelt hij of hij als niet-level50 nog xp kan scoren in de ettens. Ik ben er alleen geweest op level50 en dan krijg je niks meer maar er zijn daar ook quests dus ik denk dat je er wel wat voor krijgt ja!

trouwens... zou volgend artikel iets met de datum van vandaag te maken hebben?
http://www.lotro-europe.com/news.php?id=5920

[ Voor 19% gewijzigd door JohnnyV76 op 01-04-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
JohnnyV76 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:08:
trouwens... zou volgend artikel iets met de datum van vandaag te maken hebben?
http://www.lotro-europe.com/news.php?id=5920
Jaaa, dat weet ik wel zeker, kijk maar wanneer ie gepost is.
Op zich zou t wel ruig zijn natuurlijk, een kikker aanvallen met een drumstick.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
LOL
six news skills: 'Hot Wings'
:D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Feast upon your foes and crush them into 6, 12, or 20 pieces

Leuk zo die toespelingen richting de fast food ketens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:00:
[...]

Ervaring als creep? Gewoon zo veel mogelijk met raids meegaan, herkennen wie de betere leiders zijn, doen wat ze zeggen. Accepteren dat je, zeker in de eerste ranks, vaak dood zal gaan. Dus niet focussen op stars, maar gewoon op fun en infamy.

Doe zoveel mogelijk quest , zodat je de maps krijgt van de keeps, veel snellere verplaatsing over het speelveld.

Wanneer je in een raid zit, altijd zorgen dat je raid target assist gebruikt. ( en activeer dus forward targetting in je options menu)
ik bedoelde eigenlijk als freep, voor een beetje EM uitleg over creeps ga ik vanavond ff googlen denk ik, net zo'n 750 punten verdiend, ging wel lekker, maar inderdaad wel vaak dood

ook hoe dat raid assist en zo werkt, ben ik nog niet echt (helemaal niet) uit, zijn er ergens guides over zulk soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Ja hoor ik heb alle books geinstalleerd na een clean install en hij gaat de patches er weer af halen. Ik probeer et nog 1x en dan gooi ik dat klere ding weg. Weet iemand hoe dit werkt en waarom hij dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
op lotro wiki staat wel e.e.a. en ik denk dat je met google ook wel wat info kunt vinden.

Via social panel > tabje RAID heb je onderaan een knop "Raid assist window". Als je deze aanvinkt krijg je een extra window waarin in je iemand uit je raid ziet staan en welk target deze geselecteerd heeft. Als je op dit target klikt selecteer je zelf ook deze enemy zodat je die kunt aanvallen. Het voordeel hiervan is dat niet iedereen verschillende targets aanvalt maar alle aandacht op de belangrijke targets gefocussed wordt.

Voor de ervaren wargs een vraag:

welke corruption traits hebben jullie geslot?
Ik heb nu damage for power gedaan omdat ik toch niet vaak in lange battles zit maar ben benieuwd wat jullie tactiek is. Hoe meer damage je doet hoe meer infamy en 200 morale boeit ook niet zo als een hele raid op je staat te hakken/schieten dus ik denk zelfs om ook damage for health te slotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raid assist window is wel premium middel tijdens raids. MT, OT and Mdps wil je wel zien, zodat je allen op dezelfde target aimed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ervaren Wargs?

Hmmmz, laat ik een poging wagen ;)

Uit mijn hoofd dus ik zal het nog controleren/corrigeren:
- damage for power
- health for power
(raid oriented, als ik solo moet zal ik dat moeten wisselen naar meer health ten koste van damage)
- howl (R5)
- enhanced stealth
- enhanced sprint
- shadow fang (damage type naar shadow)
- resistanceboost
- four legged foe (extra run speed + evade)
- pack hunters (R6 - extra damage voor de hele groep op target)

In een kleine groep is power een issue (bij langere fights _en_ als er een healer aanwezig is, anders moet ik domweg bij kleinere mobs / kortere fights blijven), maar aangezien het te kostbaar is om altijd te wisselen laat ik het bij een standaard setup. Solo komt health een klein beetje in het gedrang maar is nog net te overzien.

Ik zal zsm wat screenies plaatsen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

http://www.unlocktheminesofmoria.com/

Nieuwe minigame is uit. :)

Iemand die er al een deed mee heeft geunlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 18:50
*proest*

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/5962/battleofamonhenlc8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Goeie 1 april grap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er ook ergens een trial key of buddy key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Yes, tombs of Elendil gedaan.

Ik was wel geen leader (kan ik niet), maar speelde wel de guide. Ging erg goed. Men luisterde behoorlijk naar me, wel sommige mensen voor wie eea nog erg nieuw was (FM ging bijv. erg lastig) 2 keer maar Chill of Bone, rest baut.
Maar toch af, dankzij een heel goede tank en healer. (en nee, dat was niet ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Net Carn Dum gedaan. Helemaal tot aan Mordirith gekomen, alleen na 3 resets hadden we het daar wel gezien. Ik had de Slime of Helchgam gewonnen, Stronkie zn Ashen Gorthorog Horn en een andere hunter de Rune of Winged Dominance. Nadat we in Bree terug kwamen, wilde die hunter ineens met me traden. Geeft ie me zo de Rune. Heb ik in een klap beide legendaries af en mag ik dus mn trait gaan halen bij Legolas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dankje!
heb hem nu van cd geinstalleerd ... laatste update gedownload en geinstalleerd...
Maar ik moet zeker alle updates installeren?

want hij moet nog 8000 items downloaden ... en na 10min stond ie nog niet op 1 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren mijn PC weer opgehaald. Ze hadden hem de hele nacht laten stresstesten met Crysis en kregen hem niet gecrashed. LOTRO was geen optie, want ze konden daar geen connectie maken met Internet, dat was afgeschermd.

Ik neem de PC mee naar huis, probeer LOTRO te starten, log in, kies mijn personage...laden laden laden...voila in Middle Earth, klap...zwart scherm, monitor lost signal..letterlijk zo snel...

Nog niet opgelost dus!

Nieuwe powersupply erin gehangen, weer proberen...helpt ook niet. Ik ben echt ten einde raad. Enige wat werkt om LOTRO te laten draaien, is downclocken naar 650 Mhz (t.o.v. de standaard 740 Mhz) dan kan ik in game blijven...700 Mhz draait ook, maar niet blijvend. Gisteren kon ik daarmee ongeveer een uur in game blijven.

Ik weet echt niet meer waar ik naar moet kijken. Heb nu in plaats van mijn 400 Watt PSU een 620 Watt PSU van Coolermaster (modulair, met aparte aansluiting voor PCI-E)

Is dit nu een probleem met mijn videokaart? (GeForce 9600 GT SSC) Zo ja, waarom heb ik dat dan niet in een andere game..het gebeurd me werkelijk waar alleen maar in LOTRO. Lijkt er een beetje op dat LOTRO nog niet met die nieuwe nvidea kaarten overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Moortn schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:41:
Ja hoor ik heb alle books geinstalleerd na een clean install en hij gaat de patches er weer af halen. Ik probeer et nog 1x en dan gooi ik dat klere ding weg. Weet iemand hoe dit werkt en waarom hij dat doet?
Lees eens even in het startgedeelte van dit topic.
Scroll wat de midden in, ik heb daar alle links gepost met install etc etc....
Download de volledige game client (is dus incl book11), download daarna de patch book12.

Install ook in die volgorde, nadat je dat gedaan hebt, zal hij nog meer updates trekken, dat gewoon door laten lopen. Heb je alle patches los, lees dan hier even hoe ze te installeren.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Hey Johny, Wow wat een avond gisteren veel noob freeps on on Snowbourn en damn wat waren de creeps goed en georganiseerd. Wij hadden een kleine raid van 12 man (wel goede en bekende spelers) 2x lug gecharged suicide maar wel leuk :). in no time Lug TA TR LC down alle 2 of misschien wel 3 noob freep raids niet gezien bij alle keeps maarja ook geen gemis alle runners hoef ik me daar ook niet aan te ergeren en gewoon doorgaan onder de noemer: Damn we fight well and yes we died well O-) . Hulde aan de creeps iig _/-\o_ was een keer leuk om tegenstand te hebben, wel jammer dat zodra de 2 trolls weg waren de creeps hun overwicht kwijt waren.. gelijk weer TA bridge fight. ach 12 uur dus gelijk maar geloged na een goede avond. (Johny ik ben je nog aan het aaien geweest bij het CP waar jij de sun touched troll aan het looten was was niet nodig om stealth te gaan, was neit van plan je kwaad te doen, tenminste voor dat moment) Vanavond weer een Barlog run....

In ieder geval goed vermaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 20-05 22:34
Jaaaaaaaaaaa een reaver raid is echt goed :) Die heb ik Snow al een tijdtje niet meer mee gemaakt :(
Anoniem: 230357 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:23:
[...]

Hehehe, bij ons op Laurelin doen we dit ook vaak. Dan weer eens een war raid ( vorige week met 24+ wargs.....was wel lachen ), en mijn favoriet tot nog toe, de reaver raid !

We hadden 1,5 raid aan reavers....35+ reavers, hahahaha. Kan je een ding vertellen, daar valt heel weinig tegen te doen....Bijvoorbeeld : TR gepakt, naar boven toe clearen ? Ben je gek....gewoon Charge ! Allemaal naar boven gestormd, gelijk iedereen op de CG (uiteraard mega veel npc adds, en dus uiteraard een paar dode reavers), en binnen 30-40 seconden lag de CG op zijn gat 8).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Ola allemaal,

Ook ik ben begonnen met de 7 day trial van LOTRO, mede omdat ik WoW niets meer aan vindt, en ik aan het wachten ben op WAR (aoc kan me niet zo interesseren, heb speelervaring in de beta)

Alleen weet ik niet zo goed op welke server en welke class ik ga spelen.

Meeste mensen hier zitten op Laurelin (sp?) zo te lezen ?

Classes die me wel bekoren zijn... eigenlijk allemaal haha, Is er ergens nog een tekort aan?

Eerste indruk van het spel zijn goed, je krijgt wel het lotr gevoel en de gfx zijn ook goed, dus ik denk dat ik het hier wel even mee volhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Burglars zijn er weinig, erg leuke class imo, altijd sneaken :P Minstrels zijn ook altijd handig, maar healen vind ik boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Health For Power Corruption (van Rank 1 naar Rank 2) maakt toch wel een interessant verschil :Y

Power is weliswaar altijd moeizaam met Wargs, maar als ik wat meer auto-attacks doe dan is het best onder controle te houden :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yV2Fum1s8osHaDvPU03oXNvz/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
izzo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:18:
Ook ik ben begonnen met de 7 day trial van LOTRO, mede omdat ik WoW niets aan vindt
Iemand die het licht gezien heeft !
Selectief quoten ftw!
Alleen weet ik niet zo goed op welke server en welke class ik ga spelen.

Meeste mensen hier zitten op Laurelin (sp?) zo te lezen ?
Yup, al zijn enkele zielen verdwaald naar Snowbourn en Eldar.
Classes die me wel bekoren zijn... eigenlijk allemaal haha, Is er ergens nog een tekort aan?
Met Minstrel of Guardian zal je vrij gemakkelijk fellowships vinden, met Captain ook wel, zeker wat later in het spel. Het is met die klassen wel moeilijker soloën, maar dat is natuurlijk ook gerelateerd aan je MMO vaardigheden. Als je weet dat je op level 15 die level 30 Elite Giant niet kan aanpakken, kom je al vrij ver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bobbie1980 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:27:
. (Johny ik ben je nog aan het aaien geweest bij het CP waar jij de sun touched troll aan het looten was was niet nodig om stealth te gaan, was neit van plan je kwaad te doen, tenminste voor dat moment)
Hehe... ik schrok wel even toen ik een freep zag... automatisch ga je dan in stealth... weet ook niet hoeveel er nog meer zijn he. Toen ik je naam zag wist ik wie je was :)
Lief wargje ben ik toch? Ik heb je ook niet aangevallen dus was wel even een mooi momentje... al zag je mij natuurlijk niet meer en ik jou wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn bergen minstrels op de server Laurelin, maar je ziet altijd LFF: minstrel/ healer etc.

Ik zou geen klasse kiezen, omdat er ergens een tekort aan is, behalve als je veel klassen gaat spelen. Ik heb na mn hunter 50 een minstrel aangemaakt omdat er een groot tekort was binnen toenmalige kin. Nu is het een raid minstreel, maar vind ik het leuk? Nadat ik met mn captain en champion bezig ben geweest, vind ik de minstreel helemaal niet zo spannend. Ik kan het wel en doe het wel als er een tekort aan is, maar een voorkeur heeft mn dps klasse wel.

Daarbij ben ik net met een LM bezig en dat heeft ook zn charme. Kortom, kies wat je leuk lijkt, want levellen doe je toch wel naar 50 binnen een aardige kin. Voor craften geldt wellicht iets anders. Als je tien kinbuddies allemaal tailor zijn, dan is specialisatie op een ander beroep binnen de kin geen verkeerde gedachte.

Alles wat ik heb gezegd kan onderuit gehaald worden als je meerdere chars hebt. Dan speel je met alles en kan je iedereen een eigen craft geven.

Zo ken ik ook iemand met 5 chars waarvan er 4 explorer zijn. Die grind alle ores en wood en huiden op en geeft het aan diegene die nodig heeft en verkoopt de rest op de AH. Zo n persoon heeft veel poen en krijgt van zn kinbuddies spullen ( hij levert de mats aan) en koopt wat hij niet kan krijgen.

@Dragonspirit
Je bent niet de enige met een grafische kaart probleem en LOTRO, ik hoor vaak van mensen met een nieuwe pc, met vista en een grafische kaart versie: Heel erg snel en goed, dat ze van allerlei problemen ervaren van freezes tot bsod's. Jouw zwarte scherm is nieuw voor me, maar op een of andere manier merk ik dat LOTRO veel problemen heeft met high end grafische kaarten en dat geeft een raar gevoel, omdat je juist het tegenovergestelde verwacht. Ik zou daarom ook echt geen oplossing voor je probleem hebben.

Gisteren geen Balrog run gedaan, aangezien 1/3 van de raid niet op kwam dagen. Dat is vrij klote, omdat ik de avond er vrij voor gehouden had. Een beetje aan traits gewerkt maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb het sinds gisteren ook ineens trouwens. Misschien een leuk 1 april grapje ofzo :x Mijn hele PC houdt er gewoon mee op doordat een fout wordt getriggerd in de graphics drivers (ook een nVidia) waardoor deze moet worden afgesloten.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.