[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.171 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:06:
Nog 55 minutes remaining voor de client ik download hem nu al voor de 4e keer |:(
En dan nog installeren en...updaten :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:11:
Gisteravond met mn raid groep Helegrod in gedoken. Aangezien de raid door iemand anders was gescheduled had ik mezelf voorgenomen lekker een keer achterover te leunen en gewoon te doen waar ik goed in ben. Oh en trouwens, ik mag dan hunter zijn, ik weet wat ik doe. Agro pakken van de tanks is niet mijn ding :+.
* Hurtebise geeft MueR een knuffel en een kusje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 17:55

Knaak

It's me, Mario!

Op hoog lvl stelt een Loremaster pet geen drol voor, ze zijn echt binnen 10-15sec dood. Stunnen en rooten op high lvl is ook niet easy als je aan het solo'en bent. Wights e.d. kan je niet stunnen en rooten werkt maar de helft van de tijd (resist, resist, resist). En de Loremaster stun word in book13 wéér generfed. Dusja, het is niet een easy class, maar zolang je weet hoe je moet spelen kan je enorm veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 230357 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:14:
[...]

En dan nog installeren en...updaten :9~.
Haha idd.
Maar ik download de book 10 client :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

LM is wel leuk
Heb een 30LM, 34Minstrel, en een 49Captain

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 21:45
UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:33:
[...]
Haha idd.
Maar ik download de book 10 client :9
Dus reken dan maar op nog 1 a 2 uurtjes voor het volledig updaten naar book 11 en 12 ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:47:
[...]
Dus reken dan maar op nog 1 a 2 uurtjes voor het volledig updaten naar book 11 en 12 ;)
Zo lang :| .
Ik heb een 8Mbit verbinding dat moet toch wel iets sneller gaan :X .
Ik wil gewoon NU mij loremaster starten. hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik heb het spel van dvd geinstalled en vervolgens via de client zelf geüpdatet. Haalde toch behoorlijke snelheden 400-700k/s. Denk dat het alles bij mekaar 1,5 uur heeft geduurd, in België (Expressnet Telenet).

Goh, ik kijk alweer uit naar vanavond om verder te questen in Misty Mountains. Ik moét lvl 50 halen. Dan ga ik lekker altjes lvllen: LM, Champ, Cap, Hunt. Prachtspel. Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:00:
Ik heb het spel van dvd geinstalled en vervolgens via de client zelf geüpdatet. Haalde toch behoorlijke snelheden 400-700k/s. Denk dat het alles bij mekaar 1,5 uur heeft geduurd, in België (Expressnet Telenet).

Goh, ik kijk alweer uit naar vanavond om verder te questen in Misty Mountains. Ik moét lvl 50 halen. Dan ga ik lekker altjes lvllen: LM, Champ, Cap, Hunt. Prachtspel. Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?
Haar ook een lifetime abbo kopen ? ( <-- beste optie)
Inruilen ?
Ducttape ?
Een nieuw account kopen met Abbo ipv lifetime ( <-- niet handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Gewoon een lifetime subscription kopen, ben je meteen van die hele discussie af. :P Of als cadeautje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:00:
Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?
Gewoon zeggen dat jij die subscription wilt gewoon een beetje voor jezelf opkomen.
Je zou altijd nog kunnen liegen en zeggen dat het niet meer mogelijk is met maandelijkse subscripties.
Het risico is dat je dan helemaal niet meer kan spelen (als je flink onder de plak zit).

Trouwens die updates duren idd erg lang :'( ik kan nog steeds nie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik zal zeggen dat ze onze Visa hebben gehackt en er 180 euro vanaf hebben gehaald. En dat Visa weigert om terug te betalen of dat ze het probleem onderzoekt.

Mmm, ducttape was ook een goeie.
Inruilen is geen optie. Garantie reeds verstreken. Heb er geen extended warranty bijgekocht. Leek goed en strak kwaliteitsmodel.

[ Voor 35% gewijzigd door Hurtebise op 26-03-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:59

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Reken haar even voor dat je dit ruim een jaar speelt... dan is een lifetime goedkoper :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:04:
Ik zal zeggen dat ze onze Visa hebben gehackt en er 180 euro vanaf hebben gehaald. En dat Visa weigert om terug te betalen of dat ze het probleem onderzoekt.

Mmm, ducttape was ook een goeie.
Inruilen is geen optie. Garantie reeds verstreken. Heb er geen extended warranty bijgekocht. Leek goed en strak kwaliteitsmodel.
Ik ken nog wel een mannetje die een mannetje kent die iemand kent die dit wel voor een duizendje of 10 wil fixen voor je.

Geef maar een seintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:49:
Reken haar even voor dat je dit ruim een jaar speelt... dan is een lifetime goedkoper :)
wat kost een life time eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 10-06 14:11

Stronkie

Where wind is Trouble

Zo ken ik je weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
180 euro en een paar centen. Mocht je nog ergens een pre-order kit kunnen krijgen, kost het je 120 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:43:
[...]

wat kost een life time eigenlijk.
Naast Ikariam nog tijd voor Lotro UlyssesNL? Of ben je ook gestopt? :)
LOTRO is een leuk spel. Heb ik een tijdje terug ook gespeeld, maar ben gestopt door gebrek aan tijd. Veel plezier alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
over dat lifetime > vrouw dilemma:

Als je een lifetime abbo hebt dan kun je ook tussendoor zomaar stoppen om (noem es wat) leuke dingen met je vrouw te doen zonder dat je gamecard verloopt. Zo'n liftime abbo betekent dus eigenlijk meer aandacht voor je vrouw!!! ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MueR schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:31:
180 euro en een paar centen. Mocht je nog ergens een pre-order kit kunnen krijgen, kost het je 120 :D
Hey sjiek, die heb ik hier idd nog liggen. Even opgesnord: was dubbele actie.
Lifetime 149,99 euro
Halfjaar abbo aan 8,99 euro/maand

Dat ik dat nu pas zie... |:(

Staat wel bij dat je die code moet invoeren als je je spelersaccount aanmaakt. Heb ik toen dus niet gedaan. Zou ik er nog gebruik van kunnen maken, denk je?

[ Voor 36% gewijzigd door Hurtebise op 27-03-2008 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Kan nog... ik heb ook eerst een retail versie gekocht en pas later de founders key ingevoerd om het goedkopere lifetime abbot te scoren. Weet niet precies waar het zit maar als je inlogt bij je account kun je het ergens aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Subscription > Founder code invoeren > pagina met aanbiedingen voor Founders. Heel easy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Goed nieuws dat het nu nog kan. Jaaa, mijn vrouw begint te buigen. Nog even onderhandelen en we gaan lifetime all the way.
Een mens moet op jonge leeftijd reeds aan zijn pensioen beginnen denken, nietwaar? :9

Sommige mensen hebben op hun 70'ste last van het geheugen en bedienen een rollator, anderen hebben op die leeftijd een uberguard lvl 580 en een full drake combo mithril gear set tier 25. 8)

The choice is yours.

* Kunstgebit of geen kunstgebit, pamper of geen pamper, Hurtebise gaat voor optie ta-wee.

[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 27-03-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

lvl580 wtf, dat is wel erg vooruitstrevend :P Zie eerst maar eens 5 lvl50 toons te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik ben op weg naar 2.. :P En over de helft met de derde.. :P

Gisteren eindelijk weer een beetje kunnen spelen en heb dus ook gewerkt aan mijn level 28 Champion Gloorfindel. Die is nu bijna level 29, en heeft eindelijk (ja, ik was er laat mee) de Goblin Leader verslagen en nog wat andere quests voor elkaar in de lone-lands waardoor ik er inmiddels ruim 30 quests op heb zitten daar. Onderweg de racial deed voltooid voor Goblins II, dus nu op naar de derde daarvan...dat wordt nog heel wat Goblins over de kling helpen. Deeds in de Lone Lands gaan nu echt de goede kant op... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:16
Nog geen pics op deze pagina, daar moeten we iets aan doen :P

Sentry Apbt met Rank 6 skin :)

/howl

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ibuWdllg0Jlv1fAZ5IFXFTHK/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ahh, another day in paradise. Lifetime is een feit (149,99 euro tax incl via founders pass uit preorder)!

Mijn vrouw: "Ik heb de indruk dat ik er niets over te zeggen heb."
Ik: "Dat klopt ook, schat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

hahahaha..en zo hoort het toch ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:
Ahh, another day in paradise. Lifetime is een feit (149,99 euro tax incl via founders pass uit preorder)!

Hahahaha mooi zo.

of:
Ik: "Die indruk krijg ik ook, schat."
------------------

Gisteren weer even met mijn Reaver bezig geweest. IN het begin was het ff minder, door de vakantietijd zijn er momenteel een hoop freeps bijgekomen, veel kids die de ongeschreven regels niet snappen of willen begrijpen. (grams campen etc). Wat ze denk ik vergeten is dat vakantie tijd altijd korter is dan niet-vakantie tijd :9. En de creeps op Laurelin waren al best sterk, en ik denk na het gramscampen er geen genade meer zal zijn voor freeps volgende week :P.

Denk dat gisteren er zo'n 2,5 a 3 freep raids rondliepen, wij hadden 1 creep raid. En dan nog wisten we TR te bemachtigen. Uiteraard kregen we hierna alle freeps richting TR ( wat ook onze bedoeling was), even wat weerstand geboden, hierna retreat/map to grams, rennen naar Lug and voila Lug weer in ons bezit. Het is wel grappig dat de creeps taktisch zo veel beter zijn dan freeps. Waarschijnlijk omdat de creep zwakker is dan een freep, dat men zich meer op taktiek richt.

Klein voorbeeld: de wargs op Laurelin hebben altijd ogen op de freep raids, ze worden bijna continue in de gaten gehouden, zodat we freeps altijd een stap voor zijn. Doordat ze vaak scouten zullen ze af en toe ook wat gevechten en dus infamy missen, maar dat weerhoud ze er dus niet van.

Aan de freep zijde zouden ze dit ook kunnen doen met de Burglars, echter het enige dat ik Burglars zie doen is met een groepje van 6-12 solo creeps ganken. (alsof dat een uitdaging is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Hurtebise schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:

Whahahaha zo zien we het graag hier.
Ik heb gister even kunnen spelen voor het eerst en ik moet zeggen dat het een erg leuk spel is.
De character creation kon mij ook erg bekoren (is ook erg belangrijk IMHO).
Ik ga nu weer effe verder met mijn lvl 6 LM :) (als de maintance afgelopen is kom ik net achter :X )

@Tjukkie
ja ik ben half gestopt met ikariam.
Wou eigenlijk altijd lotro doen maar nooit echt mee begonnnen. Nu dus wel :9

[ Voor 3% gewijzigd door 4ourty2 op 27-03-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Anoniem: 230357 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:25:
[...]

Hahahaha mooi zo.

of:
Ik: "Die indruk krijg ik ook, schat."
------------------

Gisteren weer even met mijn Reaver bezig geweest. IN het begin was het ff minder, door de vakantietijd zijn er momenteel een hoop freeps bijgekomen, veel kids die de ongeschreven regels niet snappen of willen begrijpen. (grams campen etc). Wat ze denk ik vergeten is dat vakantie tijd altijd korter is dan niet-vakantie tijd :9. En de creeps op Laurelin waren al best sterk, en ik denk na het gramscampen er geen genade meer zal zijn voor freeps volgende week :P.

Denk dat gisteren er zo'n 2,5 a 3 freep raids rondliepen, wij hadden 1 creep raid. En dan nog wisten we TR te bemachtigen. Uiteraard kregen we hierna alle freeps richting TR ( wat ook onze bedoeling was), even wat weerstand geboden, hierna retreat/map to grams, rennen naar Lug and voila Lug weer in ons bezit. Het is wel grappig dat de creeps taktisch zo veel beter zijn dan freeps. Waarschijnlijk omdat de creep zwakker is dan een freep, dat men zich meer op taktiek richt.

Klein voorbeeld: de wargs op Laurelin hebben altijd ogen op de freep raids, ze worden bijna continue in de gaten gehouden, zodat we freeps altijd een stap voor zijn. Doordat ze vaak scouten zullen ze af en toe ook wat gevechten en dus infamy missen, maar dat weerhoud ze er dus niet van.

Aan de freep zijde zouden ze dit ook kunnen doen met de Burglars, echter het enige dat ik Burglars zie doen is met een groepje van 6-12 solo creeps ganken. (alsof dat een uitdaging is).
Ah ja jij was er gisteren ook (Boszzah toch?), maar toen ik net inlogde was jij volgens mij net weg. Het werd rond een uur of 11-12 NL tijd gisterenavond pas echt leuk. We hadden eerst alleen Lug en om 12 uur hadden we alles behalve TR! 2 volledige creep raids en een trolletje die goed zijn best deed. Volgens mij heb je gelijk vwb die kids, het leek na 11 uur wel alsof ineens een hele freep raid uitlogde (zal wel kinderbedtijd geweest zijn).

Ik heb me echt prima vermaakt en weer leuk wat infamy gescoord. Vanavond weer even creepen denk ik.
>:)

Is jouw tribe (Morgul Blades?) actief en is er misschien nog een plaatsje voor een extra reaver? Ik ben zeer waarschijnlijk de komende tijd weer veel meer op mijn creep te vinden, omdat ik het levellen van mijn freep een beetje beu ben op het moment. Als ik je vanavond zie pm ik je wel even. Mijn reaver = Bumskum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 05-02 17:08
mijn vrouw pusht me een beetje om een founder + lifetime te scoren.
onder het motto: je speelt het toch, is het niet handig om zo'n ding te halen....

ik weet alleen niet of ik wel zo lang wil blijven spelen :)

Achja vanavond maar eens "de stad in" ik dacht dat ik er bij dynabyte laatst nog 1 zag liggen ofzo (3 euro ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als er nou 2 liggen, neem er ook een voor mij mee :) Scheelt maandelijks dokken voor mn 2e account :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XXlerator schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:56:
Ah ja jij was er gisteren ook (Boszzah toch?).

Is jouw tribe (Morgul Blades?) actief en is er misschien nog een plaatsje voor een extra reaver? Ik ben zeer waarschijnlijk de komende tijd weer veel meer op mijn creep te vinden, omdat ik het levellen van mijn freep een beetje beu ben op het moment. Als ik je vanavond zie pm ik je wel even. Mijn reaver = Bumskum.
Ja, Boszzah is mijn Reaver (R6), en Phewphew (R3) mijn BA :P.

The Morgul Blades is wel aktief, alleen is het de creep tegenhanger van de Silver Blades raid alliantie aan Freep ( PvE kant) zijde. Dus , normaal gesproken, zijn het alleen members die ook lid zijn van Silver Blades.

Maar je kan het natuurlijk altijd vragen, Grukgnar is de tribeleader. Zelf zie ik er niets op tegen, maar ik ben geen leader of officer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Anoniem: 230357 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:38:
[...]

Ja, Boszzah is mijn Reaver (R6), en Phewphew (R3) mijn BA :P.

The Morgul Blades is wel aktief, alleen is het de creep tegenhanger van de Silver Blades raid alliantie aan Freep ( PvE kant) zijde. Dus , normaal gesproken, zijn het alleen members die ook lid zijn van Silver Blades.

Maar je kan het natuurlijk altijd vragen, Grukgnar is de tribeleader. Zelf zie ik er niets op tegen, maar ik ben geen leader of officer.
Ah op die manier. Het zal voor mij in ieder geval niet leiden tot een "conflict of interests", want ik ben ook aan freep zijde nog "zoekende" naar een kin. Ik heb er na veel ervaringen in andere mmo's bewust voor gekozen geen kin te joinen tot ik een redelijk level heb (zeg 40-45+). Mijn hoogste freep (hunter) is nu bijna 40.

[achtergrondinfo] Ik heb lotro (closed en open) beta met veel plezier gespeeld, maar had bij de release niet veel tijd, daarom toen maar gebleven bij Guild Wars waar ik een leuke casual guild had. Een maandje geleden begon het toch weer te kriebelen en ben ik eerst met een trial begonnen en daarna meteen de game gekocht :) [/achtergrondinfo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
XXlerator schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:28: Een maandje geleden begon het toch weer te kriebelen en ben ik eerst met een trial begonnen en daarna meteen de game gekocht :) [/achtergrondinfo]
* Hurtebise geeft XXlerator een koekje als beloning.

Misschien toch maar eens een altje maken op Laurelin. Want heb indruk dat meeste volk hier derop zit en der met geen stokken weg te krijgen is.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 27-03-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Codemasters reputation +3,6

samenvatting:

Guild verhuist van Snowbourn -> laurelin.
Vraag character transfer aan, zoals de rest.
Technical glitch -> 2 maanden character in limbo, kon er niet op spelen.
Character daarna weer terug op Snowbourn.
Opnieuw Character transfer aangevraagd, nu wel succevol.
Mailtje gestuurd naar codemasters, omdat ik niks ter compensatie kreeg. (als ik gewoon abbo had, had ik 2 maanden reinburstement gekregen, maar ik ben dus lifetime).
Hebben ze me mijn chracter transfer costs terug gestort, en sturen ze me een paar Codemasters games op (hebben ze andere games dan ? :P ).
Anyways, dat maakt het een _beetje_ beter.

Enige wat nu nog suckt is dat mijn items die ik in mijn huis (en dus chests had), ook weg is.
Omdat ik die 2 maanden tijd mijn huis evicted is geraakt en de spullen toen te lang bij de vaultkeeper hebben gelegen hebben, zijn ze gedelete. Helaas dus buiten mijn schuld om. Heb nu nog een ticket openstaan. De 'gewone' GM kon mij niet helpen, en binnen nu en 2 dagen neemt iemand anders contact op. Hij was redelijk negatief over de kans dat ik nog wat spullen zou terugkrijgen, ondanks dat het niet mijn fout was. Naja, we'll see/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand trouwens al ergens een lijst ondekt met de infamy/renown nodig voor rank 1 t/m 15.

Weet trouwens wel zeker dat ik never ever nooit niet rank 15 zal gaan halen, volgens mij moet iemand dan 3 jaar lang 24/7 spelen en continue in gevecht zijn :). Wel een beetje jammer dat ze de hoeveelheid infamy/renown zo hebben gemaakt dat het eigenlijk nooit valt te behalen..... Zou voor mij iig een reden kunnen zijn om lotro eerder aan de kant te leggen, omdat het lastig is ergens voor te gaan wanneer je weet het nooit te zullen bereiken.

edit:

Toch nog gevonden! http://lotro-wiki.com/index.php/rank

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 27-03-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zeer *snif*
Heb dus daarstraks Lifetime genomen. Als ik inlog krijg ik nu het bericht:

"The username entered does not have an active "LOTROEU" subscription. Please try another username."
Ik had speeltijd tot 30/03/2008.

Arghh. Heb clickandbuy gekozen daarstraks, zou het daaraan liggen? Dat het nog in verwerking is. ;(

UPDATE: ik heb in me accountoverzicht van Codemasters eens op 'reactivate subscription' gekozen. Hé, staat er 'no payment required'. Nu doet ie het wel. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Hurtebise op 27-03-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 230357 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:01:
Heeft iemand trouwens al ergens een lijst ondekt met de infamy/renown nodig voor rank 1 t/m 15.

Weet trouwens wel zeker dat ik never ever nooit niet rank 15 zal gaan halen, volgens mij moet iemand dan 3 jaar lang 24/7 spelen en continue in gevecht zijn :). Wel een beetje jammer dat ze de hoeveelheid infamy/renown zo hebben gemaakt dat het eigenlijk nooit valt te behalen..... Zou voor mij iig een reden kunnen zijn om lotro eerder aan de kant te leggen, omdat het lastig is ergens voor te gaan wanneer je weet het nooit te zullen bereiken.
Dat gevoel heb ik ook wel hoor... aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant moet je wel bedenken dan de game nog jaren mee kan/moet. Als iedereen binnen no-time een hoge rank heeft gehaald is er ook geen lol meer aan. Misschien zien ze het ook als iets dat het voor de mensen aantrekkelijk maakt om te blijven spelen als ze een beetje op het gewone lotro spelen uitgekeken zijn. Van mij mogen ze de eisen aan renown/infamy wel iets versoepelen zodat je toch iets sneller stijgt.... kunnen ze altijd over een jaar de max rank wat verhogen naar 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 10-06 14:11

Stronkie

Where wind is Trouble

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:42:
Codemasters reputation +3,6

samenvatting:

Guild verhuist van Snowbourn -> laurelin.
Vraag character transfer aan, zoals de rest.
Technical glitch -> 2 maanden character in limbo, kon er niet op spelen.
Character daarna weer terug op Snowbourn.
Opnieuw Character transfer aangevraagd, nu wel succevol.
Mailtje gestuurd naar codemasters, omdat ik niks ter compensatie kreeg. (als ik gewoon abbo had, had ik 2 maanden reinburstement gekregen, maar ik ben dus lifetime).
Hebben ze me mijn chracter transfer costs terug gestort, en sturen ze me een paar Codemasters games op (hebben ze andere games dan ? :P ).
Anyways, dat maakt het een _beetje_ beter.

Enige wat nu nog suckt is dat mijn items die ik in mijn huis (en dus chests had), ook weg is.
Omdat ik die 2 maanden tijd mijn huis evicted is geraakt en de spullen toen te lang bij de vaultkeeper hebben gelegen hebben, zijn ze gedelete. Helaas dus buiten mijn schuld om. Heb nu nog een ticket openstaan. De 'gewone' GM kon mij niet helpen, en binnen nu en 2 dagen neemt iemand anders contact op. Hij was redelijk negatief over de kans dat ik nog wat spullen zou terugkrijgen, ondanks dat het niet mijn fout was. Naja, we'll see/
lol jij krijgt dus nieuwe games.. Hobbels :) lekker Leuk... Ben blij dat je blij bent.. laat wel effe weten welke games je krijgt.. Indien er niets leuks tussen zit.. Je weet het........

anyways ben er vanavond niet.. Ik ben nu bij me ma.. Die is jarig.. Verplichte actie ....

Volgende week ben ik zelf jarig.. word al weer een aardige oude zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stronkie schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:20:
[...]

lol jij krijgt dus nieuwe games.. Hobbels :) lekker Leuk... Ben blij dat je blij bent.. laat wel effe weten welke games je krijgt.. Indien er niets leuks tussen zit.. Je weet het........

anyways ben er vanavond niet.. Ik ben nu bij me ma.. Die is jarig.. Verplichte actie ....

Volgende week ben ik zelf jarig.. word al weer een aardige oude zak
Vandaar al die taarten die je gebakken had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:14:
Van mij mogen ze de eisen aan renown/infamy wel iets versoepelen zodat je toch iets sneller stijgt.... kunnen ze altijd over een jaar de max rank wat verhogen naar 30 :)
Ik heb even een kleine berekening gemaakt, met minimale getallen. Als ik de ranking grofweg doorbereken komt het erop neer dat er voor rank 15 toch minimaal 10.000.000 renown/infamy nodig is. Ik denk dat iemand gemiddeld 1000 renown/infamy per uur kan halen. De ene keer misschien 2000 , en het andere uur misschien niets, dus gemiddeld 1000.

Volgens deze berekening ( en tis nog vroeg dus kan best ergens een denkfout hebben gemaakt) zou het dus 416 dagen playtime zijn. Dan moet je dus bijna 1,5 jaar continue 24 uur per dag, 7 dagen per week spelen, ofterwijl niet haalbaar. Iemand die dus iedere avond 4 uur speelt ( wat ook veel is ) doet er dus 6 keer zo lang over, ofterwijl 9 jaar -O- , alsof ik dan nog lotro speel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

1000 per uur my ass, op Evernight moet je blij zijn met 200 per uur door al dat gecamp. :P

Maargoed, rank15 halen is zelfs door Turbine onmogelijk verklaard, ze hebben alleen wel aangegeven dat dit later nog kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:55:
1000 per uur my ass, op Evernight moet je blij zijn met 200 per uur door al dat gecamp. :P

Maargoed, rank15 halen is zelfs door Turbine onmogelijk verklaard, ze hebben alleen wel aangegeven dat dit later nog kan veranderen.
Hehehehe, daarom zei ik ook, met minimale cijfers, ofterwijl, het kan alleen maar erger zijn dan mijn berekening 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hierbij kan ik iedereen vertellen: "spreek je een GM, blijf dan aandringen op dingen."

Omdat buiten mijn macht om mijn huis weg is inc chests met items, zoals te lezen was in mijn vorige post. Heb ik uiteindelijk een 6G vergoeding gehad. Vrij weinig maar tis iets. Achteraf had ik misschien nog wat verder moeten zeuren. Maar ik had haast moest namelijk ergens zijn, en was al te laat.

GM: Well because there is no log because you transfered we cannot do anything.
Ik: So there is no log on the old server
hij: No because you transfered
Ik: So you actively wipe the log when you transfer, that is ANOTHER mistake on your side.
GM: 5 minuten stil.
GM: how much do you think its worth ?
Ik: a few gold
GM: ok i'll give you 6 gold, and then close your ticket. is that ok?
ik: ok that's at least something, so i guess that's ok.
Hij trade:

2x om de een of andere reden, volgens mij kan hij maximaal 5g per keer traden :P

_plaatje weggehaald wegens verwijderen topic op andere plaats_

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 28-03-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hehe toch mooi dat ze iig iets doen, vaak zeggen de GM's gewoon dat zei er niets aan kunnen doen. Kennelijk was die in een goede bui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:05:
Hehe toch mooi dat ze iig iets doen, vaak zeggen de GM's gewoon dat zei er niets aan kunnen doen. Kennelijk was die in een goede bui :)
Dat is letterlijk de eerste zin die hij zei:

After investigation we are not able to reimburse anything, due to the server transfer there is no log that proof what items where in the housing container.

Maar ik bleef beetje door emmeren.

Toen kwam hij met het smoesje:

I can fully understand you. the only chance of reimburse were if the logfile exicst of the housing container.

Toen zei ik dus, dat is weer een fout aan jullie kant. En toen bood hij pas gold aan.

Waarschijnlijk standaard procedure, dus als ik opgegeven had, had ik niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:49

The End

!Beginning

Toch te gek voor woorden dat je na zo'n lange wachttijd daar haast nog voor moet bedelen!? Maar het is tenminste iets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The End schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:33:
Toch te gek voor woorden dat je na zo'n lange wachttijd daar haast nog voor moet bedelen!? Maar het is tenminste iets. :)
Ja ze hebben inderdaad iets fout zitten, ipv te geven, wachten ze tot je er om vraagt. Ik bedoel in dit geval is het gewoon 100% hun fout.

Eerste moeten vragen voor een recompensatie van mijn verloren game-tijd.
Daarna moeten vragen voor mijn loss van ingame items.

Bij mijn mailtje over game-tijd kreeg ik dus wel meteen een reactie terug met sorry hier en daar, en dus codemaster game + gratis transfer. Terwijl die ingame items dus een stuk stroever ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The End schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:33:
Slaat zeker nergens op, zeker omdat die 6 gold gewoon ingame geld is bits en bytes ...niets meer. Om dan te doen alsof het echt geld is, echt te gek voor woorden. Al had hij 50 gold gegeven ter compensatie, dan hadden ze er nog steeds geen geld op verloren, en in ieder geval een "iets meer" tevreden klant gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik zou ook niet bijster gelukkig zijn als mijn chest items verdwenen zouden zijn, en 6 G is idd een erg zuinig gebaar, maar nog altijd beter dan niets.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Het is altijd maar weer de vraag wat er in de chests zat, maar ik neem aan dat men geen zooi in de chests plaats. Misschien is er een gemiddelde vendors price berekend. Beter iets dan niets iig.

Na 9 miscrits eindelijk mn tweede Ornate black ash hammer voor mn champ kunnen maken. 9 single use recipes, 9 x mats en 9 x beryl shards en dan dit resultaat. Bruce Willes zn Die Hard is er niets bij.

Daarbij een tijdelijke gat in de markt gevonden op de AH, waardoor ik in 3 dagen 9 gold verdient hebt. Wel aardig voor iemand die altijd blut was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Misschien ga ik nog maar eens vragen om mn Ornate Grate Key....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Lotro krijgt in een re-review van Eurogamer.net, omdat het spel een jaar bestaat, een 9/10.
http://www.eurogamer.net/...?article_id=128669&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:02:
Na 9 miscrits eindelijk mn tweede Ornate black ash hammer voor mn champ kunnen maken. 9 single use recipes, 9 x mats en 9 x beryl shards en dan dit resultaat. Bruce Willes zn Die Hard is er niets bij.
Bleh, das niets ;) Mijn record staat nog steeds op 23 (23 berul shards dus :X ) missers achter elkaar op 1 zelfde single use item met de maximale crit chance (beste tool+beste scroll).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Ieks ik durf bijna geen critpogingen te ondernemen als ik master wordt en dit zo lees :-(

Gisteren wel fijne crits gemaakt, enwel 2 full sets Fine Elven Hunter armour (lvl35). Eentje voor mijn eigen hunter en een voor mijn vaste hunter gamebuddy. Ik had 11 pogingen nodig om 10 items succelvol te critten en maar 1 te missen :-) (gelukkig dus maar 11 huge drake tails erdoor gejaagt).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:43:
Ieks ik durf bijna geen critpogingen te ondernemen als ik master wordt en dit zo lees :-(

Gisteren wel fijne crits gemaakt, enwel 2 full sets Fine Elven Hunter armour (lvl35). Eentje voor mijn eigen hunter en een voor mijn vaste hunter gamebuddy. Ik had 11 pogingen nodig om 10 items succelvol te critten en maar 1 te missen :-) (gelukkig dus maar 11 huge drake tails erdoor gejaagt).
Er is wel een verschil tussen de crit chance for een single use item ( waar je de shards voor gebruikt), en de crit chance van de "normale" items, die een tail/paw/etc etc gebruiken als crit-item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:20
haha, ik had totaal 14 pogingen nodig voor mijn lvl47 armour set en toen met de rest nog ff 2 superior ancient steel smithing hammers en 4 andere blauwe items gemaakt (en een hoop niet critical zooi) dus dat ging erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach ja, ik had laatst 2 pogingen gemaakt op wat level 47 armour voor een kinmate. Na een constante serie crits op de components was ik bang dat het jammerlijk zou falen. Mijn onderkaak heeft een gat in de vloer geslagen toen ik 2 crits op de single uses zag. Aangezien ik toch mats over had besloot ik er nog maar een te doen als "welkom terug" voor Rappel, ook daar een crit. Dus je moet er gewoon wat geluk mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:47
Eindelijk me login info teruggevonden :)
Ben dus ook weer met LotRO begonnen, superfijn!

MueR en co hebben me onder hun wings genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Anoniem: 230357 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:56:
[...]

Bleh, das niets ;) Mijn record staat nog steeds op 23 (23 berul shards dus :X ) missers achter elkaar op 1 zelfde single use item met de maximale crit chance (beste tool+beste scroll).
Heil _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:56
Gaat hier ook lekker. Kwam er gister tijdens het spelen door iemand anders achter dat ik ipv op een Europese server zat ik bezig was op een Amerikaanse. Is je character dan ook te verplaatsen naar de goede server, Europa dus? Ik heb momenteel nog de trial maar zit te zwaar te overwegen om te gaan spelen en zou dan door willen gaan met mijn huidige level 14 character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nee je kan alleen EU > EU transferen zover ik weet. Er stond ook duidelijk bij dat het de US installer was toen je installeerde hoor :P Maargoed, dat soort dingen worden vaak over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:56
MOAW schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:36:
Nee je kan alleen EU > EU transferen zover ik weet. Er stond ook duidelijk bij dat het de US installer was toen je installeerde hoor :P Maargoed, dat soort dingen worden vaak over het hoofd gezien.
Matig. Kan ik weer overnieuw beginnen met levelen. :( En het ging net zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach joh, level 14 is zo gehaald. Ik heb mijn Captain naar 25 geleveled in een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:47
MueR schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:25:
Ach joh, level 14 is zo gehaald. Ik heb mijn Captain naar 25 geleveled in een dag.
Uh? :o Moet je mij ff uitleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

geemfriek schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:26:
Eindelijk me login info teruggevonden :)
Ben dus ook weer met LotRO begonnen, superfijn!

MueR en co hebben me onder hun wings genomen ;)
Yay, ik ben blijkbaar niet de enige die dat soort info kwijtraakt. ;D

Ik zie vaak bij websites wachtwoord vergeten (waar ik dan weer nooit gebruik van maak, ik weet mn wachtwoord altijd. Ik gebruik 4 verschillende, varierend van een bestaand woord tot random letters en cijfers, dus dat is altijd 4 keer proberen maximaal), maar nooit de optie gebruikersnaam vergeten, dat is namelijk iets wat ik altijd kwijt raak. :P

Welkom terug in ieder geval. :)

Ik ben de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar bezig met mijn burglar alt, level 24 nu. Een burglar is eigenlijk wel ontzettend leuk. Ik was wel een beetje zat eigenlijk van het altijd maar healer zijn. Het niet meer hoeven denken in groene balkjes bij fsquests is wel relaxed eigenlijk.
Tijdens raiden is het wel cool om een hele verantwoordelijke taak te hebben, en die onder maximale druk uit te voeren. Solo healer tijdens Thrang, andere healer dood terwijl Barz de groep die met adds bezig is inloopt en daar vrolijk 'Ill gnaw your bones doet', en niet wipen is ontzettend cool, en goed als je wat adrenaline nodig hebt.
Maar lekker je richten op dps en buffs, en af en toe een cj is ook wel lekker.

Gister op level 23 een 26 sig spider en 25 normal spider gesoloed, ik wist niet dat een burg dat kon. Best leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Men neme een lijst van alle crafting quests (die we handig op ons forum hebben gezet, wel alleen voor leden :+ ) en maakt dat met alts enzo. Dat levert na de introduction al 5 a 6 levels op. Verder ga je vervolgens alle solo quests alvast doen. Dan zit je vrij gemakkelijk op level 15 binnen een paar uur. Daarna de Forsaken Inn quests doen en daarna Trestlebridge. Snel gedaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

geemfriek schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:29:
[...]

Uh? :o Moet je mij ff uitleggen :D
Als je vanaf closed beta speeld kan je lvl28 halen in 1 dag ;) dan ken je alle quests, deeds, etc. Dus weet je precies hoe, waar, wat, wanneer. :P

Zelf heb ik lvl37 gehaald in de eerste 4 dagen na retail.. had toen enorm veel geluk met fellowships. Was ook de 2e op de server Evernight die lvl50 haalde. En de gedeeld-eerste die GM Metalsmith was, samen met Grogan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
hoe kan je nou gedeeld eerste zijn met zoiets als dit, zelfs als je naast elkaar staat te craften, moet je verdraaid goed timen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wat MOAW zegt.. ik heb in een maand level 50 gehaald toen ik naar Laurelin verhuisde, 90% solo. Als je alles weet te vinden, is het eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ff iets anders, ik ben nu aan 't kijken wat er aan epic gear is, maar ik zie weinig beters eraan dan aan de mirrored gear die ik nu heb, eigenlijk niets zelfs, ook als ik die combinatie-bonussen meetal

en daarnaast zijn ze in ieder geval op eldar belachelijk duur op de AH, dus is verkopen nog verstandiger ook.

Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:50
Vandaag mijn eerste grote blunder begaan in lotro :P

Was vanavond bezig met de quest "a goblin leader". In principe een simpele quest. En al helemaal aangezien we 6 mensen in de fellowship hadden. (2 minstrels, 2 tanks een hunter en ik (LM)) Maar goed, we waren mooi op weg naar de golbin elites, helemaal niets aan de hand. aangezien ik met lvl 26 (hoogste rank binnen de fs) het meeste op me af kreeg en de minsterls continu healden ging het prima. maar toen kwamen we bij het orc kamp. en ik zie over het hek een groep van 5 elite-golbins staan, (Stonden boven op een verhoging oid) en bij de ingang van het hek stonden 2 elite goblins. dus ik ram op tab, druk op 2 (dust of wind) en ja.. daar ging mijn spell.. maar toen stond mijn hart even stil.. dat mooie wind bolletje ging niet naar de twee voorste e-goblins, maar na de groep van 5 daarachter.. ARGH, en ja hoor.. alle 5 kwamen ze in beweging.. + de voorste twee die mijn overige fellowship members al aan het aanvallen waren.. ja.. en leg het dan maar eens uit... :) grove fout van mij natuurlijk, ook alle 6 de members raakten defeated binnen de kortste keren. (incl mij).. en ja.. dan sta je met z'n allen in het mooie stenen ringetje bij the forsaken inn... en dat heb ik geweten ook :)

Dus bij dezen mijn allereerste grote blunder.. :)

(heb netjes mijn excuses aangeboden en maar toch besloten om uit het fellowship te stappen.... de sfeer was "lichtelijk" negatief geworden.. :))

maar goed.. je leert er wel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik heb 't zelf een keer in evendim gehad waar je een serie bos-trollen moet doden, ik kwam vanaf de verkeerde kant aan lopen en ging met paard en al door de trollen heen naar 't fs toe, iedereen ook dood, waren 12 elites die ik achter me aankreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Rexcore schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:36:
Vandaag mijn eerste grote blunder begaan in lotro :P

... verhaal over blunder(tje) van de LRM.
Dat vond ik nou altijd heel aardig als LRM. Je kunt 2 mobs permanent gemezzed houden (spell duurt 60 sec, cooldown is 30 sec) 1 met je pet laten vechten en 1 zelf aanvallen. Dan kun je het toch redelijk lang volhouden. Op hoger lvl kun je ook nog een root casten die meerdere mobs 30 sec vastzet. Met een beetje oefening kun je op hoger lvl makkelijk 5 - 8 mobs bezighouden (niet verslaan) als LRM. Over een paar weken lach je hierom :)

Elites blijven trouwens lastig.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Sinds wanneer duurt Blinding Flash 60 seconden met een 30 sec cooldown? Het is toch echt 30 seconden tijduur en 15 sec cooldown. ;)

En op hoger lvl 5-8 mobs vastzetten is en blijft geluk, als ze resisten, wat ze erg vaak doen, ben je het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
MOAW schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 00:08:
Sinds wanneer duurt Blinding Flash 60 seconden met een 30 sec cooldown? Het is toch echt 30 seconden tijduur en 15 sec cooldown. ;)

En op hoger lvl 5-8 mobs vastzetten is en blijft geluk, als ze resisten, wat ze erg vaak doen, ben je het haasje.
Ik speel al een paar maanden niet meer, dus misschien dat er wat nerfs zijn geweest voor de LRM. Maar destijds kon je een trait equippen waardoor je AOE skills effect op meerdere vijanden hebben. Daardoor kun je alleen al met de root max 7 of 8 vijanden vastzetten (dacht ik, nogmaals het is al even geleden). Als daar een aantal van resisten heb je nog een aantal trucjes in de zak. Ik zeg ook niet dat je proactief mobs van 5+ aan moet vallen, maar als het dan toch gebeurd, dan kun je als CC'er best veel doen.

Over blinding flash is idd 30 sec / 15 cooldown. Het is te lang geleden :)

[ Voor 7% gewijzigd door The_Bash op 29-03-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
aanbieden dat je de repairkosten op je neemt :+
ach, soms zijn battles in fs zo vreselijk chaotisch, bijvoorbeeld omdat de camera niet doet wat jij wil, dat je heel snel de foute mob 'tabt'. niemand is perfect, en lotro is ook maar eens spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nouja, ik heb zelf een tank & lrm, dus ik weet hoe ik moet pullen en rooten. Maar toch is het vervelend als het misgaat want ik weet hoe vervelend het is in beide situaties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:15
Mijn free subscription is al verlopen en na twee maandjes geen LOTRO te hebben gespeeld begint er weer iets te kriebelen, dus een vraagje over het betalen van subscriptions.
Is het ook mogelijk om over internet via je gewone bankrekening (in mijn geval Postbank) te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
blacktarantulaX schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:08:
Mijn free subscription is al verlopen en na twee maandjes geen LOTRO te hebben gespeeld begint er weer iets te kriebelen, dus een vraagje over het betalen van subscriptions.
Is het ook mogelijk om over internet via je gewone bankrekening (in mijn geval Postbank) te betalen?
Je kunt gebruik maken van Paypal. Als je bij Paypal een rekening opent (deze hoef je niet met een CC te verifiëren, het mag wel) dan kun je van je girorekening een bedrag overmaken naar Paypal, vervolgens kun je met Paypal betalen voor je subscription. Let op dat de overboeking van je giro naar Paypal een aantal dagen duurt en dat de betaling voor je subscription ook op tijd moet worden overgeboekt. Om ongestoord te kunnen spelen moet je dus op de helft van de maand geld overboeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of het met Postbank ook kan, maar ik heb een paar dagen geleden mijn subscription nog verlengt met iDeal via Rabobank. Gelijk instant payment, vet relaxed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Hee, ik heb het spel gister gekocht, harstikke leuk spel. Misschien is het handig een overzicht te maken van wie er in welke server speelt. (of is er al een overzicht van)

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Anoniem: 219289 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:03:
Ik weet niet of het met Postbank ook kan, maar ik heb een paar dagen geleden mijn subscription nog verlengt met iDeal via Rabobank. Gelijk instant payment, vet relaxed. :D
Gebruik je dan iDeal icm. Paypal of Click & Buy? Want direct via iDeal kan niet volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Postbank ondersteund ook iDeal (ING), dus dat moet gewoon kunnen.

Sinds kort kan je ook via iDeal betalen, ze hebben dat hele systeem aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Bash schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:15:
[...]

Gebruik je dan iDeal icm. Paypal of Click & Buy? Want direct via iDeal kan niet volgens mij!
Click&Buy. Ik had me wel aangemeld voor Paypal, maar dan moet je zowat een week wachten om die aanmelding te voltooien, had ik geen zin in.

Serveroverzichtje is opzich wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
MOAW schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:06:
Postbank ondersteund ook iDeal (ING), dus dat moet gewoon kunnen.

Sinds kort kan je ook via iDeal betalen, ze hebben dat hele systeem aangepast.
Sinds kort? Ik gebruik al 4 jaar iDeal bij de postbank hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

MueR schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Sinds kort? Ik gebruik al 4 jaar iDeal bij de postbank hoor...
Ik bedoel CoG systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Woei, ik heb net een botter gepakt :+

Dude liep constant hetzelfde rondje, trollen alleen maar met autoattack dood te maken. Je zag hem lopen, stil gaan staan, zich naar een NPC draaien en na een seconde of 3 schieten. Mooie tijd voor mij dus om zn target te taggen, en hem het laten afmaken. Dubbel de cash in dezelfde tijd :)
Maargoed, na een tijdje irriteren en kijken of ik reactie zou krijgen toch maar een GM geroepen. Deze was er ook al snel van overtuigd dat het een bot was. Ineens verdween de goldfarmer, he, jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Die heeft zeker een world-boot gekregen :P (MSG: U have been booted from the world) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Knaak op 30-03-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 21:13

TAA

Liever IRC

Gisteravond weer een paar pogingen gedaan op de Balrog; we hebben het nu bijna onder de knie... Jammer van de laatste wipe met nog 870 (!) morale op de teller 8)7

Misschien dat ik m'n guardian build toch nog eens om gaan gooien van Mitagation naar Morale... Niet grappig om champions te zien met 1.000 morale meer als een tank :X (5.400 vs. 4.400 buffed) Iemand daar goede ideeen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 20:18
Zo zaten wij gisteravond met een groepje in de Tombs of Evendil.
En wat denk je, op 160 morale na, wordt ik als laatste gewiped. da's goed balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:31
TAA schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
Gisteravond weer een paar pogingen gedaan op de Balrog; we hebben het nu bijna onder de knie... Jammer van de laatste wipe met nog 870 (!) morale op de teller 8)7

Misschien dat ik m'n guardian build toch nog eens om gaan gooien van Mitagation naar Morale... Niet grappig om champions te zien met 1.000 morale meer als een tank :X (5.400 vs. 4.400 buffed) Iemand daar goede ideeen over?
Je vitality naar 450 helpen, vitality is namelijk niet alleen goed voor de extra morale maar ook voor de mitigation!

Bij de balrog hang ik meestal tussen de +/- 50 en 55% shadow mitigation in. 30/35% eigen gear, 15% raven & 10% pots. En verder de juiste traits gebruiken.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
maar de Balrog doet veel common damage ook he!!
Ik heb mn guardian's ward geslot nu waardoor je extra common mitigation hebt.
Bij de balrog is 12k een kritiek punt. Als je een burglar hebt moet je die een conjunction laten triggeren terwijl de rest nog vol DPS doet (hunters moeten zorgen dat ze hun HS bewaren voor dit moment). Wss. helpt het ook om bijv. de captains last stand te laten doen voor de zekerheid.
Wat ik laatst deed was mn skill aan zetten voor +50% block, evade en parry EN mn +75% mitigation skill en daarna challangen zodat ie van de elf chick af blijft... voordat mn bescherming is afgelopen is ie wel dood!

oh en idd zorgen dat je might en vitality zo dicht mogelijk tegen de 500 aan zit.
Had ze pas gebuffed allebei op iets van 495.

[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyV76 op 31-03-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:26:
4400? Dude, dat haal ik bijna met mn Hunter (4200 buffed, 3200 unbuffed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
LRM altje aangemaakt. Knap lastig als je guard gewoon bent. Die raaf op het begin trekt werkelijk niets van mobs naar zich toe. Zelfs niet als hij de aanval opent. En hij is nog ontzettend snel dood ook. Toen had ik nog geen skill die ervoor zorgt dat je minder aggro trekt en je raaf des te meer. Blijft dat zo of wordt het beter, eventueel met andere pets die iets meer kunnen hebben bijvoorbeeld?

Is er een manier om snel je eigen raaf te targetten zodat je voor dat beest heal kan casten? Via functietoets? Zou stuk makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gisteren drie wipes op de Balrog :'(
We hadden een kakelverse Loremaster bij ons die tweemaal de weg kwijtraakte door de Balrogs hope wipe waardoor hij z'n lead niet meer kon zien :o
Met de laatste wipe waren de healers niet snel genoeg om de MT te healen (die Balrog dienst had) nadat de groep bij de Everseer vandaan kwam, vervolgens kregen de volgende Balrog-tankers de Rog niet goed bij de groep vandaan waardoor ze in de AoE range van de Rog bleven. Zodra ik gerezzed was kreeg ik 'm wel weer op z'n plek maar toen waren er al te veel gaten gevallen :'(

Naja, wel leuk zo'n 'last stand' achtige actie aan het einde :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NVCLA0F3LF3FdloVsPohOk8a/thumb.jpg

De laatste 12K gaat de Balrog idd ballistic op Galadhriel, maar met de guardians shout/challenge darkness afgewisseld met champions challenge, oathbreakers, Hartseekers en iedere melee class er bovenop (stun immunity is wel erg handig dan :P ) gaat 'ie heel snel neer.

Vanavond maar voortzetten, ik heb 1000 D-Roll points te verteren (= capped) dus er is een klein kansje dat ik weer eens wat win, ook al zal ik dan wel iets beter moeten rollen dan 25 op 810 :o

Na het Balrog dansje ben ik mijn Warg verder gegaan, toch wel rampzaqlig ei'k dat je 60-100 punten ranking verliest (gelijk een halve ster) na één defeat terwijl je maar enkele puntjes wint als je freeps verslaat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
@Hurtebise
Nou ik heb nu een lvl21 LM, en ik kan met de beer nu via een skill agro trekken.... ik stuur dan de beer bijv. op de mob af, zelfde moment de spells etc op die mob, dan komt ie naar me toe, en als ik dan die bear-skill activeer trekt deze de mob weer naar zich toe. De raaf heeft deze skill niet.

Wat je aangeeft van dat healen:
Je moet target-forewarding aanzetten onder opties.... Als je dan hetzelfde target aanvalt als je raaf, kun je op die healknop drukken en healt ie je raaf.
Daarnaast als meerdere fellowship members die mob aanvallen heal je degene wat het meeste nodig heeft (als ik me niet vergis). Als je dan je raaf wilt healen, druk je snel 2x op F1, dan selecteer je namelijk je pet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:40:
Na het Balrog dansje ben ik mijn Warg verder gegaan, toch wel rampzaqlig ei'k dat je 60-100 punten ranking verliest (gelijk een halve ster) na één defeat terwijl je maar enkele puntjes wint als je freeps verslaat.
Tsja, het ligt er ook aan hoe hoog de rating is van diegene die jou killed en vica versa. Daarnaast zou ik me gewoon niet bezig houden met sterren :). Zoals de creeps het zeggen, of in ieder geval mijn creep :P, je verliest geen ster, je wint respect. (Every star lost, is respect gained).

Hoef ook niet duidelijk te maken dat mijn reaver o,o sterren heeft :P. Volgens mij een rating van 920 op dit moment. Begin wel te merken dat ik steeds vaker als main target assist wordt neergezet wanneer ik een raid join o.O, wel zo makkelijk, kan ik in ieder geval de freeps waar ik het minste respect voor heb, als eerste selecteren 8) . Heerlijk om met Boszzah en soortgenoten richting de achterlinie te chargen en de hunters even te begroeten :D, helft van de hunters dood, andere helft DF, en weg dps van de freep raid, lol.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.