Ik hoop dat de nieuwe reeks MMORPG's (WoW WotLK, WH Online, AoC, ...) niet teveel volk zal wegtrekken van de nu gezellig bevolkte LoTRO-servertjes.
78945% is de updater nu

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Over lifetime abbo: ik ben van plan om eerst eens een paar weken te spelen met de 30 dagen die je standaard krijgt. Dan maar eens kijken hoeveel maanden je kunt spelen om tot een evenhoog bedrag te komen als een lifetime abbo. Ik kan me persoonlijk ook goed voorstellen dat ik het nu 3 maanden speel oid en vervolgens, over een tijdje (zeg een half jaar, of een jaar) opnieuw een abbo neem zodra er wat nieuwe content is verschenen.
Maarja, misschien wil ik straks wel helemaal geen `pauze' en wil ik gewoon lekker blijven doorspelen. Anyway, ik heb nog wel eventjes om dat uit te vinden.
Maarja, misschien wil ik straks wel helemaal geen `pauze' en wil ik gewoon lekker blijven doorspelen. Anyway, ik heb nog wel eventjes om dat uit te vinden.
The Flying Dutchman
Ik heb Book13 (updater 1.7) van de nederlandse file server van Gamershell gehaald met de maximale snelheid die mijn 20mb verbinding toeliet. Toch een stuk makkelijker dan torrent lijkt mij zo? Succes met het dll ervan
Nou, ik ben in elk geval niet de enige met connectie probs.
En ook niet de enige die er dus nog steeds last van heeft

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Rubberbanding? Had ik gisteren. Heb dan maar de patch afgehaald.TroonStaal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:41:
Nou, ik ben in elk geval niet de enige met connectie probs.
Nee, het is echt een connectie probleem. Ik kan ongeveer om de vier uur een half uurtje spelen, dan krijg ik een "client disconnected" error voor de kiezen. En daarna kan het spel de masterserver niet eens meer vinden na 20 keer.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De seeders trekken anders bijna mijn hele 12mbit lijn dicht op dit moment... dus book 13 via een torrent downloaden gaat ook wel aardigwoetski schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:30:
Toch een stuk makkelijker dan torrent lijkt mij zo? Succes met het dll ervan
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
LOTRO – A few updates
A few updates have recently come to light which I’d like to share with you all.
A few updates have recently come to light which I’d like to share with you all.
- Book 13: Doom of the Last-king will be rolled out onto the live servers tomorrow (1st May) during the usual maintenance period of 8am to 1pm BST (UK Time)! Which I’m sure you can all agree is fantastic news for everyone.
- Due to the delays encountered with Book 13, we’ll be extending the in-game Anniversary promotion to the 17th June.
- Network Operations have informed me they are actively investigating various lag issues with the LOTRO servers (primarily between 7pm and 12am BST), they’ve highlighted the potential issue and hope to begin rolling out some fixes within the next few weeks. As their investigation progresses I hope to give you more detailed information on what is causing these lag issues and the resolution which is being worked towards.
- There is now a new section on the LOTRO-Europe website which hosts all Standalone Patches and Full Clients of the game. This can be found on the left hand side navigation under "Patches / Full Clients" or here http://www.lotro-europe.com/patches...ename=downloads
[ Voor 93% gewijzigd door Knaak op 30-04-2008 18:38 ]
Ben benieuwd. Maar het zal nog wel ff duren voordat ik hem ga spelen. Ben net level 19. 
Begin het wel vervelend te vinden dat het zo moeilijk is om iemand te vinden die je wil helpen om dingen te craften. Aangezien ik ook nergens sommige spullen kan kopen / vinden.
Zit je dan opgescheept met je 70 light hides als je zelf geen boiled leather kan maken.
Begin het wel vervelend te vinden dat het zo moeilijk is om iemand te vinden die je wil helpen om dingen te craften. Aangezien ik ook nergens sommige spullen kan kopen / vinden.
Zit je dan opgescheept met je 70 light hides als je zelf geen boiled leather kan maken.
Maak een altje aan die het wel kan. Zo gefixt.MADG0BLIN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:42:
Ben benieuwd. Maar het zal nog wel ff duren voordat ik hem ga spelen. Ben net level 19.
Ja of join een kinship... altijd wel iemand die het kan.Hurtebise schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:44:
[...]
Maak een altje aan die het wel kan. Zo gefixt.
Ik heb ook vaak genoeg dat mensen me vragen of ik iets kan craften als metalsmith.
Wel balen dat ik bij een onbekende 10/15 crit en voor de kinleader 2/13
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
En nu maar wachten..
Edit: Gisteren trouwens heel de avond An gefarmed voor DP voor m'n Defiler.
Dat word dalijk dus meteen skills/passive's kopen.
Edit: Gisteren trouwens heel de avond An gefarmed voor DP voor m'n Defiler.
[ Voor 77% gewijzigd door Knaak op 01-05-2008 10:52 ]
Mocht je op de server Laurelin zitten: geef maar een brul ingameMADG0BLIN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:42:
Mijn chars: ResuWob en ResuRehtona
We do what we must because we can.
Anoniem: 219289
Ik had langer uit moeten slapen... 
Maargoed, ik heb ff op USforums gekeken en begrepen dat je in Forochel een quest genaamd The Frozen War moet doen, zodat je een swiftravelroute krijgt, die je heel hard nodig schijnt te hbben voor boek 13, aangezien dat veel heen en weer lopen schijnt te zijn... Nja, we zullen zien.
Maargoed, ik heb ff op USforums gekeken en begrepen dat je in Forochel een quest genaamd The Frozen War moet doen, zodat je een swiftravelroute krijgt, die je heel hard nodig schijnt te hbben voor boek 13, aangezien dat veel heen en weer lopen schijnt te zijn... Nja, we zullen zien.
Anoniem: 52038
ik zie op de website dat de servers weer online zouden meoten zijn. maar als ik in wil loggen krijg ik een error bij update programs. elke keer een "retry" had de patch allang gedownload.
meer mensen dit of weten mensen hier de oplossing voor???
Zelfde hier. Retry? Iets lager staat er HTTP 403 - Forbidden. Je patch is ok. Daar ligt het niet aan. Gewoon de server plat door de maintenance. Geen paniek. Sit back, relax, have a drink and wait.Anoniem: 52038 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:20:
ik zie op de website dat de servers weer online zouden meoten zijn. maar als ik in wil loggen krijg ik een error bij update programs. elke keer een "retry" had de patch allang gedownload.
Er staat 13:00 UK (BST)
Dat is dus 14:00 hier
Dat is dus 14:00 hier
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ze zeggen dondersgoed dat het tot 2 uur vanmiddag zal duren, dus waarom probeer je het dan om 11 uur 
Ettenmoors word dalijk erg leeg met alle freeps die book13 gaan doen
Nog meer an farmen dus!
Ettenmoors word dalijk erg leeg met alle freeps die book13 gaan doen
Ik ben een nieuwe LOTRO speler, heb gisteren de gold edition ergens op de kop getikt.
En nu ben ik op zoek naar wat tips over de classes.
Ik heb niet super veel tijd om te spelen dus levellen zal langzaam gaan en aangezien het spel al een tijd uit is verwacht ik ook niet veel mensen tegen te komen in de lage level gebieden omdat de meeste denk ik met de end game bezig zijn.
Op zich allemaal geen probleem maar dit houdt in dat ik de meeste tijd solo zal moeten doorbrengen.
Welke class is dan aan te raden voor een newbie? Eentje die zich redelijk goed kan redden met solo play.
Ik speel ook nog WoW en daarvoor een aantal jaren Dark age of Camelot gespeeld en in beide games vond ik de hunter leuk met name omdat ze een pet hadden. Ik weet dat de Loremaster ook een pet heeft maar het is toch voornamelijk een caster of heb ik het helemaal mis?
Afijn ik hoef niet persee met een pet class te spelen als het maar een class is die zich kan redden in z'n eentje. Tips zijn welkom dus.
Oh ja ik heb een character gemaakt op Eldar, las iets over que's met inloggen op Snowburn en Evernight wegens de grote populatie. Hoop dat op Eldar dan weer niet te weinig mensen spelen
Ik heb niet super veel tijd om te spelen dus levellen zal langzaam gaan en aangezien het spel al een tijd uit is verwacht ik ook niet veel mensen tegen te komen in de lage level gebieden omdat de meeste denk ik met de end game bezig zijn.
Op zich allemaal geen probleem maar dit houdt in dat ik de meeste tijd solo zal moeten doorbrengen.
Welke class is dan aan te raden voor een newbie? Eentje die zich redelijk goed kan redden met solo play.
Ik speel ook nog WoW en daarvoor een aantal jaren Dark age of Camelot gespeeld en in beide games vond ik de hunter leuk met name omdat ze een pet hadden. Ik weet dat de Loremaster ook een pet heeft maar het is toch voornamelijk een caster of heb ik het helemaal mis?
Afijn ik hoef niet persee met een pet class te spelen als het maar een class is die zich kan redden in z'n eentje. Tips zijn welkom dus.
Oh ja ik heb een character gemaakt op Eldar, las iets over que's met inloggen op Snowburn en Evernight wegens de grote populatie. Hoop dat op Eldar dan weer niet te weinig mensen spelen
Als de serverstatus aangeeft dat de servers weer online zijn, dan probeer ik ook in te loggen. Ook als dat eerder is dan aanvankelijk geplanned is.MOAW schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:47:
Ze zeggen dondersgoed dat het tot 2 uur vanmiddag zal duren, dus waarom probeer je het dan om 11 uur
Ettenmoors word dalijk erg leeg met alle freeps die book13 gaan doenNog meer an farmen dus!
Niet alleen An zal wel veel gefarmed worden, maar ED ook
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
`Server-status is buggy en onbetrouwbaar
Anoniem: 219289
Er zijn nog genoeg mensen ook in de lagere gebieden hoor. Het grootste gedeelte van de quests is solo, dus je red het met alle classes wel in je eentje. Mijn ervaring is (ik ben nu bezig een alt te levelen) dat je voor de quests waar je een groep voor nodig hebt best goed een groep kunt vinden. Je zult niet altijd gelijk een groep vinden, maar dan doe je gewoon even een soloquest en probeer je het later nog een keer, dan lukt het meestal wel.reggie2000 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:56:
Ik ben een nieuwe LOTRO speler, heb gisteren de gold edition ergens op de kop getikt.
Afijn ik hoef niet persee met een pet class te spelen als het maar een class is die zich kan redden in z'n eentje. Tips zijn welkom dus.![]()
Daarnaast kun je de meeste groepsquests wel overslaan en alleen solo quests doen, dan red je het ook wel.
Maargoed, ik vind groepsquests juist hardstikke leuk, en ik vind er eigenlijk altijd wel een groep voor. Zeker nu als vanmiddag boek 13 komt, dan komt er een systeem om nog makkelijker groepen te vinden, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen.
En voor welke class: dat moet je helemaal zelf weten, kies gewoon puur wat je zelf leuk vind. Het is wel waar dat minstrels meer geliefd zijn in een groep dan hunters, maar hunters zijn weer veel leuker te spelen met bijvoorbeeld pvmp, en ook als hunter kun je best een groep vinden, dus laat je ook daar niet door leiden.
Je zult wel vaak tegenkomen dat een PUG (pickupgroep) vraagt om een healer, maar daar moet je je niet al te veel van aantrekken en denken dat je daarom maar een minstrel moet rollen. 80% van de groepsquests kun je doen zonder healer, je moet alleen weten wat je doet, en een groep hebben die een beetje verstand van zaken heeft.
Anyway, als je toch een class wil hebben die goed kan soloen, dan kun je denk ik het beste de burglar nemen. Zeker bij de iets hogere levels krijg je erg veel leuke opties om uit nogal vervelende situaties te komen waar andere classes al lang dood zouden zijn gegaan. En daarnaast vind ik persoonlijk de burglar erg leuk om te spelen.
Ok, zal ik zeker doen. Zit zelfs bij je in de kinship sinds deze week.ResuCigam schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:00:
[...]
Mocht je op de server Laurelin zitten: geef maar een brul ingame![]()
Mijn chars: ResuWob en ResuRehtona
Mijn char is Aikanaron. Bedankt alvast.
EDIT: niet gezien dat er een nieuw deel is.. zie nieuwe deel voor mijn vraag
[ Voor 85% gewijzigd door Evano op 12-05-2008 13:25 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.