Ik heb ondertussen al 3 Beryl Shards als present mogen incasseren, en dat terwijl ik maar weinig (niet ei'k) naar tokens aan het grinden ben. Slechts wat ik tegengekomen ben met book 13 afraffelen en enkele drops in de Rift.
Creepside presents zijn crap, niet meer dan een paar silver waard en/of te hoog geclasseerde dingen (kan ik zelf wel gebruiken, maar er zijn genoeg lagere rank creeps die er niets aan hebben).
Nu met de map vrijwel altijd rood (meeste freeps zijn Forochel aan het verkennen) heb ik wel lekker de rust om stevig rocks te grinden en stapels potions aan te schaffen (die er weer net zo hard uitgaan met die chainstunners, maar dat ter zijde). Leuke bijvangst is dat ik nu meer dan 1 gold op mijn warg heb niet echt nodig maar altijd handig

).
Ik word helemaal gek van de freep CC, het is tegenwoordig heel normaal om 5 CC's icm debuffs tegelijk te mogen ontvangen waarvan de kortste 30 sec duurt en de langste 2 minuten (!). Eea stackable op natuurlijk

Soms lijkt het wel of ik helemaal geen movement meer heb, slowmotion tot het maximum
Er zijn momenteel zwermen met Defilers, je zou denken dat je als warg/reaver/BA in een gouden schaaltje zit, maar helaasch denkt 90% van de Defilers dat ze dps zijn en zich in melee-range moeten zijn . . .
Er zijn al verschillende raids gewest waar niet meer dan 4 Defilers mee mochten.
Bijkomend voordeel is dat er ook greendot Defiler farming Freeps in EM komen, en dat zijn vaak niet de meest ervaren EM freeps (denken bv dat je in EC volkomen veilig bent, of dat je als LM geen stun-immunity nodig hebt

).
Mooi staaltje meegemaakt toen tijdens de stille uurtjes een LM z'n pet op de npc Orcs afstuurde

, tja dan vraag je om een pak slaag en wegrennen naar EC als er een Warg in de buurt is helpt je dan echt niet meer

'your mighty blow topples Loretard
Zelf ook een Difiler aangemaakt en met wat kinnies meegehobbeld als er weinig Difilers aanwezig waren. Dat iedereen in de gaten houden om te healen is nog niet zo makkelijk en mijn stealth mode mis ik wel heel erg (om niet te spreken van het gebrek aan maps

). Toch redelijk vlot naar R1 geduwd en bij elkaar al 50K dp gespendeerd. Ik zal m'n Defiler zo nu en dan wat buiten laten spelen om te kunnen ranken, ik heb nog genoeg dp om signature te maken zodra ik R3 ben

.
Zaterdagavond eerst in de Rift bezig, gezellig babbelend over EM met een R6 hunter waar ik vaker mee Rift en Helegrod doe en maakte ik 'm een complimentje dat ik 'm nog geen DF heb zien doen (doe ik 2 keer per uur vertelt 'ie me dan, maar wacht iig niet op cd

). Vraag ik 'm of hij me aan het spamtracken is de hele tijd. Jazeker, want jij rolt met Angbands vertelt 'ie dan, bedank ik 'm vriendelijk en vertel dat ik wel steeds wist wanneer de freep-raid er aan kwam

.
Na de Rift weer met mijn warg verder en jahoor, daar is mijn favo hunter weer, eerst onsnapt 'ie met DF (terecht, want z'n fellows waren alweer aan het rennen en hij had mee belangstelling dan goed voor 'm was

, maar wat later toen 'ie blijkbaar wel op z'n fellows rekende, had ik 'm toch te pakken
Ik maak mezelf mateloos populair bij de freeps. Naja, de ene hand wast de andere zullen we maar zeggen

En zolang het met enig respect en skill gaat heb ik er geen probleem mee. Zo zag ik op een gegeven moment een (bij creeps goed bekend staande) burg vanaf de Tol-brug het water inspringen. Ik er achteraan omdat ik verwachtte dat 'ie achter een gewonde creep aanzat maar geen combat te zien in het water. Nu zijn burgs nagenoeg niet te verslaan 1v1 maar tegen deze wilde ik het toch wel proberen omdat ik er op rekende dat 'ie niet gelijk om z'n fellows zou gaan roepen. Het gevecht duurde toch wel even maar ik kreeg 'm niet verder dan halverwege z'n morale. Natuurlijk kon ik op disapear drukken en veilig wegkomen maar in zo'n situatie misgun ik iemand z'n renown niet, dus deed ik disapear en double/pounce om daarna het onderspit te delven. Verdiend is verdiend.
Later probeerde ik dezelfde burg in een raid alsnog te verschalken, het is me nog niet gelukt maar krijgen zal ik 'm

Shrek op een ezel . . .