![]() | |||||
Welkom bij deel 7 | |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
[ Voor 199% gewijzigd door een moderator op 01-05-2008 16:04 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||
Welkom bij deel 7 | |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
[ Voor 199% gewijzigd door een moderator op 01-05-2008 16:04 ]
Servers zijn nu online, maar de update loopt nog niet.... ff wachtenbotoo schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:23:
[...]
Als de serverstatus aangeeft dat de servers weer online zijn, dan probeer ik ook in te loggen. Ook als dat eerder is dan aanvankelijk geplanned is.
euh...ja
The Flying Dutchman
Anoniem: 191619
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 01-05-2008 13:51 ]
Don't forget that today is maintenance day. The servers are currently offline whilst our engineers tune them up and update them to apply Book 13 - Doom of the Last-king. They'll be back online at approximately 13.00 hours, UK time (BST).Anoniem: 191619 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:50:
het was toch 13.00 uur (UK) en dus 14.00 wij?
Nu staat er 14.00 (UK).
Laatste keer waren ze zo aan het kutten dat het 16.00 (UK) werd.
Zonde dat het juist nu op deze vrije donderdag down is.
Op de site:
May 1st 2008, 08:00 | Maintenence today, servers are currently offline. Extended to 14.00 BST
Don't forget that today is maintenance day.
Maintenence has been extended for an hour until 14.00 BST
[ Voor 24% gewijzigd door The Flying Dutchman op 01-05-2008 13:52 ]
The Flying Dutchman
Dat worden er een beetje te veel hoor. Ik alleen heb al 10 karaktersThe Flying Dutchman schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:47:
Is het misschien een idee om in de topicstart een lijstje te zetten van ingame characters van GoTters die dat ok vinden? Op die manier kun je eenvoudig ingame contact met hen opnemen om iets te vragen of samen een quest te doen oid (misschien ook leuk om startdatum van character erbij te zetten om idee te krijgen op welk level het character zit).
Mocht dit iets zijn voor de topicstart: mijn ingame character heet Halendur (een human captain, momenteel level 18). Iedere gotter die graag eens een quest wil doen en mijn skills goed kan gebruiken (waarschijnlijk momenteel voornamelijk beginnende spelers, aangezien ik dat zelf ook nog ben) moet me maar vragen.
Inderdaad Lame. Kunnen ze mij niet sms-en als het online is. Dan hoef ik niet constant heen en weer te lopen en in te loggen.
Anoniem: 219289
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 01-05-2008 14:25 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Rfce op 01-05-2008 14:57 ]
euh...ja
[ Voor 35% gewijzigd door Rynji op 01-05-2008 15:21 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ja XP loopt op, zoook het aantal XP wat je nodig hebt voor een lvlup.MADG0BLIN schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:05:
Wordt trouwens de XP ook meer en meer hoe hoger je komt. Het zat normaal gesproken rond de 6/700. Heb nu regelmatig meer als 1000/1200.
euh...ja
Nou ik kan je 1 ding zeggen, hier op snowbourne is het MEGA druk, eigenlijk niet leuk meer.... ben na 30min dan ook elders gaan spelen, je liep maar rondjes voor 12 wolven te killenMOAW schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:01:
Forochel bekijk ik wel als mn pc goed is, want op low is het verschrikkelijk lijkt me
[ Voor 10% gewijzigd door Rfce op 02-05-2008 00:49 ]
euh...ja
LOL, zit jij ook op Eldar? Daar was het complete Defiler-raids, maar bijna geen freep te bekennen.Rexcore schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:19:
zo.. net gelijk maar even monsterplay gedaan. en zo dacht iedereen die veel monsterplay aan het spelen is. Want er was gewoon een bijna 100% defiler populatieiedereen als een gek aan het rond rennen om die grams map te halen. Maar wel leuk nieuw character erbij. nu zullen de warlords wat meer ontlast worden in de battle's en de aandacht van de freeps zal nu voornamelijk naar de defilers gaan ben ik bang. (wat trouwens wel opviel dat er geen enkele freep in ettenmoors te bekennen was.. Allemaal te vissen ofzo?
)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Anoniem: 218701
Ach ja, het zal wel even wennen zijnMOAW schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:05:
En disarm (hoe het nu werkt) had al in de game moeten zitten vanaf de release, dus stop met zeuren en pas je aan de situatie aan.
Quest log ZUIGT!!!, het is groot, lelijk en onoverzichtelijk.Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:08:
Ik heb nog maar heel even gespeeld sinds de update online is gegaan. In ieder geval is de quest log nu al een stuk overzichtelijker. Zag ook dat je nu deeds aan je tracker kunt toevoegen, kan ook handig zijn..hoef je niet iedere keer in je deed log te kijken hoeveel van die wargs je nu nog moest slachten voor de volgende trait.
Deeds aan je tracker toevoegen deed ik vorige week ook al, dus dat is wel langer mogelijk. Verder gisteren niet heel erg veel kunnen spelen, vanavond maar weerAnoniem: 218701 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:08:
Ik heb nog maar heel even gespeeld sinds de update online is gegaan. In ieder geval is de quest log nu al een stuk overzichtelijker. Zag ook dat je nu deeds aan je tracker kunt toevoegen, kan ook handig zijn..hoef je niet iedere keer in je deed log te kijken hoeveel van die wargs je nu nog moest slachten voor de volgende trait.
The Flying Dutchman
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 48% gewijzigd door MueR op 02-05-2008 10:36 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Komen daar echt BS uit?MueR schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:35:
Dat is de magie van Gandalf TroonStaal.
Die giftboxes zijn gaaf! Kheb uit mn eerste een Beryl Shard gekregen.
Worden wss 2 dwarf-only classes. Omdat het allemaal om dwarfs draait en dwarfs maar 4 classes hebben.DingieM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:30:
Denk 11 punten per dag...
Iemand die een gerucht weet over de 2 nieuwe classes die met Mines Of Moria dit najaar uitkomt?
Dacht ergens heel snel de benamingen Rune Master en Warden tegen te komen...MOAW schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:35:
[...]
Worden wss 2 dwarf-only classes. Omdat het allemaal om dwarfs draait en dwarfs maar 4 classes hebben.
GohDingieM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:42:
[...]
Dacht ergens heel snel de benamingen Rune Master en Warden tegen te komen...
Vind de stijl te modern en gewoon niet in de sfeer en de stijl van de game passen.MOAW schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:32:
[...]
Quest log ZUIGT!!!, het is groot, lelijk en onoverzichtelijk.Monster-side that is.
Ze hadden daar echt wat beter naar het design mogen kijken, want hier krijg je gewoon oog-ziektes van.
Modern is goed, alleen de kleurcombo's zijn door de grootste moffo ter wereld gekozen. Ik doe zelf de opleiding Media & Design (Multimedia) dus vind het best triest om dit soort zaken te zien.Hurtebise schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:40:
[...]
Vind de stijl te modern en gewoon niet in de sfeer en de stijl van de game passen.
*Eens. Veel en veels te klein. Je kan amper zien wat je kan maken.MOAW schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 08:33:
[...]
Maargoed, ze mogen wel eens wat doen aan het crafting panel, die is echt te klein.
Dat is inderdaad wel een idee, om ze morgen eens te mailen naar een andere char van me. Wat kost mailen eigenlijk? Heb het nog nooit gedaan.MueR schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:17:
Recepten zijn een hel. Ik heb een heel karakter vol met single use tailoring recepten als opslag :x
The Flying Dutchman
The Flying Dutchman
En daarna de great barrow instance inMADG0BLIN schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:53:
[...]
Nog 1 barrow downs quest en dan is die ook klaar.Alleen malin nog.
euh...ja
De bree-town steed waar jij naar wijst is wel zo'n 15% sloomer als de normale lvl35 horses he.MueR schreef op zondag 04 mei 2008 @ 01:39:
Paarden kan je vanaf level 35 kopen (of je moet die vervloekte gold edition hebben, dan krijg je er een, bedankt codemasters...)
Dat is het punt niet. Turbine heeft dat paard gemaakt als cadeau voor hun lifetimers en founders. Codemasters moet het weer commercieel doen, en heeft tot op de dag van vandaag niets gedaan voor deze groep mensen.MOAW schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:16:
[...]
De bree-town steed waar jij naar wijst is wel zo'n 15% sloomer als de normale lvl35 horses he.
[ Voor 26% gewijzigd door MADG0BLIN op 04-05-2008 22:38 ]
[ Voor 32% gewijzigd door GeleFles op 05-05-2008 12:44 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Die gozer liep heel de tijd te roepen: "Yay! Still no deaths even after 600+ kills". En aangezien hij nederlander is en ook nog eens in dezelfde stad woont als mij, wat erg toevallig is, ging ik maar eens mijn laatste tokens erdoorheen helpen.botoo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:40:
Volgens mij telt een kill van een troll/ranger niet, net zo min als van een npc, je ranking heeft er iig niet onder te lijden.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nee hoor, ik heb de laatste 3-4 dagen met hem gegrouped en hij speelt toch aardig aggresief, hij is dan ook de eerste die rank4 was en 7.5K morale haalde. Maar er zijn ook erg veel defilers die alleen leechen en melee doen.botoo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:09:
Opscheppen met 600+ kills 0 deaths is idd niet bijzonder slim en dan kan/mag/moet je wel een tegenreactie verwachten
Overigens is 600 vs 0 imho een duidelijk signaal van leechen
[ Voor 50% gewijzigd door MueR op 05-05-2008 17:26 ]
Netjeshij speelt toch aardig aggresief,
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nou, je moet wel goed opletten hoe je speelt, alleen hopen dat een mob je stunned kun je echt niet van op aan en is meer een mzzltje.Anoniem: 219289 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 02:54:
Burglars zijn écht overpowered solo.
Find footing for the win.
euh...ja
Anoniem: 218701
Darn dat is balen, ik wil mijn huidig wapen echt (nog) niet missen.Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:12:
Ik ging even vissen en daarna was het wapen wat ik daarvoor hanteerde gewoon verdwenen. Spoorloos! Ik snap er niks van, maar ik heb in ieder geval maar een ticket erover gestuurd.
euh...ja
Natuurlijk ben je op Evernight ook 1# target.botoo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 18:40:
Jij bent een leeching, DF'ing Huntard MueR![]()
[...]
Netjesdat zie je echt bijna nooit, aggressief en toch hoge rating. Iig is dat nagenoeg onmogelijk op Eldar, als je in de kijker loopt (of domweg veel sterren hebt) dan wordt er op je gejaagd.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Je gaat niet met je Burg de 'Moors in, maar je vind het vervelend dat er goede Hunter gear te halen valt? Ben je niet een beetje door de war.botoo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:14:
Juist vanwege die idiote god-mode doe ik met mijn burg geen EM ook al zou ik ei'k wel graag van die stomme 'esquire' rank afwillen (klinkt mij een beetje te gay). Ik vind het al vervelend genoeg dat er zulke goede gear te halen is voor een hunter, daar zal ik er toch eens aan moeten geloven, maar voorlopig schuif ik dat nog steeds voor me uit.
The Flying Dutchman
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hier hetzelfde probleem, ook in die richting en om bree heen. Maar ach, tis niet heel storend.The Flying Dutchman schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:22:
Over bugjes: zo nu en dan loop ik gewoon over een pad, geen water te bekennen en dan hoor je plotseling het geluid alsof je character in een flinke plas water stapt. Zou kunnen dat je het ook ziet (dat hij iets lager lijkt te stappen), maar dat weet ik even niet meer zeker. Heb het al een aantal keren gehad, ik weet niet meer precies waar allemaal, maar in ieder geval op het pad vanaf Bree-Town richting the Shire.
Ik heb het in de moors wel eens gehad dat je loopt en dan zomaar wordt gedefeated door val damage, denk dat dit gebeurd bij zone overgangen.botoo schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:40:
...
Ik heb het niet zo op die ~lamerangers die er zo vaak op Eldar te vinden zijn en niets anders doe dan de combats verkloten door doelloos creeps te targetten. Meestal negeren we zo'n lamstraal en soms, als blijkt dat het niet alleen een ~lameranger is maar ook nog een bange scheitert, en als de situatie de ruimte geeft, dan pletten we 'm keer op keer.
...
The Flying Dutchman schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:22:
Over bugjes: zo nu en dan loop ik gewoon over een pad, geen water te bekennen en dan hoor je plotseling het geluid alsof je character in een flinke plas water stapt. Zou kunnen dat je het ook ziet (dat hij iets lager lijkt te stappen), maar dat weet ik even niet meer zeker. Heb het al een aantal keren gehad, ik weet niet meer precies waar allemaal, maar in ieder geval op het pad vanaf Bree-Town richting the Shire.
Shuttle st20g5
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Mja, dat van FF was idd wel een mazzeltje om mijn fout goed te maken dat ik op het verkeerde moment stunimmunity erop had gekregen door een verkeerd getimede andere stun. Anders had ik hem kunnen riddle-en en was het ook goed gegaan.Rfce schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:48:
[...]
Nou, je moet wel goed opletten hoe je speelt, alleen hopen dat een mob je stunned kun je echt niet van op aan en is meer een mzzltje.
Ik vind hem dan ook niet echt overpowered, maar je kunt wel goed overleven, je hebt meerdere opties om toch net de battle te winnen, of als dat niet lukt om te maken dat je weg komt.
Met een burglar moet je gewoon goed je targets kiezen, er zijn wel meerdere quests wat ik solo heb gedaan. In Goblin town bijv. heb ik op lager lvl veel solo kunnen doen, door te sneaken :-)
idd, riddle, dust, gleeAnoniem: 219289 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:50:
[...]
Anders had ik hem kunnen riddle-en en was het ook goed gegaan.
euh...ja
euh...ja
[ Voor 8% gewijzigd door MueR op 07-05-2008 09:45 ]
Ook voor mij LM staan drie staffs klaar als hij op fatsoenlijk lvl is, waaronder de Ornate. Mooi vooruitzicht. Weet je trouwens de lvl 45 quest items die je kan verzamelen, dan kan ik daar rekening mee houden.MueR schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:44:
Vanavond ga ik met haar Forochel maar eens in, dan kan ik misschien een kist in mijn vault leegmakenIk heb een volledige set Exquisite Radiant Elven Armour liggen voor haar, samen met 3 staffs.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq