[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:48:
Misschien moet ik ook maar weer eens teruggaan naar de Moors, kijken of ik Bosszah nog een keer op de killing blow kan krijgen :+
Dat zal niet meer gaan ben ik bang :). Ik ben namelijk al een aantal weken 6-7? gestopt met lotro.... :/. Ik zat denk ik nog zo'n 2000 infamy verwijderd van chief-guard, toen ik het ineens zat was. Speelde namelijk voornamelijk nog als creep in de moors, mijn 50 guardian Marscha was semi-retired. Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.

Het feit dat je met 3-4 mensen niet eens 1 burglar of LM kan killen, en dat andersom 1 loremaster met gemak 2 creeps aankan tijdens het koffie drinken slaat echt helemaal nergens op. Ook zag ik geen verandering hierin qua patches of updates. Het is algemeen bekend dat pvp zwaar unbalanced is, maar het kon de devs niks schelen. Dus ipv mezelf continue te ergeren ben ik opgestapt uit lotro. Wel jammer, want met iets meer tuning op pvp gebied was ik zeker weten gebleven, nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
He, jammer dat je gestopt bent :(

Op zich heb je een punt. Het is ook ten nadele van bijvoorbeeld mij als Hunter. Wij worden snel als eerste gepakt want we zijn en squishy (med armour) en kunnen niet stunnen/riddlen. Dus ik ben ook wel voor verandering in PvMP. Alleen heb ik er een hele grote maar bij, wat tot nu toe tot frustratie heeft geleid bij elke pvmp gerelateerde change; Ik wil er in PvE NIKS van merken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Misschien dat book 14 wat goeds brengt:
Frelorn Frelorn is offline
Turbine Community Team

Re: Why is it so much to ask for stun immunity?
One of the main topics of discussion we see on the monster play forums has been crowd control and how it works in PvMP. Coming in Book 14, there will be some changes made to balance how the cc skills work in the Ettenmoors. We're being careful about making sure these changes don't impact the PvE aspects of the game - which is something that is even more difficult than most would imagine.

As we get closer to the release of Book 14, we'll be publishing a Dev Diary describing all of the changes that are upcoming, as well as the thought process behind them.

We also have a couple other monster play surprises up our sleeves, but I’ll save those for another day.
http://forums.lotro.com/s...hp?p=1810748&postcount=33
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Dat zal niet meer gaan ben ik bang :). Ik ben namelijk al een aantal weken 6-7? gestopt met lotro.... :/. Ik zat denk ik nog zo'n 2000 infamy verwijderd van chief-guard, toen ik het ineens zat was. Speelde namelijk voornamelijk nog als creep in de moors, mijn 50 guardian Marscha was semi-retired. Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.

Het feit dat je met 3-4 mensen niet eens 1 burglar of LM kan killen, en dat andersom 1 loremaster met gemak 2 creeps aankan tijdens het koffie drinken slaat echt helemaal nergens op. Ook zag ik geen verandering hierin qua patches of updates. Het is algemeen bekend dat pvp zwaar unbalanced is, maar het kon de devs niks schelen. Dus ipv mezelf continue te ergeren ben ik opgestapt uit lotro. Wel jammer, want met iets meer tuning op pvp gebied was ik zeker weten gebleven, nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op. :)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:56:
. . . Maar het spelen als creep in de moors tegen een overkill aan CC en Burglars was voor mij de reden mijn account op te zeggen.
. . .nu stappen steeds meer en meer ervaren creeps op. :)
Yep, op Eldar ook zo, heel veel van de hardcore diehards laten hun account aflopen of hebben dat al gedaan en de meesten stappen naar AoC.

Ik weet ei'k niet of de zware onbalans (en dan vooral cc) daar 100% oorzaak van is of dat velen gewoon toe zijn aan iets nieuws en door die onbalans makkelijker kiezen (zeker nu er met AoC iets nieuws is).

Ik vraag me af hoe EM er uitziet over een paar weken :|

Gisteren de hele avond creepside gedaan, eerst tijdens een wat slappe tijd mijn Defiler naar rank 2 gebracht (dramatisch zonder maps en zonder stealth :+ ) en alle beschikbare traits gekocht zodat ik nog maar 600 dp over had :o maar alleen nog één R3 passive over voor sig :)
Daarnaa begon de raid een goede vorm aan te nemen en was een R2 Defiler niet meer echt nodig/nuttig en ben ik met mijn warg verdergegaan.

De raidleader ging tekeer als een dolle (hoe hij het voor elkaar krijgt om te /raidshout te typen terwijl 'ie als RA in combat is en ook nog eens de meute bij elkaar houd is me en raadsel), en ondanks dat we (zoals zo vaak) 2-1 of 3-1 outnumbered waren gingen we er, na de eerste paar matige acties, als een kettingzaag doorheen :Y) De helft van de keren legde ik het loodje maar uiteindelijk toch nog 200 rating gewonnen :o m.a.w. er gingen beduidend meer freeps dood dan creeps 8)
Ondanks de rivieren van tar, de chainstunners en de stackable dite's etc. zaaiden we dood en verderf en de freeps trokken zich uiteidelijk liever terug naar Tir groundfloor zodat we eerst de complete tar&trap gang door moesten maar uiteindelijk hebben we ze ook daar verdreven :Y).

Leukste commentaar was van R9 Reaver Kamikazee (terechte naam :) ) die ook een Guardian heeft en daarmee EM doet. Hij maakte twee dagen terug mee dat een groep van 40(!) freeps Tol niet durfden te nemen omdat ze 6 wargs gezien hadden die tegenstand boden. Nu waren we weliswaar met 9 wargs en minstens R5 (shadowpack van de Angbands Shadow Tribe), maar toch . . .

Typerend freepgedrag :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het zijn vaak de melee classes die dit veroorzaken. Wij hunters blijven toch wel op een afstand staan, daar zijn we immers voor. Als melee's blijven staan gebeurt er inderdaad niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Knowuse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:12:
"We also have a couple other monster play surprises up our sleeves, but I’ll save those for another day."
Yay! Warg nerf, BlackArrow nerf en Reaver nerf!

Je gaat me niet zeggen dat ze nu pas erachter komen dat creeps een groote dosis liefde nodig hebben. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
En is er al ongeveer bekend wanneer 14 uitkomt dan? Als dat nog heel lang duurt lopen er misschien nog wel meer weg als ik de verhalen zo lees.

Ik blijf trouwens nog wel even, ben er net en het is behoorlijk verslavend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen op Pvp gaan mensen weg, op PvE gebied zijn er ook al mensen verdwenen. Vaak zonder uitleg zomaar weken weg tot xxxxx dagen niet online. Forcochel heeft voor velen te lang geduurd en zo spannend is een 44-50 gebied niet als je al 50 bent.

Vind het nieuwe gedeelte best goed gedaan, maar als je niet houdt van een tweede of derde char, dan verveel je je gauw op PvE. Als je dan in Pvp gaat kijken komen velen ook terug van een koude kermis.

Book 14 announcement doet daar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52
ach.. ondanks de inbalance vind ik het nog steeds erg leuk om als creep te spelen.

Dankzij mn lifetime abbo kan ik het ook rustig blijven doen :)

Het is gewoon zo veel leuker om een freep te killen dan andersom en helemaal om de bekende angsthazen (high star freeps) die achterin freep raids vertoeven eens lekker te pakken als we een keer helemaal omgelopen zijn via het water naar EC en ze keihard van achter plat te walsen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik vermaak me voorlopig reuze met enkel pve. Ook te gek dat we iedere avond met een groep gelijkgelevelden op pad gaan. Maakt niet uit hoe of waar, maar er is elke avond een goede en gebalanceerde groep met enkel Kinners. Het Legioen van Eriador op Laurelin.

Heb guard op lvl 46 die van Eldar naar Laurelin is overgezet (was op 3 werkdagen gefixt). Gisteren kijkje gaan nemen op Forochel. Eindelijk weer simpele en fijne pve content, werd Angmar onderhand beetje zat. Hoop er zo de 50 te halen.

Mja, beetje dilemma: ofwel sologewijs guard op 50 brengen, ofwel met de Kinners mijn captain (23 nu) levellen. Met zo'n FS is het o zo gezellig spelen en doen we steevast alle questen die we kunnen samen.

Funny is ook dat ik een Duitse vrouw heb leren kennen van 46 jaar die in Engeland woont, 2 tieners heeft en Lotro (Captain lvl 20) speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ha die Blotrun. Is inderdaad erg leuk. Gister avond weer met een 4/5 tal mensen van de kin bezig geweest. Leuke is dat we met een ongeveer dezelfde groep spelen allemaal rond lvl 24/25. * MADG0BLIN is Aikanaron online. :w
Zit nu ongeveer anderhalve week bij het Legioen van Eriador, maar bevalt me prima. Leuke kin en erg behulpzaam en gewoon gezellig.
Op naar het volgende lvl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MADG0BLIN schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:11:
Ha die Blotrun. Is inderdaad erg leuk. Gister avond weer met een 4/5 tal mensen van de kin bezig geweest. Leuke is dat we met een ongeveer dezelfde groep spelen allemaal rond lvl 24/25. * MADG0BLIN is Aikanaron online. :w
Zit nu ongeveer anderhalve week bij het Legioen van Eriador, maar bevalt me prima. Leuke kin en erg behulpzaam en gewoon gezellig.
Op naar het volgende lvl. :)
Ah dat ben jij, vermoedde al zoiets bij je vorige posts. Want het kwam me heel bekend voor wat je schreef: de plaatsen, de quests en de groepsamenstelling. Niet te snel gaan, ik wil jullie kunnen bijbenen. Ben nog maar lvl 23. Ik zal vanavond joinen, of je nu wil of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:39:
Niet alleen op Pvp gaan mensen weg, op PvE gebied zijn er ook al mensen verdwenen. Vaak zonder uitleg zomaar weken weg tot xxxxx dagen niet online. Forcochel heeft voor velen te lang geduurd en zo spannend is een 44-50 gebied niet als je al 50 bent.

Vind het nieuwe gedeelte best goed gedaan, maar als je niet houdt van een tweede of derde char, dan verveel je je gauw op PvE. Als je dan in Pvp gaat kijken komen velen ook terug van een koude kermis.

Book 14 announcement doet daar weinig aan.
Precies, ik heb ook al tijden 3 50's , meeste PvE gezien en dan komt boek13 niet echt met iets nieuws. Log soms nog even in om beetje te ouwehoeren met de kin en pak een paar 'kill X van N' questjes mee in Forochel, maar het spel lijkt nogal dood te bloeden zo. Voor mensen die nu levelen een prachtig game hoor Lotro, maar endgame stelt geen moer voor.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
bstard schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:54:
[...]
Precies, ik heb ook al tijden 3 50's , meeste PvE gezien en dan komt boek13 niet echt met iets nieuws. Log soms nog even in om beetje te ouwehoeren met de kin en pak een paar 'kill X van N' questjes mee in Forochel, maar het spel lijkt nogal dood te bloeden zo. Voor mensen die nu levelen een prachtig game hoor Lotro, maar endgame stelt geen moer voor.
klopt bstard, de q zijn wel hard van dat type. Heb slechts een handvol q accepted, had er nog tig van Angmar staan, maar dat was me ook opgevallen. Mja, voor mij niets mis mee, gaat lekker snel als je zuiver voor XP en lvllen speelt.
Maar misschien heb je een tijd geleden gewoon te hard gespeeld (3x50 is zeker niet mis) en ben je nu een beetje uitgekeken. Veel endgame raid materieel is er niet voorhanden. Dat klopt. Pak je gewoon een nieuwe class op om door te levellen. Heb je al gedaan. Dan is het wel zonde dat je slechts 5 char slots hebt per server.
Probeer eens een ander spel en pak Lotro weer op bij de grote expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Na een hoop geklooi kan ik eindelijk weer echt spelen.
Had een neiuwe kaart *3850) en die sloeg steeds vast bij LotRO (em dan ook enkel daar). Wat bleek, LotRO vraag af en toe een piekbelasting waardoor de temp plots omhoog schiet. En de fan van die kaart stond niet vol.
Dus gewoon nu vol aan en tot nu geen probleem. Eindfelijk. Ruim 2 weken niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
maartend schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:15:
Had een neiuwe kaart *3850) en die sloeg steeds vast bij LotRO (em dan ook enkel daar). Wat bleek, LotRO vraag af en toe een piekbelasting waardoor de temp plots omhoog schiet. En de fan van die kaart stond niet vol.
Dus gewoon nu vol aan en tot nu geen probleem. Eindfelijk. Ruim 2 weken niet gespeeld.
Lijkt me gebrekkige hardware constructie. Een fan moet toch die variabele schommelingen kunnen opvangen. Ofwel eventueel de graka fan vervangen door een andere? Als je niet te veel last hebt van noisy fans, kan het vol opengooien wel een oplossing zijn. Maar zou toch eigenlijk niet mogen. Heb me destijds ook moeten behelpen door mijn kast gewoon open te zetten als het én warm seizoen was en ik een zware game aan het spelen was.
Mijn pc blies gisterenavond ook al veel warmere lucht de kamer in dan normaal. Kamertemp was 23,5°C. Spaar ik wel weer geld uit doordat de verwarmer van mijn aquarium minder moet aanfloepen (water neemt temperatuur van kamer over). Elk nadeel heb ze voordeel (Cruijff).

Update: betreffende die kaart en lotro het volgende gevonden
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16814121219
productreview: Club3D HD 3870 Overclocked Edition review door Nixadus (suggestie oplossing dmv Zalman)

[ Voor 10% gewijzigd door Hurtebise op 08-05-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

maartend schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:15:
Eindelijk na 2 weken weer kunnen spelen? :P Ik zit al 13 weken met pc problemen waardoor ik niet kan spelen (naja, op laptop wel.. alleen is dat k*t :( ). Dus je bent niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hurtebise schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:23:
[...]

Lijkt me gebrekkige hardware constructie. Een fan moet toch die variabele schommelingen kunnen opvangen. Ofwel eventueel de graka fan vervangen door een andere? Als je niet te veel last hebt van noisy fans, kan het vol opengooien wel een oplossing zijn. Maar zou toch eigenlijk niet mogen. Heb me destijds ook moeten behelpen door mijn kast gewoon open te zetten als het én warm seizoen was en ik een zware game aan het spelen was.
Mag ook niet, maar het is wel zo. Heeft iets met LotRO te maken. De 8800 serie heeft hier ook last van. En ook enkel met deze game. En de fan is gelukkig niet te horen
En bedabkt voor de linx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Soms ben ik het wel een beetje zat met lotro, 't is bijna dwangmatig inloggen, maar me tpve doe ik weing anders dan steeds weer dezelfde raids. De gear van m'n 50'ers een beetje verbeteren, maar echt uitdaging ben ik in pve wel kwijt. Forochel kon me niet echt boeien toen ik met m'n hunter book 13 afraffelde, en door het onnozel lange heen-en-weer gereis zie ik er helemaal geen heil in om dat met mijn andere toons ook te gaan doen.

Het enige wat me momenteel trekt is pvp, maar als je dan voor de zoveelste keer met die tar-hugging, chain-stunning, EC-hugging freeps zergs te maken krijgt (die ei'k alleen maar renown willen farmen en zelden een interessante strijd aan durven gaan), dan loopt m'n interesse wel wat terug . . .

Vanmorgenvroeg wel een klein kansje (dacht ik) op een interessant gevecht (dacht ik).

Een greendot Defiler wilde An doen en er zou even later ook een R2 WL komen zodra z'n An-quest timer afgelopen was, dus ging ik naar EC toe. Daar aangekomen zie ik een hobbit-burg die helemaal alleen de greendot Defiler aan durfde te vallen :X op het moment dat ik me met die ongelijke strijd bemoei vlucht 'ie EC in, en durft niet meer tevoorschijn te komen (terwijl 'ie op volle morale stond :X ).
Op het moment dat de WL er bijna bij is pulled de greendot An naar de koeien terwijl ik zei dat ik dat beter kon doen (was mijn eerste hint dat ik beter niet met onbekenden iets moet ondernemen). Natuurlijk popt de bugger weer op als de greendot met An en koeien bezig is, ik val 'm weer aan en hij vlucht wederom EC in.
Terug bij An haal ik er 2 koeien bij en terwijl ik daar me bezig ben komt onze kleine 'held' met z'n ranzige truukjes en vlucht wéér naar EC. Ik kan 'm vlak voor EC te pakken krijgen en heb op dat moment alleen met hem en 2 npc's te maken. An is lekker bezig met de koeien, de groendot doet iets onduidelijks en de WL hangt er ook maar een beetje bij.

Natuurlijk had ik er op moeten rekenen dat onze kleine held om hulp zo roepen en er komt een chimp bij. Op dat moment ben ik samen met de WL met 2 npc's, de bugger en de chimp bezig. Tijd om wat tactischer te gaan spelen dus :+
Ondertussen blijkt An de koeien de baas te zijn en de greendot scheen niet te begrijpen dat 'ie dan nieuwe koeien moest halen.
Ik neem bugger en chimp mee naar een paar koeien, natuurlijk doet de chimp de o zo voorspelbare AoE en de strijd lijkt weer een beetje gelijker met 2 behulpzame koeien aan onze kant (Defiler heals heb ik dan nog niet gezien :X ). Helaasch is An niet gereset of heeft de greendot 'm opnieuw gepulled en An bemoeit zich ook met de strijd.
De WL roept spontaan dat 'ie weg moet :X en ik besluit om bugger en chimp over het water mee te nemen naar Tol, dat gaat niet zo snel met al die bugger/chimp debuffs maar veel keus was er niet. Mijn skills zijn natuurlijk op cd vanwege het eerdere An/koeien evenement.

Ik roep (typ) naar de greendot dat 'ie moet volgen maar die komt met een excuus dat 'ie probeerde te healen, maar mijn morale-bar loopt wel erg ver leeg wat niet zo verwonderlijk is als de healer 200 meter verderop is :'(
Uiteindelijk kom ik bij de Orc boogschutters aan en begin een dansje rond een muurtje om zodoende het bugger/chimp duo bezig te houden tot 'mijn healer' in de buurt komt.

Eind van het liedje is dat ik een eenzame dood ben gestorven en de twee helden een R6 warg hebben verslagen :( Ik hoop dat ze er cocky van worden, want krijgen zal ik ze . . .

Zou de buuger me in het begin verslagen hebben (en met een klein beetje skill had 'ie dat best gekend) dan zou ik er vrede mee hebben, ik heb er geen probleem mee om in een goed gevecht te verliezen (liever niet natuurlijk:+ ), maar op zo'n slappe manier, eerst vluchten, hulp roepen en dan wachten totdat je tegenstander druk bezig is met An en koeien, en er dan nog steeds npc's er bij moeten halen voordat je eindelijk zelf iets durft, dat is irritant en vraagt om vergelding :P

moraal?
Greendots zijn net zo gevaarlijk als freeps :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:13:
[...]

klopt bstard, de q zijn wel hard van dat type. Heb slechts een handvol q accepted, had er nog tig van Angmar staan, maar dat was me ook opgevallen. Mja, voor mij niets mis mee, gaat lekker snel als je zuiver voor XP en lvllen speelt.
Maar misschien heb je een tijd geleden gewoon te hard gespeeld (3x50 is zeker niet mis) en ben je nu een beetje uitgekeken. Veel endgame raid materieel is er niet voorhanden. Dat klopt. Pak je gewoon een nieuwe class op om door te levellen. Heb je al gedaan. Dan is het wel zonde dat je slechts 5 char slots hebt per server.
Ben daarom ook met mn vijfde char bezig en dat geef je ook wel weer een Boost. Deze char kan Forochel wel doormaken, maar zonder werd ik al gemakkelijk 50. De meeste Imlad Balchort quests sloeg je tochwel over en de groupsquests in MM zoals Thunder in de Mountains of Towering champ hoef je niet te doen. Ook Fornost en Garth Aragwen hebben mn laatste twee chars niet meer aangeraakt en toch werd ik zonder grinden rond Urugarth 50. De nieuwe gebieden als zuid Trollshaws, Oost MM en nu met Forcochel hebben lekkere xp om flink door te boosten.

Ze kunnen beter 2 nieuwe raid gebieden openen ipv nieuw gebied, om de 50'ers tevreden te houden. Want volgens mij zijn er heel veel 50 'ers en minder mensen die nieuw toetreden verhoudingsgewijs.

Geluiden als WAR en AoC lees je dan wel in OOC / kinchat en dat is zonde. Kortom: we willen End level gameplay en minder high level gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Ben daarom ook met mn vijfde char bezig en dat geef je ook wel weer een Boost. Deze char kan Forochel wel doormaken, maar zonder werd ik al gemakkelijk 50. De meeste Imlad Balchort quests sloeg je tochwel over en de groupsquests in MM zoals Thunder in de Mountains of Towering champ hoef je niet te doen. Ook Fornost en Garth Aragwen hebben mn laatste twee chars niet meer aangeraakt en toch werd ik zonder grinden rond Urugarth 50. De nieuwe gebieden als zuid Trollshaws, Oost MM en nu met Forcochel hebben lekkere xp om flink door te boosten.

Ze kunnen beter 2 nieuwe raid gebieden openen ipv nieuw gebied, om de 50'ers tevreden te houden. Want volgens mij zijn er heel veel 50 'ers en minder mensen die nieuw toetreden verhoudingsgewijs.

Geluiden als WAR en AoC lees je dan wel in OOC / kinchat en dat is zonde. Kortom: we willen End level gameplay en minder high level gameplay.
Ja dat bedoel ik. Ik had mijn 3e char (captain) pre book 13 geleveld, eigelijk helemaal solo omdat al me maten gestopt zijn en had nergens problemen met quest tekorten. 1 t/m 50 was al prima mogelijk welke gat voor solo play boek13 nou eigelijk moet oplossen? Had er een paar leuke 6mans en een nieuwe raiding a-la Rift ingestopt en 20 ipv 100 solo quests, dan had iedereen iets nieuws gehad. Vage update voor de Annuminas instances die de meeste toch al eens gedaan hebben ondanks de nogal ontoegankelijke opzet. Jammer.. maar bij de expansie ben ik er wel bij, athans zodra AoC saai gaat worden ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
JohnnyV76 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:48:
ach.. ondanks de inbalance vind ik het nog steeds erg leuk om als creep te spelen.

Dankzij mn lifetime abbo kan ik het ook rustig blijven doen :)

Het is gewoon zo veel leuker om een freep te killen dan andersom en helemaal om de bekende angsthazen (high star freeps) die achterin freep raids vertoeven eens lekker te pakken als we een keer helemaal omgelopen zijn via het water naar EC en ze keihard van achter plat te walsen.
LOL inbalance...hallo wakker worden Johny. Juist nu is er goede balance veel gevechten moeilijk keeps te pakken. De tijd dat wij in 1 uur alle keeps pakten was ook niet leuk. Complimenten voor de creeps defending TR was echt goed gedaan _/-\o_ Maar inbalance is er nu niet moeilijk keeps pakken moeilijk keeps defenden dat is toch waar het om gaat niet om de easy kills maar om de mass foghts. Maakt mij eigenlijk allemaal weinig uit,,, alleen als jij graag stars wil hunten waarom dan na een paar deads :'( gelijk warg raid opzetten stars terug halen? 8)7

Of zie ik dat verkeerd :)

Maar wel leuke avond gehad veel kills enkel suicides maar.. zeker weer de moeite waard na 2 weken afwezigheid. Maar was zeker een geslaagde avond tot morgen raidkever

ps het is gelukt me het renamen van je gf warg? Of is raidvlo niet de "oude" kakteef?

[ Voor 23% gewijzigd door Bobbie1980 op 09-05-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
er waren gisteren voor het eerst sinds 2 weken weer meer freeps online dan creeps ja. Wat wel jammer was was dat de freeps 1 of 2 rangers hadden gerolled terwijl ze al in de meerderheid waren. Kan me niet herinneren dat de creeps de laatste tijd een troll gerolled hadden.

Sterren en deads kan me echt niks schelen hoor. Ik weet dat ik vaak op de raid assist sta omdat ook mn kin maatjes erop uit zijn om me om te leggen. Goede taktiek trouwens gister... denk dat er een stuk of 3 a 4 burglars in jullie raid waren en die liepen samen en ik vermoed dat een daarvan raid assist target was. Ik werd kocked down en meteen vlogen de pijlen op me af en was ik dood voordat ik weer iets kon doen...
Nee ik vind het niet erg om dood te gaan maar om zo massaal gezerged te worden zonder een kans om iets te doen vind ik nou ook niet echt feest. Op een of andere manier zijn de meeste freeps verblind door het halen van makkelijke renown "by any means possible". Ze vergeten alleen dat ze het zo voor een hoop mensen verpesten en die mensen over zullen stappen op andere games. En als er straks geen creeps meer over zijn...sja lastig renown halen.

Oh en over dat vermeende warg squad....
Ik heb iets van 1,5 uur in de raid gespeeld maar toen de freeps lug overnamen was de lol er een beetje af. Onze raid was op een gegeven moment nog maar 3/4 vol nadat er wat high rank spelers weggegaan waren. Het leadership was aan mij overgedragen maar ik had niet echt zin om de verantwoordelijkheid op me te nemen en zeker niet met een gekreupelde raid.

De ene volle (of mss wel 1,5) raid was bij lug ingegraven met TAR om de freeps heen en toen we naar TR mapten om daar met de defense te helpen hebben we de freeps het CP in gejaagd en toen had ik eigenlijk geen zin meer. Ik heb toen tegen raidvlo (voormalig kakteef) mijn vrouw gezegd... kom we gaan even met zn tweeen spelen... tenminste eerlijkere gevechten en meer infamy per kill.

Ik moet wel zeggen dat er nog een paar andere wargs liepen maar wij zaten met zn tweeen in een FS. Als je dat een warg squad noemt....

oh en met inbalance bedoel ik de skills van de freeps vs die van de creeps en dan met name op CC gebied!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ga monsterplay spelen op Evernight, dan zie je dat je het volkomen verkeerd hebt. Het is gewoon inba, heel simpel. Freeps moeten ze eens flink nerfen zodat het CC vs CC gelijk word getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
JohnnyV76 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:43:
er waren gisteren voor het eerst sinds 2 weken weer meer freeps online dan creeps ja. Wat wel jammer was was dat de freeps 1 of 2 rangers hadden gerolled terwijl ze al in de meerderheid waren. Kan me niet herinneren dat de creeps de laatste tijd een troll gerolled hadden.

oh en met inbalance bedoel ik de skills van de freeps vs die van de creeps en dan met name op CC gebied!
Geen troll in dagen? Crasher, gisteren eergisteren ook trol nadat wij alles keeps hadden :) Maar Johny, was wel weer erg leuk ik was bij Lug capture wij waren met 1 raid! Het idee was wij lug attacken zo lang mogelijk volhouden terwijl 1.5 raid van newbs TR konden pakken, maarja draat trapten jullie mooi niet in dus moesten wij lug maar pakken. Vervolgens geprobeerd TA te pakken LOL suicide terwijl ik afk was iedereen naar TA en op tyrant toen ik terug kwam direct naat TA gereden was nog net op tijd om gekiled te worden 8) En wij waren niet in meerderheid minimaal 1-2 creeps raids at TR en zeg nou niet dat het niet zo is.. Wij hebben met 2.5 raid en 2 rangers gewoon wiped.. Jullie hadden daar zeker goed gespeeld _/-\o_ maar dat had je met 1 raid noooooiiit tegengehouden.

Vanavond weer :9

ps Johny no offence, just enjoy. Maar als je warg raid formed try to stay a bit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:47:
. . De meeste Imlad Balchort quests sloeg je tochwel over en de groupsquests in MM zoals Thunder in de Mountains of Towering champ hoef je niet te doen. Ook Fornost en Garth Aragwen hebben mn laatste twee chars niet meer aangeraakt . . .
Zo herkenbaar :Y
Dol Dinen sla ik meestal ook voor het grootste gedeelte over tijdens levelen. Domweg te veel werk voor te weinig reward. Wat ik wel doe is op lvl 50 zo nu en dan anderen helpen en tegelijkertijd wat quests oppakken en gelijk afronden.

Bah!
Vanmorgen log ik mijn warg en zie dat er 3 blauw op de map is :'( ;) maar geen freep te bekennen, niemand van tribe of zustertribe online en vreemd genoeg doodstil in OOC. Na een oproep bleken er toch 2 andere creeps aanwezig (op heel EM o_O ).

Aangezien het nacht was ben ik maar wat dwarves gaan farmen en even later komt een R8 Reaver online en vraagt of we Tol zullen terugnemen. Nu weet ik wel hoe je een keep kan 'ninja'en' maar met z'n vieren heb ik dat nog nooit gedaan.
Ik logde mijn R2 Defiler, en twee anderen hun (ook greendot) WL's. Met de standaard ninja procedure ging het prima, het ging natuurlijk wel langzaam maar de CG werd toch gestaag van z'n morale ontdaan:Y)
Tot 90K toen er eerst één en even later twee freeps ons feestje kwamen verstoren :'(

Jammer maar helaas, zonder freep interventie zouden we Tol probleemloos heroverd hebben, en dat met 3 greendots en 1 R8 dps :)

Gisteravond na de reguliere Rift-raid weer met die agressieve (creep)raidleader ge-raid, en weer was het geweldig. Ondanks de overmacht sloegen we de freep-forces regelmatig uit elkaar en konden we er heel wat afslachten. Natuurlijk gingen er ook steeds een aantal van ons onderdoor maar dat mag de pret niet drukken.

Ik krijg de indruk dat de Defilers hun rol beter aan het invullen zijn en ze worden steeds beter geaccepteerd in raids. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er ondertussen veel minder tegelijk online dus dat lijkt goed te werken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bobbie1980 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:16:
[...]

Vanavond weer :9

ps Johny no offence, just enjoy. Maar als je warg raid formed try to stay a bit :P
Vanavond zeker weer... er komen wat mensen bij me thuis op zolder Lotro-lannen (thank god for airco) dus we gaan de hele nacht vnml creepen. Jammer genoeg hebben er 2 nog nooit gecreeped dus als je me met wat greendots ziet lopen spaar me. :P

nog 1900 infamy te gaan voor r6 dus dat gaat zeker lukken vanaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:42:
[...]

Zo herkenbaar :Y
Dol Dinen sla ik meestal ook voor het grootste gedeelte over tijdens levelen. Domweg te veel werk voor te weinig reward.
Doe ik ook, Dol Dinen is vaak een zooitje, want niet iedereen uit mn kin heeft een char op dat niveau en met PUG-ers DD in is niet aan te raden. Eenmaal in het camp is mass aggro trekken voor velen, aangezien iedereen uit elkaar loopt. Hunters de meeste aggro trekken en de gemezzed ones ALTIJD door AoE uit de mezz worden geslagen door vaak Rain of Arrows of een door één van de vier AoE skills van de champ, de minstrel loopt te healen als een gek, waardoor mobs even deze char onder handen gaan nemen, 4 klappen dood.

Ik trek dan liever rond dat level 28-30 Evendim in voor een rondje: Tinnundir - Ost Forod - Rantost - Tyl Ruinen - Tinnunidr - Eavespire. Betere xp. De frontlinie questen wil ik nog wel doen in DD.

Na Evendim, wordt het Trollshaws - Rivendell - MM - Angmar ( tja, wellicht Forochel, Maar WAAROM zoeken naar quests X: kill N beesten, Dood X beest + Elite, Dood Master Elite Einde)

Alleen als er items zijn die beter zijn of een beetje nieuw avontuur.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
PUGs zijn een ramp, punt. Daarom doe ik er niet meer aan qua raids. Ondertussen heb ik gelukkig de luxe van een grote groep goede spelers die zich bij mijn groep hebben aangesloten, dus ik kan lekker doorstomen daar. Ze schijnen zelfs allemaal goed om te kunnen gaan met mn gemoppergevloek wanneer ze stom aan het doen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
JohnnyV76 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:55:
[...]

Vanavond zeker weer... er komen wat mensen bij me thuis op zolder Lotro-lannen (thank god for airco) dus we gaan de hele nacht vnml creepen. Jammer genoeg hebben er 2 nog nooit gecreeped dus als je me met wat greendots ziet lopen spaar me. :P

nog 1900 infamy te gaan voor r6 dus dat gaat zeker lukken vanaaf :)
Leuk zou toch ook wel weer eens leuk zijn ouderwets lannen lekker tegen elkaar schreeuwen en lol hebben... Ik pak greendots meestal pas als laatste.. maar ik zal er rekening mee houden >:) tenzij full warg raid altijd nice to tag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:51:
[...]
Doe ik ook, Dol Dinen is vaak een zooitje, want niet iedereen uit mn kin heeft een char op dat niveau en met PUG-ers DD in is niet aan te raden. Eenmaal in het camp is mass aggro trekken voor velen, aangezien iedereen uit elkaar loopt. Hunters de meeste aggro trekken en de gemezzed ones ALTIJD door AoE uit de mezz worden geslagen door vaak Rain of Arrows of een door één van de vier AoE skills van de champ, de minstrel loopt te healen als een gek, waardoor mobs even deze char onder handen gaan nemen, 4 klappen dood.
Nou valt dat best mee met PUG hoor. Ik zit niet in een kinship (omdat ik heel onregelmatig speel en dan niet vast wil zitten aan anderen) en ben dus eigenlijk afhankelijk van PUG en over het algemeen gaat dit altijd goed of ik heb altijd veel mazzel dat ik net goede spelers tref. Vanaf een bepaald level hebben de meeste spelers gelukkig wel door hoe ze moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Moraelyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:24:
Vanaf een bepaald level hebben de meeste spelers gelukkig wel door hoe ze moeten spelen.
Wij hadden een lvl46 Minstrel in de kin die zich gedroeg als een kip A.K.A. champion. Die gozer liep zelfs te roepen "heal me aub eens" :X

Nee, dat soort mensen.. geen woorden voor :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Knaak op 09-05-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
MOAW schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:32:
(right click) -> Fellowship / Raid -> Dismiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
MOAW schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:32:
[...]

Wij hadden een lvl46 Minstrel in de kin die zich gedroeg als een kip A.K.A. champion. Die gozer liep zelfs te roepen "heal me aub eens" :X

Dan ga je jezelf toch echt afvragen hoe hij ooit lvl46 is geworden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
http://cavecanis.net/video/creeppropaganda.mp4 (met 'save as' veel soepeler te bekijken)

Ik weet niet wie het gemaakt heeft maar het is een geweldig Ettenmoors (creepside) propagandafilmpje :Y)
Must see voor alle creeps :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nukende LM's of wat nog typischer is: FS in problemen, healer trekt het niet, Burglar opent een FS skill en iedereen ramt op ROOD.

FS zit zonder power, Elite Master op 55%, FS skill en dan op Rood duwen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

MueR schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:40:
[...]

(right click) -> Fellowship / Raid -> Dismiss
Onze kinleader deed na een hoop gedoe > Expell from Kinship. :P
botoo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:51:
http://cavecanis.net/video/creeppropaganda.mp4 (met 'save as' veel soepeler te bekijken)

Ik weet niet wie het gemaakt heeft maar het is een geweldig Ettenmoors (creepside) propagandafilmpje :Y)
Must see voor alle creeps :)
Hmm wel saai begin zeg, maar voor de rest wel cool idd. :) Vooral dat einde hehe.

[ Voor 48% gewijzigd door Knaak op 09-05-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het begin is idd net iets te langdradig (zeker als je geen geluid aan hebt), maar ik vind het geweldig gemaakt. Op het US forum waren er zelfs freeps die zich beledigd voelden _O- (maar goed US freeps schijnen helemaal nogal jankerig te zijn :P ).

Ik ben zelf ook een beetje aan het spelen met fraps maar aangezien ik momenteel op een laptop moet spelen omdat mijn desktop niet meer op wilt starten (en ik te lui ben om er aan te gaan sleutelen), trekt fraps een beetje een zware wissel op de performance.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
MOAW schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:30:
Onze kinleader deed na een hoop gedoe > Expell from Kinship. :P
Heb ik op snowbourn ook 2 keer gedaan. Een jankerdje die verwachtte dat wij voor hem ore, hides en critmats gingen verzamelen als hij om een nieuw armour or wapen vroeg. De grote bek die hij open trok toen ik hem vertelde hoe het niet werkte, werd gevolgd door een ban op TS en expell. Kinleader zat op ts even van "huh, wat doe je nou?". PM logje overgestuurd, ineens zei de kinleader "werd tijd ook, klotemanneke zat me al tijden te irriteren"

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 09-05-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben ook een keer iemand gehad overigens die onze kinship verliet omdat we hem niet wilde helpen met Helegrod. xD Hij was een lvl 46 hunter, had nog geen raid bij elkaar, en de rest van onze kin zat in de Rift. Begint opeens te spammen in KSchannel of we hem willen helpen met helegrod. Eerst iedereen lachen, daarna hem toch maar uitgelegd dat je daar 24 man voor nodig hebt, lvl 46 te laag is, en je dat van te voren moet plannen, en dat het dus nu niet gaat lukken. Die uitleg negeerde hij volkomen, vroeg pissig nog 2 keer dat we hem moesten helpen met Helegrod, en toen dat gek genoeg niet gebeurde heeft ie de kinship verlaten. :P
Hij zit nu in een zelfopgerichte kinship met die healer waar MOAW het over had. Ik vraag me echt af hoe het daar gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Bartjuhh is lvl50 (de healer waar ik het over had) geworden laatst, want ik heb hem op 1 dag meer dan 100x gekilled op mijn Warleader. :D Slimmerd die telkens spiders ging killen naast LC o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:50:
[...]

Heb ik op snowbourn ook 2 keer gedaan. Een jankerdje die verwachtte dat wij voor hem ore, hides en critmats gingen verzamelen als hij om een nieuw armour or wapen vroeg. De grote bek die hij open trok toen ik hem vertelde hoe het niet werkte, werd gevolgd door een ban op TS en expell. Kinleader zat op ts even van "huh, wat doe je nou?". PM logje overgestuurd, ineens zei de kinleader "werd tijd ook, klotemanneke zat me al tijden te irriteren"
Idem hier. Kinleader had door dat de offtank elke dag om aandacht, RP aandacht en om RIFT-runs zat te zeiken. Elke dag maar weer. Als we dan gingen begon hij te zeuren als sommige een kwartier later waren omdat zijn in RL de kids naar bed brachten. Dat zorgde ervoor dat sommige offline gingen als hij online kwam, waardoor er na een kort gesprekje: expell from kinship het gevolg was.

Grootste aanleiding was daarbij dat hij 3 uur te laat was bij een Rift run en dat de LM zijn tank moest pakken om verder te kunnen in de Rift, waarna hij na 3 uur begon te janken dat hij niet meer mee kon doen, omdat zijn plaats was vervangen door een extra hunter die zat te wachten of hij alsnog mee kon. Sommige denken echt dat de wereld om hen draait.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Sommige spelers zijn (echt) kleine kinderen bij wie het verstand en sociale vaardigheden domweg nog lang niet voldoende ontwikkeld zijn. Probleem is meestal dat je aan een toon niet kan zien wie er achter zit en als er geen TS/Vent gebruikt word kom je er pas later achter dat je met een kind te maken heeft wat ei'k te jong is om een MMORPG te spelen.

Bij ons heb/had je ook enkele hele jonge spelers (zelf eentje die nog maar net 10 jaar is geworden, maar desondanks een hele fatsoenlijk, betrouwbare en loyale speler is) en meestal praat je tegen een dove als je ze probeert te sturen. Soms lukt het wel om zo'n jong een beetje te vormen maar dan krijg je weer dat ze jou als lichtend voorbeeld zien en komen steeds voor advies :X naja, er zijn ergere dingen :).

Nog een ander 'leuk' nieuwtje:
Onze kinleader moet vanwege gezondheidsredenen een stap terug doen en probeerde mij voor die klus te vangen maar daar had ik totaal geen zin in. Gelukkig hebben we nog een officer die vergelijkbaar aan mij is en ik kon 'm zo gek krijgen dat hij het stokje wel overnam. Naderhand bleek hij dus met vergelijkbare argumenten geprobeerd te hebben om mij op het 'ere'schavot te krijgen :D Zijn mijn social engineer vaardigheden blijkbaar net iets beter :*)
Nu heeft 'ie me alsnog bij m'n staart door me tot succesor te bombarderen, nah het moet maar, ik kan toch het kinship niet loslaten :) (Ik hoop dat 'ie nog lang blijft zitten :P )

[ Voor 30% gewijzigd door botoo op 09-05-2008 16:01 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
poeh.. mini lan party bij mij thuis gehad... gisteravond om 20:00 begonnen tot vanochtend 11:00. non-stop :P

Wargje is naar rank 6 gestegen en heb een reaver op rank 2 gekregen. Moet zeggen dat ik een reaver erg leuk vind spelen. Eerst de armour breach en dan de devastating blow. Hoogste tot nu toe is 972 damage en dan ben ik nog maar blue dot :)

Warg naar rank 7 halen is zo ver weg... denk dat ik maar even wat vaker op de reaver ga.

Denk dat ik maar niet ga slapen en beter kan wachten tot vanavond... een koude douche nu lijkt me wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:26
Ik heb een lvl 25 champ, ik heb eigenlijk tot nu toe eigenlijk 'zo maar wat' gespeeld, niet echt op specifieke zaken gelet. Daar wil ik verandering in brengen.. dus.. kan iemand me vertellen op welke character stats, speciale items o.i.d. ik als champion moet letten, die later van pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Datzelfde wil ik wel eens weten voor een captain (Halendur is level 24 momenteel). Ik weet eigenlijk nog steeds niet zo heel goed wat nou de echte kwaliteiten van een captain zijn, welke skills zijn nou echt nuttig in een fellowship bijvoorbeeld? Gisteren weathertop gedaan, waar de fellowship mij vroeg om te tanken. Toen ik vroeg wat dat was zeiden ze dat ik de aandacht moest afleiden omdat ik als captain de meeste armour heb en een healer kon mij dan voortdurend healen.

Later zag ik een lff die om een tank vroegen, dus ik vroeg of ze een lvl 24 captain wilden en die wilden ze niet, ze wilden een healer. Dus eigenlijk snap ik nog steeds niet zo goed wat tanken eigenlijk is :?.

Als iemand ergens een goed overzicht van de termen weet, zou dat best wel handig zijn.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
The Flying Dutchman schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:32:
Later zag ik een lff die om een tank vroegen, dus ik vroeg of ze een lvl 24 captain wilden en die wilden ze niet, ze wilden een healer. Dus eigenlijk snap ik nog steeds niet zo goed wat tanken eigenlijk is :?.

Als iemand ergens een goed overzicht van de termen weet, zou dat best wel handig zijn.
Kijk dat is nu net het mooie van een captain, hij is het mannetje van alles. Als een fellowship iemand specifiek mist, kan een captain vaak invallen, zijn skills zijn bijv. net niet zo goed als een echte healer, maar hij kan wel healen. Dat geldt ook voor tanken. Normaal is een guardian de tank (hij heeft heavy armour, veel morale, en skills om de mobs bij zich te houden). Een captain kan ook hier weer invallen, hij heeft nl ook heavy armour. Hij zal het niet zo lang volhouden als een guardian, maar tanken kan hij zeer zeker.

Kortom tanken, is zorgen dat de mobs jou aanvallen, zodat de rest van je fellowship vrij is en niet wordt aangevallen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Een tank is een speler, character, voertuig wat gemaakt is om klappen te vangen, zodat andere spelers, of mede soldaten zich kunnen concentreren op hun speciale taak zonder hoge kans om aangevallen te worden. Een tank moet dus altijd VOOROP lopen, het eerste schot lossen, en altijd klaarstaan om iemand een helpende hand te geven in geval van nood! Als de munitie op is, zorg er dan voor dat je als een gek gaat schreeuwen waardoor de tegenstander/mob woedend word en achter je aanrent met zijn leger.

:P Heb teveel film gekeken vannacht, hoop dat je het snapt.

Owja, nog even over de stats (uit mijn hoofd, speel niet veel meer)

Burglar: Might + Agility, de burglar zou dit 50/50 moeten balanceren voor beste dps/crits.
Hunter: Agility, de hunter heeft veel Agility nodig voor hoge crits.
Champion: Might, de champion heeft veel dps nodig, might zorgt hiervoor.
Loremaster: Will + Fate, de loremaster moet altijd in staat zijn om zijn vrienden op te beuren met power.
Ministrel: Will + Fate, de minstrel is een wandelende dokter, die ervoor moet zorgen dat jij blijft lopen.
Guardian: Might + Vitality, de guardian moet klappen op kunnen vangen terwijl de rest vrolijk doorhuppelt.
Captain: Fate + Might + Vit, de captain heeft een stroom power nodig, maar ook dps en vitality zijn handig.

[ Voor 40% gewijzigd door Knaak op 12-05-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ah, kijk. Een heldere uitleg (van beiden).
Nog een specifiek vraagje over een andere term `DPS'. Wat is dat? Ik zie het bijvoorbeeld ook staan bij de wapens die je kunt gebruiken. En als het dan toch over wapens gaat: ik gebruik meestal een grootzwaard voor twee handen (of een hellebaard), maar is dat eigenlijk wel handig? Hoe weet ik of een zwaard voor één hand icm een schild niet beter is?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
DPS=damage per seconde, of wel de schade die je aanbrengt per seconde.

Ik speel zelf nog geen captain, maar ik denk dat het af hangt van je taak op het moment van spelen.
Zwaard/schild, lijkt me als je gaat tanken (wellicht ook bij solo werk)
1-handed sword/halbard op het moment dat je vrij loopt en lekker om je heen kan zwaaien, ongestoord
^^ maar ik denk dat een getrainde captain je hier beter over kan tippen als ik.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:05:

Burglar: Might + Agility, de burglar zou dit 50/50 moeten balanceren voor beste dps/crits.
Hunter: Agility, de hunter heeft veel Agility nodig voor hoge crits.
Champion: Might, de champion heeft veel dps nodig, might zorgt hiervoor.
Loremaster: Will + Fate, de loremaster moet altijd in staat zijn om zijn vrienden op te beuren met power.
Ministrel: Will + Fate, de minstrel is een wandelende dokter, die ervoor moet zorgen dat jij blijft lopen.
Guardian: Might + Vitality, de guardian moet klappen op kunnen vangen terwijl de rest vrolijk doorhuppelt.
Captain: Fate + Might + Vit, de captain heeft een stroom power nodig, maar ook dps en vitality zijn handig.
Ik ben het niet helemaal eens met de burglar, ik zou Agility hoger houden dan Might, aangezien agi ook voor de evade+parry zorgt wat ook echt enorm veel scheelt. Daarnaast heeft de burglar een voordeel bij meer crits dan bij hardere crits, aangezien hij zijn critresponseskills heeft die voor zn meeste dps zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

50/50 is het beste, je zou het in theorie niet zeggen, maar mensen op de US boards hebben daar hele grafieken en tabellen van waarom het beter is. (dit is ook allemaal getest etc..)

Agil is leuk, maar agil boven de 400 werkt amper meer, terwijl might nog wel effectief blijft. (daarom moet je ook 400/400 aimen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je daar toevallig een linkje naartoe? Ben wel benieuwd dan. :)

Maar idd, boven de 400 heb je wel veel last van dimishing return idd, ook bij fate heel erg. Maar might heeft dat dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik zal straks wel eens een screenie maken van mn stats, ben er zelf erg over te spreken, kan het voor hunters aanraden. Tot nu toe nog geen spar verloren (zolang het een eerlijk gevecht is zeg maar, geen burg, lm, captain of tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook winnen van een minstrel dan? Had gehoord dat dat 1 van de moeilijkste classes was om tegen te sparren. Zelf totaal geen ervaring met sparren om mn minstrel overigens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb een paar spars gewonnen van een minstrel ja. Er zijn er een paar waar ik het niet van kan winnen gelukkig. Het ligt voornamelijk aan hun class traits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Sparren tegen een LRM is het moeilijkste van allemaal, op 2e plek de burglar. Aangezien de lrm roots, stuns,dazes etc heeft kan vrijwel elke klasse geen dps doen. :P

Heb nooit een spar verloren, ook niet van hunters met 450 agil etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dit weer is het moeilijker binnen zitten, maar een echte LOTRO fan laat zich niet uit het veld slaan.

De LM naar 31 getild en daarmee de lynx ge-unlocked. LM is toch wel een van de leukere klasse. Vooral in FS is het behoorlijk laidback spelen. Op dit niveau 20-45 ben ik aan het de-buffen, lichte dps aan het doen, batterij spelen en de captain/minstrel aanvullen met healen. Heerlijk die LM class, na front battler Captain en Champion en de hektische Minstreel, kan ik nu eindelijk achterover hangen.

Onze ally kinship waarmee we soms Rift raids mee opvulden of Helegrod 50/50 mee maakte is opgeheven en de betere spelers hebben onze kin gejoined. Dit zorgt voor nieuwe raid minstrels en tanks, die ons clubje sterker maken. Nu kan ik eindelijk eens met andere classe de raids in.

Voor de rest niet heel bijzonders gedaan. Beetje gecraft voor mn LM, maar al te veel want op tier 3 niveau is het vaak disputabel om iets te craften/ te critten / of gewoon met de quest gear te spelen, die in sommige gevallen hoger zijn dan de crit gear.

Daarbij met de komst van Tal Bruinen en angmar suits zal ik alleen op tier 5 mn best gaan doen om mooie spullen voor de LM aan te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb inderdaad ook gewacht met craften tot level 47. Al kostte me dat wel een dikke 15 beryl shards en een paar goud. Tot level 47 heeft mijn LM voornamelijk geleefd van quest gear. Nu is ze vrijwel geheel gekleed in Exquisite Elven Radiant :) Het loont wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Lrm laidback spelen? Damn, wees maar blij dat je nog geen lvl50 bent. Dan begint de hectiek pas. ;) Stuns/roots in de gaten houden, power in de gaten houden, debuffen, pet onder controle houden etc.

Vooral in de rift kan het een feest zijn als je daar net nieuw bent hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:26:
. Vooral in FS is het behoorlijk laidback spelen. Op dit niveau 20-45 ben ik aan het de-buffen, lichte dps aan het doen, batterij spelen en de captain/minstrel aanvullen met healen.
Daarom heb ik er 20-45 ingezet in FS :)

Daarbij is onze offtank in de rift met zn loremaster gaan spelen en gaf ook al aan dat het een tandje terug is in de hectiek.

Ik moet het natuurlijk eerst zien dan geloven, maar ik had de ervaring al met mn captain. Dat is zo n verschil met de minstrel.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:53:
Ik heb inderdaad ook gewacht met craften tot level 47. Al kostte me dat wel een dikke 15 beryl shards en een paar goud. Tot level 47 heeft mijn LM voornamelijk geleefd van quest gear. Nu is ze vrijwel geheel gekleed in Exquisite Elven Radiant :) Het loont wel.
Ha, dan ben ik toch wat eerder begonnen (ergens op level 15 ofzo denk ik). Ik ben maar voor weaponsmithing gegaan. Ondertussen master apprentice/journeyman prospector (en gewoon expert prospector, ben bijna een master op expert level). Het craften weaponsmithing zelf gaat ook al heel aardig (master apprentice, gewone journeyman). Woodworking heb ik me nog niet mee bezig gehouden.

Toen ik net begon heeft het me wel heel veel werk gekost om wat grondstoffen bij elkaar te krijgen. Maar later kreeg ik die captains optie om de mijnen te kunnen zien op de radar (hebben andere klassen dat ook?). Dat maakt het een stuk gemakkelijker (plus dat je leert waar de grondstoffen het gemakkelijkst te vinden zijn).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat soort skills krijg je niet via een class, maar via je profession. Iedereen met prospector heeft die vanaf het moment van kiezen. Zo heeft de forester iets soortgelijks voor hout, scholar voor relics en farmer voor crops.

Overigens was de keuze om van quests rewards te leven een bewuste hoor. Ik ben zelf "alleen maar" GM Tailor, Scholar, Farmer en Jeweller, maar binnen de kinship en raid groep zitten gelukkig genoeg GMs om aan alles te komen. Mijn Helegrod leader heeft me zelfs een Ornate Black Ash bow cadeau gedaan ;)

[ Voor 40% gewijzigd door MueR op 13-05-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:10:
Mijn Helegrod leader heeft me zelfs een Ornate Black Ash bow cadeau gedaan ;)
Dat zegt mij op dit moment niet zoveel, maar het zal ongetwijfeld wel erg mooi zijn ;). Wat ik wel erg leuk vind aan het craften, is dat ik nu een wapen gebruik dat ik zelf gecraft heb (een bright heavy steel greatsword oid). Dat maakt het vechten weer net iets leuker :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach ja, ik moet nog maar eens de moed gaan verzamelen om voor 2 characters (weaponsmith en armoursmith) rich iron, dwarf en ancient iron ore te gaan verzamelen. Kheb gelukkig al een kist in mn huis vol liggen met de laatste 2, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Metalsmith is een van de langs duurende crafter vindt ik, je moet fokin veel gronstoffen verzamelen, daarnaast moet je ze ook nog refinen, wat nog meer grondstoffen vereist.
Weaponsmith heeft er eigenlijk ook heel veel nodig, maar als je hem kiest als historian kon je voorheen je tiers opkrikken door het maken van traps (waar je farmer de grondstoffen voor aanleverde). Jammergenoeg hebben ze de skillpoint van traps nu op 2 gezet, dus die vogel gaat nu ook niet meer op :(

De tailer heeft genoeg aan huiden en die zijn er echt in overvloed, je vilt ze zelfs tijden het questen (en deeds).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als historian heb je alleen geen prospector :'( Ik zag gisteravond minstens 7 rich ancient iron deposits en ik had geen mining pick :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:56:
Als historian heb je alleen geen prospector :'( Ik zag gisteravond minstens 7 rich ancient iron deposits en ik had geen mining pick :|
Tjah dat komt omdat hij primary scholar is, snap sowieso niet waarom weaponsmith hier in is opgenomen, maar goed. Mijn explorer verzamelt dan ook de ore's en maakt er ingots van, en aangezien hij lvl49 is heeft hij er in overvloed, en voorziet hij mijn weaponsmith van ingots.
Ik kan ze op op AH gaan kopen, maar vind de prijs gewoon belachelijk hoog.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Kreeg gisteravond een level 47 tank in onze kin ineens zomaar een rename. Haar naam 'Iluve' was niet gepast. Na 4 tickets met een verzoek om contact met een GM, die blind werden gesloten (ik had dit voor haar gedaan, aangezien ze zelf nogal kwaad was), vertelden ze mij dat ik moest stoppen met tickets aanmaken, of dat ik anders een official warning zou krijgen wegens ticket spam. Bij de volgende waarschuwing zou ik 3 dagen geband worden.

Toen werd ik een beetje kwaad. Mijn reactie was een nieuw ticket met daarin letterlijk:
Give me the warning then. But only after you have called in your supervisor and I have talked to him or her
. 3 minuten later kwam dezelfde GM mij een officiële waarschuwing geven. Hij had al met de supervisor overlegd zei hij. Na een compliment van mijn kant over zijn onvermogen tot het lezen van tickets vroeg ik nogmaals naar de supervisor, dit keer kwam er wel een.

Zijn we er nog bij? Nee? Even een samenvatting:
Doel van het gesprek: een (in onze ogen) onterechte namechange ongedaan maken
Resultaat bij het eerste "echte" contact: official warning wegens spam

De supervisor was een verbetering, al scheelde het niet veel. Hij vertelde zn naam, dat ie Senior GM was en dat de namechange terecht en onveranderlijk was. Dat was natuurlijk niet wat ik wilde horen (het was ook niet waar). Dus ben ik maar even stap voor stap de naming violations met hem doorgelopen.

Dat was hij schijnbaar al snel zat want hij vertelde me dat de naam ongepast was voor een roleplay server, de naam was namelijk niet in 'the theme and spirit of the game'. Tot mijn genoegen kon ik hem mededelen dat deze naam was afgeleid van de naam 'Ilúvatar', een naar toch zeker in de 'theme' van de game.

Nadat ik ook dat argument had weerlegd, waren het ineens meerdere mensen die aanstoot namen aan deze naam (4 mensen tot dusver). Van November 2007 tot nu hebben 4 mensen gemeend dat de naam niet op een RP server past. Wat een recordaantal :| Ondertussen hadden er 3 GMs en een Senior over beslist, dus was daarmee de kous af, vonden ze. Ik niet. Hij wel.

Nou ja, dat pakken we nog wel op met Codemasters. Ik besloot om toch maar even heel duidelijk te maken absoluut niet gecharmeerd te zijn van de warning en vertelde hem dat ik deze weigerde te accepteren.
GM: "Had je maar niet moeten spammen"
Rhy: "Ik had niet 4 tickets gemaakt als er op fatsoenljike wijze gereageerd zou zijn. Door het blind sluiten hiervan, was er voor mij geen mogelijkheid om te reageren. Ik moest wel."
GM: "In het derde ticket hebben we je duidelijk gewaarschuwd er mee op te houden, en toch maak je een nieuw ticket"
Rhy: "Ik begon mijn vierde ticket dan ook expres met de zin: 'geef me die warning dan maar, als dat betekend dat ik iemand te spreken krijg'"
GM: "dan had je in je 2e ticket om een hogere GM moeten vragen, dat geeft je niet het recht te gaan spammen, zo zijn de procedures nou eenmaal"
Rhy: "Ik ben niet op de hoogte van deze procedure, aangezien ze niet in de knowledge base of op het forum staan"
GM: "Evengoed blijf je tickets aanmaken na een waarschuwing, en je vrienden ook"
Rhy: "Dus ik krijg een waarschuwing voor het niet volgen van procedure die niet aan spelers bekend is gemaakt, maar waar ze zich wel aan dienen te houden? En daarbij wordt ook het gedrag van anderen mij nog aangerekend?"
GM: "Dit is niet de juiste manier om een klacht op te lossen"
Rhy: "Het straffen voor een overtreding van regels wanneer die regels maar bij een partij bekend zijn is ook fout."
Rhy: "Dit is net alsof je me een boete geeft voor 70km/u rijden op een weg waar de politie heeft bepaald dat er 50 gereden wordt, maar dit niet laten weten aan de gebruikers van die weg."
GM: "Oke dan, de warning wordt ingetrokken."
Rhy: "En de rename? Kan die ongedaan worden gemaakt wanneer we kunnen aantonen dat deze wel degelijk binnen dit spel kan, ook op een roleplaying server?"
GM: "Je kan het proberen via <email adres>"
Bovenstaand gesprek is heel losjes vertaald. Het origineel wordt niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ongelooflijk. Hierbij krijg ik altijd het gevoel dat die mensen de macht fijn vinden en zodra er enigszins geredeneerd wordt ze boos worden omdat ze het gevoel krijgen dat die macht wordt afgenomen ofzo... 8)7

Welke server was dit?

Gister weer lekker bezig geweest. Weer leveltje up.

Is er trouwens ongeveer een lijn in de gebieden met questen? Begon zeg maar in Bree, Stable met questen, daarna kon je door naar Hobbiton als je wat geleveld had, ben daarna naar lone-lands gegaan en zit nu in north-downs. De quests kloppen dan ook aardig met je lvl. Wat komt hier ongeveer na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dit was op Laurelin.

Na ND/Lone Lands komtEverswim en dan Trollshaws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zo triest vind aan de GM's is dat zij niet wat beter opletten op Echte onterechte namen van chars en namen die zij niet kennen en dan maar name-changen of temp bannen.

Men moet is wat consistenter zijn in hun protocol. Daarbij is het triest als spelers andere spelers gaan ticketen vanwege hun naam. Zo heeft een iemand mij er eens bij genaaid door een ticket te sturen, omdat mijn naam te lang was. Iedereen in Kin of PUG kort het af, dus laat me nou eens. Is dat de verdienste van meer dan een jaar spelen met 4 level 50-ers?

Wat me helemaal stoort is dat ze op high level een naam gaan wijzigingen. Zo kreeg onze burglar uit de Kinship Tuffasold ( vast een UK woord voor iets vreemds) een namechange toen hij dingde naar level 50 in: Tuffers.

Het scheelde weinig of hij had zn char ge-deleted uit woede.

Een ander verhaal is de char Morphling die zijn naam op level dertig moest wijzigen in Morph( Xmen????). Dat vond hij niet leuk, hoewel Morphling ook niet geheel RP is.
Daarna maakte hij een tweede char en die heet tot nu toe lvl 50 nog steeds Morphling.

Odd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach, ik heb een maand geleden ofzo een speler gereport die 'Stomme' heette, met 'Bijlzwaaier' als achternaam. Volgens de wijsneus van een GM betekende het iemand die niet kan praten, want hij sprak afrikaans hoor, hij kende dus een beetje nederlands... right..

Overigens, de naam Iluve staat hier: http://hem.passagen.se/benninge/quenya-english.html?k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Op Evernight loopt er een gozer rond met:

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Vrijdag, Zondag.

En een andere gozer:

Bavaria, Grolsgh, Bierglass.

Ook namen zoals:

Windvlaag,
Kontdraad,
Beertje,
Biertje,
Haamer,
Emmr,
Leupen,
Mungoel,

en nog andere gekken die ik afgelopen jaar op Evernight zag, stuk voor stuk nederlanders. En de meeste zoals dindsdag lopen nogsteeds rond.

Vaage mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is evernight RP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nee maar dan nog, op Evernight word er ook fanatiek met rename's gestrooid. Een maat van me hete: Pirigrin en moest zijn naam gedowngen aanpassen in Pirigin. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat op Evernight gestrooid wordt met rename's, ik zie nog steeds dinsdag, lekkerding en kwikshot rondlopen, en nog wel meer die ik zo uit mn hoofd niet weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach, iemand uit de kin zag een loremaster rondlopen op Laurelin die zn beer 'Masturbeertje' genoemd had. De GMs vonden het niet sexually explicit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pet heeft ook de meest beroerde namen, maar die worden amper gewijzigd. Maanden lang had mn captain, herald Mitch Buchanon bij zich.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:41:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat op Evernight gestrooid wordt met rename's, ik zie nog steeds dinsdag, lekkerding en kwikshot rondlopen, en nog wel meer die ik zo uit mn hoofd niet weet...
Ik heb denk ik meer dan 50 man zien verdwijnen door alle rename's, voornamelijk mensen waar ik in de beta en begin van de game speelde. De meest absurde namen mogen wel en alle lore-achtige namen worden lichtjes aangepast. 8)7

Ergste is dat het niet boeid welke server of welke naam, als ze eenmaal je nick aanpassen heb je 0.1% kans hem ooit terug te krijgen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg een mailtje dat mijn account is gesloten en ik hem weer kan openen ofzo :D 6 maanden niet actief geweest en dat duurt nog wel even ook ik wacht wel tot ik naar level 60 kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:02:
ik kreeg een mailtje dat mijn account is gesloten en ik hem weer kan openen ofzo :D 6 maanden niet actief geweest en dat duurt nog wel even ook ik wacht wel tot ik naar level 60 kan :D
Heeft misschien met afgelopen weekend te maken? Ik meende dat je toen 4 dagen vrij kon spelen vanwege het 1 jarig bestaan van de game ofzo?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mailtje gehad dat mijn account opgeheven is ivm inactiviteit. Als ik weer wil spelen moet ik opnieuw beginnen (wat ook het leukst is natuurlijk, ik lig er al zo lang uit).

Nu zit ik er over te denken om weer (opnieuw) te beginnen. Zijn er nog redelijk jonge servers of heeft inmiddels iedereen al het maximale lvl bereikt en loop ik dus alleen door de wereld van beginners? En op welke servers zijn er veel Nederlanders actief? Ikzelf vind het namelijk leuker om in een kingschip Nederlands te kunnen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:29:
Ik heb een mailtje gehad dat mijn account opgeheven is ivm inactiviteit. Als ik weer wil spelen moet ik opnieuw beginnen (wat ook het leukst is natuurlijk, ik lig er al zo lang uit).

Nu zit ik er over te denken om weer (opnieuw) te beginnen. Zijn er nog redelijk jonge servers of heeft inmiddels iedereen al het maximale lvl bereikt en loop ik dus alleen door de wereld van beginners? En op welke servers zijn er veel Nederlanders actief? Ikzelf vind het namelijk leuker om in een kingschip Nederlands te kunnen praten.
De meeste mensen in dit topic zijn volgens mij actief op Laurelin. Er zijn veel mensen ook die net begonnen zijn, omdat het spel zo goedkoop te verkrijgen is in Nederland. Over weinig beginners zou ik me dus niet druk maken.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor het antwoord. Ik heb net alle downloads gedownload (dat duurde bijzonder lang zo na 10 maand niet spelen) en was er helemaal klaar voor.... Was welteverstaan want ik dacht dat ik ook via ideal kon betalen, niet dus. Morgen maar even een gamecard halen.
Ik zag ook dat mijn oude karakter op snowborn zat.

Nu zit ik nog te twijfelen of ik een Lore-Master moet gaan worden of een Hunter. :) Moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:29:
De verdeling tussen high en lowlevels is er altijd genoeg. Er zijn naar ik weet in ieder geval veel Nederlanders op Laurelin. Mijn hele kinship is eigenlijk Nederlands, het is onze standaard taal op teamspeak in ieder geval. De enkele engelstalige in onze kin zit ook niet op TS :) Het begint zo langzamerhand wel steeds verder gevuld te raken met GoT leden in ieder geval.

[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 17-05-2008 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik log in op mn alt, krijg gelijk berichtje of ik meewil op mn minstrel voor Thrang en Thaurlag. Nja, sure, waarom niet. :P
Thrang al wel wat keren vaker gedaan, en ook deze keer was makkie. Maar hij blijft een gruwelijke voorkeur hebben met wounds spammen op mij... :S Ik gok dat ik deze keer 20 keer de wound had, de volgende keer ga ik tellen, echt absurd. :P Nja, hij was wel snel dood, eitje. :)

Vervolgens met broken chain link +3 hope opgehaalt, en toen de balrog gedaan. Onze kin had hem 1 keer eerder neergehaald, en nu dus voor de tweede keer, met een healer die het nog niet eerder had gedaan. (me :P ). Maar het begon vlekkeloos, ging allemaal lekker. Everseer ging neer, vervolgens druk elfchick en MT healen. Opeens een AoE attack van rog en alle 2 de healers waren down. :S Snel gerest, en verder gehealt. Vrolijk verder phieuw phieuw op balrog doen, en ging allemaal vlot. Ik wist niet precies verder wat er van mij verwacht werd, behalve MT en elfchick healen. Die zaten vrijwel de hele tijd op full health, behalve MT soms, zodat ik de helft van de tijd stond niets te doen, omdat ik power wilde sparen voor het geval dat. Dat had ik dus niet helemaal verwacht, dat ik gewoon niets stond te doen tijdens een balrog vechten. :P
Maargoed, laatste 12k, alles dr' opgooien, en toen lag ie al weer dood aan onze voeten! :D

Ben ik echt blij mee! :D

2 keer shoulders gedropt ook nog is, en dat deed ie de vorige keer dus ook al, dus schiet al lekker op zo met de shoulders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Tja, sinds book13 is Thaurlach zo zwaar generfed (nerfs die niet in de patchnote's staan, op 1 na dan) dat vrijwel iedere kin na book13 meteen succes had. Erg mooi om eindelijk van de frustratie af te zijn, maar wel triest dat het hele "prestatie" gevoel weg is.

Nerfing was niet nodig geweest, want pre-book13 werd hij zelfs met 6 man neergehaalt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Na een maand geklooi met LotRO en mijn GFX card vanavond weer eens durven te spelen. Geen BSOD, heerlijk gegamed. Wel allemaal in mijn uppie, maar dat was niet erg. Vind wel allemaal gold en platinum tokens. Moet zeggen dat mijn lvl 44 huntertje toch heerlijk speelt. Vanavond meerdere malen lvl 45 monstertjes met minstens 2x zoveel morale als mezelf gedowned. Nix dood gaan, gewoon killen. Even B6C1-5 doorlopen, maar nu moet ik zo'n dorp in. Heb daarvoor toch wel even een vriendje nodig (hoop op een hobbit burglar, die combinatie gaat wel lekker). Oftewel, gewoon een blij gevoel.
Alleen, dat fluitje van je knol roepen, dat is echt bagger. Ik hoop niet dat dat agro trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk karakter is eigenlijk niet zo heel populair om te spelen?
Ik ga dus ook weer een nieuw karakter aanmaken en ik zit te twijfelen tussen een Lore-Master een Guardian en een Hunter. Ik heb het spel in het begin als hunter gespeeld en dat beviel eigelijk prima. Maar misschien is het ook leuk om iets te kiezen waar er niet zo veel van zijn zodat ik later wat gewilder ben in groepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:33:
Welk karakter is eigenlijk niet zo heel populair om te spelen?
Ik ga dus ook weer een nieuw karakter aanmaken en ik zit te twijfelen tussen een Lore-Master een Guardian en een Hunter. Ik heb het spel in het begin als hunter gespeeld en dat beviel eigelijk prima. Maar misschien is het ook leuk om iets te kiezen waar er niet zo veel van zijn zodat ik later wat gewilder ben in groepen. :)
Het minst gespeeld is denk ik een burglar. Daarnaast is lore-master erg nuttig en minstrel is ook altijd nodig. Hunters zie ik echt TE vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Baserunner schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:19:
[...]

Het minst gespeeld is denk ik een burglar. Daarnaast is lore-master erg nuttig en minstrel is ook altijd nodig. Hunters zie ik echt TE vaak.
Maar echt goede Hunters kun je niet vaak genoeg zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hier op Snowbourn zijn er inderaad mega veel hunters (in overvloed). Ik vind dat je moet spelen wat je zelf het leukste vind, maar als je twijfels, zou ik iets anders kiezen dan een Hunter. De Loremaster (ik heb er nu een die lvl30 is) vind ik een veel zijdig type, dus ook erg leuk om mee te spelen. Mijn main is een burglar, en ook aan dat type heb ik nog steeds erg veel plezier.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb het al vaak gezegd en blijf het herhalen. Er zijn veel hunters, waarvan er veel complete idioten zijn. Er zijn maar weinig goede hunters en die lijden heel erg onder de idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens MueR, en ik vind waardeer het erg als ik af en toe samen quest met wel een goede hunter.

Andere kant is wel dat hunters, of ze nu goed of slecht zijn, een niet heel veelzijdige class zijn. Single-target DPS zijn ze meester in, en hun ports zijn ontzettend handig, en de OoC runspeed buff is erg leuk, maar daar is dan ook wel het meeste mee gezegd.
Daarom heb ik vaak toch liever vraag naar een andere, meer veelzijdigere class zoals de LM, dan naar een hunter, aangenomen dat ze allebei even goed gespeeld worden.

Maargoed, dat is ook maar relatief, omdat 99% van alle content voor lvl 50 met of zonder elke willekeurige class gedaan kan worden, zolang de spelers maar goed zijn.

Ik blijf me ook verbazen hoe vaak ik zie dat ik mensen roepen: 'LFM for [quest] x/6, need tank and minstrel', terwijl ik soms die quest gesoloed heb om mn burglar, of makkelijk met een kleine groep heb gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch weer een hunter geworden. Ik vind het van afstand aanvallen nou eenmaal erg leuk. Ik heb eigenlijk nog nooit klachten gehad over mijn hunter skills, ook nu weer heb ik er enkele succesvolle samenwerkingen opzitten. Ik ben dan ook vrij voorzichtig als hunter en schiet niet lukraak op alles wat ik tegenkom in een druk gebied. Dat probleem heb ik overigens wel vaak met andere mensen, dat die zomaar drie man naar zich toetrekken en niet goed opgelet hebben zodat er nog een paar bijkomen, erg vervelend, maar ik neem aan dat dat minder wordt naarmate ik een hoger lvl heb.

Ik ben overigens een dwarf wat ik wel erg leuk vind. De vorige keer was ik een mens. Ik zit op de server Laurelin ben na een dagje lvl 9 (ik weet het, gaat niet zo snel, maar ik vind het leuk om ook de verhaallijnen te lezen). Mijn naam is Thoranius (zo uit mijn hoofd, kan zijn dat ik een letter verkeerd heb..). Het was wel erg moeilijk om een naam te vinden zeg, vrij veel was al bezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:49:
[...]

Heeft misschien met afgelopen weekend te maken? Ik meende dat je toen 4 dagen vrij kon spelen vanwege het 1 jarig bestaan van de game ofzo?
heb ik geen mail van gehad anders was ik zeker even online gekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Een Dwarf Hunter? Die zie ik niet veel. Dwarven horen Champions of Guardians te zijn :P Nou ja, mocht je wat hulp nodig hebben, geef een gil aan Rhyaehar of Melagil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
MueR schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:43:
Een Dwarf Hunter? Die zie ik niet veel. Dwarven horen Champions of Guardians te zijn :P Nou ja, mocht je wat hulp nodig hebben, geef een gil aan Rhyaehar of Melagil :)
Mijn alt een dwarf minstrell is ook zo'n lekkere combie.. :) een woeste dwerg die zeer gevoelige liedjes speelt op zijn gitaartje.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hehe, eindelijk Rank 7 gehaald met m'n Furball :)
Alles bij elkaar 1 week en 3 dagen speeltijd voor nodig gehad.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n9FaRkwpBiJlbIl7uRmMSUbv/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.