Soms ben ik het wel een beetje zat met lotro, 't is bijna dwangmatig inloggen, maar me tpve doe ik weing anders dan steeds weer dezelfde raids. De gear van m'n 50'ers een beetje verbeteren, maar echt uitdaging ben ik in pve wel kwijt. Forochel kon me niet echt boeien toen ik met m'n hunter book 13 afraffelde, en door het onnozel lange heen-en-weer gereis zie ik er helemaal geen heil in om dat met mijn andere toons ook te gaan doen.
Het enige wat me momenteel trekt is pvp, maar als je dan voor de zoveelste keer met die tar-hugging, chain-stunning, EC-hugging freeps zergs te maken krijgt (die ei'k alleen maar renown willen farmen en zelden een interessante strijd aan durven gaan), dan loopt m'n interesse wel wat terug . . .
Vanmorgenvroeg wel een klein kansje (dacht ik) op een interessant gevecht (dacht ik).
Een greendot Defiler wilde An doen en er zou even later ook een R2 WL komen zodra z'n An-quest timer afgelopen was, dus ging ik naar EC toe. Daar aangekomen zie ik een hobbit-burg die helemaal alleen de greendot Defiler aan durfde te vallen

op het moment dat ik me met die ongelijke strijd bemoei vlucht 'ie EC in, en durft niet meer tevoorschijn te komen (terwijl 'ie op volle morale stond

).
Op het moment dat de WL er bijna bij is pulled de greendot An naar de koeien terwijl ik zei dat ik dat beter kon doen (was mijn eerste hint dat ik beter niet met onbekenden iets moet ondernemen). Natuurlijk popt de bugger weer op als de greendot met An en koeien bezig is, ik val 'm weer aan en hij vlucht wederom EC in.
Terug bij An haal ik er 2 koeien bij en terwijl ik daar me bezig ben komt onze kleine 'held' met z'n ranzige truukjes en vlucht wéér naar EC. Ik kan 'm vlak voor EC te pakken krijgen en heb op dat moment alleen met hem en 2 npc's te maken. An is lekker bezig met de koeien, de groendot doet iets onduidelijks en de WL hangt er ook maar een beetje bij.
Natuurlijk had ik er op moeten rekenen dat onze kleine held om hulp zo roepen en er komt een chimp bij. Op dat moment ben ik samen met de WL met 2 npc's, de bugger en de chimp bezig. Tijd om wat tactischer te gaan spelen dus

Ondertussen blijkt An de koeien de baas te zijn en de greendot scheen niet te begrijpen dat 'ie dan nieuwe koeien moest halen.
Ik neem bugger en chimp mee naar een paar koeien, natuurlijk doet de chimp de o zo voorspelbare AoE en de strijd lijkt weer een beetje gelijker met 2 behulpzame koeien aan onze kant (Defiler heals heb ik dan nog niet gezien

). Helaasch is An niet gereset of heeft de greendot 'm opnieuw gepulled en An bemoeit zich ook met de strijd.
De WL roept spontaan dat 'ie weg moet

en ik besluit om bugger en chimp over het water mee te nemen naar Tol, dat gaat niet zo snel met al die bugger/chimp debuffs maar veel keus was er niet. Mijn skills zijn natuurlijk op cd vanwege het eerdere An/koeien evenement.
Ik roep (typ) naar de greendot dat 'ie moet volgen maar die komt met een excuus dat 'ie probeerde te healen, maar mijn morale-bar loopt wel erg ver leeg wat niet zo verwonderlijk is als de healer 200 meter verderop is

Uiteindelijk kom ik bij de Orc boogschutters aan en begin een dansje rond een muurtje om zodoende het bugger/chimp duo bezig te houden tot 'mijn healer' in de buurt komt.
Eind van het liedje is dat ik een eenzame dood ben gestorven en de twee helden een R6 warg hebben verslagen

Ik hoop dat ze er cocky van worden, want krijgen zal ik ze . . .
Zou de buuger me in het begin verslagen hebben (en met een klein beetje skill had 'ie dat best gekend) dan zou ik er vrede mee hebben, ik heb er geen probleem mee om in een goed gevecht te verliezen (liever niet natuurlijk:+ ), maar op zo'n slappe manier, eerst vluchten, hulp roepen en dan wachten totdat je tegenstander druk bezig is met An en koeien, en er dan nog steeds npc's er bij moeten halen voordat je eindelijk zelf iets durft, dat is irritant en vraagt om vergelding
moraal?
Greendots zijn net zo gevaarlijk als freeps