[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor een beroep raden jullie aan voor en dwarf hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:44:
Theekransontwerper.

Een Drorf Hunter. Geen gezicht.
En hoe heetttie dan; Boing, Cloing, Doing, Going?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas ontbreekt die optie geloof ik. Dat zou wel leuk zijn, dan kunnen anderen hun instrumenten bespelen en dan kan ik vast een picknick kleedje neerleggen ofzo en iedereen van drankjes voorzien.
Een Drorf Hunter. Geen gezicht.
Ik vind het er wel leuk uitzien, en voor zover ik weet ben ik degene die er het meest tegen aan moet kijken.
En hoe heetttie dan; Boing, Cloing, Doing, Going?
De naam heb ik een paar reacties eerder al genoemd. Maar je creativiteit vind ik wel leuk. Misschien als ik een monster aanmaak dat zo'n naam kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Tjah, het beroep maakt eigenlijk nooit zoveel uit....

Misschien dat je iets pakt met een woodworker in, zo kun je je eigen bogen en speren maken.

Van de andere kant, pak iets waarvoor je huiden moet boilen, als hunter kun je nl erg snel huiden farmen (denk aan een bear/wolf den, die je als hunter in no time uit roeit door de vele dps wat je kunt uitvoeren).

OF, als ik er zo over na denk, maar een scholar, zo kun je je zelf voorzien van alle chants, en light/fire oil, keuze genoeg dus.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
botoo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:07:
Hehe, eindelijk Rank 7 gehaald met m'n Furball :)
Alles bij elkaar 1 week en 3 dagen speeltijd voor nodig gehad.

[afbeelding]
_/-\o_ ziet er goed uit! maar dan heb je zeker wel tijd teveel of niet. :) Ik ben ook bezig met rexnakh, maar rank 5 wil maar niet komen.. :(

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/3253/kleinqy1.jpg

maar ik kan met mijn BA wel zweven... dat dan weer wel ;)

(oh ja, hier was ik nog rank 2 ofzo)

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/4660/klein2oj2.jpg

En dit noem je toch geen boog... :| 2 lijntjes.. en een pijl. (wat wel vreemd is, als ik schiet is het dus wel echt een boog. beetje vaag.)

[ Voor 14% gewijzigd door Rexcore op 19-05-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Die pijl-bug zit er al zo'n 18 maanden in, kan je nagaan waarom monsterplayers het een beetje beu worden. :P Turbine doenst care shit bout it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
MOAW schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:51:
Die pijl-bug zit er al zo'n 18 maanden in, kan je nagaan waarom monsterplayers het een beetje beu worden. :P Turbine doenst care shit bout it.
18 maanden? dat is dus zolang het spel uit is.. :) Dat is niet echt netjes nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Rexcore schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:10:
[...]

18 maanden? dat is dus zolang het spel uit is.. :) Dat is niet echt netjes nee..
Het spel is een jaar uit ;)

Maar aangezien ik al in de pre-beta zat wist ik al erg lang van die bug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, even serieus.

Ik ben woodworker/forrester en ook nog farmer.
Dat laatse doe ik nix mee, maar die eerste 2 gaan erg hard omhoog. En je maakt dan mooie boogjes en meer van dat spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Na ruim een jaar geleden The Shire te hebben verlaten voor het grote avontuur, ben ik veel op mijn pad tegen gekomen. In bree kwam ik al rare lopende bomen tegen, in een gebied genaamd the barrow downs spookte het van nog nooit eerder geziene geesten en doden. In de North downs en de Lone-lands werd het flink aanpoten om de goblins en Orcs tegen het te lijf te gaan.
Mijn reis duurde voort en ik kwam in het rijk van de elven terecht. Hier had ik Bilbo Baggins al vele verhalen over horen vertellen. Ook hier liepen rare en vooral grote wezens rond, maar gelukkig kon ik ze de baas blijven door de ervaringen wat ik inmiddels had opgedaan.
Aragorn stuurde me vervolgens naar Evendim voor een zware tocht. Nadat ik de boel verkend had en de lokale bevolking geholpen had met hun problemen, keerde ik terug naar Rivendell. Het lokale stamhoofd Elrond stuurde me naar het besneeuwde land genaamd The Misty Mountens. Sneeuw had ik nog nooit gezien, en het was barkoud. Kennelijk hielden zich hier de meeste goblins op, een mega groot hol heb ik verkent en uitgeroeit (Bilbo heeft inmiddels ook zijn knopen terug).
Mijn uiteindelijke bestemming ging door het land van Angmar richting Carn Dûn. Wat is dit een dreadful land, het kwaad zit in elke hoek. Gelukkig zijn er genoeg lotgenoten waarmee ik samen mijn weg kan vervolgen. Zo ook gisteren, samen met wat vrienden moest ik een Tombe in nadat ik 7 zwaarden had verzamelt. Tijdens deze missie bereikte ik mijn hoogste level, ding-ding lvl50 8). Hopelijk kan ik mijn reis voortzetten, ik heb namelijk van een groot creature gehoord wat zich schuil houd in The-Rift. Weldra zal hij mijn hidden blades in zijn rug gaan voelen _/-\o_ .

Kortom: Ik heb na ruim een jaar mijn eerste char op lvl50.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
Gz on ding zou ik zo zeggen...

dan moet ik ook de laatste zwaarden maar eens verzamelen, zit op 4 of 5 dacht ik, wist niet dat er een dungeon bij kwam kijken aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Na een jaar lvl50? Ik deed er 3,5week over. :P

Ieder zo zijn tempo hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz Rfce! :)

Ik dacht gister dat ik mijn eerste classquest gelijk in kon gaan leveren, toen bleek dat ik met mijn stomme kop een emblem of ritual had gekocht ipv goblin badge of rank... Dus dat wordt weer de AH afpluizen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Thnx, Thnx.
Ja, pas naar een jaar lvl50 :-). Ik speel regelmatig en rustig aan, doe gaandeweg de deeds, en probeer ALLE quests in een gebied te voltooien... Ik zit niet 8 uur achter elkaar te gamen ofzo en zeker niet dagelijks, daar heb ik geen tijd voor. Daarnaast lvl ik rustig aan ook nog wat andere chars van andere classes (zo heb ik nog een lvl42 Hunter, een lvl30 Loremaster, een lvl28 Minstrel en een lvl10 Gueardian).

@Ltje
Darn das minder die miskoop, maar dat emblem of ritual kom je wel kwijt denk ik zo... die Goblin batches kosten op snowbourn volgens mij rond de 1 of 1,5G

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:35

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Badge of Rank haal je zo even, dus die zijn inderdaad niet zo duur. Je kan jezelf ook een goud besparen trouwens. Een guard, een minstrel en twee dps (of een LRM en dps) zijn genoeg hiervoor.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik kan die tokens die droppen niet oppakken :(

Ondanks dat het volgens deze faq wel gewoon zou moeten kunnen:
Q: Where can I find the tokens?
A: Tokens are found as loot on mobs throughout Middle-earth. The level of the token is dependent on the level of the mob the token was found on.

Q: Can I trade the items or prizes?
A: Tokens are bind-on-acquire. The gift boxes are bind-on-acquire, but their contents are not.

Q: What level do I have to be to play?
A: You can be any level! Tokens are broken out into 5 "level bands" for Free Peoples - 1-10, 11-21, 22-32, 33-42, and 43-50. Monster players have one token available to them, since they're all level 50.

Q: How long will the tokens be available?
A: The tokens will drop from mobs until June 2nd!

Q: Where do I turn the tokens in?
A: Tokens can be bartered to special barter NPCs. They are: blablabla
Waarom kan ik dat niet? Ik ben inmiddels lvl 9 human hunter en zit nog wel in het begindeel maar toch. Vind het wat vreemd :?

/edit: Oh wacht, het schijnt dus dat ik er op moet klikken ipv auto loot... |:( stomme ik :')

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 21-05-2008 12:38 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:31
probeer eens dubbelklik of rechtermuisknop klik :)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ja, ik lees het nu pas (verkeerde searchwords gebruikt :') )

Heb nu toch al een aardige hoeveelheid tokens moeten laten liggen...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Auto-loot werkte bij mij gewoon goed hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve bij een nieuwe soort coin, moest ik dubbel/rechtermuisklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
MOAW schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:28:

Ieder zo zijn tempo hehe.
Dan heb je zeker dag en nacht gespeeld?
Ik ben nu een weekje of 4-5 onderweg en ik ben level 26. Heb niet dag en nacht gespeeld maar wel een aantal keren hele dagen. Crafting heeft me trouwens ook wel echt veel tijd gekost (ben weaponsmith).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Laatst online: 11-09 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

MOAW schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:28:
Ja ja, had je zo'n Chinese grinder in dienst ? Het lijkt wel werk, op die manier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt toch niet uit hoe snel je lvl 50 bereikt, het lijkt mij dat het om het proces gaat er naar toe. Persoonlijk hou ik er wel van om de verhalen van de NPC's te lezen om zo helemaal op te gaan in het verhaal. Dat is een van de redenen om deze MMORPG te verkiezen boven anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Man, ik speel al sinds het begin en de beta en ben nu pas op lvl 45. En ik speel best wel regelmatig, maar ik doe het gewoon rustig aan. Soms avonden dat ik nauwelijx xp pak, maar gewoon mijn ks help of andere gekke dingen doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
Badge of Rank haal je zo even, dus die zijn inderdaad niet zo duur. Je kan jezelf ook een goud besparen trouwens. Een guard, een minstrel en twee dps (of een LRM en dps) zijn genoeg hiervoor.
Geld gaat inderdaad niet het probleem zijn ofzo, ik stond alleen op dat moment even beteuterd te kijken. :P

Ik merk wel overigens dat nu ik met een tweede character bezig ben, ik een stuk sneller level. Mijn main minstrel ging ik inderdaad ook erg langzaam, lekker veel lezen, en er gewoon van genieten. Met mijn alt burglar geniet ik minder van sommige storylines, omdat ik ze al ken enzo. Sommige verhalen zijn overigens wel zodanig goed dat ze een tweede keer ook nog steeds erg leuk zijn. Maar nu geniet ik er meer van om zo moeilijk mogelijke dingen met mn burglar te volbrengen. Fsquests soloen, dat soort dingen.
Daarnaast gaat je alt ook een stuk harder, omdat je simpelweg weet hoe dingen in elkaar zitten. Verschilt echt best wel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Die badge heb ik nog wel liggen, als je hem nog nodig hebt zeg het maar. Ik ben toch gestopt met Lotro (maar kan nog wel even inloggen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:56:
[...]
Ik merk wel overigens dat nu ik met een tweede character bezig ben, ik een stuk sneller level. Mijn main minstrel ging ik inderdaad ook erg langzaam, lekker veel lezen, en er gewoon van genieten.
Ik denk dat het bij mij ook wel het geval zal zijn, vooral omdat ik ook nogal eens loop te zoeken naar een bepaald gebied, of een item dat je moet oppikken of een Enemy die je moet verslaan. Een tweede keer heb je dat niet (of nauwelijks) en kun je er zo doorheen lopen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals elke donderdag zijn de servers offline voor onderhoud. Ik ben pas deze week weer begonnen met spelen en was het even vergeten. Dacht ik lekker op mijn vrije dagje LOTRO te kunnen spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:44:
Zoals elke donderdag zijn de servers offline voor onderhoud. Ik ben pas deze week weer begonnen met spelen en was het even vergeten. Dacht ik lekker op mijn vrije dagje LOTRO te kunnen spelen....
Was ook lekker vrij en kon vanochtend spelen. Jammer genoeg dus niet. Hoe laat zijn ze er weer? 1 uur toch? Of is engeland later en wordt het 3 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

MADG0BLIN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:51:
[...]
Was ook lekker vrij en kon vanochtend spelen. Jammer genoeg dus niet. Hoe laat zijn ze er weer? 1 uur toch? Of is engeland later en wordt het 3 uur?
Normaal om 14:00 maar het wil nog wel eens een uurtje uitlopen....

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MADG0BLIN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:51:
[...]

14.00 uur BSt vandaag (dus al wat langer dan normaal) is 15.00 uur hier. Met wat uitloop, wordt voor mij pas gamen na de veragdering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal vragen, ik ben net begonnen met dit spel. Op dit moment spreken de dwarfs mij erg aan, maar ik zit enorm te twijfelen of ik Guardian of Champion moet kiezen. Ik vind tanken opzich leuk (tenminste in andere mmo's) maar damage-dealen ook. Is het zo dat de guardian goeie damage kan doen als het moet? Bijvoorbeeld met een grote 2-hander :P

Verder is Lore ook belangrijk voor mij, wat is vanuit dat perspectief de beste class voor de dwarf?

En nog een ding, ik moest aan het begin een gebied kiezen waar mijn dwarf vandaan kwam (lonely mountains, iron hills, etc.) Heeft dit nog invloed op iets? Latere quests? Of alleen uiterlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardians doen erg weinig damage. Ik weet niet hoe het is sinds de komst van de overpowerstance, maar daarvoor was het echt gewoon bagger. Misschien is het nu wel beter. Champion is natuurlijk alleen maar damage, dus als je dat het leukst vind moet je voor champion gaan.

Vanuit lore zijn zover ik weet zowel de guardian als champion heel goed te verantwoorden, gewoon sterke melee-vechters in zware wapenuitrusting. Als champion die volledig aan de lore wil vasthouden is het misschien logischer een 2-handed axe te gebruiken dan om 2 zwaarden te dualwielden, maar allebei is mogelijk, dus dat is maar net wat je aanspreekt.

Begin gebied speelt alleen mee in kiezen van uiterlijk. En je krijgt er een titel voor. Dus Ricarus of the Lonely Mountains, of Ricarus of the Iron Hills. Maar de invloed daar van is miniem, zeker aangezien de meeste mensen toch later voor andere titels willen gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 22:03
Waar je char vandaan komt maakt niets uit, dat betreft alleen het 'aankleden'.

Zelf heb ik zowel een dwarf champ als een dwarf tank en de laatste spreekt me beduidend meer aan (maar dat kan ook door de class an sich komen).

Echt lekker damage uitdelen is er voor een tank niet bij ook al kan je met een two-hander en/of in overpower mode best wel wat natuurlijk, en op de lange duur is een tank vaak toch succesvoller dan een champ.

Wb de lore: een dwarf staat als een huis tank, onverzettelijk en niet als een heen en weer rennend typetje . . . imho :)

Vanmorgen nog een leuk (creepside) evenementje gehad.

In de buurt van Tir zag ik een melding van ~ranger defeats Ongburz Archer (ofzo), er was dus een ~ranger bezig mijn orc vriendjes af te slachten. Al zoekende stuitte ik op een LM en een hunter die ook al bezig waren om al m'n vriendjes bij Tir om te leggen.
Wmb overduidelijk een poging om de Keep te nemen met behulp van die ~ranger, best leuk natuurlijk om dat met zo weinig te doen maar ik was met mijn warg en dan kan ik dat natuurlijk niet zomaar toelaten :+

De twee freeps deden het best wel netjes (het waren dan ook freeps met een behoorlijke rank dus geen newbies), voorzichtig pullen en één voor één afmaken. De LM had mijn meeste aandacht, ik hield scherp in de gaten wanneer zijn stun-immunity 'afliep' en toen dat gebeurde terwijl ze net een paar nieuwe orcs/trolls pullden sloeg ik vanuit stealth toe }> (sja, moeten ze maar beter de omgeving in de gaten houden :P zowel LM als hunter hadden me moeten kunnen traceren).

De hunter vluchte niet onmiddellijk (had ik wel een beetje op gehoopt), maar werd door de orcs bezig gehouden, de LM liet ik lekker staan, weet 'ie ook eens wat het is om hulpeloos te zijn }> en ik hobbelde de keep in. De orcs waren natuurlijk geen partij voor het tweetal maar ze konden me ook niet achterna omdat er op de onderste verdieping van Tir nog genoeg andere orcs rondliepen. En nu ze wisten dat er iig één ranked warg rondliep, en ze er op moesten rekenen dat er meer creeps aan zouden komen, was het al wat moeilijker om de keep te nemen.
Niet dat ik de hulp van andere fcreeps ingeroepen had, het was veel te leuk zo solo, maar dat wisten zij niet natuurlijk :P.

Volgende stap was het opspeuren van de ~ranger die al op de bovenverdieping bezig was. Na een dubbele pounce kon ik al bijna ruiken dat het dun in z'n broek liep, en na een paar slappe (en mislukte) pogingen om mij aan te vallen (terwijl de troll 'm op z'n kop stond te kloppen :P ) besloot 'ie maar te vluchten . . . met nog ruim 12K morale . . .
Voordat 'ie vanaf het balkon naar beneden kon springen trakteerde ik 'm op een Tendon Shred waarmee een wb geopend werd en de troll een paar extra seconden de tijd kreeg om 'm op z'n kop te zitten.

Uiteindelijk kon vriend ~ranger met gebroken beentjes wegkomen, en Tir was weer even veilig :Y) :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
botoo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:51:

Niet dat ik de hulp van andere freeps Creeps ingeroepen had, het was veel te leuk zo solo, maar dat wisten zij niet natuurlijk :P.
Foei! :)

-wat is je creepside ingame naam eingelijk? je zit op laurelin?-

[ Voor 11% gewijzigd door Rexcore op 22-05-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Diepe zucht: net als de vorige paar weken duurt de downtime weer een uur langer :| Begint een beetje standaard te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:54
och, ik had er eigenlijk al op gerekend

't wordt wel tijd dat ze 't gewoon van te voren aangeven, het zou langzamerhand toch wel tot ze door moeten dringen, helemaal als ze een patch uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rexcore schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:16:
Foei! :)

-wat is je creepside ingame naam eingelijk? je zit op laurelin?-
oeps :o
(gecorigeerd :) )

Als goedmakertje een must-read parody over de felleowship in EM: http://www.whatthehellisw...ple.com/lotro/TLOTROC.htm
100% rofl :Y)

Nee ik zit op Eldar, creepname Apbt Furball - Warg 7, en Ignor(e) - Defiler 4
M'n Defiler gebruik ik niet zo vaak, meer als een keep verdedigd moet worden tegen een freepraid en/of als er nog geen creepraid is met de vaste kern.

Stats:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XUOWw07BjqsTmucvFjRLCVcQ/thumb.jpg
Het valt op dat ik weing kb's heb maar relatief veel kills in vergelijking met anderen. Ws omdat ik veel en vroeg charge en probeer de Minstrels en LM's te stunnen/silence/eye-rake om daarna 10K damage te mogen incasseren, movement is er dan ook niet meer bij me tal die stacked CC |:( Het goede is dat wanneer ik de aandacht heb dat de rest van de raid helemaal los kan en zodoende krijg ik toch lekkere inf mee en zelfs een ster zo nu en dan (maar dan moet de rest wel goed z'n best doen).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Stond netjes aangekondigd hoor. Patch 1 book 13 wordt bij de maintenance van morgen geïmplementeerd.

Guard met 2H in overpowerstance is leuk, maar je schakelt snel over op 1H + shield + defensive stance (block/parry) als het iets heftiger wordt. Je healt duikt (te) snel omlaag met 2H zonder bijkomende bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:18:
och, ik had er eigenlijk al op gerekend

't wordt wel tijd dat ze 't gewoon van te voren aangeven, het zou langzamerhand toch wel tot ze door moeten dringen, helemaal als ze een patch uitbrengen
Als de gasten iets leren van hun versiebeheer, dan zouden ze ook uit het verleden kunnen opmaken, dat de downtime altijd langer duurt dan hun 13.00 gmt.

Laten ze gewoon wat vroeger opstaan en eerder de boel in gang zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ja, inderdaad

dat 't uitloopt is op zich niet zo'n probleem, maar dat 't elke keer een uur is en ze stug de tijd niet gewoon een uur later zetten komt toch vrij onprofessioneel over bij mij

botoo: was inderdaad best grappig om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvp. Na mijn examens ook weer eens beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:33
Pff ik dacht laat ik eens de trial proberen. Erg leuk spel beter dan WoW :P

Dus ik loop Futurezone binnen en dacht... Hey leuke aanbieding 5euro voor Lotro..
Thuis gekomen wil ik hem activeren is het een toegang pas om 10dagen eerder
te spelen dan dat hij uitkwam :(

Lekker dan verkopen ze nog steeds die dingen waar je niets meer aan hebt :/
Nou kan ik dus nog gaan zoeken in Rdam waar ze hem wel hebben want nergens
zag ik hem liggen :|

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Als de gasten iets leren van hun versiebeheer, dan zouden ze ook uit het verleden kunnen opmaken, dat de downtime altijd langer duurt dan hun 13.00 gmt.

Laten ze gewoon wat vroeger opstaan en eerder de boel in gang zetten.
Voor vandaag stond er ook 14.00 uur, ze hadden al een uur extra genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Shikaka schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:16:

Dus ik loop Futurezone binnen en dacht... Hey leuke aanbieding 5euro voor Lotro..

Bart Smit, 10 euro ,met 45 dagen speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Oke :9 gaan we daar maar eens heen. Nog niet gekeken daar... helemaal vergeten dat hun ook games verkopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Shikaka schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:16:

Dan heb je nog een founder versie te pakken, hiermee kun je idd 10 dagen spelen, en je krijgt ingame items. het voordeel van die founderkey is, dat zodra je de game koopt (10€ nu ofzo), je na registratie kunt kiezen voor een actie, half jaar voor de helft van de prijs, of lifetime membership aanschaffen met korting. Die key is dus tochwel handig.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:34:
[...]

Dan heb je nog een founder versie te pakken, hiermee kun je idd 10 dagen spelen, en je krijgt ingame items. het voordeel van die founderkey is, dat zodra je de game koopt (10€ nu ofzo), je na registratie kunt kiezen voor een actie, half jaar voor de helft van de prijs, of lifetime membership aanschaffen met korting. Die key is dus tochwel handig.
En vooral die lifetime is via de founderpack de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Heb na twee maanden spelen ook een founderssetje voor € 1 gekocht.
Koste me daarna nog geen € 200 voor een lifetime. Dus is een leuk setje als je anders met gamecards moet gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Maar ik kan hem niet activeren dan krijg ik een melding dat het geen geldige
key is :/

Ach op zich geen probleem is wel een leuk doosje erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb mijn CE (die grote doos) bij de Bart Smit gekocht voor een tientje. Je kan ook kijken of je ergens de Gold edition kan vinden, daar zitten nog wat meer ingame dingen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die key werkt alleen met een retail versie. Jij hebt een pre-order kit lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:07:
Die key werkt alleen met een retail versie. Jij hebt een pre-order kit lijkt het wel.
Zoals hij het omschreef heeft hij dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dan heb je daar 3 euro te veel voor betaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanav weer een Rift event als van ouds. Heerlijk. We hebben sinds het opdoeken van kinship The Ancients er 3 raid minstrels bij, waardoor ik vanav eindelijk mn captain/chimp kan inschakelen.

Gisteren mn LM naar 37 getild, dus ook die gaat aardig goed op weg in 2,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van het frontpage nieuws dat LOTRO misschien ook naar een console komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:07:
Wat vinden jullie van het frontpage nieuws dat LOTRO misschien ook naar een console komt?
Dat het helemaal niks met deze game te maken heeft ;) Ze hebben LOTR rechten voor alle platformen en zullen daar natuurlijk gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:12:
[...]

Dat het helemaal niks met deze game te maken heeft ;) Ze hebben LOTR rechten voor alle platformen en zullen daar natuurlijk gebruik van maken.
Maar Turbine heeft in het verleden toch enkel MMORPG's gemaakt? Dan lijkt het me voor de hand liggend dat ze eerst zullen proberen om LOTRO over te zetten aangezien er al zo veel werk verricht is.
Zelf zie ik het overigens nog niet zo snel gebeuren, en al helemaal niet op dezelfde servers. Alhoewel dat wel mooi zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:07:
Ik vind dat echt helemaal niks. Ik ben van origine een console gamer met een 360 en diverse sony consoles, maar LOTRO is geen Oblivion, want daar is het veel te breed voor qua menu's, knoppen, short cuts, logs. etc.

Ik moet er niet aan denken (ik heb referentiekader hierdoor), maar als consolegamer kan je geld beter steken in een pc en/ of pc game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als lotro op de console komt za het een flink aantal aanpassingen nodig hebben om op dezelfde werelden te kunnen meedraaien, en als het niet in de bestaande werelden geïntegreerd kan worden praat je domweg over een heel ander spel.

Het heeft iig geen interesse opgewekt bij mij.

Soms heb ik het idee dat de GM's werkelijk geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, en meestal heb ik het idee dat ze zeker niet lezen/luisteren :(

Eergisteren is één van de beste/bekendste creep-side raidleaders gebanned omdat iemand hem gerapporteerd heeft vanwege z'n taalgebruik.

Nu heeft 'ie een pikant getinte manier van zich uitdrukken, maar beslist niet anders dan je continue op OOC hoort en hij is zeker nooit beledigend naar anderen toe. Integendeel zelfs, hij zorgt dat de spitit er een beetje inkomt/inblijft.

Blijkbaar heeft één of andere Minkukel Met Minderwaardigheidscomplex (MMM) bewust het profanity filter uitgezet om vervolgens te kunnen klikken naar een GM. GM kijkt dus totaal niet naar wat er werkelijk aan de hand is maar legt wel een 7 daags ban op. Discussie was er niet meer mogelijk.
Toen er op het EU forum een topic aan gewijd werd liep dat natuurlijk ook snel tegen een slotje op. Gelukkig heeft daar een GM de moeite genomen om inhoudelijk te reageren maar wederom met de hakken in het zand en zonder moeite te doen om de klanten tegemoet te komen.

Iedereen verwacht dat de MMM een gefrustreerde freep is die op deze manier hoopt een goede raidleader uit te schakelen :(

Kloothommels zijn die GM's, als ze op basis van deze gekleurde uitspraken mensen gaan bannen moeten ze ei'k minstens de helft van de freep populatie bannen omdat die een exact vergelijkbare manier van uitdrukken hebben.

Het profanity filter is er niet voor niets, he tstaat default aan dus wie er vanaf wil moet het zelf bewust uitzetten, ga dan niet janken als hetgeen geschreven word je dan niet aanstaat.
Verder moeten de GM's eens begrijpen dat als een profanity filter uitgezet kan worden dat er dan expliciet de ruimte word gegeven voor een meer kleurrijke taal, wil je dat niet dan hoef je alleen het filter vast te zetten.

Ik ben blij dat ik weinig met GM's te maken heb, als ik tegen een muur van onwil en onredelijkheid oploop haalt dat voor mij een hele hoop plezier uit het spel weg en zou ik veel makkelijker overstappen op iets anders.
AoC trekt . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ach, ik heb vorige week nog ergens een berichtje gepost over een naam die plots en zonder goede reden gewijzigd werd. Na een lange brief richting Codemasters en Turbine heeft de Customer Service Manager van eerstgenoemd bedrijf contact met ons gezocht en de situatie uitgezocht. Resultaat: Naam is terugveranderd met notitie dat deze niet gewijzigd mag worden, warnings op 2 accounts zijn verwijderd en dikke excuusbrief van de CSM :)

GMs zijn af en toe gewoon zakken stront, maar voornamelijk de frustie spelers (MMMs) zijn de boosdoeners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
LOTRO naar de console.....neej liever niet
hoe wil je chatten? want heel de tijd praten lijkt me ook niets, hoor je 1000 mensen
door elkaar praten 8)7
En voor de rest kom je denk ik heel wat buttons te kort, enige wat ik kan bedenken is dan een soort menutje ala Mass Effect. Dan is het probleem alleen dat je niet snel genoeg een nieuwe aanval kan kiezen.
MueR schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:33:
Dan heb je daar 3 euro te veel voor betaald :+
jups weet het ach maakt op zich niets uit is niet dat ik van die 5euro wakker lig ofzo :P
vond het zelf alleen naaiend dat futerzone die dingen nog steeds verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
gisteren voor 't eerst serieus de rift in geweest met m'n lvl 50, ben wel 2x eerder geweest, maar 1tje was met m'n vorige kin alleen boss 3 en de 2e keer een random groep die dankzij een minder handige leider 2x dood ging voordat we bij een boss waren

deze keer 2-4 gedaan, was erg leuk moet ik zeggen
motiveert me ook gelijk wat vaker in te loggen met m'n lvl50, omdat er zo wel weer wat meer aan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Vandaag weer een leveltje erbij, Halendur zit nu op level 30. Daarnaast lid geworden van het legioen van Eriador, eens kijken of dat een beetje leuk is en of het iets toevoegd. Verder hoopte ik vandaag master expert weaponsmith te worden, ik had 170 rich iron ore gedelft, maar dat was maar net genoeg om de helft van de benodigde skillpunten te halen... dus, daarmee moet ik nog maar even geduld hebben ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen Age of Conan en Lord of the Rings Online, wat zeggen jullie? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb WoW, LotRO, en AoC gespeeld (speel AoC nogsteeds) als ik nu moest kiezen, koos ik zekers voor AoC :) moet je wel een degelijke PC hebben.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:35:
Ik zit te twijfelen tussen Age of Conan en Lord of the Rings Online, wat zeggen jullie? :o
2 totaal verschillende settings en speelwijzen. je zult zelf van beiden de voor- en nadelen moeten afstrepen en dan zelf een conclussie trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:35:
AoC heb ik zelf nog nooit gespeeld maar ik heb al wel enkele video's gezien. Het zijn twee totaal verschillende spellen. Uit de video recensie van AoC kwam naar voren dat het vechtsysteem erg anders is dan in andere RPG's Op zich ben ik zeer content met het huidige vechtsysteem in RPG's dus wat mij betreft is het geen extra toevoeging zoals het in AoC gaat. Wat me opviel is dat bij AoC als je een quest aanneemt er op de kaart ook gelijk een stip komt te staan waar je heen moet voor die quest. Dat vind ik zelf bijzonder spijtig omdat dat de verhaallijn wel kapot maakt in mijn ogen en je vrij weinig hoeft te doen om echt te questen, wat ik toch wel het mooiste vind in een RPG. Het zou voor mij betekenen dat ik niet in het spel kom en me niet kan identificeren met het karakter wat ik speel.
Wat ik dan wel weer tof vind van AoC is het PvP gedeelte, dat is bij LOTRO een beetje een ondergeschoven kindje (vind ik). Vooral met siege wapons (komt met de uitbreiding ook in WoW) is mooi.

Ikzelf zou voor LOTRO kiezen, maar goed ik kan me ook voorstellen dat mensen voor AoC kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
aarch, van die laatste 10 skillpoints mbt vissen wordt ik echt gek. Gisteren heb ik 240 vissen moeten vangen alvorens ik van 196 naar 197 ging..... daarna maar uitgelogt want ik werd er gek van :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
ben gister perongeluk tegen die gast aangelopen die de visquest start. Nog ff denken of ik dat wel ga doen. Ik hoor dat je nogal veel trophy krijgt en laat ik die nu net niet meer nodig hebben.

Gister lekker aan het slaan, droppen er in 10 minuten 2 x undamaged moose ding en 1 x undamaged sabre tooth ding.
Dus ik ga vanavond mn huissie verder aankleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Welke game je moet kiezen: ik ken alleen LotRO en dat vind ik helemaal geweldig. Ik hou dan ook heel erg veel van het questen én van de LotR wereld. Mijn eerste gedachte is: als je nou gek bent op questen, kies dan LotRO. Als je liever PvP speelt, dan kun je misschien beter AoC gaan spelen. De klachten over LotRO die je in dit topic tegenkomt gaan voornamelijk over het Pv(M)P gedeelte dat een beetje een ondergeschoven kindje is in deze game.

Gisteravond ben ik overigens gelijk weer uit de kinship gestapt. Ik had er gewoon niet zo'n lekker gevoel bij. Dat kwam voornamelijk doordat ik in de kinship chat veel te veel offtopic geklets over ringtones en weet ik veel wat tegenkwam. Blijkbaar ben ik toch wel een beetje een RP figuur, want ik wil gewoon lekker in de sfeer van het spel en van de LotR wereld blijven. Aan de andere kant zie ik mezelf ook weer niet als een keiharde RP figuur, wat ik aan RP doe is een typische LotR naam kiezen die bij mijn character past (Halendur is naar mijn idee een prima LotR name voor een human captain), daarnaast vind ik ook wel een beetje dat de wapens, crafting en kleding moet passen bij het character dat je kiest om mee te spelen (ik ga niet met een bijl rondlopen, ik speel het liefst met een two handed sword, maar ik heb ook een tijdje met een hellebaard gespeeld). Tenslotte zul je me niet horen kletsen over dingen die niet met LotR online te maken hebben (behalve misschien een opmerking in een fellowship dat ik nog een bepaalde tijd te spelen heb omdat ik daarna weer moet gaan studeren oid).

Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe de (naar mijn idee) échte roleplayers, ook hun taalgebruik aanpassen aan het character met wie ze spelen. Zover ga ik daar dan ook weer niet in, maar vind het wel leuk om te zien. Grapjes in een fellowship quest moeten ook kunnen naar mijn idee, bijvoorbeeld als een enimy vrij eenvoudig te verslaan is, dat het toch wel een stuk interessanter zou zijn als hij zijn hele familie mee had genomen.

Anyway: it's a fine line ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:38
LOL dat stukje over taal gebruik dat is mij erg bekent daar...

maar die filter die er op zit is ook helemaal niet goed zelf de netste woorden als WINDOWS worden laten zien als @#@$#@%! ........

Oke dat je een hekel heb aan MS Windows oke, maar gelijk dat hele woord te bannen in je filter gaat me te ver.
een beetje normaal engels praten is er niet bij om dat veel worden gewoon tegen gehouden worden.

Ben nu ook blij dat ik bij een Nederlandse Kin zit en er nu geen last meer van heb.
Met mijn level 50 Hunter ( gemaakt in een maand tijd) vermaak ik me nog prima en een beetje deeds sparen is ook wel leuk.

Mijn rift ervaring heb ik ook al alleen helaas niet bij de Balrog geweest ivm tijd gebrek (3 uur snachts)
Maar het blijft een heerlijke game hoor.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik snap waarom je uit het Legioen stapt; wat betreft roleplay is het legioen gewoon de laatste in de rij. Dat is een direct gevolg van de grootte van de kinship en "het deurbeleid" om het zo maar even te noemen. Je moet alleen even afvragen of er een kinship gaat zijn waar je terecht kunt, zeker als je ook nog af en toe eventjes wil kunnen OOCen met wat taalgenoten. Ik kan wel een paar andere kinships noemen waar je misschien terecht kunt, maar of je daar je wel gaat thuisvoelen...

De Balrog krijgt vanavond weer met mij te maken. Gisteren liep het niet lekker, dus vanavond neem ik weer een groep mee naar de Rog, om hem dit keer wel grondig de grond in te boren.

[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 26-05-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Klopt wel wat je zegt over het legioen. Veel verschil met een gewone NL-talige Kinship op een PVE server is er niet. Er zijn enkele RP-events waar wel aan RP wordt gedaan. Voor de rest kan ik me moeilijk voorstellen dat het er bij een RP-Kin 24/24u ook echt RP aan toe gaat. Maar algemeen gesteld kom ik op Laurelin ook erg weinig RP-praat tegen in PUG-FS's. Vind het leuk wat RP-praat te verkopen, maar na een tijdje heb je het wel gehad en wil je lekker gezellig kletsen. Ik moet overdag al meer dan genoeg nadenken en verstandig uit de hoek komen. Af en toe heel domme praat verkopen in chat, en krom van het lachen achter je pc, is toch ook aangenaam, niet?

Dat is in andere games hetzelfde hoor. RP-server of niet. Bij WoW zijn mijn ervaringen net hetzelfde.

Voor hardcore RP vrees ik dat je beter een avondje AD&D kan spelen met een stel vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
De reden waarom ik gisteren in een kinship gestapt ben was meer omdat ik dacht: laat ik eens kijken of het wat is (en dat laatste is dan weer de reden dat ik er gelijk uitgestapt ben ;)). Anyway, ik heb verder niet heel erg de behoefte om in een kinship te zitten, hoewel ik me kan voorstellen dat het soms wel gemakkelijker is om een fellowship te vinden, of iemand die iets voor je wil craften.

Het hoeft van mij ook niet beslist Nederlands, ik kan prima overweg met de Engelse taal (ik zit in de master AI en daar wordt meer van de helft van de vakken in het Engels gegeven en moet je ook in het Engels presenteren, etc.).

De afgelopen paar dagen heb ik een aantal keren met dezelfde personen gespeeld en dat beviel erg goed (gewoon toevallig tegengekomen). Ik zag dat zij bij een kinship zaten, dus wellicht kan ik hen eens vragen hoe het hen bevalt. En anders ga ik gewoon lekker in m'n eentje verder, ook geen probleem :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:38
MueR schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:45:
[...]

I

De Balrog krijgt vanavond weer met mij te maken. Gisteren liep het niet lekker, dus vanavond neem ik weer een groep mee naar de Rog, om hem dit keer wel grondig de grond in te boren.
ach ik denk dat ik in het weekend weer eens gaat proberen hem te slopen met de kin DD
Of even kijken of er een paar naar GT gaan want daar wil ik ze ook weer eens morres leren :)
en even wat Q-s doen.

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 26-05-2008 16:32 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de spelers die op de Laurelin RP server spelen, ga eens een keertje naar herberg de 'Prancing Pony ' in Bree. Er loopt daar vaak een serveerster die Cianlyn heet ( ze heeft zwart haar geloof ik..) en soms speelt ze wat op haar luit....klinkt echt fantastisch mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog dit jaar schijnt de eerste grote (en betaalde) uitbreiding te komen. Heeft iemand hier al wat meer informatie over (buiten de nogal voor de hand liggende informatie dat we naar Moria gaan :) ). Zo ben ik wel zeer benieuwd of het Pv(M)P een extra boost krijgt nu de concurrentie daar flink op inzet.
En hoe succesvol is LOTRO eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:15:
En hoe succesvol is LOTRO eigenlijk?
Heb ergens begrepen iets van 150.00 leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Pure speculatie. Turbine en Codemasters geven deze cijfers niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Vanaf vandaag master expert weaponsmith! Dat duurde wel wat langer dan gedacht. Ik heb vandaag zo'n 420 rich iron ore gedelft :S. Maar nu kan ik de mastery options tenminste gebruiken ;). Dacht ik mooi voor mezelf een fine gondorian greatsword te maken, maar daar heb je weer net wat andere tails voor nodig dan degenen die ik had.
Morgen maar op jacht dan denk ik ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Meh, wees blij dat die crit materials nu wat meer gegeneraliseerd zijn. Voor book 13 had je zo'n 25 verschillende, nu nog maar 10 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
ik baal er juist van....
die shaggy auroch tails waren erg leuk :)

Die lelijke aurochs bij de Fornost instance hadden een droprate van +/- 33%. (de gewone Aurochs veel minder).
Dus een uurtje farmen was vet binnenlopen qua geld. De helft op de AH de anderen omzetten in fine gondorian swords. 5 x roepen in esteldin en je was er weer een paar kwijt.

Vindt het maar jammer dat mijn goudmijntje is opgedroogd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
LOL, eerrgisteren nog een dik uur nodig gehad om van 196 naar 197 te gaan met vissen, gisterenavond in een kwartiertje van 197 naar 200 :-).... de eerste Hobby-skill zit erop (hopelijk wordt dit wel uitgebreid).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
wat "heb" je nu aan vissen.
krijgt wat thropies en verder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

vage schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:40:
wat "heb" je nu aan vissen.
krijgt wat thropies en verder ?
Niets, enkel een titel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als Cook kan je met sommige vissen koken, wat het enige trail food oplevert dat +Will geeft. Erg handig soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
ja vissen is was vooral in het begin leuk omdat het iets nieuws was/is.... Op een gegeven moment heb je het wel gezien, MAAR ik wilde gewoon die titel en de boel voltooien (zoals met alles eigenlijk). Enige waar ik mogelijk nog voor ga vissen is voor de 50-pounder, puur om te hebben.

Daarnaast is het vangen van vis voor de cook ook handig (ze geven will/vitality buffs als ik me niet vergis).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

zijn die ingredienten voor dat fish-food een beetje gewild op AH, of is er bijna geen vraag naar?

Ik vis me nu suf (wil ook zo'n 50-pounder en een titel), maar verder levert het eigenlijk niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat soort dingen zet ik niet eens op de AH. Er zijn _zoveel_ mensen die dat doen, dan is het de moeite wmb niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik weet een heel prettig plekje om te vissen, scoor nog steeds gemiddeld 1 op 2 (1 stijging op 2 worpen), iets dat me op een ander plekje niet lukt.
Als ik klaar ben laat ik hem weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Vanavond heb ik voor mezelf een mooi `fine gondorian greatsword' gemaakt :). Een tweede gemaakt, die gaat binnenkort waarschijnlijk op de veiling. Sinds gisteren ben ik voor het eerst dingen op de veiling gaan zetten, maar het is nog vrij lastig om goede prijzen te bepalen. Daarnaast heb ik de indruk dat je ook niet met al te gewone dingen hoeft te komen aanzetten (die 10 heavy bright greatswords die ik erop had gezet zullen niet verkocht worden denk ik... misschien als de prijs verder omlaag gaat).

Verder vandaag eindelijk alle bloemen in the old forest gevonden :). Dat heeft ook best lang geduurt... tenslotte nog geleveld naar lvl 31 :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heb een of andere set van Fern bij elkaar gesprokkeld. Mooie armour voor een hunter.
Heeft me wel een avondje gekost, maar nu dan ook ding 46 ( en daardoor dus de guide naar Rivendell) eindelijk kan ik zo naar mijn rootstown vliegen en wat vriendjes meenemen. Ik ga denk ik een taxidienst door heel het land opzetten.
Afijn, de big five O komt al dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
maartend schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:33:
Ik weet een heel prettig plekje om te vissen, scoor nog steeds gemiddeld 1 op 2 (1 stijging op 2 worpen), iets dat me op een ander plekje niet lukt.
Als ik klaar ben laat ik hem weten.
Rivendell bij de forge's.. vaak meer dan 1 op de 2. Je hengelt er flink wat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wat brengen die glibberige visjes op als je ze verkoopt aan een NPC-vendor? Want iedereen zal wel geld proberen te slaan uit zijn visactiviteit via AH.

Gisteren geen tijd gehad om te spelen. En mijn guard staat nu op lvl 48,75. Frustrerend. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 28-05-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
1c per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Kan je evengoed zoals IRLvissen de beestjes teruggooien. Bloemschikken verdient meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hurtebise schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:59:
[...]

Kan je evengoed zoals IRLvissen de beestjes teruggooien. Bloemschikken verdient meer :)
vanaf lvl100 word het al wel iets meer (35c!), en je trophies kun je verkopen voor meer als 1s! (wel een vetpot dat vissen :P)

Gisteren trouwens een 40-pound salmon gevangen, nu wil ik de 50-pounder nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rexcore schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:17:
[...]

Rivendell bij de forge's.. vaak meer dan 1 op de 2. Je hengelt er flink wat binnen.
idfd ook zo'n leuk plekje, maar dat is niet het gebied waar ik nu bezig ben. Mijn quests liggen in Angmar

Wel vreemd, was eerst maakte het toch niet uit waar je viste?

BTW, is het max 10 profencies per dag of per login beurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
maartend schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:53:
[...]

idfd ook zo'n leuk plekje, maar dat is niet het gebied waar ik nu bezig ben. Mijn quests liggen in Angmar

Wel vreemd, was eerst maakte het toch niet uit waar je viste?

BTW, is het max 10 profencies per dag of per login beurt
per dag
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.