[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

maartend schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:53:
[...]

idfd ook zo'n leuk plekje, maar dat is niet het gebied waar ik nu bezig ben. Mijn quests liggen in Angmar

Wel vreemd, was eerst maakte het toch niet uit waar je viste?

BTW, is het max 10 profencies per dag of per login beurt
Maakt inderdaad niet uit. De trophies zijn wel gebiedsafhankelijk. Ook de salmons zijn gebieds-afhankelijk. Enkel in de highlevel-gebieden maak je (kleine) kans op het vissen van de 50-pound versie. Gewoon in Forochel gaan vissen. Amper tot geen last van mobs en je vist zo je 10 punten bij elkaar. (oke, de laatste 20 punten duren wel een aantal uren als je wat pech hebt)

Je kan per dag (dus tussen 01:00 en 00:59 uur nederlandse tijd) maximaal 10 punten bij elkaar vissen. Alleen als je nog op 0 punten staat kan het gebeuren dat je in 1 keer tot 11 of 12 punten kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de week een 24 inch monitor gekocht en dat is zooooooooooooo vet.

ben al ruim 6 maanden niet meer ingelogd geweest (wel client updates allemaal uitgevoerd) ga binnenkort maar eens een kaartje halen en weer eens inloggen :D

ben benieuwd of en hoeveel reacties ik krijg :/

/me erg benieuwd hoe LOTRO eruit ziet deze dagen en wat er allemaal nieuw is enzo... en natuurlijk benieuwd hoe het speelt op een 24 inch widescreen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legolas...

Waar zijn die kaartjes te koop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik kan je vertellen dat het erg fijn speelt Legolas. Ik speel zelf opeen 23" widescreen. Het vraagt alleen wel wat van je videoplank. Zelfs met mijn 8800GTX-jes (2) moet ik in gebieden als de Ettenmoors echt alles uitzetten, dan haal ik soms nog slechts 10 fps.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37

botoo

💀 too old to die young

Missy Coldheart returns? :D

Vergeet je je oude kin niet? Je hebt een hoop in te halen, maar als je de epic books snel gedaan wilt hebben dan ben je zo weer bij (heb je wel ff wat hulp nodig omdat niet alles solo kan en er een hoop gereis nodig is (hunters ;)).

Met wat voor graka stuur je die 24" aan? Dat zal wel wat vergen om full-screen/high settings te draaien.

Ik heb zelf een test gedaan op een Quad-Core Xeon met 8800 GT en 21" onder WXP en het resultaat is gruwelijk mooi mét behoud 120-140 fps :Y)

Als je me nodig hebt dan weet je me wel te vinden en ik invite je graag weer in de kin als je daar onverhoopt uitgezet bent tijdens een opschoonbeurt.

Na de Rift is er wmb niet veel schokkends bijgekomen, Forochel is vooral erg groot en traag om rond te reizen.

Zelf ben ik vrijwel alleen creep-side bezig, behalve tijdens raids of als ik iemand aan het helpen ben.

[edit]
Muer, EM is vooral laggy serverside vanwege de vele variabelen (spelers), ik heb EM op high gedaan toen het still was en dan krijg je normale fps.

[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 29-05-2008 11:57 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mjah, maar ook het gewoon rondlopen in de wereld op 1920x1200 met alles op Ultra High, directx 10 enzo is heel erg zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:54:
Missy Coldheart returns? :D

Vergeet je je oude kin niet? Je hebt een hoop in te halen, maar als je de epic books snel gedaan wilt hebben dan ben je zo weer bij (heb je wel ff wat hulp nodig omdat niet alles solo kan en er een hoop gereis nodig is (hunters ;)).

Met wat voor graka stuur je die 24" aan? Dat zal wel wat vergen om full-screen/high settings te draaien.

Ik heb zelf een test gedaan op een Quad-Core Xeon met 8800 GT en 21" onder WXP en het resultaat is gruwelijk mooi mét behoud 120-140 fps :Y)

Als je me nodig hebt dan weet je me wel te vinden en ik invite je graag weer in de kin als je daar onverhoopt uitgezet bent tijdens een opschoonbeurt.

Na de Rift is er wmb niet veel schokkends bijgekomen, Forochel is vooral erg groot en traag om rond te reizen.

Zelf ben ik vrijwel alleen creep-side bezig, behalve tijdens raids of als ik iemand aan het helpen ben.

[edit]
Muer, EM is vooral laggy serverside vanwege de vele variabelen (spelers), ik heb EM op high gedaan toen het still was en dan krijg je normale fps.
ik verwacht dat je voor mij je creep even op zij schuift ;) ik heb een 8800GTS met 640 Mb 2Gb geheugen (heb 4 maar 2 Gb in andere PC van maatje) en een core2due op 2GHz moet ik nog een keer upgraden :)

ik las een en ander over vissen en punten enzo :? oh well komt allemaal goed weet niet precies wanneer ik mijn return ga maken maar zal niet zo lang meer duren denk ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:25:
Mjah, maar ook het gewoon rondlopen in de wereld op 1920x1200 met alles op Ultra High, directx 10 enzo is heel erg zwaar :P
hoef niet alles op hoogst hoor zou wel leuk zijn maar dat red mn systeem zowiezo niet ;(

maar van 17" 4:3 (1280x1024) naar 24"16:10 (1920x1200) is wel chill vermoed ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:47:
Legolas...

Waar zijn die kaartjes te koop ?
gewoon bij elke winkel waar ze PC spellen verkopen :/ waar anders :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:32:
maar van 17" 4:3 (1280x1024) naar 24"16:10 (1920x1200) is wel chill vermoed ik 8)
Yup 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel hobbies zijn er eigenlijk? en welke :)

heb je met vissen als hobby nog wat met je cook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:33:
[...]

gewoon bij elke winkel waar ze PC spellen verkopen :/ waar anders :? ;)
Dus niet...ik heb het al bij verschillende winkels gevraagd, maar nergens hebben ze ze..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Dus niet...ik heb het al bij verschillende winkels gevraagd, maar nergens hebben ze ze..
gamecards niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Dat probleem had ik ook. Uiteindelijk even naar de plaatselijke gameshop gegaan en daar hadden ze er nog wat.
Overigens zie ik ook steeds minder de WoW prepaid kaarten.
Ik denk dat ik de volgende keer via de bankrekening ga betalen (dat kon volgens mij), dat is nog iets goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Klopt, je kan met de bank betalen, via een omweg. Via Click&Buy kan je bijvoorbeeld met iDeal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:14:
Klopt, je kan met de bank betalen, via een omweg. Via Click&Buy kan je bijvoorbeeld met iDeal betalen.
kan je dan oook kortere periodes betalen? en kan je dan direct inloggen? en wat kost dat per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

MueR schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:52:
Ik kan je vertellen dat het erg fijn speelt Legolas. Ik speel zelf opeen 23" widescreen. Het vraagt alleen wel wat van je videoplank. Zelfs met mijn 8800GTX-jes (2) moet ik in gebieden als de Ettenmoors echt alles uitzetten, dan haal ik soms nog slechts 10 fps.
Geef de rest van je specs eens, want het lijkt mij niet dat 8800gtx in SLI de game niet zouden trekken.
Mijn 8800gt 512mb @ 750/1010 does the job even.

Iets zegt me dat de rest van je systeem de bottleneck vormt.. maar de vraag is, welk onderdeel ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zie hier: http://tweakers.net/gallery/sys/14542

Overigens zijn ondertussen wat speculaties over de xbox versie op gang gekomen.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k233/st1xtheweeble/easy360.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dan vraag ik me af waar "D'f" voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
DF is een hunter skill, Desparate Flight. We worden dan instant naar een rez circle in de buurt geporteerd.

Overigens... we hebben lorebook access gekregen!!!! http://www.lotro-europe.com/news.php?id=6320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

MueR schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:24:
Overigens zijn ondertussen wat speculaties over de xbox versie op gang gekomen.
[afbeelding]
LOL, parodie op het klassieke hunter keyboard, vijf keer DF (ook als je de kabel lostrekt :P ).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

MueR schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:33:
DF is een hunter skill, Desparate Flight. We worden dan instant naar een rez circle in de buurt geporteerd.
Heh, dan snap ik ook weer gelijk die D"f bij dat kabeltje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik tel acht DF's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Hmmm, ja je hebt gelijk :+

Tekst based is wel een beetje overdone, dat moet ei'k iets zijn als:
/say Help
/say Help
/say Help

/say nvm (scripted DF embedded ;) )

[edit]
Het zal niet . . . :X
29-May-2008Update 12.39 - Due to some additional work that needs to be performed, we will be extending today's scheduled maintenance window by 30 minutes. We apologise for this extended outage and will get the servers back online as soon as possible. Thank you for your patience.
verassend . . .
|:(

[ Voor 37% gewijzigd door botoo op 29-05-2008 14:07 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
botoo schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:02:

[edit]
Het zal niet . . . :X

[...]

verassend . . .
|:(
Hmmm als ik dit vergelijk met WoW onderhoud in eerste 1,5 jaar is er niks aan het handje. Die eppo's deden onderhoud op vrijdag(!).
En die konden pas zaken laten uitlopen..... sommige servers waren dan enkele dagen offline.

Nee persoonlijk denk ik dat het bij LOTRO qua onderhoud best lekker loopt.

Tis en blijft natuurlijk balen, maar je zou ook donderdag morgen een bijbaan kunnen zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Nee, ik heb er niet zo'n probleem mee hoor vage :) maar we hebben het er kortgeleden nog over gehad dat ze bij Turbine blijkbaar niet in staat zijn om zich aan de planning te houden, dat betekent ofwel meer maintenace dan verwacht ofwel dat ze niet kunnen plannen.

Ik heb sowieso liever dat ze een langere tijd aangeven en die dan vervroegen (iedereen blij) dan omgekeerd (iedereen baalt).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
botoo schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:21:
Nee, ik heb er niet zo'n probleem mee hoor vage :) maar we hebben het er kortgeleden nog over gehad dat ze bij Turbine blijkbaar niet in staat zijn om zich aan de planning te houden, dat betekent ofwel meer maintenace dan verwacht ofwel dat ze niet kunnen plannen.

Ik zo sowieso liever een langere tijd aangeven en die dan vervroegen (iedereen blij) dan omgekeerd (iedereen baalt).
Duidelijk :)

en die bijbaan, goed idee of wat :P

Ik hoop trouwens vrijdag weer in te loggen, afgelopen dagen allemaal andere dingen gehad savonds.
* vage wil geen 40 uur per week werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gloeiende ben dus mn password vergeten :( ok niks aan de hand password mailer
krijg ook keurig mailtje over password reset maar daar blijft het bij nergens staat een wachtwoord en ik kan dus niet inloggen :( mail gestuurd to be continued

@botoo trek je warme kleding maar aan want de icequeen is returning 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Typerend B12 freepgedrag:

Duik ik met 3 andere creeps (2 greendots en 2 sigs) ED in, springen we naar beneden om de undead te grinden voor dull rocks, staan we ineens tegenover 4 freeps die blijkbaar nie tgemerkt hadden dat er een keep geflipt was.
Aangezien wij met 4 mobs bezig waren konden we niet gelijk aanvallen, maar dat bleek niet nodig want de freeps gingen er met lange passen vandoor . . .
de helden _O-

Aanvankelijk dachten we nog aan een val die ze op konden zetten of dat ze hasst hadden om bij Lumi-droppers te komen, maar nee hoor, ze waren helemaal weg uit ED :')
(gelukkig maar want wij hadden geen healers bij ons :o )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Gisteren niet veel spectaculairs gedaan, mijn men main solo nog wat openstaande quests in MM gedaan... alleen nog wat GT quests staan nu voor hem open.
Daarna mijn Loremaster geloged en weer wat opgeschoten met de scholar... nog 500 punten en dan is hij GM Scholar. Daarna richting North Downs getrokken en een boel quests mbt Orcs gedaan, zodat mijn race-trait eindelijk af is en ik een Travel naar Rivendell heb :). Is hij nu 29 en bijna lvl30... eindelijk want dan krijg ik mn lynx :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een leuk interview op Tweakers: reviews: Lotro: interview met ontwikkelaar Jeffrey Steefel

Mooi dat ze aangeven ook naar de concurrentie te kijken, want dat is hard nodig. Volgens mij staan er wel mooie dingen te gebeuren het komende jaar in LOTRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Thorgrem, ik kan me niet herinneren je eerder in het topic gezien te hebben? Op welke server speel je ? Hoe heet je ingame enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:13:
Thorgrem, ik kan me niet herinneren je eerder in het topic gezien te hebben? Op welke server speel je ? Hoe heet je ingame enzo? :)
Ik ben een weekje of 2 weer opnieuw begonnen.
Ik speel op Laurelin (ik had vernomen dat daar veel Nederlanders en Tweakers zaten) en ben inmiddels een lvl 20 dwarf hunter (ja ik weet het, daar zijn er veel van, maar ik vind het leuk om als hunter te spelen). Mijn naam is Thoranius (als ik het goed heb :) ) en ik zit momenteel bij een Nederlands kingship, maar hoe die heet weet ik niet zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nederlands kinship, die ken ik er 2 (mijn eigen grotendeels nederlandse kinship niet meegeteld):
- Legioen van Eriador
- Het Aeglos Genootschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Volgens mij zag ik je laatst online bij Eriador met Thoranius. :) Hoop tweakers trouwens in die kin ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:16:
Volgens mij zag ik je laatst online bij Eriador met Thoranius. :) Hoop tweakers trouwens in die kin ook.
Dat kan wel kloppen, die naam komt me bekend voor. :)
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat dat het kinship is waar ik in zit.

Wat is eigenlijk het mooiste gebied voor LVL 20? Ik heb de Lone-lands nu wel even gezien (ondanks dat het een gigantisch gebied is)
En hoe krijg ik die quest voor the weathertop, die lijkt me gaaf.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:23:
[...]

Dat kan wel kloppen, die naam komt me bekend voor. :)
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat dat het kinship is waar ik in zit.

Wat is eigenlijk het mooiste gebied voor LVL 20? Ik heb de Lone-lands nu wel even gezien (ondanks dat het een gigantisch gebied is)
En hoe krijg ik die quest voor the weathertop, die lijkt me gaaf.
Vlakbij weather foot zit een kampje waar een man zit waar je die quest kunt krijgen, hiervoor moet je eerst wel wat andere quests bij hem doen. Weathertop moet ik ook nog een keer doen eigenlijk, heb hem al eens gedaan, maar dat was alleen het laatste stukje, ik was zo dom om in te gaan op een fellowship die me smeekten om hen te helpen. Toen bleek dat er nog nauwelijks iets te doen viel.

Ohja: lvl 20, dan kun je ook naar de North downs gaan (hoewel veel quests daar pas vanaf lvl 25 ongeveer zijn). Misschien kun je ook wel wat quests doen in the Shire, daar heb ik zelf eigenlijk nog niets gedaan.

Nog een tipje: met lvl 20 kun je ook bijna de Great Barrows quests gaan doen in de Barrows. De vervloekte Great Barrows... heeft me wel een paar keren gekost voordat ik daar doorheen was ;).

[ Voor 19% gewijzigd door The Flying Dutchman op 30-05-2008 14:37 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:35:
[...]
Nog een tipje: met lvl 20 kun je ook bijna de Great Barrows quests gaan doen in de Barrows. De vervloekte Great Barrows... heeft me wel een paar keren gekost voordat ik daar doorheen was ;).
Ik ben er met mijn oude karakter wel eens geweest, en idd wat een vervloekt gebied is dat.
Ik ben nu bij book 1 chapter 11 en daarvoor moet ik ook nog de Barrow-Downs in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik ben nu lvl 35 en heb het in de volgorde van Bree, Shire, Barrows, Lone-Lands, North-Downs. Ben nu vooral bezig rond Esteldin en ga hierna naar Trollshaws denk ik. En ik dacht dat je met lvl 20 ook wel het eerste boek kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond even Book 1 Chapter 12 gedaan met een kinshipmaat die een vrij hoog lvl had. Hij gaf ook enkele goede tips over het verbeteren van mijn kleding. En het maken van meer winst.
Nu ben ik dat lichtelijk vergeten. Hij vertelde iets over de kleuren van de achtergrondjes van de dingen die droppen enzo.. Weet iemand waar ik dit soort toch wel vrij belangrijke informatie terug kan vinden? Wan financieel gaat het niet echt goed (ook niet echt slecht, maar beter kan altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik zou richting North Downs en Thestlebridge trekken. Minder lastig gebied dan Lone Lands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:19
(jarig!)
je hebt een paar verschillende kleuren als achtergrond bij de items:

grijs, geel, paars, lichtblauw

Hoe meer naar rechts in dit rijtje, hoe beter het item is.
Daarnaast zijn verschillende loot-items geld waard op de Auction Hall. Dat gaat dan vooral om spullen die je kan gebruiken om te craften. En dat staat meestal wel in het tekstvakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maar items die gebruikt worden als ingrediënt kun je dus niet gelijk herkennen?

En hij had het ook over mijn armor, dat dat wel aan wat verbetering toe was. Hoe doe ik dat dan (buiten het verkregen van simpelweg beter spul)? Kan een kleermaker het aanpassen oid?

Zelf ben ik woodworker overigens. Inmiddels sinds gister met de tweede profession quest hiervoor bezig. Tot nu toe verkoop ik alle bogen die ik maak aan de vendor aangezien het op de AH wel niets zal opleveren toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Hurtebise schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:31:
Ik zou richting North Downs en Thestlebridge trekken. Minder lastig gebied dan Lone Lands.
Ik heb al erg veel quests in de Lone Lands achter de rug en ben nu in de North Downs bezig. Lone Lands is voor een groot gedeelte toch lager level dan North Downs.

Over de kleuren: een item met een paars kleurtje kan gebruikt worden voor crafting (dat staat er ook altijd bij), maar er staat meestal niet bij voor welk type crafting. Hier heb ik zelf ook nog wel eens moeite mee, ik bewaar de spullen dan maar omdat ik niet zeker weet of ik ze nog nodig ga hebben later (als mijn crafting verbeterd is). Zo heb ik laatst 6 shards (2 ruby shards en 4 sapphire shards) weggeruild en even later vond ik een eenmalig te gebruiken recept waarvoor ik een ruby shard nodig had :(. Gelukkig vond ik er al heel snel weer eentje, maar die dingen zijn zo zelfzaam... beetje jammer was dat.
Een `bron' voor sapphire shards heb ik ondertussen gevonden (hoewel bron een groot woord is... met geluk haal ik daar misschien één keer in de drie dagen een shard) en ik weet ook een plek waar een ruby shard dropper rondloopt, maar die heb ik nog maar één keer gezien.

Anyway, shards ruil ik niet weer weg (tenzij ik zeker weet dat ik dat type shard niet kan gebruiken).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:06:
Ok maar items die gebruikt worden als ingrediënt kun je dus niet gelijk herkennen?

En hij had het ook over mijn armor, dat dat wel aan wat verbetering toe was. Hoe doe ik dat dan (buiten het verkregen van simpelweg beter spul)? Kan een kleermaker het aanpassen oid?

Zelf ben ik woodworker overigens. Inmiddels sinds gister met de tweede profession quest hiervoor bezig. Tot nu toe verkoop ik alle bogen die ik maak aan de vendor aangezien het op de AH wel niets zal opleveren toch?
Misschien raak je het op AH kwijt als je de prijs slechts een heel klein beetje boven de prijs die je bij de vendor krijgt zet (zeg bijvoorbeeld: bij de vendor krijg je 6 silver, op de AH zet je hem dan voor 8 met een buyout van 10 ofzo). Maar of dit de moeite waard is... de meer zeldzame items kun je wel ver boven de prijs zetten die ze bij een vendor waard zijn. Daarnaast zag ik gisteren wel 50 medium hides weg gaan voor iets van 50 silver ofzo, dus heb ik gisteren maar eens 50 sturdy hides voor 40 silver met een buyout van 100s op de AH gezet, eens kijken of die willen verkopen. Maar ik ben hier zelf dus ook nog een beetje mee aan het experimenteren. Ik vind het in ieder geval lastig inschatten welke prijs je kunt vragen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik zag net dat mijn 50 sturdy hides en mijn fine gondorian greatsword allebei ruim binnen de 24 uur (zolang had ik de items op de auction gezet) voor de buyout price (beiden 100 silverstukken) weg zijn gegaan. Volgende keer kan ik wel iets meer vragen dus (en dat gelijk ook maar gedaan, nog twee sets van 50 sturdy hides op de AH gezet).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een type hides op de AH gezet (50 stuks) onder de prijs waarvoor anderen het er op hadden gezet, nu maar afwachten of het verkoopt. Misschien is dat een goede indicatie, wat anderen er voor vragen en dan er onder gaan zitten.

Zelf heb ik toch geen hides nodig als woordworker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik kijk vaak ook naar prijzen van anderen die ik vaak absurd hoog vind. Een goeie indicatie is naar prijzen van anderen kijken waarbij er ook daadwerkelijk een bod op dat item gedaan is (dan weet je dus dat er spelers bestaan die bereid zijn om die prijs te betalen).

Vaak zet ik, als ik geen idee heb wat iets waard is, een vrij lage prijs (net iets boven vendor prijs) en een hele hoge buyout price (of geen buyout price) zodat er hopelijk flink geboden wordt op het item (en natuurlijk voldoende tijd, meestal 24 uur, zodat genoeg mensen het item zien staan).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Weet iemand of het eigenlijk toegestaan is om met meerdere mensen (en meerdere characters) te spelen op één pc met één spel/cog account? (en hoe zit het dan op meerdere pc's? En tegelijk inloggen?)

Ik kon het niet echt vinden in de EULA (hoewel ik hem niet 100% doorgelezen heb). Het enige wat ik kon vinden is, dat in een internet cafe iedere pc een apparte licentie moet hebben.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je gamecards kopen voor dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Tegelijk inloggen op 1 account gaat niet werken. Daar zou ik best blij mee zijn, kan ik mooi met mn hunter mn captain omhoog levelen op mn 2e pc. Met meerdere mensen 1 account delen moet je lekker zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:11:
Tegelijk inloggen op 1 account gaat niet werken. Daar zou ik best blij mee zijn, kan ik mooi met mn hunter mn captain omhoog levelen op mn 2e pc. Met meerdere mensen 1 account delen moet je lekker zelf weten.
Dat is mooi, eigenlijk vermoedde ik al dat het zo zat, maar ik kon het niet echt terug vinden. Nu alleen nog maar hopen dat mijn vriendin niet al te verslaafd wordt, dan kan ik nooit meer spelen ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke server spelen de meeste gotters trouwens :) niet dat ik strx op de verkeerde server ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Er zitten er behoorlijk wat op Laurelin maar anderen in dit topic weer op andere servers.

Ik zit zelf op Laurelin en het bevalt me prima.

Vandaag weer gelvld naar 36 en afgelopen week ook een paard gekocht. Is toch wel handig en weer net iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Flying Dutchman schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:45:
Ik zag net dat mijn 50 sturdy hides en mijn fine gondorian greatsword allebei ruim binnen de 24 uur (zolang had ik de items op de auction gezet) voor de buyout price (beiden 100 silverstukken) weg zijn gegaan. Volgende keer kan ik wel iets meer vragen dus (en dat gelijk ook maar gedaan, nog twee sets van 50 sturdy hides op de AH gezet).
Vandaag 50 boiled medium leather verkocht voor 237 zilver. Best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:14:
[...]
Een `bron' voor sapphire shards heb ik ondertussen gevonden (hoewel bron een groot woord is... met geluk haal ik daar misschien één keer in de drie dagen een shard)
Een bron.... sapphire shards, ik ken een plekkie waar ik eens in 15min 4 shards had (de dropper verscheen zelfs een keer dubbel)... Is wel al een hele tijd terug, weet dus niet of dit nu nog geldt na book13.
Daarnaast ken ik ook nog wel wat andere plekken voor andere shards (maar die zijn dus idd sporadisch).

50s voor 50 medium hides is best een koopje, ik heb er gisteren 50 (medium) voor 190s verkocht.... lage startprijs en een hoge buyout... Was er zelf ook verbaast over. Kennelijk zijn er mensen die te lui zijn om 50 hides te verzamelen.

Verder vandaag mijn LM van 29 naar 32 getilt. Eindelijk de Lynx waarmee ik kan spelen ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Meh, zo ken ik een plek voor Ruby shards, heb er ondertussen 70 :s ik gooi zo nu gewoon naar de vendor als ik ze tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik ben er eigenlijk pas sinds een paar dagen achter wat een zogenaamde shard dropper is ;). Dus ik weet er ook nog maar twee (en heb nog twee vermoedens), hiervoor had ik er nooit op gelet. Leuk is het wel, geeft toch weer een soort van extra dimensie aan het spel.

Ik krijg alleen niet zo heel mooie recepten voor waeponsmithing, misschien daar ook eens wat beter op letten waar die vaak droppen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Beryl Shards, da's pas kassa kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan dus nog niet inloggen! nog niks gehoord van mijn email die ik heb gestuurd :(
mijn wachtwoord is gereset maar krijg geen (tijdelijk) wachtwoord maar de instructie
om een link in browser te plakken zie er wel een token in staan (in de URL) maar daarmee
kan ik ook niet inloggen :? en als ik die URL in browser plakt reset hij het opnieuw 8)7

is dat systeem brak of doe ik iets fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van een relatie een speciale versie van LotR Online gehad... Volgens de inlays is het de European Collectors Edition, alleen zat er geen ring/armband in, die volgens internet erbij moeten zitten.
Er zit wel een code bij waarop staat 'European Lifetime Membership', de soundtrack CD een gebonden manual, een map, een figurine en de game zelf bij, dus de rest lijkt wel op een normale Collector's Edition. Alles zit ook in een speciale doos die eruit ziet als een boek.
Iemand enig idee welke versie dit precies is?

Ook ben ik na wat video's gezien, niet echt heel geïnteresseerd in het spel, dus wat is zoiets als dit waard? Ik heb verschillende getallen gezien... zoals €187.23 voor een lifetime membership, maar ook €149.99... Dat scheelt nogal wat, dus weet iemand hoe dit precies zit? (er staat niets in de topicstart over lifetime membership).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het is inderdaad de collector's edition. Het membership wat je er mee kan aanschaffen tegen korting (lifetime) zit er nog niet bij. Wat het ding waard is? paar tientjes misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm volgens mij zit het lifetime subscription er wel bij, er staat een serial key op het blaadje.
ik heb nog even verder gezocht op internet, en ik heb dus deze versie:
http://www.pcmedia.nl/cdrom/13651.htm

En blijkbaar klopt het dus ook dat er geen ring/armband in zit (toch weer een andere versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:20:
Hmm volgens mij zit het lifetime subscription er wel bij, er staat een serial key op het blaadje.
ik heb nog even verder gezocht op internet, en ik heb dus deze versie:
http://www.pcmedia.nl/cdrom/13651.htm

En blijkbaar klopt het dus ook dat er geen ring/armband in zit (toch weer een andere versie).
ik meende dat je die ring en of armband opgestuurd kreeg maar dat weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor technische problemen/vragen hebben we Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 01-06-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst een echte troll omgebracht. En wel de mountain troll van de retake weather top quest. Vandaag al 2 keer eerder geprobeerd met een fellowship zonder healer, maar dat was vrij kansloos. Vanavond met wat hoge lvl's erbij en het ging soepeltjes. Alhoewel de spanning er wel een beetje van af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:05:
Vandaag voor het eerst een echte troll omgebracht. En wel de mountain troll van de retake weather top quest. Vandaag al 2 keer eerder geprobeerd met een fellowship zonder healer, maar dat was vrij kansloos. Vanavond met wat hoge lvl's erbij en het ging soepeltjes. Alhoewel de spanning er wel een beetje van af was.
ghehe zonder healer is dat vrij kansloos ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het makkelijk om in de OP neer te zetten welk gebied voor welk lvl zo ongeveer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
:'( Eerste goede run op de Balrog met mn raid groep, gaat op 6.7k de elf dood in 2 klappen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
wij zijn de laatste 6 pogingen als kin doodgegaan na 't cleanen van dat ding links en rechts en dat je daarna in 't midden ergens aan moet draaien. Telkens op dezelfde plek dood

enige pluspunt is dat ik nu wel precies weet wat ik daar moet doen ;)

ik heb de laatste paar keer last van een bsod gehad in de raid, normaal nooit last van. Heb al nieuwe drivers en zo geprobeerd, instellingen op 't laagste gezet... maar ik hield er last van
iemand nog een idee waar 't aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 00:07:
wij zijn de laatste 6 pogingen als kin doodgegaan na 't cleanen van dat ding links en rechts en dat je daarna in 't midden ergens aan moet draaien. Telkens op dezelfde plek dood

enige pluspunt is dat ik nu wel precies weet wat ik daar moet doen ;)

ik heb de laatste paar keer last van een bsod gehad in de raid, normaal nooit last van. Heb al nieuwe drivers en zo geprobeerd, instellingen op 't laagste gezet... maar ik hield er last van
iemand nog een idee waar 't aan kan liggen?
Zou het niet weten. Ik heb wel eens gehad (maar dat was een klein jaartje geleden) dat ik met een fellowship een quest deed (book 1, chapter weet ik niet meer) en dat er op het eind niemand op mij te wachten stond, ik kon de quest dus nergens inleveren (en vervolgens terug geteleporteerd worden), terwijl alle anderen dat wel konden. Ik moest hem dus helemaal overnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:05:
Nou, dat valt wel mee hoor... ik heb m 2x zonder healer gedaan... 1x met mijn burglar... op t goede moment een FSM en allen GGGGGG was voldoende. De andere keer op mijn loremaster, en aangezien deze ook kan healen kwam de tank niet in probs. We hadden er toen (als ik me niet vergis) ook een captain bij, en die kan ook wel healen.
Ik zie zo vaak, NEED healer in de /lff, terwijl dat gewoonweg niet altijd nodig is. Als je je quest rustig aangaat, kom je er vaak zo ook uit.

Mijn LM is inmiddels lvl32, direct ff book4 opgepikt bij Aragorn en de Riddle-Master quest reeks gedaan... naast de mooie hoed wat het me opleverde heb ik aardig wat XP opgedaan door gewoon wat op en neer te rennen. Eindelijk kan hij nu ook rezzen, heb er alleen Shire-sweet leaf voor... maar ach ik ben farmer, een stackje is dus zo gemaakt ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 15:05
MueR schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:32:
:'( Eerste goede run op de Balrog met mn raid groep, gaat op 6.7k de elf dood in 2 klappen :'(
in al m'n keren dat ik de balrog neergehaald heb is dit me nog nooit overkomen. Wel talloze andere wipes; hopewipe op een klote moment, getreuzel bij de lever rooms, minstrel die gezellig van thaurlach een knuffel kreeg, hardnekkige poison debuff die de hunters niet wegkregen etc.

Als je 2 tanks op hem zet bij 15k, beide challenge, fray the edge, engage & challenge of darkness getimed laat doen moet dit geen probleem zijn.

Ben ook weer bezig met m'n hunter, van de week wat vrije tijd en gehad en hij is momenteel 43, beetje aan het rondhuppelen in forochel en daar langzaam aan wat xp aan het verzamelen. Nog een weekje denk ik en dan is hij 47 en dan als vanouds 3 lvl's grinden in Sarnur/GT en wat uru/cd runs doen!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Een van de tanks ging dood op 60k, een van de minstrels op 50k. We hadden geen rezzes meer over en vanaf ruwweg 55k hadden we een hope wipe en geen tokens beschikbaar. Dus al met al dikke veer voor onze enig overblijvende tank, die met 8 dread de balrog tankte, en de overgebleven minstrel, die zowel de elf als de overgebleven 9 raid members (incl hijzelf) kon healen.

Ik heb de titel al, maar ik wil de rest van mijn groep zo graag dat mooie zinnetje bezorgen. Daarbij komt nog de grote wens om eindelijk mn Rift set compleet te maken :/

[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 02-06-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:32:
Aww, dat is balen.. :(

Maar Freelance, waarom grind je de laatste 3 levels? Lijkt me geen donder aan, en met de komst van Forochel heb je een extra highlevel gebied waar nog genoeg quests te doen zijn... Ik ben op 45 begonnen met Forochel, ben nu 47 daar, en het is leuke xp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Freelance schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:56:
. . . Als je 2 tanks op hem zet bij 15k, beide challenge, fray the edge, engage & challenge of darkness getimed laat doen moet dit geen probleem zijn.
Voorheen ging Thaurlach helemaal los op de elf als 'ie op 12K kwam, na de laatste patch is dat generfed zodat 'ie de elf niet in één klap kan pletten maar het blijft ff doorbijten.

Het beste is idd alles uit de kast vanaf 12K, wat ook heel goed werkt is een burg een cj laten doen waar niemand aan meedoet zodat de Balrog extra lang stil moet zitten en de rest damage uit kan delen :).

Vanmorgenvroeg nog een leuk momentje in (een blauw) EM. Eerst een melding in OOC dat er een paar freeps bij Grams rondhingen (slug-campers). Nadat ik mijn BA naar Grams gemapped had waren we uiteindelijk met 4 creeps en er zouden 4 freeps moeten zijn. We zagen we er twee, een huntard en een champ. Huntard was het eerst aan de beurt en die liet natuurlijk z'n 'maatje' champ alleen achter door op de o zo populaire DF knop te drukken :D. Champ probeerde te vluchten natuurlijk maar met hindering shot gaat dat niet snel genoeg en champs hebben geen DF :P.
De andere freeps waren niet te vinden.

Even later was ik met iemand van de tribe wat dwarves aan het grinden toen er een derde van de tribe bijkwam met de melding dat er weer freeps bij grams waren, dus wij mappen weer terug. Nu waren we met een WL8, BA9 en mijn BA5, ook slopen er nog twee 'losse' wargs (R0 en R7) rond :).

BA's vanaf R5 hebben +10 stealth detection dus de 3 burgs waren snel genoeg gespot, hindered shots en flame-arrows en de burgs voelden zich lekker kwetsbaar en begonnen al rap terug te trekken (shattered panic :D) }>
Eerst de minstrel afgemaakt daarna de captain en twee burgs maar de derde kon blijkbaar nog erg hard rennen :P

Waarschijnlijk hadden de B12's gedacht dat ze wat makkelijke greendots konden farmen, 't zal wel een domper geweest zijn voor ze dat er ineens een aantal ranked vets waren :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Blegh, greendot farming :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik kom hier wat onbekende termen tegen, speel ook nog geen MP maar wat betekenen de termen:

WL8, BA9, BA5(R0 en R7) BA's, B12, greendot en grinden enz.

De laatste heb ik wel een idee van, maar het is de eerste MMORPG die ik speel dus sommige termen zijn nog wat vreemd. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
MueR schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:33:
Een van de tanks ging dood op 60k, een van de minstrels op 50k. We hadden geen rezzes meer over en vanaf ruwweg 55k hadden we een hope wipe en geen tokens beschikbaar. Dus al met al dikke veer voor onze enig overblijvende tank, die met 8 dread de balrog tankte, en de overgebleven minstrel, die zowel de elf als de overgebleven 9 raid members (incl hijzelf) kon healen.
Ah dat is altijd naar, alhoewel ik het al niet meer een tijdje gedaan heb zonder de +3 glorfindel hope buff, maar ik kan me nog wel herinneren in de beginfase van het proberen om hem te downen hoe het was om te tanken met zoveel dread. We hebben inderdaad vaak 45 minuten moeten wachten voordat de CD van de hope af was na een wipe.
Voorheen ging Thaurlach helemaal los op de elf als 'ie op 12K kwam, na de laatste patch is dat generfed zodat 'ie de elf niet in één klap kan pletten maar het blijft ff doorbijten.

Het beste is idd alles uit de kast vanaf 12K, wat ook heel goed werkt is een burg een cj laten doen waar niemand aan meedoet zodat de Balrog extra lang stil moet zitten en de rest damage uit kan delen :).
Dat merkte ik inderdaad de laatste keer ook toen ik hem aan het tanken was, ik raakte de aggro totaal niet kwijt in de laatste 12k. Challenge, fray and shield-smash was voldoende om de aggro te houden.

Over het totaal los gaan op 12k; dat trucje van de FSM op 12k werkt idd erg goed. Last Stance (?) cappy buff erover heen etc

edit:
MADG0BLIN schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:25:
Ik kom hier wat onbekende termen tegen, speel ook nog geen MP maar wat betekenen de termen:

WL8, BA9, BA5(R0 en R7) BA's, B12, greendot en grinden enz.

De laatste heb ik wel een idee van, maar het is de eerste MMORPG die ik speel dus sommige termen zijn nog wat vreemd. :Y)
Hoewel ik niet echt veel creep speel is het volgens mij de class + rank, dus WL8: warleader rank 8, BA9: Black arrow rank 9.

Greendot: creepspeler zonder rank (beginnend dus)
Grinden: langdurig omleggen van mobs voor xp/drops/deeds.
Maar Freelance, waarom grind je de laatste 3 levels? Lijkt me geen donder aan, en met de komst van Forochel heb je een extra highlevel gebied waar nog genoeg quests te doen zijn... Ik ben op 45 begonnen met Forochel, ben nu 47 daar, en het is leuke xp. :)
Bij mijn tweede char was forochel er nog niet, en had toch nog reputatie nodig voor m'n main. Ik ben toen dus ook gaan grinden in GT voor m'n rivendell rep.
Bij dit char zal ik waarschijnlijk wel wat meer questen, maar ik doe eigenlijk vrijwel quests die 2/3 lvl's hoger zijn dan mijn eigen lvl dus ik gok dat ik rond lvl 48 mijn questlog een beetje leegraakt met solo quest.
PUG's doe ik niet meer aan, en om m'n kin niet te gaan vervelen met andere fellowship quests (behalve uru/cd) ga ik daarom maar wat grinden, en wellicht ook nog wat fatsoenlijke drops binnenhalen!

[ Voor 32% gewijzigd door Freelance op 02-06-2008 14:58 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
WL = War Leader, BA = Black Arrow. Dit zijn Monster Play classes. Het cijfer geeft hun rank aan (0-15) en hoe hoger de rank, hoe beter de skills.
B12 = Book 12. In dit book is de PvE instance The Delving of Fror uitgekomen, wat een hoop mensen naar de Ettenmoors heeft gelokt die er anders nooit kwamen. Helaas zijn de meesten daarvan enkel geinteresseerd in de armour en doen ze alles (zelfs gatecampen) om hun eigen rank maar omhoog te krijgen.

Een greendot is een beginnende Monster Player. Ze zijn te herkennen aan de groene cirkel rondom hun portret (een Swarm creature). Naar mate je meer Destiny Points investeerd in een MP, wordt hij een Normal (blauwe rand, net als spelers en de meeste creatures) en later Signature (rode rand).

Grinden is iets wat je al aan het doen bent voor je deeds (toch? :P) Constant hetzelfde doodmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Signature status krijg je als MonsterPlayer (Creep) als je al je passive traits hebt 'gekocht' (met DestinyPoints), totaal kost dat ~70K en je hebt voor een aantal ook Rank 3 nodig.
Het zijn wel de kills waar je altijd erg blij mee bent, je hebt het gevoel dat je een 'goede' daad hebt gedaan. Het zijn vaak makkelijke kills ook omdat die greendotfarmers doorgaans geen pvp-skill hebben. Helaasch komt het ook voor dat ervaren spelers GY of Slugs campen :|

(GY=GraveYard, Slugs=plaats vlakbij Grams (Creep-base) waar vooral greendots kleine quests doen om aan DP te komen)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Uit de TS:
Gatecamping en pitcamping

Deze termen zal je, als regelmatige bezoeker van de Ettenmoors, jammer genoeg gaan tegenkomen. Gatecamping betekent niets anders als met een grote groep Freeps danwel Creeps bij net voor de poort van Gramsfoot of Glain Vraig gaan zitten, alles dodend wat naar buiten komt. De ongeschreven regel is om dit te vermijden, blijf weg van elkaars basis. Als mensen niet naar buiten kunnen, is de zone leeg en heb je niks te doen.

Pitcamping is waar mogelijk nog lager dan gatecamping. Vlak voor Gramsfoot liggen de zogenaamde Slugpits. Hier zitten Blood Leeches, welke quest items droppen voor Creeps. Dit is het gebied waar voornamelijk "groentjes" te vinden zijn, aangezien het de eerste quest is die een nieuwe Creep krijgt.

Wanneer je als pitcamper wordt gezien, heb je grote kans dat er plots een stuk of 30 creeps op je af komen rennen. Veel Creep kinships (Tribes) hebben als staande orders om alles te laten vallen waar ze mee bezig zijn en deze camper direct af te maken. Ook heb je goed kans dat je botweg wordt geweigerd in fellowships wanneer je eenmaal bekend staat als vaste pitcamper.

Doe Freeps en Creeps een plezier. Hou PvMP gezellig, ga niet pitcampen of gatecampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl 23 en heb nog niet als creep gespeeld (met een vorig karakter wel, maar erg weinig). Wanneer maak je de afweging om als creep te gaan spelen? Persoonlijk denk ik dat ik nu nog de tijd beter kan steken in het freep karakter. En vroeger had je van die speciale fonteinen waar je kon wisselen om creep te spelen, waar zijn die gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ok, bedankt voor de info. Het is weer wat helderder. Misschien binnenkort ook maar eens beginnen met MP. Had al wel een Warg aangemaakt, maar niet verder mee gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:19:
En vroeger had je van die speciale fonteinen waar je kon wisselen om creep te spelen, waar zijn die gebleven?
Die zijn er niet meer... zijn ook niet nodig, je kunt nu direct vanuit het login scherm je creep starten

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:05:
[...]

Die zijn er niet meer... zijn ook niet nodig, je kunt nu direct vanuit het login scherm je creep starten
Ik had al wel de optie in het login scherm gezien. Waarom hebben ze dat er uit gehaald, was toch wel leuk.

Nog een vraagje, als ik als hunter in een fellowship zit dan nuke ik zoals mijn rol is. Maar behoorlijk vaak komen ze dan achter mij aan in plaats van te vechten met het volk wat wel een beetje handig is in close combat. Is er een manier waarop ik dus niet massaal vijanden naar mij toetrek? (buiten een val zetten enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12-09 15:00
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:36:
[...]

Nog een vraagje, als ik als hunter in een fellowship zit dan nuke ik zoals mijn rol is. Maar behoorlijk vaak komen ze dan achter mij aan in plaats van te vechten met het volk wat wel een beetje handig is in close combat. Is er een manier waarop ik dus niet massaal vijanden naar mij toetrek? (buiten een val zetten enzo)
Paar dingen, zorg dat je de goede skill gebruikt (ken ze niet uit mijn hoofd, wel onder welke toets hij mij zit). Wacht met aanvallen totdat de hoofaanval een paar seconden bezig is. (Ik tel tot 3) Zorg dat je niet alteveel lvls hoger zit dan diegene die de agro moet vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
en wissel ook gewoon af tussen de verschillende slachtoffers, dan bouw je bij allemaal soms wel en soms niet aggro op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12-09 15:00
rik86 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:21:
en wissel ook gewoon af tussen de verschillende slachtoffers, dan bouw je bij allemaal soms wel en soms niet aggro op
Wees daar voorzichtig mee, als je niet oplet trek je agro van iets dat net gestunned is. Ik doe dat liever niet als ik in een drukke omgeving sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

rik86 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:21:
hmm, even een reactie van een guard dan maar:

NEE!!! vooral niet als je maar 1 tank hebt! als je meerdere tegenstanders hebt, zorg dat je allemaal dezelfde als target hebt, de tank heeft het al druk zat om aggro van 1 tegenstander te houden, als er een aantal hunters op zitten te nuken.

Ook AoE aanvallen zijn uit den boze als je slechts 1 guard hebt, het kost de guard dan veel moeite om alles bijeen te houden, helemaal als een aantal skills nog op cooldown zitten.

tips van een tank aan de nukers:
start rustig met normale aanvallen, laat de tank aggro opbouwen, en verhoog dan je dps met sterkere skills. pas als de tegenstander bijna helemaal dood is, mag je alles erop losgooien wat je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
(jarig!)
dat was iets waar ik al een beetje vanuit ging natuurlijk, stunned e.d. nooit aanvallen ;)

en daarnaast, ik ben zelf gewend om als champion te spelen, dan is 't minder erg om wat aggro te pakken, omdat je zelf ook veel klappen kan opvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Champion kan inderdaad goed als offtank fungeren, je moet alleen oppassen. Het aantal idioten in dit spelletje blijft me verbazen. Agro proberen te jatten van een guardian is echt een no-no, al schijnen sommige hunters (huntards in dat geval) het een sport te vinden. Nou doe ik het ook wel eens, maar dat is dan wel in groepen waar iedereen elkaars speelstijl kent.

Gisteravond in Helegrod geweest, daar zag ik 3 Helegrod Armour items droppen van 1 baas. Nog nooit gezien. Twee is doorgaans al uitzonderlijk. Volgens mij hebben ze de droprate flink verhoogd. Na 3 bosses hadden we 1x Minstrel item, 2x Captain item, 1x LM item en 1x Hunter.

[ Voor 27% gewijzigd door MueR op 03-06-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Zo nu en dan speel ik met mijn captain een fellowship quest waarbij mij gevraagd wordt om te tanken, ik merk heel vaak dat dit echt lastig is omdat enemies vaak op de hunters af gaan. Is het echt zo dat je een bepaalde hoeveelheid aggro kunt opbouwen tijdens een gevecht? Zeg bijv. dat ik eerst een halve minuut in mijn eentje een enemy te lijf ga, heb ik dan zoveel agro opgebouwd dat hunters vervolgens lekker hun gang kunnen gaan zonder dat die enemy hen te lijf gaat?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 08:31:
Gisteravond in Helegrod geweest, daar zag ik 3 Helegrod Armour items droppen van 1 baas. Nog nooit gezien. Twee is doorgaans al uitzonderlijk. Volgens mij hebben ze de droprate flink verhoogd. Na 3 bosses hadden we 1x Minstrel item, 2x Captain item, 1x LM item en 1x Hunter.
Over droprate: ik heb de indruk (hoewel ik het niet hard kan maken, heb geen statistieken verzamelt) dat mijn critical chance tijdens het craften veel hoger is. Ipv 1 op 20, haal ik de laatste halve week vaker iets van 1 op 10 critical. In het panel staat echter gewoon 5% kans (ik gebruik daarnaast volgens mij niets dat de critical chance verhoogd).

Ook gisteren tegen problemen opgelopen in de crafting hall in Bree. Binnen een half uur knalde het spel er 2 keer uit bij mij toen ik de crafting hall binnen liep. Hiervoor crashte het spel nooit bij mij. Geen nieuwe drivers ofzo geinstalleerd, dus dat kan het niet zijn. Het enige wat ik kan bedenken is dat door de warmte buiten, mijn hardware niet goed genoeg gekoeld wordt, maar toch lijkt me dat ook wat sterk.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Crit chance met craften misschien ook wel ja. Eergisteren drie pogingen gedaan op de Exquisite Radiant Cloak, 2 crits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Stil momentje op Eldar: geen freep te zien en slechts 4 creeps online dus we besluiten om An maar weer eens te offeren }>

Terwijl ik (met BA5) de quest op ga halen krijg ik lopend op de brug bij Tol ineens een riddle op m'n pet van een lvl47 bugger, buggertje doet verwoede pogingen om damage uit te delen maar slaagt slechts weinig en tegelijkertijd pulled hij aggro van 2 npc's |:(
Onze held doet hips en de npc's resetten. I.p.v. dat 'ie afstand neemt blijft 'ie stealthed naast me staan _O- (nog nooit van 'I See You' gehoord?) en ik knal er een hindered shot en een flame arrow op en de 2 npc bemoeien zich er ook weer mee :)

Buggertje doet een dite op me en begint te rennen, ik verlies hem uit het zicht en de npc's resetten weer. Jammer voor hem zijn de andere creeps gearriveerd (waaronder nog een BA) en we hebben 'm even later weer gevonden. Uit pure wanhoop springt 'ie de helling af en komt in het water gevolgd door 4 creeps. Ons slachtoffer doet een 'Ready and Able', hipsed weer en maakt nogmaals de fout dat de BA's 'm 'gewoon' kunnen zien }>

Aldus eindigde het rondzwerven van deze onfortuinlijke bugger :w

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Gisterenavond is mijn guard lvl 50 geworden (eindelijk). Ook meteen met hem Etten in getrokken. Rank 1 behaald en erg leuke tijd gehad. Freeps gingen erg hard. Alleen, pc zit op tandvlees. Zelfs op low is pvp een diavoorstelling van jewelste. Ondanks dat toch blijven spelen.

Maar hoe zit het met Etten, monsterplay enzo. En die pools in steden, waar je als gewone speler in een andere wereld terechtkomt? Kan iemand me dat even uitleggen hoe dat alles wel of niet samenhangt? Hoe kan je als monster gewoon PVE spelen? Is dat dan monsterplay? Of ben je dan meteen PVP creep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Hurtebise schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:25:

Maar hoe zit het met Etten, monsterplay enzo. En die pools in steden, waar je als gewone speler in een andere wereld terechtkomt? Kan iemand me dat even uitleggen hoe dat alles wel of niet samenhangt? Hoe kan je als monster gewoon PVE spelen? Is dat dan monsterplay? Of ben je dan meteen PVP creep?
Die pools in steden zijn reflectionpools, daarmee kun je instances induiken van een afstand.
Als monster kom je wel direct in monsterplay daarin zit wel wat PvE in, voor quest waarmee je maps en/of DP's kan verdienen. Het gevaar schuilt dan wel dat er freeps opduiken om je neer te sabelen..

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Monsterplay is puur PvP.

De Reflecting Pools die je bedoelt, zijn een gemakkelijke manier om met een groep een instance binnen te gaan. Stel, jij bent in Breetown en een kinmate heeft hulp nodig met een instanced quest in de Old Forest (boek 1 chapter 10 bijvoorbeeld), kan je gewoon naar de reflecting pool toe, ipv eerst naar Tom Bombadil te moeten lopen.

[ Voor 14% gewijzigd door MueR op 03-06-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Creeps hebben vrijwel geen pve en zeker geen pve-only omgeving. Monsterplayers hebben wel een aantal quests waarbij ze uiteindelijk maps voor krijgen maar andere rewards (buiten DP) zijn er niet.

Je kan als creep natuurlijk wel EttenDeep (Delving of Fror) ingaan en daar wat rocks/cash gaan grinden maar meer niet.

Kortom: Ettenmoors==pvp

En lag is een groot probleem in EM, hoe meer spelers er op dat moment zijn, hoe erger het word. Het ergste heb je als je voor de eerste keer bij een massale combat aankomt, dan moet alle gegevens van de daar aanwezige spelers geladen worden (soms freeze je daardoor volledig en word je in de GY wakker :( )

Met de pools in de steden kan je naar sommige instances gaan, afhankelijk wat je fellowship op dat moment doet en ook afhankelijk van de instances die je al gedaan hebt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.