[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.315 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 21:15

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nee Taa, ik was gisteravond op weg naar Rog. We leverden hem zelf in ;). Da's onze vaste avond voor de balrog. Kheb gisteren _eindelijk_ mn shoulder guards gekregen. Een primeur voor onze groep; niet eerst wipen, al had ik het eigenlijk niet verwacht. Een minstrel ging dood nadat ie zomaar het water in liep, verder ging een loremaster 3 keer dood.

Behalve de shoulders en weapon gem dropte ook Wig-feld nog (ook voor het eerst). Jammer genoeg kon ik die niet winnen en wilde de winnaar hem ook niet verkopen :+

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Rfce schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:13:
zo na een tijdje niet gespeelt te hebben, heb ik afgelopen weekend weer lekker ge-LOTRO-nt (lifetime abbo _O_).
Mijn Loremaster is inmiddels van 34 naar 38 gegaan, door heel Evendim af te struinen. Veel solo werk gedaan, want ik wilde er weer f inkomen. Thief takers bane wel in een 4 mans fellow gedaan, en volgensmij is ie makkelijker gemaakt, want vroeger was het met 6 man zelfs nog pittig. Ochjah, hij moet nu aan de overkant van het eiland nog wat quests, en hoop Evendim met lvl40 te verlaten :).

Verder zaterdag veel op mijn hunter gespeelt, samen met een maat van me in het nieuwe gebied Forochel... heel leuk, is me goed bevallen, met 2 lvl43 hunters gestart en we zijn nu beide lvl44... is goed te doen. We hadden zelfs een elite lvl47 mammouth van bijna 10k (met zo'n ventje erop) neer gelegt, lachen man ;).
in forochel is het handig om een quest zo snel mogelijk te doen (kijk bij swift travel in suri kyla welke) je ziet dan 2 swift travels te staan als je daarop gaat staan zie je wat het vereist het te gebruiken.

1 ervan is friend status bij lossoth (dat is vrij lastig vermoed ik voor je zo vroeg) maar de 2e is 1 quest (helemaal in het noordwesten (ongeveer) van de kaart met die swifttravel scheelt het je heel veel tijd om heen en weer te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik ga eens moeten zorgen dat ik Zondag tijd heb. Zaterdag lukt niet echt omdat ik er op zaterdag vroeg uit ben en dus raiden tot middernacht er niet echt in zit. Wig-feld zou ik zelf ook wel willen.
En proficiat op je shoulders Rhy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 21:15

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
We kunnen hier verder. :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.