Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
[ Voor 78% gewijzigd door MueR op 03-06-2008 14:12 ]
Bezig geweest in Evendim, maar wat een rot end zwemmen de hele tijd.
Gister in trollshaws bezig geweest, ook wel een mooi gebied en herkenbare stukjes zoals ford of bruinen.
Volgens mij zijn we 50 minuten tot een uur bezig geweest, maar toen was die wel plat
morgen nog ff de balrog doen...
enige minpuntje was dat mijn pc crashte vlak voordat die dood was, nu heb ik de loot gemist. Voor de rift-gear had ik niet genoeg punten, dus wat dat betreft niet zo erg, maar laatste tijd vaak last van crashes. Net maar ff speedfan geinstalleerd en ik kwam erachter dat mijn GPU 89 graden was, dus ik heb volgens mij gelijk de oorzaak te pakken. Nu nog een oplossing vinden...
Heb mijn pc wat verschoven zodat er meer verse lucht bij kan, SLI uitgegooid en 'm ondergeclockt, dus eens kijken hoe die 't dan houdt...
Wel een leuk gevecht dat laatste. Had niet echt het idee dat we "in control" waren magoed die mordadude is weer tegen de vlakte.
op naar book 14
50 minuten op Thrang? Das best lang vriend, ongeveer 4 keer zo lang als ik er over doe. Dan wordt Roggie nog een feest voor je.rik86 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:29:
Volgens mij zijn we 50 minuten tot een uur bezig geweest, maar toen was die wel plat
morgen nog ff de balrog doen...
Bart Smit.Brian schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:41:
Even een snelle vraag: waar is op dit moment LOTRO het goedkoopst? In de pricewatch staat €20, in de SP staat €15.
Voor 10 euro te koop daar,
Soms lacken wij ook wel wat dps, en dan zijn we in totaal ook 20 minuten bezig, incl adds etc.MueR schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:15:
[...]
50 minuten op Thrang? Das best lang vriend, ongeveer 4 keer zo lang als ik er over doe. Dan wordt Roggie nog een feest voor je.
Laatst ook wat leuks meegemaakt bij Thrang, ik was hem aan het tanken en stond te wachten tot de fumaroles explodeerde, en maar wachten, en maar wachten etc. Waren die dingen bugged, we gebruiken eigenlijk alleen maar de 4 fumarolws dicht bij de trap normaal. Ik thrang naar het einde gekite (minstrel die achter me aan huppelt uiteraard) en de verste fumarole een paar klappen gegeven. Die was niet bugged! Schijnbaar triggerde iets en we konden weer verder met de vaste routine.
Thaurlach doen we tegenwoordig binnen 30/35 minuten, van deuren openen tot loot.
Ik vraag me af welke tactiek jullie gebruiken voor Thrang?, ik heb al zoveel verschillende gezien en gehoord? Onze tactiek is om de laatste wave op te splitsen in 2 groepen., links en rechts. De groep met de meeste mensen (8 normaal) halen de eerste 2 neer. De tweede groep heeft in de tussentijd er 1 neergehaald, en brengt dan de 2de tot 4k health waarna we hem dicht bij de andere groep brengt. Op 1.5/2k stunnen we hem en gaan we verder met alle worms af te maken. Wanneer die dood zijn zetten we twee hunters op de gestunde summoner en laten die tegelijkertijd heartseeker uitvoeren. Boem, dood en geen wormen! In de voorgaande minuut heb ik de aggro gepakt op thrang en wanneer de add dood is haal ik hem naar beneden. Daarna is het tanky-spanky.
(...)
Ik zit in de zelfde kinship als rik86 en was gisteren ook bij het langdurige gevecht met Thrang. Normaal gesproken hebben we geen moeite me Thrang, gaat ook lekker snel neer. Alleen eergisteren (wipe) en gisteren ging het niet bepaald lekker. We gebruiken overigens dezelfde tactiek die jij voorlegt.Freelance schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:33:
[...]
Soms lacken wij ook wel wat dps, en dan zijn we in totaal ook 20 minuten bezig, incl adds etc.
Laatst ook wat leuks meegemaakt bij Thrang, ik was hem aan het tanken en stond te wachten tot de fumaroles explodeerde, en maar wachten, en maar wachten etc. Waren die dingen bugged, we gebruiken eigenlijk alleen maar de 4 fumarolws dicht bij de trap normaal. Ik thrang naar het einde gekite (minstrel die achter me aan huppelt uiteraard) en de verste fumarole een paar klappen gegeven. Die was niet bugged! Schijnbaar triggerde iets en we konden weer verder met de vaste routine.
Thaurlach doen we tegenwoordig binnen 30/35 minuten, van deuren openen tot loot.
Ik vraag me af welke tactiek jullie gebruiken voor Thrang?, ik heb al zoveel verschillende gezien en gehoord? Onze tactiek is om de laatste wave op te splitsen in 2 groepen., links en rechts. De groep met de meeste mensen (8 normaal) halen de eerste 2 neer. De tweede groep heeft in de tussentijd er 1 neergehaald, en brengt dan de 2de tot 4k health waarna we hem dicht bij de andere groep brengt. Op 1.5/2k stunnen we hem en gaan we verder met alle worms af te maken. Wanneer die dood zijn zetten we twee hunters op de gestunde summoner en laten die tegelijkertijd heartseeker uitvoeren. Boem, dood en geen wormen! In de voorgaande minuut heb ik de aggro gepakt op thrang en wanneer de add dood is haal ik hem naar beneden. Daarna is het tanky-spanky.
Eergisteren en gisteren ging alles goed tot het moment dat alleen Thrang er nog was (alle adds dood dus). Dit zou eigenlijk het makkelijkste gedeelte moeten zijn, maar toch ging er steeds wat mis. We hadden maar één tank bij ons, en op de een of andere manier ging deze dood. Resultaat, Thrang naar minstrel. Snel tank rezzen, aggro proberen terug te krijgen, etc. Maar ff later was ie weer dood. Andere mensen proberen dan maar Thrang te tanken maar leidt ook al snel tot de dood. Zoals Rik al zei waren er nog een LM en Minstrel in leven, LM deed Thrang steeds rooten, de rest snel retreaten en terug naar Thrang rennen, wachten tot dread weg was en hope poppen, en toen verder. We waren inderdaad behoorlijk lang bezig, maar volhardend zoals we zij, ging hij toch neer. Ik heb dan eindelijk ook mijn helm op mijn captain. Nu alleen nog de shoulders.
Zoals ik al zei, normaal is Thrang niet echt een probleem, maar wat precies de problemen waren eergisteren/gisteren weet ik niet. Ik vermoed dat het komt dat de tank te dicht bij de fumaroles bleef die ook redelijk wat damage doen als ze ontploffen. En wanneer Thrang daarna zijn AoE damage doet dan gaat er al veel moraal verloren.
Wel jammer Rik dat je pc crashte, maar er was 'gelukkig' geen mooie loot die je hebt gemist, alleen maar vendorloot, behalve de gem dan
Ik vraag me af of het Legioen van Eriador er al succes mee heeft gehad, ze kopieren mn guide klakkeloos namelijk.
Verwijderd
grappig om de kleine verschillen te zien:
die mobs laten we gewoon staan, wanneer we terug komen van zurm zijn ze dood en starten dan het scripted eventFriendly Giant
Kill the monsters surrounding the Giant by pulling them away from him (can be pulled in few pulls, not just all), watch for hot area. When room is clear, make raid going away
Zit hier een bepaalde gedachte achter? Eerder (pre-bk12) kon je de slave van de tweede wave gestunned laten en daarmee een derde wave voorkomen. We maken gewoon de hele 3de wave af en focussen daarna weer op Barz.Barz
During the third and last wave, a Champion or Captain must instantly agro the Slave-Master and lead it to the far back of the cave, where it must be perma-mezzed through the entire final stage of the fight. Kill him when Barz is dead.
Bij een bepaalde emote gaat hij de tweede op de aggro-list aanvallen, we hebben hier een hunter voor die letterlijk op zijn rug zit en helemaal los gaat qua dps. Dus zodat wanneer hij van target switch hij geen minstrel stunned met zijn rockthrowing. Overigens kan de tank de aggro gelijk weer terughalen wanneer hij dit ziet gebeuren met challenge.Zurm
Tank and spank with some waves of monsters coming to make you more happy from fighting. Let MT (MainTank) get enough of aggro to be safe and then just dps Zurm until wave of monsters appear - always kill spawned wave, then return back to Zurm.
Die laten we meestal gewoon staan, als je het goed timed kun je in de zurm-room komen zonder iets te pullen. However, soms pullen we de hele groep mee naar binnen en moeten we toch nog ter plekke neerhakken.Zurm
After you come out from tunnel, turn right and climb/jump over rocks to safe area. From there start pulling and clearing the area. Watch for patrol spawn going to giants area - do not pull those!
We zetten hier ook een champ bij om te clobberen, zodat die nasty buff niet op de MT komt.Zogtark
After first Elder-Drake is dead, handle the other same way. Zogtark is still only tanked. Keep debuffing or you will get in big problems btw.
Kite'n is helemaal niet nodig, hij slaat wel hard, maar het probleem is dat hij alle incoming damage reflecteert en een nasty wound geeft. Als tank je autoattack off, en puur met fray the edge / challenge de aggro houden. Verder een LM op MT voor de wounds en dan maar afwachten. (meestal de tijd om een nieuw biertje te halen voor mij).Narnulabat
Let MT start by tanking Narnulabat - best is to kite him around the platform as he hits very hard. Use anything you can to slow him (tar ftw). Take Seers down one at a time while Darklings are continuously killed. Then take down the boss.
En Thrang, zie 2 posts hierboven!
We doen trouwens de rift boss 1-7 met maar 1 tank (ik) en een champ als OT.
(...)
Hmm, dat is ook wel een mogelijkheid. Mooi, scheelt weer 5 minuten.Freelance schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:21:
die mobs laten we gewoon staan, wanneer we terug komen van zurm zijn ze dood en starten dan het scripted event
Ik heb nare ervaringen met die Slavemaster. Hij gooide een buff op Barz, waardoor deze echt belachelijk hard ging slaan.Zit hier een bepaalde gedachte achter? Eerder (pre-bk12) kon je de slave van de tweede wave gestunned laten en daarmee een derde wave voorkomen. We maken gewoon de hele 3de wave af en focussen daarna weer op Barz.
Tank en minstrel krijgen hier altijd anti-stun voor. Anderen die gestund worden is een gevalletje #care.Bij een bepaalde emote gaat hij de tweede op de aggro-list aanvallen, we hebben hier een hunter voor die letterlijk op zijn rug zit en helemaal los gaat qua dps. Dus zodat wanneer hij van target switch hij geen minstrel stunned met zijn rockthrowing. Overigens kan de tank de aggro gelijk weer terughalen wanneer hij dit ziet gebeuren met challenge.
Ben daar liever alles aan het neermaaien (maar liever de summoners niet) dan dat er iemand in paniek ook nog eens Fruz agroed tijdens het doodmaken van die knakkers.Die laten we meestal gewoon staan, als je het goed timed kun je in de zurm-room komen zonder iets te pullen. However, soms pullen we de hele groep mee naar binnen en moeten we toch nog ter plekke neerhakken.
Die kan ik niet missen op de Seers eigenlijk. Ik heb die graag zo snel mogelijk neer, dus beide hunters en champ zitten op de seers (net als alle anderen)We zetten hier ook een champ bij om te clobberen, zodat die nasty buff niet op de MT komt.
Moet ik nog bijwerken. Kiten doen we al heel lang niet meerKite'n is helemaal niet nodig, hij slaat wel hard, maar het probleem is dat hij alle incoming damage reflecteert en een nasty wound geeft. Als tank je autoattack off, en puur met fray the edge / challenge de aggro houden. Verder een LM op MT voor de wounds en dan maar afwachten. (meestal de tijd om een nieuw biertje te halen voor mij).
Ik zag een gesealde special edition liggen bij de bart smit in rosmalen voor maar 10 euro.
Wat vraag jij dan voor die hides?UlyssesNL schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:15:
Als iemand er behoefte aan heeft.
Ik zag een gesealde special edition liggen bij de bart smit in rosmalen voor maar 10 euro.
Ik zit nooit op het AH, ms toch maar eens aan gaan beginnen.
maartend schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:05:
[...]
Wat vraag jij dan voor die hides?
Ik zit nooit op het AH, ms toch maar eens aan gaan beginnen.
8-4-2=2 /5 stacks=400so, het ging gisteren lekker op de AH. In totaal 8g verdiend. Beide Exquisite Radiant Cloaks verkocht (1x 4g, 1x2g aan een vriend) en 5 stacks Exceptional Hides. Die hides waren echt binnen een kwartier na posten weg
(...)
Verwijderd
ik kan dus nog steeds niet inloggen
wachtwoord reset blijft zich herhalen maar geeft me niet
de mogelijkheid om wachtwoord te kiezen en ook krijg
ik geen wachtwoord
heb online formulier ingevuld maar nog geen reactie behalve dat ze mijn vraag hebben ontvangen (auto reply) word hier wel ff ziek van
miss coldheart wants to enter LOTRO
Verwijderd
Arggh, ik wilde die Exq kopenMueR schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:50:
Zo, het ging gisteren lekker op de AH. In totaal 8g verdiend. Beide Exquisite Radiant Cloaks verkocht (1x 4g, 1x2g aan een vriend) en 5 stacks Exceptional Hides. Die hides waren echt binnen een kwartier na posten weg
Switche ik van LM naar Champ ( want die heeft poen), was ie weg...
Laat even weten als je weer wat hebt.
LM naar 47,5 getild laatste twee dagen. Nog 3 levels en dat zit het erop, niks meer levellen en alle slots vol.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 16:30 ]

Verwijderd
he een zooitje downloads... iemand enig idee wat het is?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 18:51 ]
- Needs op barter items
- FM die niet liep
- log werd niet gelezen
- men liet je zomaar aanleen staan in een gevecht.
Het was niet onvriendelijk, maar niet zo soepel als met mijn KS.
Afijn, gebleven en 5 quests gedaan, dus toch de moeite waard
En mijn way of the hunter volgemaakt. Heb daar de rest van de paginas gevonden.
En halverwege lvl 47 gekomen.
Dus eigenlijk niet slecht.
Eergister een PUG waarmee ik Ivar en The Red Maiden heb gedaan, daarmee ging het perfect, goede regels, FM's die als een trein gingen, mensen die deden wat ze moesten doen. We hadden ze ook zo neer.
Maar dag erna was het weer precies zoals jij beschreef. Meestal stop ik er dan ook maar meteen mee, dan is de kans op een wipe meteen ook 3x zo groot en daar heb ik geen zin in.
Gelukkig speel ik nu met 3 anderen van de kin vrij veel samen en dat gaat lekker, je raakt wat meer op elkaar ingespeeld en iedereen doet zijn eigen taak en je weet wat je aan elkaar hebt.
Nog 23 mobs killen, en mn Captain is 50
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik heb natuurlijk DF, dus ik stop pas op het allerlaatste moment als het op deze manier gaat. Tot nu toe nog niet nodig gehad. Ik denk dat ik mijn DF pas een keer of 20 heb gebruikt in totaal, en ben wel lvl 46MADG0BLIN schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:31:
Maar dag erna was het weer precies zoals jij beschreef. Meestal stop ik er dan ook maar meteen mee, dan is de kans op een wipe meteen ook 3x zo groot en daar heb ik geen zin in.
Het gaat me ook niet om de tijd, maar meer erom hoe alles geneed wordt, en met was slechtere PUG's je bij wat zwaardere mobs grotere kans op wipes hebt. En daar heb ik geen zin in.Moraelyn schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:52:
Ik gebruik de DF nog wel eens als ik in the middle of nowhere zit en geen zin heb om een heel stuk terug te lopen. In een fellowship gebruik ik DF niet, tenzij de rest al dood is en ik geen kans heb om het gevecht te winnen. Ach en het niveau van de PUG, dan duurt het maar een half uur langer toch? 't is maar een spelletje.
Als er van tevoren bepaalde regels zijn afgesproken over wat geneed en gegreed wordt en mensen volgen dat niet dan is ook snel de lol er voor mij af.
[ Voor 10% gewijzigd door MADG0BLIN op 06-06-2008 10:04 ]
Verwijderd
Met name ook omdat ik me realiseerde dat de meeste eindbazen best wel simpel zijn als je weet wat er gebeurt, en iedereen daar een beetje rekening mee houd en de tactieken bespreekt. De meeste chaos is tot nu toe eigenlijk altijd bij mij ontstaan bij de thrashmobs op weg naar de boss, maar meestal zijn die niet moeilijk genoeg om een wipe te veroorzaken, ook niet als je het niet tactisch aanpakt.
En idd, ik had ook last van spelers die alles needen. Toen maar de lootrule op roll/pass gezet, lost het probleem ook op.
Pas geleden op mn (toen 45) burglar Tomb of Elendil gedaan. Zonder healer. En het ging als een trein. Deze PUG (
Eergister Fornost gedaan. Wederom lichtelijk highlevel (48
En toen gister als laatste Fire and Ice gedaan. Niet echt een goede fs met goede spelers, maar ze wilden wel luisteren, dus ook dan is de nazgul best makkelijk. Gewoon tank and spank, hunter op adds en klaar.
Op lvl 48 eerste 8 boeken afgerond overigens. Dan krijg je 13k xp voor a light from the shadow titel. Best leuk.
Ik heb tot nu toe bij elke Fire and Ice de adds genegeerd, puur alles op Nazgul.En toen gister als laatste Fire and Ice gedaan . . . dan is de nazgul best makkelijk. Gewoon tank and spank, hunter op adds en klaar.
Werkt goed
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Over de fellowships: dit vind ik best afwisselend, soms heb je een hele leuke groep en kun je tactieken bespreken enzo. Soms heb je mensen die geen interesse hebben in tactieken (als je voorstel om eerst de zwakke vijanden af te maken, en dan pas te richten op de sterkeren dan reageren ze met: 'oh, whatever, just pick one') of gewoon dom overal op af rennen.
Wat ik ook een beetje vervelend vind is de voice chat, vaak zijn mensen gewoon lastig te verstaan (zeker met het lawaai van al dat geweld om je heen), maar erger nog: omdat ik geen mic heb missen ze alles wat ik probeer te zeggen over het fellowship kanaal

Zelf heb ik gewoon een apparte tab in mijn chatvenster dat alleen fellowship berichten laat zien, die heb ik dan aan staan als ik in een fellowship zit, dat werkt voor mij echt perfect. Zo mis je nooit iets.
The Flying Dutchman
Dat heb ik ook, ik heb er zelfs 3, 1 voor common, 1 voor OOC/Trade en 1 voor kin/FS.The Flying Dutchman schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:00:
Zelf heb ik gewoon een apparte tab in mijn chatvenster dat alleen fellowship berichten laat zien, die heb ik dan aan staan als ik in een fellowship zit, dat werkt voor mij echt perfect. Zo mis je nooit iets.
Tjah PUG's, we hebben het er al vaak over gehad, maar ik ervaar het niet zo slecht zoals de meeste aangeven. Eigenlijk speel ik al vanaf lvl1 voornamelijk met PUG's en dat gaat 9/10x goed. Ik heb inmiddels een lvl50, lvl44, lvl34 en een lvl25 char... ik heb dus al genoeg met PUG's gespeelt.
Gisteren bijv. ook weer met een leuke pug gespeelt.
er werd gevraagt om Brids and Feathers te doen, uiteindelijk hebben we heel north-northdowns gedaan, incl pulling beards (helft moest de followups nog), saving dori, een tig Auroch-quests, een haffel Dire warg quests, wat hillmen quests, én wat draken en wormen quests
Kijk zo ^^ wil je ffkes een quest doen van 10 min, en voordat je het weet speel je de avond met een PUG.
euh...ja
Verwijderd
Ik ben van plan om het ras "man" te gaan spelen omdat je met deze tussen veel meer Classes kan kiezen (lijkt me makkelijker als beginnende noob)
Ik ben benieuwd hoe het spel speelt. Het ziet er allemaal uitstekend uit in elk geval.
Tip; ga op de Laurelin server spelen. Ik kom ook van GW en mij bevalt het daar.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:12:
Ik ben benieuwd hoe het spel speelt. Het ziet er allemaal uitstekend uit in elk geval.
Verwijderd
Tevens zijn er redelijk wat Nederlanders op die server waardoor het wellicht leuker wordt. Helemaal als je bij een Nederlandstalig kinship (guild) gaat.
Nou ga ik direct even de hand in eigen boezem steken, bij ons in de kin wordt op teamspeak ook voornamelijk nederlands gesproken. Mede doordat de engelstalige members niet veel op TS zijn. Maar de regels zijn wel duidelijk: we zijn in internationaal kinship.
[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 06-06-2008 17:12 ]
Dat was ikMueR schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:06:
Ik geloof dat er ergens in dit topic iemand heel snel weg was daar nadat er in de kinchat voornamelijk over ringtones e.d. gepraat werd. Je zit verdorie op een Roleplay server.
Ik heb sindsdien nog geen andere kinships gejoined en dat bevalt mij eigenlijk prima zo.
Op zich heb ik overigens niets tegen kinships, ook niet tegen Nederlands talige kinships. Dat kan zeker handig zijn als je wat minder thuis bent in de Engelse taal.
In ieder kan ik je vertellen dat een kinship joinen niet per definitie het spelplezier bevorderd.
The Flying Dutchman
Ook wat PUG's betreft heb ik vrijwel nooit met slechte spelers gespeeld. Er gaat wel eens iets mis, maar dat ligt meer aan de sterkte van de bossess en de soms ietwat te lage levels van de spelers. Bijna altijd echter wordt adequaat gereageerd en wordt de sterkte van de characters uitgebuit.
Ook de kinships zijn aardig. Ik zit in zeven verschillende, de ene wat groter dan de andere, maar behulpzaam en vriendelijk is iedereen wel.
Ik ben het afgelopen jaar geen spelers tegengekomen die vervelend of alecht speelden. Misschien let ik niet zo goed op, dat kan natuurlijk ook
Erg jammer ook dat ik mijn instance guides op een publiek forum had staan, die hebben ze namelijk gewoon gejat. Stelletje k*tkinderen dat het zijn.
Ik zou hem ook zo gebruiken en als 't een goede guide is er ook wel delen uit gebruiken, maar dan wel vermelden dat 't niet eigen werk is. Aan de andere kant, je zou moeten weten dat het kan gebeuren en ik zou me er ook niet al te druk over maken. Zulke mensen lopen nu eenmaal rond en die trekken zich er ook niet zo veel van aan wat anderen van hen denken.
Ik heb gisteren m'n jeweller op master artisan en master gekregen, nog iets meer dan 1000 craftpuntjes en ik heb er weer een GM bij. 't heeft op zich nog niet zo'n haast, want hij is voorlopig nog niet lvl 45 en zolang die dat niet is, is 't zonde van de single use jeweller recipes, maar toch, nog 2/3 maandjes en ik heb van praktisch alles een GM denk ik, de cook en farmer zullen nog wel 't langste duren
Verwijderd
Nu ben ik sinds kort weer begonnen (ben nu lvl 26), en ben ik ook lid van dit kinship. Van enige kleuter gedrag heb ik eigenlijk nog niets gemerkt. Nu meng ik mij ook niet zoveel in de kinship chat omdat ik het fijner vind om gewoon lekker bezig te zijn. Maar al sik vragen heb zijn ze behulpzaam, en zo nu en dan als het echt nodig is wil een hoog lvl me wel eens helpen. Maar zou je iets meer toe kunnen lichten, ik herken mijzelf er namelijk niet in?MueR schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:31:
Erg jammer ook dat ik mijn instance guides op een publiek forum had staan, die hebben ze namelijk gewoon gejat. Stelletje k*tkinderen dat het zijn.
Volgens mij is dit allang aangepast en staat de bron erbij,MueR schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 01:12:
Het gebruik vind ik niet erg, maar dat ik moeilijk moet gaan doen om gewoon een link naar de bron te krijgen, dat vind ik erg kwalijk.
En k*tkinderen, graag niet iedereen in die kin over 1 kam scheren, vind dat soort gedrag ook nogal lame, maar er zitten ook prima lui in waar je normaal mee kan spelen.
Moet trouwens wel meegeven dat die naam inderdaad nergens over gaat. Vind het prima dat zoiets aangekaart wordt.
[ Voor 10% gewijzigd door MADG0BLIN op 07-06-2008 10:57 ]
En dat was op de Laurein server?MueR schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 23:31:
Zojuist weer het toppunt van volwassenheid gezien. Iemand van, hoe kan het ook anders, het Legioen van Eriador loopt rond met de naam "Geertos Wilderos". Pets heten "MevrVerdonk" en "Fitna"... Nou ticket ik niet snel iemand, maar dit gaat me toch echt te ver.
Zoja, idd ticket aanmaken
Dat heeft me wel moeite gekost anders. Zou niet nodig moeten zijn.MADG0BLIN schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:39:
Volgens mij is dit allang aangepast en staat de bron erbij,
En k*tkinderen, graag niet iedereen in die kin over 1 kam scheren, vind dat soort gedrag ook nogal lame, maar er zitten ook prima lui in waar je normaal mee kan spelen.
Ik scheer mensen niet snel over 1 kam. Ik heb alleen ondertussen al een flink aantal vertoningen van pre-puberaal gedrag gezien van die gasten, dat de toon wel gezet is.
Verwijderd
Kan iemand me vertellen wat de marktprijs van de volgende dingen ongeveer is?
- 84 x Boiled Sturdy Leather
- 48 x Treated Yew
- 44 x Treated Ash
- 39 x Treated Rowan
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Actuele marktprijzen kun je op de AH zelf wel zien.blacktarantulaX schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:48:
Ik wil eindelijk eens actief worden op het AH, en wil als eerst wat rommel van het craften verkopen.
Kan iemand me vertellen wat de marktprijs van de volgende dingen ongeveer is?Bestaat er ook een site waar de actuele marktprijzen van items op staan?
- 84 x Boiled Sturdy Leather
- 48 x Treated Yew
- 44 x Treated Ash
- 39 x Treated Rowan
Al dat hout kun je beter zelf gebruiken om je skills omhoog te krijgen (ik neem aan dat je een woodworker bent). Dat leer dat gaat wel een leuk bedrag opleveren, ik gok zo boven de 400 silver.
Helaas nog altijd mn shoulder guards niet. Misschien volgende keer...
De deelnemers zijn er trots op.
[ Voor 14% gewijzigd door MueR op 08-06-2008 23:39 ]
Ik zag dat Silirien er bij zat. Komt uit mijn KS, heb ik persoonlijk prettige ervaringen mee.
Nog 10 lvl's en ik kan ook aan de slag met wat raids in die buurt.
Gratz! Verder nog wat leuke drops gehad?MueR schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:39:
Zo, na vele pogingen die allen gedoemd waren te mislukken, heeft mijn groep het eindelijk voor elkaar. Thaurlach is doodHet ging eigenlijk vlekkeloos. Alleen bij de laatste 12k gingen er 2 of 3 man dood
Gister ook weer een leuke run gehad, we hadden alleen de locks op Barz.
Zurm tot Thrang ging perfect, op de een of andere wazige manier hadden we een wipe op thrang (wound op minstrel etc). De tweede keer ging hij uiteraard wel neer!
Nou de Balrog, we hadden niet echt de beste class verdeling deze run. Maar 1 guardian (ik) en maar 1 loremaster. Verder een hoop mensen die voor het eerste de Balrog deden. We besloten daarom om een "dry-run" te doen, dus zonder de +3 hope buff van Glorfindel. Eerste poging ging mis toen een minstrel Thaurlach ging knuffelen omdat de leverrooms niet echt lekker liepen.
30 minuten gewacht totdat de CD op de hope weg was en een tweede run, leverrooms gingen goed, everseer ook. 2x pledge zo getimed dat de balefull roar me niks deed en hij zat alweer op 15k!. Toen werd het spannend, alle conjunction resiste, minstrel ging dood en die laatste 8k gingen zo langzaam.. Uiteindelijk wel neer, pfeww, had m'n hart wel in de keel zitten
We hebben de regel dat je op 5/6 rift-pieces moet zitten om te mogen rollen op de shoulders. Wat bleek waren er maar twee die nog niks gewonnen hadden deze run en al 5 pieces hadden, ik en een burglar. De burglar had een roll van 68 en ik van 95! Dus de rift-set eindelijk compleet!
Ik denk dat we 8/9 pogingen nodig hadden voordat Thaurlach neerging, wel telkens met steeds dezelfde spelers op de essentiele classes (lm/tank/minstrel). Ik durf wel te zeggen dat vrijwel alles bij de balrog afhangt van de kwaliteit van de lm's, uiteraards is de healing van de minstrels ook belangrijk maar dat is eigenlijk maar 1 ding wat je in de gaten moet houden, healthbar mt en wanneer mensen terug komen strompelen die health bijvullen (second healer is hier voor).Hoe lang zijn jullie hier ongeveer mee bezig geweest? En vaak opnieuw geprobeert?
Nog 10 lvl's en ik kan ook aan de slag met wat raids in die buurt.Ben benieuwd
[ Voor 15% gewijzigd door Freelance op 09-06-2008 12:25 ]
(...)
Bocha ook al.MueR schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:29:
Yup, er zitten een aantal mensen van Sanctuary in mn groep. Haleabor is mijn Helegrod leader, verder zo uit mn hoofd Silirien en Bochari.
Kan ik er ook bij? Ben bijna lvl 50 (nog 3,5 te gaan) en speel erg graag met hun. We hebben het natuurlijk nog nooit of andere groepen gehad.
2 weapon gems, 1 shoulder gem. Verder een teal ring die bijna net zo goed is als de Etched Beryl Ring (miste +15 op iets, verder identiek).Freelance schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:22:
Gratz! Verder nog wat leuke drops gehad?
Ik baal wel echt goed van die shoulders. Ik ben al maanden bezig voor die dingen, nou ging er iemand mee lopen die al weken niet meer mee is geweest

Kijk maar even op ons forum (http://annonamarth.eu/forum/).maartend schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:37:
Bocha ook al.
Kan ik er ook bij? Ben bijna lvl 50 (nog 3,5 te gaan) en speel erg graag met hun. We hebben het natuurlijk nog nooit of andere groepen gehad.
Je bent Fredric vergeten. (ik dusMueR schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:29:
Yup, er zitten een aantal mensen van Sanctuary in mn groep. Haleabor is mijn Helegrod leader, verder zo uit mn hoofd Silirien en Bochari.
Ik zal tevreden zijn als mijn examens gedaan zijn, dan kan ik eindelijk ook eens 's zondags riften en eens Helegrod zien.
Ik ben toch al tevreden dat het tempo omhoog aan het gaan is.
Mijn excusesSimon Verhoeven schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:59:
[...]
Je bent Fredric vergeten. (ik dus)
Ik zal tevreden zijn als mijn examens gedaan zijn, dan kan ik eindelijk ook eens 's zondags riften en eens Helegrod zien.
Lekker laten liggen die quests. De enige die interessant voor je zijn, zijn de "maak X van beestje Y dood", de rest even onthouden, verder laten liggen. Niet onnodig je questlog volgooien met raid quests. Je gaat ze namelijk toch niet in 1 keer gedaan krijgen. De collect quests zeer waarschijnlijk niet, de "Collect Storvagun's Emblem" etc zeker niet.maartend schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:43:
Ik loop sinds vandaag tegen mijn eerste raids aan die ik moet doen. Gevonden in de MM en Rivendell. Die van MM pikt eik op vlak bij de Stairs in het hoge noorden. Nu zegt me dit weinig, hoe pak ik zo iets aan?
Verwijderd
Dari en Rafe... ah die ken ik wel. Goeie gasten, vooral Dari.MueR schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:39:
Zo, na vele pogingen die allen gedoemd waren te mislukken, heeft mijn groep het eindelijk voor elkaar. Thaurlach is doodHet ging eigenlijk vlekkeloos. Alleen bij de laatste 12k gingen er 2 of 3 man dood
Onze kin heeft Thaulach nog niet kunnen verslaan helaas. 3 avonden, 3 pogingen.
wel is mn LM 49 geworden in Forochel. Leuk gebied trouwens om te solo-en. Lekker rustig en veeel BS droppers.
In de buurt van Thorin's hall zijn volgens mij voldoende quests voor die range (daar speelt mijn vriendin en die is een lvl 15 elf nu), maar ook in andere gebieden zoals Bree, Combe en Staddle kun je vast voldoende leuke quests vinden. Wellicht ook de Shire, maar ik ben niet zo heel erg bekend met dit gebied.Brian schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:59:
Wat is een beetje een goede plek om te questen voor een level 13-15?
The Flying Dutchman
Dari heeft anders niet naar me geluisterd gisteravond. Ik heb 6 keer gezegd de broken chain link niet in te leveren....Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:49:
[...]
Dari en Rafe... ah die ken ik wel. Goeie gasten, vooral Dari.
Combe en Staddle zijn meer van 4-13, aangezien ik daar zo'n beetje alle quests (behalve crafting) heb gedaan. Weet je zeker dat je in de buurt van Thorins Hall wel quests met die level range hebt? Aangezien dat, voor zover ik weet, vergelijkbaar is met Combe/Staddle maar dan voor de Dwarfs in plaats van de Humans.The Flying Dutchman schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:31:
[...]
In de buurt van Thorin's hall zijn volgens mij voldoende quests voor die range (daar speelt mijn vriendin en die is een lvl 15 elf nu), maar ook in andere gebieden zoals Bree, Combe en Staddle kun je vast voldoende leuke quests vinden. Wellicht ook de Shire, maar ik ben niet zo heel erg bekend met dit gebied.
Jij bent Fredric.Simon Verhoeven schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:59:
[...]
Je bent Fredric vergeten. (ik dus)
Lachen, ik ben Erawen.
Wist niet dat er nog een Gotter bij Sanctuary zit
Mjah, ik vermoed dat hoogste level daar in de buurt iets van 15 is. Verder heb je gelijk en is Thorins hall het gebied van dwarfs. Maar een gebied met alleen 13-15 quest is er gewoon niet, waarschijnlijk moet je dan gewoon in de buurt van Bree gaan spelen en ondertussen groeien naar hogere levels. Misschien kun je alvast een paar quests doen in de Forsaken Inn (begin Lone Lands). Maar eigenlijk denk ik dat daar voornamelijk lvl 15 - lvl 20 quests zijn.Brian schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:00:
[...]
Combe en Staddle zijn meer van 4-13, aangezien ik daar zo'n beetje alle quests (behalve crafting) heb gedaan. Weet je zeker dat je in de buurt van Thorins Hall wel quests met die level range hebt? Aangezien dat, voor zover ik weet, vergelijkbaar is met Combe/Staddle maar dan voor de Dwarfs in plaats van de Humans.
Ben je al in de barrows geweest? Dat is volgens mij wel ongeveer lvl 15
[ Voor 4% gewijzigd door The Flying Dutchman op 09-06-2008 18:06 ]
The Flying Dutchman
Verwijderd
Ik ben een dwerg, en het leukste is dan natuurlijk een dwergenhuisje. Maar in hoeverre is dat makkelijk. De dwergenhuisjes staan namelijk in de buurt van Thorins Hall, en dat is eigenlijk een uithoek wat ver van alle andere gebieden is. Is dat heel nadelig?
Nee, dat is precies de bedoeling. Dat de dwergen ver weg wonen van de andere inwoners.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:17:
De dwergenhuisjes staan namelijk in de buurt van Thorins Hall, en dat is eigenlijk een uithoek wat ver van alle andere gebieden is. Is dat heel nadelig?
Over die huisjes: ik ben zelf niet zot van de dwarf housing, het is nogal aan de erg donkere kant dus aan je tuin heb je niet veel.
Zelf heb ik een hobbit hole (chalk road 3) en die vind ik wel goed. Je hebt een mooi uitzicht en leuke sfeer. Het enigste dat wat minder is is dat de hobbit huizen niet echt in de hobbit style zijn.
Maar dat kan nog komen.
Verwijderd
Ik had laatst een interview gelezen waarin stond dat ze wel wat meer aandacht aan housing wouden besteden zodat het wat levendiger werd in de wijken en dat het ook een echte meerwaarde had. Ik ben benieuwd, op zich zouden ze er wat heel leuks van kunnen maken. Ik denk dat de huidige vorm dan ook meer een probeersel is.Simon Verhoeven schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:42:
Maartend, ik heb me vandaag pas geregistreerd. (zit al een paar jaar te lurken op tweakers)
Over die huisjes: ik ben zelf niet zot van de dwarf housing, het is nogal aan de erg donkere kant dus aan je tuin heb je niet veel.
Zelf heb ik een hobbit hole (chalk road 3) en die vind ik wel goed. Je hebt een mooi uitzicht en leuke sfeer. Het enigste dat wat minder is is dat de hobbit huizen niet echt in de hobbit style zijn.
Maar dat kan nog komen.
Inmiddels 6 attempts gedaan met 35% kans en warempel 1 crit, niet om vrolijk van te worden
En die ene was voor een kinmate en kon ik dus niet verzilveren op de AH.
Misschien moet ik maar een scam opzetten want ik ben nu wel door mn geld heen
Iemand nog tips
Heb je toevallig van die travel of guide skills?vage schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:41:
eindelijk is het dan gelukt GM weaponsmithniet alleen het minen kost uren, ook al dat irri smelten, refinen etc... magoed ik was/ben klaar voor de mooie crits.
Inmiddels 6 attempts gedaan met 35% kans en warempel 1 crit, niet om vrolijk van te worden
Iemand nog tips?
Dan kun je een taxi-dienst opzetten tussen de verschillende gebieden.
Zo ben ik laatst een dag bezig geweest om 450 rich iron ore te minen... daarna nog een uur om alles te smelten, refinen en er wapens van te makenvage schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:41:
eindelijk is het dan gelukt GM weaponsmithniet alleen het minen kost uren, ook al dat irri smelten, refinen etc... magoed ik was/ben klaar voor de mooie crits.
Iemand nog tips?
The Flying Dutchman
nu is de launcher alleen bezig met "update programs" en die downloaden echt tergend langzaam... 30-60KB/sec terwijl mn verbinding 2.5MB/sec haalt... iemand een tip zodat ik hier niet op hoef te wachten maar gewoon met normale snelheid alle updates binnen kan hengelen?
Kijk in de startpost van dit topic, daar staan alle standalone updates (Books heten die in LOTRO).h_fabrikant schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:12:
ik ben lotro aan het uitproberen, net een account aangemaakt en geactiveerd met een gratis 3day trial die ik vorige jaar ergens gekregen had...
nu is de launcher alleen bezig met "update programs" en die downloaden echt tergend langzaam... 30-60KB/sec terwijl mn verbinding 2.5MB/sec haalt... iemand een tip zodat ik hier niet op hoef te wachten maar gewoon met normale snelheid alle updates binnen kan hengelen?
Je moet book9 t/m 13 downloaden en installeren. Download bijv. book11 full en vervolgens 12 en 13.
euh...ja
ja, zoiets las ik net... ik heb een client gedownload, maar heb eigenlijk geen idee tot welk book hier al in verwerkt zit...Rfce schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:29:
[...]
Kijk in de startpost van dit topic, daar staan alle standalone updates (Books heten die in LOTRO).
Je moet book9 t/m 13 downloaden en installeren. Download bijv. book11 full en vervolgens 12 en 13.
sterker nog ik zit nu te twijfelen of ik de US client niet perongeluk gedownload heb...
[ Voor 9% gewijzigd door h_fabrikant op 10-06-2008 21:18 ]
Als je een account aanmaakt op een US server dan is hij later niet te transferen naar een Europa server. Daar moet je wel mee oppassenh_fabrikant schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:45:
[...]
ja, zoiets las ik net... ik heb een client gedownload, maar heb eigenlijk geen idee tot welk book hier al in verwerkt zit...
sterker nog ik zit nu te twijfelen of ik de US client niet perongeluk gedownload heb...
Dat probleem had ik met mijn trail namelijk..
Gisteravond bezig geweest met de instance Tomb of Elendil. Ging prima totdat we bij Nornagol kwamen. We hadden hem op 5k morale, en ineens staat alles stil. In het begin dacht ik nog dat dit misschien zo hoorde, is ineens mijn verbinding weg.
Modem gereboot, pc gereboot, niets noppes. PC maar uitgezet was inmiddels al kwart over 12, maar toen ik vanochtend ff snel keek gelukkig quest wel gehaald. Baalde er behoorlijk van, eerste keer dat dat gebeurt.
Dan heb je nog erg geluk gehad, mijn eerste poging ooit op mijn main, ging ook zeer goed. We waren aanbeland in de grot (dus 3 mobjes voor Nornagol), waar mijn verbinding eruit vloog. Aaarch. Kwam er niet meer in. De dag erna gelogd, en helaas, quest niet gehaalt. Ik vond het ook mega sneu, niet alleen voor mij maar ook voor de pug die opeens onaangekondigt iemand miste.MADG0BLIN schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:34:
[...]
We hadden hem op 5k morale, en ineens staat alles stil. In het begin dacht ik nog dat dit misschien zo hoorde, is ineens mijn verbinding weg.
!!Tip voor degene wat hem ooit nog moet doen, trek die turtle het water in, daar is hij more vurnable.
Gisteren btw op mijn Hunter met mijn vaste hunter-partner verder in Forochel gehunt. Ging erg lekker. Het gebied is gelukkig niet meer zo crowded als een paar weken terug. Tijdens het questen opeens een beryl-shard dropper die langs liep... 20 sec later lag deze op zijn gat :-). Aan het eind van de avond hadden we naast een hoop XP, een shard en quests ook nog 3 Kilpa-kita-thropys en 2 Frost-antler-thropys.
euh...ja
Was ook erg blij vanochtend.Rfce schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:25:
[...]
Dan heb je nog erg geluk gehad, mijn eerste poging ooit op mijn main, ging ook zeer goed. We waren aanbeland in de grot (dus 3 mobjes voor Nornagol), waar mijn verbinding eruit vloog. Aaarch. Kwam er niet meer in. De dag erna gelogd, en helaas, quest niet gehaalt. Ik vond het ook mega sneu, niet alleen voor mij maar ook voor de pug die opeens onaangekondigt iemand miste.
!!Tip voor degene wat hem ooit nog moet doen, trek die turtle het water in, daar is hij more vurnable.
Volgens mij heb er 2 verkocht aan de vendor, zag er niet uit op m'n dwarf guardian..MueR schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:47:
He verdorie, de tokens droppen niet meer. Dat was een fijne manier om geld te verdienen. Vooral de Exquisite Short-sleeved Dresses gingen voor veel (makkelijk 4 a 5 goud) weg.
(...)
Wel aan een paar geraakt, maar niets bijzonders (wat eten) buiten 1 keer een beryl shard.
Ik dacht dus ook dat het de 17e was. Nu snap ik ook waarom in elke PUG de afgelopen dagen iedereen plots op Need ramde.MueR schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:12:
Codemasters had wel even duidelijk mogen aangeven dat de tokens tot de 10e zouden droppen. Kondigen overal de 17e aan, maar op die dag gaan de barter NPCs wegFijne communicatie weer.
Ik baal dus.
Hoeveel heb jij er nog?
Mail me anders even ingame; Erawen
Mischien kunnen we wat ruilen.
Ik haal geen comlete boxen meer, vandaar mijn aanbodMueR schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:33:
Ik heb nog 5 tokens, das 1 box. De meeste items heb ik wel, ik wilde alleen nog wel wat van die Exquisite Dresses vinden
Ik vermoed echter dat CM gewoon vergeten was om Turbine even de verloopdatum aan te laten passen, aangezien wij later begonnen zijn met deze spullen.
[ Voor 45% gewijzigd door MueR op 11-06-2008 14:34 ]
Dit topic is gesloten.