Oke, aanbod ingetrokkenMueR schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:33:
Vanaf donderdag gaan ze weer droppen. Was een vergissing. Ze droppen dan nog tot zondagnacht.
Ik vermoed echter dat CM gewoon vergeten was om Turbine even de verloopdatum aan te laten passen, aangezien wij later begonnen zijn met deze spullen.
Kunnen ze wel over gedragen worden? Volgens worden ze bound zodra je ze oppakt.
Jee, nu je het zegt, das waar.MADG0BLIN schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:58:
[...]
Kunnen ze wel over gedragen worden? Volgens worden ze bound zodra je ze oppakt.
Daarom
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
He Thorgrem, volgens mij heb ik (Halendur, lvl 32 captain) gisteravond samen met jou een quest gedaan (Half Orc Schemer)? Zoja, dan is het de eerste keer dat ik (bewust) een andere Gotter tegengekomen ben
.
[ Voor 6% gewijzigd door The Flying Dutchman op 11-06-2008 15:23 ]
The Flying Dutchman
Verwijderd
Ik heb gisteren voor het eerst LOTRO gespeeld. Het spel wat ik heb isLord Of The Rings Online - Shadows Of Angmar Limited Edition.(spel van €300) Ik weet dat je daar exclusieve ingame items moet krijgen. Ik heb de volgende dingen gekregen.
1. Cloak of useful thought
2. Cloak of Peace-Keeper.
Er staat ook dat ik via www.lotro-europe/collectorsitems de volgende items moet/kan krijgen.
1. Hint Booklet
2. Leather Wrist band.
Echter ik kan niet op de site komen en ingame zie ik ze niet bij mijn items
Misschien moet ik nog meer ingame krijgen waar ik niets van afweet. Heeft iemand enig idee welke coole ingame items in nog tegoed hebt ?
Er staat ook dat ik via www.lotro-europe/collectorsitems de volgende items moet/kan krijgen.
1. Hint Booklet
2. Leather Wrist band.
Misschien moet ik nog meer ingame krijgen waar ik niets van afweet. Heeft iemand enig idee welke coole ingame items in nog tegoed hebt ?
Dat zijn volgens mij fysieke items. Niet ingame.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:45:
Ik heb gisteren voor het eerst LOTRO gespeeld. Het spel wat ik heb isLord Of The Rings Online - Shadows Of Angmar Limited Edition.(spel van €300) Ik weet dat je daar exclusieve ingame items moet krijgen. Ik heb de volgende dingen gekregen.
1. Hint Booklet
2. Leather Wrist band.
Die zitten niet in de doos. Dat is destijds fout gegaan. De hint booklet kon je later downloaden. Die pagina is nu niet meer beschikbaar. Ook andere pagina's mbt deze collector's items werken hier niet. Zoek maar eens op het lotro europe forum naar leather wristband en je vind genoeg posts voor meer info.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:45:
1. Hint Booklet
2. Leather Wrist band.
Cloak of Peace-Keeper is ingame, (geeft +2 IC moral regen)... rest ken ik nietMADG0BLIN schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:52:
[...]
Dat zijn volgens mij fysieke items. Niet ingame.Zouden dus in de doos moeten zitten.
euh...ja
Verwijderd
Ik ben gisteravond wel even online geweest in het noordelijke gebied (dwergen stad/dorp) van de North-Downs. Maar ik kan me niet herinneren dat ik samen met iemand een quest heb gedaan. Er zijn natuurlijk wel veel mensen waarvan de naam begint met Thor en wat dus redelijk op elkaar lijkt.The Flying Dutchman schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:10:
He Thorgrem, volgens mij heb ik (Halendur, lvl 32 captain) gisteravond samen met jou een quest gedaan (Half Orc Schemer)? Zoja, dan is het de eerste keer dat ik (bewust) een andere Gotter tegengekomen ben.
Dat klopt. Ik had het over die andere 2 items. Ik dacht dat die niet ingame waren.Rfce schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:03:
[...]
Cloak of Peace-Keeper is ingame, (geeft +2 IC moral regen)... rest ken ik niet
Er is trouwens wel een switch die je ingame kan draaien zodat je items kan terughalen.
Iets van /recover of iets in die geest. Zal eens navragen, zag het laatst nog langskomen.
volgensmij is dan /reclaim en die kun je 1x in de 2 weken gebruiken
euh...ja
Jep, dat zou hem inderdaad wel eens kunnen zijn.Rfce schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:18:
volgensmij is dan /reclaim en die kun je 1x in de 2 weken gebruiken
Hmm, ok. Ik zou zweren dat ik met iemand had gespeeld met jouw naam. Maar misschien ben ik aan het hallucineren geweestVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:30:
[...]
Ik ben gisteravond wel even online geweest in het noordelijke gebied (dwergen stad/dorp) van de North-Downs. Maar ik kan me niet herinneren dat ik samen met iemand een quest heb gedaan. Er zijn natuurlijk wel veel mensen waarvan de naam begint met Thor en wat dus redelijk op elkaar lijkt.Maar gister was ik het niet iig.
The Flying Dutchman
Verwijderd
Ik heb inmiddels genoeg geld voor een huisje (als de auctions verkopen, maar ik neem aan van wel).
Ik ben nu lvl 28 (bijna 29) en een dwerg. Mij leek het het leuks om een huisje bij de dwergen te nemen, maar dit is nogal een uithoek waardoor het mij lastig lijkt. Hoe hebben jullie dat gedaan? (overduidelijk zijn de mensen huizen het beste gelegen).
Ik had begrepen dat je zo'n mensenhuis ook kunt inrichten als een dwergenhuis. Ik heb daar al een theme voor gekocht. En hoe zie ik voordat ik een huis koop of het een leuke buurt is?
Ik ben nu lvl 28 (bijna 29) en een dwerg. Mij leek het het leuks om een huisje bij de dwergen te nemen, maar dit is nogal een uithoek waardoor het mij lastig lijkt. Hoe hebben jullie dat gedaan? (overduidelijk zijn de mensen huizen het beste gelegen).
Ik had begrepen dat je zo'n mensenhuis ook kunt inrichten als een dwergenhuis. Ik heb daar al een theme voor gekocht. En hoe zie ik voordat ik een huis koop of het een leuke buurt is?
Verwijderd
The Flying Dutchman schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:43:
[...]
Hmm, ok. Ik zou zweren dat ik met iemand had gespeeld met jouw naam. Maar misschien ben ik aan het hallucineren geweest.
Verwijderd
Het lijkt misschien een uithoek, maar vlakbij de dwergen zit de swift travel o.a. naar Bree. Dus volgens mij is die juist ideaal. Moet wel zeggen dat de huizen van de dwergen nogal donker en saai zijn in die grote grot. Ga je voor gemak, dan is de dwergen een prima keus. Wil je meer een mooie omgeving voor je huis dan raad ik je de andere plaatsen aan. Je kan overigens de buurt al verkennen voordat je een huis koopt. Gewoon 1 van de buurten selecteren uit de lijst als je aan de poort staat en je kan naar binnen om rond te kijken.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:47:
Ik heb inmiddels genoeg geld voor een huisje (als de auctions verkopen, maar ik neem aan van wel).
Als Hobbit heb ik juist een Dwerg huis gekocht. Nu kan ik porten naar Thorin voor mijn weaponcraft.
Porten naar the Shire kon ik al.
M.i. is het juist handig een huis te kopen waar je nog geen port naartoe hebt (tenzij je een hunter taxi bent.
En aangezien mij kinhuis in Bree zit, ben ik overal in mum van tijd
M.i. is het juist handig een huis te kopen waar je nog geen port naartoe hebt (tenzij je een hunter taxi bent.
Verwijderd
Ik ben een Hunter en kan makkelijk teleporteren naar verschillende gebieden ja.vage schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:12:
Als Hobbit heb ik juist een Dwerg huis gekocht. Nu kan ik porten naar Thorin voor mijn weaponcraft.
Maar kan ik dan ook mensen meenemen? Ik dacht dat het enkel voor mijzelf was.
Ik heb ook zo'n functie van desperate flight, wat daar het nut van is snap ik niet zo. Als je doodgaat kom je toch ook automatisch op het kerkhof uit....
Joy@bugs en GM's 
Gisteren Balrog weer eens gedaan (nu met m'n hunter die zelfs de Rog even moest tanken, maar daar over later
) en weer een prachtstaaltje van onwillendheid/onmacht van de GM's meegemaakt.
Balrog gaat neer en iedereen is weer eens combat-locked en we konden de loot nie tuit de chest nemen. Leader geeft lead door aan iemand anders, logged uit/in om uit combat te komen en krijgt leader terug.
Helaas kan er nog steeds niet geloot worden (3 teals
), de body van de Balrog wel en iemand heeft iig de quest reward.
Ticket aangemaakt, bokkige GM, doorgevraagd naar een supervisor, +GM komt en na een lang verhaal legt hij uit dat we een ticket aan hadden moeten maken toe we combat-locked waren en niet zelf een oplossing moesten zoeken, en tevens dat hij door de policy gebonden was en niet mocht helpen.
Volgende stap is een mail naar codemasters om daar een oplossing te vragen en een 'fraai' topic te openen op he tcodemaster EU forum.
Ik verwacht veel tickets van veel mensen die allemaal combat-locked raken. Het is imho te gek voor woorden dat deze bug nog steeds voorkomt (is er al meer dan een jaar) en dat een +GM niet eens met een oplossing kan/mag komen.
't Is dat andere games ook veel (meer?) bugs hebben anders was ik overgestapt naar AoC ofzo.
Gisteren Balrog weer eens gedaan (nu met m'n hunter die zelfs de Rog even moest tanken, maar daar over later
Balrog gaat neer en iedereen is weer eens combat-locked en we konden de loot nie tuit de chest nemen. Leader geeft lead door aan iemand anders, logged uit/in om uit combat te komen en krijgt leader terug.
Helaas kan er nog steeds niet geloot worden (3 teals
Ticket aangemaakt, bokkige GM, doorgevraagd naar een supervisor, +GM komt en na een lang verhaal legt hij uit dat we een ticket aan hadden moeten maken toe we combat-locked waren en niet zelf een oplossing moesten zoeken, en tevens dat hij door de policy gebonden was en niet mocht helpen.
Volgende stap is een mail naar codemasters om daar een oplossing te vragen en een 'fraai' topic te openen op he tcodemaster EU forum.
Ik verwacht veel tickets van veel mensen die allemaal combat-locked raken. Het is imho te gek voor woorden dat deze bug nog steeds voorkomt (is er al meer dan een jaar) en dat een +GM niet eens met een oplossing kan/mag komen.
't Is dat andere games ook veel (meer?) bugs hebben anders was ik overgestapt naar AoC ofzo.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Captain is 50 sinds paar dagen, nu ff LM lvlen, lvl30 nu
LM is eigenlijk leuker dan een Captain
LM is eigenlijk leuker dan een Captain
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Mijn burglar is gister ook 50 geworden. Wel een hele leuke class om te spelen overigens. 
Ik blijf alleen wel heel erg endgame missen... Mijn kin raid altijd op vrijdag de rift, maar dan kan ik nooit. Verder doen we wel eens in de twee dagen, annuminas, dat is wel erg leuk, maar toch een beetje magertjes voor endgame.
Mn burglar is dan nu 50, en dan zit ik toch wel een beetje van: 'ok, leuk... En nu?' traits grinden is saai en hersenloos, en beetje jammer van je tijd als je toch niet heel veel endgame doet...
Zit nu bij boek12.3, dus daar ga ik nog mee bezig, maar als je daar geen fellowship voor kunt vinden is er ook niet heel veel te doen...
Mn gear is ook al zowat af. De dagger of Keria nog, en Elronds cloak (2%evade ftw). Dan nog de rank3 leggings (nog 800 renown), en riftboots, en dan heb ik wat ik wil.
Beetje jammer dat het zo snel gaat eigenlijk...
Ik ben nu rank 2.5 ongeveer, en PvP zie ik echt de lol niet van in. Je gaat in een raid, waar je bij de brug bij Tol gaat staan, en wachten tot er een paar creeps op je inchargen, die je stunt, zodat ze binnen 2 sec gezergt zijn, zo grind je een beetje je renown bij elkaar. En je mag niet verder doorlopen, want dan is het GYcamping, wat uit den boze is, maar bridgecampen, wat hetzelfde is maar dan 100 meter verder, is heel normaal...
Gister hadden we 3/5 keeps, maar dan mochten we er ook niet meer overnemen, omdat het dan helemaal voor de creeps hopeloos zou zijn, zodat ze zouden gaan loggen...
Eigenlijk is het enige wat ik nog kan proberen is solo, maar dat ga ik maar is niet doen denk ik. PvE ben ik niet echt slecht met mn burg, maar PvP zuig ik gruwelijk in. Zelfs op mn burg (de class die niet dood te krijgen is) ga ik nog redelijk vaak dood... Dus dat is ook weer een beetje jammer...
Ik blijf alleen wel heel erg endgame missen... Mijn kin raid altijd op vrijdag de rift, maar dan kan ik nooit. Verder doen we wel eens in de twee dagen, annuminas, dat is wel erg leuk, maar toch een beetje magertjes voor endgame.
Mn burglar is dan nu 50, en dan zit ik toch wel een beetje van: 'ok, leuk... En nu?' traits grinden is saai en hersenloos, en beetje jammer van je tijd als je toch niet heel veel endgame doet...
Zit nu bij boek12.3, dus daar ga ik nog mee bezig, maar als je daar geen fellowship voor kunt vinden is er ook niet heel veel te doen...
Mn gear is ook al zowat af. De dagger of Keria nog, en Elronds cloak (2%evade ftw). Dan nog de rank3 leggings (nog 800 renown), en riftboots, en dan heb ik wat ik wil.
Beetje jammer dat het zo snel gaat eigenlijk...
Ik ben nu rank 2.5 ongeveer, en PvP zie ik echt de lol niet van in. Je gaat in een raid, waar je bij de brug bij Tol gaat staan, en wachten tot er een paar creeps op je inchargen, die je stunt, zodat ze binnen 2 sec gezergt zijn, zo grind je een beetje je renown bij elkaar. En je mag niet verder doorlopen, want dan is het GYcamping, wat uit den boze is, maar bridgecampen, wat hetzelfde is maar dan 100 meter verder, is heel normaal...
Gister hadden we 3/5 keeps, maar dan mochten we er ook niet meer overnemen, omdat het dan helemaal voor de creeps hopeloos zou zijn, zodat ze zouden gaan loggen...
Eigenlijk is het enige wat ik nog kan proberen is solo, maar dat ga ik maar is niet doen denk ik. PvE ben ik niet echt slecht met mn burg, maar PvP zuig ik gruwelijk in. Zelfs op mn burg (de class die niet dood te krijgen is) ga ik nog redelijk vaak dood... Dus dat is ook weer een beetje jammer...
Verwijderd
Dat PvP (PvMP) gedeelte moeten ze idd eens gaan aanpakken.
Wat natuurlijk leuk is als je char lvl 50 gehaald heeft is om een ander char aan te maken van een ander ras en class.
En dit jaar nog zal Moria denk ik wel uitkomen, en dan is er weer genoeg te doen voor de lvl 50 mensen. In ieder geval voor een tijdje.
Wat natuurlijk leuk is als je char lvl 50 gehaald heeft is om een ander char aan te maken van een ander ras en class.
En dit jaar nog zal Moria denk ik wel uitkomen, en dan is er weer genoeg te doen voor de lvl 50 mensen. In ieder geval voor een tijdje.
Hiermee kan je dus voorkomen dat je doodgaat en dat scheelt dread en reparatie kosten.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:21:
[...]
Ik heb ook zo'n functie van desperate flight, wat daar het nut van is snap ik niet zo. Als je doodgaat kom je toch ook automatisch op het kerkhof uit....
We do what we must because we can.
Verwijderd
Het pvp gedeelte is zowieso veel leuker als creep zijndeVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:01:
Wat keeps betreft, als je er 5 kan pakken, gewoon doen. De smoes van... we pakken er maar 3 van de 5 , zodat we en stones kunnen farmen (in de instance), en creeps kunnen farmen is een ***smoes. Omdat ze weten dat bij het pakken van een keep dichtbij creep base de kans op doodgaan groot is, en dus ook het verliezen van stars groot is.
Mijn advies, maak een reaver, en bekijk de gezichten van de hunters ,nadat je met 5 andere reavers dmv charge de hele frontlinie voorbij bent gestormt, wanneer ze binnen 3 seconden op hun gat liggen
Ik mis Bosszah ook
Was zo'n leuk doelwit..
Verwijderd
Muahahahaha ik heb nog altijd vele malen meer kills dan deaths dusssssss
Ik denk dat ik rank9 was geweest nu, als ik niet was gestopt, zat namelijk nog maar 2K van rank 8 of bij het cancellen.
Maintenance today, servers are currently offline.12-Jun-2008
Maintenance extended.
Due to some additional work that needs to be performed, we will be extending today's scheduled maintenance window by one hour. We apologise for this extended outage and will get the servers back online as soon as possible. Thank you for your patience.
Maintenance extended.
Due to some additional work that needs to be performed, we will be extending today's scheduled maintenance window by one hour. We apologise for this extended outage and will get the servers back online as soon as possible. Thank you for your patience.

verrassend dat 't uitloopt 
ik zag gisteren op eldar een creep rondlopen met 3,5 ster, een warg die zodra d'r 1x op hem geschoten werd zo snel mogelijk wegrende...
Verder valt 't PvP mij ook een beetje tegen, ze zouden het coordineren van meerdere raids tegelijkertijd mogelijk moeten gaan maken, krijg je veel meer tacktiek
Daarnaast 't veroveren van keeps moeten gaan belonen en de respawn punten logischer neer gooien, zodat er een stuk lastiger gecampt bij kan worden. Desnoods de huidige laten liggen en 1 in de basiskamp, waarbij je kan kiezen waar je respawnt, heeft campen een stuk minder zin. Geef de basiskampen dan ook 2-4 uitgangen, zodat die ook niet gecampt kunnen worden en laat de aanwezigheid van ranger/troll afhangen van de verhouding creep:freep, rank5+ only en gratis.
Zou een aantal problemen weghalen volgens mij
ik zag gisteren op eldar een creep rondlopen met 3,5 ster, een warg die zodra d'r 1x op hem geschoten werd zo snel mogelijk wegrende...
Verder valt 't PvP mij ook een beetje tegen, ze zouden het coordineren van meerdere raids tegelijkertijd mogelijk moeten gaan maken, krijg je veel meer tacktiek
Daarnaast 't veroveren van keeps moeten gaan belonen en de respawn punten logischer neer gooien, zodat er een stuk lastiger gecampt bij kan worden. Desnoods de huidige laten liggen en 1 in de basiskamp, waarbij je kan kiezen waar je respawnt, heeft campen een stuk minder zin. Geef de basiskampen dan ook 2-4 uitgangen, zodat die ook niet gecampt kunnen worden en laat de aanwezigheid van ranger/troll afhangen van de verhouding creep:freep, rank5+ only en gratis.
Zou een aantal problemen weghalen volgens mij
* botoo eensch is *Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:57:
Het pvp gedeelte is zowieso veel leuker als creep zijnde. Ten eerste is het een grotere uitdaging, en mijn ervaring is dat de creep community ook nog eens 10 keer beter is dan de freep side.
Juist omdat freeps in regel (veel) sterker zijn dan creeps moet je je als creep veel meer/beter ontwikkelen en het 'wij' gevoel heerst bij creeps veel meer.
Gisteren met een halve raid (waarvan 10 wargs en allemaal uit mijn tribe) succesvol Tol verdedigd tegen een vrijwel volle freep raid die ook nog eens een ranger meebrachten. Er is altijd wel een freep die op het verkeerde moment de npc's pulled of per ongeluk AoE doet als de Tyrant er bij staat

Na twee keer de aanval te hebben afgeslagen probeerde de freeps middels een flank een wig te drijven (lekker nuttig als er maar een halve creepraid is waarvan het merendeel stealthed is ) en ook dat wilde niet lukken. De wargs tackelden eerst de minstrels en dat had als gevolg dat de meeste freeps op de loop gingen. We achtervolgden ze dwars door EC heen, het was een epic wipe
Vanmorgen waren er geen freeps gezien dus doen we An voor dp en meestal gaat dat eerst over OOC zodat alle aanwezige creeps daar aan mee kunnen doen als ze willen.
Ik was met mijn R3 Warleader op weg en vlakbij Tol kom ik een eenzame champion tegen die ik natuurlijk onmiddellijk aanviel
An ging minder soepel, ik bleef aggro houden en de cows vielen An ook niet echt vlot aan dus die andere WL had zijn handen vol. Ik legde het loodje, retreat en gauw terug rennen voordat An ligt, zou allemaal prima moeten lukken
Ik ren dwars door een aantal bears heen maar ineens rent die chimp er weer en hij maakt de vergissing dat ik voor hem wegvlucht
Resultaat: chimp voor de tweede keer plat
Nadat het fs ontbonden is en ik de quest ingeleverd heb hoor ik dat er een LM is EC is en samen met een R6 spider vallen we aan. Eerst een paar npc's (in EC) opgeruimd, de inmiddels toegesnelde hunter naar een rezz-circle gestuurd en de aanval op de LM ingezet.
Helaas had ik meer npc aggro (zeg maar de rest van EC
Jammer, andere keer opnieuw
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Leuke verhalen soms hier
. Soms wel jammer dat ik op Snowbourne speel en dus iedereen hier niet online kan zien... Maar ja zit bij Dutch Dunedain en dat is vaak ook wel leuk.
Sinds een paar dagen lvl50 (hobbit guardian) en begin al een beetje door te krijgen dat bij lvl50 het spel nog lang niet uitgespeeld is... Nog zoveel quests en deeds te doen. Helaas ook nog in lagere gebieden als lone lands, north downs en trollshaws.
Zijn hier nog meer Snowbourne spelers op GoT?
Sinds een paar dagen lvl50 (hobbit guardian) en begin al een beetje door te krijgen dat bij lvl50 het spel nog lang niet uitgespeeld is... Nog zoveel quests en deeds te doen. Helaas ook nog in lagere gebieden als lone lands, north downs en trollshaws.
Over die huisjes:
Ik zou zeggen, koop er eentje waar je het gebied het leukste vind.
De meeste zijn toch vlakbij een stable en het kost maar 1s om naar een ander startgebied te gaan.
En voor zover ik weet kan je niet op voorhand zien hoe het huis dat je wilt eruit zou zien met de decoratie die je bijhebt.
De zone is eigenlijk hetzelfde, momenteel gebeurt er eigenlijk niets.
Dus tenzij je een huis kan vinden in de zone waar je kinhouse is maakt het totaal niets uit.
@Botoo, elke MMORPG heeft zo wel zijn problemen.
@Ltje, apply anders gewoon eens bij een raid group.
Als je op Laurelin zit kan je bvb annonamarth.eu eens proberen.
Daar zit MueR, ik, ... in.
Ik zou zeggen, koop er eentje waar je het gebied het leukste vind.
De meeste zijn toch vlakbij een stable en het kost maar 1s om naar een ander startgebied te gaan.
En voor zover ik weet kan je niet op voorhand zien hoe het huis dat je wilt eruit zou zien met de decoratie die je bijhebt.
De zone is eigenlijk hetzelfde, momenteel gebeurt er eigenlijk niets.
Dus tenzij je een huis kan vinden in de zone waar je kinhouse is maakt het totaal niets uit.
@Botoo, elke MMORPG heeft zo wel zijn problemen.
@Ltje, apply anders gewoon eens bij een raid group.
Als je op Laurelin zit kan je bvb annonamarth.eu eens proberen.
Daar zit MueR, ik, ... in.
Ik speel op Snowbourn, kan ik bij DD? Ben momenteel kinshiploos 
Heb 50Captain, 34Minstrel 30LM
Yup, ik speel op Snowbourne, Gentho lvl 50 BRG uit de kin Aeon KnightsEdwinB schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:13:
Verwijderd
Maintenance extended until 5pm UK time.
During today's maintenance we are performing a significant upgrade to some of the game systems. Unfortunately this is taking longer than anticipated and we need to extend the maintenance window until 5pm UK time. We apologise for this extended outage and will get the servers back online as soon as possible. Thank you for your patience.
Dat is best lang..... 5pm dat is zo tegen 18:00 NL tijd of niet?
During today's maintenance we are performing a significant upgrade to some of the game systems. Unfortunately this is taking longer than anticipated and we need to extend the maintenance window until 5pm UK time. We apologise for this extended outage and will get the servers back online as soon as possible. Thank you for your patience.
Dat is best lang..... 5pm dat is zo tegen 18:00 NL tijd of niet?
Verwijderd
Tot 1800 is wel bizar lang zeg, voor zo'n maintainance...
Tis niet eens een patch of nieuw boek... 
Ik zit er wel over te denken om idd is aan monster play te beginnen. Ik heb het al een paar keer een uurtje gedaan, maar als greendot zijnde kon het me nog niet heel erg boeien. Ik denk dat ik maar is een reaver ga aanmaken, en gewoon probeer als greendot in een raid te komen, misschien is dat leuker.
Ik zit op Evernight, maar mijns inziens is daar op het gebied van PvP niet zoveel te beleven... Kunnen jullie misschien andere servers aanraden? Een lvl10 char heb ik toch zo, en die DP boeien me niet zo voor mn freeps, die gebruik ik toch alleen voor creep. Heb nog 13k DP voor burg en mincer die ik niet gebruik, dus dat komt wel goed...
Verder nog algemene tips eigenlijk? Ik weet verder niet echt iets van MP af... Waar moet ik mee beginnen, welke traits, quests, ed?
Ik zit er wel over te denken om idd is aan monster play te beginnen. Ik heb het al een paar keer een uurtje gedaan, maar als greendot zijnde kon het me nog niet heel erg boeien. Ik denk dat ik maar is een reaver ga aanmaken, en gewoon probeer als greendot in een raid te komen, misschien is dat leuker.
Ik zit op Evernight, maar mijns inziens is daar op het gebied van PvP niet zoveel te beleven... Kunnen jullie misschien andere servers aanraden? Een lvl10 char heb ik toch zo, en die DP boeien me niet zo voor mn freeps, die gebruik ik toch alleen voor creep. Heb nog 13k DP voor burg en mincer die ik niet gebruik, dus dat komt wel goed...
Verder nog algemene tips eigenlijk? Ik weet verder niet echt iets van MP af... Waar moet ik mee beginnen, welke traits, quests, ed?
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 15:00 ]
Misschien willen ze het serverkot eens uitborstelen.
hier nog een snowbourne speler!EdwinB schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:13:
Blockbuster - 50 Guardian
Iscskel - 50 LM
Requitas - 47 Hunter
Allen bij de Red Dawn kin, speel ook veel samen met onze alliance The Suffering
[ Voor 13% gewijzigd door Freelance op 12-06-2008 15:36 ]
(...)
Ze moeten de tokens weer terugplaatsen op de server, denk dat ze daarmee wat problemen hebben
@Ltje: Eldar heeft (vooral buiten Eldar) een goede naam voor pvp, er zijn best veel spelers die hun Creep naar Eldar verhuizen en daar blijkbaar heel blij mee zijn. Zelf zie ik best veel lame dingen op Eldars EM, maar ik vermoed dat lame gedrag overal voorkomt.
Eldar is iig vaak druk (soms zelfs te druk, 4 raids tegelijk is geen uitzondering).
(oude) creep-guide: http://aklouie.homeip.net/misc/Lotro_Monster_Manual.pdf
Eldar is iig vaak druk (soms zelfs te druk, 4 raids tegelijk is geen uitzondering).
(oude) creep-guide: http://aklouie.homeip.net/misc/Lotro_Monster_Manual.pdf
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
't is inderdaad regelmatig best druk op Eldar
gisteren volgens mij bijna de hele dag minimaal 1 volle freep-raid actief
gisteren volgens mij bijna de hele dag minimaal 1 volle freep-raid actief
Ah een mede DD-erEdwinB schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:13:
Leuke verhalen soms hier. Soms wel jammer dat ik op Snowbourne speel en dus iedereen hier niet online kan zien... Maar ja zit bij Dutch Dunedain en dat is vaak ook wel leuk.
Moet eerlijk toegeven dat ik na het behalen van mn "lord of streams" titel alleen nog maar op mn creep speel.
Zoals hierboven al gezegd is de community onder de creeps veel gezelliger en volgens mij ook volwassener. Ook het "toppelen" van een freep geeft veel meer voldoening dan andersom omdat je weet dat de creeps qua skills gewoon veel zwakker zijn.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Kijk, dat verklaard alles. Dan ben ik degene tegengekomen die de naam Thorgrem bezet houdt.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:48:
[...]
Gister had ik wel een fijne party met twee anderen.
Maar in het spel zelf heet ik geen Thorgrem (in het echt overigens ook niet
), aangezien die naam al bezet was. Ik heet Thoranius in het spel.
The Flying Dutchman
Verwijderd
Ik heb inmiddels mijn huisje gekocht. Naast Thorins Hall. Gelijk het eerste huisje links, dus lekker dicht bij de ingang.
De wijk en straatnaam weet ik niet zo uit mijn hoofd. 
In het huisje zat overigens geen chest.... ik dacht dat ik die er bij kreeg...
In het huisje zat overigens geen chest.... ik dacht dat ik die er bij kreeg...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 22:04 ]
Dat hebben we echt nodig, anders kunnen we nooit op bezoek komen. Er zijn zoveel wijken daar en dus ook zoveel eerste huisjes linxVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:03:
Gelijk het eerste huisje links, dus lekker dicht bij de ingang.De wijk en straatnaam weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Verwijderd
Ik zal eens kijken morgen of zaterdag wat het adres precies is.maartend schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:14:
[...]
Dat hebben we echt nodig, anders kunnen we nooit op bezoek komen. Er zijn zoveel wijken daar en dus ook zoveel eerste huisjes linx
Maar op zich is het vrij saai in de wijk. In de tijd dat ik er heb rondgelopen ben ik geen andere speler tegengekomen. Maar ik vind het wel leuk om een huisje te hebben.
Ik zit nog steeds te twijfelen.
Krijg je met een huis ook extra storage? En kunnen al je characters in hetzelfde huis en eventueel zelfde storage? Scheelt weer mailen.
Krijg je met een huis ook extra storage? En kunnen al je characters in hetzelfde huis en eventueel zelfde storage? Scheelt weer mailen.
Verwijderd
Ik had begrepen dat er in een huis een kist staat (maar die mis ik dus..help) verder kun je users toestemming geven om ook alle sin je huis te doen. En dus zou je zo'n kist kunnen gebruiken om niet meer te hoeven mailen. Althans, zo heb ik begrepen.MADG0BLIN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:48:
Ik zit nog steeds te twijfelen.
Zijn er meer mensen die stabiliteits problemen hebben na de maintenance van vandaag? Lotro is al drie keer gecrasht in 3 uur tijd... hiervoor gebeurde dat eigenlijk vrijwel nooit.
Ik heb het vorige week gehad (of die week ervoor?) dat na de update ik binnen een half uur tot twee keer een crash had met LotRO. Daarvoor nooit gehad (en sindsdien ook geen last meer van gehad).lammert schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:51:
Zijn er meer mensen die stabiliteits problemen hebben na de maintenance van vandaag? Lotro is al drie keer gecrasht in 3 uur tijd... hiervoor gebeurde dat eigenlijk vrijwel nooit.
The Flying Dutchman
Verwijderd
dat klopt (en in deluxe home heb je 2 kisten) echter moet je die kisten wel eerst kopenVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:56:
[...]
Ik had begrepen dat er in een huis een kist staat (maar die mis ik dus..help) verder kun je users toestemming geven om ook alle sin je huis te doen. En dus zou je zo'n kist kunnen gebruiken om niet meer te hoeven mailen. Althans, zo heb ik begrepen.
Leuk, gister voor het eerst de rift in geweest.
Barz en Zurm dood en geen enkele wipe. We zijn goeps "C+D" en waren onder leiding van 1 ervaren rift-speler.
Enige probleem: ik rollde alleen maar 12 op de loot, wel 3 drops
Barz en Zurm dood en geen enkele wipe. We zijn goeps "C+D" en waren onder leiding van 1 ervaren rift-speler.
Enige probleem: ik rollde alleen maar 12 op de loot, wel 3 drops
Ik heb ook gewoon geen huis.
Ben een elf, hunter en heb zoiets, die hebben geen huis, die slapen in het bos of in een grot.
Heb ooit wel een huis gehad maar was te laat met mijn upkeep. Huis weg, nooit meer gekocht en geen spijt.
Ik zie er aantrekkelijk uit, dus als ik ooit eens in een huis wil slapen sla ik wel een dwurv of een hobbitz aan het haakje voor een nacht.
Ben een elf, hunter en heb zoiets, die hebben geen huis, die slapen in het bos of in een grot.
Heb ooit wel een huis gehad maar was te laat met mijn upkeep. Huis weg, nooit meer gekocht en geen spijt.
Ik zie er aantrekkelijk uit, dus als ik ooit eens in een huis wil slapen sla ik wel een dwurv of een hobbitz aan het haakje voor een nacht.
Ik heb de game 3x moeten starten. De eerste 2x kreeg ik na het inloggen stukjes texture in beeld wat steeds gekker werd. Bij 1x zelfs alleen maar een grijs vlak, een map naar een ander gebied loste dat niet op.lammert schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:51:
Nadat ik eindelijk normaal beeld had heb ik trouwens wel normaal kunnen spelen.
Voor alle Snowbourne spelers: m'n ingame nick is trouwens Berilas
Je kunt denk ik het beste even op www.shadowsofangmar.nl kijken of ingame een Dutch Dunedain speler aanspreken voor een invite.Cthulhu schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:27:
Ik speel op Snowbourn, kan ik bij DD? Ben momenteel kinshiploos
[ Voor 25% gewijzigd door EdwinB op 13-06-2008 10:45 ]
Zit sinds gister in nieuwe kinship, Aeon Knights @ Snowbourn
Ehm welkom, was je nick, ik ben dus GenthoCthulhu schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:45:
Zit sinds gister in nieuwe kinship, Aeon Knights @ Snowbourn
gister niet opgevallen dat er iemand bij is gekomen
Verwijderd
Het is gedaan. De levels zijn bereikt. De vijf chars zijn alle 50 en ik ben blij.
Muer gaf daarbij vriendelijk aan dat het traits-tijd wordt. Hurray! Saai en mindless grinden van mobclasse voor dat puntje valour/justice/idealism/etc. Ik kijk daar echt naar uit.
Mn LM moet nog wel wat betere gear gaan dragen. Mn hunter ook. Mn captain mist nog 1 leg skill en mn minstrel moet een beter schild gaan dragen. Niet veel endgame, maar nog wel veel te doen qua upgegrading.
Ik ga vandaag mn eerste (big) huis kopen. Zodat ik mn spullen in algemene vaults kan plaatsen en dat voorkomt mail-fee-costs. Daarbij ik heb veel spullen die ge-taxidermist moeten worden en een zooi leuke furniture spul.
Ik heb nog een vraagje over je huis. Je krijgt een travel skill naar je homestead, maar geldt dat voor alle chars, of alleen voor diegene die hem gekocht heeft? De fee die je moet betalen aan housekeeping, kunnen alle chars die betalen? Want ik heb een cash cow die niet main is.
Muer gaf daarbij vriendelijk aan dat het traits-tijd wordt. Hurray! Saai en mindless grinden van mobclasse voor dat puntje valour/justice/idealism/etc. Ik kijk daar echt naar uit.
Mn LM moet nog wel wat betere gear gaan dragen. Mn hunter ook. Mn captain mist nog 1 leg skill en mn minstrel moet een beter schild gaan dragen. Niet veel endgame, maar nog wel veel te doen qua upgegrading.
Ik ga vandaag mn eerste (big) huis kopen. Zodat ik mn spullen in algemene vaults kan plaatsen en dat voorkomt mail-fee-costs. Daarbij ik heb veel spullen die ge-taxidermist moeten worden en een zooi leuke furniture spul.
Ik heb nog een vraagje over je huis. Je krijgt een travel skill naar je homestead, maar geldt dat voor alle chars, of alleen voor diegene die hem gekocht heeft? De fee die je moet betalen aan housekeeping, kunnen alle chars die betalen? Want ik heb een cash cow die niet main is.
Het geld voor alle characters op je account.
Mijn Loremaster heeft gisteren ook de bugged status gekregen. Ze krijgt geen XP meer
Verder mag ik nog 2 weken wachten, dan mag ik mijn eigen prive kinship hall kopen
Belachelijk eigenlijk. Met 2 Deluxe huizen en een kist in mn kinship hall heb ik nog niet genoeg opslagruimte.
Mijn Loremaster heeft gisteren ook de bugged status gekregen. Ze krijgt geen XP meer
Verder mag ik nog 2 weken wachten, dan mag ik mijn eigen prive kinship hall kopen
Tegenwoordig verlies je je huis niet meer als je je upkeep niet betaald.maartend schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 08:47:
Sinds book 13 gaat je huis gewoon in locked status en kan je er niet meer in tot je je upkeep betaald.
Kheb maar weer eens een verhaaltje op mn LOTRO blog gepost, dit keer over de raid groep
O nee wie hebben we daarvage schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Ehm welkom, was je nick, ik ben dus Gentho
Een kin maat en mijn zoon ingame,
Maarja ik zit dus ook in Aeon Knights, zeer gezellige kin kon alleen niet mee naar de Rift
Heb lvl50 brg and lvl49 capt, met die capt vind ik pvp trouwens veel leuker dan brg, beetje healen hier en daar, beetje buffen en af en toe naar een paar orcjes schreeuwen
papa....Imlac schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:42:
[...]
O nee wie hebben we daar![]()
Een kin maat en mijn zoon ingame,
Maarja ik zit dus ook in Aeon Knights, zeer gezellige kin kon alleen niet mee naar de Rift![]()
Heb lvl50 brg and lvl49 capt, met die capt vind ik pvp trouwens veel leuker dan brg, beetje healen hier en daar, beetje buffen en af en toe naar een paar orcjes schreeuwen

Ben er vandaag bijgekomenvage schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Ehm welkom, was je nick, ik ben dus Gentho
Demanto - 50Captain
Semjase - 30LM
Verwijderd
Voor de nieuwsgierigen, mijn huisje staat in de wijk Frithdal en het adres is 1 Threshold street. Ik moet alleen nog even toegang voor iedereen aanzetten.
Vandaag een 3e shard dropper gevonden. Ja, ik ken er nog maar 3, dat komt deels doordat ik heel lang niet wist wat shard droppers waren (anders had ik er waarschijnlijk meer onthouden). Daarnaast vind ik het leuk om ze zelf te vinden (kan natuurlijk wel op de advice channel vragen, maar dan is de lol er ook snel af).
Verder kwam ik er vandaag pas achter dat je traits moet equippen en dat je dit bij een bard moet doen!!! Mijn character is dan ook in één klap een flink stuk sterker geworden want ik kon gelijk een stuk of 11 traits equippen.
Zo ontdek je dus steeds weer nieuwe dingen in het spel
.
Verder kwam ik er vandaag pas achter dat je traits moet equippen en dat je dit bij een bard moet doen!!! Mijn character is dan ook in één klap een flink stuk sterker geworden want ik kon gelijk een stuk of 11 traits equippen.
Zo ontdek je dus steeds weer nieuwe dingen in het spel
The Flying Dutchman
Verwijderd
Lol. Bedankt voor de tip. Ik ben lvl 29 (bijna 30) en heb dat nog nooit gedaan. Denk wel dat er voor mij enig voordeel ik kan zitten nu.The Flying Dutchman schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:12:
Hier hetzelfde hoor, ik ben bijna level 33, dus er viel flink wat te halenVerwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:23:
[...]
Lol. Bedankt voor de tip. Ik ben lvl 29 (bijna 30) en heb dat nog nooit gedaan. Denk wel dat er voor mij enig voordeel ik kan zitten nu.
Sommige dingen in het spel zijn ook gewoon niet even duidelijk... Als je in je character journal die lijst met traits ziet, dan denk je gewoon dat je die al hebt (en dus ook al gebruikt). Maar dat is dus niet zo... alleen de traits in het equipped tabblad zijn ook daadwerkelijk van toepassing op je character (achteraf misschien wel een beetje logisch... maar een hint in die lijst met traits dat je ze nog moet equippen bij een bard zou op zich niet gek zijn).
The Flying Dutchman
@ eppo's above
OF je kan gewoon de tooltips doorlezen die langskomen, daar staat alle benodigde informatie in die je nodig hebt. Je zou wellicht ook nog de manual door kunnen lezen.
edit:
En al jullie in de prancing pony komen en zien daar zo'n kereltje staan met een instrument boven zijn hoofd denk je niet? Wat zou die voor dienen, laat ik dat eens gaan uitproberen?
OF je kan gewoon de tooltips doorlezen die langskomen, daar staat alle benodigde informatie in die je nodig hebt. Je zou wellicht ook nog de manual door kunnen lezen.
edit:
En al jullie in de prancing pony komen en zien daar zo'n kereltje staan met een instrument boven zijn hoofd denk je niet? Wat zou die voor dienen, laat ik dat eens gaan uitproberen?
[ Voor 34% gewijzigd door Freelance op 15-06-2008 09:07 ]
(...)
Er zijn zoveel dingen om uit te proberen en daarnaast dacht ik dat een bard iets voor een minstrel was. De tooltips vertellen inderdaad een hoop, maar in de hectiek van een quest mis je ze soms toch vaak. Ook mijn vriendin (lvl 17 ondertussen) had niet in de gaten dat je die dingen moest equippen. Denk als dat door zoveel mensen gemist wordt, dat het gewoon te onduidelijk is.Freelance schreef op zondag 15 juni 2008 @ 09:06:
@ eppo's above![]()
edit:
The Flying Dutchman
Het staat in de manual & in de tooltip.
Ze kunnen het volgens mij niet veel duidelijker maken buiten door een quest toe te voegen waar je een trait moet equipen.
Ze kunnen het volgens mij niet veel duidelijker maken buiten door een quest toe te voegen waar je een trait moet equipen.
Verwijderd
Maar het is toch helemaal geen punt da we er onlangs pas achterkomen. Ik vind het alleen maar mooi, nu kan ik een nog betere hunter worden. Wel jammer dat het weer zilver kost.Simon Verhoeven schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:22:
Mjah, de manual is ook een flink handboek, ik heb er ongeveer een uurtje in zitten bladeren, maar dat alles onthoud je ook niet, zeker omdat je pas later in het spel traits krijgt die je kunt equipped (terwijl ik de manual doorgebladerd heb voordat ik het spel ging spelen). De tooltips zijn erg handig, maar die kun je best een keer over het hoofd zien. Het kan dan wel in de manual en de tooltips staan, maar het is veel belangrijker dat het duidelijk vermeld staat in je character journal, op de plek waar je traits ook staan. Want als je verondersteld dat de traits die je verdient hebt met deeds gewoon werkzaam zijn zodra je die verdient hebt (zoals ik veronderstelde), waarom zou je dan in de manual gaan zoeken naar informatie over traits? Het is gewoon niet echt een sterk staaltje usability engineering (understatement), het probleem is ook dat er zoveel informatie op je af komt in het spel over dingen die je kunt doen, dat je dit onmogelijk allemaal kunt onthouden (na het één keer in de manual of een tooltip te hebben gezien).Simon Verhoeven schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:22:
Hier ben ik het helemaal mee eens, het is leuk om zo weer een nieuw aspect van het spel te ontdekken. Wat dat betreft maakt het me ook niet zoveel uit dat ik er nu pas achter kom, ik kan me echter niet voorstellen dat het de bedoeling is van de spelmakers dat je pas na lvl 30 erachter komt dat je traits moet equippen voordat je ze gebruikt. Daarom lijkt het me beter als ze nog eens goed naar dat character journal kijken hoe ze dat daar duidelijker kunnen maken. Met een kleine alinea bovenaan in je traits tabblad waar zoiets staat als: "You don't have any traits equipped right now, visit a bard to equip traits and improve your character", had ik het iedere keer kunnen zien als ik mijn traits tabblad opende (ipv het lezen in manual/tooltip en het onthouden van die informatie).Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:09:
[...]
Maar het is toch helemaal geen punt da we er onlangs pas achterkomen. Ik vind het alleen maar mooi, nu kan ik een nog betere hunter worden. Wel jammer dat het weer zilver kost.
edit:
Was ik zojuist aan het spelen, lees ik in één van de tips tijdens een laadscherm dat je traits moet equippen bij een bard
. Gek dat ik die tip voortdurend gemist heb dan...
Was ik zojuist aan het spelen, lees ik in één van de tips tijdens een laadscherm dat je traits moet equippen bij een bard
[ Voor 3% gewijzigd door The Flying Dutchman op 15-06-2008 17:36 ]
The Flying Dutchman
Het heeft in een tutorial hint gestaan. Die kreeg je toen je de eerste deed complete had. Mezelf kennende heb je die echter weggeklikt. Manuals en tutorial hints zijn voor mietjes
Ik bedoel dan ook niets dat er iets mis mee is, louter dat ik niet met de uitspraak van The Flying Dutchman akkoord ga. Het is goed genoeg aangegeven.
Een quest waarvoor je een trait moet equipen breekt de immersion wat.
Een quest waarvoor je een trait moet equipen breekt de immersion wat.
Anyway, ik ben er wel flink op vooruit gegaan
.
Vandaag book 2 gedaan (ja, eindelijk) met een leuk groepje. Vanaf hoofdstuk 3 t/m 7 met een groepje van 3. Chapter 8 lukte helaas net niet met z'n drieen, maar toen vonden we nog twee anderen die ook mee wilden doen, toen ging het behoorlijk makkelijk.
Nu maar eens kijken wat ik verder ga doen, misschien eerst maar weer richting the north downs om book 3 te doen. Of eerst nog een beetje mijn crafting verbeteren in de Trollshaws.
Vandaag book 2 gedaan (ja, eindelijk) met een leuk groepje. Vanaf hoofdstuk 3 t/m 7 met een groepje van 3. Chapter 8 lukte helaas net niet met z'n drieen, maar toen vonden we nog twee anderen die ook mee wilden doen, toen ging het behoorlijk makkelijk.
Nu maar eens kijken wat ik verder ga doen, misschien eerst maar weer richting the north downs om book 3 te doen. Of eerst nog een beetje mijn crafting verbeteren in de Trollshaws.
The Flying Dutchman
Aangezien ik het weekend geen zin had in grinden voor ore/deeds/ of uren wachten op een CD run heb ik besloten een nieuwe alt te maken.
Heb een lvl 22 Hunter, maar ach ik wilde een koekblik. Dus een Champ gemaakt. Was ooit de eerste klasse waarmee ik een lvl-tje of 10 had gespeeld. Nu ik het spel goed doorheb is het ineens wel makkelijk
alleen mis ik de "ik ben bijna dood nu wil ik echt weg" skill. Bij een BRG zet je desnoods je evade ff met 50% omhoof en loop je gewoon weg. Bij een koekblik kan dat niet, dus ben ik al een paar keer door de knieen gegaan (maar niet voordat ik de undying titel heb gescoord!).
Op lvl 8 ofzo ben ik maar een lvl 50 gaan helpen (!). Die kwam langs om questst te doen voor zijn deeds maar kende de weg niet. Dus dat kwam goed uit, ik rende overal heen vertelde wat hij moest afknallen en ik maar looten. Ging lekker snel.
Alleen de volgende dag alleen viel het vies tegen, toen bleek ik helemaal zo sterk niet te zijn
Al met al leuk weekendje koekblik gespeeld.
Heb een lvl 22 Hunter, maar ach ik wilde een koekblik. Dus een Champ gemaakt. Was ooit de eerste klasse waarmee ik een lvl-tje of 10 had gespeeld. Nu ik het spel goed doorheb is het ineens wel makkelijk
Op lvl 8 ofzo ben ik maar een lvl 50 gaan helpen (!). Die kwam langs om questst te doen voor zijn deeds maar kende de weg niet. Dus dat kwam goed uit, ik rende overal heen vertelde wat hij moest afknallen en ik maar looten. Ging lekker snel.
Alleen de volgende dag alleen viel het vies tegen, toen bleek ik helemaal zo sterk niet te zijn
Al met al leuk weekendje koekblik gespeeld.
Het scheelt dat je champ op een bepaald level een skill krijgt waarmee je de helft van je power bij je morale kan zetten. Kan af en toe een lifesaver zijn. Heeft mij al een paar keer gered.
Zal vanavond eens opzoeken hoe ie heet.
Zal vanavond eens opzoeken hoe ie heet.
The big five O komt in zicht.
Vanavond even snel 16k halen voor Ding 48, en dan heb ik die gehaald op 2 dagen spelen en nog een uurtje vanavond.
Denk dat ik de echte 50 ga doen met wat KS-members waar ik toch al regelmatig mee speel, kunnnen we daarna naar de Pony om een feessie te bouwen.
Vanavond even snel 16k halen voor Ding 48, en dan heb ik die gehaald op 2 dagen spelen en nog een uurtje vanavond.
Denk dat ik de echte 50 ga doen met wat KS-members waar ik toch al regelmatig mee speel, kunnnen we daarna naar de Pony om een feessie te bouwen.
Wat nieuwtjes over book 14, creep-emotes!

Greetings from the Ettenmoors!
Greetings from the Ettenmoors! We have some pretty exciting changes coming to monster play in Book 14, so we wanted to take this opportunity to let you know what’s in store for you Creeps and Freeps when logging in after Book 14 goes live.
First and foremost, we’ve made some changes to how crowd control and diminishing returns will work in PvMP. Please note that the changes below will *only* affect PvMP combat, crowd control rules for PvE have not been changed. We know that everyone likes details, so here they are:
Root and daze effects will now share diminishing returns. This means that dazes and roots will be considered the same effect in terms of consecutive applications for diminishing returns. As an example: When a player dazes another player, then roots him, the root will be considered the second application in terms of diminishing returns.
The new root/daze diminishing return duration progression for each application of root/daze is as follows:
* First application = 50% of the root/daze's duration
* Second application = 25% of the root/daze's duration
* Third and subsequent applications = 5% of the root/daze's duration
Diminishing return durations for stun effects have been reduced to address issues with crowd control in PvMP combat. The duration progression for each application of stun is as follows:
* First application = 100% of the stun's duration
* Second application = 50% of the stun's duration
* Third application = 25% of the stun's duration
* Fourth and subsequent applications = 1 second stun duration
Diminishing return durations for fear effects have been reduced to address issues with crowd control in PvMP combat. The duration progression for each application of fear is as follows:
* First application = 100% of the fear's duration
* Second application = 50% of the fear's duration
* Third application = 25% of the fear's duration
* Fourth and subsequent applications = 1 second fear duration
The diminishing returns grace period is 45 seconds.
Diminishing returns are applied on the individual being attacked with crowd control (not on the attacker). This means that multiple players attacking the target with the same type of crowd control will also have their crowd control affected by diminishing returns for that target. As an example:
1) Player A stuns Player B
2) Player A stuns Player B again.
3) The second stun from Player A has a diminished duration on Player B.
2) Player C stuns Player B after Player A’s second stun.
3) Player C’s stun will have diminished duration on Player B. It is counted as the third application of stun.
We want to make monster play as fun as possible for everyone and feel this is a big first step in improving that overall experience.
The next set of changes came about because of player feedback. There was an enormous amount of player feedback about some of the recent changes we made to Weavers, and we want to thank you for taking the time to make your comments. This feedback prompted us to revisit our eight-legged friends. Here’s the list of upcoming changes to Weavers in Book 14:
* Spider damage skills will now be properly affected by the increased damage corruptions.
* The Spider Weaver's hatchlings should now behave more aggressively to targets near the Spider and to targets who have been attacked by the Spider. Please note that rooted targets will still be ignored by the hatchlings - this is a side effect of the aggressive pet stance used by all pet types.
* The Spider Weaver's Snaring Web (and traited version) will now have a 30 second duration.
* The Spider Weaver's Poison Spray skill has had its frontal arc increased from 90 degrees to 120 degrees.
* The Warleader's Banner of Command aura will no longer overwrite the Spider Weaver's Born of Shadow aura.
* We fixed an issue where the slow effect from Web the Earth was improperly removed after an affected character left the webbed area. This duration based slow will now be applied when a character enters the webbed area and will be removed after the duration of the effect expires.
* The Lie in Wait skill for Spider Weavers has been updated. The skill will now apply an aura around the Spider that will root enemy players who trespass near the Spider's burrow. This root will continually apply (with diminishing returns) until the Spider comes out of the burrow.
* The debuffs from Entangling Webs and Clinging Webs can now both be applied on the same target.
* The trait for Piercing Attack will now properly increase the damage over time portion of the skill.
Overall, we think that those of you who play a Weaver should now find that you’re much more effective in battle.
Last, but certainly not least, we have added emotes for monster players, and everyone loves emotes!
* Spiders now have the following emotes: agree, bother, bow, calm, cheer, dance1, laugh, salute, no, yes, and talk.
* Wargs now have the following emotes: agree, bother, bow, calm, dance1, laugh, rude, salute, scratch, no, yes, and talk.
* Urukhai now have the following emotes: agree, bother, bow, calm, charge, cheer, dance1, flex, laugh, pose, rude, salute, shrug, no, yes, tantrum, and talk.
* Orcs now have the following emotes: agree, bother, bow, calm, cheer, dance1, flex, laugh, pose, rude, salute, scratch, shrug, no, yes, tantrum, and talk.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Gaat er bij ieder nieuw boek ook een nieuw gebied open? Of zal dat bij boek 14 niet het geval zijn? Zoja, is al bekend welk gebied open zal gaan? En zijn er eigenlijk ook al nieuwtjes over boek 14 bekend voor de PvE spelers?
Dan nog een laatste vraagje: zullen er na boek 14 nog meer boeken voor het originele spel uitgegeven worden, of komen er dan alleen nog uitbreidingen voor Mines of Moria (en eventuele verdere betaalde uitbreidingen)?
Dan nog een laatste vraagje: zullen er na boek 14 nog meer boeken voor het originele spel uitgegeven worden, of komen er dan alleen nog uitbreidingen voor Mines of Moria (en eventuele verdere betaalde uitbreidingen)?
The Flying Dutchman
Niet bij ieder boek een nieuwr gebied.The Flying Dutchman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:20:
Gaat er bij ieder nieuw boek ook een nieuw gebied open? Of zal dat bij boek 14 niet het geval zijn? Zoja, is al bekend welk gebied open zal gaan? En zijn er eigenlijk ook al nieuwtjes over boek 14 bekend voor de PvE spelers?
Zover ik weet is boek 14 het laatste 'normale' boek. Boek 15 komt beschikbaar gelijktijdig met de uitbreiding 'Mines of Moria'. Dat laatste boek is dus meer bedoeld als aanpassing van de 'oude' wereld zodat dit blijft 'kloppen' met de wereld ten tijde van Mines of Moria.Dan nog een laatste vraagje: zullen er na boek 14 nog meer boeken voor het originele spel uitgegeven worden, of komen er dan alleen nog uitbreidingen voor Mines of Moria (en eventuele verdere betaalde uitbreidingen)?
Nou ja, tot nu toe is er bij elk boek een nieuw gebied gekomen..
Boek 9: Evendim
Boek 10: Annuminas
Boek 11: Tal Bruinen / Northern High Pass
Boek 12: Angmar revamp / Ettendeep
Boek 13: Forochel
Boek 14: Eregion
Oke, tis maar wat je verstaat onder een 'gebied'. Ik dacht daarbij meer aan een compleet 'landje' zoals Forochel.
Nou ja, dat is in boeken 9, 11, 13 en 14 gebeurd. Ik tel hier 11 expres mee, omdat de oppervlakte van de twee nieuwe gebieden dusdanig groot is (vergeet ook de Rift niet) dat het zeker mag tellen als een volledig gebied.
Ah, dus nog meer te ontdekken als boek 14 komt! Niet dat ik niet meer vooruit kanMueR schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:34:
Nou ja, tot nu toe is er bij elk boek een nieuw gebied gekomen..
Overigens: ik heb sinds een aantal dagen last van flinke stutters in de game
Aan mijn pc is niets veranderd, waar ik eigenlijk een beetje bang voor ben is dat het aan @home/ziggo ligt. Anderen ook problemen?
[ Voor 24% gewijzigd door The Flying Dutchman op 17-06-2008 21:39 ]
The Flying Dutchman
Je hebt gehoord van de problemen bij Ziggo?The Flying Dutchman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:36:
[...]
Overigens: ik heb sinds een aantal dagen last van flinke stutters in de game. Zo nu en dan, soms iedere 10 minuten gaat het spel een halve minuut of een minuut lang flink stotteren. Maakt niet uit op welke plek ik ben (als ik Bree-Town binnenloop dan is het normaal dat het eerst even stottert, maar nu gebeurt het op veel meer plekken en ook veel ernstiger).
Aan mijn pc is niets veranderd, waar ik eigenlijk een beetje bang voor ben is dat het aan @home/ziggo ligt. Anderen ook problemen?
hmmm ik heb sinds kort ook last van wat gestotter, komt op mij een beetje random over. Heb geen Ziggo... trek zelf de conclusie maar (pc's worden oud
)
Mwah, denk dat het eerder aan de game zelf ligt hoor. Ik krijg zelfs met dit systeem regelmatig gestotter.
Maar hoe verklaar je dan dat ik de eerste 5 weken dat ik het spel speelde nergens last van had en nu iedere 10-20 minuten echt onacceptabel gestotter heb een minuut lang (je kunt er niet eens normaal mee rondlopen zonder compleet uit de richting te raken)? Ik kan me dus bijna niet voorstellen dat het aan de game ligt, dit is van een andere categorie dan de stotters die ik ervaar als ik Bree-Town inloop.MueR schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:31:
Mwah, denk dat het eerder aan de game zelf ligt hoor. Ik krijg zelfs met dit systeem regelmatig gestotter.
De dingen die veranderd zijn sinds ik de problemen ervaar:
- automatische windows update?
- automatische virus scanner update
- game update
- @home --> ziggo
The Flying Dutchman
Ik gooi ook altijd mijn scanner en firewall uit als ik ga gamen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:44:
Een virus scanner kan het systeem behoorlijk vertragen.
Dat is waar, maar ik draai de game al weken zonder problemen mét virusscanner aan. Nu sinds een halve week is het mis.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:44:
Een virus scanner kan het systeem behoorlijk vertragen.
The Flying Dutchman
Wanneer ben je begonnen? Sinds boek 13 zijn er namelijk _heel_ veel klachten over lag, traagheid en weet ik wat.The Flying Dutchman schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:05:
[...]
Maar hoe verklaar je dan dat ik de eerste 5 weken dat ik het spel speelde nergens last van had en nu iedere 10-20 minuten echt onacceptabel gestotter heb een minuut lang (je kunt er niet eens normaal mee rondlopen zonder compleet uit de richting te raken)?
Die maintenance notes zijn wel vaag zeg:
Is het nou tot 13:00 UK tijd of tot 17:00 UK tijd?Maintenance extended until 5pm UK time (Maintenance today, servers are currently offline).19-Jun-2008Don't forget that today is maintenance day. The servers are currently offline whilst our engineers tune them up and update them. They'll be back online at approximately 13.00 hours, UK time (BST).
If you are getting a 403 Forbidden message, this is due to the servers being down for maintenance.
If you have difficulty working out what time that is for you in your country, try using a site such as timeanddate.com which has useful time conversion tools.
Thanks for your patience!
Ze zullen ongetwijfeld 13:00 bedoelen maar verwachten nu al dat het uitloopt tot 17:00 
Nog steeds niets?
En?Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:56:
ik kan dus nog steeds niet inloggen
. . .
heb online formulier ingevuld maar nog geen reactie behalve dat ze mijn vraag hebben ontvangen (auto reply) word hier wel ff ziek van
Nog steeds niets?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Faya - LOTRO Community Officer
http://community.codemast...hp?p=4158116&postcount=17quote: FayaWhoops! Sorry for the confusion everyone. Maintenance is back to the normal time of 8am to 1pm BST.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ben ongeveer een week voor boek 13 begonnen, maar ik heb pas 3 weken na boek 13 klachten.MueR schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:48:
[...]
Wanneer ben je begonnen? Sinds boek 13 zijn er namelijk _heel_ veel klachten over lag, traagheid en weet ik wat.
The Flying Dutchman
Dit topic is gesloten.