Deze keer zijn ze echt netjes op tijd, ik probeer in te loggen om 14:01 en ik kan er in!
Kijk, we hoeven helemaal niet te mopperen.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Dat hoeft sowieso niet want meestal blijft het redelijk netjes. Een vertraging van een uur komt wel eens voor maar ik heb de laatste tijd (met uitzondering van vorige week) eigenlijk geen problemen gehad met de uitloop.MueR schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:49:
Kijk, we hoeven helemaal niet te mopperen.
Vandaag is mijn character Halendur level 35 geworden, nu heb ik dus eindelijk een paard kunnen bemachtigen
. Kostte me wel een vermogen, maar goed, ik had gelukkig een aardig spaarpotje. Het afleggen van grote afstanden gaat echt een stuk sneller nu, erg fijn!
The Flying Dutchman
Verwijderd
Ik ga vandaag lvl 33 worden, maar heb nog maar 1 goud.... Heb je misschien wat tips om aan goud te komen?The Flying Dutchman schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:16:
Vandaag is mijn character Halendur level 35 geworden, nu heb ik dus eindelijk een paard kunnen bemachtigen. Kostte me wel een vermogen, maar goed, ik had gelukkig een aardig spaarpotje. Het afleggen van grote afstanden gaat echt een stuk sneller nu, erg fijn!
Goede items zet ik meestal op AH.
Alles wat je binnen krijgt verkopen. Dingen zoals tails, paws, skins en weet ik al wat.
Ore minen of of hides verzamelen en dat op AH zetten.
Vond het tot lvl 20 ook lastig met geld, maar ben nu bijna lvl 44 en heb een paard en bijna 9G.
En ik koop dat nog regelmatig duurdere dingen op AH. Vind het momenteel dus wel meevallen.
En heb weinig besteed tot lvl 35.
Alles wat je binnen krijgt verkopen. Dingen zoals tails, paws, skins en weet ik al wat.
Vond het tot lvl 20 ook lastig met geld, maar ben nu bijna lvl 44 en heb een paard en bijna 9G.
En ik koop dat nog regelmatig duurdere dingen op AH. Vind het momenteel dus wel meevallen.
Verwijderd
Ik koop zelden wat op de Ah, bahlve in het begin voor craften omdat ik daarmee achterliep omdat ik daar laat mee begonnen was. Hides zet ik altijd op de AH en die verkopen ook altijd, maar dat levert je geen paard op. Tenminste, ik hunt niet bewust voor de hides, ik ga gewoon van quest naar quest.MADG0BLIN schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:52:
Goede items zet ik meestal op AH.
Ik weet niet hoe het op servers is waar de meeste tweakers spelen is, maar op mijn server (Gilrain) is alles waar silver in zit ziek duur. Een stack silver ingots wordt op de AH verkocht voor 500 S tot 1 G.
Daar kan je wel snel een paar mee verdienen als er mensen zo gek zijn het te kopen

[ Voor 16% gewijzigd door Evano op 20-06-2008 18:00 ]
Ik heb de indruk dat veel Tweakers op Laurelin spelen. (ik ook)
Bij ons valt Silver goed mee, ik weet niet direct de prijs vanbuiten.
Maar voor dat geld heb je een stack DIO/AIO.
Bij ons valt Silver goed mee, ik weet niet direct de prijs vanbuiten.
Maar voor dat geld heb je een stack DIO/AIO.
Heb zelf laatst een stack silver ingots voor 450S verkocht. Meesten zaten rond 500S. Wel aardig dus inderdaad. Dit was ook op Laurelin.
Ik ben een weaponsmith en heb erg mijn best gedaan om zo snel mogelijk mijn crafting dingen te voltooien op mastery nivo. Zo kan ik bijvoorbeeld Gondorian (great)swords maken en doordat ik dat level ook de mastery opties kan gebruiken, kan ik met het speciale ingredient de kans op critical succes verhogen naar 50%. Dus dan krijg ik in 50% van de gevallen een `fine gondorian (great)sword'. Deze verkopen bijna altijd wel voor 150 silver op de AH, of zelfs nog wat meer.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:48:
[...]
Ik ga vandaag lvl 33 worden, maar heb nog maar 1 goud.... Heb je misschien wat tips om aan goud te komen?
Ook een stack sturdy hides kun je meestal wel voor minimaal 150 silver verkopen op de AH. Silver heb ik nog weinig verkocht eigenlijk, maar ik kan me voorstellen dat dit ook wel goed gaat. Volgens mij heb ik nog 4 stacks gold op de bank staan, misschien dat ook maar eens verkopen.
Verder loot ik eigenlijk altijd alles en verkoop ik dat zo snel mogelijk weer bij een gewone vendor. Een huis heb ik niet, dus dat scheelt toch weer 1 gold (voor een normaal huis) plus de upkeep. Afgelopen week lootte ik een single use recept voor `ancient jewelers tools', die op de AH gezet met een buyout van 300s, wat blijkbaar veel te weinig was, want binnen 20 minuten was het recept verkocht (dan denk je: had ik de buyout maar op 600 silver gezet
The Flying Dutchman
MueR is een valsspeler!
Hij heeft Silirien (zijn vriendinnetje) valse dobbelstenen gegeven.
3 keer op een rij dat ze mij versloeg.
Glove token ik 10, zij 26.
Junk one: ik 93, zij 100
Junk two: ik 90, zij 98
(is maar een grapje hoor)
Zal uiteindelijk wel aan de gloves geraken.
Denk dat Joerg ze pas had na zijn vijfde run.
Hij heeft Silirien (zijn vriendinnetje) valse dobbelstenen gegeven.
3 keer op een rij dat ze mij versloeg.
Glove token ik 10, zij 26.
Junk one: ik 93, zij 100
Junk two: ik 90, zij 98
(is maar een grapje hoor)
Zal uiteindelijk wel aan de gloves geraken.
Denk dat Joerg ze pas had na zijn vijfde run.
[ Voor 22% gewijzigd door Simon Verhoeven op 21-06-2008 22:41 ]
Verwijderd
Is dat dat forum van de kinship het legioen van E(en dan een hele moeilijke naam)? Zo ja zou je dat willen plaatsen, en de webstek ook even, dan kan ik me daar eindelijk eens aanmelden als member aangezien ik al een tijdje in dit kinship zit.
Het Legioen van Eriador, http://www.egw.be/eriador/Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:23:
[...]
Is dat dat forum van de kinship het legioen van E(en dan een hele moeilijke naam)? Zo ja zou je dat willen plaatsen, en de webstek ook even, dan kan ik me daar eindelijk eens aanmelden als member aangezien ik al een tijdje in dit kinship zit.
Ik zit niet bij het legioen van eriador hoor. Wordt nog liever ergens dood in een greppel gevonden. Met "ons forum" bedoelde ik http://annonamarth.eu/forum/, het forum van mijn kin en raidgroep.
Inderdaad, het rotste kinship op Laurelin is toch echt het legioen van eriador.
Zitten echt onbeleefde mensen in, node stealers, guide stealers en ze spammen hun guild joining message.
Die willen precies louter zo groot mogelijk worden.
Zitten echt onbeleefde mensen in, node stealers, guide stealers en ze spammen hun guild joining message.
Die willen precies louter zo groot mogelijk worden.
Waarschijnlijk staat het webadres gewoon vermeld in je social panel onder het kinship tabblad, dus dat even overschrijven zodra je weer ingelogd bent.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:23:
[...]
The Flying Dutchman
Kom liever hierbij.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:23:
[...]
Sanctuary
Het feit al dat daar mensen zitten die voor anderen een knol kopen, doordat ze door het tanken niet te veel geld hebben zegt al genoeg.
Ach, iedere kinship zal zn voor en nadelen hebben gok ik. Sanctuary heb ik tot nu toe altijd een prettige kinship gevonden, voornamelijk door 2 van hun leden. Al is Fredric (Simon) ook een fijne toevoeging aan de raidgroep, dus misschien 3
Natuurlijk dat ze het eerst naar de verkeerde persoon stuurden zegt ook al genoeg

Muer, ik moet er toch eens aan denken je aan mijn friendslist toe te voegen.MueR schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:00:
Ach, iedere kinship zal zn voor en nadelen hebben gok ik. Sanctuary heb ik tot nu toe altijd een prettige kinship gevonden, voornamelijk door 2 van hun leden. Al is Fredric (Simon) ook een fijne toevoeging aan de raidgroep, dus misschien 3
Mits je dit goed vindt?
Kheb er weinig over te zeggen he
Ga je gang hoor
Nu ik er over nadenk kan ik niet beloven dat ik hetzelfde doe. Mn lijst zit aardig vol.. 50 friends is echt te weinig
Nu ik er over nadenk kan ik niet beloven dat ik hetzelfde doe. Mn lijst zit aardig vol.. 50 friends is echt te weinig

[ Voor 55% gewijzigd door MueR op 22-06-2008 16:21 ]
Hoeft ook niet, kan toch nog niet raiden.MueR schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:20:
Kheb er weinig over te zeggen heGa je gang hoor
En als ik dat wel kan voeg ik me wel bij fred en silr op je raid forum.
Maar het gaat erom dat ik je ms dan eens om hulp kan vragen
Verwijderd
Mooie site, en ik ben wel eens mensen van deze kinship tegengekomen. Zo nu en dan help ik ze en zo nu en dan helpen ze mij.
Momenteel vermaak ik me echter prima binnen mijn huidige kinship, er is ook plaats voor lagere lvl's en het is allemaal niet zo elitair. En gewoon Nederlands in de chat wat ik zelf wel prettig vind, niet dat mijn Engels slecht is overigens.
Als ik hoor dat sommige hoge lvl's een goudstuk of 40 hebben dan kan ik me best wel indenken dat ze even iemand matsen of voorschieten wanneer die een paard/pony wil kopen. Zelf denk ik wel dat ik er kom zodra ik lvl 35 heb bereikt (ik ben nu lvl 34 en heb bijna 2G zonder echt te sparen, en ik heb nog genoeg wat ik op de AH zou kunnen verkopen). Als ik geen huis gekocht had zou ik het zeker redden, maar een huisje vond ik ook erg leuk om te hebben, en daar doen we het voor, het plezier in het spelletje.Het feit al dat daar mensen zitten die voor anderen een knol kopen, doordat ze door het tanken niet te veel geld hebben zegt al genoeg.
Ik ben overigens net in Evendim begonnen nadat er in de Trollshaws weinig te doen was. Best een mooi gebied en ik kan me zo voorstellen dat de mensen voor book 9 wat misten om op een leuke manier te lvl'en. Wat ik wel vreemd vind is dat het onderste deel van Evendim nog meetelt als Shire.
Grats!!!!!!!!!1111oneoneone
Ik wil weten hoe je dat gedaan hebt !
Ik wil weten hoe je dat gedaan hebt !
Verwijderd
Gratz! 
Zo te zien had je de leuke taak van staan wachten totdat thorog opstijgt op vervolgens op 1 knopje te drukken..
Was dat nog een beetje leuk?
Zo te zien had je de leuke taak van staan wachten totdat thorog opstijgt op vervolgens op 1 knopje te drukken..
Behalve Guard/Champs/Capt staat iedereen bij gevechten gewoon stomweg knopjes te rossen hoor
Ik sta als hunter of loremaster ook vaak gewoon een heel gevecht stil. Leuk is anders, maar aan de andere kant.. ik ga ook minder dood
Grats @ Thorog! Een van de weinige bosses die nog op m'n lijstje staan
Gisteren een nieuw hoogtepunt bij Thaurlach....
Balrog down -> cheer -> leave raid -> regroup outside
iemand: "i think we actually forgot something tonight..."
Misschien toch maar eens iets anders gaan doen als de hele raidgroup vergeet de bally te looten
Gisteren een nieuw hoogtepunt bij Thaurlach....
Balrog down -> cheer -> leave raid -> regroup outside
iemand: "i think we actually forgot something tonight..."
Misschien toch maar eens iets anders gaan doen als de hele raidgroup vergeet de bally te looten

Dat is erhm... mjah.. *at loss for words*
Kzit net het Codemasters forum te lezen. Ik erger me echt groen en geel aan sureshott. Behalve dat zijn Engels abominabel slecht is voor iemand uit de UK, zijn zn suggesties ook nog eens zeer arrogant en egoistisch. Zie zijn suggesties over beryl shards en gold maar eens.
Kzit net het Codemasters forum te lezen. Ik erger me echt groen en geel aan sureshott. Behalve dat zijn Engels abominabel slecht is voor iemand uit de UK, zijn zn suggesties ook nog eens zeer arrogant en egoistisch. Zie zijn suggesties over beryl shards en gold maar eens.
[ Voor 85% gewijzigd door MueR op 23-06-2008 12:09 ]
Ja, het was idd kijken en wachten tot Thorog op groen ging. Stapje terug, targetten, Reveal Weakness en zodra 'ie geland was een conjunction starten. Meesal ging de cj op de gewone manier maar soms moesten we hips-trip doen.
Ik was met één andere burglar en we wisselden de cj's af ivm met cooldowns.
In de eerste twee pogingen waren we met de hunters en een minstrel op het platform maar daardoor waren de hunters te beperkt in hun bereik en we kregen meer adds op het platform. Met alleen twee burgs kregen we maar één spider en dat is geen probleem (we moesten natuurlijk wel een beetje opschieten ivm root en Thorog die er weer aankwam o_O ).
Bij de derde poging bleven de hunters vlakbij de groep beneden.
Vooruit, een enkel keertje de layout verknøten moet mogen als er een goede reden is

Ik was met één andere burglar en we wisselden de cj's af ivm met cooldowns.
In de eerste twee pogingen waren we met de hunters en een minstrel op het platform maar daardoor waren de hunters te beperkt in hun bereik en we kregen meer adds op het platform. Met alleen twee burgs kregen we maar één spider en dat is geen probleem (we moesten natuurlijk wel een beetje opschieten ivm root en Thorog die er weer aankwam o_O ).
Bij de derde poging bleven de hunters vlakbij de groep beneden.
Vooruit, een enkel keertje de layout verknøten moet mogen als er een goede reden is

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Misschien moet je alle Asp chars eruit gooienMueR schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:20:
Kheb er weinig over te zeggen heGa je gang hoor
Daar is er ook nog maar 1 van over. Alleen die 40 man in de raid groep plegen nogal een aanslag op de beschikbare plekken
Verwijderd
Zo ik heb dan ook eindelijk mijn pony. Wat een drama en tijdrovend klusje was dat zeg om zo'n ding te bemachtigen. Heb je geld (voor een deel geleend), ben je lvl 35 moet je nog half midden aarde doorkruisen om paarden af te leveren. En tot overmaat van ramp wordt je ook nog eens van je paard afgegooid door een bug halverwege the Shire.
Zucht, maar het was het waard. Nu ben ik niet meer de sloomste als ik snel naar een gebied moet.
Zucht, maar het was het waard. Nu ben ik niet meer de sloomste als ik snel naar een gebied moet.
Verwijderd
Raidgroep is niet de kingroep kennelijk, of deels. Ik heb alle kinmembers uit de friendslist verwijderd.MueR schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:05:
Daar is er ook nog maar 1 van over. Alleen die 40 man in de raid groep plegen nogal een aanslag op de beschikbare plekken
Vrijdag barz - thrang gedaan. Ging goed, geen drops voor mij behalve mentoring the Bagpipe.
Aangegeven dat mn minstrel geen 60 zal gaan worden, omdat elke keer als ik me inschrijf met een andere char, mn minstrel weer nodig is, omdat niemand anders het kan. Vind minstrel zijn zo saai worden. Beetje achter de meut aan hobbelen. Merk dat er weer twee healers gestopt zijn bij ons waaronder eentje waarmee ik samen alles wipeless omhoog kon houden. Had daarbij een wipe voorkomen met een still as death. 11 man juichen als ik ze allemaal rez
Zaterdag werd Balrog aangepakt (was er niet bij) maar doordat er twee veel last hadden van disco's, ging allemaal niet door. Daarbij vertrouw ik de strategie niet, ondanks ik ze Muer Strat hebben doorgepasst.
Gisteren deden ze nog een poging, maar weekenden is het lastiger raiden voor me.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 16:49 ]
Bij mij viel het mee, naar Bree was dichtbij, naar Michel Delving kon je swift travel terug doen en vanaf Othrikar map terug home. Gelukkig ging alles wel in één keer goed, niet van het paard afgevallen, rondje ook direct snel genoeg gedaan.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:31:
Zo ik heb dan ook eindelijk mijn pony. Wat een drama en tijdrovend klusje was dat zeg om zo'n ding te bemachtigen. Heb je geld (voor een deel geleend), ben je lvl 35 moet je nog half midden aarde doorkruisen om paarden af te leveren. En tot overmaat van ramp wordt je ook nog eens van je paard afgegooid door een bug halverwege the Shire.
Overigens had ik vanavond ook wat geks toen ik op mijn paard ergens tussen Ost Guruth en the Last Bridge reed: paard kwam niet vooruit, leek alsof ik bleef hangen. Paar meter vooruit en hij 'sprong' weer terug (als een cd die overslaat zeg maar). Heel appart. Toen maar afgestapt en stukje gelopen, dat werkte gewoon.
The Flying Dutchman
Verdorie, gisteren weer misgegrepen op de shoulder guards uit de Rift set. Ik won de Broken Chain Link met een hoge roll, gooi 100 op de trophy en verlies de shoulders vervolgens 78 tegen 83

of ik wordt steeds beter in het spelletje of een champ is echt een kampioen 
Ben dus sinds een tijdje een CHP aan't lvl-en, mijn BRG speel ik even wat minder mee. Weliswaar heb je geen echte ontsnappingsmogelijkheden met een champ maar mobs die met mn BRG niet te doen waren vallen nu dood als ik ze aankijk (moet ik wel met mn bijlen kijken).
Dat Champ spelen bevalt me wel, zeker als je eens 3/4 mobs pulled en dan lekker je AoE attacks doen, ze ploffen allemaal netjes om je heen.
op naar lvl 28!
Ben dus sinds een tijdje een CHP aan't lvl-en, mijn BRG speel ik even wat minder mee. Weliswaar heb je geen echte ontsnappingsmogelijkheden met een champ maar mobs die met mn BRG niet te doen waren vallen nu dood als ik ze aankijk (moet ik wel met mn bijlen kijken).
Dat Champ spelen bevalt me wel, zeker als je eens 3/4 mobs pulled en dan lekker je AoE attacks doen, ze ploffen allemaal netjes om je heen.
op naar lvl 28!
De Champion is inderdaad meester in AoE. Voor het grinden van NPCs zijn de Champ en de Hunter echt wel veruit de fijnste classes. Bij de laatste komen ze vaak niet eens bij je, bij de eerste is het vrij snel over
Een groepje NPCs is voor een champion dan weer geweldig, voor de hunter wat minder :x Ik had laatst nog maar 16 health over (van de 3200) na een bad pull. Kreeg ik even 5 Angmarim op me. Daar heeft de champion echt minder moeite mee.
Verwijderd
weet iemand zo het nr van de helpdesk ? ik heb nog niks gehoord en wil weer even kijken
en hoe zit het met ideal? kan je daar nou mee betalen en zo ja wat kost dat? want dan ga ik dat even regelen en verwacht (hoop) ik vanavond online te komen
en hoe zit het met ideal? kan je daar nou mee betalen en zo ja wat kost dat? want dan ga ik dat even regelen en verwacht (hoop) ik vanavond online te komen
Ik gebruik zelf Paypal en in paypal heb ik mijn bankrekening geverifieerd. Nu schrijft paypal automatisch van mijn bankrekening af als ik betaal bij codemasters en is de betaling ook direct gedaan. Of betalen met Ideal mogelijk is weet ik niet helemaal zeker, ik kan me niet herinneren dat ik het gezien heb, maar misschien niet goed gekeken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:05:
weet iemand zo het nr van de helpdesk ? ik heb nog niks gehoord en wil weer even kijken![]()
Voor support:
http://www.lotro-europe.com/support.php
Daar staan ook twee telefoonnummers, weet niet wat je nodig hebt (ene is hardware support, anders is account en billing issues).
[ Voor 11% gewijzigd door The Flying Dutchman op 24-06-2008 10:23 ]
The Flying Dutchman
Via iDeal is mogelijk, bij Click&Buy. Dat is een heel goed systeem overigens 
Overigens viel er net een mailtje van Codemasters in mijn mailbox. Er staat een mooi perspakketje over Mines of Moria, met wat artwork. Piece de resistance was een render van de Gates, een kleine 10375x12450 pixels en 22MB metend. Aangezien ik jullie deze niet wil onthouden, klik (in resize naar 2000x2400, ik heb ook geen oneindige datakraan
).
Overigens viel er net een mailtje van Codemasters in mijn mailbox. Er staat een mooi perspakketje over Mines of Moria, met wat artwork. Piece de resistance was een render van de Gates, een kleine 10375x12450 pixels en 22MB metend. Aangezien ik jullie deze niet wil onthouden, klik (in resize naar 2000x2400, ik heb ook geen oneindige datakraan
Nice, staat op de pc, nu nog even naar een mooi desktop formaat knippenMueR schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:27:
Overigens viel er net een mailtje van Codemasters in mijn mailbox. Er staat een mooi perspakketje over Mines of Moria, met wat artwork. Piece de resistance was een render van de Gates, een kleine 10375x12450 pixels en 22MB metend. Aangezien ik jullie deze niet wil onthouden, klik (in resize naar 2000x2400, ik heb ook geen oneindige datakraan).
Bevatte het perspakket verder alleen reclame of stonden er ook nog leuke nieuwtjes in?
The Flying Dutchman
Alleen wat concept art eigenlijk. Dit was de enige render.
ik heb hem even naar 1680*1050 gecropped.

(misschien vinden jullie em nu lelijk, dan mag je zelf even lekker prutsen
)

(misschien vinden jullie em nu lelijk, dan mag je zelf even lekker prutsen
[ Voor 4% gewijzigd door Rexcore op 24-06-2008 15:56 ]
Verwijderd
click & buy geprobeerd werkt dus niet alles ingevult (jeez ze willen echt veel weten) en dan gaan ze SMS sturen nou niet dus... 2x geprobeerd maar niente SMS spelwinkel gebeld geen gamecards gloeiende!!!!MueR schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:27:
Overigens viel er net een mailtje van Codemasters in mijn mailbox. Er staat een mooi perspakketje over Mines of Moria, met wat artwork. Piece de resistance was een render van de Gates, een kleine 10375x12450 pixels en 22MB metend. Aangezien ik jullie deze niet wil onthouden, klik (in resize naar 2000x2400, ik heb ook geen oneindige datakraan).
mjn password probleem is wel verholpen met 1 telefoontje maar ja kan nu nog niet spelen
Is PayPal geen optie voor je? Je hebt daarvoor niet eens meer een creditcard nodig tegenwoordig om je bankrekening te laten verifieren. Toegegeven, als je nog moet registreren en laten verifieren, dan kost het een paar dagen, maar daarna kun je gewoon steeds instant betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:17:
[...]
click & buy geprobeerd werkt dus niet alles ingevult (jeez ze willen echt veel weten) en dan gaan ze SMS sturen nou niet dus... 2x geprobeerd maar niente SMS spelwinkel gebeld geen gamecards gloeiende!!!!
mjn password probleem is wel verholpen met 1 telefoontje maar ja kan nu nog niet spelen
The Flying Dutchman
Verwijderd
nee heb al genoeg zooi en accounts... ik wil gewoon kunnen betalen met ideal en dat zonder 30000 invoer velden in te vullenThe Flying Dutchman schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:08:
[...]
Is PayPal geen optie voor je? Je hebt daarvoor niet eens meer een creditcard nodig tegenwoordig om je bankrekening te laten verifieren. Toegegeven, als je nog moet registreren en laten verifieren, dan kost het een paar dagen, maar daarna kun je gewoon steeds instant betalen.
Vreemd dat je zo'n moeite hebt met C&B. Uit developer oogpunt heb ik het altijd een erg fijn systeem gevonden om ergens te integreren, ook als gebruiker nooit rotzooi gehad.
Verwijderd
dat jij het een fijn systeem vindMueR schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:33:
Vreemd dat je zo'n moeite hebt met C&B. Uit developer oogpunt heb ik het altijd een erg fijn systeem gevonden om ergens te integreren, ook als gebruiker nooit rotzooi gehad.

het irriteert me mateloos dat ik al mn gegevens moet invullen.
verder kreeg ik gewoon mijn pin niet per SMS
alle data gechecked alles klopte
nog een keer weer geen SMS
kon mijn fijne WW niet gebruiken omdat hun perse extra eisen willen stellen mijn wachtwoord (heb er meerdere) voldoen voor alle applicaties en diensten behalve C&B
inloggen om dingen te checken kon niet want mn account bestond blijkbaar nog niet
dus al met al een niet al te positieve ervaring
C&B

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 19:56 ]
Weet iemand trouwens of er nog verandering gaat komen in de quest log? Kunnen nu 40 in, maar vind ik persoonlijk niet heel veel. Kom momenteel wat te kort.
Net weer naar lvl 46 geleveld, nu druk bezig in angmar, net als in esteldin een boel quests zeg.
Net weer naar lvl 46 geleveld, nu druk bezig in angmar, net als in esteldin een boel quests zeg.
Verwijderd
Ik als lvl 35 probeer zoveel mogelijk quests in 1 gebied te doen. Maar 40 is wel aan de lage kant, aan de andere kant, bij 40 vind ik het al erg moeilijk om de verhaallijnen uit elkaar te houden.MADG0BLIN schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:54:
Weet iemand trouwens of er nog verandering gaat komen in de quest log? Kunnen nu 40 in, maar vind ik persoonlijk niet heel veel. Kom momenteel wat te kort.
Verwijderd
dump de quests in gebied A en doe de quests in gebied B en pak na B A weer opMADG0BLIN schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:54:
Ik heb nog nooit meer dan 25 quests tegelijk in mijn log gehad. Soms decline ik in eerste instantie ook een quest als die toch te moeilijk voor me is op dat moment. Daarnaast probeer ik wel een beetje mijn questlog op te ruimen steeds (quests die al heel lang staan krijgen op een gegeven moment wat meer prioriteit).MADG0BLIN schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:54:
The Flying Dutchman
Verwijderd
En vaak ben je inmiddels al weer zoveel lvl's omhoog gegaan dat de quests die wat langer zijn blijven liggen al weer voor een te laag lvl zijn. Deze dump ik dan vaak omdat het toch weinig meer oplevert. Ik dump ook sneller de fellowship quests van een laag lvl, ik vind dat altijd zo'n gedoe, een fellowship vinden voor een quest die er toch weinig meer toe doet.
Ik dump eigenlijk nooit wat, volgens mij écht nog nooit iets gedumpt, behalve een crafting quest die niet voor een weaponsmith was
.
The Flying Dutchman
Verwijderd
De rep quests kan je ook wel dumpen, aangezien je die ook wel kan oppakken als je ze inlever.
Verwijderd
vandaag bij wat winkels gekeken nergens zijn gamecards tekoop ook niet van andere MMOs
navraag gedaan en ik kreeg het volgende te horen...
het bedrijf die de gamecards maakt zit in een verhuizing en daardoor komen er geen gamecards binnen. vond het nogal vaag maar goed het zal wel. de verkoper verwees me naar gamecard.nu of gamecards.nu (weet ik even niet meer) hier zou je gewoon kunnen betalen met Ideal hopelijk een beter systeem dan dat C&B
zit nu op mn werk dus kan het niet testen
als die link goed werkt is het misschien leuk om die link mee te nemen in de OP
het bedrijf die de gamecards maakt zit in een verhuizing en daardoor komen er geen gamecards binnen. vond het nogal vaag maar goed het zal wel. de verkoper verwees me naar gamecard.nu of gamecards.nu (weet ik even niet meer) hier zou je gewoon kunnen betalen met Ideal hopelijk een beter systeem dan dat C&B
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 13:09 ]
Zojuist bij bartsmit spel ook maar gekocht, was 7 euro
Daar wil ik wel maandje voor proberen. Wilde liever de gold edition, maar kon ik op het moment nergens vinden.
Handleiding wat doorgelezen, TS geeft gelukkig wat extra info daarop, zal wel Elf gaan worden als Lore Master of Champion. Eens kijken of het wat is
add, ik heb zelf via Cabal bij C&B tijdje gezeten, moet zeggen dat het best goed werkte met creditcard.
Handleiding wat doorgelezen, TS geeft gelukkig wat extra info daarop, zal wel Elf gaan worden als Lore Master of Champion. Eens kijken of het wat is
add, ik heb zelf via Cabal bij C&B tijdje gezeten, moet zeggen dat het best goed werkte met creditcard.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2008 13:17 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Elf :x Zeverballen zijn het, allemaal. Emo's.
Al is er een uitzondering voor 1 heel lieve Elf
Verwijderd
jij kent Ellendras Coldheart niet dat is overduidelijkMueR schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:52:
Ellendras is zoals haar achternaam al verraad extreem lomp, bot en bovenal koud als ijs
mijn favo targets zijn logischerwijs dwergen
Ik wil nu niet echt graag met zo'n midget rond huppelen (dwarf of hobbits), human vind ik wat 'te simpel', dus blijf elf overMueR schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:52:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
!! midget
Ik trap je in je kr op je tenen!!
Persoonlijk vindt ik juist Dwerg en Hobbit pret, voor de /lol van een hobbit is erg leuk.
En dwergen, daar hoort een axe en veel staal bij, is gewoon zo
Persoonlijk vindt ik juist Dwerg en Hobbit pret, voor de /lol van een hobbit is erg leuk.
Ik moet nog even 'into lotr' komen om deze spraakverwarring te voorkomen 
Komt denk meer omdat ik in 'die andere MMO' de dwarfs/gnomes vrij matig vond uitgewerkt.
Komt denk meer omdat ik in 'die andere MMO' de dwarfs/gnomes vrij matig vond uitgewerkt.
Verwijderd
ahhh een dwergvage schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:13:
!! midgetIk trap je in je kr op je tenen!!
there was a dwarf, he got back the result of his IQ test
spoiler:
it came out negative 
Who need intellect anyway (vrij naar Alice Deejay (sp?)) when one wields an axe.
Misschien moet het ras van de elven worden hernoemd: DF. Das toch waar ze om bekend staan, ooohhh gossie Sauron is er weer, WEGWEZEN... beetje lam zingen, raar brabbelen, maar het komt erop neer DF! ("heading west, my ass beard!)
Dwergen vechten tot de laatste (mini)man, das nog eens wat!
Misschien moet het ras van de elven worden hernoemd: DF. Das toch waar ze om bekend staan, ooohhh gossie Sauron is er weer, WEGWEZEN... beetje lam zingen, raar brabbelen, maar het komt erop neer DF! ("heading west, my ass beard!)
Verwijderd
ik denk dat jij het boek nog eens moet lezenvage schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:09:
Who need intellect anyway (vrij naar Alice Deejay (sp?)) when one wields an axe.
Ik heb welgeteld 1 elf en 1 dwerg bij de poorten van Mordor zien staan hoor, dus het zijn allebei mietjes
Boek gelezen hoor :-)
maarre wat ik me herinner zijn de dwergjes doodgeslagen in Moria bijv. en komt Frodo allemaal Elfjes tegen die DF-en
maarre wat ik me herinner zijn de dwergjes doodgeslagen in Moria bijv. en komt Frodo allemaal Elfjes tegen die DF-en
rofl
Zo'n dwerg weet anders _wel_ hoe je in het spel moet komen

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
ok cool ben naar www.gamecards.nu gegaan en idd je kan daar gamecards kopen maar LOTRO gamecards zijn momenteel niet leverbaarVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:08:
vandaag bij wat winkels gekeken nergens zijn gamecards tekoop ook niet van andere MMOs
C&B heb ik te vaak getracht werkt niet dat bagger systeem
CC heb ik niet
dus iemand nog een idee ? jeetje hoe moeilijk kan het zijn om een code te krijgen

Om even terug te komen over de quest log, ik dump nu dan ook maar quests die ik nog niet ga doen of wat lager lvls, maar vind het leuk om de verhaal lijnen af te ronden en ook niet continue in hetzelfde gebied te blijven. Maar ja, het is niet anders. Vanavond eens kijken of we 47 kunnen halen.
En ik vrolijk de normale updater gebruiken, programs ging redelijk snel tot hij bij data kwam, goeie 14.000 bestanden
Mischien toch maar de link uit de TS gebruiken 
Hoe weet je enkel welk deel je client momenteel is? (staat uitdrukkelijk op de website dat je in de correct volgorde moet updaten).

Hoe weet je enkel welk deel je client momenteel is? (staat uitdrukkelijk op de website dat je in de correct volgorde moet updaten).
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2008 18:57 ]
Verwijderd
als je client start staat het links onderaan versie nr huidige is 1.07SinergyX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:55:
En ik vrolijk de normale updater gebruiken, programs ging redelijk snel tot hij bij data kwam, goeie 14.000 bestandenMischien toch maar de link uit de TS gebruiken
Gewoon "een" client downloaden en dan de update starten... gewoon de laatste optie kiezen "ik weet van niks en wil het niet weten ook"... na een uurtje of anderhalf kun je gewoon spelen
Hij geeft aan 1.07, maar na deel9 te hebben geinstalleerd gaat hij er nog ruime 12.000 doen.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:09:
als je client start staat het links onderaan versie nr huidige is 1.07
Ach ja, ben de actie van TAA maar aan het doen
He, wel minimaal 2 lieve elfenMueR schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:52:
Och verrek ja, mijn Loremaster is een Elf. Dank jemaartend schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:37:
He, wel minimaal 2 lieve elfen
dwergen zijn ook gewoon veel stoerder. Punt.
alleen jammer dat die van mij qua kledingkleuren redelijk op een clown begint te lijken
alleen jammer dat die van mij qua kledingkleuren redelijk op een clown begint te lijken
Verwijderd
Dwergen zijn idd het stoerst, daar is geen discussie over mogelijk.
Even wat anders. Ik was vandaag voor de tweede keer aan het monsterplayen en merkte weer een gigantische lag zodra het een beetje druk begon te worden. Het laat zich raden, dan ben je totaal kansloos. Ik heb vervolgens alles op minimala gezet, maar nog niet geprobeerd of dit werkte. Hoe doen jullie dit, of kennen jullie het probleem niet? Ik heb overigens geen geweldige computer, maar als freep geeft hij niet zoveel problemen.
Even wat anders. Ik was vandaag voor de tweede keer aan het monsterplayen en merkte weer een gigantische lag zodra het een beetje druk begon te worden. Het laat zich raden, dan ben je totaal kansloos. Ik heb vervolgens alles op minimala gezet, maar nog niet geprobeerd of dit werkte. Hoe doen jullie dit, of kennen jullie het probleem niet? Ik heb overigens geen geweldige computer, maar als freep geeft hij niet zoveel problemen.
Verwijderd
dye it!rik86 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:33:
dwergen zijn ook gewoon veel stoerder. Punt.
Verwijderd
en elven zijn het lekkerstVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:38:
Dwergen zijn idd het stoerst, daar is geen discussie over mogelijk.

heb laatste paar dagen ook opeens vaak last van lag, verlagen van instellingen werkte ook niet echt bij mij
ik heb ze ook allemaal gedyed, mijn mirrored set is goud, mijn rift-set zwart en mijn ettenmoorsset is paars, maar ik heb van elke set nu 2 stuks aan
ik heb ze ook allemaal gedyed, mijn mirrored set is goud, mijn rift-set zwart en mijn ettenmoorsset is paars, maar ik heb van elke set nu 2 stuks aan
Ik denk dat ik een volgende keer toch eerst even die torrents download, uurtje of anderhalf werd bij mij al gauw 5 uren (goedkoopste @home abbo, moest alles t/m boek 12 hebben) en dat is niet echt tof als je het spel net hebt gekocht en graag wilt spelen. Dus toen boek 13 uitkwam heb ik eerst ook de torrent gedownload en die alvast geinstalleerd, dat scheelde flink in de wachttijd.TAA schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:09:
Gewoon "een" client downloaden en dan de update starten... gewoon de laatste optie kiezen "ik weet van niks en wil het niet weten ook"... na een uurtje of anderhalf kun je gewoon spelen
The Flying Dutchman
Verwijderd
rift set kan je gewoon met dye bewerkenrik86 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:45:
heb laatste paar dagen ook opeens vaak last van lag, verlagen van instellingen werkte ook niet echt bij mij
Je hebt gelijk bij book updates als je de boel al up-to-date hebt; dan doe ik ook gewoon een prepatch. Maar bij een schone install van m'n systeem gaat ie gewoon vanaf de originele DVD en dan auto-update. Met 8mbit ligt de bottleneck niet eens bij het downloaden maar volgens mij meer bij het applyen van de patchfiles. Als je de losse book updates moet downloaden ben je wellicht nog meer tijd kwijt (iig met downloaden) omdat een aantal files in elke update gepatched zijn...The Flying Dutchman schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:22:
[...]
Ik denk dat ik een volgende keer toch eerst even die torrents download, uurtje of anderhalf werd bij mij al gauw 5 uren (goedkoopste @home abbo, moest alles t/m boek 12 hebben) en dat is niet echt tof als je het spel net hebt gekocht en graag wilt spelen. Dus toen boek 13 uitkwam heb ik eerst ook de torrent gedownload en die alvast geinstalleerd, dat scheelde flink in de wachttijd.
En combinaties van de twee dan?Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:44:
en elven zijn het lekkerstal hebben de humans mooiere boobs
Verwijderd
Dag (nja, meerdere dagen) vrij + downtime= teh sux0rs.
De laatste tijd ben ik overigens volkomen verslaafd aan het grinden van de GB. Thadur en Sambrog doe ik samen in 15 minuten op mn burglar, en alleen sambrog in 10 minuten op mn minstrel. HiPS en Feign Death zijn FTW. Heleboel leuke drops gehad inmiddels, maar nog steeds niet de staff voor mn nieuwe LMalt. Maar ik ga door tot ik die heb.
Er is nergens nog een goede lijst met alle drops uit de GB, dus ik ga zometeen maar is http://lotro-wiki.com/index.php/Sambrog updaten. Dus straks kunnen jullie daar een mooie lijst met plaatjes zien van wat er dropt daar.
Zitten echt leuke items tussen.
Heb inmiddels momenteel 10 unieke paarse items in mn inventory, heb alleen al 2 dingen weggegeven zonder er een screenshot van te maken. Er moeten dus ook nog een 2h-hammer bij, en een small shield.
Mocht je geinspireerd raken dit ook te doen:
-GB heeft een lock van een half uur ongeveer. Dit is niet zichtbaar, maar dit is wel duidelijk een lock, die ook niet verdwijnt bij het uitloggen oid.
-Tips voor burglar: Sneak het eerste gedeelte, totdat je bij de wights komt. Die halen je uit stealth, want ze geven fear die damage doet als je in de buurt komt. Ren dus simpelweg naar Thadur the ravager. Gebruik van Touch and Go is niet nodig. Als je bij hem komt HiPS. Thadur is heel simpel. Autoattack grotendeels op hem, 3 keer loopt ie weg komen er een paar normale mobs. Zo snel mogelijk killen, doen meer damage dan boss. Met name op het laatst, als er 6 komen, moet je snel zijn. Dan is het goed als de wave van 6 komt de volgende sequence te doen: DitE, confound (héél handig hiervoor), riddle een 3e, kill de andere 3, maak ze vervolgens 1 voor 1 af. En dan verder op boss.
Thadur is soms bugged, dat ie mee komt vechten terwijl er adds zijn. Als hij dat doet terwijl je ook 6 adds op je hebt, heb je het iets moeilijker, maar overleef je het wel. Touch and Go, een cj op de boss, en je hebt nog wel meer trucjes om er levend uit te komen. Eventueel anders het gebruik van pots ofzo, maar dat is niet nodig.
Wat wel erg belangrijk is is het gebruik van disease pots. Dat zijn allemaal powerdrains, en die kun je gewoon echt niet gebruiken. Vooral de disease met de timer is érg vervelend, een 15sec stun en totale powerdrain is niet zo tof.
Dus aarzel niet een pot te gebruiken. 
Na dit gevecht (wat je vooral een enorme kans op robe of the barrows geeft, Thadur dropt niet zoveel anders), heeft HiPS ongeveer nog 5 minuten CD. Je kan wachten, of gewoon verder rennen en ready and able gebruiken. Je moet op weg naar sambrog wel een skull deur door, maar er zit geen inductietimer op om die te gebruiken, gewoon 2 keer klikken en je kan doorlopen. Je hoeft er niet eens voor stil te staan. Bij Sambrog weer HiPS. En dan sambrog killen maar. Heel simpel gevecht eigenlijk. Als je weinig will/fate/icpr zijn, kan een powerpot wel schelen (ik gebruik indien nodig een earring (epic quest reward, weet niet welke meer) die power restored). Voor de rest is Sambrog een makkie. Mijn burglar is gericht op evade en parry, zit op 43%, dus ik laat de adds leven, en daarmee overleef ik het ook. Als Sambrog dood is, verdwijnen ook de overgebleven adds.
Sambrog is echt een stuk makkelijker dan Thadur overigens.
-Op minstrel: eventueel als je elf bent met sylvan shadows het eerste stuk tot de wights skippen. Anders rennen met je bubble op, totdat je bij Sambrog bent (ondertussen zal je misschien een heal moeten doen, daarvoor kun je die 10min CD heal doen, die is instacast, en heb je toch niet nodig bij Sambrog. Bij Sambrog doe je Feign Death. Vervolgens in Warspeach. Ik ben er nog niet uit wat beter is, tale of Heroism of tale of battle. Ik denk heroism. Vervolgens nuke je sambrog dood, en focus je ondertussen wél op de adds. Piercing cry en je 2 AoE attacks van WS, en ze zijn toch dood, en je doet Sambrog bijna net zoveel damage van je 2 AoE attacks.
Je hebt meestal zelfs geen heal nodig, anders heb je je instant kleine heal nog, of ga je gewoon wel uit WS.
Nog makkelijker dan op burglar, Sambrog ligt echt zo plat.
Zo, even mn tijd doorkomen met deze nutteloze guide.
De laatste tijd ben ik overigens volkomen verslaafd aan het grinden van de GB. Thadur en Sambrog doe ik samen in 15 minuten op mn burglar, en alleen sambrog in 10 minuten op mn minstrel. HiPS en Feign Death zijn FTW. Heleboel leuke drops gehad inmiddels, maar nog steeds niet de staff voor mn nieuwe LMalt. Maar ik ga door tot ik die heb.
Er is nergens nog een goede lijst met alle drops uit de GB, dus ik ga zometeen maar is http://lotro-wiki.com/index.php/Sambrog updaten. Dus straks kunnen jullie daar een mooie lijst met plaatjes zien van wat er dropt daar.
Zitten echt leuke items tussen.
Heb inmiddels momenteel 10 unieke paarse items in mn inventory, heb alleen al 2 dingen weggegeven zonder er een screenshot van te maken. Er moeten dus ook nog een 2h-hammer bij, en een small shield.
Mocht je geinspireerd raken dit ook te doen:
-GB heeft een lock van een half uur ongeveer. Dit is niet zichtbaar, maar dit is wel duidelijk een lock, die ook niet verdwijnt bij het uitloggen oid.
-Tips voor burglar: Sneak het eerste gedeelte, totdat je bij de wights komt. Die halen je uit stealth, want ze geven fear die damage doet als je in de buurt komt. Ren dus simpelweg naar Thadur the ravager. Gebruik van Touch and Go is niet nodig. Als je bij hem komt HiPS. Thadur is heel simpel. Autoattack grotendeels op hem, 3 keer loopt ie weg komen er een paar normale mobs. Zo snel mogelijk killen, doen meer damage dan boss. Met name op het laatst, als er 6 komen, moet je snel zijn. Dan is het goed als de wave van 6 komt de volgende sequence te doen: DitE, confound (héél handig hiervoor), riddle een 3e, kill de andere 3, maak ze vervolgens 1 voor 1 af. En dan verder op boss.
Thadur is soms bugged, dat ie mee komt vechten terwijl er adds zijn. Als hij dat doet terwijl je ook 6 adds op je hebt, heb je het iets moeilijker, maar overleef je het wel. Touch and Go, een cj op de boss, en je hebt nog wel meer trucjes om er levend uit te komen. Eventueel anders het gebruik van pots ofzo, maar dat is niet nodig.
Wat wel erg belangrijk is is het gebruik van disease pots. Dat zijn allemaal powerdrains, en die kun je gewoon echt niet gebruiken. Vooral de disease met de timer is érg vervelend, een 15sec stun en totale powerdrain is niet zo tof.
Na dit gevecht (wat je vooral een enorme kans op robe of the barrows geeft, Thadur dropt niet zoveel anders), heeft HiPS ongeveer nog 5 minuten CD. Je kan wachten, of gewoon verder rennen en ready and able gebruiken. Je moet op weg naar sambrog wel een skull deur door, maar er zit geen inductietimer op om die te gebruiken, gewoon 2 keer klikken en je kan doorlopen. Je hoeft er niet eens voor stil te staan. Bij Sambrog weer HiPS. En dan sambrog killen maar. Heel simpel gevecht eigenlijk. Als je weinig will/fate/icpr zijn, kan een powerpot wel schelen (ik gebruik indien nodig een earring (epic quest reward, weet niet welke meer) die power restored). Voor de rest is Sambrog een makkie. Mijn burglar is gericht op evade en parry, zit op 43%, dus ik laat de adds leven, en daarmee overleef ik het ook. Als Sambrog dood is, verdwijnen ook de overgebleven adds.
Sambrog is echt een stuk makkelijker dan Thadur overigens.
-Op minstrel: eventueel als je elf bent met sylvan shadows het eerste stuk tot de wights skippen. Anders rennen met je bubble op, totdat je bij Sambrog bent (ondertussen zal je misschien een heal moeten doen, daarvoor kun je die 10min CD heal doen, die is instacast, en heb je toch niet nodig bij Sambrog. Bij Sambrog doe je Feign Death. Vervolgens in Warspeach. Ik ben er nog niet uit wat beter is, tale of Heroism of tale of battle. Ik denk heroism. Vervolgens nuke je sambrog dood, en focus je ondertussen wél op de adds. Piercing cry en je 2 AoE attacks van WS, en ze zijn toch dood, en je doet Sambrog bijna net zoveel damage van je 2 AoE attacks.
Je hebt meestal zelfs geen heal nodig, anders heb je je instant kleine heal nog, of ga je gewoon wel uit WS.
Nog makkelijker dan op burglar, Sambrog ligt echt zo plat.
Zo, even mn tijd doorkomen met deze nutteloze guide.
Ik ga binnenkort 2 tricky instances doen, namelijk Elendil's Tomb en Thief-taker's Bane (allebei in Everswim).
Heeft iemand hier goede tips voor, aangezien men hierbij regelmatig gewiped wordt?
Heeft iemand hier goede tips voor, aangezien men hierbij regelmatig gewiped wordt?
Thief-takers bane is toch op dat eiland? Die was een makkie met een normale groep.
Elendil's tomb was een stuk moeilijker, voor boss was pittig. Zorg in ieder geval voor een goede healer, wij hadden een lore-master en captain, maar dat was behoorlijk pittig.
Elendil's tomb was een stuk moeilijker, voor boss was pittig. Zorg in ieder geval voor een goede healer, wij hadden een lore-master en captain, maar dat was behoorlijk pittig.
Beschrijf Elendils eens even ajb.blacktarantulaX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:58:
Ik ga binnenkort 2 tricky instances doen, namelijk Elendil's Tomb en Thief-taker's Bane (allebei in Everswim).
Ik heb hem gedaan dacht ik en dat ging erg goed.
Verwijderd
Thief-taker's bane is makkelijker gemaakt. Zodra je 6 mensen bij elkaar, verdeel je iedereen in groepjes van 2, die elk bij een kampje staan om de dunadan te helpen. Een minstrel moet hier alleen ff opletten ook de rangers te healen. Voor de rest is ie een makkie als je 6 man hebt.
Tomb of Elendil is ook makkelijker gemaakt, maar hij blijft wel erg lastig. Je moet eerst langs een heleboel andere mobs, maar daar zit niet echt iets moeilijks tussen. Alleen de laatste boss is lastig.
Het gevecht begint tegen een EM kergrim, zodra die een paar k hp over heeft, maakt ie turtle wakker (erg grappig gedaan overigens, hoe ie die schildpad wakker maakt). De turtle heeft een enorme buff, die bijna alle damage absorbeerd. Die kun je wegkrijgen met een conjunctie, waar iedereen geel op moet doen. Een burglar is dan ook enorm erg aangeraden, omdat die als enige zomaar een conjuctie kunnen starten. Zodra je die conjuctie hebt gedaan is de buff weg, en kun je hem normaal aanvallen. Zet tank op de turtle, en zodra er adds komen (en die komen er best veel) moet iedereen als eerste de adds killen (dat zijn kleine schildpadjes). Dan als er tijd over is wat dps op de boss, voor de rest heeft iedereen prioriteit voor de adds. Als dit een beetje loopt, is het niet heel moeilijk meer.
Tomb of Elendil is ook makkelijker gemaakt, maar hij blijft wel erg lastig. Je moet eerst langs een heleboel andere mobs, maar daar zit niet echt iets moeilijks tussen. Alleen de laatste boss is lastig.
Het gevecht begint tegen een EM kergrim, zodra die een paar k hp over heeft, maakt ie turtle wakker (erg grappig gedaan overigens, hoe ie die schildpad wakker maakt). De turtle heeft een enorme buff, die bijna alle damage absorbeerd. Die kun je wegkrijgen met een conjunctie, waar iedereen geel op moet doen. Een burglar is dan ook enorm erg aangeraden, omdat die als enige zomaar een conjuctie kunnen starten. Zodra je die conjuctie hebt gedaan is de buff weg, en kun je hem normaal aanvallen. Zet tank op de turtle, en zodra er adds komen (en die komen er best veel) moet iedereen als eerste de adds killen (dat zijn kleine schildpadjes). Dan als er tijd over is wat dps op de boss, voor de rest heeft iedereen prioriteit voor de adds. Als dit een beetje loopt, is het niet heel moeilijk meer.
Wij lieten 1 tank staan tussen die turtle en de muur. Turtle mept mensen weg, maar als die tank tegen die muur staat vliegt hij niet ver weg.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:31:
Thief-taker's bane is makkelijker gemaakt. Zodra je 6 mensen bij elkaar, verdeel je iedereen in groepjes van 2, die elk bij een kampje staan om de dunadan te helpen. Een minstrel moet hier alleen ff opletten ook de rangers te healen. Voor de rest is ie een makkie als je 6 man hebt.
En we hadden 2 hntrs die die kleine schildpadjes afmaakten. En die brgl liep achterlangs die grote te klooien.
Werkte erg goed.
Maar idd; FM iedereen op geel
En dan blijkt het een piece of cake te zijn. 3 keer gedaan, 1 wipe, 2 maal plat.
Oja, de een zweert erbij die turtle uit het water te houden, maar ik heb ook al eens gehoord dat hij in het water kwetsbaarder zou zijn.
Dan was je vast blij dat de servers vandaag ruim voor de aangekondigde eindtijd weer up warenVerwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:43:
Dag (nja, meerdere dagen) vrij + downtime= teh sux0rs.
Hebben mensen de dev chat nog gevolgd gister avond? Hier het verslag: http://lotro.stratics.com...content.php?content=27985
Vooral dit stukje vond ik wel interessant.
Ben zowieso erg benieuwd naar Mines of Moria. Wanneer komt deze eigenlijk uit? Ik hoorde laatst september, maar of dat waar is?
Vooral dit stukje vond ik wel interessant.
Zouden ze het hier hebben over het stuk waar bill the pony niet durft te komen? The Dimholt?zigzag - *Bluetus* Hello from Finland, I am wondered with many friends, Are we going to get Soon some armor or Little diffrent looking horses, Cause variations are pretty boring afterall, And mounts still plays in mmo games big role and many ppl thinks the horses are pretty lame in lotro. Otherwise Awesome Game.
Scenario - Hello Bluetus. Any new mount variations made available between now and Moria will mostly be saddle and color variations. However, we have a region coming up (you may have heard of of it) that ponies (and assumedly horses as well) dare not tread. This means that something new is coming.
Ben zowieso erg benieuwd naar Mines of Moria. Wanneer komt deze eigenlijk uit? Ik hoorde laatst september, maar of dat waar is?
dat is toch voor de ingang van de mines?
Zou wel erg gaaf zijn als dat er nu al inkomt
Verwijderd
Dan moet ik wel heeel hard aan het werk aangezien ik nu nog maar lvl 35 ben.rik86 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:54:
dat is toch voor de ingang van de mines?
Dit topic is gesloten.