[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:25:
Zouden ze het hier hebben over het stuk waar bill the pony niet durft te komen? The Dimholt?
The Dimholt is nogal ver hier vandaan hoor. Dat is de plek waar het leger van Doden zich bevindt.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
ja, heb 't net opgezocht, waar ik aan dacht was die plas water met dat beest erin bij de ingang van de mines van moria.

Ik moet trouwens zeggen dat er voor een dev-chat redelijk wat informatie werd gegeven die mij nog niet bekend was. Ben wel erg benieuwd naar de notes van bk14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
MueR schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:10:
[...]

The Dimholt is nogal ver hier vandaan hoor. Dat is de plek waar het leger van Doden zich bevindt.
Dat dacht ik dus ook al. Dat is pas in return of the king in de boeken / films.

Maar zit nu even verder te zoeken, maar bill the pony verdwijnt bij de Doors of Durin, waar dus inderdaad The Watcher in the Water zich bevind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou voor die 7 euro wil ik hem wel even uitproberen (na het voetbal).

Even een kort vraagje. Ik zag dat je nu een 14-daagse trial kunt gebruiken. Kun je na het installeren van de game eerst die 14 dagen gebruiken en vervolgens met dat account die andere 30 dagen verder gaan?

Ben benieuwd hoe het speelt (8600m gt / LotR :9~ ).

Edit: pff, ik moet ook beter lezen, het staat ook in de TS :P (al is 7 dagen nu 14 geworden)
Edit2: en zo he, 3.5 gb aan updates, dat wordt dus wachten tot morgen :O (200 kb hier :z )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Echt bout dit, na 4,5 maand!!! werkt mijn pc weer zoals het hoort. Ik dus vrolijk kijken of mijn subscriptie nog liep, was die echt net de dag ervoor afgelopen. :P Naja, pech heet zoiets denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
MOAW schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:09:
Echt bout dit, na 4,5 maand!!! werkt mijn pc weer zoals het hoort. Ik dus vrolijk kijken of mijn subscriptie nog liep, was die echt net de dag ervoor afgelopen. :P Naja, pech heet zoiets denk ik.
Welcome Back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inmiddels even tijdje gespeeld, moet zeggen dat het bijzonder vloeiend draait tot heden, met zo'n beetje alles maxed en dx10 aan :) Flink minpuntje, gezichten van humans vind ik persoonlijk lelijk :P

Weet iemand toevallig een youtube (oid) filmpje waar je de wat hogere lvl spells/attacks zie? Ik hou wel van een beetje gfx acties bij leuke skills, iets te verwend door cabal :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ik heb vanmiddag eventjes gespeeld rond een uurtje of half 6, maar toen had ik binnen 5 minuten twee keer dat de game flink ging stotteren :(. En dat dan steeds minimaal een minuut lang, dan is de lol er wel snel vanaf... misschien had ik gewoon pech vandaag (of het wordt met iedere update erger :?). Nouja, morgen maar weer eens kijken.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
het is sinds bk13 wat minder heb ik 't idee, daarvoor maandenlang zonder problemen gespeeld

heb trouwens 't idee dat 't bij mij ook wel een beetje aan m'n internetverbinding ligt, zou dat bij jou ook zo kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:36:
Inmiddels even tijdje gespeeld, moet zeggen dat het bijzonder vloeiend draait tot heden, met zo'n beetje alles maxed en dx10 aan :) Flink minpuntje, gezichten van humans vind ik persoonlijk lelijk :P

Weet iemand toevallig een youtube (oid) filmpje waar je de wat hogere lvl spells/attacks zie? Ik hou wel van een beetje gfx acties bij leuke skills, iets te verwend door cabal :P
hint: zoek eens op lotro op you tube ;)

OMG wat een complete debielen bij C&B toevallig gisteren wat geld overmaken zie ik een storting van C&B van 0,01 cent en een pincode :( kunnen die debielen dat niet aangeven 8)7

vanavond ben ik er niet dus denk na het weekend via C&B maar even een betaling doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
The Flying Dutchman schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:40:
Ik heb vanmiddag eventjes gespeeld rond een uurtje of half 6, maar toen had ik binnen 5 minuten twee keer dat de game flink ging stotteren :(. En dat dan steeds minimaal een minuut lang, dan is de lol er wel snel vanaf... misschien had ik gewoon pech vandaag (of het wordt met iedere update erger :?). Nouja, morgen maar weer eens kijken.
Heb je dit met andere games ook? Heb hier namelijk nergens last van.
Misschien de laatste tijd andere drivers geinstalleerd? Kan ook eventueel een oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gasten, ik heb zonet LOTRO gedownload en ik ga nu de 7-day trial doen om te zien of ik het een leuke game vind. Maar ik moet nu een "world" kiezen, en ik wil graag in een beetje sfeervolle server, dus niet dat ik hele tijd alleen rondloop. Misschien hebben jullie verstand van de worlds waaruit ik kan kiezen:

[EN]Eldar
[EN]Gilrain
[EN]Snowbourn
[EN]Evernight
[EN-RP]Laurelin (geen idee wat RP betekent)

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
RP is de Roleplay server. Hier vind je over het algemeen de meeste mensen die ook interesse hebben in het roleplay aspect.

Over het algemeen genomen zitten de meeste GoTters op Laurelin (waaronder ondergetekende), gevolgd door Eldar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:59
MueR schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:06:
RP is de Roleplay server. Hier vind je over het algemeen de meeste mensen die ook interesse hebben in het roleplay aspect.
Kun je uitleggen wat daarmee bedoeld wordt?

En, ik zie ook wel eens mensen met een witte naam die dan aan het roleplayen zijn, wat is dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, ik vroeg me ook af wat dat inhoud. Wat mis je als je niet een RP world kiest en wat mis je als je er wel 1 kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blacktarantulaX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:10:
[...]

Kun je uitleggen wat daarmee bedoeld wordt?

En, ik zie ook wel eens mensen met een witte naam die dan aan het roleplayen zijn, wat is dit dan?
met RP word bedoeld dat de mensen wat meer hun character spelen. meer in pubs zitten met zn allen en meer aandacht besteden aan uiterlijk en kleding. niet altijd aan het questen zijn maar soms gewoon chatten/dansen enz enz in bree of rivendel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:14:
Ja idd, ik vroeg me ook af wat dat inhoud. Wat mis je als je niet een RP world kiest en wat mis je als je er wel 1 kiest?
het is meer een voorkeur dan iets missen... je kan ook prima RPen op een niet RP server en vice versa. maar bericht boven deze lijkt me duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, thanks guys. RP klinkt dan inderdaad een stuk gezelliger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mn subsciptie is verlopen met bijv een week/maand, en ik verleng hem weer.. zijn er dan consequenties? Ik kan komende tijd niet meer online komen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:01:
Als mn subsciptie is verlopen met bijv een week/maand, en ik verleng hem weer.. zijn er dan consequenties? Ik kan komende tijd niet meer online komen namelijk.
nee. je character word minimaal een jaar bewaard. mogelijk verlies je wel je woning ;) (daar kom ik snel achter hahaha want ik ben al een maandje of 8 niet online geweest)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Je moet upkeep betalen. Hoeveel bags en itemslots levert een huis op? Varieert dat naargelang het type huis? Kan je via je huis ook aan je vault-slots of vault-bags, chests whatever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

basic house: 1 koffer
deluxe house: 2 koffers
kinship house: 3 koffers

Via je huis kan je niet aan je vault, maar in elke housing zone is er wel een bankier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Met de update van book 13 is upkeep op tijd betalen niet meer nodig... je huis wordt gelocked en je kunt er pas weer in als de upkeep betaald is. Kleine verandering ten opzichte van de vroegere situatie waarin je items naar een speciale vault gingen en je je huis gewoon kwijt was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik betaal iets van 160 s per week, dus stel ik ga een paar maanden op vakantie, dan kan ik eerst een ziljard silver betalen, voordat ik mn huis inkan... hehe.

Ik realiseer me nu eigenlijk dat geen huis heb gekocht, maar een huur bungalow in bree...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zondag mag ik mijn derde huis gaan ophoesten :D Mn eigen kleine prive kinship zit dan eindelijk op rank 7, dus heb ik naast mn gewone huis en mn opslaghuis ook een landhuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:28:
basic house: 1 koffer
deluxe house: 2 koffers
kinship house: 3 koffers

Via je huis kan je niet aan je vault, maar in elke housing zone is er wel een bankier
Ik heb dus een basic house, maar heb geen koffer.... Waar kan ik zo'n koffer wegslepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die moet je kopen, dat vind je bij je huis op je housing panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Wat kost zo'n koffer? En hoe groot is die precies? Net zo groot als een bag? Ik zit momenteel namelijk weer bijna met opslag tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:25:
Die moet je kopen, dat vind je bij je huis op je housing panel.
En da kost me zeker weer een rib uit mijn lijf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Valt goed mee, ik weet de kost niet van buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Even opgezocht voor de liefhebbers (including me): http://lotro-wiki.com/index.php/Housing

Een chest kost 100S, de tweede in een deluxe house 500S.
Allen 30 slots voor storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
3e kist voor kinhall: 2.2 goud :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:30:
Met de update van book 13 is upkeep op tijd betalen niet meer nodig... je huis wordt gelocked en je kunt er pas weer in als de upkeep betaald is. Kleine verandering ten opzichte van de vroegere situatie waarin je items naar een speciale vault gingen en je je huis gewoon kwijt was :X
ben benieuwd of ik mn huis dan nog heb en wat de rekening is na +/- 8 maand niet spelen :o
MADG0BLIN schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:13:
Even opgezocht voor de liefhebbers (including me): http://lotro-wiki.com/index.php/Housing

Een chest kost 100S, de tweede in een deluxe house 500S.
Allen 30 slots voor storage.
note bound items kunnen er niet in ;) (althans toen ik het nog speelde)
MueR schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:11:
Zondag mag ik mijn derde huis gaan ophoesten :D Mn eigen kleine prive kinship zit dan eindelijk op rank 7, dus heb ik naast mn gewone huis en mn opslaghuis ook een landhuis :D
je kan maar 1 huis en 1 kin house kopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Je huis ben je kwijt.
En volgens mij begrijpen de mensen het verkeerd.
Je moet de achterstallige huur niet betalen.
Gewoon de huur voor de huidige week.

En legolas: meerdere characters &/of accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:57:
Je huis ben je kwijt.
En volgens mij begrijpen de mensen het verkeerd.
Je moet de achterstallige huur niet betalen.
Gewoon de huur voor de huidige week.

En legolas: meerdere characters &/of accounts.
je kan maar 1 huis kopen hoeveel chars je ook hebt dat boeit niet...

meerdere accounts kan natuurlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 23:55

ResuCigam

BOFH

MADG0BLIN schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:27:
Wat kost zo'n koffer? En hoe groot is die precies? Net zo groot als een bag? Ik zit momenteel namelijk weer bijna met opslag tekort.
Een andere goedkope mogelijkheid voor een hoop extra opslag: een extra character aanmaken als 'bank' dan heb je een bult extra ruimte voor niks ;)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb 2 accounts ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
ResuCigam schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:21:
[...]

Een andere goedkope mogelijkheid voor een hoop extra opslag: een extra character aanmaken als 'bank' dan heb je een bult extra ruimte voor niks ;)
Dat is inderdaad zo, maar vind het niet super handig. Mail item, oh nee, heb het nodig, relog, mail item, relog. You get the point. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat had ik inderdaad ook, maar dan ga je al snel te veel opslaan. Zo zat mijn storage character helemaal vol met single use tailoring recepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

MueR ben je niets aan het vergeten? We zijn op je aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wat dan? Ik zat gewoon op een alt hoor. Je wordt heel ziek als ik je vertel dat ik 1 gloves gem heb moeten leuren voordat ik hem kwijtraakte.. we kregen er 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

/cry
Spijtig dat ik niet even kon wisselen.
Ik heb een 1 gerold op de gloves en dat was mijn 5de poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik loop nu ook rond op Laurelin, als een menselijke guardian (hopelijk geen slechte keuze? :P). Ben inmiddels level 9, Mallandir, en druk aan het questen. Blijft veel loopwerk zo'n mmorpg though.
Iemand nog beginnerstips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Niet te veel op AH uitgeven, je geraakt snel genoeg aan quest gear.
Zelf vind ik dwarf guardians beter door hun verdedigende racial terwijl humans een static 3k morale heal krijgen.
Een paar handige links zijn mehq.net & lotro.mmodb.com .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat is handig zo'n map :P
Wel jammer, had mijn char even ergens geparkeerd waar ik dacht dat hij veilig was, kom ik terug en heb ik toch mijn eerste death te pakken :(

Hm, misschien toch ook maar even kijken hoe de andere races en classes spelen. Ik heb alleen geen idee of bepaalde groepen al overbevolkt zijn (of totaal niet solo te spelen). Hobbit burglar bijvoorbeeld? Of een dwarf champion, elf ministrel...aah, de keuzes :'(

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik ben zelf een hobbit burglar en amuseer mij best goed.
De laatste tijd wat minder aan het spelen doordat ik nog andere dingen te doen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een human burglar, en amuseer mij daarmee ook kostelijk. Human burglars zien er overigens een stuk beter uit dan die kleine hobbits. :D
Verder ook een elf minstrel. Vind die wel iets minder dan de burglar, maar die is wel erg geliefd voor allerlei instances, dus dat maakt je wel bevoordeeld, dat is wel handig. :)

Ik zou gewoon zoveel mogelijk eerst proberen, en wat je het fijnst vind spelen, daarmee verder gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nu het weer vakantie is krijg ik wel de neiging weer te gaan spelen. Echter ben ik een beetje *bang* dat boek14 weer zwaar teleur gaat stellen en ik daardoor weer stop (ja, al voor de 3e keer :P)

Als ze nu eens met een changelog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een Dwarf hunter. Een vrij vreemde combinatie hebben mensen mij wel eens verteld. :) Toch vermaak ook ik me prima. Ik denk echter wel dat ik binnenkort eens een Elf of Humen lore-master aanmaak. Ik zag er laatst een en dat zag er in gevecht wel stoer uit. En ik heb in een RPG eigenlijk nog nooit iets gespeeld met veel magie, ik ben altijd de paladijn, goede ridder, of jager. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik heb zelf ook een lvl50 Men Loremaster. Erg aparte manier van vechten iig, het vereist veel concentratie.

Dwarf hunter is inderdaad erg vreemd, maargoed, ieder moet dat voor zichzelf uitmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, bij mij is het altijd andersom. Alleen ik heb wel even genoeg van al die zwakke armor, dus deze keer maar eens tanken.
Trouwens, ik ben net level 10, dus ik ging even monsterplay bekijken. Je start daar wel als level 50 maar volgens mij heb je dan alsnog veel werk te verzetten voor je mee kan doen? (er werd druk gepraat over raids en freeps die ergens rondhingen) Ik ga maar weer terug op mijn human guardian account :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:53:
Nu het weer vakantie is krijg ik wel de neiging weer te gaan spelen. Echter ben ik een beetje *bang* dat boek14 weer zwaar teleur gaat stellen en ik daardoor weer stop (ja, al voor de 3e keer :P)

Als ze nu eens met een changelog komen.
Zou cool zijn als je weer terug komt! :)

Ik heb je inmiddels ver ingehaald met mn burglar, die is allang 50. :P

Maar wat verwacht je dan precies van boek14, en waarom denk je dat het tegen gaat vallen?

Ik meende ergens in een devchat gelezen te hebben dat er deze week een changelog komt, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik verwacht iig ook veel van boek 14. :D Wat ik er al wel van weet van devchat:

(copypaste van een post van mij op kinforum)

Opvallende dingen:
[16:02] <@Meghan_Turbine> That's something else in book 14 - your minstrel has animations and sounds for the instrument equipped
YAAAAAY! =D =D =D =D
[16:01] <@Scenario> Hey moir! So - just to clarify a little bit. Book 14 has little in terms of new playable landscape for players to explore. We are introducing a small portion of Eregion to support our epic story but mostly the efforts of the World Team for Book 14 settled firmly in the realm of bug fixing.
:)
[15:59] <@zigzag> *Kuhmuh16* [Mines fo Moria] Hi all! I want to know more about the new classes the warden and the runekeeper whats comming soon with the next addon Mines of Moria
[15:59] <@Keth_Turbine> So, I can't give too many details (Marketting MCP head will get me!) but I can say a little bit.
[15:59] <@Keth_Turbine> The Warden is a more "tank-y" class and is a master of marital combat, and must strike his blows in such a way to best finish off his enemies.
[15:59] <@Keth_Turbine> The Rune-keeper is a master of words, and uses those to either damage his enemies or inspire his allies
TOF! Meer info! :D
[15:29] <@zigzag> *{Ez0}Honvik{GA}* Are there new armour sets in book 14 that are obtained from the new instances you announced in previous dev chats?
[15:29] <@Avon_Turbine> there are new armour sets in book 14 and the Annuminas armour set has seen a very good upgrade.
[15:30] <@Avon_Turbine> additionally, helegrod has been changed over to use bartering.
Gaaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Yay batering van helegrod items, dan word het misschien nog haalbaar om zo'n setje mee te pikken. :)

Dat je Burglar allang 50 is is ook niet meer dan logisch he Ltje. :P

Misschien dalijk eens kijken of er een iDeal optie is, ik heb even een avondje niets te doen.

Edit: Wtf, er staat opeens Next payment due: 11/07/08 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Knaak op 28-06-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, dat van Helegrod vind ik ook érg positief. Momenteel hebben we net iets te weinig kinners voor een helegrod run, maar als het de moeite waard gaat worden zullen er vast meer mensen mee gaan, en is het ook makkelijker om een alliantie af te sluiten met een andere kin voor raids op helegrod. :)

En hopelijk trekt het weer mensen terug naar de game, die endgame niet zoveel meer aanvonden, en nu in AoC zitten. Als Annuminas de moeite waard word, én helegrod, is dat opeens toch wel weer heel erg leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hmm, toch even de client erop gooien. Merkte net dat er wonderbaarlijk nogsteeds een abbo loopt voor lotro terwijl deze opgezegd is en dit was via worldpay, wat nu niet meer beschikbaar is.

Erg weird, maargoed. Ik kan kennelijk dus wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

en de perfecte locatie is thorins halls

vault, mailbox en auction hall super dicht bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, lekker dan, zit vast in het gras/een stuk berg.
Kan ik dat stuk opnieuw lopen :P
Daarnaast vond ik het opvallend dat een perk van 30 minuten niet verder telt als je uitgelogd bent maar een quest wel :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Woei! 21 goud armer maar dan heb je wat. Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een landhuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:58:
Woei! 21 goud armer maar dan heb je wat. Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een landhuis :)
Was dat ook de reden van al dat kinship leader en member geswap van gisteravond? :P

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Yup. Mn Loremaster is nu kinship leader van Annon Amarth, mn Hunter zit nu te genieten van welverdiende rust in zn landhuis. Nou ja, rust.. er is een bepaalde Elf bij hem ingetrokken, dus rust zal er weinig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Hmm dit word echt te vreemd voor woorden. Ik heb geen cent aan codemasters betaald de afgelopen tijd. Maar ik kan toch spelen, er staat nu zelfs tot 2009. :S

Morgen toch eens bellen, want er is wat ernstig mis met dat systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:37:
Hmm dit word echt te vreemd voor woorden. Ik heb geen cent aan codemasters betaald de afgelopen tijd. Maar ik kan toch spelen, er staat nu zelfs tot 2009. :S

Morgen toch eens bellen, want er is wat ernstig mis met dat systeem.
Vreemd, maar niet geheel ongunstig lijkt mij. :) Ik zou gewoon lekker doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens nog ergens een plaatsje vrij in een leuke kinship? :) (of zitten jullie allemaal in hoog gerankte kinships? Als dat bestaat :P)
Trouwens, staan je freep en creep characters los van elkaar. Ik snap het hele creep gebeuren nog niet helemaal. Ik heb er eentje aangemaakt, wat quests gesprokkeld en een beetje rondgelopen...maar het was nogal leeg. Ook al kwam ik daarstraks opeens een stuk op 30 freeps tegen bij lug. Heb er wel eentje gedood (niemand vond mij interessant om aan te vallen? :P) maar toen moest ik even off dus geen idee wat er verder gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je freep en creep staan los van elkaar, alhoewel je volgens mij wel wat met destiny point doet ofzo...
Op de een of andere manier trekt dat creeps me niet helemaal. Ik voel me een beetje weerloos als creep. Ik ben een warg en ik kan niet zoveel. Weet ook nooit war er allemaal aan de gang is en waar de freeps zijn.
Kan iemand mij dat uitleggen. Of het hele creeps gebeuren uitleggen, ook waar de quests goed voor zijn enzo? Zodat het een beetje plezierig spelenw ordt. Ook vind ik het nog moeilijk afwegen of ik als freep ga spelen of als creep. Ik ben nog lang geen lvl 50 dus vind het vaak nog een beetje zonde van de tijd om dan als creep te gaan spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb een tijdje rondgelopen en het enige wat ik zie zijn groepjes freeps die worden gemassacred door heel veel creeps. Wel grappig, maar ik denk dat ik ook eerst maar verder ga met questen. Ik mag net aan boek 1 beginnen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer even een uurtje monsterplay gedaan. Als warg was ik nu onderdeel van een groot warg pack die netjes bij elkaar bleef plakken en aanviel op schijnbaar de juiste momenten. Helaas waren alle andere wargs een stukje snellen in stealth. Hoe kan dat? En waarom, van alle 20 a 30 wargs kom ik weer klem te zitten in een val... Afijn, het leek wel of ik een grote N van noob op mijn warg had staan want ik was nogal vaak het haasje. Anderen ook wel eens, maar volgens mij ging ik het vaakst dood. Dat kan ook aan mijn pc liggen want zelf met alles op very low (normaal speel ik met medium) schokt het nog bij een drukke aanval. Erg vervelend en dat zorgt er ook deels voor dat ik niet snel genoeg kan reageren en/of gedesoriënteerd raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wargs hebben traits om 5% sneller te "wandelen". :P

Ook cooldown verkleiners etc, maar dat moet je maar even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Verdorie, weer mn shoulder guards niet te pakken. Nu moet het toch wel eens over zijn hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Soms zit het wel aardig tegen, ik had vanavond 9x op rij dat critical succes bij het weaponcraften mislukte (terwijl ik de special ingredients gebruikte en dus 50% kans had). Oftewel, ik had de pech net die 1 op de 512 te zijn die 9x op rij de critical chance mist :'(. Maar goed, net toen ik ging denken dat er misschien een bug was waardoor mijn special ingredient misschien niet gebruikt werd ofzo, behaalde ik de 11e en de 13e keer wel critical succes ;).

Daarnaast ook hoofdstuk 4 t/m 7 van boek 3 gedaan en vervolgens hoofdstuk 1 van boek 4, dus daarmee lig ik nu ook eindelijk eens bij. Komende week nog maar eens flink wat dwarf iron ore verzamelen en dan en master artisan weaponsmith worden :9 (en dan is het eerste wat ik doe een mooi `fine' dwarfcraft forged greatsword voor mezelf maken ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje trouwens, als je dood gaat heb je een lagere max life en mana. Hoe krijg je dat weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:31

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Gewoon doorspelen. De penalty verdwijnt vanzelf weer. Vergeet niet je spullen te laten repareren, anders sta je midden in de combat met je blote handen te zwaaien, en dat is erg vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Jazzar, als je over het debuff icoontje zweeft met je muis dan zie je hoe lang de debuff nog duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Na een defeat krijg je X dread (varierend per gebied van 1 tot 4), dit heeft invloed op je max health, effectiviteit van heals (minder) op je en damage tegen je (meer). Deze dread duurt 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dan heb ik misschien fout gekeken. Ik dacht namelijk dat ik als lvl13 eerst boven de 700 health had en na die dood (en zonder de debuff) 699.
Ondertussen boek 1 uitgespeeld, laatste missie zou toch vrij moeilijk zijn geweest (ware het niet dat een lvl23 en 30 mij hielpen). Ik kwam trouwens een dwarf ministrel tegen (is dat geen rare combinatie?) en die was best interessant om te zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat lijkt ook zo. Hoe hoger de dread, hoe minder max health je hebt. Even uit het blote hoofd..

1 dread: 90%
2 dread: 80%
3 dread: 70%
4 dread: 60%
5 dread: 50% (vanaf 5 ga je ook coweren)
...
10 dread: 10%;

Daar moet bij vermeld worden dat je de 10 eigenlijk alleen gaat halen bij een baas zoals de Balrog of Thorog. Door doodgaan is 4 het maximum, maar dan alleen in de level 40+ gebieden. Dread stackt niet, dus ga je nogmaals dood tijdens dread, gaat de timer terug naar 10 min. Mooi moment om koffie te halen enzo.

Dread na doodgaan
1 dread: Bree-land, Shire, Ered-Luin
2 dread: North Downs, Lone Lands, Forochel (al is dit een 45+ gebied..)
3 dread: Evendim, Trollshaws
4 dread: Misty Mountains, Angmar

[ Voor 56% gewijzigd door MueR op 30-06-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ging ik samen met een maat een heel stuk verder lopen dan we eigenlijk horen te zijn met ons level en aantal quests die we nog moeten voltooien in het "begin" gebied met Hobbiton enzo. Uiteindelijk kwamen we uit in Bree en daar vond ik tot mijn verbazing Aragorn met Book 1. Dus je bent echt nog uren bezig voordat je uberhaupt book 1 tegenkomt? Want ik heb nog rond de 35 quests te doen voordat ik eigenlijk in Bree kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

MueR schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:17:
Dat lijkt ook zo. Hoe hoger de dread, hoe minder max health je hebt. Even uit het blote hoofd..

1 dread: 90%
2 dread: 80%
3 dread: 70%
4 dread: 60%
5 dread: 50% (vanaf 5 ga je ook coweren)
...
10 dread: 10%;
Volgens lotro-wiki is het:
1 dread: 95%
2 dread: 90%
3 dread: 85%
4 dread: 80%
5 dread: 70%
6 dread: 60%
7 dread: 50%
8 dread: 40 %
9 dread: 35 %
10 dread: 20 %

Dus niet zo lineair als je aangaf.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat snap ik, ik bedoelde meer dat ik dacht meer health te hebben gehad voor ik dood was gegaan (dus die dread was al weg en het leek nog steeds minder). Maar dat kan dus niet :P.
Ik moet trouwens wel leren uit te loggen als ik afk ga, moest net even bellen...kom terug, weer dood. Je bent echt nergens veilig :X .

Trouwens, ik erger me wel verschrikkelijk aan het feit dat iedereen /tell uitgeschakeld lijkt te hebben. Iedereen kan leuk tegen me aan gaan zitten praten maar als ik niet terug kan praten heeft dat niet veel zin :|

Haha en nog zo'n leuke, ben ik ff een wight aan het meppen triggered iemand naast me met een quest ofzo nog 5 wights...ja dan ga ik dood :'( Wel op een of andere manier een quest mee voltooid dus dat is dan weer mooi meegenomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik ben momenteel bezig met een quest voor mijn champ. Implements of Daring en Articles of Valour.
Ik heb deze zover af dat ik nog een boss moet meppen. Deze is alleen lvl 51 dus duurt nog wel even voordat ik deze kan doen.
Als ik nu de quest cancel, moet ik dan weer helemaal over nieuw beginnen? Of kan ik dan verder waar ik gebleven ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Moraxv schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:33:
[...]

Volgens lotro-wiki is het: <knip>
Ik kon het even niet vinden, dus ging uit blote hoofd met de losse pols ;)
MADG0BLIN schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:03:
Als ik nu de quest cancel, moet ik dan weer helemaal over nieuw beginnen? Of kan ik dan verder waar ik gebleven ben?
Je moet de hele quest chain dan opnieuw doen. Heb ik een keer moeten doen door een bug :/
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:50:
Trouwens, ik erger me wel verschrikkelijk aan het feit dat iedereen /tell uitgeschakeld lijkt te hebben. Iedereen kan leuk tegen me aan gaan zitten praten maar als ik niet terug kan praten heeft dat niet veel zin :|
Zit je op een trial account? Zo ja, dan klopt het. Mensen met een trial kunnen alleen terugpraten, niet starten. Verder is het schijnbaar default behaviour dat de optie "Only accept tells from friends and kinship" aan staat. Zelf vind ik hem irritant.

[ Voor 75% gewijzigd door MueR op 30-06-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:50:
Je speelt dus met een trail account? Ze hebben die tell/mail functie off gezet i.v.m. goldsellers etc. Wanneer je gaat betalen voor je account kun je gewoon terugpraten en mailen naar iedereen!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 23:55

ResuCigam

BOFH

Spuit 11

[ Voor 98% gewijzigd door ResuCigam op 30-06-2008 11:26 ]

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh gelukkig maar, ik gebruik nu inderdaad eerst de trial (heb al retail maarja, het blijven 14 dagen gratis...je bent Nederlander of niet :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
gewoon gelijk betalen aanzetten als je weet dat je blijft spelen. De eerste 14 dagen betaal je dan nog steeds niet, maar je spel werkt wel 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:23:
Gisteren ging ik samen met een maat een heel stuk verder lopen dan we eigenlijk horen te zijn met ons level en aantal quests die we nog moeten voltooien in het "begin" gebied met Hobbiton enzo. Uiteindelijk kwamen we uit in Bree en daar vond ik tot mijn verbazing Aragorn met Book 1. Dus je bent echt nog uren bezig voordat je uberhaupt book 1 tegenkomt? Want ik heb nog rond de 35 quests te doen voordat ik eigenlijk in Bree kom.
Volgens mij had ik al twee weken gespeeld voordat ik met boek 1 begon, vervolgens had ik dat boek wel binnen een dag uitgespeeld ongeveer denk ik. Boek 2 heeft vervolgens ook gigantisch lang geduurd (maar daarmee was ik gewoon zelf ook een beetje sloom ;)). Hetzelfde geldt voor boek 3, dat heb ik gisteren dus uitgespeeld, terwijl ik op dit moment iets langer dan 2 maanden speel.

Na die dik 2 maanden ben ik nu level 37 (en een half), veel gebieden heb ik al gezien, maar nog niet alles en ik heb ook zeker nog lang niet alle quests gespeeld. Sowieso heb ik natuurlijk nog 8 boeken te gaan, daarnaast ben ik nog niet in Forochel geweest, ik heb bijna nog geen quests in Rivendell gedaan, in de Trollshaws alleen de simpelere quests, Garth Agarwen moet ik nog helemaal (voornamelijk fellowship quests willen nog wel eens blijven liggen), Fornost ben ik ook nog niet eens geweest en in Evendim is nog voldoende te doen. Om nog maar niet te spreken over de Misty Mountains. Ook in Dol Dinen en Angmar ben ik nog niet/nauwelijks geweest.

Kortom: ik denk dat ik nog makkelijk 2 maanden speelplezier heb met alle quests en gebieden die ik nog te ontdekken heb. Tegen die tijd is hopelijk boek 14 ook uitgekomen, dus nog meer speelplezier :D. En in de herfst komt dan natuurlijk de eerste betaalde uitbreiding (Mines of Moria). Dus ik denk dat ik nog wel tot eind 2008 kan doorspelen zonder me te vervelen in Middle Earth (en mocht dat toch wat tegenvallen, dan kan ik altijd nog een 2e character aanmaken ;)).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vage schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:36:
gewoon gelijk betalen aanzetten als je weet dat je blijft spelen. De eerste 14 dagen betaal je dan nog steeds niet, maar je spel werkt wel 100%
Ehm, ik heb net mijn code ingevoerd maar ik heb alleen de 30 dagen vanaf nu? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
das weird :S :?
ik heb mijn code ingeklopt toendertijd en kreeg wel mn tijd erbijop... ikke nie snap nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:14:
Ik heb net weer even een uurtje monsterplay gedaan. Als warg was ik nu onderdeel van een groot warg pack die netjes bij elkaar bleef plakken en aanviel op schijnbaar de juiste momenten. Helaas waren alle andere wargs een stukje snellen in stealth. Hoe kan dat? En waarom, van alle 20 a 30 wargs kom ik weer klem te zitten in een val... Afijn, het leek wel of ik een grote N van noob op mijn warg had staan want ik was nogal vaak het haasje. Anderen ook wel eens, maar volgens mij ging ik het vaakst dood. Dat kan ook aan mijn pc liggen want zelf met alles op very low (normaal speel ik met medium) schokt het nog bij een drukke aanval. Erg vervelend en dat zorgt er ook deels voor dat ik niet snel genoeg kan reageren en/of gedesoriënteerd raak.
Je kunt een skill kopen "enhanced stealth" daarmee loop je 20% sneller in stealth!
sowieso krijg je alle leuke skills pas als je een beetje ranked en DP scoort.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Zo, vandaag even mijn burglar van lvl24 naar lvl28 getilt. Was weer even leuk om eens lotro te hebben gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De patchnotes van book 14 zijn uit.

Een paar leuke puntjes:
# The craft UI no longer opens fully expanded. You can still use the "expand all" button to quickly open all recipes.
# Optional crafting ingredients now stack to 20.
Woei, minder laadtijd, en de trophies kist gaat ineens weer ruimte hebben :D
# Players will now see the effect status of all members of a Raid.
# Fixed a bug that was sometimes preventing companion effects from applying to the correct group when the master changed Fellowships within a Raid.
Zouden ze dan eindelijk die vitals bug gefixt hebben?
# Fixed a stuck location in the Thrang encounter in the Rift.
# Changed Forochel's defeat dread to coincide with similar high level zones.
Dat zou tijd worden zeg, ik moest elke week een GM roepen. Jammer dat Forochel nu toch 4 dread krijgt eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ah, een hoop goeie captain fixes zo te zien! :)
Vooral `“Pressing Attack” now will hit 2 targets in front of the Captain' lijkt me echt een erg mooie skill worden nu.

(is eigenlijk al bekend wanneer boek 14 gaat komen?)

[ Voor 13% gewijzigd door The Flying Dutchman op 01-07-2008 09:38 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zou eigenlijk nog eens moeten verderwerken aan mijn epic books (algemeen spelen eigenlijk, laatste tijd vooral TF2 gespeeld) en proficiency & master master weaponsmith halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik zou eigenlijk nog eens verder moeten werken aan die essay waarvan ik vandaag een deadline heb ;). Maar op dit moment kan ik me er nog niet helemaal toe zetten, misschien zometeen als ik mijn 2e bakkie koffie op heb.

Als het nou een beetje opschiet, dan begint deze middag nog ergens mijn vakantie ;).

edit:
Overigens, ik had de laatste tijd nogal wat last van een stotterende game, maar dat lijkt voorbij te zijn. Sinds vrijdag in ieder geval geen last meer gehad. En guess what: afgelopen vrijdag heb ik mijn pc even uit mijn bureau gehad omdat ik mijn bureau heb vertimmerd. Toen heb ik gelijk even de voedingsfan en andere openingen van de kast uitgezogen, want daar zat nogal wat stof in. Misschien een oververhitte graphics card die terug klokte (nooit artifacts gezien ofzo), maar ik weet niet of een GeForce 7600GS dat kan (is overigens passief gekoeld). Mijn cpu kan dat in ieder geval niet volgens mij, dus die kan het bijna niet geweest zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door The Flying Dutchman op 01-07-2008 10:50 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 09:14
Voor de hunter

Hunters may now use Crossbows starting at Level 7!
Dit boeit me niet, gebruik geen crossbow.

Hunters using “Scourging Blow” were removing all Barbed Arrow Bleeds on their targets. Now, a Hunter’s Scourging Blow will only interact with and remove the Barbed Arrow Bleed applied by that Hunter.
Deze is wel goed, Ik ga best wel eens met hntr only parties op stap en dan zuigt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok inmiddels weer wat speeluurtjes gehad :9

is wel leuk om terug te zijn maar pffffffff ff wennen zeg
hoop verandert quest log is wel zwaar verbeterd

forrochel is GROOOOOOOOOT pffffffffff

zijn er nog nieuwe manieren om rep points te krijgen van the eldgang??? of alleen door te riften :D :o

vissen is wel grappig gewoon elke dag ff 10 puntjes scoren met beste bait en +5 hengel is dat zo gebeurt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:57:

vissen is wel grappig gewoon elke dag ff 10 puntjes scoren met beste bait en +5 hengel is dat zo gebeurt 8)
Waar haal je die frut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die hengel? Dat is (crit op?) een tier 4 woodworker recipe ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 01-07-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in staddle bij een vijvertje is een fish NPC die verkoopt 3 soorten lokaas
de duurste is 3s en 52c en duurt 10 min lang.

vishengel kan een woodworker maken ik heb hem voor 300s van de AH gehaald
+4 non crit +5 voor een crit

ow ja en op 1920x1200 speelt echt super!!!! in bree merk ik wel dikke vertragingen voor een korte periode maar daarna alles weer soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Het ging me om die bait, ben zelf een woodworker. Zoek echter nog wel de recipies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
vissen met bait levert geen voordeel op!
Toen ik nog geen "lord of streams" was zat ik op zo'n angler's guide forum te kijken en daar hebben ze het uitgebreid getest. Soms ving de standaard hengel zonder bait meer.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.