bij 200 punten zit je op de max of komen er meer tiers na die 200 ???JohnnyV76 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:40:
vissen met bait levert geen voordeel op!
Toen ik nog geen "lord of streams" was zat ik op zo'n angler's guide forum te kijken en daar hebben ze het uitgebreid getest. Soms ving de standaard hengel zonder bait meer.
Nee, 200 is maximum en het einde van het 'levelen'.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:49:
[...]
bij 200 punten zit je op de max of komen er meer tiers na die 200 ???
YAY!!!
Damn, spider worden ook flink verwend zeg.
Die komen weer helemaal terug zo te zien. (zal Dether leuk vinden
)
Het ziet er goed uit voor de moors met deze update iig.
Woooooow... die lijst met item changes
Zowat ieder high-end item gaat op de schop 

Jammer..

Trouwens, nieuwe annuminas gear:
Light:
http://i261.photobucket.c...jhendrickx/sevenstars.jpg
Medium:
http://i261.photobucket.c...1/rjhendrickx/nunials.jpg
Heavy:
http://i261.photobucket.c...rjhendrickx/westtower.jpg
Best netjes.
Dank u turbine!Warleader
* The Warleader's skill "On Your Feet" will now revive Monster Players outside of the Warleader's group (if they are within range of the skill).
Damn, spider worden ook flink verwend zeg.
Het ziet er goed uit voor de moors met deze update iig.
Woooooow... die lijst met item changes
When dyeing currently equipped clothing, the avatar image in the character journal is now immediately updated.
Talking in the "Raid" channel using "/ra" will now automatically switch the default output channel of your active chat tab to "Raid".
Players will now see the effect status of all members of a Raid.
Werd tijd idd.Fixed an issue with companions returning to their master when mez is broken.
Smoothed out Companion following.
DX10 Distant Landscape Lighting has been disabled. It will return in a future update.
lol"Hey man, how was your weekend?"
'Not good dude, not good.'
"Why's that?"
'I drank waaaay too much triple strength brandy...'
"Where did you get triple strength brandy?!"
'A friend of mine threw a party and brought his Inn League Keg.'
"Sounds like a great party then! What happened?"
'Wish I could remember, but I blacked out and ended up... well, I really have no idea how I got there, but I think my butt has frostbite.'
The Straight Dope: New location added to the Inn League Keg!
Whohoe spannend.The Prologue for “Volume II: The Mines of Moria” is now available! Speak to Barbethnir in front of the House of Elrond to help the Fellowship prepare to embark on their errand of secrecy.
Trouwens, nieuwe annuminas gear:
Light:
http://i261.photobucket.c...jhendrickx/sevenstars.jpg
Medium:
http://i261.photobucket.c...1/rjhendrickx/nunials.jpg
Heavy:
http://i261.photobucket.c...rjhendrickx/westtower.jpg
Best netjes.
[ Voor 113% gewijzigd door Knaak op 01-07-2008 13:13 ]
Mwah, ik blijf bij mn Rift Armour. Ik vind dat die Annuminas set echt nog beter mag hoor.. je moet er een kleine 9000 Arnorian Armour Fragments voor verzamelen, plus nog 3 drops van bazen.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Als je de rift helm voor burglar + de medium set draagt kom je toch op een leuke set uit. Maargoed, alles beter dan hoe het eerst was, want toen was het werkelijk weinig waard.
Ik denk dat de beste burglar set toch echt rift boots + gloves is & de rest shadow-stalker.
Ik heb zelf enkel rift boots, dan exquisite gloves, radiant helmet of zoiets, en de rest is pvp gear.
Maar hopelijk heb ik vanavond wat geluk.
Ik heb zelf enkel rift boots, dan exquisite gloves, radiant helmet of zoiets, en de rest is pvp gear.
Nog een paar vragen van mijn kant waar ik tegenop liep:
- Hoe zit het nou eigenlijk met Ettenmoors? Ik hoor heel veel over dit gebied icm PvP, maar is dit ook gewoon een PvE gebied? (ik ben er dus nog niet geweest, maar ik zie wel dat swift travel naar de Ettenmoors mogelijk is vanaf level 40)
- Een tijd terug (een maand ofzo, misschien nog wat langer) waren er een aantal dagen een aantal happenings ofzo aan de gang. Volgens mij zag ik toen in de chat berichten langskomen dat de Orcs in Trestlebridge of Ost Guruth verslagen waren. Wat was dit precies en gebeurt dit vaker?
- Hoe zit het nou eigenlijk met Ettenmoors? Ik hoor heel veel over dit gebied icm PvP, maar is dit ook gewoon een PvE gebied? (ik ben er dus nog niet geweest, maar ik zie wel dat swift travel naar de Ettenmoors mogelijk is vanaf level 40)
- Een tijd terug (een maand ofzo, misschien nog wat langer) waren er een aantal dagen een aantal happenings ofzo aan de gang. Volgens mij zag ik toen in de chat berichten langskomen dat de Orcs in Trestlebridge of Ost Guruth verslagen waren. Wat was dit precies en gebeurt dit vaker?
The Flying Dutchman
Verwijderd
dat is een RAID area waar de freeps (de goeien) tegen de creeps (de slecherikken) vechten.The Flying Dutchman schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:44:
Nog een paar vragen van mijn kant waar ik tegenop liep:
vanaf level 10 kan je een creep spelen die begint meteen op level 50 en daarmee kan je dan als slechterik tegen de goeie spelen.
je hebt dus mensen die de goeie kan spelen en mensen die de slechterikken spelen en die battlen tegen elkaar in grote groepen om bepaalde gebieden te veroveren
Dit was een roleplay event, georganiseerd door de Game Masters. Ik heb het nu een keer of 4 gezien. Ze hebben een keer de oostelijke uitgang van Esteldin geblokkeerd, stond een legertje baddies onder leiding van 2 GMs als ranger. Je kon er alleen door als je een raadsel oploste. Nou ja, dat was de bedoelingThe Flying Dutchman schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:44:
Meh, ik hoop zondag toch echt wel mn shoulders te winnen nu. Na 5 keer ben ik het ook aardig beu. Ben ook aan het kijken naar een aanpassing op de loot rules om dit soort onmenselijk lange wachttijden voor de ongelukkigen onder ons te beperken ..Simon Verhoeven schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:39:
Ik denk dat de beste burglar set toch echt rift boots + gloves is & de rest shadow-stalker.
[ Voor 25% gewijzigd door MueR op 01-07-2008 14:43 ]
Verwijderd
Ik zat zo te denken....ik heb natuurlijk de hele game door de trial. Dus...hoef je ook niet meer de game te kopen?
Verwijderd
Is goedkoper dan een maand membershipVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:55:
Ik zat zo te denken....ik heb natuurlijk de hele game door de trial. Dus...hoef je ook niet meer de game te kopen?
Tuurlijk hoeft dat niet, dat is allemaal onzin. De CD key is natuurlijk ook loos, want je hebt hem immers al geinstalleerd he? En och, bij je account activatie zal je hem echt niet nodig hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:55:
We hebben de regel dat je 5/6 rift-pieces moet hebben voordat je mag rollen op de shoulders. Verdere drops zoals wapen-gem en bv wig-feld zijn vrij om te rollen. Chain gaat in eerste instantie naar de classes die er het meeste van profiteren (minstrel/lm/cappy etc).MueR schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:41:
[...]Meh, ik hoop zondag toch echt wel mn shoulders te winnen nu. Na 5 keer ben ik het ook aardig beu. Ben ook aan het kijken naar een aanpassing op de loot rules om dit soort onmenselijk lange wachttijden voor de ongelukkigen onder ons te beperken ..
Ook als je al een BOA (teal) in de run hebt gehad dat je dan niet meer mag rollen op andere BOA items (class specific armour gaat hier niet op).
(...)
MueR ik ken het gevoel, gaat dit weekend ook mijn 6de poging worden.
En er zou inderdaad iets aan gedaan mogen worden.
Het is ook vrij irritant voor mij omdat de gloves eigenlijk de enigste item is die ik echt nodig heb van rift.
Nu ja, balrog en de baas ervoor wil ik ook wel doen maar de set bonus hebben zou wel leuk zijn.
En het valt toch echt op dat de nieuwkomers/PU raidleden veel geluk hebben.
En er zou inderdaad iets aan gedaan mogen worden.
Het is ook vrij irritant voor mij omdat de gloves eigenlijk de enigste item is die ik echt nodig heb van rift.
Nu ja, balrog en de baas ervoor wil ik ook wel doen maar de set bonus hebben zou wel leuk zijn.
En het valt toch echt op dat de nieuwkomers/PU raidleden veel geluk hebben.
Verwijderd
Was dit sarcastisch bedoeld?MueR schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:36:
[...]
Tuurlijk hoeft dat niet, dat is allemaal onzin. De CD key is natuurlijk ook loos, want je hebt hem immers al geinstalleerd he? En och, bij je account activatie zal je hem echt niet nodig hebben.
Yup, dat is ongeveer zoals ik onze loot rules heb opgesteld. Alleen jammer dat ik er het langst op zit te wachten van alle gegadigden en elke keer misgrijp.Freelance schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:53:
[...]
We hebben de regel dat je 5/6 rift-pieces moet hebben voordat je mag rollen op de shoulders. Verdere drops zoals wapen-gem en bv wig-feld zijn vrij om te rollen. Chain gaat in eerste instantie naar de classes die er het meeste van profiteren (minstrel/lm/cappy etc).
Ook als je al een BOA (teal) in de run hebt gehad dat je dan niet meer mag rollen op andere BOA items (class specific armour gaat hier niet op).
Dat lijkt me wel ja. Zonder nut van een CD key zouden ze echt de moeite niet nemen om het spel in de winkels te leggen...Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:59:
[...]
Was dit sarcastisch bedoeld?Je hebt dus wel cd key nodig bij activatie?
Volgens mij gaan de prijzen op de AH flink veranderen wat craften betreft. oa. door die scholar toevoegingen en door de verandering in jeweller-drops
Verwijderd
Ik heb een mailtje gestuurd naar support en ze hebben mijn 10 dagen teruggegeven. Vind ik toch wel netjesvage schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:56:
das weird![]()
ik heb mijn code ingeklopt toendertijd en kreeg wel mn tijd erbijop... ikke nie snap nie
Trouwens, is alles in AH zo duur? Ik dacht even wat boiled light hides te kopen om wat te kunnen craften aan armour...kosten ze zo'n 5 silver per stuk (per 50=200 silver).
Wel opvallend veel behulpzame mensen, zeker ook bij het questen. Ik probeer zelf daarom ook zoveel mogelijk mensen te helpen. Daarstraks heeft iemand nog met zijn level 50 mij (lvl 18) en een ander door de great barrows geholpen voor de twee delen van de sleutel. We konden namelijk geen volledige fellowship bij elkaar krijgen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
balrog plat
edit: werd er net door raid-genoten op 't volgende geattendeerd: Your mighty blow defeated Thaurlach.
maakt 't extra leuk
balrog plat
edit: werd er net door raid-genoten op 't volgende geattendeerd: Your mighty blow defeated Thaurlach.
maakt 't extra leuk
[ Voor 58% gewijzigd door rik86 op 01-07-2008 21:39 ]
Verwijderd
wat is er veranderd aan jeweler drops?rik86 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:47:
Volgens mij gaan de prijzen op de AH flink veranderen wat craften betreft. oa. door die scholar toevoegingen en door de verandering in jeweller-drops
de lore-master drops gaan d'r uit, dat betekend volgens mij verhoudingsgewijs meer single-use recipes, waardoor het aanbod dus groter wordt.
Die gaan nu voor tussen de 500s en 5g per recept op de AH op eldar, weet niet hoe dat op andere servers is.
Wat ook meetelt is dat de kans op een critical succes straks hoger zal zijn, dus minder vraag naar zulke recepten
Die gaan nu voor tussen de 500s en 5g per recept op de AH op eldar, weet niet hoe dat op andere servers is.
Wat ook meetelt is dat de kans op een critical succes straks hoger zal zijn, dus minder vraag naar zulke recepten
Verwijderd
wat gaan ze veranderen in de crits dan? en hoe moet de LM dan aan zijn recipes komenrik86 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:42:
de lore-master drops gaan d'r uit, dat betekend volgens mij verhoudingsgewijs meer single-use recipes, waardoor het aanbod dus groter wordt.
Verwijderd
Een belangrijk aandeel van de single uses beryl recipes kwam uit master jeweller scrollcases. Momenteel heb je daar ongeveer 40% kans op beryl, en 60% op LMzooi. Wat ik begrijp is dat uit die scrollcases de LMdingen weggaan. En de scrollcases zijn een belangrijke bron voor jeweller recipes, dus de beryl recipes gaan alleen maar toenemen.
Eindelijk.
En er komt nieuwe gear uit bij vendors in GF:
light:
http://www4.picturepush.c...83322/img/LoTRO/Light.jpg
Medium:
http://www1.picturepush.c...3324/img/LoTRO/Medium.jpg
Heavy:
http://www3.picturepush.c...83321/img/LoTRO/Heavy.jpg
Woohoo!Animations and sounds for each Minstrel skill using their equipped instrument (no longer just the Lute!)
En er komt nieuwe gear uit bij vendors in GF:
light:
http://www4.picturepush.c...83322/img/LoTRO/Light.jpg
Medium:
http://www1.picturepush.c...3324/img/LoTRO/Medium.jpg
Heavy:
http://www3.picturepush.c...83321/img/LoTRO/Heavy.jpg
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 02:37 ]
Gisteravond een tweede poging gedaan in de Misty Mountains om een ingredient voor `strength of the smith, part IV' te vinden. Het was snel gevonden, het mooie was natuurlijk weer dat ik er heel dichtbij heb gestaan toen ik lvl 35 was en een eerste poging deed. Maar toen heb ik het niet gezien, vervolgens ben ik toen nog ongeveer een uur lang achtervolgt door de Misty Mountains door allemaal lvl 40 en hoger monsters
.
Nou, toen maar snel naar Thorins Hall, naar de superior forge om al mijn verzamelde dwarf steel ingots en westernesse steel ingots om te zetten naar forged dwarft crafted halbards (leverden de meeste tier punten voor de minste dwarf iron ingredienten
). Ik had zoveel dwarf iron verzamelt dat ik hoopte dat het genoeg zou zijn om in één keer artisan master weaponsmith te worden (gegokt hoeveel tier punten je nodig zou hebben). Helaas was ik even vergeten dat ik voor die crafting quest ook nog iets moest maken
. Dus nu moet ik nog even 36 dwarf iron ore verzamelen, dan ben ik er.
Vervolgens nog wat mooie dingen voor mezelf en voor de AH gaan craften natuurlijk
.
Ohja, ondertussen ook nog lvl 38 geworden
.
Nou, toen maar snel naar Thorins Hall, naar de superior forge om al mijn verzamelde dwarf steel ingots en westernesse steel ingots om te zetten naar forged dwarft crafted halbards (leverden de meeste tier punten voor de minste dwarf iron ingredienten
Vervolgens nog wat mooie dingen voor mezelf en voor de AH gaan craften natuurlijk
Ohja, ondertussen ook nog lvl 38 geworden
The Flying Dutchman
Ik heb een tijdje terug een single use recept (voor zo'n lvl 45 jeweler tool) verkocht op de AH. Omdat ik niet precies wist hoe duur (maar wel wist dat het wat waard was), had ik het naar mijn idee redelijk hoog ingeschat en iets van 200s, en 300s buyout gedaan. Nou, die was binnen 20 minuten wegrik86 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:42:
The Flying Dutchman
Die armor setjes zijn wel leuk extratje. Toch erg dat er WEER!!!!! een typo in staat! Leggins ipv Leggings
Leggins -> Baggins! Frodo bagginsMOAW schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:05:
Die armor setjes zijn wel leuk extratje. Toch erg dat er WEER!!!!! een typo in staat! Leggins ipv Leggings
Easter egg imo =)
Maar wat maakt een typo nou uit, van mijn part heet mijn chest armor "Chinese rijsttafel", zolang alles maar naar behoren werkt
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Nou ja, de immersion gaat er wel enigsinds kapot van hoor. Dan krijg je als boots 'Nummer 45' etc.
Gisteravond eindelijk weer eens Helegrod in geweest. Zonder al te veel deaths (4 bij zaudru door poison), heel de voorloop naar Thorog afgemaakt. Vanavond weer wipen op het draakje
Alhoewel, dit keer heb ik een fijne AD damage boog (Rift weapon) dus eens kijken of dat echt beter schiet.
Gisteravond eindelijk weer eens Helegrod in geweest. Zonder al te veel deaths (4 bij zaudru door poison), heel de voorloop naar Thorog afgemaakt. Vanavond weer wipen op het draakje
Verwijderd
Nja, ik vind een typo op een testserver nog niet heel dramatisch hoor. Daarvoor heb je een testserver.
Inderdaad. Wordt echt wel gefixt. Daarbij is het niet meer dan realistisch. Een team QA mensen kost heel veel geld en doet heel grondig werk, maar tegen een userbase van tienduizenden users kunnen ook zij niet op.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:08:
Nja, ik vind een typo op een testserver nog niet heel dramatisch hoor. Daarvoor heb je een testserver.
Wij gebruiken voor hele en rift DKP. Eerlijk en nooit gezeikMueR schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:41:
[...]
Meh, ik hoop zondag toch echt wel mn shoulders te winnen nu. Na 5 keer ben ik het ook aardig beu. Ben ook aan het kijken naar een aanpassing op de loot rules om dit soort onmenselijk lange wachttijden voor de ongelukkigen onder ons te beperken ..
Mocht je hier vragen over hebben of een kijkje willen nemen onze dkp site (planner) hoor ik t wel
Ik weiger DKP te gebruiken. Het is een hoogdrempelig klotesysteem wat alleen voordelig is voor de mensen die (bijna) altijd meegaan. Nieuwe mensen moeten het doen met de leftovers. Bij een DKP systeem zou ik bij onze eerste Balrog kill al alles hebben, aangezien ik er eigenlijk altijd ben, als raid leader.
Ligt eraan hoe je er gebruik van maakt. Bij ons is elke boss kill 1 DKP point Rog/Thorog 2. Als je een item neemt sta je weer terug op 0 dus gelijk aan de new comers. Ik weet niet wat jouw eerdere ervaringen zijn . Bij ons (United Kingdoms) zijn er altijd new comers die met goede items en gevoel een raid verlaten. Ik ga al weken mee ondanks dat ik alle 2 de sets al compleet heb gewoon voor de fun en om andere members ook de items te gunnenMueR schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:32:
Ik weiger DKP te gebruiken. Het is een hoogdrempelig klotesysteem wat alleen voordelig is voor de mensen die (bijna) altijd meegaan. Nieuwe mensen moeten het doen met de leftovers. Bij een DKP systeem zou ik bij onze eerste Balrog kill al alles hebben, aangezien ik er eigenlijk altijd ben, als raid leader.
True, maar een systeem van achter X keer krijg je de item automatisch of mag je een extra keer rollen zou toch geen kwaad doen.
Want als ik dit weekend voor de 6de keer niet aan de glove token geraak ga ik echt vloeken.
Ik snap dus niet hoe we na 1.5 maand nog steeds bijna altijd 3-4 personen hebben die voor de gloves rollen. Ik dacht dat we niet zoveel recruiten?
Want als ik dit weekend voor de 6de keer niet aan de glove token geraak ga ik echt vloeken.
Ik snap dus niet hoe we na 1.5 maand nog steeds bijna altijd 3-4 personen hebben die voor de gloves rollen. Ik dacht dat we niet zoveel recruiten?
Nou Simon, je ziet zelf regelmatig nieuwe applications voorbij komen he? En er zijn ook mensen met alts..
De gloves was voor ons ook het grootste probleem, don't ask me why.. gelukkig was dat voor mij het eerste item dat ik kreeg.Simon Verhoeven schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:39:
True, maar een systeem van achter X keer krijg je de item automatisch of mag je een extra keer rollen zou toch geen kwaad doen.
Vanochtend de laatste 40k gegrind naar lvl 50. Heb nu een lvl 50 Tank (main), LM (PvP) en Hunter (moneymachine). Dus vanavond maar even bezig met wat deeds en als ik me verveel naar ettens om m'n hunter zo snel mogelijk naar rank 4 te krijgen i.v.m. PvP armourset & Jewellery.
Net ook maar even m'n Heartseeker gebruikt op een onschuldig eekhoorntje, beetje overkill was het wel..
(...)
Yep ik zie ze voorbij komen.
Ik heb eigenlijk spijtig genoeg de indruk dat veel mensen enkel meeraiden totdat ze de item hebben die ze willen.
Ik heb eigenlijk spijtig genoeg de indruk dat veel mensen enkel meeraiden totdat ze de item hebben die ze willen.
Heartseeker? That reminds me... Nu Haleabor eindelijk weer terug is, moeten we vanavond maar eens even een spar houden boven de ruines van Tinnindur.
* MueR mept Simon met een two handed axe.
Hou nou eens op mij te klieren.. Mij in stealth dwingen, laten niezen... bah
Verwijderd
Zo, gisteravond en nacht toch echt zo leuke monsterplay gehad. Ik had eerder op de dag mijn gaurdian naar lvl20 geholpen en had wel weer zin in monsterplay. Dus ik logde in op mijn warg en had de mazzel dat er een aardig wargpack rondliep. Hij was inderdaad een beetje sloom maar een paar hielpen me veelvuldig uit de brand wanneer nodig. Erg grappig was het toen een andere raid lug terug begon te nemen en de wargpack lag te campen bij de ingang, dus de meeste freeps die naar binnen reden werden goed verrast door de stealth.
Later op de avond had ik even genoeg van de warg (sloom, moet meer DP in gestopt worden voor hij echt wat kan) dus de blackarrow genomen. Aangesloten bij een andere raid (wargpack was ondertussen legen) en daarmee veel rond lug gevochten en na 3 assualts TR ingenomen
. De eerste 2 keren werd er flink gevochten en werden we steeds weer verdreven. Vervolgens bleken er freeps in lug te zitten (die de begane grond hadden overgeslagen). Hup, de hele raid terug om 10 freeps van de map te vegen. Klassiekertje was het toen er nog 2 freeps over waren en er een van het balkon sprong....de halve raid sprong er achter aan
. Vervolgens werd de groep nog eens goed georganiseerd, iedereen weer naar TR. Nou, daar kreeg ik weer de slappe lach. We renden rechtsom TR heen en gingen toen aan de linkerkant met zijn allen in een ball tegen de muur staan. Voor TR stonden freeps klaar op paarden om ik weet niet wat te gaan doen. Maar het was zo grappig dat een freep een paar keer het hoekje om leek te kijken en die 24 creeps niet zag
. Uiteindelijk was er eentje die het wel zag dus hup de hele creepraid clearde de freeps en vervolgens even TR ingenomen. Daarna nog wat quests gedaan (en met de raid en nu heb ik 6k DP om mijn warg eens te upgraden.
Later op de avond had ik even genoeg van de warg (sloom, moet meer DP in gestopt worden voor hij echt wat kan) dus de blackarrow genomen. Aangesloten bij een andere raid (wargpack was ondertussen legen) en daarmee veel rond lug gevochten en na 3 assualts TR ingenomen
Verwijderd
ik ben nu net begonnen in forrochel heb al groot gedeelte van de map en ben met book 13 bij chapter 5
heb nog mega veel quests open staan en natuurlijk de reputation en alle deeds...
meer mensen die daar nog veel moeten doen die op eldar zitten?
heb nog mega veel quests open staan en natuurlijk de reputation en alle deeds...
meer mensen die daar nog veel moeten doen die op eldar zitten?
Verwijderd
Yay, er komen ook 3 nieuwe 6-man instances uit met boek 14!
Ik weet niet precies of ze daarmee instances van de boek14 questline bedoelen, maar ik meende op te maken dat ze 'extra' zijn. Erg tof iig. En er is veel info te vinden op het forum van testserver Roheryn van USboard.
Verwijderd
wanneer komt boek 14?Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:20:
Yay, er komen ook 3 nieuwe 6-man instances uit met boek 14!Ik weet niet precies of ze daarmee instances van de boek14 questline bedoelen, maar ik meende op te maken dat ze 'extra' zijn. Erg tof iig. En er is veel info te vinden op het forum van testserver Roheryn van USboard.
en is die eldgang reputatie nog steeds zo traag? want dat duurt echt eeuwen voor je daar kindred bent
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 12:47 ]
Verwijderd
Wanneer boek14 uitkomt is nog niet bekent. Omdat ie al wel op de testserver draait, gaan er geruchten over 17 juli. Maar dat is heel erge speculatie. Ik gok wel dat boek 14 nog wel in juli komt, maar ook dat is niet zeker.
Eldgang rep traag? Het was de eerste die ik op Kindred hadVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:31:
[...]
en is die eldgang reputatie nog steeds zo traag? want dat duurt echt eeuwen voor je daar kindred bent

Ben blij dat ik geen Forochel rep gegrind heb voor die cooking recipes met de wijzigingen in B14!
Ik ben Kindred met alle factions behalve Rivendell, Thorin's Hall en Council of the North (allen Ally met zo'n 20k nog te gaan). Ik vond er geen echt traag gaan hoor.
Verwijderd
ik heb op de nieuwe en the eldgang na alles kindred maar die eldgang gaat zo traag! met paar quests en 1 punt per killMueR schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:33:
Ik ben Kindred met alle factions behalve Rivendell, Thorin's Hall en Council of the North (allen Ally met zo'n 20k nog te gaan). Ik vond er geen echt traag gaan hoor.
ik krijg volgens mij 24-40 punten per kill. Daarnaast heb je d'r bij de Eldgang ook niet zo veel aan om ze op ally of kindred te hebben, heb zelf in ieder geval nog geen voordelen ontdekt
Gewoon 10 feet van mij bewegen of een skill gebruiken.MueR schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:57:
* MueR mept Simon met een two handed axe.
En ik heb het eergisteren al voorspeld, al 3 mensen opgeschreven voor gloves.
[ Voor 11% gewijzigd door Simon Verhoeven op 03-07-2008 14:55 ]
Verwijderd
http://www.gamevee.com/vi...trument_Animations/201306
Filmpje met de nieuwe instrumenten van de minstrel. Echt vet cool.
Filmpje met de nieuwe instrumenten van de minstrel. Echt vet cool.
Dat zijn geen nieuwe instrumenten, ik als burglar kan de meeste al spelen dankzij een deel minstrels.
De verandering is dat voor minstrel skills nu het geequipte instrument wordt gebruikt.
De verandering is dat voor minstrel skills nu het geequipte instrument wordt gebruikt.
10 voet van je weglopen? Ik was druk bezig met erhm.. mjah.. bezigheden!Simon Verhoeven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:54:
[...]
Gewoon 10 feet van mij bewegen of een skill gebruiken.
En ik heb het eergisteren al voorspeld, al 3 mensen opgeschreven voor gloves.
Tegen Sil aanleunen was je enige bezigheid.
Tot hij terugleunde. Was het meteen gedaan... met leunen en leuntje-buur spelen.Simon Verhoeven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:19:
Dat was dan ook wel heel belangrijk..Simon Verhoeven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:19:
Vanavond mijn eerste set itempje gevonden. De helm van `armour of the white flame'. Alleen jammer dat de helm die ik al had een stuk beter was
. Maarja, toch maar bewaren, het is wel tof als je zo'n set compleet hebt (vooral vanwege de extra bonussen dan).
The Flying Dutchman
Verwijderd
WTF hoe doe je dat dan ? want je krijgt maar 1 punt per kill en sommige leveren 2 punten op en dan een paar quests en dan zwijg ik maar over de RAID locksTAA schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:29:
[...]
Eldgang rep traag? Het was de eerste die ik op Kindred had
Ben blij dat ik geen Forochel rep gegrind heb voor die cooking recipes met de wijzigingen in B14!
of is er iets veranderd? (ben er immers 9 maanden uit geweest)
Gewoon 3 maanden lang 2 avonden per week de Rift in en dan wekelijks de Balrog neerhalen?
[edit]
OK, als armourer heb ik geen rep nodig voor de sup forge in TH... Mijn alts hebben sup WB en sup Study nodig en konden de rep items dus veel beter gebruiken
[edit]
OK, als armourer heb ik geen rep nodig voor de sup forge in TH... Mijn alts hebben sup WB en sup Study nodig en konden de rep items dus veel beter gebruiken

[ Voor 49% gewijzigd door TAA op 04-07-2008 08:46 ]
Verwijderd
dat maakt hem dus traag ik heb over alle reps in totaal (forochel en eldgang uitgezonderd daar die er nog niet waren) nog geen maand gedaanTAA schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:43:
Gewoon 3 maanden lang 2 avonden per week de Rift in en dan wekelijks de Balrog neerhalen?
[edit]
heb weken en weken geraid en ben net aquintance, maar dat gaat nu dus sneller?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 09:44 ]
Eldgang: 3 maanden = 12 weken Rift a 5 uur per week = 60 uur.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:30:
[...]
dat maakt hem dus traag ik heb over alle reps in totaal (forochel en eldgang uitgezonderd daar die er nog niet waren) nog geen maand gedaan
Maandje spelen = 4 weken x 7 dagen x 4 uur = 112 uur
Voor alle andere rep bars samen zou dit dus behoorlijk snel zijn idd; maar ik vraag me af of je dit ook werkelijk kunt halen... Misschien nu het systeem verandert is en je voor quests ook rep krijgt maar voor mij lijjkt alle rep in 120 uur verzamelen bijna onmogelijk.
[edit]
Aangezien het niet meer mogelijk is om alle patrols naar de giants te pullen gaan er een stuk minder Ghazrah down voordat we bij Furz zijn... Dit scheelt wel in rep natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door TAA op 04-07-2008 09:50 ]
Verwijderd
ik was in die maand echt niet alleen maar bezig met reps grinden hoorTAA schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:48:
[...]
Eldgang: 3 maanden = 12 weken Rift a 5 uur per week = 60 uur.
Maandje spelen = 4 weken x 7 dagen x 4 uur = 112 uur
Voor alle andere rep bars samen zou dit dus behoorlijk snel zijn idd; maar ik vraag me af of je dit ook werkelijk kunt halen... Misschien nu het systeem verandert is en je voor quests ook rep krijgt maar voor mij lijjkt alle rep in 120 uur verzamelen bijna onmogelijk.
[edit]
Aangezien het niet meer mogelijk is om alle patrols naar de giants te pullen gaan er een stuk minder Ghazrah down voordat we bij Furz zijn... Dit scheelt wel in rep natuurlijk.
toegegeven heb er wel een shitload aan gold doorheen gejaagd om zoveel mogelijk rep items te verkrijgen
Ja Lego, rep-points zijn veel hoger geworden en er is een aanpassing geweest in je huidige rep-tabel
.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
mwoah alles wat ik had is nog kindredbotoo schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:55:
Ja Lego, rep-points zijn veel hoger geworden en er is een aanpassing geweest in je huidige rep-tabel.
maar das mooi moet gauw weer gaan raiden dus
hoeveel punten krijg je nu voor quests en kills dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 10:11 ]
320 punten per baas, 24 tot 48 per kill (Elite Masters en hoger) dacht ik. Ik krijg het niet meer, mijn character is bugged enzo. Krijg ook al geen XP meer
Verwijderd
Oke gisteren deed ik een instance ergens met een maat. We moesten nog 1 gast vermoorden maar die killde juist ons
Maar wij hoopten dat we gewoon weer terug de instance in konden en doorspelen. Tot onze verbazing kon het ook nog echt, maar stonden we bij het begin van de instance voor een gate die niet wij niet open mochten doen.....erm....bug? M'n maat had alle hoop al opgegeven en ging er uit maar ik bleef maar proberen via de zijkant over de gate te springen en hoopla, ineens sprong ik over de gate wat natuurlijk niet hoort. Aan die kant kon ik wel de gate openen en dus kon me maat terugkomen en toen hebben we alsnog de instance voltooid. Hebben wij iets fout gedaan of was dat gewoon een soort van "bug"?
Verwijderd
ow dat is vet beter ja! en er zullen ook wel meer punten worden gegeven per quest (is in forochel ook zo) tof dan ben ik daar ook wel snel kindredMueR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:22:
320 punten per baas, 24 tot 48 per kill (Elite Masters en hoger) dacht ik. Ik krijg het niet meer, mijn character is bugged enzo. Krijg ook al geen XP meer
hoorde ook van iemand dat er nog een rep is maar daar kan je nog geen progress op krijgen (je kan hem ook alleen krijgen als je de drink quests hebt gedaan op een festival) kon ik op internet zo niets over vinden
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 11:02 ]
Inn league.
Is enkel tijdens dat festival.
Je moet een paar biertjes rondbrengen, wat materiaal verzamelen en dronken over een hek lopen.
Je moet een paar biertjes rondbrengen, wat materiaal verzamelen en dronken over een hek lopen.
Verwijderd
nice en is die makkelijk op kindred te krijgen? en kan je alleen rep points verzamelen tijdens festival ?Simon Verhoeven schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:31:
Inn league.
Verwijderd
Zo gister voor het eerst een Elite Rift run gecomplete.
We zijn om 19.45 uur begonnen en om 00.15 uur waren we klaar inclusief de Balrog
Een recordje voor ons, dit zonder wipes met enkele doden maar toch niet verkeerd moet ik zeggen, ook had ik het geluk 2 items te krijgen tijdens de run
We zijn om 19.45 uur begonnen en om 00.15 uur waren we klaar inclusief de Balrog
Een recordje voor ons, dit zonder wipes met enkele doden maar toch niet verkeerd moet ik zeggen, ook had ik het geluk 2 items te krijgen tijdens de run
2 items tijdens een run? Jeesh, dat zou je bij mij niet lukken (tenzij er een gem echt helemaal niet gewild is).
Verwijderd
inderdaad dat zijn dingen die eerlijk geloot moeten worden. en je mag al blij zijn met 1 item.MueR schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:49:
2 items tijdens een run? Jeesh, dat zou je bij mij niet lukken (tenzij er een gem echt helemaal niet gewild is).
Verwijderd
Nou iemand wou de gloves niet toen wilde ik die wel.
En de chest dropte 2 x in iemand had hem nodig en de 2e wilde niemand en tja toon boed ik me aan.
Om het weg te gooien is zonde, dus zo raar is het dan niet hoor om er 2 te krijgen.
Iedereen had bijna alles al dus dat was een gelukje
En de chest dropte 2 x in iemand had hem nodig en de 2e wilde niemand en tja toon boed ik me aan.
Om het weg te gooien is zonde, dus zo raar is het dan niet hoor om er 2 te krijgen.
In onze raid group zijn de mains ook allemaal voorzien van de volledige set... Om de beurt swappen we alts in (afhankelijk van de samenstelling en opkomst) en zo gaan ook de alts heel snel richting full set... 3 of 4 teals op een avond voor een alt is niet uitzonderlijk. De week erna ben je zelf misschien aan de beurt...
Ik kan me ook nog een tijd herinneren toen ik net begon met raiden en 6 weken zonder drop mee ging... Shit happens agge mar leut het...
Ik kan me ook nog een tijd herinneren toen ik net begon met raiden en 6 weken zonder drop mee ging... Shit happens agge mar leut het...
Verwijderd
das wel dikke mazzel dan jaVerwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:09:
Nou iemand wou de gloves niet toen wilde ik die wel.
Verwijderd
Momenteel is (was?) is alleen dat van dat bierrondbrengen te doen. Dat geeft je 10k rep. Momenteel is het niet mogelijk er meer rep mee te behalen. Met boek 14 komen er oa nieuwe questjes enzo waarmee je rep en nieuwe titels kunt verdienen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:33:
[...]
nice en is die makkelijk op kindred te krijgen? en kan je alleen rep points verzamelen tijdens festival ?

Dat was mijn 6de poging.
Hopelijk 7de keer goede keer.
Belooft inderdaad weinig goeds voor mijn shoulders
Gelukkig hebben wij een eigen variant van het welbekende DKP systeem.
Zondag weer eens Helegrod, eens kijken wat voor leuks er dan bij zit.
Inmiddels al met mijn Burg op lvl34 beland, gaat goed.
Inmiddels al met mijn Burg op lvl34 beland, gaat goed.
Gister avond verder gelevelt in Forochel. Ziet er weer totaal anders uit, leuk gedaan moet ik zeggen. Inmiddels net 49, op naar 50.
Gisteren mijn eerste adamant shard gevonden
.
Die andere items die ook door shard droppers gedropt worden kan ik veilig verkopen toch? Ik had een beetje oude topics door lopen zoeken en daar stond dat alleen oude recepten die items gebruiken? Zelf heb ik niet van dat soort recepten, dus ik kan er niet zoveel mee.
Klopt dat nog steeds? En leveren die andere items eigenlijk nog iets op bij de AH? Of zijn alle oude recepten eigenlijk allang op gebruikt?
Die andere items die ook door shard droppers gedropt worden kan ik veilig verkopen toch? Ik had een beetje oude topics door lopen zoeken en daar stond dat alleen oude recepten die items gebruiken? Zelf heb ik niet van dat soort recepten, dus ik kan er niet zoveel mee.
Klopt dat nog steeds? En leveren die andere items eigenlijk nog iets op bij de AH? Of zijn alle oude recepten eigenlijk allang op gebruikt?
The Flying Dutchman
Ik dacht ik ga het ook eens proberen dit spel...
Pffff je moet echt veel downloaden.. eerst full client (8GB+) daarna 2x update book 12 + 13 (1,5GB)
En dan denk je dat je klaar bent, start ik hem op en nu is ie alweer half uur bezig met updates downloaden (Update game data)...
*edit 12:10* OMG er komt geen eind aan!
Pffff je moet echt veel downloaden.. eerst full client (8GB+) daarna 2x update book 12 + 13 (1,5GB)
En dan denk je dat je klaar bent, start ik hem op en nu is ie alweer half uur bezig met updates downloaden (Update game data)...
[ Voor 7% gewijzigd door Flyduck op 05-07-2008 12:11 ]
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Die oudere recepten zitten nog wel bij mensen in hun lijst, maar ik betwijfel of ze er iets mee doen. Ik ga de moeite niet nemen dat soort dingen op de AH te zetten iig.
Descendants of The Anduin.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 08:50:
Bij welke kinship zit je nu dan MOAW?
Bulrond, Pirigin, Luthiene, Mithrangar, Falcod, Rockindude, Paulrandir etc zitten er ook. Mocht je er een van kennen.
Heb trouwens een achternaam:
Yikes Yikey
[ Voor 8% gewijzigd door Knaak op 05-07-2008 12:14 ]
Ik heb het ook gehad toen ik begon (behalve dat boek 13 toen nog niet uit was). Als je een wat minder snelle internet verbinding hebt, dan doe je er goed aan om vooraf de torrents te downloaden van alle nieuwe boeken (9 t/m 13).Flyduck schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:37:
Ik dacht ik ga het ook eens proberen dit spel...
The Flying Dutchman
Gister leuk dagje gehad, boek 4 helemaal afgemaakt.. die instance (B4 C8) met Legolas heb ik twee keer achter elkaar moeten doen omdat een gast bij de laatste boss eruit lag door lag en alles dus miste
Vervolgens boek 5 gedaan tot de Fire and Ice instance.. maar daar wacht ik nog even 2 lvl'tjes mee tot ik 45 ben, schijnt een zware instance te zijn.
@The Flying Dutchman: ik weet niet hoe de prijzen op jouw server zijn, maar bij mij op Gilrain ongeveer 200 S per adamant shard dacht ik.
Vervolgens boek 5 gedaan tot de Fire and Ice instance.. maar daar wacht ik nog even 2 lvl'tjes mee tot ik 45 ben, schijnt een zware instance te zijn.
@The Flying Dutchman: ik weet niet hoe de prijzen op jouw server zijn, maar bij mij op Gilrain ongeveer 200 S per adamant shard dacht ik.
Fire and Ice? Ja, dat is een heel moeilijke. Volgens mij was dat degene met Thorog en de Nazgul.
Op Laurelin valt het ook best mee hoor met de prijs. Ik zag een setje van 4 adamant shards staan voor 485s (stond geen buyout bij, was nog niet op geboden). Ik vind het echter leuker om zelf de dingen te verzamelen en te craften die ik ook daadwerkelijk zelf kan doen. Je zult me dus niet snel iets op de AH zien kopen.blacktarantulaX schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:47:
Overigens ken ik momenteel nog maar één single use recept waarvoor ik een adamant shard nodig heb
The Flying Dutchman
Klopt. En hij was moeilijk.
Toch hebben we het voor elkaar gekregen, maar wel met een heel raar FS.
Eerste keer: wipe omdat we de adds (wights dacht ik) negeerden.. de FS bestond toen uit LM-HNT-BRG-HNT-GRD en ik als champ..
Tweede keer gingen er een paar weg en kregen we de volgende FS: 4x HNT - GRD en ik als champ.. je zou zeggen dat dat niets gaat worden.. maar toch hebben we het toen voor elkaar gekregen
Toch hebben we het voor elkaar gekregen, maar wel met een heel raar FS.
Eerste keer: wipe omdat we de adds (wights dacht ik) negeerden.. de FS bestond toen uit LM-HNT-BRG-HNT-GRD en ik als champ..
Tweede keer gingen er een paar weg en kregen we de volgende FS: 4x HNT - GRD en ik als champ.. je zou zeggen dat dat niets gaat worden.. maar toch hebben we het toen voor elkaar gekregen
Bij gebrek aan een minstrel heb je inderdaad meer aan heel veel dps. Dat beperkt het aantal benodigde heals. Met fellowship moves moet je dan vrij ver komen.
Even een hardware vraagje. Wellicht wil iemand helpen een inschatting te maken of dit werkt.
momenteel draai ik met een amd 3500+ en een 6800 GT. dit loop leuk, maar ik wil eye candy
denk aan een E8400 + ATI4850, 3.2 gig aan ram (jaja 32 bit
)
Heeft iemand ervaring met vergelijkbare hardware ? ik wil weten of ik alles lekker op max kan draaien (zonder DX10, ik zit niet op vista)
momenteel draai ik met een amd 3500+ en een 6800 GT. dit loop leuk, maar ik wil eye candy
denk aan een E8400 + ATI4850, 3.2 gig aan ram (jaja 32 bit
Heeft iemand ervaring met vergelijkbare hardware ? ik wil weten of ik alles lekker op max kan draaien (zonder DX10, ik zit niet op vista)
Met e6300 @ 2.8 GHz + 4 GiB ram + 3870 krijg ik automatisch de voorhoogste optie dus de hoogste instellingen moeten wel lukken op die setup.
Maar waarom geen 64bit OS?
Maar waarom geen 64bit OS?
Kopen dan... het is het echt waard.
Over een paar weekjes komt er bij mij ook een nieuwe pc, heb er nu al zin in dat ik dan alles op max kan draaien op 1680x1050
. Is voor mij lang geleden dat ik games op max heb kunnen draaien. Maar straks ben ik weer helemaal klaar (voor Mines of Moria
).
The Flying Dutchman
Ik haal met een ATI HD2900 XT op 1280x1024 (ja weet het, 17" kan echt niet meer tegenwoordig) met alles op ultra high en 4x AA ongeveer 75 FPS. Dit is met een E6600 op 2,8 GHz.
Dus reken er maar op dat het bij jou helemaal gaat knallen
Dus reken er maar op dat het bij jou helemaal gaat knallen
Ik haal maar zo'n 30 fps. 2x 8800GTX in SLI en 4GB RAM
Ik speel dan wel op 1920x1200 met 8x AA en alles op Ultra High
Het is alweer tijden terug dat ik een echte MMO heb gespeeld en vandaag maar eens begonnen met trial hiervan te downloaden.
Aangezien ik de geestelijke kwaal heb om 11 uit de 10 keer te eindigen met een healer class vroeg ik me af hoe een minstrel op zichzelf staat. Kan die normale taferelen solo-en of is t echt zo'n wimp dat t niets doet?
En verder maakt je ras+class keuze weinig uit toch? ik mag gewoon een liedje fluiten met een dwarf hoop ik.
Nog een hoop andere vragen maar dat komt allicht als ik hem aanschaf wel
Aangezien ik de geestelijke kwaal heb om 11 uit de 10 keer te eindigen met een healer class vroeg ik me af hoe een minstrel op zichzelf staat. Kan die normale taferelen solo-en of is t echt zo'n wimp dat t niets doet?
En verder maakt je ras+class keuze weinig uit toch? ik mag gewoon een liedje fluiten met een dwarf hoop ik.
Minstrel kan wel soloen, niet zo veel als andere classes maar 1 vs 1 ben je nog altijd sneller dan een guardian. (maar die kan dan weer meer verdragen).
Class keuze maakt IMHO weinig uit, als ik 1 ding heb geleerd over class keuze in MMORPG's dan is het het volgende: tenzij je favoriete ras zwaar gegimpt is voor de class kies gewoon het ras waarvan je kan uitstaan om honderden uren naar de achterkant te kijken.
En dwarf minstrel gaat prima lukken, ze hebben volgens mijn zelfs de hoogste ICPR.
Class keuze maakt IMHO weinig uit, als ik 1 ding heb geleerd over class keuze in MMORPG's dan is het het volgende: tenzij je favoriete ras zwaar gegimpt is voor de class kies gewoon het ras waarvan je kan uitstaan om honderden uren naar de achterkant te kijken.
En dwarf minstrel gaat prima lukken, ze hebben volgens mijn zelfs de hoogste ICPR.
Verwijderd
Vroeger was de minstrel redelijk bagger op het gebied van soloen (voordat warspeach [WS] er was), maar met de komst daarvan hebben de minstrels een goede update gekregen, en zijn ze zowaar redelijk goed op het gebied van soloen. Warspeach is een modus waarbij je een penalty krijgt op het healen (-50% healing output), maar een enorme bonus op het gebied van offense.Schalkie schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:38:
Het is alweer tijden terug dat ik een echte MMO heb gespeeld en vandaag maar eens begonnen met trial hiervan te downloaden.
Ik heb zelf een 50 minstrel, en vind em redelijk goed op het gebied van soloen. Je krijgt een paar skills die redelijk veel AoE damage doen, zodat je in burstDPS zelfs redelijk hoog staat op de lijst, maar naarna zakt het een klein beetje in, maar is het nog steeds erg goed te doen.
Mn minstrel vind ik zelfs fijner voor het grinden van mobs dan mn burglar. (Punt is alleen dat ik grinden dramatisch vind zuigen, dus dat doe ik eigenlijk nooit.
Dit topic is gesloten.