![]() | |||||
Welkom bij deel 6 | |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
Terr wijzigde dit bericht 16-03-2008 11:59 (7%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]![]() | |||||
Welkom bij deel 6 | |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
Terr wijzigde dit bericht 16-03-2008 11:59 (7%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog
MueR wijzigde dit bericht 16-03-2008 09:17 (119%)
welke websitequote:rik86 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:57:
Ik moet zeggen dat het er wel erg mooi uitziet zo, dus ik hoop dat je toch zin krijgt
Hebben jullie ook problemen met registreren op die moria-website?
Stronkie wijzigde dit bericht 14-03-2008 21:22 (92%)
deze: http://www.unlocktheminesofmoria.com/quote:Stronkie schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:21:
welke website
Rfce wijzigde dit bericht 14-03-2008 21:38 (24%)
euh...ja
Gameplay wise is het moeilijk, maar ik vind dat Technisch gezien LOTRO net wat beter in elkaar steekt. Al voelde wereld nog wat leeg aan op sommige gebieden in het begin(net als bij wow de barrens/de hordequests waren gewoon saai en leeg). Maar met het technische aspect bedoel ik dat sommige dingen gewoon hier weer wat verder geevolueerd zijn, het deed boek vind ik een goed voorbeeld. Het zijn van die kleine dingen maar omdat het spel toch een stuk later dan wow uit is gekomen hebben ze gewoon tijd gehad om een betere techniek te gebruiken IMO.quote:PacinoAllstars schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 01:47:
Ik heb de waarschuwing gelezen over WoW, maar vraag me toch wat dingen af.
In welk opzicht onderscheid deze mmorpg zich van WoW?, ben best geïnteresseerd, maar twijfel of ik nog zal beginnen aan een mmorpg als deze. WoW heb ik een jaar of 2 gespeeld ( voor het laatst 2 jaar geleden aangeraakt) en best wel die hard, dus alles eruit gehaald toen der tijd mc, bwl en wat er beschikbaar was.
Vraag me af of deze mmorpg ook zo één is dat dat je de beste gear alleen kan krijgen door 40 man te gaan raiden of what ever een dkp systeem te gaan hanteren.
Is dit dus meer een guild mmorpg of ook prima speelbaar in je eentje. Hoe zit het met pvp t.o.v. WoW?
Xdoos Gamertag: Postius
thx for the intell , ben die trial aan het downloaden... (wist niet dat die er was)quote:MueR schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 02:36:
Die waarschuwing geldt meer voor posts als "Wat een kutgame, WoW is veel gaver, daar is tenminste <feature x>!". Je vraag is hier gewoon inhoudelijk, dus maak je geen zorgen
PVP wordt hier gespeeld in de vorm van PvMP (Player versus Monster Player). Aangezien deze game zich erg strak aan de Tolkien lore moet houden, is het niet mogelijk om tegen andere spelers te knokken. De uitzonderingen hierop zijn spars (een one on one combat tegen iemand anders, een oefengevecht eigenlijk) en Monster Play.
Bij monster play kan je vanaf level 10 een Monster aanmaken. Dit kan zijn een Orc, Uruk, Spider of Warg. In de PvMP zone Ettenmoors vecht je met deze monsters ("creeps") tegen de Free Peoples ("freeps"). Vanaf level 40 kan een speler met zijn/haar normale karakter dit gebied in. Het is erg aan te raden hiermee te wachten tot je level 47+ bent, want je krijgt anders echt je kont op een zilveren plaatje aan je teruggegeven als je op level 40 gaat knokken.
Qua speelbaarheid in je eentje is het redelijk te doen. Voor de Epic quests moet je wel echt een groep hebben van tijd tot tijd. Ook voor sommige normale quests trouwens. De beste gear is toch wel verborgen in raid instances, variërend van 12 tot 24 man. Met een actieve kinship kan je dit meestal wel halen, of in een raid alliance (waar ik bij zit). Gear die door spelers is gemaakt is ook erg goed trouwens, maar mist de setvoordelen die je bij deze raid gear kan krijgen.
DKP ben ik persoonlijk geen fan van. Ik vind het niet eerlijk. De raidgroep waar ik bij zit hanteert een ander systeem, waar iedereen mag rollen op de items die ze nodig hebben, de beste wint. Wel is er een limiet van 1 epic item (raid gear) en 1 blauw item (de beste items doorgaans) per persoon.
Wat ik je kan adviseren, download de trial eens. Stuur me een keer een Direct Message met je naam (mits je op Laurelin een character maakt), dan voeg ik je toe aan mijn friends list, kan je tenminste met me praten. Ik help je wel een beetje op weg.
edit:
Ik bedenk met net dat ik dit ook in de TS moet verwerken. PvMP mist er nog in.
euh...ja
Mijn specs:quote:asskicker2 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:27:Dinsdag heb ik mijn 8800GT, zal ik dan alles op Ultra High kunnen spelen? Rest van men specs: 2GB RAM, Intel Core 2 CPU 6400 @ 2.13Ghz
EdwinB wijzigde dit bericht 16-03-2008 18:45 (13%)
404 error: File not found
Credit card payments zijn altijd instant...quote:The_Bash schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:41:
Zit er aan te denken om mijn subscription maar eens opnieuw te activeren. Ben in november vorig jaar redelijk abrupt gestopt met spelen, maar heb wel weer zin om eens door Middle Earth te dwalen. Ik zag dat Codemasters tegenwoordig Click & Buy gebruikt. Duurt het enkele dagen voordat een payment met CC er door is? Of is het, net als voorheen, betalen en gelijk spelen. Wil het namelijk wel voor de paasdagen weer actief hebben
Zie trouwens dat Annon Amarth tegenwoordig op Laurelin zit. Is Snowbourn nog een beetje actief?
http://specs.tweak.to/15333
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net