Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik lees op hun fora trouwens dat er meer mensen zijn die na de mini patch lagproblemen hebben. Hopelijk fixen ze het morgen tijdens hun maintenance, want ze zouden een hotfix doen.
[ Voor 21% gewijzigd door Hurtebise op 19-03-2008 21:33 ]
Heel raar; alsof mijn positie verkeerd was opgeslagen...
Maargoed, morgen mijn 9800GX2 binnen waarschijnlijk.
Anoniem: 218701
Ik hoop voor je dat die beter werkt dan mijn 9600 GT in combinatie met LOTROMOAW schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
Ik had gister weer een leuke book12 bug, alle objecten werden niet geladen (lees: alles zweefde, alles was transparant, etc). Dit gebeurd als je pc de game te snel laad waardoor de objecten niet geladen worden. Erg vaag.
Maargoed, morgen mijn 9800GX2 binnen waarschijnlijk.
Is het ook mogelijk om het spel 2 x op te starten op dezelfde computer?
zijn hier ook prive servers beschikbaar van ?
[ Voor 9% gewijzigd door Zaratrass op 20-03-2008 11:26 ]
Verder kan je de game volgens mij best 2 keer opstarten, maar je kan maar 1 keer inloggen op je account. Ik zie het nut dus niet.
[ Voor 36% gewijzigd door MueR op 20-03-2008 11:36 ]
maar dan zou je natuurlijk 2x moeten betalen, dat vind ik wel een beetje zonde.
Prive servers zijn niet altijd illegaal, als het spel een server versie beschikbaar stelt. Maar goed, ik weet niet wat ik van dit spel moet verwachten en heb wel een paar mmorpg gespeeld.
Is de client versie legaal te downloaden ??
Verder wijs ook ik je erop dat dit soort onderwerpen niet op Tweakers.net thuishoren!
en voor de trail, google eens.. dan had je allang www.lotro-europe.com gevonden

[ Voor 16% gewijzigd door Knaak op 20-03-2008 12:10 ]
ik denk dat de launcher er voor zorgt dat je niet 2 instances kan starten. Kan natuurlijk wel via een VM b.v. maar ik vraag me af of het nog wel lekker speelbaar is als je minder dan 1TB geheugen hebt.MueR schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:31:
Verder kan je de game volgens mij best 2 keer opstarten, maar je kan maar 1 keer inloggen op je account. Ik zie het nut dus niet.
@manii, ik ken geen draaiende (betaalde) MMORPG die een server versie beschikbaar stelt.
De client kan je legaal downloaden en je kan geloof ik 7 dagen gratis spelen.
maar goed.. bedankt voor jullie tips en waarschuwingen.. Het is hier wel streng,, maar dat waardeer ik wel!!
nogmaals bedankt,, en dan zoek ga ik het spel morgen even downloaden en van het weekend testen..
Hebben jullie nog leuke tips en trucs?
groetjes
Anoniem: 191619
Ik log ook weleens in en dan sta ik dood in een retreat point waar ik dan uitrez, maar ik weet zeker dat ik out of combat uitlogde.The End schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:08:
Gisteravond iets raars gehad. Ik was ingelogd met mijn loremaster in Echad Candelleth in Tal Bruinen. (Ik stond dus midden in de ruines boven op die berg). Ik logde uit en weer in. Val ik een gigantisch eind naar beneden!! (Die rivier in) Dood!
Heel raar; alsof mijn positie verkeerd was opgeslagen...
Lelijk als je met de undying title bezig ben
Als je uitlogt dan sta je nog 20-30 seconden in game geloof ik. Misschien dat je in die tussentijd nog afgemaakt wordt? Ik heb van de week iig weer een stuk of wat mensen gered in Angmar.Anoniem: 191619 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:31:
[...]
Ik log ook weleens in en dan sta ik dood in een retreat point waar ik dan uitrez, maar ik weet zeker dat ik out of combat uitlogde.
Lelijk als je met de undying title bezig ben
Scheer je weg, je zou een schande zijn voor de mooie community die rond wandelt in LOTRO.manii schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:03:
heb de online versie al op nieuwsgroepen gezien

Misschien wat bot, maar het is gewoon zo, je neemt geen notitie van de regels hier.
Er is maar een versie en die kan je ook gewoon van http://www.lotro-europe.com downloaden. (ok,ok je hebt ook nog de US versie, maar dan kan je niet op de servers in Europa spelen.)manii schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:03:
klopt, die release waar hierboven over gesproken word heb ik ook gezien, was meer als dienst, omdat het downloaden vanaf lotro-europe.com soms niet al te snel gaat.The End schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:11:
[...]
Er is maar een versie en die kan je ook gewoon van http://www.lotro-europe.com downloaden. (ok,ok je hebt ook nog de US versie, maar dan kan je niet op de servers in Europa spelen.)
Dus verder geen crack erbij (naar mijn weten)
Manili,manii schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:03:
Je loopt hier al een tijdje rond, dus je zou moeten weten dat wij elkaar altijd groeten. Verder zou je ondertussen ook op de hoogte moeten zijn van het Algemeen Beleid omtrent Licentie- of copyrightschendingen waar je vraag naar gecrackte servers tegen aan begint te leunen.
Als je graag gecrackte MMORPGs wil spelen, doe je dat maar ergens anders. Ga niet ons topic lopen vervuilen met deze rotzooi. In dit stukje van de startpost staat heel duidelijk en met goede reden de betalingsinformatie.
Woorden als "private server", "crack", "cheats", "buying gold" en andere lage, verachtelijke praktijken mogen wat mij betreft een schop onder je hol als gevolg hebben, hopelijk van Codemasters.
Dus.. de groeten!
AmenMueR schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:
[...]
Manili,
Je loopt hier al een tijdje rond, dus je zou moeten weten dat wij elkaar altijd groeten. Verder zou je ondertussen ook op de hoogte moeten zijn van het Algemeen Beleid omtrent Licentie- of copyrightschendingen waar je vraag naar gecrackte servers tegen aan begint te leunen.
Als je graag gecrackte MMORPGs wil spelen, doe je dat maar ergens anders. Ga niet ons topic lopen vervuilen met deze rotzooi. In dit stukje van de startpost staat heel duidelijk en met goede reden de betalingsinformatie.
Woorden als "private server", "crack", "cheats", "buying gold" en andere lage, verachtelijke praktijken mogen wat mij betreft een schop onder je hol als gevolg hebben, hopelijk van Codemasters.
Dus.. de groeten!
moet je goed lezen wat ik zei,, ik dacht dat er games waren met legale prive server. Nu weet ik ook wel dat dat niet zo is.
Maar was is er mis over mijn bericht over nieuwsgroepen mis ?
het is de client versie die ik ook van de originele site kan halen
MueR schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:
[...]
Manili,
Dus.. de groeten!
Is je toevoeging aan dit topic dan van waarde?manii schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:52:
zoveel zit ik niet op het forum,, lees hoofdzakelijk het nieuws.
moet je goed lezen wat ik zei,, ik dacht dat er games waren met legale prive server. Nu weet ik ook wel dat dat niet zo is.
Maar was is er mis over mijn bericht over nieuwsgroepen mis ?
het is de client versie die ik ook van de originele site kan halen
[...]
Verder weinig gespeeld deze week, heb vrij weinig tijd door school helaas en wil mezelf niet verslaafd laten raken aan dit spel wanneer ik niet de mogelijkheid heb om veel te spelen
Intussen ben ik wel Annon Amarth gejoined, als de mooie wulpse Gilnireth.
Sorry hoor maar jullie blijven lekker door zeuren zo
Maar goed,, ik heb het spel eindelijk binnen en ga vanaf morgen even de trail activeren.
Wie weet zie ik jullie ingame nog eens.
Waarschijnlijk zal mijn nickname zijn: MaNii
Anoniem: 33272
Na 2 maanden en 20 dagen hebben ze eindelijk mijn character transfer gecomplete
wooooooooooooooooooooo
Anoniem: 130184
Downloaden vanaf daar is echt een RAMP. Ik snap niet dat ze geen normale downloads aanbieden zoals voor US. Volgens mij willen ze geen nieuwe EU klanten ofzo.The End schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:11:
[...]
Er is maar een versie en die kan je ook gewoon van http://www.lotro-europe.com downloaden. (ok,ok je hebt ook nog de US versie, maar dan kan je niet op de servers in Europa spelen.)
Anyway, je kan hem denk ik beter van ftp.snt.utwente.nl afhalen (anon). Retesnel... staat volgens mij in /pub/games ofzo. En kan je tenminste je downloads ook normaal resumen zonder rare fratsen met die www downloads.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 21-03-2008 08:37 ]
Wat doe je dan, juist je maakt een alt
Zo gezegd zo gedaan, dat lvl-en naar 15+ kost een paar uurtjes en dan plop je op 19 en denk je : goh GB is wel fun.
Kinmate (22 mns) erbij en een lvl 45 champ en een random cpt en gaan met die banaan.
Eerst doe je nog gewoon damage en zie je leuke gele cijfertjes.
Dan ga je richting Sammy en zie je ineens bij de trashmobs 12....14...9....5.... staan WTF??toen eens gekeken waarom en jahoor lvl 25 elites, geen wonder dat ik niks uitvrat.
Stand back en enjoy the show was toen het motto, de show was best leuk en de loot nog beter
Al met al, wel een grappig avondje op Snowbourn. En ja een HNT is wel vet, niet zo veelzjdig als een BRG maar die getalletjes boven de mobs zijn zo leuk hoog
Na wat research zag ik dat de originele clocksnelheid van de 9600 GT 650 Mhz is, dus naar 650 gezet en waarempel...ik kan online blijven en dat gaat enigszins ok...framerate dropt regelmatig, maar hij blijft stabiel...
Uiteraard ga ik hem niet op 650 laten staan, daar koop ik geen SSC versie voor natuurlijk. Toch lijkt dit te bevestigen dat het stroomverbruik teveel is voor mijn 400 Watt powersupply. (die ook al niet echt top is ofzo) Kan me namelijk best voorstellen dat die kaart op 740 Mhz, meer stroom vreet dan dat hij doet op 650 Mhz...ik wil het echter nog even afwachten, als het goed is komen er maandag nieuwe drivers. Eerst eens zien of dat wat helpt, zo niet dan kan ik altijd nog eens kijken of er een nieuwe power supply gaat komen.
Lachen, ziet er totaal niet uit.
En een wolf om zeep helpen gaat ook niet echt.
Heb nu zo'n quest gekregen dat ik overal kippen tot rust moet brengen.
En even een ander vraagje.
Door omstandigheden heb ik enkele weken niet kunnen spelen en gisteren zag ik dus dat er een spring festival is. Ik heb dat questje van die Bullboarer gedaan en ook die vent met die bloemen in Bree, maar zijn er nog meer spring quests? Zo ja, waar?
Anoniem: 219289
Ik weet niet of ik je nu moet feliciteren of verdrietig voor je moet zijn omdat het zo ZIEKELIJK lang heeft geduurd.Anoniem: 33272 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:12:
Codemasters FTW !
Na 2 maanden en 20 dagen hebben ze eindelijk mijn character transfer gecomplete![]()
wooooooooooooooooooooo
Maar ik ben iig blij voor je dat je je character weer terug hebt. ;-)
Heel erg helaas ga ik een pauze van 2 maanden nemen. Studie is eigenlijk gewoon te druk, en ik heb sinds kort een vriendin wat het ook niet rustiger maakt. Ik gamede nu op het laatst eigenlijk alleen snachts van 0100 tot 0300 1 a 2 dagen, en soms een zaterdagmiddagje. Dus dat was ook gewoon niet echt de moeite waard.
Maar ik vermoed dat ik als mn collegejaar is afgelopen, ik er echt wel weer bij ben. Heb iig nu al weer zin om verder te spelen. =D
Gister ook nog ff het spel aan mn vriendin geleerd, en ze vond het zowaar leuk! =D Ze heeft met plezier de hele intro van de elven doorlopen zonder enige problemen (goed, nu hielp ik wel, maartoch
Ze snapt nu iig wat ik er zo leuk aan vind om te spelen, alleen gaat ze het zelf niet spelen. Maar dat is toch een aardig resultaat vind ik.
Ik ben overigens nog wel (ja, vlak voor mn abbo ophoud) met een burglar als alt begonnen, en ik vind dat ook wel ontzettend leuk. Lvl 21 nu inmiddels. Ik mis wel een beetje het zelf kunnen healen, en het altijd welkom zijn in een FS van een minstrel, maar het sneaken en op lvl 21 250 damage doen is ook wel ontzettend cool.
Wij zijn ook niet veelzijdig. Wij hebben een ego groter dan de Balrog, trekken veel te veel agro en hebben de DPS om onze woorden kracht bij te zettenvage schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:43:
En ja een HNT is wel vet, niet zo veelzjdig als een BRG maar die getalletjes boven de mobs zijn zo leuk hoog
Overigens heb ik het 2e deel van mn Rift run weer opgekrabbeld op mn TweakBlog.

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 21-03-2008 11:29 ]
Hmm goed ideeAnoniem: 219289 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:42:
Gister ook nog ff het spel aan mn vriendin geleerd, en ze vond het zowaar leuk! =D Ze heeft met plezier de hele intro van de elven doorlopen zonder enige problemen (goed, nu hielp ik wel, maartoch). En ze had geen enkele problemen met de besturing enzo, en dat vond ik wel redelijk knap, aangezien ze totaal 0,0 ervaring verder heeft met games.
![]()
Ze snapt nu iig wat ik er zo leuk aan vind om te spelen, alleen gaat ze het zelf niet spelen. Maar dat is toch een aardig resultaat vind ik.
Zit trouwens op SnowBourne bij de Dutch Dunedain kinship met een lvl31 hobbit guardian (Berilas). Heb ook nog een lvl 31 man champion maar daar speel ik niet echt meer mee (EdwinB).
[ Voor 12% gewijzigd door EdwinB op 21-03-2008 11:47 ]
Wat de betaalde expansion gaat kosten is nog niet bekend voor zover ik weet, maar ik weet wel dat ik hem hoe dan ook ga aanschaffen.
Maar is het goed mogelijk en is het dan ook leuk om het spel puur in je eentje te spelen? Of heb je echt een clan nodig wil je fatsoenlijk kunnen spelen?
gratsMueR schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
Zeau.. Gisteren weer de eerste 3 bazen in de Rift omver geblazen. Dit keer zelfs zonder wipes op de bosses
ik heb nu ook een paar keer de rift gedaan maar viel zowat in slaap
voor de mensen op snowbourn....zijn op deze server ook nog zoiets als hardcore raiding guilds? (lvl 50 alleen die zeer regelmatig raiden)
Iseci
nee je heb geen kinship nodig ikzelf heb mijn minstrell zowat geleveled op solo quest een veel pickup groups al is een kinship wel zo gezelligMADG0BLIN schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:56:
Ik heb al eens eerder naar dit spel gekeken en ben nu ook de demo aan het downloaden.
Maar is het goed mogelijk en is het dan ook leuk om het spel puur in je eentje te spelen? Of heb je echt een clan nodig wil je fatsoenlijk kunnen spelen?
Iseci
Zonder Clan gaat maar is veel voordeliger. Anderen maken spullen voor je enz. Maar je hebt wel absoluut fellowships nodig om dit spel door te komen; er zijn quests die je echt niet in je uppie kunt spelen.MADG0BLIN schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:56:
Ik heb al eens eerder naar dit spel gekeken en ben nu ook de demo aan het downloaden.
Donderdag hebben we boss 1 tot en met thrang gedaan met een stuk of 3 mensen die voor het eerst mee gingen en ook wij zijn er zonder wipes doorheen gekomen. De laatste tijd hebben we het vaak met maar 1 tank gedaan (we kunnen soms 2 groepen tegelijk sturen) maar dit keer was ik niet alleen en dat is toch wel even wat fijner af en toe.MueR schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
Zeau.. Gisteren weer de eerste 3 bazen in de Rift omver geblazen. Dit keer zelfs zonder wipes op de bosses
Door een verandering in ons DKP systeem mag je niet meer sparen voor bijv. de shoulders die bij de balrog droppen. In plaats daarvan moet je eerst items 1 t/m 4 hebben voordat je voor de helm (bij thrang) en daarna de shoulders mag gaan. Wel balen want de chest is voor guardians niet zo heel goed. Gelukkig sta ik na deze avond nog steeds bovenaan dus na de volgende reset zou ik als het goed is de helm moeten kunnen scoren
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik ben maar eens met de trial begonnen, maar tot nu toe wil het wel aardig. Heb nog geen dingen gehad waarvoor ik een kinship nodig heb.tntkiller schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:58:
[...]
nee je heb geen kinship nodig ikzelf heb mijn minstrell zowat geleveled op solo quest een veel pickup groups al is een kinship wel zo gezellig
Zit nu op level 7, bijna 8.
Anoniem: 251225
Persoonlijke meningenAnoniem: 251225 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:15:
Het spel ziet er netjes uit, maar ik vind het niet zo heel spectaculair. De geluiden zijn een beetje saai (mijn mening). En maandkostenTe duur voor het spel zelf (vind ik).
Heb zelf een lifetime membership en dat is heerlijk.
Muziek ingame is juist heerlijk, maar als starter heb je daar nog te weinig van gehoord.
Want de filmpjes die ik op youtube er van gezien heb, hoor je echt de zwaard geluiden en niet echt veel van spectaculaire skill geluiden ofso. En wat houd een lifetime membership in dan?maartend schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:45:
[...]
Persoonlijke meningen
Heb zelf een lifetime membership en dat is heerlijk.
Muziek ingame is juist heerlijk, maar als starter heb je daar nog te weinig van gehoord.

Sorry hoor maar dan kun je echt geen mening vormen.
Lifetime membership houd in dat je een 1-malige betaling hebt gedaan, en je van de maandelijkse kosten af bent
euh...ja
En dat kost? Staat namelijk niet in de startpost jammer genoeg.Rfce schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:18:
^^ Je basseerd je mening op wat youtube filmpjes??
Lifetime membership houd in dat je een 1-malige betaling hebt gedaan, en je van de maandelijkse kosten af bent
Begin het telkens leuker te vinden, zit nu op level 9 alweer, gaat vrij rap moet ik zeggen.
Ergens tussen de 150-200 euro.MADG0BLIN schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:41:
[...]
En dat kost? Staat namelijk niet in de startpost jammer genoeg.
Begin het telkens leuker te vinden, zit nu op level 9 alweer, gaat vrij rap moet ik zeggen.
Wet ik niet meer precies.
Ik heb er toen 150 voor betaald, was dat was omdat ik ook een beta tester was.
Leuk nog iemand op Snowbourne speel daar ook als Achi lvl 50 GRD, Speel veel met Jiomer en Darkz (Ook DD) in de ettenmoors. Zelf ben ik main tank bij United Kingdoms.EdwinB schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:44:
[...]
Hmm goed ideeDe mijne klaagt ook wel eens dat ik teveel speel.
Zit trouwens op SnowBourne bij de Dutch Dunedain kinship met een lvl31 hobbit guardian (Berilas). Heb ook nog een lvl 31 man champion maar daar speel ik niet echt meer mee (EdwinB).
/tell als je eens hulp nodig hebt
Ehm. Nee, een vriend van mij die heeft het spel ook. Opzig ziet het er wel mooi uit, en het traind niet te langzaam. Maar het is niet helemaal mijn ''style'' ik hou meer van vette skills veel hocus pocus en kunne geile op je graffics. Mij lijkt het wel een toffe game, maar dan ongeveer 13 euro per maandRfce schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:18:
^^ Je basseerd je mening op wat youtube filmpjes??

Gaat me iets te ver.
Wat bedoel je met Traind niet te langzaam ?Anoniem: 251225 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:04:
[...]
Ehm. Nee, een vriend van mij die heeft het spel ook. Opzig ziet het er wel mooi uit, en het traind niet te langzaam. Maar het is niet helemaal mijn ''style'' ik hou meer van vette skills veel hocus pocus en kunne geile op je graffics. Mij lijkt het wel een toffe game, maar dan ongeveer 13 euro per maand.
Gaat me iets te ver.
En je begint eerst met "OpziCH ziet het er mooi uit.."en vervolgens zeg je dat je meer van games houd met geile graphics, wat bedoel je nou ?
Heh grappig... Jiomer en Darkz die ken ik goed van TeamspeakBobbie1980 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:33:
[...]
Leuk nog iemand op Snowbourne speel daar ook als Achi lvl 50 GRD, Speel veel met Jiomer en Darkz (Ook DD) in de ettenmoors. Zelf ben ik main tank bij United Kingdoms.
/tell als je eens hulp nodig hebt
Jio zul je de komende tijd niet veel zien omdat ie zich een poosje op andere dingen gaat focussen en darkz heeft net rank 8 gehaald (hoogste minstrel op snowbourne) en die was gister mee als creep!
Speel de laatste tijd alleen nog maar op mn creep eigenlijk. M'n main char mist nog 2 stukjes rift armour en de 1e van de 2 hoop ik deze week binnen te halen (helm) en dan is het net zolang de balrog neerhalen tot ik aan de beurt ben voor de shoulders. Verder heb ik met dat char genoeg gold om ongeveer 6 spelers van een volledige mirrored armour set te voorzien dus daarmee is het echt wachten op nieuwe content.
M'n warg is nu rank 3 en over 1200 Destiny Points kan ik de laatste passive skill kopen om signature te worden. Er is niks leukers dan als creep bekende freeps neer te halen of met een stel wargs in stealth aan te vallen. Standaard situatie dan: 1 warg valt aan... freep vecht terug... rest van wargs komt uit stealth... freep rent voor zn leven. Grootste ergernis is Desperate Flight van de hunters. Zo laf als je aan het vechten bent en POEF weg is ie. Dat het erin zit prima maar geef het dan een cooldown van een dag ipv 30 minuten
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik denk dat hij daar het levellen mee bedoelt (trainen).Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 05:15:
[...]
Wat bedoel je met Traind niet te langzaam ?
Maar goed ieder zijn mening, ik weet niet wat hij voor een grafics zoekt, maar ik vind LOTRO tochwel erg vetjes qua GFXs. Misschien vindt hij dat de grafics tijdens de gevechten wat minder (druk) zijn...
Anyway, van t weekend mijn Loremaster eens van lvl12 naar 20 getild. Direct ook book1 met hem gedaan. We hadden een full group dus t/m chap11 ging alles als een trein. Toen haakte de helft af, en was ik met mijn lvl19 de hoogste, daarnaast hadden we een lvl16 tank, een lvl15 min en een lvl18 Burglar. Ik dacht eerst, dit gaan we van geen meter halen, maar de anderen hadden een andere mening... nou dus maar gestart. Nah ja... die quest hebben ze dus fokkin makkelijker gemaakt na book12. Ik heb 1x de minstril moeten healen, maar mede door het stunnen van de dead verliep het heel goed. 1ste book completed. Direct met hetzelfde groepje alles in the old forrest afgewerkt (je weet wel die irritante kill 24 wolfs, 400 bats en 3000 beren quests). Viel me direct ook op dat de elite bomen je niet aanvallen.. zo wordt het wel heel makkelijk.
euh...ja
Maargoed, ik ga het tijdelijk rustig aandoen. Vind lotro nu weer even saai.
Speel je wel eens creep? LOTRO zelf heb ik het ook eventjes gehad (al moet ik book 11 en 12 nog doen) maar als je een creep begint is het weer helemaal zoals toen je begon met je main. Veel questjes en doelen om te halen en dus weer verslavend.MOAW schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:02:
Maargoed, ik ga het tijdelijk rustig aandoen. Vind lotro nu weer even saai.
De strijd om keeps zoals in de beta en de eerste 2-4 maanden van de game is allang vervlogen, wat er jammer is. Vandaar dat ik ook rustig aan ga doen, want ik vind het gewoon lame. Freeps hebben niet in de gaten dat als je met 50 man continu farmed de creeps vanzelf stoppen. Maargoed, daar komen ze binnenkort wel achter als ze niets meer kunnen doen in ettenmoors.
Ook valt Frôr vies tegen, geen hond die daar meer heengaat aan de creep zijde. Het heeft gewoon geen nut aangezien de freeps 99% van de tijd de keeps in handen hebben omdat ze gold moeten farmen. En zeg nu zelf, de items voor creeps zijn gewoon ronduit slecht. Ze hadden er echt wat leuke dingen in moeten stoppen, en niet alleen dingen voor de freeps.
Hmmm, hoe heet jouw wargJohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:48:
[...]
Heh grappig... Jiomer en Darkz die ken ik goed van Teamspeak
Jio zul je de komende tijd niet veel zien omdat ie zich een poosje op andere dingen gaat focussen en darkz heeft net rank 8 gehaald (hoogste minstrel op snowbourne) en die was gister mee als creep!
Speel de laatste tijd alleen nog maar op mn creep eigenlijk. M'n main char mist nog 2 stukjes rift armour en de 1e van de 2 hoop ik deze week binnen te halen (helm) en dan is het net zolang de balrog neerhalen tot ik aan de beurt ben voor de shoulders. Verder heb ik met dat char genoeg gold om ongeveer 6 spelers van een volledige mirrored armour set te voorzien dus daarmee is het echt wachten op nieuwe content.
M'n warg is nu rank 3 en over 1200 Destiny Points kan ik de laatste passive skill kopen om signature te worden. Er is niks leukers dan als creep bekende freeps neer te halen of met een stel wargs in stealth aan te vallen. Standaard situatie dan: 1 warg valt aan... freep vecht terug... rest van wargs komt uit stealth... freep rent voor zn leven. Grootste ergernis is Desperate Flight van de hunters. Zo laf als je aan het vechten bent en POEF weg is ie. Dat het erin zit prima maar geef het dan een cooldown van een dag ipv 30 minuten

Op snowbourne zijn er de laatste tijd regelmatig goede battles en keeps die over en weer worden ingenomen. Meestal is 's ochtends vroeg bijna alles in handen van de creeps. Ik zie het nog wel goed komen in de ettenmoors nu meer en meer mensen een beetje "klaar" zijn met hun main char en eens wat anders willen doen. Ik zie in ons kinship in ieder geval meer en meer mensen een creep rollen en regelmatig online zijn. Mijn warg is ook pas een goede week oud
Soms zijn er wel eens iets te veel freeps en dan is er niet zo heel leuk nee. Toch kun je dan alsnog keeps overnemen als je hulp krijgt van een 2e raid of 2 trollen
Fror is wel goed om wat silver te scoren (voor potions) en je kunt best leuke dingen doen met die steentjes... het wordt een stuk beter als je een hogere rang hebt (potions kopen met +3000 morale e.d.) en je kunt er ook speciale traits voor kopen.
@ Bobbie1980:
Mijn warg heet: Raidkever
Je hebt me vast wel eens "onder de knop" gehad
Vind de skills van de warg toch wel wat minder als de DF. Je gewone stealth kun je niet doen als je aangevallen bent of iets hebt aangevallen. Ik heb nu de geslotte sprint skill wat betekent dat ik elke 5 minuten voor 20 seconden +100% runspeed heb maar daar heb je niks aan als je geroot wordt.
De skill die vaak mn leven red is "disappear" wat je wel enigzins kunt vergelijken met DF. Cooldown is 10 minuten maar het is niet zo dat je uit de battle geport wordt. In plaats daarvan krijg je 10 seconden een soort super stealth dus moet je zorgen dat je weg komt. Als je pech heb redt je het niet op tijd of heb je nog een root of iets op je waardoor je toch weer uit stealth komt. Ik geef toe dat ie erg handig is maar niet zo goed als DF
Lol Raidkever inderdaad wel een paar keer onder de knop gehadJohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:38:
@ Bobbie1980:
Mijn warg heet: Raidkever
Je hebt me vast wel eens "onder de knop" gehadZeker als low ranked warg ben je heel snel het haasje. Het vervelende is dat je als creep weliswaar level 50 bent maar de freeps hebben meestal hun gear op orde, alle traits gemaxxed en alle skills beschikbaar terwijl de creeps alles nog moeten halen. Betekent natuurlijk ook dat de creeps alleen maar sterker worden en de freeps min of meer gelijk blijven.
Vind de skills van de warg toch wel wat minder als de DF. Je gewone stealth kun je niet doen als je aangevallen bent of iets hebt aangevallen. Ik heb nu de geslotte sprint skill wat betekent dat ik elke 5 minuten voor 20 seconden +100% runspeed heb maar daar heb je niks aan als je geroot wordt.
De skill die vaak mn leven red is "disappear" wat je wel enigzins kunt vergelijken met DF. Cooldown is 10 minuten maar het is niet zo dat je uit de battle geport wordt. In plaats daarvan krijg je 10 seconden een soort super stealth dus moet je zorgen dat je weg komt. Als je pech heb redt je het niet op tijd of heb je nog een root of iets op je waardoor je toch weer uit stealth komt. Ik geef toe dat ie erg handig is maar niet zo goed als DF

Het leuke was dat darkz veel bezig was om rank 8 te halen en wij juist met wat creeps op hem zaten te azen. Erg moeilijk om met de helft minder creeps 1 freep uit te schakelen die zelf kan healen en gehealed wordt. Throat rip (10 sec. gesilenced) is dan een uitkomst maar dan had ie ook nog z'n still as death skill zodat we hem niet konden killen en omdat z'n raid hem beschermde stormden ze op hem af zodat de creeps weer wat afstand moesten nemen en hij toch weer weg kwam. Heb toch nog een screenie met de tekst: your mighty blow topples Darkz
Als de freeps in de meerderheid zijn ga ik meetal gewoon wat questjes doen om DP te scoren en als ze het dan zat zijn en uitloggen kun je evt. een raid vormen om weer keeps terug te pakken. Het is de laatste tijd echt wel leuk in de ettens ja... oh en als je nog geen warg hebt... roll er een en kom ook gezellig in ons gank squad
Zal een dezer dagen een creep rollenJohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:34:
hmm... rustig op het werk dus tijd om foums te lezen
Het leuke was dat darkz veel bezig was om rank 8 te halen en wij juist met wat creeps op hem zaten te azen. Erg moeilijk om met de helft minder creeps 1 freep uit te schakelen die zelf kan healen en gehealed wordt. Throat rip (10 sec. gesilenced) is dan een uitkomst maar dan had ie ook nog z'n still as death skill zodat we hem niet konden killen en omdat z'n raid hem beschermde stormden ze op hem af zodat de creeps weer wat afstand moesten nemen en hij toch weer weg kwam. Heb toch nog een screenie met de tekst: your mighty blow topples Darkz
Als de freeps in de meerderheid zijn ga ik meetal gewoon wat questjes doen om DP te scoren en als ze het dan zat zijn en uitloggen kun je evt. een raid vormen om weer keeps terug te pakken. Het is de laatste tijd echt wel leuk in de ettens ja... oh en als je nog geen warg hebt... roll er een en kom ook gezellig in ons gank squadWant ook als de freeps alles hebben kun je met een groep wargs vlakbij GV gaan zitten en ruiters van hun paard af meppen, slachten en verdwijnen...heerlijk
Anoniem: 230357
Voor iedereen die een creep wil spelen, Laurelin server is tha best. Wij hebben hier een goede creep community met aan aantal goede raidleaders en tribes. Vaak hebben wij 2 van de 3 keeps in handen ( Lug en Tol ). Alleen op feestdagen/weekends hebben we iets meer moeite deze keeps in handen te houden.
Gisteren was weer waanzinnig ! We stonden met 2 raids in TA te peinzen wat te doen....er stond zo'n 1,5 freep raid mounted voor de deur bij TR. Dus...we hadden zoiets van wth gewoon naar binnen rushen en op de CG en we zien wel hoe ver we komen, uiteraard nooit verwacht dat we het zouden redden...en dat deden we dus ook niet maaaarrrrr we hebben de CG tot 10K gekregen !!! hahahahaha
De freep raid die buiten stond zal wel hebben gedacht wth suicide creeps rushen into TR, en dan 2 minuten later...WTH de CG is op 10K !!!
We hebben het een paar uur laten nog eens gedaan, alleen nu met 1,5 raid alleen maar Reavers, ofterwijl massive dps. Helaas stonden er geen freeps bij TR....maar de CG was neer binnen 40 seconden
Edit: GY en Grams campen is op Laurelin not-done. En mensen die dit wel proberen wordt ook gezegd dat het not-done is, zowel aan creep als freep zijde.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 230357 op 25-03-2008 12:29 ]
Boszzah, die heb ik vrijdagavond geloof ik wel een paar keer gezien jah! Man wat een avond was dat zeg... maar om 02.00 was de map uiteindelijk toch even van onsAnoniem: 230357 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:25:
Mijn main creep Boszzah ( reaver rank 6 ) is nu eigenlijk mijn main character in lotro geworden.
Voor iedereen die een creep wil spelen, Laurelin server is tha best. Wij hebben hier een goede creep community met aan aantal goede raidleaders en tribes. Vaak hebben wij 2 van de 3 keeps in handen ( Lug en Tol ). Alleen op feestdagen/weekends hebben we iets meer moeite deze keeps in handen te houden.
Ik denk dat elke creep class wel iets leuks heeft. Denk dat ze ook een beetje tegenhangers hebben gemaakt van de freep classes.
Warg vs Burglar (stealth)
Black Arrow vs Hunter (ranged)
Weaver vs Loremaster (crowd control)
War Leader vs Minstrel en Captain (healer+ buffs)
Orc Reaver vs Champion (close range)
Alleen de Guardian heeft niet echt een equivalent in de ettens vind ik... maja een guardian kan ook niet veel meer dan een beetje meehobbelen.
Tenzij iemand mijn naam heeft gepikt, maar ik ben het iig nietJohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:20:
maar volgens mij zie ik Boszzah ook wel eens op snowbourne of vergis ik me?
Psst, das nog altijd Eselda. Die is al bijna een jaar rang 9.JohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:48:
Ja het spel zelf ziet er netjes uit. Maar ik bedoel de skills de ingame skills vind ik gewoon niet zo spectaculair, en ik hou er nou eenmaal van als er een hele show om heen zit, met gelikte graffics.Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 05:15:
[...]
Wat bedoel je met Traind niet te langzaam ?
En je begint eerst met "OpziCH ziet het er mooi uit.."en vervolgens zeg je dat je meer van games houd met geile graphics, wat bedoel je nou ?
Hunter is echt het ergste easy-mode char wat je kan hebben. Ik heb mijn Huntard inmiddels naar 40 geleveld en zelf op lvl 38 kon ik solo 'a better sort of giant' doen. Ook heb ik op 38 het Fornost instance helemaal gedaan. Weliswaar met de hulp van een lvl50 Minstrel en Guardian maar als het op damage dealen en kb's aankwam dan overtroeft een (goed uitgeruste) lvl38 huntard de rest.
Domweg belachelijk.
Op lvl39 heb ik, wederom solo, al verschillende MM quests (ook een rode) afgerond.
Gelukkig zorgt deze easy-mode ook voor spelers met uiterst gebrekkige vaardigheden in Etten waardoor huntards gewilde slachtoffers van creeps zijn (dwz als er cd op DF zit
De enige reden waarom ik een lvl50 huntard wil is vanwege de taxi-service en het makkelijke shard hunten wat je er mee kan.
Toen ik gisteren met mij Warg wat stonetrolls ging grinden kwam ik vlakbij Grams een solo LM tegen die met een R0 Wl aan het knokken was. Wantrouwig keek ik het even aan en jahoor, de Wl kwam meteen na defeat weer terug voor z'n volgende pak slaag en na hem enkele keren een zelfde Reaver.
Clubbing dus (ranken middels bevriende creeps die zich vrijwillig af laten slachten). Lame gedrag en beslist niet wat CM in gedachten heeft (afaik word er zelfs tegen opgetreden).
Nu is een LM bepaald niet makkelijk solo te verslaan met al die chainstuns, dus riep ik er wat kinmates bij, LM ganked dus, tegen 3 R5+ Wargs kan ook een LM niet op en helemaal niet als zo'n noob z'n stun immunity niet eens aan heeft
Toen we terugliepen naar Grams kwam de, inmiddels bekende, Reaver ons tegemoet, zag ons natuurlijk niet en wij volgden hem naar, hoe raad je het, z'n clubbing LM vriendje die vervolgens weer geganked werd. Misschien leren ze dat dergelijk gedrag lame is, maar ik betwijfel het.
Vanmorgen zie ik weer een solo LM vlakbij Grams, deze was de npc wargs aan het farmen (geen idee waarom, behalve hides?). Eerst goed gekeken of ik geen hulptroepen verstopt zag en daarna toch maar aangevallen, ik kan toch moeilijk een freep z'n gang laten gaan zo vlakbij Grams
Natuurlijk kreeg ik z'n pet op me afgestuurd en legio stuns/roots/mezz maar ik kon redelijk stand houden met eye-rake en throat-rip, en natuurlijk met de hulp van de npc warg
Pet ging dood, LM moest een zelfheal doen en ging op de vlucht!
Ik snap nog steeds niet wat die n00b daar deed en waarom 'ie zo'n broekepoepert was. Eén npc en één R6 Warg mag toch ei'k geen probleem opleveren voor een lvl50 LM.
signing off,
Sentry Apbt, R6 Furball Warg
/howl
btw: welke emote laat je warg een howl doen zonder dat het een healing howl is?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
oeh als ik wist dat er geclubbed werd zou ik er ook met wat vriendjes op af gaan en die gasten spijt laten krijgen. Of even snel een ticket aanmaken en hopen dat een GM snel een kijkje komt nemen.
Ik weet trouwens dat er een quest is om zoveel van die wargs bij grams te killen maar dat levert alleen wat geld en tokens of valour op.
Dat moet wel een lekker gevoel zijn om die LM te grazen te nemen.
Die howl is een skill die jij al kunt scoren toch? Het is een enemy defeat repsonse effect dus je moet eerst wat gekilled hebben voordat je die howl kan doen. Het is geloof ik ook een HoT voor je raid groep.
Howl is idd een Rank5 skill met HoT voor je groep. Bijzonder prettig in een grote combat als er een paar tegelijk howlen, dan word er zoveel en zo snel gehealed dat de freeps er moeilijk tegenop kunnen dps'sen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Maargoed, er zijn wel goede hunters, alleen zijn er erg weinig van.
Eerst al een paar keer de run gedaan in CD, om voor een aantal kinmates de slime te halen.
Ging allemaal erg lekker, bij de eerste run moesten we zelfs nog de key halen, dus daar hebben we wel even over gedaan!
Gelukkig dropte er een hele leuke 2H axe, die ik nu graag gebruik bij het solo'en en in EM
Afgelopen weekend moest het er echt van komen, we zouden rift induiken.
We hadden een redelijke RAID bij elkaar, ongeveer 80% kinmembers, alleen wel een stuk of 3/4 groentjes. (waaronder ik
In het begin nog wel even wat gestuntel, wat een aantal wipes met zich meebracht. (met slechts 1 ervaren tank (van de 3 tanks) is het nog best pittig om de healers vrij te houden)
Onderweg naar barz(?) ging het steeds beter, en ook steeds vlotter zonder fouten.
1e poging Barz ging ongelovelijk fout, een nieuwe tank kreeg de taak om barz bezig te houden, maar wist dus nog niet af van die fatale aanval van hem 'i gnaw your bones' (ofzo), en legde dus snel het loodje.
Toen was zijn ministrel natuurlijk direct aan de beurt, en zorgt voor wat chaos in de groep.
Natuurlijk gebeurde alles net voor de 1e wave, dus we hadden het lekker druk, en kregen het niet voor elkaar om die te clearen. dus dat was wipe1.
2e poging ging al een stuk beter, de ervaren tank nam barz op zich, en hield deze lekker bezig.
1e wave met adds werden netjes afgewerkt, totdat de 2e wave werd losgelaten.
Helaas alle mobs in exploit mode, dus we konden ze niet aanvallen, maar af en toe kwam er wel even 1 tijdelijk los.
Erg irritant dus, en ondertussen maar doorgegaan met barz aanpakken.
uiteindelijk kwam toch de 3e wave ook los, en blijkbaar door alle actie, kwamen de overgebleven adds van de 2e wave ook nog eens los!
Veel klappen kunnen incaseren, maar we kregen het niet voor elkaar om alles naar de vlakte te werken.
3e poging ging ook niet lekker, de tank had geen lekkere aggro op barz, waardoor deze de groep insprinte tijdens de 1e wave, en dan ook nog eens die vervelende aanval losgooide.
daarna toch maar opgegeven, veel gear was al behoorlijk aan het stukgaan, veel hadden ook een 600s+ repairbill
Al met al toch een aardige eerste poging rift voor mij, en ik kijk al uit naar de volgende
Ik veracht LM die alleen maar nuken, niet kunnen mezzen en rooten. En waarbij je constant om power moet vragen, omdat diegene in tegenstelling tot de minstrel op de blauwe balkjes moet letten.
Maargoed, het valt me trouwens wel tegen dat Lotro slecht is met MPGU (Multi Graphic Processing Unit). Meestal 60-70fps op Ultra high dx10. Maar ook enorm veel framedrops naar 15(!!!)fps.
Hopelijk komt er binnenkort meer ondersteuning voor, want dit is wel jammer. (ik speel nu met een 9800GX2)
Toch is het hebben van een hoge rank skin best nuttig, het schrikt veel noob freeps af zodat die liever een makkelijkere target kiezen (dat die anderen niet gaan staan kijken en afwachten snappen ze blijkbaar niet

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Idem hier. Ook al omdat die huntards ziek veel dmg doen, trekken ze de moeizaam opgebouwde aggro zomaar van guards af. Ben je meer achter wegschietende mobs aan het lopen dan gezond is. Heel irritant. Of spelers die voor de guards de aanval openen. Ach, ik laat ze dat enkele keren doen, maar dan vertik ik het om aggro skills te gebruiken in het gevecht. Dat de mob de speler dan maar lekker vertimmert tot een potje aardappelpuree.MOAW schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:52:
En niet te vergeten mensen die hun aggro stance aanzetten.. sigh.. als tank heb ik soms echt haatneigingen door dat soort mensen. Als ik raidleader zou zijn krijgen ze meteen een kick.
Maargoed, er zijn wel goede hunters, alleen zijn er erg weinig van.
[ Voor 21% gewijzigd door Hurtebise op 25-03-2008 17:16 ]
Ik denk dat iedereen die Lotro speeld het wel eens is dat de graphics gewoon heel erg goed zijn. Zeker als je het op een DX10 pctje kan spelen. Op low zit het er inderdaad kut uit, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.Anoniem: 251225 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:33:
[...]
Ja het spel zelf ziet er netjes uit. Maar ik bedoel de skills de ingame skills vind ik gewoon niet zo spectaculair, en ik hou er nou eenmaal van als er een hele show om heen zit, met gelikte graffics.
BRG bijna 49, na 2 maanden niet te hebben gespeeld dankzij CM. Daarna hopelijk met me guild wat rift runnetjes doen, ben wel benieuwd.
Het is een kwestie van oefenen denk ik. Als ik naar onze DKP site kijk heb ik nu 15x boss 1 gekilled, 16x boss 2 en 3. Vervolgens 11x boss 4 en 8x boss 5. Slechts 5x thrang en 5x de shadow eater en sinds gisteravond 1x de balrog.RonnieB82 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:22: heel verhaal over 1e rift poging
Best wel ziek eigenlijk als je bedenkt dat in die 15x Barz ik geen een keer het schild gescoord heb
Balrog ging gisteren van een leijen dakje... we hadden eerst even bij Glorfindel in Rivendell iets met die balrog chain gedaan waardoor iedereen voor 3 uur maarliefst +3 hope kreeg
Toen op pad en het is gelukt met maar 1 iemand halverwege defeated bij the Everseer.
Als tank heb ik geen idee wat de rest van de ploeg doet aangezien ik alleen maar bezig ben aggro op te bouwen bij de balrog zodat ie met zn fikken van de elf chick af blijft. Op 12k wil ie wel es gek gaan doen en oei de conjunction kon niet getriggerd worden door de burglar omdat de balrog in een soort van anti-exploit mode ging. Toen heb ik mijn endurance of stone aangezet (+75% mitigation op zon beetje alles voor 10s) en mn engage skill op hem gezet zodat ie alleen nog aandacht had voor mij en de elf chick niet kon instant-killen. Iedereen DPS doen (hunter blij dat ie 2500 damage deed met zn heartseeker) en hij ging neer als een dolle. De titel is niet zo boeiend meer dus die ga ik denk ik niet dragen maar geeft wel een goed gevoel als ie neer is... volgens de developers toch de moeilijkste baas van het spel al zullen er mensen zijn die thorog lastiger vinden.
Nu is het plan om een elite run te doen met de kin om in 1x door de hele rift instance te gaan... hopelijk mag ik ook mee
Zag pas inderdaad een nieuwe nederlandse creep, dus gisteren maar even gevraagd of z'n main een mincer is en ja hoorJohnnyV76 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:48:
[...]
Heh grappig... Jiomer en Darkz die ken ik goed van Teamspeak
De lag was gisteren niet te geloven, je loopt naar iemand toe en je staan in 1 keer midden in een freep raid.
Shuttle st20g5
Oh man.. gister na de balrog nog even met wat kin-creeps de moors in gegaan en nog even een uurtje veel lol gehad. Ik kwam in een raid terecht die goed samenwerkte met een andere raid en we waren TA aan het verdedigen. Allemaal op de trap tot de freeps binnen kwamen. Troll achter het muurtje verstoppen en wachten tot ze de npc's pullen. Op dat moment CHAAARGEAnoniem: 230357 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:12:
Nou Nou, je kan wel zien dat het vakantietijd is in vele delen van EU. Aanzienlijk meer freeps in de moors dan normaal. Gisteren een paar dingen geprobeerd als creep, maar na 1,5 uur ben ik gestopt. Ben bang dat het deze week iets minder zal zijn als creep, maar na de vakantieperiode gaan wij creeps weer heersen
De freeps gingen wave na wave op de vlucht en de freep die geroot werd door de spin of gestunned werd door een van onze wargs was heel snel het haasje. Per wave ongeveer 90 a 100 infamy. In een goed uur nog even 700 infamy in de pocket en langzaam op weg naar rank 4.
Op een gegeven moment hoorden we van een scout dat een freep raid Lug aan het clearen was. Wij met de 2 raids eropaf en al in de eerste kamer kwamen we ze tegen... ze renden naar boven en sprongen de ramen uit. Hup erachteraan en nog 3 freeps buiten om zeep geholpen. Wij weer terug naar TA omdat daar nu 1,5 freep raid bezig was. Op de trap kwamen we ze tegen en toen gebeurde het.... de server kon het waarschijlijk allemaal niet meer aan want alles stond stil (voor iedereen) af en toe kwam ie 2 seconden los maar dan hing ie weer. Ben als een gek op mn skills gaan klikken en toen het na 5 minuten weer los kwam kreeg ik een rits aan infamy en DP. Overal dooie freeps want vluchten met zoveel lag is lastig.
Al met al een hele geslaagde avond
Freep play begint me een beetje te vervelen, dus het zou best kunnen zijn dat ik de komende tijd vaak op mijn creep (Bumskum, reaver) te vinden ben. Is er een NL creep tribe op Laurelin waar ik bij aan zou kunnen sluiten? Ik ben nu nog rank 1, maar hoop in elk geval snel wat te stijgen.
met 6 GM's en 2 master tiers begint het er wel op te lijken.
Hmmm lag een beetje anders... Vreselijke lag inderdaad om de 10 sec 2 sec vrij.. Echter de NPC en de Tyrant deden gewoon dmg en respawnden op normale manier anders hadden wij zeker verdedigd hadden 2 raids (een met veel bekende spelers) om te defenden maarja was snel over met de lag iedereen ineens dood (voornamenlijk door NPC's) Jammer want het was wederom weer een leuke avond. Misschien vanmiddag no ff mijn creep loggen zie ik je daar wel weer JohnyJohnnyV76 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:10:
[...]
Oh man.. gister na de balrog nog even met wat kin-creeps de moors in gegaan en nog even een uurtje veel lol gehad. Ik kwam in een raid terecht die goed samenwerkte met een andere raid en we waren TA aan het verdedigen. Allemaal op de trap tot de freeps binnen kwamen. Troll achter het muurtje verstoppen en wachten tot ze de npc's pullen. Op dat moment CHAAARGE
De freeps gingen wave na wave op de vlucht en de freep die geroot werd door de spin of gestunned werd door een van onze wargs was heel snel het haasje. Per wave ongeveer 90 a 100 infamy. In een goed uur nog even 700 infamy in de pocket en langzaam op weg naar rank 4.
Op een gegeven moment hoorden we van een scout dat een freep raid Lug aan het clearen was. Wij met de 2 raids eropaf en al in de eerste kamer kwamen we ze tegen... ze renden naar boven en sprongen de ramen uit. Hup erachteraan en nog 3 freeps buiten om zeep geholpen. Wij weer terug naar TA omdat daar nu 1,5 freep raid bezig was. Op de trap kwamen we ze tegen en toen gebeurde het.... de server kon het waarschijlijk allemaal niet meer aan want alles stond stil (voor iedereen) af en toe kwam ie 2 seconden los maar dan hing ie weer. Ben als een gek op mn skills gaan klikken en toen het na 5 minuten weer los kwam kreeg ik een rits aan infamy en DP. Overal dooie freeps want vluchten met zoveel lag is lastig.
Al met al een hele geslaagde avond

Na een half uurtje toch maar weer met andere dingen bezig gegaan, en daarna weer een rift run gedaan.
Ditmaal met wat meer ervaren spelers (behalve ik dus nog
De weg naar Barz ging zonder een death, dus so far so good.
De 1e poging bij Barz ging erg goed, tot de 3e wave met adds. De ministrels krijgen ineens dikke klappen, waardoor ze niet lekker meer kunnen healen. Er kon nog wel het 1 en ander gerest worden, maar helaas niet snel genoeg om de rest in leven te houden om de overgebleven adds te killen.
En Barz had nog maar 40k op de teller
De 2e poging liep al een stuk lekkerder, tot het einde van de 2e wave. Daar hadden we al een death, en een losrennende slavemaster. Hadden we dat eindelijk onder controle, klapt mijn internet eruit. (lekker, de eerste keer in 2 jaar dat ik DSL problemen heb, krijg ik ze tijden een Rift run).
Na mn router gerest te hebben, ik weer snel inloggen, en ik kom middenin de 3e wave terecht.
Erg veel chaos, en ministrels die klappen krijgen. (niet gek als er ineens een guard wegvalt)
Opeens krijgt de tank die Barz bezig houd dikke klappen, en kan niet gehealt worden.
Tank dood, en Barz los, dat is niet leuk als je al druk bezig bent met de 3e wave.
Had wel snel de aggro van de ministrel af, maar met nog 4 andere adds die rondrennen, is het lastig om de ministrels vrij te houden, en niet snel erna lagen we met zn allen weer plat.
Blijf het nog wel lastig vinden om de ministrels vrij te houden van mobs, vooral met die grote waves zoals bij barz, is het slecht te zien door wie de ministrels aangevallen worden. (en met mijn gear/virtues nog lang niet op pijl heb ik ook vaak meer dan 2 hits nodig om aggro te pakken)
Is er trouwens nog iets van een tweakers guild ofzo?
De meesten van ons zijn te vinden op Laurelin, alhoewel er ook een aantal op Snowbourn en Eldar zitten.UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:24:
Ik heb besloten dat ik dit ook maar eens ga proberen. Nu is mijn vraag is er een server waar alle tweakers zitten?
hmmm... volgens mij begonnen de freeps al te rennen voordat het begon te laggenBobbie1980 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:19:
[...]
Hmmm lag een beetje anders... Vreselijke lag inderdaad om de 10 sec 2 sec vrij.. Echter de NPC en de Tyrant deden gewoon dmg en respawnden op normale manier anders hadden wij zeker verdedigd hadden 2 raids (een met veel bekende spelers) om te defenden maarja was snel over met de lag iedereen ineens dood (voornamenlijk door NPC's) Jammer want het was wederom weer een leuke avond. Misschien vanmiddag no ff mijn creep loggen zie ik je daar wel weer JohnyAl met al nog maar 45K te gaan voor R7
Ik ben er dus niet zo zeker van dat jullie (kennelijk was je bij de freeps) de boel konden houden zeker aangezien de tyrant + adds ook aan onze kant stonden en we 1 of 2 trollen mee hadden.
Ik heb jammer genoeg niet zoveel tijd om als creep te spelen dus ik zal niet zo snel een hogere rank krijgen. Feit is wel dat het meer voldoening geeft om een freep te killen als creep dan andersom!
Maargoed, een lekker rustig raidje dacht ik. Dacht ik ja. Zodra ik maar online kwam was het (binnen 2 seconden): Raid invite -> Raid Assistant -> Raid Assist Target. Bah, nu moet ik op gaan letten. Nou ja, even opwarmen bij Coldbear. Met 24 man een walk in the park. Hij is door 4 man te downen
Vervolgens de verplichte orcs, drummers en gorthorog en door naar de Servants Four. Dit ging een beetje fout, binnen 1 minuut iedereen dood
Door naar de Giant. Na een mislukte poging hier gaf ik wat vriendelijk advies aan de raidleader over een tactiek, wat direct door hem werd overgenomen. Baas van raidgroep zijn heeft wel voordelen
Vanavond weer terug
Oke dankje.MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:49:
[...]
De meesten van ons zijn te vinden op Laurelin, alhoewel er ook een aantal op Snowbourn en Eldar zitten.
Over een uurtje of 2 heb ik de client binnen gehaald.
Ik vraag me alleen nog even af. Ik zit sterk te twijfelen tussen lore master en hunter. Normaal speel ik eigenlijk een pure dps mage maar ik heb het internet al een beetje afgestruint en dat lijkt mij niet echt mogelijk in lotro. Ik ben niet echt een buffer/healer is het dan verstandig om loremaster te gaan?
Voor pure dps, zou je toch echt hunter moeten gaan. LM heeft zeker eindgame toch wel wat andere prioriteiten in groups naast dps.UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:50:
[...]
Oke dankje.
Over een uurtje of 2 heb ik de client binnen gehaald.
Ik vraag me alleen nog even af. Ik zit sterk te twijfelen tussen lore master en hunter. Normaal speel ik eigenlijk een pure dps mage maar ik heb het internet al een beetje afgestruint en dat lijkt mij niet echt mogelijk in lotro. Ik ben niet echt een buffer/healer is het dan verstandig om loremaster te gaan?
Oke dan rest mij nog 1 vraag. (dit was ik vergeten in mijn vorige post)Anoniem: 33272 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:54:
[...]
Voor pure dps, zou je toch echt hunter moeten gaan. LM heeft zeker eindgame toch wel wat andere prioriteiten in groups naast dps.
Waar is meer behoefte aan binnen raids en dergelijke. LM of Hunter.
Ik speel zelf ook nog een hunter en vind persoonlijk dat die stukken makkelijker speelt, bij een LM moet je namelijk op meer dingen letten.
euh...ja
Hunters zijn er in overvloed en naar mijn mening teveel, LM zal denk ik altijd meer behoefte aan zijn. Hunter is makkelijk te spelen (jaja Muer, om GOED te spelen is het niet makkelijkUlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:58:
[...]
Oke dan rest mij nog 1 vraag. (dit was ik vergeten in mijn vorige post)
Waar is meer behoefte aan binnen raids en dergelijke. LM of Hunter.

Het zal dus een elven lore master worden.
Nog 55 minutes remaining voor de client ik download hem nu al voor de 4e keer

Ik heb zelf een lvl6 LM even snel in elkaar geflanst en ik moet zeggen dat het erg leuk speelt. Je hebt een sterke pet en op hoge levels kun je mobs rooten en stunnen terwijl je pet er op inhakt en je zelf magic op het target doet. Als je relatief makkelijk er doorheen wilt neem je hunter als je crowd control leuk vind en wat moeilijker spelen zou ik voor de LM gaan.
Dit topic is gesloten.