|
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
Anoniem: 295049
Maw voorlopig nog geen europese turtle . . .Book 7 Patch 2 - Information
[ENGLISH]
Greetings all,
Due to stability issues caused by the Patch 2 update, we can confirm that we will not be going live with Patch 2 this Thursday as previously anticipated.
The issues found cause multiple client crashes and character lock ups which severely impact a player’s experience.
We are now currently tracking 30th April for Patch 2 to be deployed on the EU servers along with a new Hotfix that addresses these latest issues.
We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience.
FXDLS 'torque brute'
Anoniem: 260458
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 295049 op 24-04-2009 11:00]
Het was inderdaad een kin-only run en we moesten 2 mensen helaas vragen om iets anders te doen (die mogen wel volgende keer zeker mee)Anoniem: 295049 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:59:
Kan ik niet een keertje met jou mee Loin? Of is dat een kin-only run?
Dat geloof ik niet, als geen loremasters/burglars etc meeneemt kun je het volgens mij wel shaken, de corruptions stacken dan veel te snel, maar goed.MueR schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:04:
Behalve 12 man heb je niks "nodig". Dat heb ik ondertussen al lang uitgevonden. Je kan elke instance met bijna elke setup wel doen. Het zal misschien wat andere tactieken vergen en wat meer tijd en inspanning kosten, maar met een goede groep van wat dan ook, kan je elke instance aan.
Ik hoop in ieder geval dat de loot die ik uit de Turtle raid heb horen komen, niet representatief is. Het zou voor mij erg prettig zijn als er bijna altijd een Warden item komt, maar voor de rest wordt het wat saai.
Mwah gaat me er meer om dat ik eens met een wat solidere groep zou willen meedraaien. Maar doe vooral geen overgrote moeite voor mij... meer als er nog een plekkie is dat je aan me denktLointje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:05:
[...]
Als je dus een goede groep zoekt waarbij het waarsch gaat lukken weet ik niet of je bij ons al aan het goede adres bent, dat zal ngo wel een aantal attempts duren.
Klopt, je hebt wel degelijk een LM nodig (om power te voorzien en om evt corruptions te verwijderen) en minstens een burg of warden, voor corruption removal. En natuurlijk 2 healers, liefst Minstrels. En eigenlijk moet je ook wel 2 hunters hebben om de tentacles te tanken.Hiawatta schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:36:
[...]Dat geloof ik niet, als geen loremasters/burglars etc meeneemt kun je het volgens mij wel shaken, de corruptions stacken dan veel te snel, maar goed.
Er wordt op sommige servers dus al wel gefarmed, grappig dat het op andere servers dan maar niet wil lukken.
[Voor 45% gewijzigd door Rfce op 24-04-2009 14:48]
euh...ja
thanks, hij zou over een kleine 2 uur binnen moeten zijn, vanavond maar eens installeren. ik heb het vorig jaar een maandje gespeeld maar teveel crashes dus terug gegaan naar wow. nu een nieuw systeem sinds een paar maanden dus hopelijk draait ie nu wel stabiel.EdwinB schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:43:
http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/
Niet schrikken van de snelheid
Hoe heb je die gehad? Gewoon ingelogd en POEF , het was er?Rfce schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:46:
Lifetimers hebben een mooie cloak erbij gekregen sinds vandaag: Cloak of the Cold Well
Kennelijk al eens eerder uitgegeven, maar wel een leuk extraatje eens.
Ik wel in ieder geval. Net ingelogd om te checken en hij zat gewoon in m'n inventory. Geen mail, niks, gewoon zomaar een cloak in je bagsmaartend schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:51:
[...]
Hoe heb je die gehad? Gewoon ingelogd en POEF , het was er?
Ik heb hem ook inderdaad sinds netAnoniem: 295049 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:59:
[...]
Ik wel in ieder geval. Net ingelogd om te checken en hij zat gewoon in m'n inventory. Geen mail, niks, gewoon zomaar een cloak in je bags
[Voor 75% gewijzigd door Xyzer op 24-04-2009 16:02]
Hier komt ooit nog wat te staan..
Ja inderdaad, na login direct in je bag, voor al je chars.maartend schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:51:
[...]
Hoe heb je die gehad? Gewoon ingelogd en POEF , het was er?
euh...ja
Ook voor de travels die hunters kunnen doen? Dat zou helemaal vet worden.Rfce schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:15:
[...]
Daarnaast krijgen deze na de festiviteiten een token voor een passive skill, die je 20% korting geeft op alle travelrouters
Nee je krijgt 20% korting bij Stable-masters, dus geldt niet voor travel rationsmaartend schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 17:28:
[...]
Ook voor de travels die hunters kunnen doen? Dat zou helemaal vet worden.
Deze cloak heeft identiek dezelfde stats als de cloak die ik op het begin heb gekregen. Maar was dat nu gekoppeld aan bepaalde versie van het spel? Weet het niet meer (pre-order, ...).Rfce schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:46:
Lifetimers hebben een mooie cloak erbij gekregen sinds vandaag: Cloak of the Cold Well
[afbeelding]
Kennelijk al eens eerder uitgegeven, maar wel een leuk extraatje eens.
stats heb je idd niets aan, is puur cosmetic. Wat ik begrepen heb is dat elke founder er een krijgt voor zijn chars.Hurtebise schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:37:
[...]
Deze cloak heeft identiek dezelfde stats als de cloak die ik op het begin heb gekregen. Maar was dat nu gekoppeld aan bepaalde versie van het spel? Weet het niet meer (pre-order, ...).
euh...ja
Alvast bedankt.Anoniem: 295049 schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:00:
@maartend: je kunt klikken op de vitals in het fellowship window, of je kunt de F-toetsen gebruiken. F1 ben je zelf, F2 is de eerstvolgende in je groep, F3 de derde... etc
we je zelf zegt inderdaad, het is op volgorde van avatar, dus zoals ze gerangschikt staan aan de linkerkant van je schermmaartend schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:27:
[...]
Alvast bedankt.
FS-window open is wat lastig in een combat, maar die f1,2,3 enz lijkt me wel wat. Nog een vraag daarover.
Wordt de keuze gemaakt volgens het afstandsysteem of is dat gewoon de volgorde waarop men als avatar op je scherm staat?
1ste = variabel dus en daardoor ook lastig, 2de zou perfect zijn.
is dus perfect[b]
we je zelf zegt inderdaad, het is op volgorde van avatar, dus zoals ze gerangschikt staan aan de linkerkant van je scherm
we waren eigenwijs en hebben 't zonder corruption removal gedaan. Staat op 't eldar forum ook een screenshot, op een gegeven moment 120 melee en 16 ranged corruptions erop toen die nog zo'n 10k had.Moraxv schreef op zondag 26 april 2009 @ 08:10:
Mooi zo Rik!![]()
Was die 7.5K hit puur pech of liepen jullie toen achter met corruption-verwijdering?
(oftewel: is het gevecht uiteindelijk toch een loterij of niet..)
Dus een kwestie van geluk..rik86 schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:17:
we waren eigenwijs en hebben 't zonder corruption removal gedaan. Staat op 't eldar forum ook een screenshot, op een gegeven moment 120 melee en 16 ranged corruptions erop toen die nog zo'n 10k had.
je hebt alleen wel een probleempje als windlore dan mist
Drukken op de vitals? Wat bedoel je? Is dat wat ik de avatars noem?Anoniem: 295049 schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:43:
@ maartend: wat ik alleen niet begrijp is waarom je niet gewoon op de vitals van je kinmates klikt... die staan toch allemaal keurig op een rij links in je scherm? En daar kun je ook aan zien wie er de heals nodig heeft. Maar goed, F1 t/m F6 werken ook prima
[Voor 3% gewijzigd door maartend op 26-04-2009 17:06]
Ik denk het ja. Links heb je de lijst van mensen in je groep. Bovenaan sta je zelf, daaronder de rest. Als je op hun hoofd (of boom op low graphics)/morale/... klikt, selecteer je ze. (indien ze dicht genoeg staan). De volgorde waarin ze daar staan is ook de volgorde van F1...F6. Indien je een pet wil selecteren, kan je ook tweemaal op de Fx knop duwen. Bv, als je Loremaster bent, en je hebt je pet uit, kan je deze selecteren door twee keer op F1 te duwen, eerst selecteer je jezelf, daarna je beest.maartend schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:01:
[...]
Drukken op de vitals? Wat bedoel je? Is dat wat ik de avatars noem?
Oke, we hadden het over hetzelfde. Maar zelf ga ik liever voor de shortcut. Ik moet toch al op een key drukken om die poison te verwijderen. Iig bedankt, zal de volgende keer goed helpen.Lointje schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:49:
[...]
Ik denk het ja. Links heb je de lijst van mensen in je groep. Bovenaan sta je zelf, daaronder de rest. Als je op hun hoofd (of boom op low graphics)/morale/... klikt, selecteer je ze. (indien ze dicht genoeg staan). De volgorde waarin ze daar staan is ook de volgorde van F1...F6. Indien je een pet wil selecteren, kan je ook tweemaal op de Fx knop duwen. Bv, als je Loremaster bent, en je hebt je pet uit, kan je deze selecteren door twee keer op F1 te duwen, eerst selecteer je jezelf, daarna je beest.
Tiberivs - lvl60 Hobbit Burglar, en mn in-kin alt is Tiberia - lv60 Elf Hunter.quote: EdwinBRfce: Wat was de naam van je ingame char?
Berilas
[Voor 11% gewijzigd door Rfce op 27-04-2009 11:26. Reden: image toegevoegd]
euh...ja
Ik heb 2 bugreports aangemaakt, maar zal er inderdaad ook eens een ticket voor aanmakenMADG0BLIN schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:35:
Wat zegt de GM?
Gisteravond met RRU members Fil Gashan gedaan en daarna Dark Delvings. Die hebben ze toch wel redelijk aangepast na B7. De eerste 2 bosses zijn zo ongeveer een walk in the park, maar de laatste is toch echt heel pittig vond ik. Een keer of 5, 6 gewiped. En dan voornamelijk doordat zijn debuff niet onderbroken werd. Ik heb het gevoel dat de champ toch zeer zeker nodig is om te clobberen of kennen jullie nog andere tactieken?
euh...ja
Er waren tot level 50 een tweetal raid instances. De ene, de Rift, was 12 man voor benodigd en de andere 24, Helegrod.defiler1974 schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:07:
Even een paar snelle vraagjes:
Hoe lang duren de bosses/instances/dungeons (sry, weet lotro term niet precies) om te completen met een group op het end-level?Ik kom nu zelf van wow af en daar kan je makkelijk 3 uur bezig zijn met een raid-instance, hoe vergelijkt dat met lotro?
Is de minstrel nog steed het meest gevraagd in groups en makkelijk te levellen?
Welke server is volgens jullie het beste om op te beginnen?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Voor de duidelijkheid; needen betekend dat je kosten wat kost het item wilt hebben, als iemand constant zit te needen, komt dit arrogant en egoistisch over, want het kan bijv niet zo zijn dat een Mincer (light armour) gaat needed op een heavy armour shield, wat hij niet kan dragen.JohnnyV76 schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:03:
er zit er altijd wel een tussen die altijd op ALLES need maar daar doe je niks aan.
euh...ja
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Eerlijk gezegd denk ik dat het meer dan een jaar duurt nog voordat we een nieuwe betaalde uitbreiding krijgen. Na Mines of Moria en alle problemen die deze expansie met zich meebracht, zie ik niet alweer een nieuwe betaalde uitbreiding komen aan het einde van dit jaar, maar eerder eind 2010.rik86 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:19:
bk8 in juni en inderdaad dit jaar ook lvl cap omhoog, benieuwd of we in sept nog een bk 9 krijgen voordat ´t nieuwste deel uitkomt...
The Flying Dutchman
Helaas... Zie http://forums.lotro.com/s...ostid=3637200#post3637200The Flying Dutchman schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:58:
Eerlijk gezegd denk ik dat het meer dan een jaar duurt nog voordat we een nieuwe betaalde uitbreiding krijgen. Na Mines of Moria en alle problemen die deze expansie met zich meebracht, zie ik niet alweer een nieuwe betaalde uitbreiding komen aan het einde van dit jaar, maar eerder eind 2010.
En wat mij betreft wachten ze tot eind 2010 voordat er een nieuwe betaalde uitbreiding komt, zolang we iederen 3 a 4 maanden een mooie content update krijgen, hoeft er van mij eind 2009 nog geen nieuwe betaalde uitbreiding te zijn. Laat ze eerst alle bugs maar eens verwijderen, met zo nu en dan een nieuw gebied erbij. Er zijn wat zaken die voor mijn gevoel nog steeds maar half af zijn, ik hoop dat Turbine zich daar eerst op richt voordat ze aan een Riders of Rohan uitbreiding denken.
In de begin dagen zag ik op Snowbourn zelfs heel weinig burglars, gezien ik deze als main had gestart, kreeg ik vaak in fellowships de melding; "Nice, a burglar in the party". De laatste tijd zie ik er juist wat meer verschijnen, mede doordat dit alts zijn van mensen die 1 of meerde chars al bespelen.Hurtebise schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:38:
Vraagje dat ik graag wil voorleggen: ligt het aan mij of lopen er minder burglars rond? Zowel startgame als endgame heb ik de indruk. Speel op Laurelin. Is wat anders dan op het begin. Toen waren ze precies met veel meer.
euh...ja
The Flying Dutchman
Tjah das idd lol, maar zoals je wellicht zelf weet, is bijna alles te doen met een willekeurige fellowship. Als iedereen maar goed oplet en doet wat is afgesproken. Al waren deze allen op lvl50 (pre-modia) zou de quest denk ik ook gelukt zijnLointje schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:31:
Gisteren boek 15 ch 12 met een hoogst ongewone build gedaan.
60 hunter, 60 minstrel, 60 minstrel, 60 lm, 54 lm, 53 burglar. MaW, onze hunter was de beste 'tank'Ging allemaal heel vlot, veel healing, en genoeg CC om alles levend te houden, en dan rustig doden (vooral die lvl 60's doen wel veel natuurlijk). Het was wel grappig en eens iets anders.
euh...ja
Nee, dat is voor mij de ideale plek (als je er ten minste in je eentje bent). Je kunt daar blijven killen, hoeft geen moment stil te staan... echt ideaalRfce schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:38:
[...]Gisteren magnificent hides lopen te farmen (met die instances heb je een overvloeg aan exceptional, maar mis je de andere van tier6). Iemand een betere farm-plek dan die library bij de dolven-view?
Dat was een tikfout, ik haal die vaker door elkaar, sorry.... uit de crafting instance haal je alleen extraordinary hides, gezien de mobs daar +58 zijn. Exceptional is tier5, die droppen niet in Moria.Hiawatta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:14:
Bij welke instance krijg je exceptional hides dan? Ik krijg altijd extraordinary daar in die crafting instances.
euh...ja
Netjes. Ons is het ook 1 keer gelukt, op first try. Daarna nog 8 keer geprobeerd, maar nooit meer gelukt. 7.5k hit mét windlore deed ons concluderen dat het puur geluk is of deze strategie lukt.rik86 schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:05:
nee hoor, we hadden 2 lm's bij ons, dus dan is 't meer een kwestie van pech/niet goed opletten, maar dat kan elke strategie verknallen
Anoniem: 230357
Ach, fraude zullen ze echt niet plegen, ik vertrouw deze partijen wel. (Ik gebruik paypal minstens 2 of 3 keer maand, en die schrijven het bedrag automatisch af van mn CC, dat gaat al 5 jaar goed)Anoniem: 230357 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:11:
Even een vraagje tussendoor. Ik zat eraan te denken om mijn account weer te activeren, echter zie ik nu maar 2 opties staan : Paypal en ClickandBuy. Is het nu niet meer mogelijk om gewoon met mijn creditcard te betalen?
Zo nee, dan moedigen ze de mensen niet echt aan om terug te komen, want ik heb echt geen zin om ook nog eens een account aan te maken voor clickandbuy.....mijn ervaring is: hoe meer tussenstations, des te groter de kans op fraude.
Had nog zo gehoopt Bosszah uit de klei te trekken.
Anoniem: 230357
Welke server speel je? Binnen Dutch Dunedain (Snowbourn) hanteren we gewoon het beleid: hoe meer zielen, hoe meer vreugdebangkirai schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:59:
Alleen jammer genoeg, dat haast niemand je in kinship wil hebben, want die stellen altijd van die belachelijke hoge deelname tijden
En ik ben ZEER casual.
euh...ja
Nee dat betekend als je meer dan 30 dagen niet van je laat horen, maar als je vooraf op het forum aangeeft casual te zijn en je een tijdje afwezig bent en dit ook in je kin-note zet zal je hierdoor niet gekickt worden.
[Voor 4% gewijzigd door Rfce op 29-04-2009 22:55]
euh...ja
euh...ja
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details