|
[Voor 3% gewijzigd door MueR op 02-04-2009 11:27]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 3% gewijzigd door MueR op 02-04-2009 11:27]
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
Level 40. Zie ook de Lorebook, daar staan alle skills opNoper schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:06:
Nog een tweetal vraagjes dan maar... Wanneer krijg je die summoning skill van de captain? Kan ´m nu nog niet vinden namelijk...
Organiseren? Ik doe gewoon 1 area per keer. Als ik daar klaar ben of geen heil meer in zie, ga ik naar een volgend gebied en cancel ik de huidige quests (meestal maar een of twee, op groen of grijs niveau).Tweede is wat lastiger.. Ik merk dat ik het overzicht van mijn quests een beetje begin kwijt te raken. Komt misschien omdat ik vrij grondig te werk ga (als in, alles accepten). Daarnaast heb ik een aantal vrienden in andere regio´s bezocht en daardoor ook daar quests geaccepteerd. Hoe organiseren jullie de quests? En het onderscheid in een FS-quest en een solo-quest wordt ook niet altijd even duidelijk gemaakt volgens mij. Soms wordt er wel gerefereerd aan het meenemen van anderen, maar een soloquest in de Barrows is nu ook nog wat te hoog gegrepen... Iemand tips over wat wel/niet te doen?
Threadje 11 variant :rik86 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:03:
ja, dat vind ik persoonlijk ook hoor; maar je speelt een instance niet zoals die bedoelt is of zo...
Blub
Ik weet niet over welke instance het gaat, maar als je Grand Stair gaat farmen zou je deze skill maar 1 keer in ongeveer 20 minuten nodig hebben (nogmaals, ik weet niet of deze skill daar toepasbaar is, ik kan me voorstellen dat het mogelijk is).bstard schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:49:
[...]
Threadje 11 variant :
Still as Death heeft 20minuten cooldown, en er is geen LI legacy voor om dat te verlagen. Misschien als je met 5 minstrels een isntance ingaat zou exploiten mogelijk zijn, ik kan me namelijk niet voorstellen dat je steeds op die 20min gaat staan wachten.
The Flying Dutchman
Neu want de minstrel kan de party dadelijk na die fixes ook niet meer verlaten, en in bv GS heb je dan 5x incombat res nodig om de party weer op de been te hebben. In scumfill zou het kunnen , mits je party members niet te naab zijn en snel dood gaan. Kost hun hoop repair money, en ik weet niet of die lui dan niet liever alle spinnen dood meppen. Kortom, party-leaven fixen en het exploiten met de deuren en de 6mans zijn prima.Ik ben benieuwd of dan nog veel mensen een Dark Delving halenThe Flying Dutchman schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:19:
[...]
Ik weet niet over welke instance het gaat, maar als je Grand Stair gaat farmen zou je deze skill maar 1 keer in ongeveer 20 minuten nodig hebben (nogmaals, ik weet niet of deze skill daar toepasbaar is, ik kan me voorstellen dat het mogelijk is).
Blub
Opnieuw, Dark delving is niet zo moeilijk. De tweede baas is de moeilijkste, maar eens je het daar doorhebt is dat zeker doenbaar. De laatste baas mept superhard maar zoals ik eerder zei: een deftige tank met een deftige minstrel kan het lang genoeg uithouden. Wij hadden DD een 12tal keer op de normale manier gedaan alvorens we te weten kwamen van die deur. Ik vind 16th moeilijker omdat je daar die irri kevertjes hebt die je niet mag neerslaan. Paddestoelen die vertragen, en een acid om u tegen te zeggen.bstard schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:35:
[...]
Neu want de minstrel kan de party dadelijk na die fixes ook niet meer verlaten, en in bv GS heb je dan 5x incombat res nodig om de party weer op de been te hebben. In scumfill zou het kunnen , mits je party members niet te naab zijn en snel dood gaan. Kost hun hoop repair money, en ik weet niet of die lui dan niet liever alle spinnen dood meppen. Kortom, party-leaven fixen en het exploiten met de deuren en de 6mans zijn prima.Ik ben benieuwd of dan nog veel mensen een Dark Delving halen
5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris
Ik zit in Serenity op Eldar...Erg leuke kin, niet zo groot, erg gezellig, willing to help. Mn char Morendeth is vanavond online. Stuur maar een /tell als je een invite wil.Noper schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:47:
na even rondkijken ook weer vertrokken. Voor een leuke kinship houd ik me dus nog steeds aanbevolen...
Anoniem: 260458
Zit zelf by Slayers, Engelstalige kin met enkele Belgen. Ken ook heel wat leden van Lorebreakers en daar zitten enkele Nederlanders bijNoper schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:47:
Voor een leuke kinship houd ik me dus nog steeds aanbevolen...
Dat is nogal een verschil zeg!Noble Mark will no longer generate 40 times the intended threat. Yes, I said 40 TIMES.
The Flying Dutchman
Anoniem: 284918
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Anoniem: 259925
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Geloof me, ook zonder alts werkt het erg lang. Ik heb 1 karakter en thats it en die zit pas op 51Hiawatta schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:22:
het spel kan je inderdaad behoorlijk lang bezighouden, zeker als je ook nog even een paar alts opstart.
Die prijs op de intro page is alleen als je Mines of Moria in de preorder hebt gekocht of als je een bepaalde versie van Shadows of Angmar hebt (misschien ook bij de special edition van Mines of Moria?). Wat het normaal kost weet ik niet precies, als in je cog account 219 staat, dan zal dat wel kloppen (hoewel ik dacht dat het 189 ofzo was).motormuis schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:34:
Weet iemand wat het life time nu kost? Op de intropage van dit topic staat 149 euro, op het membership staat 219 euro, dat scheelt nogal? Weet iemand hoe het zit?
Kan je ook met een andere munteenheid betalen? dollar en pond koersen kunnen nogal gunstig zijn tegenwoordig.
The Flying Dutchman
Pas?!maartend schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:37:
[...]
Geloof me, ook zonder alts werkt het erg lang. Ik heb 1 karakter en thats it en die zit pas op 51
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Oja, ik speel al sinds de Beta. Nu konden die characters niet mee, maar gelijk met de start ben ik begonnen.Trinsec schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:06:
[...]
Pas?!
Mijn hoogste level is nog steeds 48. Granted, ik ben ook snel afgeleid met al die alts. Maar toch!
Blub
Anoniem: 219289
Same.bstard schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:44:
Hoop dat book7 snel komt, anders wordt 't weer een breekje van Lotro voor wat maandjes. Alles 6mans instances kan ik wel dromen, meeste deeds in Moria klaar, Watcher is gaap en een belachelijk klein beetje raiding content. Nahja, voor 10,- EQ2 op steam, misschien eens gaan kijken.
Anoniem: 218701
Ik heb voorlopig voornamelijk de rol als healer wanneer ik als Runekeeper rondwandel. Mijn damage output is op level 37 totaal niet zo hoog dat anderen mij zouden willen laten aanvallen en healenderwijs kan ik erg goed mee. Dol Dinen quests zijn voor mij eigenlijk standaard healing quests geworden, iets anders krijg ik simpelweg de kans niet voor daar, want Minstrels in de groep is een zeldzaamheid geworden.Lointje schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:38:
Ik heb gisteren met een lvl 60 runekeeper gegrouped. En hun aggro is veel minder dan ik dacht. (okay hij was wel nog maar 10 minuten 60 dus mist nog wat de goede stuff). Ik heb zelf een lvl 50 runekeeper en ik dacht dat smouldering wrath gigantische aggro ging trekken maar mijn guardian had geen moeite om aggro te houden.
Ik heb ook de indruk dat de damage output van de runekeeper niet evenredig stijgt in vgl met de andere klassen. Tot lvl 40 is dat nuken, van dan begint het zo wat te verminderen (missch beeld ik het me in).
Voorlopig lijken runekeepers dus nog niet de aggromagneten die hunters of champs kunnen zijn. (hoewel ik moet zeggen dat ik sinds ik wat getest heb met aggro ik weinig problemen heb deze te behouden).
Dat was waarschijnlijk ik. Je hoeft zelfs niet eens paypal te gebruiken, maar gewoon Ideal(raar he, in engeland wonendeThe Flying Dutchman schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:04:
[...]
Ik las ergens in dit topic dat iemand zijn land had veranderd van NL naar Groot Brittannie (in je cog account settings). Dan kun je via paypal in britse ponden betalen en met de huidige wisselkoers is dat heel voordelig. Ik weet alleen niet wat Codemasters ervan vind als je verkeerde informatie opgeeft daar. Wellicht zullen ze er nooit achter komen, maar volgens mij staat er wel ergens zo'n disclaimer dat je geen verkeerde informatie mag invullen.
Dat laatste. In eerste instantie leek de expansie heel uitgebreid, maar nu 10 weken later blijkt dat toch wat tegen te vallen. Deze post vat het goed samen IMO: click-click.Hiawatta schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:10:
Al enige aanwijzing wanneer die gaat komen dan? Jullie hebben dan wel snel overal doorheen gespeeld, of is er gewoon naar verhouding weinig bij gekomen?
Blub
[Voor 19% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-02-2009 16:40]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Fanboy post ^^Lointje schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:17:
Het probleem is dat mensen zich door de 6mans exploiten waardoor die nog 10 minuten duren, en de watcher is ook geen lange raid. Waar je vroeger in de rift ettelijke uren zat (toch zeker in het begin) en dus vaak twee avonden per week kon gaan, hebben de kins die watcher kunnen verslaan nu nog 40 minuten nodig. Daardoor (in combinatie met de lock) lijkt het weinig end content te zijn. Doe de instances op de normale manier, ga nog eens naar rift/helegrod, zoek wat nieuwe challenges (ik heb treasury onlangs met 3 man gedaan bv).
Op zich is moria heel groot, maar de end-content is niet urenlang. Naar wat ik gehoord heb komt er in boek 7 een nieuwe langere raid. Het is ook zo dat mensen meestal tss 2 boeken klaar zijn voor de 2maandelijkse update. Doordat moria wat groter was, duurt het nu iets langer tot het volgende boek.
Vind het wel zielig dat mensen klagen dat moria zo weinig is, ook al hebben ze nu 2.5 maand elke dag/avond lotro gespeeld. Vind maar eens een andere hobby waar je voor zo weinig geld zo veel kan doen. Of een ander spel waar je zo lang content hebt, en dan "gratis" tweemaandelijks content bijkrijgt. Grappig hoe mensen altijd de slechte dingen onthouden, maar terwijl ze klagen alle goede dingen vergeten.
Blub
met dat budget red je het makkelijkThrace Grumble schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:38:
Na de vele topics gevolgd te hebben hier @GoT, vraag ik me ondertussen af op welk systeem je nu eigenlijk LotRO voluit kan draaien op een 22" TFT monitor. Zit er aan te denken om een nieuwe PC samen te stellen, en heb zo'n beetje een budget van E1050, incl randapparatuur. Het zou tof zijn als ik met een dergelijk systeem LotRO voluit kan spelen op max. resolutie van de desbetreffende monitor. Is dit bijvoorbeeld mogelijk met een Radeon 4850 of 4870 en 4GB, tamelijk standaard geheugen en een AMD Phenom II X4 920? Heb zelf al flink lopen te snuffelen in de best buy guide van januari, maar die wordt me toch net iets TE prijzig. Aan de andere kant zijn de dual core systemen daar niet echt toekomst proof, dus moet ik al snel aan een Phenom II of i920 denken, maar dus tegelijkertijd ook concessies doen mbt de videokaart.
Oftewel: welke set-up draaien jullie? Ik snap dat dit topic niet vervuild dient te worden, dus PM-en is ook welkom
5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris
Ik zal me proberen in te houden, maar dit was een goede post om mij pissig te krijgen.Lointje schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:17:
Het probleem is dat mensen zich door de 6mans exploiten waardoor die nog 10 minuten duren, en de watcher is ook geen lange raid. Waar je vroeger in de rift ettelijke uren zat (toch zeker in het begin) en dus vaak twee avonden per week kon gaan, hebben de kins die watcher kunnen verslaan nu nog 40 minuten nodig. Daardoor (in combinatie met de lock) lijkt het weinig end content te zijn. Doe de instances op de normale manier, ga nog eens naar rift/helegrod, zoek wat nieuwe challenges (ik heb treasury onlangs met 3 man gedaan bv).
Op zich is moria heel groot, maar de end-content is niet urenlang. Naar wat ik gehoord heb komt er in boek 7 een nieuwe langere raid. Het is ook zo dat mensen meestal tss 2 boeken klaar zijn voor de 2maandelijkse update. Doordat moria wat groter was, duurt het nu iets langer tot het volgende boek.
Vind het wel zielig dat mensen klagen dat moria zo weinig is, ook al hebben ze nu 2.5 maand elke dag/avond lotro gespeeld. Vind maar eens een andere hobby waar je voor zo weinig geld zo veel kan doen. Of een ander spel waar je zo lang content hebt, en dan "gratis" tweemaandelijks content bijkrijgt. Grappig hoe mensen altijd de slechte dingen onthouden, maar terwijl ze klagen alle goede dingen vergeten.
The Flying Dutchman
The Flying Dutchman
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 03-02-2009 15:02]
Anoniem: 219289 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:02:
Die groep moet Watcher wel neer kunnen halen, alhoewel je niet uitzonderlijk veel dps hebt, zou het genoeg moeten zijn. Wat gaat er precies?
spoiler:Watcher shout btw als hij geroot is, of melee aggro heeft. Maar dat zou idd nooit voor moeten komen.
'helaas', en dan erger jij je aan 'die' mensen? Ik heb mijn account gestopt, verder niets bijzonders, en ga zodra boek7 er is weer verder. Realiseer je dat in elke MMO heel veel verslaving aanwezig is, dat maakt mensen zo hard aan het zeuren over hun classe, waar ze vele uren ingestoken hebben. Dat maakt ook dat velen niet objectief critiek kunnen acepteren of discusseren, en dat vind ik wel jammer. Ik vind nog steeds dat die link welke ik eerder poste naar het CM forum veel waarheid bevatte.Lointje schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:55:Ik stoor mij gewoon bijzonder hard aan de CM forums, want je hebt er 98% mensen die klagen, die dreigen dat ze hun subscriptie gaan cancellen maar als het puntje bij paaltje komt het toch (helaas) niet doen.
Blub
Erh, sorry?Trinsec schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:27:
Met de PUGs gaat alles te snel en krijgen we geen nette tijd om dingen te voorbereiden. Een Loremaster dat de aanval start enzo, tuurlijk ga ik die gek niet makkelijk helpen. Sommige mensen snappen er niets van.
[Voor 0% gewijzigd door ratz op 03-02-2009 18:03. Reden: typo]
Nikon D300s ||| iMac 27" 3.4GHz i7 (2012) ||| QNAP TVS463 ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| Wahoo ELEMNT ||| 4375 Wp ZZO SolarEdge
De Loremaster in onze PUG was de laagste level van onze groep, en was level 19. Hogere levels zou 'ie ws effectief kunnen mezzen enzo, en dat zou ik dan ws gezien hebben en ervan geleerd hebben. Hier mezzed hij echter heel soms, en vaker dan niet zitten de mobs gewoon op hem in te hakken met zijn beertje erbij.ratz schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 18:01:
[...]
Erh, sorry?
Een loremaster is juist de aangewezen persoon om met sticky tar, rootpull en mez een aanval te starten. Een goede loremaster kan 5-8 mobs pullen (afhankelijk van class traits), waarvan er maar een de groep bereikt. Misschien niet op lvl 27, maar hogere lvl LRMs zijn altijd degene die een aanval starten. Samenwerking met hunters is dan iets wat versterkend kan werken, gezien de CC mogelijkheden van een hunter. Maar de LRM is en blijft de belangrijkste CC-er in LOTRO (mijn lvl 59 LRM doet dat altijd in instances)
[Voor 13% gewijzigd door Trinsec op 04-02-2009 09:26]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Selecteer de tekst eens. Het idee is juist dat het een groot zwart vlak is, zodat je het niet automatisch hoeft te lezen. Het is een spoilerAnoniem: 284918 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:55:
Dit klinkt waarschijnlijk ernstig stom maar hoe komt het dat ik de spoilers niet kan zien/lezen? Ze zijn 1 groot zwart vlak
Bedoelt hij niet zo'n item dat je in je class slot kunt plaatsen? Hunters en loremasters kunnen daar een boek in plaatsen, dat kan gecraft worden door scholars. Volgens mij kan een jeweler iets maken voor runekeepers en zo zullen weer andere professions wel weer andere dingen voor andere classes kunnen maken?qntal schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:15:
Class items krijg je bij je lvl 45 class quest
The Flying Dutchman
klopt, maar die boeken voor bijvoorbeeld de loremaster of de stachels voor de runekeeper kun je ook gewoon kopen bij je loremaster/runekeeper trainer. Al zijn ze dan niet heel goed, je hebt wel wat in je slot. Voor betere dingen kijk je gewoon ff op AH.The Flying Dutchman schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:24:
[...]
Bedoelt hij niet zo'n item dat je in je class slot kunt plaatsen? Hunters en loremasters kunnen daar een boek in plaatsen, dat kan gecraft worden door scholars. Volgens mij kan een jeweler iets maken voor runekeepers en zo zullen weer andere professions wel weer andere dingen voor andere classes kunnen maken?
Wat ik bedoel is het volgende:bstard schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:30:
[...]
'helaas', en dan erger jij je aan 'die' mensen? Ik heb mijn account gestopt, verder niets bijzonders, en ga zodra boek7 er is weer verder. Realiseer je dat in elke MMO heel veel verslaving aanwezig is, dat maakt mensen zo hard aan het zeuren over hun classe, waar ze vele uren ingestoken hebben. Dat maakt ook dat velen niet objectief critiek kunnen acepteren of discusseren, en dat vind ik wel jammer. Ik vind nog steeds dat die link welke ik eerder poste naar het CM forum veel waarheid bevatte.
ja die bedoel ik inderdaad ja, je hebt een class slot en ik zie wel voor minstrels wat spul voorbij komen, maar voor een guardian heb ik nog niks gezien. Wat is die quest op lvl 45 dan? krijg je daar zo'n class slot item?The Flying Dutchman schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:24:
[...]
Bedoelt hij niet zo'n item dat je in je class slot kunt plaatsen? Hunters en loremasters kunnen daar een boek in plaatsen, dat kan gecraft worden door scholars. Volgens mij kan een jeweler iets maken voor runekeepers en zo zullen weer andere professions wel weer andere dingen voor andere classes kunnen maken?
Precies zoals ik het graag zie.. In de Moria instances (Grand Stairs, Dark Delvings ect) is het het meest effectief om zoveel mogelijk mobs vest te zetten, zodat je op een of 2 targets kan concentreren met al het dps geweld. Een loremaster kan 2 mobs perma-stunned houden in een gevecht; meestal doe ik dit met de archers, die pas op het einde omgelegd worden.Anoniem: 284918 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:28:
Over agro en LM's: meestal spelen wij het zo dat de LM eerst root/stunned en alles wat los komt pak ik op (guardian). Gaat eigenlijk altijd zonder noemenswaardige problemen.
Nikon D300s ||| iMac 27" 3.4GHz i7 (2012) ||| QNAP TVS463 ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| Wahoo ELEMNT ||| 4375 Wp ZZO SolarEdge
[Voor 38% gewijzigd door Hiawatta op 05-02-2009 09:44]
Hehe neu ik begrijp je wel hoor. Klagers heeft iedere MMO, en die kan je splitsen in zeikerts en spelers met een enigsinds gefundeerde meningLointje schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:14:
Maar nu ben ik aan het klagen over de klagers, en dat is misschien nog het ergste van al
Blub
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Je kunt op 4 plekken ingame huizen koper... ze hebben het zo gemaakt dat er in elk startgebied een appart gedeelte is wat je naar een house-instance brengt. Zodra je erdoor heen loopt, kun je je neighbourhood kiezen en dan kom je daar uit. Daarbinnen is een klein dorpje gemaakt (met bank en vendors), waar plaats is voor ongeveer 20 huizen en 4 kin-huizen. Elk spelersaccount (character dus, incl al je 7 toons) kan een klein of een groot huis kopen naarmate hoe rijk hij issuperbassie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:45:
Ik wil LOTRO ook eens proberen en ik hoorde ergens dat er ook een soort huizen systeem in zit.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Elke speler kan een eigen huis kopen in dorpen/steden? En wat is het nut ervan?
[Voor 13% gewijzigd door Rfce op 05-02-2009 19:55]
euh...ja
Vind je zelf ook niet dat als je elke avond een instance 6 keer doet en dat 14 dagen achter elkaar dat je veel en veel meer speelt dan de gemiddelde speler? Ik bedoel, het is prima als dat is wat je wenst, maar daar is gewoon geen content tegen te maken. Dat houden ontwikkelaars nooit bij, tenminste niet als ze het goed willen doen. Je bent het type spelers wat Baldurs Gate waarschijnlijk ook binnen een week of 2 had uitgespeeld inclusief alle sub quests. En dat is prima, maar voor spelers zoals jij kan gewoon niet genoeg content ontwikkeld worden.
[Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 05-02-2009 22:03]
Dat kunnen anderen natuurlijk maar moeilijk zeggen. Een ieder speelt op zijn eigen manier, en wel de manier waarop diegene het prettig/leuk vindt spelen.Anoniem: 219289 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:05:
Als reply to Rik: zie mn edit. Ik heb best wel wat gespeelt, dat is zeker waar. Maar ik flipte even van het feit dat mensen weer is gingen roepen dat ik Rushte en er niet van genoot...
Hal-lo, het lijkt wel werk ! Een weekje vrij nemen om in een game een character 10 levels te geven ?? Ongelooflijk....Anoniem: 181786 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:15:
[...]
Ik ken ook mensen die in een weekje van lvl 50 naar 60 waren, maar die hebben daar wel een weekje vrij voor genomen.
Rofl, sorry, maar ik MOEST er gewoon ff om lachen.. Tis natuurlijk wel balen als je zo iemand in je fellowship hebt..:(maartend schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:05:
Nou, vanavond voor het eerst in een PUG gezetn met iemand van dat beroemde Legion van eriador. Ik vond al dat hij bout speelde voor dat ik het wist. Rende rond als een kip zonder kop, pulde, aggrode en meer van dat ding. Heb je een elite voor je knar, pult ie er nog een. Volgt ons niet, maar verdwaalt.
Men o men o men, zijn dat soms afgehaakte kids uit WoW?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details