Ik heb op dit moment 175G in de knip zitten, de rijkste kinnie heeft bijna 300. Hij had het geluk een 2nd age bow te farmen en op de ah voor 80g!!! te slijten.
- MueR
- Registratie: Januari 2004
- Laatst online: 10:45
/u/102105/crop56f481fe1f74f.png?f=community)
Ik zit op ongeveer 40G over mijn karakters verspreid. Actieve crafter (op alle alts), twee deluxe huizen en een kinship hall, dat tikt aan
Mijn vriendin daarentegen heeft een goede 250G ondertussen. Al voor Moria trouwens. Ik geef te makkelijk iets uit denk ik.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Gisteren heeft een kingenoot van me een 1st age crossbow uit een Lothlorien gift box gehaald. Legacies weet ik niet of dat een beetje goed zat. Maar het kan dus duidelijk wel!
Zelf heb ik sinds Boek 7 uit is, maar liefst drie 2nd age drops gehad van gewone mobs. Ter vergelijking, toen MoM uit kwam heb ik in de eerste twee weken na release twee keer een 2nd age item gevonden, dat was nog in November. Daarna helemaal niets meer, nada, nopes.
Nu, na Boek 7 uit is, drie in een week! Waarvan gisteren twee stuks binnen twee uurtjes tijd (heb alleen gisteravond gespeeld). Helaas heb ik voor mezelf nog steeds geen mooi 2nd age wapen en ook nog geen captains emblem. Hopelijk heb ik niet al teveel pech met items die ik ga krijgen van de gift boxes. Zeker aangezien een captain maar liefst 14 verschillende legendary items kan krijgen vrees ik dat het wel eens een tijdje kan duren voordat ik een mooi 2nd age greatsword en een 2nd age emblem heb... (om maar niet te spreken over 1st age exemplaren).
Maar we zullen zien
. Bijna voldoende om twee gift boxen te barteren, maar ik ben nog geen kindred (nog 2000 reputation points naar Ally). Met een beetje geluk kan ik drie boxen krijgen zodra ik kindred ben.
Zelf heb ik sinds Boek 7 uit is, maar liefst drie 2nd age drops gehad van gewone mobs. Ter vergelijking, toen MoM uit kwam heb ik in de eerste twee weken na release twee keer een 2nd age item gevonden, dat was nog in November. Daarna helemaal niets meer, nada, nopes.
Nu, na Boek 7 uit is, drie in een week! Waarvan gisteren twee stuks binnen twee uurtjes tijd (heb alleen gisteravond gespeeld). Helaas heb ik voor mezelf nog steeds geen mooi 2nd age wapen en ook nog geen captains emblem. Hopelijk heb ik niet al teveel pech met items die ik ga krijgen van de gift boxes. Zeker aangezien een captain maar liefst 14 verschillende legendary items kan krijgen vrees ik dat het wel eens een tijdje kan duren voordat ik een mooi 2nd age greatsword en een 2nd age emblem heb... (om maar niet te spreken over 1st age exemplaren).
Maar we zullen zien
The Flying Dutchman
Over die gift-boxen, ik heb gehoord dat ze op dit moment werken zoals de bedoeling was (dus een kans op de jackpot, kans op flut en kans op iets redelijks) en dat ze op de testserver gebugged waren (altijd 2nd age). Andere gift boxes in dit spel kennende zou dat inderdaad goed kunnen, en op zich ook niet zo'n probleem, al is dit iets wat ze dan eigenlijk wel aan hadden moeten geven...
Heb inmiddels bijna voldoende leaves voor 1 box, dus ik ga binnenkort ook maar eens een gokje wagen. Voorlopig crafting instances nog wel voor ixp, eerst m'n beide legendaries lvl 50 hebben. First Age is nu lvl 49, dus die wordt vandaag of morgen 50
Heb inmiddels een juiste tier 7 en tier 8 liggen, moet dus nog 1 tier 8 en dan kan die gereforged worden
Heb inmiddels bijna voldoende leaves voor 1 box, dus ik ga binnenkort ook maar eens een gokje wagen. Voorlopig crafting instances nog wel voor ixp, eerst m'n beide legendaries lvl 50 hebben. First Age is nu lvl 49, dus die wordt vandaag of morgen 50
- MueR
Tot nu toe heeft iedereen die ik ken (7 mensen) enkel een IXP rune gekregen. Nou weet ik dat 7 geen goede sample is, maar toch. De flutrewards staan niet in balans met de hoeveelheid werk. Je bent drie dagen volgas bezig om alles te farmen, daar mag gerust meer tegen over staan. IXP runes van dik over de 250k lijken me redelijker.
lekker hoor die first age uit een gift box. Dat is wel een mooie binnenkomer. Afeglopen weekend vooral carn dum/Uru gedaan en wat gedeed. Vooral Carn Dum vond ik erg gaaf. Urugarth ken ik nou wel een beetje.
Verwijderd
Wat ik heb meegekregen, is dat het idd de bedoeling is om een kans te maken op 1st/2nd age, maar meestal iXP/rune. Alleen dat het nu wel bugged zou zijn dat je te weinig iXP krijgt. 250k iXP ipv 15k is idd een stuk beter.MueR schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:07:
Tot nu toe heeft iedereen die ik ken (7 mensen) enkel een IXP rune gekregen. Nou weet ik dat 7 geen goede sample is, maar toch. De flutrewards staan niet in balans met de hoeveelheid werk. Je bent drie dagen volgas bezig om alles te farmen, daar mag gerust meer tegen over staan. IXP runes van dik over de 250k lijken me redelijker.
Zelf heb ik nog maar 15g over ofzo. Heb inmiddels de 200g gepasseerd aan wat ik heb uitgegeven aan 2nd age burglar maces.
Op zich denk ik dat de volgende verdeling voor de gift boxes niet slecht zou zijn:
- 100k ixp rune ~ 10%
- tier 6 relic ~ 10%
- 2nd ager ~ 75%
- 1st ager ~5%
Je hebt dus kans op iets heel moois (een 1st ager) of gewoon iets moois (2nd ager), maar je loopt het risico dat je iets krijgt dat maar zo zo is... een 100k ixp rune zou ik wel van balen, maar het is lang zo erg niet als een 15k ixp rune. Hetzelfde geldt voor een tier 6 relic, dat zou wel balen zijn, maar niet zo erg als een tier 4 relic (een 100k ixp rune en een tier 6 relic zijn nog wel enigzins bruikbare items).
- 100k ixp rune ~ 10%
- tier 6 relic ~ 10%
- 2nd ager ~ 75%
- 1st ager ~5%
Je hebt dus kans op iets heel moois (een 1st ager) of gewoon iets moois (2nd ager), maar je loopt het risico dat je iets krijgt dat maar zo zo is... een 100k ixp rune zou ik wel van balen, maar het is lang zo erg niet als een 15k ixp rune. Hetzelfde geldt voor een tier 6 relic, dat zou wel balen zijn, maar niet zo erg als een tier 4 relic (een 100k ixp rune en een tier 6 relic zijn nog wel enigzins bruikbare items).
The Flying Dutchman
Watcher 2.0 is in de laatste fase een roulette, van Russische komaf en met 5 kogels in de revolver. De saaie farm van 1.0 was niet echt spannend, maar de geluksfactor van 2.0 is nogal frustrerend.TAA schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:08:
Geluk is geen echte factor; het is een kwestie van tactiek uitvogelen en de uitvoering polishen. Wij hebben ons gisteravond 2 uur stukgebeten op de Watcher. Onze progressie is dat we nu de spawn doorkomen en stabilisatie zoeken om de eindfase in te gaan.
Moet zeggen dat ik boek7 al met al toch wel geinig vind; Loth is wel leuk gedaan, fink wat solo spul erbij, aangezien ik laatste tijd toch niet zoveel tijd heb wel welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door bstard op 14-04-2009 11:09 ]
Blub
Verwijderd
Niet mee eens. Er zijn 2 dingen niet te voorspellen: Op wie de strangling komt (maar de timer hiervan is volstrekt voorspelbaar), en wanneer crushing devastate komt (maar de damage hiervan is heel goed controleerbaar met corruptions). De rest is allemaal te voorspellen.bstard schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:08:
[...]
Watcher 2.0 is in de laatste fase een roulette, van Russische komaf en met 5 kogels in de revolver. De saaie farm van 1.0 was niet echt spannend, maar de geluksfactor van 2.0 is nogal frustrerend.
Tuurlijk, een strangling op je tank is vervelend, maar dat is een risico dat je volledig kunt, en moet, incalculeren en weten hoe je daarmee om moet gaan. En ja, het wordt nog vervelender als de Watcher op het moment dat ie strangled is terror of the deep doet. Maar een tank heeft 7k morale, hoge mitigations, en Terror of the Deep doet 4k damage, zonder corruptions. Dus mocht het voorkomen, corruptions weghalen en flink doorhealen, en je overleeft hebt.
En ja, crushing devastate is ook uitermate vervelend en random. Zonder corruptions doet het slechts 500 damage, dus 1 groupsheal van je mincers en je hebt er weer doorheen. Mits er geen corruptions op de Watcher zitten.
Maar ja, het is moeilijk. Alleen is alles wel te controleren.
- MueR
Die relics zijn een heel erg slecht idee. Vaak krijg je maar 1 relic uit zo'n fused relic, dus dan is de reward-effort rate nog steeds heel heel laag. Uit eerste hand kan ik je vertellen dat het een ontzettende domper is om na een dikke week van erg saaie grinds zo'n lage reward te krijgen. Wat mij betreft mogen ze alles behalve legendary weapons er uit halen.The Flying Dutchman schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:51:
Op zich denk ik dat de volgende verdeling voor de gift boxes niet slecht zou zijn:
- 100k ixp rune ~ 10%
- tier 6 relic ~ 10%
- 2nd ager ~ 75%
- 1st ager ~5%
Het zou wat mij betreft zo moeten zijn:
- Third Age Weapon [L60] (5%)
- Second Age Weapon [L59-60] (92%)
- First Age Weapon [L59-60] (3%)
Tenzij je een Loremaster bent, is er nog ontzettend veel kans op complete failure. Een Warden bijvoorbeeld, kan alle one-handers in het spel gebruiken, maar enkel een speer, zwaard of club (in die volgorde) zijn nuttig. De kans dat je een hamer, dagger or mace krijgt is nog altijd aanwezig.
Momenteel is het allemaal veel te veel random luck lottery. Eerst is er al een _kans_ dat je een wapen krijgt, dan een _kans_ dat je een goed wapen krijgt, dan een _kans_ dat de legacies een beetje fatsoenlijk zijn en daarna nog elke 10 levels een _kans_ dat je de goede legacies mag upgraden. Kans op kans op kans op kans is mij wat gortig.
En dat noemt men dan legendaryMueR schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:34:
[...]
Kans op kans op kans op kans is mij wat gortig.
Nee ik ben het met je eens, die randomness is gewoon té groot. Ik speel regelmatig en heb op mn main nog steeds geen enkele second age drop gezien
Over die Loth-chest -> gewoon 85% Second age en 15% first age, niets anders, je bent er notabene een week voor aan het grinden, als je ixp tokens wilt, pak je de rewards direct naast de crafting instances.
Anyway gisteren mn guardian naar 28 gebracht, en alvast de red-pas in de lonelands onveilig gemaakt... Met die elite groepjes van wat lvl's hoger is het toch flink oppassen, ookal speel ik in een mn standaard duo-groepje met een lvl28 champion
euh...ja
Nou dan ben je er toch? We hebben al zo vaak een sweep gehad die critte en 5 seconden later nog een. Of een strangle op een healer samen met een sweep. Of een aanwas van corruptions 0.1 seconde voor die sweep. Niets aan te doen, wel wipe. Een tank die gepakt wordt vind ik dan nog wel overkoombaar.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:18:
Niet mee eens. Er zijn 2 dingen niet te voorspellen: Op wie de strangling komt (maar de timer hiervan is volstrekt voorspelbaar), en wanneer crushing devastate komt (maar de damage hiervan is heel goed controleerbaar met corruptions). De rest is allemaal te voorspellen.
Blub
Hij ging bij ons afgelopen zondag ook erg lekker, tot dat we allemaal goed stonden te knallen in de laatste phase. Hij doet z'n 2k+ damage AoE, dus lm gebruikt skill om die corruptions weg te halen, niemand damage. Vervolgens komt er direct een corruption op, en doet die 2x z'n crushing devastate. Dan zijn je minstrels gewoon weg. Op het ene moment leefde de raid, de seconde erna waren alle light armours dood en 2 seconde daarna de rest zo'n beetje ook.
Als heavy armour valt de hoeveelheid damage inderdaad wel mee, maar als light armour zijn die klappen niet echt leuk volgens mij...
En die randomness bij Legendary weapons is inderdaad te groot. De flut die je bij de barter boxes is te flut, en als je iets 'goeds' krijgt is er nog steeds een te grote kans dat het niet goed is...
Wat dat betreft zouden ze er beter een soort van die dwarf-tools/khuzdul tablets van kunnen maken, die je dan voor een weapontype naar keuze kan barteren. En daarnaast de keuze uit 3 legacies ipv 2 bij nieuwe keuze/upgraden voor 2nd en 1st age, zodat daar de kans op flutlegacies ook wat lager wordt. Ik weet niet hoe vaak ik al precies de verkeerde 2 legacies mocht upgraden...
Als heavy armour valt de hoeveelheid damage inderdaad wel mee, maar als light armour zijn die klappen niet echt leuk volgens mij...
En die randomness bij Legendary weapons is inderdaad te groot. De flut die je bij de barter boxes is te flut, en als je iets 'goeds' krijgt is er nog steeds een te grote kans dat het niet goed is...
Wat dat betreft zouden ze er beter een soort van die dwarf-tools/khuzdul tablets van kunnen maken, die je dan voor een weapontype naar keuze kan barteren. En daarnaast de keuze uit 3 legacies ipv 2 bij nieuwe keuze/upgraden voor 2nd en 1st age, zodat daar de kans op flutlegacies ook wat lager wordt. Ik weet niet hoe vaak ik al precies de verkeerde 2 legacies mocht upgraden...
Verwijderd
Nja, we zijn het er over eens dat er idd een deel randomheid in zit. Persoonlijk vind ik het nog niet zodanig random dat het een Russisch Roulette is, maar ik snap wel heel goed waarom je het zegt.bstard schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:51:
[...]
Nou dan ben je er toch? We hebben al zo vaak een sweep gehad die critte en 5 seconden later nog een. Of een strangle op een healer samen met een sweep. Of een aanwas van corruptions 0.1 seconde voor die sweep. Niets aan te doen, wel wipe. Een tank die gepakt wordt vind ik dan nog wel overkoombaar.
Anyway, ik heb het voorlopige vermoeden dat de giftboxes wel 1 ding goed hebben, en dat áls ze een 2nd/1st age droppen, ze wel meestal het gewenste wapen droppen. Wat ik tot nu toe heb gezien is een Warden javelin, Burglars mace, hunters xbow, captains 2handed sword, LM staff.
Dat zijn de enige 1st+2nd age drops waar ik van gehoord heb, en ik vind het opvallend dat de wapens allemaal zo goed zijn. Geen captains dagger, wardens hammer, etc. Tuurlijk, dit is nog niet een hele grote, representatieve test, maar het viel me op.
IMHO is jullie verdeling voor 2nd age dingen veel te hoog.
Ik zit nu in een kingroepje die de battleinstance goed doorhebben, en dan is ook de legendary challenge redelijk makkelijk, dus 8 gold coins verdient in een half uur durende instance.
Eerlijk gezegd heb ik liever een 100k ixp rune of een tier 6 relic dan een 3rd age weapon, een 3rd age weapon is waardeloos wat mij betreft, erger dan 100k ixp runes en tier 6 relics. Barter items en gewone drops van 3rd agers zijn zo hoog dat ik écht niet nog meer van die dingen hoef. Het enige waar we het dan niet over eens zijn, zijn de percentages (die liggen bij jou een stuk lager dan in wat ik er me ongeveer van voorstel).MueR schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:34:
[...]
Het zou wat mij betreft zo moeten zijn:
- Third Age Weapon [L60] (5%)
- Second Age Weapon [L59-60] (92%)
- First Age Weapon [L59-60] (3%)
The Flying Dutchman
ze zouden er ixp runes van 100k-1M of zo in moeten stoppen, relics van tier 6-8, 2nd age weapons en 1st age weapons, waarbij de kans op 1st age weapons zo'n 2/3% zou moeten zijn ten hoogste en de kans op de minste items (100k ixp, tier 6 relic) zo'n 10% of zo. Dus een redelijke kans op redelijk flut, een kleine kans op de jackpot en de rest redelijk aardig, maar niet super of zo. En misschien de kans op 1st age moet vooral niet te hoog zijn, anders gaan we er daar veels te veel van krijgen.
Toch zit hier wel een persoonlijke voorkeur aan vast, voor mijn dwerg guardian wil ik niks anders dan axes, terwijl sommige andere guards weer zweren bij maces of swords.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:12:
[...]
Anyway, ik heb het voorlopige vermoeden dat de giftboxes wel 1 ding goed hebben, en dat áls ze een 2nd/1st age droppen, ze wel meestal het gewenste wapen droppen. Wat ik tot nu toe heb gezien is een Warden javelin, Burglars mace, hunters xbow, captains 2handed sword, LM staff.
Dat zijn de enige 1st+2nd age drops waar ik van gehoord heb, en ik vind het opvallend dat de wapens allemaal zo goed zijn. Geen captains dagger, wardens hammer, etc. Tuurlijk, dit is nog niet een hele grote, representatieve test, maar het viel me op.
Waar ik trouwens wel erg over val, is dat de lothlorien barter recipes allemaal bind on aquire zijn.
Ik wil nu als Guardian heel graag dat critted lothlorien shield, deze vind ik beter als de 'wall of resolute guardian' en 'herioc noble heavy shield'.
Het probleem is nu dat ik zelf geen armoursmith ben, dus iemand anders zal deze voor me moeten gaan craften. Normaal is dat niet zo'n probleem, dan lever ik recipe en materialen aan, en het word wel gecraft.
Maar nu moet de armoursmith dus zelf het recipe gaan halen, en laat dat ding nou heel leuk 25 silver leafes kosten!
Ook deze leafes kan ik niet voor hem gaan halen, want ook die zijn bind on aquire.
En dan is het maar te hopen dat hij hem crit (38% kans, crit item dropt nergens), mocht hij niet critten, kan hij weer leafes voor me gaan farmen!
Ik zie dus niet dat onze kin-armoursmith als een gek leafes gaat verzamelen voor alle kinnies die een heavy shield willen...
Op deze manier krijg je alleen stervens dure schilden op AH (20g zag ik er gister 1 staan), en gaat iedereen maar een beetje goldfarmen ipv dat ze echt met het spel bezig zijn...
- MueR
De crit items droppen heel af en toe...... en zijn BOA. Ik heb ondertussen al 5 named mobs (non-quest) gekilled, niks, nada, noppes. Geen flakes, geen crit items. Ik heb een Lizard, een Bear, een Lynx, een Orc en een Uruk gehad tot nu toe. Allemaal gewoon standaard trash-mob loot.
Ja daar verbaasde ik me ook al over, paar van die dikkerts tegengekomen en dropten geen moer.MueR schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:45:
De crit items droppen heel af en toe...... en zijn BOA. Ik heb ondertussen al 5 named mobs (non-quest) gekilled, niks, nada, noppes. Geen flakes, geen crit items. Ik heb een Lizard, een Bear, een Lynx, een Orc en een Uruk gehad tot nu toe. Allemaal gewoon standaard trash-mob loot.
Blub
Ik las afgelopen week op 't us forum dat loot-tables van die mobs mogelijk gebugged zijn en dat er naar gekeken zou worden.
En dat die crit items BoA zijn is ook een beetje vaag zeg
Al verrast zoiets me niet echt met Turbine
En dat die crit items BoA zijn is ook een beetje vaag zeg
Ik heb me er ook over verbaasd... heb een lvl 60 16k morale elite orc en een lvl 61 17k morale lynx afgemaakt. Dropten werkelijk helemaal niets. Kingenoten raporteerden precies hetzelfde (lizard). De uruk die ik vervolgens zag lopen heb ik geen tijd aan besteed... ze droppen toch niets.bstard schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:51:
[...]
Ja daar verbaasde ik me ook al over, paar van die dikkerts tegengekomen en dropten geen moer.
The Flying Dutchman
Verwijderd
Dat BOA op die recepies is echt naadje, ik had geluk met mijn schild (ik ben zelf methalsmith) maar een kinnie wilde de cloak dus recepie gekocht en toen wilde hij hem aan een tailor geven........... ik heb wel nieuwe scheldwoorden geleerd maar grappig is het niet. Vasthouden tot er een patch komt?
Verde vermaak ik me nog wel in loth maar ik speel niet zoveel meer, kan me voorstellen dat als je dagelijks speelt je nu wel uitgekeken raakt op dat bos.
Moet nog wel ff sparen want ik zag leuke jewels en die cloaks zijn ook best aardig.
Verde vermaak ik me nog wel in loth maar ik speel niet zoveel meer, kan me voorstellen dat als je dagelijks speelt je nu wel uitgekeken raakt op dat bos.
Moet nog wel ff sparen want ik zag leuke jewels en die cloaks zijn ook best aardig.
Ik heb (als weaponsmith) ook een shield recipe gekocht, ook met de intentie om deze aan onze metalsmith te geven... toen kwam ik er dus pas achter dat het BoA was, maar ik hou het recept mooi in mn vault, misschien dat er nog wat gewijzigd gaat worden. (heb mezelf ook al even uitgelaten hierover op het CM-forumVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:46:
Dat BOA op die recepies is echt naadje, ik had geluk met mijn schild (ik ben zelf methalsmith) maar een kinnie wilde de cloak dus recepie gekocht en toen wilde hij hem aan een tailor geven........... ik heb wel nieuwe scheldwoorden geleerd maar grappig is het niet. Vasthouden tot er een patch komt?
Het is wel een beginnetje om de zinloosheid van diverse crafting in ere te herstellen. Nu kan een tailorer en een metalsmith (edit: en woodworker, eentje heeft nu mij 8gold voor zo'n nieuwe fluit) tenminste iets met winst in AH verkopen. Ik vind het wel OK zoals het nu is, en nee, dat is geen eigenbelang omdat ik geen SM tailorer of metalsmith heb.RonnieB82 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:57:
[...]
Ik heb (als weaponsmith) ook een shield recipe gekocht, ook met de intentie om deze aan onze metalsmith te geven... toen kwam ik er dus pas achter dat het BoA was, maar ik hou het recept mooi in mn vault, misschien dat er nog wat gewijzigd gaat worden. (heb mezelf ook al even uitgelaten hierover op het CM-forum)
[ Voor 4% gewijzigd door bstard op 15-04-2009 13:20 ]
Blub
Gisteren op Snowbourn een hobbit hunter aangemaakt. Heb ik het verkeerd voor of hebben ze the Shire als startgebied eruit gehaald? Is dit gekoppeld aan welke afstamming je als hobbit kiest. Ik kom in Archet terecht voor q's. Geen erg. Zeker niet, ik was al niet zo'n fan van de langdradige en bij momenten frustrerende postbag en pie-q's in the Shire.
Mm, apart, dacht dat hobbits gewoon in de shire begonnen toch?
Gisteravond weer eens een volledige rift run gedaan. Nog nooit zo snel gezien als gister, van begin tot eind in 2,5 uur.
Binnenkort maar weer eens verder met mijn captain, hij is nu 38, maar vind ik ongeveer het minst leuke stuk om te levelen tot 43 dan weer.
Gisteravond weer eens een volledige rift run gedaan. Nog nooit zo snel gezien als gister, van begin tot eind in 2,5 uur.
Binnenkort maar weer eens verder met mijn captain, hij is nu 38, maar vind ik ongeveer het minst leuke stuk om te levelen tot 43 dan weer.
Vind ik algemeen in Lotro voor elke class een beetje een minder leuk ('wat nu?') stuk. Everswim kan vrij saai zijn. Ga ik meestal gewoon ter afwisseling de sneeuw van Fornost opzoeken.Binnenkort maar weer eens verder met mijn captain, hij is nu 38, maar vind ik ongeveer het minst leuke stuk om te levelen tot 43 dan weer.
[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 15-04-2009 14:01 ]
In mijn ogen stimuleerd dit alleen de markt voor goldsellers. Als die krengen zo duur blijven op AH, niemand heeft zin om zo lang te farmen/sparen om 20g+ neer te leggen voor 1 item.bstard schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:05:
[...]
Het is wel een beginnetje om de zinloosheid van diverse crafting in ere te herstellen. Nu kan een tailorer en een metalsmith (edit: en woodworker, eentje heeft nu mij 8gold voor zo'n nieuwe fluit) tenminste iets met winst in AH verkopen. Ik vind het wel OK zoals het nu is, en nee, dat is geen eigenbelang omdat ik geen SM tailorer of metalsmith heb.
(en de tailors en metalsmiths zullen het grinden ook wel eens zat worden)
Zeker weten dat je niet in de proloog zit? Die begint namelijk inderdaad in Archet, en daarna ben je weer terug in de Shire.Hurtebise schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:51:
Gisteren op Snowbourn een hobbit hunter aangemaakt. Heb ik het verkeerd voor of hebben ze the Shire als startgebied eruit gehaald? Is dit gekoppeld aan welke afstamming je als hobbit kiest. Ik kom in Archet terecht voor q's. Geen erg. Zeker niet, ik was al niet zo'n fan van de langdradige en bij momenten frustrerende postbag en pie-q's in the Shire.
Trouwens, als Hobbit kan je best naar een andere plek gaan (kost maar 1 silver met swift travel) en vandaar de epic quests gaan doen. Je zit niet vast aan je Hobbit epic quests. Je kan dus prima ergens anders questen.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Misschien vanavond toch maar eens Lothlorien in, es kijken wat daar allemaal te doen valt.
Verwijderd
Sneeuw in Fornost?Hurtebise schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:59:
[...]
Vind ik algemeen in Lotro voor elke class een beetje een minder leuk ('wat nu?') stuk. Everswim kan vrij saai zijn. Ga ik meestal gewoon ter afwisseling de sneeuw van Fornost opzoeken.
Denk dat 'ie sneeuw van Forochel bedoelt.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Vroegahr kostte een etched beryl ring relatief misschien wel meer dan wat 20g nu aan werk kost. Het beste van het beste op craft gebied moet, athans, lijkt me, nu eenmaal duur zijn om crafting al geheel een functie te geven. En daarnaast, het is nieuw spul, dan is het altijd stuk duurder dan over 1 maandje of wat. Ik zou zeggen, verdien er nu wat aan, verkoop de Tactical ring recepeten voor 4-5-6gold en koop een kant en klare voor dat geld over een tijdjeRonnieB82 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:00:
In mijn ogen stimuleerd dit alleen de markt voor goldsellers. Als die krengen zo duur blijven op AH, niemand heeft zin om zo lang te farmen/sparen om 20g+ neer te leggen voor 1 item.
(en de tailors en metalsmiths zullen het grinden ook wel eens zat worden)
Blub
- MueR
Goh, gaan die nog voor zo veel op [insert server]? Op Laurelin staan ze voor 1,5 a 2g buyout
euh bij jullie ook de boel down? Werd eruit gekicked en nu kan de launcher nier connecnten.
euh...ja
idd 2 min na mn post kon ik weer erop:
Maak je niet vaak meequote: LiquillaHi folks,
We experienced an issue with our data centres which meant all of our games and player accounts systems went offline. The game worlds should now be back online, if you're still experiencing issues logging in please give it a few minutes.
Apologies for any inconvenience caused during this outage.
euh...ja
Dat is wel zuur, was net ff druk aant rennen, dus ja schade viel mee, later weer lekekr verder gegamed. Maar eens naar Lothlorien geweest, beetje reputation grinden.
- MueR
Bah zeg. Waren we maandag naar de Rift gegaan om die te clearen, een paar alts bij de deur om de locks voor Rog over te nemen. Rift gecleared in ongeveer 2,5 uur, locks overgenomen. Rog gedood, 1e chain link binnen. Wilden we gisteravond terug om nog wat links te halen, waren de locks weg.
Schijnbaar willen ze de Rift toegankelijker maken, door hem meerdere keren per week te resetten. Ik heb dat schijnbaar helemaal gemist in de patchnotes van B7, maar een GM vond het allemaal working as intended. Locks die na 1 dag resetten op zo'n grote instance is echt faal.
Schijnbaar willen ze de Rift toegankelijker maken, door hem meerdere keren per week te resetten. Ik heb dat schijnbaar helemaal gemist in de patchnotes van B7, maar een GM vond het allemaal working as intended. Locks die na 1 dag resetten op zo'n grote instance is echt faal.
Ja inderdaad Meur, ook voor de hope van de chain is die 1 dag lock niet echt bevordelijk.
Blub
Goh... waarom zou er niemand lock issues gereport hebben? Misschien omdat het raid gedeelte van Book 7 inmiddels al weken gesloten is vanwege lock issues?
Ik geloof het hele gelul over verkorten van de locks voor de Rift dan ook niet. Verder wordt er niets gezegd over Helegrod dat ook ineens op een kortere lock zit... Been there done that.
Ik geloof het hele gelul over verkorten van de locks voor de Rift dan ook niet. Verder wordt er niets gezegd over Helegrod dat ook ineens op een kortere lock zit... Been there done that.
- MueR
Zo, vanavond even wat staan craften met een kinnie. Scroll of the Ages er bij gehaald.
- Lothlorien Warden Shield .. crit!
- Lothlorien Heavy Shield .. crit!
- Lothlorien Light Shield .. mis
- Lothlorien Light Shield retry.. crit!
- Tools of the Armourer .. crit!
- Tools of the Armsman .. crit!
- Tools of the Historian .. crit!
- Tools of the Explorer .. crit!
- Tools of the Historian .. crit!
- Tools of the Tinker .. crit!
- Savant's Honed Chisel .. mis
- Savant's Honed Chisel retry .. crit!
Gift Boxes zullen gefixed worden...
Originally Posted by Sapience
Gift Boxes. Despite some opinions to the contrary these haven't been dropping the correct items from day one. Even on Bullroarer (especially on Bullroarer) they had the wrong loot. Like a slot machine always set to pay max winnings. So while it was great loot, it was still broken (broken in your favor is still broken). The live boxes are also not dropping the correct loot.
The question of when will they be fixed is one of priorities. Right now the number one priority of every member of the team is returning the game servers to a reliable and stable state. We know the gift boxes are important to you and we will address them as soon as we get the stability issue under control. But I think everyone would agree that server stability is of higher priority. Imagine if we had fixed them and you got the loot you wanted only to lose it in a roll back due to server issues.
Lekker hoor, ben nu ook in Lothlorien, dus ga me daar even heel druk vermaken met IXP en questjes
Zijn er met B7 wijzigingen geweest in de moeilijkheid van b5c5?
gisteren 21st hall en way of the smiths gedaan, en dan ging ons behoorlijk makkelijk af.
Vooral van 21st kon ik me een aantal wipes herrinneren, en ook dat we bijna continu aan het vechten waren. Nu hadden we behoorlijk wat tijd tussen de aanvallen zitten, en gingen ze ook behoorlijk snel down.
Enige wat lastig was, was het laatste gevecht met die 2 trollen en de boss, ik kreeg een aantal keer hits van over de 2k morale voor mn hoofd.
(Of we hadden gewoon een goeie groep natuurlijk
)
Daarna way of the smiths gedaan, een paar gasten gingen er vandoor, dus moesten we vervangers gaan zoeken... dat lukte niet zo goed, en uiteindelijk zijn we met 5 man de instance ingegaan, en eigenlijk zonder problemen gehaald.
gisteren 21st hall en way of the smiths gedaan, en dan ging ons behoorlijk makkelijk af.
Vooral van 21st kon ik me een aantal wipes herrinneren, en ook dat we bijna continu aan het vechten waren. Nu hadden we behoorlijk wat tijd tussen de aanvallen zitten, en gingen ze ook behoorlijk snel down.
Enige wat lastig was, was het laatste gevecht met die 2 trollen en de boss, ik kreeg een aantal keer hits van over de 2k morale voor mn hoofd.
(Of we hadden gewoon een goeie groep natuurlijk
Daarna way of the smiths gedaan, een paar gasten gingen er vandoor, dus moesten we vervangers gaan zoeken... dat lukte niet zo goed, en uiteindelijk zijn we met 5 man de instance ingegaan, en eigenlijk zonder problemen gehaald.
Ik speel op Snowbourn, en ik heb even hulp nodig. Ik heb al een poosje niet gespeeld (verhuizing... drukdrukdruk) en heb mijn kinnies nog niet weer gesproken. Sowieso is de kin niet erg gestructureerd, dus ik zou niet weten wie onze weaponsmith is.
Voor mijn lvl 43 guardian zoek ik een nieuw wapen, de Tempered Elven Steel Axe. Is hier iemand die dit voor mij kan en wil craften op deze server? Ik wil er uiteraard voor betalen (ingame!) en kan ook eventueel wel de grondstoffen aanleveren.
Voor mijn lvl 43 guardian zoek ik een nieuw wapen, de Tempered Elven Steel Axe. Is hier iemand die dit voor mij kan en wil craften op deze server? Ik wil er uiteraard voor betalen (ingame!) en kan ook eventueel wel de grondstoffen aanleveren.
Wat is de runekeeper trouwens een leuke class 
Ben sinds een goede week weer met LOTRO bezig en mn RK is nu lvl24. DPS output is heel behoorlijk en als het nodig is kun je nog healen ook. Mn vrouw (lvl24 Warden) wordt gek van me om de volgende reden:
We zien een mob.... ik begin een ranged skill met induction te casten.... mn vrouw rent met d'r warden op de mob af.... ik krijg aggro door de damage en de mob rent naar mij toe.... vrouw rent mob achterna... ik doe nog een paar instant cast spells en mob valt dood neer aan mijn voeten... vrouw loopt te klagen
Op zwaardere mobs kan ze wel iets beter aggro pakken maar meestal komen ze op mij af. Geloof (en hoop) dat het op hogere levels makkelijker voor haar is om aggro te pakken.
De skills en bijbehorende animaties van de RK zijn echt cool. Als je een epic conclusion cast dan zegt een stemmetje in je hoofd... muhahah PAK AAN!
edit: @Woelders
Mijn RK is weaponsmith maar is net bezig voor expert. In mijn kinship (Dutch Dunedain) zullen zat weaponsmiths zijn die het kunnen maken voor je als je alle mats aanlevert. Meestal kun je in OOC ook wel iemand vinden die het even voor je wil maken.
Ben sinds een goede week weer met LOTRO bezig en mn RK is nu lvl24. DPS output is heel behoorlijk en als het nodig is kun je nog healen ook. Mn vrouw (lvl24 Warden) wordt gek van me om de volgende reden:
We zien een mob.... ik begin een ranged skill met induction te casten.... mn vrouw rent met d'r warden op de mob af.... ik krijg aggro door de damage en de mob rent naar mij toe.... vrouw rent mob achterna... ik doe nog een paar instant cast spells en mob valt dood neer aan mijn voeten... vrouw loopt te klagen
Op zwaardere mobs kan ze wel iets beter aggro pakken maar meestal komen ze op mij af. Geloof (en hoop) dat het op hogere levels makkelijker voor haar is om aggro te pakken.
De skills en bijbehorende animaties van de RK zijn echt cool. Als je een epic conclusion cast dan zegt een stemmetje in je hoofd... muhahah PAK AAN!
edit: @Woelders
Mijn RK is weaponsmith maar is net bezig voor expert. In mijn kinship (Dutch Dunedain) zullen zat weaponsmiths zijn die het kunnen maken voor je als je alle mats aanlevert. Meestal kun je in OOC ook wel iemand vinden die het even voor je wil maken.
[ Voor 12% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-04-2009 09:28 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Johnny, laat je vrouwtje-warden de aanval openen tot de mob bij haar is. Ga dan lekker casten. Scheelt een pak. Als melee-class is niets zo hatelijk als achter mobs aanrennen die door een niet-melee zijn gepulled.
Mja, vrouwtje plagen is liefde vragen, zeker?
Mja, vrouwtje plagen is liefde vragen, zeker?
Hmm... zelfs als ik even wacht dan komen ze nog op mij zodra ik iets van damage doe en ik heb zelfs nog de -5% aggro trait geslot. Voor MoM heb ik alleen op mn guardian (nu lvl51, nog niet gespeeld na MoM) gespeeld en toen was er altijd een vete tussen guards en huntards waarbij als guardian de slogan "you pull it, you dance with it" regelmatig gebruikt werd. De guardian heeft voor zover ik weet genoeg skills om aggro te trekken en te houden maar de warden lijkt meer tijd nodig te hebben om een gambit op te bouwen. Tegen die tijd is de mob al neer 
Wss kan zij beter naast me komen staan en met javelins gaan smijten tot de mob naast me staat
Wss kan zij beter naast me komen staan en met javelins gaan smijten tot de mob naast me staat
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
dat vind ik ook, heb gisteren een RK gerolled om de vernieuwde starter area te doen (Ered Luin) en inmiddels level 12. Ik denk dat ik met deze nog wel een stukje verder doorga.
Het viel me trouwens op dat de quest omschrijvingen voor de epic prologue van geen kant meer kloppen in Ered Luin; de tekst is nog gebaseerd op de oude questlocaties, de aanwijzing op de nieuwe. Ik heb uiteindelijk de quest tracker maar aangezet, anders was ik nu nog aan het zoeken geweest
Vanavond als het goed is Watcher-run...pas mijn 2e, ben weer benieuwd
Dit baart enige zorgen:
Geen 1st age meer na de fix?So while it was great loot, it was still broken (broken in your favor is still broken). The live boxes are also not dropping the correct loot.
Nog hogere kans op crap?
De normale instance gift boxes geven straks misschien ook geen 190k ixp meer, maar een veel lagere hoeveelheid? Ik ben benieuwd... Turbine geeft toe dat ze kapot zijn, maar ze vertellen er niet bij wat de intended werking is. Ik weet niet of het er wel beter op gaat worden straks.
The Flying Dutchman
Ik denk dat alle sub-100k iXP en T4/T5 relics verdwijnen uit de giftboxes en dat de max iXP voor de CI's op max 100k komt te liggen (3-18 IGRT = 10k-100k iXP). Totaal ongefundeerd maar wel leuk om eens over na te denken
stuur een ims aan me als ik online ben (IGN: Blockbuster/Requitas). Ik kan je daar wel mee helpen. Ook met jewellery trouwens.woelders schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:13:
Ik speel op Snowbourn, en ik heb even hulp nodig. Ik heb al een poosje niet gespeeld (verhuizing... drukdrukdruk) en heb mijn kinnies nog niet weer gesproken. Sowieso is de kin niet erg gestructureerd, dus ik zou niet weten wie onze weaponsmith is.
(...)
Ooit meegedaan met de beta maar daar was ik snel mee gestopt. Zelfde als toen ik het spel voor het eerst kocht, ook maar 2 dagen gespeeld en daarna gestopt. Waarschijnlijk dankzij World of Warcraft, de verslaving was nogal erg
Sinds ik met WoW was gestopt heb ik naar een leuke andere MMORPG gezocht, o.a. Warhammer Online en Age of Conan geprobeert. Maar beiden hadden toch iets niet wat WoW wel had....
Gisteren deed ik mijn kast met oude games maar weer eens open en daar stond Lotro. Aangezien deel 1 opnieuw kopen en nieuw account aanmaken goedkoper was dan het oude account weer van een maandje te voorzien van speeltijd, ben ik maar naar de winkel gegaan.
Pas nu kom ik er eigenlijk achter dat het spel erg goed in elkaar zit. De sfeer, muziek, verhaal is echt erg goed en heb dus meteen maar Mines of Moria Special Edition besteld
Hoop hem overmorgen binnen te krijgen.
Nog 1 vraagje, in elke mmorpg die ik heb gespeeld was er altijd wel 1 class die vaak nodig was maar haast nooit werd gespeeld. Bij vrijwel alle mmo's vond ik dat 1 van de leukste classes om te spelen
Heeft LotRO ook zo'n class?
Wat ik wel jammer vind is dat je met alleen deel 1 niet de Warden of Runekeeper kon spelen, maar opzich wel logisch natuurlijk

Sinds ik met WoW was gestopt heb ik naar een leuke andere MMORPG gezocht, o.a. Warhammer Online en Age of Conan geprobeert. Maar beiden hadden toch iets niet wat WoW wel had....
Gisteren deed ik mijn kast met oude games maar weer eens open en daar stond Lotro. Aangezien deel 1 opnieuw kopen en nieuw account aanmaken goedkoper was dan het oude account weer van een maandje te voorzien van speeltijd, ben ik maar naar de winkel gegaan.
Pas nu kom ik er eigenlijk achter dat het spel erg goed in elkaar zit. De sfeer, muziek, verhaal is echt erg goed en heb dus meteen maar Mines of Moria Special Edition besteld
Hoop hem overmorgen binnen te krijgen.
Nog 1 vraagje, in elke mmorpg die ik heb gespeeld was er altijd wel 1 class die vaak nodig was maar haast nooit werd gespeeld. Bij vrijwel alle mmo's vond ik dat 1 van de leukste classes om te spelen
Heeft LotRO ook zo'n class?
Wat ik wel jammer vind is dat je met alleen deel 1 niet de Warden of Runekeeper kon spelen, maar opzich wel logisch natuurlijk
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Ik ben laatst lid geworden van een Nederlandssprekende Kin.
'Legende van de drakenstrijders'
Ik weet niet of ik het hier mag promoten, maar ik ben zelf een tijd op zoek geweest naar een nederlandstalige kin omdat ik het nederlands een veel prettige taal en makkelijke taal vind om in te chatten. Verder is alles in het engels.
Laatst vond ik deze. Als anderen ook daarna op zoek zijn kan ik deze kin van harte aanbevelen.
Het is op de Laurelin server.
Het is een gezellige kin met lichte RP
Nog niet zo'n heel lang bestaan en we zoeken nog leden. Word dan heel gezellig allemaal.
We helpen elkaar vanzelfsprekend.
Dan kun je contact opnemen met mij, Ethilrael ingame
Dit bericht is goed bedoelt en ik hoop dat ik deze kinship hier mag aanbevelen, omdat ik er zelf ook lang naar gezocht heb en hier ook alleen maar nederlanders zijn die er mischien zo over denken.
'Legende van de drakenstrijders'
Ik weet niet of ik het hier mag promoten, maar ik ben zelf een tijd op zoek geweest naar een nederlandstalige kin omdat ik het nederlands een veel prettige taal en makkelijke taal vind om in te chatten. Verder is alles in het engels.
Laatst vond ik deze. Als anderen ook daarna op zoek zijn kan ik deze kin van harte aanbevelen.
Het is op de Laurelin server.
Het is een gezellige kin met lichte RP
Nog niet zo'n heel lang bestaan en we zoeken nog leden. Word dan heel gezellig allemaal.
We helpen elkaar vanzelfsprekend.
Dan kun je contact opnemen met mij, Ethilrael ingame
Dit bericht is goed bedoelt en ik hoop dat ik deze kinship hier mag aanbevelen, omdat ik er zelf ook lang naar gezocht heb en hier ook alleen maar nederlanders zijn die er mischien zo over denken.
tja, minstrel is eigenlijk altijd wel nodig, maar bijna iedereen heeft die daardoor als alt, en is vervelend lvl-en in 't begin. rk is overpowered, dus daardoor eigenlijk best simpel, maar die gaat vast generfed worden. Heb er gisterenavond 1 gestart, sinds toen 11 uur gespeeld en nu lvl 23, met al redelijk wat deeds ook af.
Verder, 't hangt er erg van af wat je leuk vindt om te spelen, maar over wat nodig is: kortgezegd zijn minstrel, guard, lm, burglar, capt altijd wel handigs in een fs, maar minstrel, guard en burg lvl-en in ieder geval niet heel makkelijk.
Verder, 't hangt er erg van af wat je leuk vindt om te spelen, maar over wat nodig is: kortgezegd zijn minstrel, guard, lm, burglar, capt altijd wel handigs in een fs, maar minstrel, guard en burg lvl-en in ieder geval niet heel makkelijk.
- MueR
De minstrel is zwaarder OP dan een RK hoor. RK kan heel dik critten, maar heeft daarvoor wel een paar buffs nodig die stacken.
Ik zag de kin al eens voorbij komen BORG. Ik vond het weer triest ende typisch Nederlands. Maargoed, ik ben nou eenmaal een chagrijnige zeikerd die gewoon de pest heeft aan kins die zich profileren als voor een bepaalde taal. Komt meestal alleen gezever van.
Ik zag de kin al eens voorbij komen BORG. Ik vond het weer triest ende typisch Nederlands. Maargoed, ik ben nou eenmaal een chagrijnige zeikerd die gewoon de pest heeft aan kins die zich profileren als voor een bepaalde taal. Komt meestal alleen gezever van.
[ Voor 50% gewijzigd door MueR op 20-04-2009 09:29 ]
Verwijderd
Nou, da's inderdaad wel een beetje chagrijnig MueR 
Wat ik vooral lastig vind aan de RK is dat je niet van 't ene op 't andere moment kunt switchen... als je aan het dpsen bent en iemand in je fellowship heeft heals nodig, dan duurt het een eeuw voordat je eindelijk een beetje redelijk kunt healen. Ben je aan het healen geweest maar is dat niet meer nodig, dan kun je nauwelijks dps doen.
Wat ik vooral lastig vind aan de RK is dat je niet van 't ene op 't andere moment kunt switchen... als je aan het dpsen bent en iemand in je fellowship heeft heals nodig, dan duurt het een eeuw voordat je eindelijk een beetje redelijk kunt healen. Ben je aan het healen geweest maar is dat niet meer nodig, dan kun je nauwelijks dps doen.
RK is een sterke class maar zwaar OP weet ik niet. Het is wel geinig om same-level hunters te kunnen out-aggro-en 
Het mooie van de RK is dat je erg veelzijdig bent. Als je in een FS komt en er is een minstrel dan ga je lekker DPS-en en doe je ook behoorlijk damage en als je geen healers hebt ga je vol in healing mode en kun je je groep ook aardig in leven houden. Speel meestal samen met mn vrouw (warden) en zijn nu beiden lvl27. Meestal ben ik gewoon aan het DPS-en en alleen bij zware mobs / elites gaat zij tanken en ik healen. We kunnen zo lvl26 elite trolls (in Harlug) prima aan. 2 ging ook nog... 1 dazen en als ie los komt kiten terwijl ik wat heals naar mn vrouw gooi. Het enige probleem wat we hadden was power management. Voordat de 2e troll neer was hadden we allebei geen power meer. Questie van tunen denk ik
. Krijgt de warden of de RK later nog een skill om een conjunction te triggeren of niet?
Ik zit zelf in een nederlands sprekend kinship op snowbourn (DD) en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Heb absoluut geen moeite met engels (op mn werk is engels de voertaal) maar het is toch wel makkelijk. Iedereen begrijpt je altijd dus ook met bepaalde (nederlandse) humor heb je niet dat de helft wel lacht en de andere helft geen idee heeft wat er grappig is
In WAR zat ik in een mixed guild en dat heeft ook zeker z'n charmes als je met mensen uit engeland, polen, scandinavie etc. praat maar een puur nederlands guild is niks mis mee.
@egowelt
Als je zo zou kunnen switchen dan zou het pas OP zijn
Je moet nu keuzes maken en vooruit kunnen denken en op basis daarvan beslissingen maken. Als je vantevoren goed kan inschatten of je als healer moet optreden of als DPS-er dan kom je ook niet in de knoei.
Er zijn ook van die class items (hoe heten ze ook alweer... enamels oid?) waarmee je je attunement +3 naar de andere kant kunt laten switchen. Daarnaast heb je traits waarmee je bepaalde skills kunt gebruiken ongeacht de attunement. RK is een "advanced" class en gespeeld door een goede speler en super sterke class!
Het mooie van de RK is dat je erg veelzijdig bent. Als je in een FS komt en er is een minstrel dan ga je lekker DPS-en en doe je ook behoorlijk damage en als je geen healers hebt ga je vol in healing mode en kun je je groep ook aardig in leven houden. Speel meestal samen met mn vrouw (warden) en zijn nu beiden lvl27. Meestal ben ik gewoon aan het DPS-en en alleen bij zware mobs / elites gaat zij tanken en ik healen. We kunnen zo lvl26 elite trolls (in Harlug) prima aan. 2 ging ook nog... 1 dazen en als ie los komt kiten terwijl ik wat heals naar mn vrouw gooi. Het enige probleem wat we hadden was power management. Voordat de 2e troll neer was hadden we allebei geen power meer. Questie van tunen denk ik
Ik zit zelf in een nederlands sprekend kinship op snowbourn (DD) en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Heb absoluut geen moeite met engels (op mn werk is engels de voertaal) maar het is toch wel makkelijk. Iedereen begrijpt je altijd dus ook met bepaalde (nederlandse) humor heb je niet dat de helft wel lacht en de andere helft geen idee heeft wat er grappig is
In WAR zat ik in een mixed guild en dat heeft ook zeker z'n charmes als je met mensen uit engeland, polen, scandinavie etc. praat maar een puur nederlands guild is niks mis mee.
@egowelt
Als je zo zou kunnen switchen dan zou het pas OP zijn
Je moet nu keuzes maken en vooruit kunnen denken en op basis daarvan beslissingen maken. Als je vantevoren goed kan inschatten of je als healer moet optreden of als DPS-er dan kom je ook niet in de knoei.
Er zijn ook van die class items (hoe heten ze ook alweer... enamels oid?) waarmee je je attunement +3 naar de andere kant kunt laten switchen. Daarnaast heb je traits waarmee je bepaalde skills kunt gebruiken ongeacht de attunement. RK is een "advanced" class en gespeeld door een goede speler en super sterke class!
[ Voor 16% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-04-2009 11:09 ]
- MueR
Tja, ik ben wat bevooroordeeld door een bepaalde Nederlandse kin, die een aantal zeer irritante spammerts onder zich telt.JohnnyV76 schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:53:
Verwijderd
Ik zit nu in een kin met gewoon mensen uit allemaal landen, is erg gezellig, ik ben een van de belangrijkste officers daar en altijd is er wel iemand online die wil/kan helpen of dezelfde quests doen. We doen ook CD, Urugarth, Annuminas, raids en Radiance instances met kin. 
Heb gisteren een deluxe house gekocht
Het enige is dat ik nu nog maar 100s over heb
Ga vandaag denk ik eindelijk beginnen met Moria (mijn champ is lvl 57, heb nog nooit een quest geskipt) omdat we Annuminas en CD alleen in de avond doen.
Heb gisteren een deluxe house gekocht
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 12:40 ]
Minstrel is de enige klasse waarvan de meeste mensen vinden dat ze voor elk gevecht nodig zijn (ook al is dat helemaal niet zo). Let wel, niet iedereen zijn speelstijl komt overeen met healen.
RK-> je kan redelijk snel switchen vind ik, gewoon die armour, slow down, ... rammen en je staat op nul. Je hebt ook een legendary die je meteen naar 0 attunement brengt (meteen is trouwens beetje misleidend, heeft een inductie van een 2tal seconden). Natuurlijk moet je dan wel je healing opbouwen maar met die nieuwe items (inlay?) kan je meteen 3 stappen omhoog springen, en dan heb je al redelijke heals.
RK-> je kan redelijk snel switchen vind ik, gewoon die armour, slow down, ... rammen en je staat op nul. Je hebt ook een legendary die je meteen naar 0 attunement brengt (meteen is trouwens beetje misleidend, heeft een inductie van een 2tal seconden). Natuurlijk moet je dan wel je healing opbouwen maar met die nieuwe items (inlay?) kan je meteen 3 stappen omhoog springen, en dan heb je al redelijke heals.
Ik ben eigenlijk in haast elke andere mmo wel een healer geweest. Alleen was dat nooit één volledig op healen gebaseerd. Dus ik denk dat ik mij wel kan vermaken met een Runekeeper.
Alhoewel de Burglar, waar ik nu mee speel, ook wel erg vermakelijk is.
Eerst nog maar eens wachten op Mines of Moria
Alhoewel de Burglar, waar ik nu mee speel, ook wel erg vermakelijk is.
Eerst nog maar eens wachten op Mines of Moria
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
als ik rk vergelijk met andere classes die ik speel is die overpowered, vond ik met de burglar vroeger op lvl60 al, maar nu met de rk nog veel meer, maar dat komt ook omdat ze het startgebied simpeler hebben gemaakt, dus weet niet hoe sterk het daar aan ligt.
minstrel is met de juiste traitline ook een damagekanon trouwens, maar dat gaat wel flink ten koste van heals, dus sta niet zo vaak met warrior-skald line geequipped
minstrel is met de juiste traitline ook een damagekanon trouwens, maar dat gaat wel flink ten koste van heals, dus sta niet zo vaak met warrior-skald line geequipped
Ik ben in de 'grinding sucks' fase beland, en voordat ik de 'I found a way better MMO' haal 't maar voorgeweest en nu me aan het vermaken met Warhammer Online, erg leuk weer eens lekker PvPen en alles wat er nieuw is. Lotro is denk nog steeds de beste MMO maar de verveling slaat uiteindelijk altijd wel toe, en bij Boek7 is dat sneller dan verwacht. Beetje rep grinden en barter items OK, maar dat boeit met geen maanden tot wel nieuwe raiding en fellowship content in boek8 krijgen. Boek7 is sfreervol, maar de langere termijn entertainment waarde is flut.
Blub
Je bent de niet de enige, ik ben momenteel mijn captain aan het levelen omdat er weinig te doen is, de hogere levels hebben gewoon te weinig endgame content. Ik merk ook dat er meer mensen zo denken, erg veel high levels uit mijn kin zijn weer een nieuw char aan het levelen of zijn domweg gestopt omdat het grinden niet heel erg fantastisch is om te doen voor weken achter elkaar.
Ga het denk ik ook weer spelen, heb een jaar niet gespeeld
Heb een 50 Captain, 34 Mionstrel, en 30 LM, lvl denk ik de LM verder
Heb een 50 Captain, 34 Mionstrel, en 30 LM, lvl denk ik de LM verder
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ja, dat zie ik bij mij in de kin ook heel sterk. Waren gisteren begin van de avond 12 mensen online, waarvan 8 rk's onder de lvl 30...
En eigenlijk iedereen heeft minimaal 2 lvl 60's, de meesten wel meer
En eigenlijk iedereen heeft minimaal 2 lvl 60's, de meesten wel meer
- MueR
Mjah, het is erg vervelend om dag in dag uit hetzelfde te doen. Ik ga ook steeds meer alts levellen. Als Turbine Lothlorien nou gewoon, zoals beloofd, bij MoM had uitgebracht, had je niemand hier over gehoord. Helaas is Turbine hard bezig zn spelers over de zeik te helpen.
Mja, normaal deze donderdag of die erop toch de turtle raid. Hoewel het waarschijnlijk niet genoeg is, zal het toch tof zijn een nieuwe raid te hebben die iets eenvoudiger is dan de watcher.
Ondertussen blijft BoL wel leuk, nu 9 keer gedaan en nog nooit mee in de attack group. Guardian ^^ Hadden we ook de legendary challenge gedaan. Met 5 minuten overschot (!) wandelen we daar buiten. Blijkt dat je BEIDE named moest doden en niet 1tje. Jammer wel, want dat hadden we heel eenvoudig gehaald. We hadden namelijk eentje al gekilled en praktisch langs de andere gelopen.
De silver-gold repeatables daarentegen zijn inderdaad niet bijster interessant en je bent ze redelijk snel beu. Ik doe nu sommige af en toe.
Ondertussen blijft BoL wel leuk, nu 9 keer gedaan en nog nooit mee in de attack group. Guardian ^^ Hadden we ook de legendary challenge gedaan. Met 5 minuten overschot (!) wandelen we daar buiten. Blijkt dat je BEIDE named moest doden en niet 1tje. Jammer wel, want dat hadden we heel eenvoudig gehaald. We hadden namelijk eentje al gekilled en praktisch langs de andere gelopen.
De silver-gold repeatables daarentegen zijn inderdaad niet bijster interessant en je bent ze redelijk snel beu. Ik doe nu sommige af en toe.
- MueR
Ik ben op de Warden ook 1 keer mee geweest in de attack group, de eerste keer dat ik meeging. Tegenwoordig blijf ik samen met mn vriendin bij de barricades (WRD & RK = goede combo). Gisteren hebben we hem gedaan met Hunter, Champion, Burglar en LM in de attack group. Dat was best creatief met de heals, zeker omdat behalve de Hunter ze er voor het eerst waren. Alsnog na 27 minuten weer buiten
Ik merk in mijn kin ook sterk dat animo voor watcher wat lager is. Hoewel we afgelopen maand met zo'n 10 spelers met minimaal 1 lvl60 gegroeid zijn, is de animo voor watcher runs van 15-20 man die mee willen teruggelopen naar 8-13 de laatste week.
Gisterenavond Thorog met z'n 6-en geprobeerd met 1 champ, 2 hunt, 1 rk, 1 capt en 1 minstrel, waarbij het voor de helft voor 't eerst op dat character was en voor de meesten ook pas de 2e keer thorog (1e keer een halfuur daarvoor met 15 man) Gingen uiteindelijk dood bij 160k, omdat de adds niet helemaal juist gedaan werden. Had er op een gegeven moment nogal veel op me staan en dat healt lastig
Daarnaast natuurlijk niet de meest optimale groep, burg of lm ipv een hunter had al veel gescheeld
Gisterenavond Thorog met z'n 6-en geprobeerd met 1 champ, 2 hunt, 1 rk, 1 capt en 1 minstrel, waarbij het voor de helft voor 't eerst op dat character was en voor de meesten ook pas de 2e keer thorog (1e keer een halfuur daarvoor met 15 man) Gingen uiteindelijk dood bij 160k, omdat de adds niet helemaal juist gedaan werden. Had er op een gegeven moment nogal veel op me staan en dat healt lastig
Daarnaast natuurlijk niet de meest optimale groep, burg of lm ipv een hunter had al veel gescheeld
[ Voor 7% gewijzigd door rik86 op 21-04-2009 17:05 ]
- MueR
Pak eens een Warden ipv een Hunter. Die kan makkelijk alle adds onder controle houden.
Hmm... Na bijna een jaar zonder LOTRO heb ik een nieuw demo accountje aangemaakt en ben ik weer eens begonnen met spelen (Elf Hunter). Nu zit ik een beetje in twijfel wat ik moet gaan doen.
Ik heb natuurlijk al een bestaand account met een LOTRO:SOA key zodat ik alleen MOM hoef te kopen en met dat account kan verderspelen, maar dan ben ik mn demo character "kwijt". \
Op mn andere account heb ik 2 characters, hobbit guardian lvl50 en een man champion lvl 35 ofzo, maar omdat ik daar alweer een jaar niet meer mee gespeeld heb krijg ik een gevoel alsof ik beter "opnieuw" kan beginnen. Maar dat kost natuulijk weer een hoop tijd om dat char naar 50(60) te krijgen.
En tijd is eigenlijk mijn grootste twijfelpunt. Ik vind het echt heel leuk om te spelen. Ik zat bij een redelijk leuke kinship (Dutch Dunedain op Snowbourne), maar het hele spel houdt me erg bezig en zorgt ervoor dat ik echt teveel speel voor wat goed is (maw. ik verwaarloos andere zaken, wat natuurlijk niet de bedoeling is als je een eigen huisje hebt en een vriendin enzo.)
*diepe zucht*. Waarom is LOTRO dan ook zo mooi en leuk
Ik heb natuurlijk al een bestaand account met een LOTRO:SOA key zodat ik alleen MOM hoef te kopen en met dat account kan verderspelen, maar dan ben ik mn demo character "kwijt". \
Op mn andere account heb ik 2 characters, hobbit guardian lvl50 en een man champion lvl 35 ofzo, maar omdat ik daar alweer een jaar niet meer mee gespeeld heb krijg ik een gevoel alsof ik beter "opnieuw" kan beginnen. Maar dat kost natuulijk weer een hoop tijd om dat char naar 50(60) te krijgen.
En tijd is eigenlijk mijn grootste twijfelpunt. Ik vind het echt heel leuk om te spelen. Ik zat bij een redelijk leuke kinship (Dutch Dunedain op Snowbourne), maar het hele spel houdt me erg bezig en zorgt ervoor dat ik echt teveel speel voor wat goed is (maw. ik verwaarloos andere zaken, wat natuurlijk niet de bedoeling is als je een eigen huisje hebt en een vriendin enzo.)
*diepe zucht*. Waarom is LOTRO dan ook zo mooi en leuk
Gisteren eindelijk boke 5 chapter 5 afgekregen. de eerste keer een wipe, weer drie plekken tegelijk aangevallen en dan kun je het shaken. Daarna ging het heel lekker, 2 keer op twee plekken en daarna de pummeler op het maincamp als een gek neergehaald.
Meteen met dezelfde groep door met boek 6, we zijn nu bij chapter 8 en die gaan we donderdagavond doen met dezelfde groep. Das wel lekker. krijg als je al Loth in bent geweest als nog die reputation boost?
Meteen met dezelfde groep door met boek 6, we zijn nu bij chapter 8 en die gaan we donderdagavond doen met dezelfde groep. Das wel lekker. krijg als je al Loth in bent geweest als nog die reputation boost?
Hey ex-mede-DD-er 
Ik zou gewoon je oude account reactiveren en als je een hunter wil spelen doe je het opnieuw. Je bent vast nog niet zo hoog level als je "main" chars. Bovendien merk ik hoe handig het is om een hoog level main te hebben. Als je materials voor bijv. scholar wil farmen maar je alt is nog redelijk laag level dan ga je op je main en heb je snel de spulletjes bij elkaar. Ook ideaal om even wat gold door te sturen natuurlijk en het beste, gecritte armor te dragen.
Vind het wel heel grappig om te zien hoeveel mensen weer langzaam terugkeren naar LOTRO. Ideaal ook zo'n lifetime abbo... da's het beste wat ik op game gebied gedaan heb
Heb zelf ook een uitstapje gemaakt naar WAR maar mede vanwege het lifetime abbo op LOTRO heb ik besloten toch met LOTRO verder te gaan.
Heb voorheen ook een fase gehad dat ik het gevoel had dat je alleen nog maar een beetje kon grinden en toen heb ik PvP ontdekt. Als mensen het grinden zat zijn ga dan eens een creep rollen als je dat nog niet gedaan hebt. Toen ik dat ooit deed had ik weer helemaal het gevoel iets nieuws aan het doen te zijn en het is heerlijk om "bekende" freeps neer te halen op je creep
Je moet ook niet te veel uurtjes spelen, dan zal het ook eerder een sleur worden. Als je probeert iets minder te spelen of eens een dag niet te spelen dan blijft het leuk en heb je nog genoeg om naar uit te kijken.
Ik zou gewoon je oude account reactiveren en als je een hunter wil spelen doe je het opnieuw. Je bent vast nog niet zo hoog level als je "main" chars. Bovendien merk ik hoe handig het is om een hoog level main te hebben. Als je materials voor bijv. scholar wil farmen maar je alt is nog redelijk laag level dan ga je op je main en heb je snel de spulletjes bij elkaar. Ook ideaal om even wat gold door te sturen natuurlijk en het beste, gecritte armor te dragen.
Vind het wel heel grappig om te zien hoeveel mensen weer langzaam terugkeren naar LOTRO. Ideaal ook zo'n lifetime abbo... da's het beste wat ik op game gebied gedaan heb
Heb voorheen ook een fase gehad dat ik het gevoel had dat je alleen nog maar een beetje kon grinden en toen heb ik PvP ontdekt. Als mensen het grinden zat zijn ga dan eens een creep rollen als je dat nog niet gedaan hebt. Toen ik dat ooit deed had ik weer helemaal het gevoel iets nieuws aan het doen te zijn en het is heerlijk om "bekende" freeps neer te halen op je creep
Je moet ook niet te veel uurtjes spelen, dan zal het ook eerder een sleur worden. Als je probeert iets minder te spelen of eens een dag niet te spelen dan blijft het leuk en heb je nog genoeg om naar uit te kijken.
ben ook weer begonnen.
Heb een tijdje terug al eens gespeeld maar toen kwam de nieuwe wow expansion. Maar ben wow helemaal beu en besloot Lotro maar weer eens te proberen. Had voorheen een hunter en een captain, maar wist helemaal niet meer waar ik mee bezig was dus ben ik maar een nieuwe character begonnen. Een champion. Speelt erg leuk.
Laurelin - Bolomi
Heb een tijdje terug al eens gespeeld maar toen kwam de nieuwe wow expansion. Maar ben wow helemaal beu en besloot Lotro maar weer eens te proberen. Had voorheen een hunter en een captain, maar wist helemaal niet meer waar ik mee bezig was dus ben ik maar een nieuwe character begonnen. Een champion. Speelt erg leuk.
Laurelin - Bolomi
- MueR
Het was gisteravond goed raak op Laurelin zeg. Complete ruzie in GlobalLFF vanwege een paar spammers die het kanaal constant misbruiken voor hun slowchat en trade. Mijn ignore list is weer met 15 gegroeid. Ik ben het ondertussen zat. Hopelijk doet Codemasters iets met mn topic aldaar.
Verwijderd
Ja ik ben ook alts aan het levelen. M'n Champ is nu 57, RK is alweer 36 en heb ook net m'n 32Burg weer opgepikt. Ben het wel eens met JohnnyV... je moet inderdaad gewoon niet al te veel spelen. Neem eens een dagje vrij, dan zul je zien dat je de volgende dag met veel meer plezier achter de pc gaat zitten. Bovendien kun je dan eens een avondje helemaal aan je vriendin besteden, wat op alle manieren in je voordeel werkt 
Ik heb overigens een threadje op CodeMasters forum geplaatst omdat ik eigenlijk eens wilde weten of er net zoveel mensen als ik denk zitten te wachten op meer Kinship functionaliteit. Lijkt tot nu toe wel zo te zijn, alleen maar positieve reacties. Heb er een soort van petitie van gemaakt, dus als je het er mee eens bent, teken hem dan even hier alsjeblieft
Ik heb overigens een threadje op CodeMasters forum geplaatst omdat ik eigenlijk eens wilde weten of er net zoveel mensen als ik denk zitten te wachten op meer Kinship functionaliteit. Lijkt tot nu toe wel zo te zijn, alleen maar positieve reacties. Heb er een soort van petitie van gemaakt, dus als je het er mee eens bent, teken hem dan even hier alsjeblieft
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 15:05 ]
Het was overigens de tweede avond op rij met dezelfde personen... dat zijn de momenten dat ik me schaam een hollander te zijn...MueR schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:49:
Het was gisteravond goed raak op Laurelin zeg. Complete ruzie in GlobalLFF vanwege een paar spammers die het kanaal constant misbruiken voor hun slowchat en trade. Mijn ignore list is weer met 15 gegroeid. Ik ben het ondertussen zat. Hopelijk doet Codemasters iets met mn topic aldaar.
Ik ken het probleem Muer. Hoewel het op snowbourn meestal wel meevalt.
Ze zouden wel zowel friend list als ignore list niet char-based maar account based moeten maken. Nu mis ik vaak vrienden online omdat ze a) een nieuw alt zijn gestart, of b) ik geen plaats heb voor al hun alts. Bij ignore is het nog lastiger als je merkt dat MyNameIsSpom irritant doet terwijl MyNameIsSpam al op je ignore list staat. Als ik één van zijn chars niet moet hebben, dan allemaal niet.
De vraag is alleen, waar kan je het voorstellen zodat het ook daadwerkelijk gezien wordt. Ik heb duizenden goede ideeën, maar als je in suggestion forum iets post, komt het er zelden van. Missch een US trial aanmaken zodat ik op die forums kan?
Ze zouden wel zowel friend list als ignore list niet char-based maar account based moeten maken. Nu mis ik vaak vrienden online omdat ze a) een nieuw alt zijn gestart, of b) ik geen plaats heb voor al hun alts. Bij ignore is het nog lastiger als je merkt dat MyNameIsSpom irritant doet terwijl MyNameIsSpam al op je ignore list staat. Als ik één van zijn chars niet moet hebben, dan allemaal niet.
De vraag is alleen, waar kan je het voorstellen zodat het ook daadwerkelijk gezien wordt. Ik heb duizenden goede ideeën, maar als je in suggestion forum iets post, komt het er zelden van. Missch een US trial aanmaken zodat ik op die forums kan?
- MueR
Heb ik al gedaanVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:01:
Heb er een soort van petitie van gemaakt, dus als je het er mee eens bent, teken hem dan even hier alsjeblieft
Ik heb ook even mijn mening gegeven daar 
Ten opzichte van WAR laat LOTRO wel wat steekjes vallen als het op kinship aankomt.
Ten opzichte van WAR laat LOTRO wel wat steekjes vallen als het op kinship aankomt.
Verwijderd
Als je voor ideale opstellingen voor 6-man Thorog gaat:rik86 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:04:
Ik merk in mijn kin ook sterk dat animo voor watcher wat lager is. Hoewel we afgelopen maand met zo'n 10 spelers met minimaal 1 lvl60 gegroeid zijn, is de animo voor watcher runs van 15-20 man die mee willen teruggelopen naar 8-13 de laatste week.
-RK is IMHO de minst nodige class. Minstrel kan het healen alleen aan, qua DPS verlies je het van een hunter vanwege lange termijn power issues
-Hunters zijn ook niet essentieel. Thorog gaat alleen sneller neer, thats all.
-Warden is ideaal als tank.
-Champ specced voor AoE, en DPSt alle adds bij thorog zelf, zodat ie alles in zn AoE blender mee kan nemen
-Minstrel+burg zijn overduidelijk IMHO.
-Zowel een capt als LM zijn erg fijn om te hebben, maar niet essentieel. Zelf zou ik wel een LM/capt over DPS kiezen.
====
Ik was eigenlijk ook in die fase, zat te denken om te stoppen. Maar toen crashte mn laptop vrij erg hard (moederbord doorgebrand O_o ), dus die keuze werd mooi voor mij gemaakt. Geen LotRO voorlopig voor mij, en ik mis het nauwelijks, eigenlijk.bstard schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:13:
Ik ben in de 'grinding sucks' fase beland, en voordat ik de 'I found a way better MMO' haal 't maar voorgeweest en nu me aan het vermaken met Warhammer Online, erg leuk weer eens lekker PvPen en alles wat er nieuw is. Lotro is denk nog steeds de beste MMO maar de verveling slaat uiteindelijk altijd wel toe, en bij Boek7 is dat sneller dan verwacht. Beetje rep grinden en barter items OK, maar dat boeit met geen maanden tot wel nieuwe raiding en fellowship content in boek8 krijgen. Boek7 is sfreervol, maar de langere termijn entertainment waarde is flut.
Endgame content is bijzonder droevig nog steeds. Ik vind BoL wel slim gedaan, met die deeds, dat zorgt wel voor motivatie om hem vaker te doen. Nadeel is weer dat als je jewels enzo hebt, gold leaves nogal nutteloos zijn.
Maargoed, ik had hem 8 keer gedaan waarvan 3 keer op legendary, en toen had ik hem ook wel weer gezien. Hij is verrassend monotoon en saai voor een battlefield instance met zoveel random opties.
Leeft DD nog een beetje? En zo ja is het makkelijk om weer terug in de kin te komen als ik weer ga spelen (op snowbourne)?
Ik zag trouwens op https://cogaccounts.codemasters.com/manage-subscriptions.php dat de Lifetime Membership tegenwoordig 219,99 incl BTW moet kosten. Dat is toch wel flink duurder geworden volgens mij (sinds MoM?)
[ Voor 29% gewijzigd door EdwinB op 22-04-2009 20:30 ]
volgens mij is lifetime nog steeds 't zelfde, alleen zijn er een aantal keer aanbiedingen geweest, best kans dat er een dezer weken weer een komt omdat ze 2 jaar bestaan...
Ltje, samenstelling was inderdaad verre van perfect, maar grootste probleem was communicatie/gebrek aan ervaring met thorog. Champ is wel handig om hem te clobberen, dus kan gelijk tanken/dps-en. Warden is alleen zinnig als 't een goede is, anders pak je zo de aggro af...
Ltje, samenstelling was inderdaad verre van perfect, maar grootste probleem was communicatie/gebrek aan ervaring met thorog. Champ is wel handig om hem te clobberen, dus kan gelijk tanken/dps-en. Warden is alleen zinnig als 't een goede is, anders pak je zo de aggro af...
En of DD nog leeftEdwinB schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:58:
[...]
Leeft DD nog een beetje? En zo ja is het makkelijk om weer terug in de kin te komen als ik weer ga spelen (op snowbourne)?
Ik zag trouwens op https://cogaccounts.codemasters.com/manage-subscriptions.php dat de Lifetime Membership tegenwoordig 219,99 incl BTW moet kosten. Dat is toch wel flink duurder geworden volgens mij (sinds MoM?)
Ik ben nog niet eens 3 weekjes terug en ik heb al veel oude bekenden gezien en ook veel (voor mij) nieuwe gezichten. Gedurende de week zijn er diverse raids en altijd redelijk druk op TS.
Als je via de site even een aanmelding doet dan kun je er vast weer in.
Volgens mij is die lifetime idd niet duurder geworden. Ik heb het ooit voor 150 gekocht met een founder's kitje maar ook toen was het al boven de 200 euro zonder founder's kit.
Ik hoop ook zeker op een leuke aanbieding om m'n abonnement weer in gang te gaan zetten. MoM heb ik op dit moment bij Play.com in bestelling staan maar daar is hij niet op voorraad. Als het me te lang duurt koop ik MoM wel bij Free Record Shop voor 20 euro.rik86 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:22:
volgens mij is lifetime nog steeds 't zelfde, alleen zijn er een aantal keer aanbiedingen geweest, best kans dat er een dezer weken weer een komt omdat ze 2 jaar bestaan..
Toen ik een lifetime nam in september had ik twee keuzes:
-219€
-190€
Waarom je in godsnaam die keuze kan maken vraag ik me alzeker af, ben voor de goedkoopste gegaan :-)
-219€
-190€
Waarom je in godsnaam die keuze kan maken vraag ik me alzeker af, ben voor de goedkoopste gegaan :-)
Nou ik zou zeggen van welEdwinB schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:58:
Je zult zeker weer terug kunnen keren, spreek Bacterion of een van de andere provosten maar ff aan ofzo.
Wat was de naam van je ingame char?
euh...ja
Zit ook te denken aan lifetime, maar ja eerst maar eens een aanbieding afwachten.
Als ik je een tip mag geven... check ebay. DVDbay UK verkoopt ze expansion voor 9 GBP wat omgerekend met verzendskosten op 13 euro uit komt. Ik heb onlangs 2 exemplaren gekocht 1 via buy now en de ander via de bieding. Ze zetten er ook 1tje ter bieding op elke week en die heb ik voor 7,30 GBP gekocht wat neer kwam op 11 euroEdwinB schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:40:
[...]
Ik hoop ook zeker op een leuke aanbieding om m'n abonnement weer in gang te gaan zetten. MoM heb ik op dit moment bij Play.com in bestelling staan maar daar is hij niet op voorraad. Als het me te lang duurt koop ik MoM wel bij Free Record Shop voor 20 euro.
Maandags verstuurd is vrijdags in huis.
- MueR
Bah zeg, al bijna tijd voor een nieuw deeltje. En ik had nog zo graag een nieuwe look willen maken. Dat gaan ik niet meer halen natuurlijk.
Gewoon snel maken en hopen dat er niet te snel gepost wordt
Met een doorlooptijd tussen de 5 en 10 minuten (!!) beginnen de eerste tekenen van lock exploits op de Turtle instance zich al te vertonen... Ik ben benieuwd wat de reactie van Turbine gaat zijn; raid weer op slot? Disciplimaire maatregelen? Wie zal het zeggen... Ik heb er een hard hoofd in de dat wij volgende week toegang krijgen...
- MueR
Gaan we hier verder.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.