rik86 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:04:
Ik merk in mijn kin ook sterk dat animo voor watcher wat lager is. Hoewel we afgelopen maand met zo'n 10 spelers met minimaal 1 lvl60 gegroeid zijn, is de animo voor watcher runs van 15-20 man die mee willen teruggelopen naar 8-13 de laatste week.
Gisterenavond Thorog met z'n 6-en geprobeerd met 1 champ, 2 hunt, 1 rk, 1 capt en 1 minstrel, waarbij het voor de helft voor 't eerst op dat character was en voor de meesten ook pas de 2e keer thorog (1e keer een halfuur daarvoor met 15 man) Gingen uiteindelijk dood bij 160k, omdat de adds niet helemaal juist gedaan werden. Had er op een gegeven moment nogal veel op me staan en dat healt lastig
Daarnaast natuurlijk niet de meest optimale groep, burg of lm ipv een hunter had al veel gescheeld
Als je voor ideale opstellingen voor 6-man Thorog gaat:
-RK is IMHO de minst nodige class. Minstrel kan het healen alleen aan, qua DPS verlies je het van een hunter vanwege lange termijn power issues
-Hunters zijn ook niet essentieel. Thorog gaat alleen sneller neer, thats all.
-Warden is ideaal als tank.
-Champ specced voor AoE, en DPSt alle adds bij thorog zelf, zodat ie alles in zn AoE blender mee kan nemen
-Minstrel+burg zijn overduidelijk IMHO.
-Zowel een capt als LM zijn erg fijn om te hebben, maar niet essentieel. Zelf zou ik wel een LM/capt over DPS kiezen.
====
bstard schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:13:
Ik ben in de 'grinding sucks' fase beland, en voordat ik de 'I found a way better MMO' haal 't maar voorgeweest en nu me aan het vermaken met Warhammer Online, erg leuk weer eens lekker PvPen en alles wat er nieuw is. Lotro is denk nog steeds de beste MMO maar de verveling slaat uiteindelijk altijd wel toe, en bij Boek7 is dat sneller dan verwacht. Beetje rep grinden en barter items OK, maar dat boeit met geen maanden tot wel nieuwe raiding en fellowship content in boek8 krijgen. Boek7 is sfreervol, maar de langere termijn entertainment waarde is flut.
Ik was eigenlijk ook in die fase, zat te denken om te stoppen. Maar toen crashte mn laptop vrij erg hard (moederbord doorgebrand O_o ), dus die keuze werd mooi voor mij gemaakt. Geen LotRO voorlopig voor mij, en ik mis het nauwelijks, eigenlijk.
Endgame content is bijzonder droevig nog steeds. Ik vind BoL wel slim gedaan, met die deeds, dat zorgt wel voor motivatie om hem vaker te doen. Nadeel is weer dat als je jewels enzo hebt, gold leaves nogal nutteloos zijn.
Maargoed, ik had hem 8 keer gedaan waarvan 3 keer op legendary, en toen had ik hem ook wel weer gezien. Hij is verrassend monotoon en saai voor een battlefield instance met zoveel random opties.