Als je zo'n 400 files minder had, dat waren inderdaad de high_texture_files.
Gisteren om 17.50 aangezet en om 21u zat ik er in. Jammer dat ik tot de werkklasse behoor

Pas op het einde schoot hij omhoog naar 200k/s, waren blijkbaar wat problemen, ik veronderstel door de hoge load. Jammer dat hij in het begin die speed niet had. Oh well!
Trinsec, wegens al die problemen in zowel US als in de vertaalfiles hebben ze pas eergisteren laat in de middag beslist om boek 7 toch uit te geven. Om daar nu een standalone van te maken, duurt nog even dus die komt binnenkort uit. Jammer maar zo is het.
Eerste indrukken, de dps van mijn 2nd age axe (1h) ging omlaag van 51.9 naar 41.9. Dat merk je wel tijdens het vechten. Langs de andere kant word je zo weinig geraakt dat je als guardian gewoon niet meer kan sterven. Heb 2 mobs op me genomen, laagste morale dat ik had was 99 points onder mijn maximum... Ik heb door een paar orc camps gelopen om dingen te zoeken en met 3 mobs achter mij aan had ik nog minder problemen dan vroeger.
Aggro ga ik in het weekend (of vanavond) eens testen, moet ik nog doen, en een paar stuntjes uithalen zoals heel veel mobs pullen, gewoon om eens te kijken.
RK sounds zijn veel aangenamer in groep nu, je hoort ze bijna niet. Waarschijnlijk wel even wennen als je zelf speelt.
De nieuwe pickup tijden zijn niet normaal snel, een secondje of zo. Als guardian moet je nu zelfs niets meer afmaken om iets op te nemen (dat moest vroeger ook niet als je pledge had ma goed). 1 B/P/E/miss en je hebt het. Als je dus met je gezicht naar een mob staat heb je zo'n 45% kans om iets op te nemen terwijl een mob je probeert te slaan. Handig, maar misschien net iets te snel.
Quest tracker heb ik heel even aangezet om te zien of het zo dom was als ik dacht en jawel, pijltje naar waar je moet lopen, die stond meteen af. Ook ben ik niet doodgegaan, dus die revive knop, geen idee. Heb wel even de anduin overgezwommen (redelijk ver) om te kijken of het zo is als in de boeken, en dat hebben ze heel leuk gedaan (verder geen spoiler hier)
Lorien is heel mooi, goed afgewerkt op het eerste zicht en mooi qua omgeving. Ook heel wat algemene verbeteringen, bv nieuwe achtergronden deed log, stable master, location staat nu altijd onder je map, deed log beter onderverdeeld, ...
Ziet er dus allemaal goed uit, de lorien camps juist buiten het gouden woud zelf zijn nogal overbevolkt at the moment, maar gelukkig vergen de quests niet zoveel kills als in forochel indertijd, of zijn de pickups niet shared (oosten van esteldin, die plantjes anyone).
Ziet er dus allemaal best wel goed uit! Ik ben zover behoorlijk tevreden over de nieuwe patch, heb ook wel niet zo lang gespeeld natuurlijk.