Toon posts:

The Lord of the Rings Online - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.344 views

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-06 22:36
Heh, wij hebben iemand in de kin die al bijna 2 jaar niet is ingelogd. Maar die houden we er in, hij was lid van dag 2. Mooie marker voor de leeftijd.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

server maintenance op je vrije dag FTL! (met een hoogzwangere vrouw ook niet mogelijk weg te gaan)

Gaat weer een latertje worden zo te zien. Nu al 15:00 UK time dus op zn vroegst 16:00 onze tijd.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
download is begonnen, servers are back up

[Voor 34% gewijzigd door maartend op 30-04-2009 15:46]

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Rfce schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:07:
OF start natuurlijk je eigen kinship: "The casual Travelers" ofzo ;)
Grijns, ik ben zeg maar opperhoofd van de kin, waar ik in zat, ging is inloggen na een tijd en blijkbaar was ik ineens kin hoofd geworden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-05 14:57
en? op welke server is de turtle al open?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:51
JohnnyV76 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 13:38:
server maintenance op je vrije dag FTL! (met een hoogzwangere vrouw ook niet mogelijk weg te gaan)

Gaat weer een latertje worden zo te zien. Nu al 15:00 UK time dus op zn vroegst 16:00 onze tijd.
Hey leuk! Veel succes met het aftellen tot het grote moment. Heel spannende uren/dagen. Soigneer ze daar. Ideaal om die stressuurtjes weg te gamen. Destijds ook gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hurtebise schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 08:44:
[...]
Hey leuk! Veel succes met het aftellen tot het grote moment. Heel spannende uren/dagen. Soigneer ze daar. Ideaal om die stressuurtjes weg te gamen. Destijds ook gedaan.
Thx :)
Ik heb al een zoontje van 2 en nu is er een tweeling op komst (jongen en meisje). Komen we er dus straks 1 tekort om een Fellowship te maken :P

M'n vrouw heeft plezier in LOTRO maar wordt toch wel enigzins lichamelijk beperkt :S

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
Op Laurelin zaten we gisteren op 2.5k/20k. Dat gaat nog wel even duren denk ik

Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
Ja ik denk dat we de eerste turtle pas over minimaal een week zie opengaan. mensen vergissen zich erin wat 20K betekent. Ik hoorde gisteren al mensen roepen: hij zit nu al op 400/20000, dit weekend kunnen we de turtle al gaan doen.......

[Voor 33% gewijzigd door Hiawatta op 01-05-2009 09:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

? Ik heb het turtle verhaal niet gevolgd, er moet iets gebeuren om hem te unlocken ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 21:45
RonnieB82 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:41:
? Ik heb het turtle verhaal niet gevolgd, er moet iets gebeuren om hem te unlocken ofzo?
Ja:
spoiler:
In de rotting cellar kun je een quest op pakker, waarvoor je 10 turtles moet killen, vervolgens moet je naar FoS om de quest af te maken... vervolgens kun je terug naar de waterworks, en kun je jou crafting items in gaan leveren voor points. Je kunt ook vissen vangen voor points. Elke server moet 20K points verdienen voordat de raid open kan.... net zoiets als met de ring-lore items met book14 vorig jaar.

ZIjn hier trouwens ook deeds mee te verdienen?

euh...ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-05 11:54
Zow na 10 maandjes afwezigheid zijn we weer lid van de Dutch Dunedain Kinship op Snowbourne. Nu nog ergens Mines of Moria scoren voor een leuke prijs. Heb al een bod op ebay staan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
WB :)

Ik zag dat je met je hunter gejoined bent.... ga je met de nieuwe account verder of ga je je oude weer heractiveren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:59
Volgens mij levert het sowieso geen titles (dat was wel zo bij de Ring-lore dacht ik?) op.

Het gaat redelijk snel, op Gilrain zitten we rond de 4.500/20k.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bangkirai
  • Nu online
Heeft iemand de complete "flying the coop" al gedaan?
Is voor mij op dit moment de laatste quest, die ik in de shire kan doen, behalve 1 of 2 crafting quests.
Maar lijkt me beetje erg veel tijd te kosten deze?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
blacktarantulaX schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:15:
Volgens mij levert het sowieso geen titles (dat was wel zo bij de Ring-lore dacht ik?) op.
Was bij Ring-lore idd wel. Elke 5 hand-ins unlockte een titel voor je. Ik heb gisteren zo'n 15 hand-ins gedaan (no cooldown ftw), maar niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
blacktarantulaX schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:15:

Het gaat redelijk snel, op Gilrain zitten we rond de 4.500/20k.
Ja maar nu gaat het nog hard, iedereen heeft gespaard, dat wordt de laatste 10K wel anders denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 219289

bangkirai schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:41:
Heeft iemand de complete "flying the coop" al gedaan?
Is voor mij op dit moment de laatste quest, die ik in de shire kan doen, behalve 1 of 2 crafting quests.
Maar lijkt me beetje erg veel tijd te kosten deze?
Yep, ik ben de trotse drager van de titel 'crosser of roads'. Was 7 uur onafgebroken gameplay, meerdere keren hulp van kinmates, zonder TeamSpeak niet te doen. Dus aangezien je jezelf ERG casual noemt, no way dat je deze gaat completen, sorry. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EdwinB
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:29:
WB :)

Ik zag dat je met je hunter gejoined bent.... ga je met de nieuwe account verder of ga je je oude weer heractiveren?
Ik heb mijn oude account weer geactiveerd en daar ook meteen weer begonnen met een Hunter :p Zodra ik MoM heb ga ik weer met mn Hobbit Guardian verder denk ik, al zal dat wel weer flink wennen zijn...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Al een tijdje (paar maanden) geen tijd gehad meer om in te loggen door schoolwerk.
Ik vroeg me af wat ze dit jaar organiseren voor de verjaardag van LOTRO.
Is er iets de moeite waard om een gaatje vrij te maken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 10:42
hoop dat ze net als bij wow een scroll of resurrection krijgen...ben ong een jaar geleden gestopt met spelen maar wil wel weer eens kijken wat de staat van de game is, zou mooi zijn als je 2 weken kon spelen op je oude account. wow begint echt !#$ te worden :P

Iseci

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 294198

Ben nu bijna 100% done met Eriador en dan bedoel ik ook echt niks geskipt. Zit met het book nu tegen het einde aan, moet die "The Battle (be)for(e)- quests" nog en Carn Dum, Barad Gularan en Annuminas (die instances daar). Is er iemand die daarvoor wil joinen misschien? (Ik speel op Eldar).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
Al ergens een turtle open?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:14:
Al een tijdje (paar maanden) geen tijd gehad meer om in te loggen door schoolwerk.
Ik vroeg me af wat ze dit jaar organiseren voor de verjaardag van LOTRO.
Is er iets de moeite waard om een gaatje vrij te maken?
Alle Lifetime leden krijgen een scroll die 20% discount geeft op de Stable Masters, verder droppen de Platinum Coins enzo weer, die je kan barteren. Er is volgens mij ook weer een 10% bonus XP ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 295049

Op Morthond kunnen ze 'm al spelen ja, daarna is Snowbourn het verst. Check deze thread voor de voortgang :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!
*Zucht*
Net weer een klassiek gevalletje "Huntard" meegemaakt.

We hadden een groepje samengesteld om Hewing the Wood te doen. Denk dat iedereen de quest wel kent met elite trolls van level 39/40 in evendim. Ons groepje bestond uit: 1 Warden (38), 2 RK (35 en 38) en even later kwam de hunter in kwestie (38) er bij. Het eerste gedeelte ging prima en we haalden van 2 verschillende soorten trollen genoeg neer om de quest te completen.

De follow up was om HeartRot te killen... een elite master met 13k health. De weg ernaar toe was lastig maar uiteindelijk was alleen HeartRot + een andere troll over. Hunter ging even afk dus met de rest even tactiek bespreken. We zijn nog redelijk laag level voor deze quest maar met goede spelers en een beetje taktiek kom je een heel eind. Goed... de hunter komt terug van afk terwijl de rest nog even aan het bespreken is hoe we het gaan aanpakken begint hij de add troll te pullen zodat ook de master meekomt. We hebben het nog even volgehouden maar al snel was de wipe er. Hunter retreat.. jongens ik moet weg..... zucht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
JohnnyV76 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:02:
*Zucht*
Net weer een klassiek gevalletje "Huntard" meegemaakt.

Verhaal
Als hunter schaam ik me voor dit soort verhalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gelukkig zijn er ook genoeg goede hunters die weten wat ze doen maar op een of andere manier zijn het toch vaak hunters die dit soort acties doen. Ach als er veel spelers een class kiezen zitten er volgens de statistieken ook meer "tards" tussen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
Hunters en Champions zijn er 13 in een dozijn helaas, waardoor er veel idioten tussen zitten. Bij elke class zijn er mensen die het gewoon niks kunnen, alleen valt het bij een minstrel minder op. Zelfs al is de minstrel ruk, vaak ben je al lang blij dat je er een in de group hebt ;)

Er zijn gelukkig weinig "slechte" wardens, om 2 redenen. A) Er zijn er niet veel, de meeste end-game wardens zijn mensen die echt veel lol met de classe hebben, en dus goed opletten. B) De mensen die geen warden op 45+ hebben, weten toch weinig van de classe, dus kunnen ze fouten slecht ontdekken. Maargoed, ik kan mezelf onder de eerste groep rekenen ;)

[Voor 38% gewijzigd door MueR op 04-05-2009 09:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
Anoniem: 295049 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:52:
[...]

Op Morthond kunnen ze 'm al spelen ja, daarna is Snowbourn het verst. Check deze thread voor de voortgang :*)
Ok dan op vier servers dus al open, ben benieuwd of er al wat info over te vinden is hoe de raid is. ff zoeken daar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb het bij het begin een paar maanden gespeeld. Hoe is het spel nu? Speelde op RP Laurelin en vond het muziek maken helemaal geweldig. Uiteindelijk een champion gespeeld die ik niet zo leuk vond, overgegaan op een Minstrel die wel grappig was (tot lvl 15 hoor hehe) en vervolgens een Burglar tot lvl 32 ofzo. Is het nog druk in de startgebieden? Hoe zit het met de economie? Is die op lage levels net zo fucked up als in WoW zodat je als nieuwe speler eigenlijk niets kan kopen? Kan me herinneren dat ik in de begintijd elke level de AH op zocht voor wat nieuwe armor enzo omdat het erg betaalbaar was.

Wordt er nog muziek gemaakt in de inns (handmatig he, niet die automatische noten) ? Welke classes zijn het meest gewild? Burglar vond ik erg leuk, was ook solo wel goed. Als Minstrel kreeg ik wel harde klappen vaak al was mijn dps volgens mij wel goed. Champion was gewoon saai...hakte knetterhard maar ging ook snel dood, had weinig ontsnappingsmogelijkheden als het de verkeerde kant uitging.

[Voor 18% gewijzigd door FunkyTrip op 04-05-2009 17:15]

Dit dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!
FunkyTrip schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:14:
Ik heb het bij het begin een paar maanden gespeeld. Hoe is het spel nu? Speelde op RP Laurelin en vond het muziek maken helemaal geweldig. Uiteindelijk een champion gespeeld die ik niet zo leuk vond, overgegaan op een Minstrel die wel grappig was (tot lvl 15 hoor hehe) en vervolgens een Burglar tot lvl 32 ofzo. Is het nog druk in de startgebieden? Hoe zit het met de economie? Is die op lage levels net zo fucked up als in WoW zodat je als nieuwe speler eigenlijk niets kan kopen? Kan me herinneren dat ik in de begintijd elke level de AH op zocht voor wat nieuwe armor enzo omdat het erg betaalbaar was.

Wordt er nog muziek gemaakt in de inns (handmatig he, niet die automatische noten) ? Welke classes zijn het meest gewild? Burglar vond ik erg leuk, was ook solo wel goed. Als Minstrel kreeg ik wel harde klappen vaak al was mijn dps volgens mij wel goed. Champion was gewoon saai...hakte knetterhard maar ging ook snel dood, had weinig ontsnappingsmogelijkheden als het de verkeerde kant uitging.
Ik ben dus als gezegd sinds kort (paar weken) terug bij LOTRO en vermaak me uitstekend. Begin gebieden zijn redelijk bevolkt al is het beter hoe hoger level je wordt. Economie is zoals een economie hoort te zijn denk ik. Vraag en aanbod bepalen de prijs. Voor zeldzame goederen wordt een flinke prijs betaald. Als je wil kun je altijd wat geld verdienen door bepaalde items te farmen. Er staat altijd wel een armor te koop voor je en als je een kinship joined zullen er altijd wel mensen zijn die je willen helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:59
Ik vind de economie echt verslechterd na MoM. Veel dingen op het AH, tenminste op Gilrain, zijn schrikwekkend duur, af en toe terecht (zoals de cloaks door het critprobleem), maar vaak niet. Ik zag eergisteren een echt crappy (qua legacies) lvl 60 2nd age champ's 2H axe zonder buyout op AH, voor 500 G |:( Ik snap het gewoon niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!
500G... denk je dat dat een serieus aanbod is?
Er zijn altijd van die mafkezen die zo'n prijs vragen en dat kan zijn omdat ze denken dat het iets super-zeldzaams is of omdat ze geen enkel idee hebben hoe duur het is of omdat ze gewoon iemand mss proberen uit te lokken... mss dat iemand denkt dat het 500s is en zoveel gold heeft en per ongeluk op buyout klikt... je weet het niet. Dat soort biedingen neem ik iig niet serieus.

Acties:
  • 0Henk 'm!
De economie valt heel goed mee, al kan ik aanraden om niet te veel dingen op AH te kopen als Low level. Er zijn heel veel quests die heel goede armour geven. Om maar te zwijgen dat je elke X levels toch van gear verandert (zodat zelfs repairen weinig moet gebeuren tot je instances gaat doen of enorm veel sterft :) ). Je hebt natuurlijk altijd idioten die hun dingen overprized op AH zetten maar normaal koopt niemand die en uiteindelijk zie je ook die prijs omlaag gaan.

Gisteren even ingelogd om de turtle quests te doen en wat in te geven. Mensen vergeten inderdaad dat het enkel lvl 60's (of lvl 50's met hulp) en voornamelijk SM's in crafting zijn die kunnen indienen. Al die low level crafting alts zijn dus niet zo useful. Op snowbourn zitten we nu sinds gisteren (dankzij mijn hulp :p ) op 17k.

Heb al tijdje niet meer gespeeld, werk, zus heeft de DL limiet er ongeveer doorgejaagd en ziekte. Ergens mis ik het wel, gewoon om savonds te spelen, maar ik merk ook dat ik eenvoudig zonder lotro kan en dat is toch een opluchting (zeker als je ziet hoe vaak ik normaal speel ^^). DL reset de 17e mei.

Acties:
  • 0Henk 'm!
In de begin levels moet je inderdaad niet al te veel investeren in armour maar als je richting de 20 gaat loont het wel. Met mn main (guardian lvl53) die GM tailor is kon ik mooi wat armors critten voor mn nieuwe runekeeper en de warden van mn vrouw maar die zijn echt stukken beter dan on-level quest rewards. Soms zelfs zo dat de armor waarde van mn zelfgemaakte items het dubbele is dan de rewards. Zelfs naarmate ik levelde merkte ik dat het lower level, gecritte spul nog steeds beter was.

Download limiet? Da's toch niet meer van deze tijd of woon je in Belgie?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Belgie inderdaad. 25Gig per maand hebben we. Mijn zus heeft plots ontdekt dat je naast muziek ook films kan downloaden en films kan zien al streamend. En dan is het hek van de dam. Ik heb haar nu de truken van de foor uitgelegd: Grote download enkel de week voor de limiet, snachts (00:00 -10:00) downloaden (slechts helft telt mee).

Op zich wel doenbaar (twee jaar terug hadden we 4G per maand). Linux distro's "gratis" downloadbaar enzo.

Je leert er wel mee leven, maar het is inderdaad beetje dom. 98% is na een paar maand toch "uitgedownload" en merkt dan dat hij teveel films heeft staan die hij toch niet ziet. Het is slechts een heel klein percentage dat continu blijft geven.

Maar nu zijn we nogal off topic aan het geraken. ^^

Shield wall in ettenmoors is super. Die BA dots doen gewoon niets meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Geluk dat ik in Nederland woon, Bluray- films zijn al snel 10gb xD. Anyway, nu bijna 60, vandaag 100k xp gehaald :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EdwinB
Woei Mines of Moria binnengekregen via een engelse Ebay aanbieder :) Scheelt toch wel wat, heb m nu voor 11,50 E ongeveer.

Binnenkort m'n level 50 hobbit guardian maar eens onder het stof vandaan halen en dan richting Moria vertrekken :) Of is het handig om eerst alle boeken van part 1 af te maken? Ik ben nu ergens in book 12 namelijk.
Anoniem: 294198 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:46:
Geluk dat ik in Nederland woon, Bluray- films zijn al snel 10gb xD.
Weet je meteen ook de reden waarom er in België datalimieten bestaan. Een hele goede manier om illegale downloads tegen te gaan.

[Voor 31% gewijzigd door EdwinB op 05-05-2009 21:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 16:18
3 Turtle raids gedaan :) tegenvaller maar dat wisten we eigenlijk all :/ geen goeie drops maar wel goed om te oefenen met nieuwe members.... Laten we hopen dat de B8 raid beter is :) Btw Lointje ga je nu naar ettenmoors dan zal ik je daar wel snel tegenkomen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Begin wel zin te krijgen in die schildpad, wat mensen ook zeggen, maar ik kan de volgende 10 dagen amper spelen. Daarna ben ik terug :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rfce
Gisteren is op Snowbourn de turtle raid open gegaan.
Onze kin had 2 groepen klaar staan om ermee te beginnen, helaas kwam ik wat laat online en waren ze beide vol en ben ik gewoon gaan questen in Lothlorien (mag nu de city in). Nadat groep 1 een aantal x gewhiped had kreeg ik alsnog een invite, want er moest iemand weg. Nou snel mn hunter loggen en erop af. Ging opzich vrij aardig, maar zonder loremaster kwamen we op een gegeven moment zonder power te zitten en ik weet niet precies wat foutging, maar volgenmij ging iets mis met shieldwall waardoor we whipeten, jammer.... poging 2, deze ging iets beter, maar jammergenoeg whipeten we ook hier (hij was nog rond de 70k)... daarna moest de helft weg en zijn we ermee gestopt.
Groep 2 daarintegen was erg goed bezig en volgenmij bij hun 3e poging ging hij neer, grtz voor groep2.... er dropte een 1st age warden wapen, een 2th age hunter speer en een recipe voor een ring.
hierna hebben we nogmaals een 3e groep geformeerd met de alts van groep 2 en de overgebleven members van groep 1. Deze poging heb ik op mn burglar gedaan, en hiermee ging ik rapper door mn power heen.... jammergenoeg whipen we wederom 2x en werd het al laat... dus hebben we het erbij gelaten. Mogelijk vanavond nogmaals gaan proberen.

euh...ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
Zoals ik het lees is de turtle dus ook nog best wel een behooorlijke uitdaging. Das leuk, een raid die redelijke gear dropt en waar je geen radiance voor nodig hebt. ik ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
Ik heb best zin in Turtle Soup. Het schijnt dat er heel veel Warden spul dropt, voornamelijk spears. Laat ik nou net op zoek zijn naar een goede tank spear :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:12
Ik heb er ook wel zin in, al is het maar omdat die de eerste keer toch nieuw is :)

Als 't meezit wordt m'n warden deze week 50/51 kan ik m'n helegrod setje aandoen, inmiddels zit ik op 4/6

Acties:
  • 0Henk 'm!
Onze kin heeft hem gisteren ook neergehaald blijkbaar. Zonder LM eerste attempt 16k. Na de 4e keer was het gelukt. Altijd jammer als je zo'n dingen mist :-) Als geen heavy raid groep vind ik het toch een mooie prestatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rfce
Lointje schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:32:
Onze kin heeft hem gisteren ook neergehaald blijkbaar. Zonder LM eerste attempt 16k. Na de 4e keer was het gelukt. Altijd jammer als je zo'n dingen mist :-) Als geen heavy raid groep vind ik het toch een mooie prestatie.
Inderdaad zeer zeker goed.... dit is opzich een rappe instance, maar is wel eens leuk.... dropt ook coins heb ik gehoort. Dus leuk voor die niet die-hard raiders, die ook eens iets anders willen.

De eerste kin die hem op snowbourn neer had was 8 min na de opening (Callidus), ze hebben hem er volgensmij volledig uit ge-dpst, want ze hadden 3 hunters, 3 champs, 1 guard, 1 captain, 1 lm en 2 mincers.

euh...ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
Ok, dus een vol dps groep werkt ook goed. je moet er nogal wat Morale afbeuken inderdaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rfce
Hiawatta schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:12:
Ok, dus een vol dps groep werkt ook goed. je moet er nogal wat Morale afbeuken inderdaad.
betreffende de turtle-raid
spoiler:
We hebben het eea gisteren zelf uitgevogelt, maar het blijkt dat die acid-corruption wat je krijgt naarmate de tijd vordert sterker en hoger wordt... kortom je kunt niet tot in het eeuwige door blijven gaan (mocht je genoeg power/moral hebben).... Blijkt dat het kantelpunt rond de 8 min. zitten. Als het gevecht langer gaat duren, whipe je gegarandeerd.
Misschien is het ook handig om de heft van je radiance gear te vervangen door de paarse lvl58-60 class-set, waardoor je nogmaals rond de 700 acid-defence krijgt (totaal dus 1400, en dat blijkt te helpen).

euh...ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rik86
Een volle rk groep had hem in 68 seconden neer op US server begreep ik en wat rfce zegt is inderdaad zo, wat dat betreft is 't een saai gevecht met maar 1 tactiek

Acties:
  • 0Henk 'm!
Die vind ik dan wel weer cool... volle RK groep.. allemaal van die steentjes om te healen en verder alleen maar DPS rammen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

rik86 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:00:
Een volle rk groep had hem in 68 seconden neer op US server begreep ik en wat rfce zegt is inderdaad zo, wat dat betreft is 't een saai gevecht met maar 1 tactiek
Linkje?

Turtle is overigens al neergehaald door 7 man. Met 4man is het ook makkelijk te doen, en waarschijnlijk 2man ook wel.
En zolang shieldwall een geaccepteerde tactiek is, is die tactiek ook goed. :)

spoiler:
Een woord: bear 8)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 06-05-2009 17:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 219289 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:54:
[...]
Turtle is overigens al neergehaald door 7 man. Met 4man is het ook makkelijk te doen, en waarschijnlijk 2man ook wel.
En zolang shieldwall een geaccepteerde tactiek is, is die tactiek ook goed. :)

spoiler:
Een woord: bear 8)
Enne verklaar je nader? Hadden vanavond alweer moeite met 12 man.
spoiler:
en euh wat wil je met de beer? Die laten tanken, en dan solo op de LM 8)

euh...ja

• Hiawatta
Klinkt allemaal toch wel leuk, vol erop rammen en opletten dat de acid damage niet te hoog wordt.
Ik heb die paarse set nog liggen, ff houden dus.

• Rfce
Hiawatta schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:49:
Ik heb die paarse set nog liggen, ff houden dus.
Het is die full-set hè, niet die van 2x 3.

euh...ja

Je moet wel zien, 30 radiance geeft +3% extra damage, 50 geeft ook 3% damage maar ook 5% meer morale als ik het mij goed herinner. Beetje wikken en wegen dus hoeveel radiance je alsnog houdt.

Wound-soup eten zal ook wel goed zijn?

edit: missch wat slecht verwoord: tot en met 30 radiance krijg je 1% damage extra per 10 radiance, en tot en met 50 radiance krijg je 1% morale bij per 10 radiance

[Voor 26% gewijzigd door Lointje op 07-05-2009 10:56. Reden: betere uitleg]

• Rfce
Lointje schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:53:
Wound-soup eten zal ook wel goed zijn?
Schijnt niet te helpen heb ik me laten vertellen, zelf nog niet getest.

euh...ja

• Hiawatta
Hmmz ok, es even goed in m'n inventory kijken dan.

• Rfce
Rfce schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:46:
[...]
Enne verklaar je nader?
OK heb het topic op lotro-forum gelezen:
spoiler:
kennelijk hebben een LM en een mincer hem met 2 man neer gekregen door de beer te laten tanken... kennlijk krijg je dan geen acid-dot meer zodra de eerste is expired (lol), beer moet wel constant agro houden, dus rustig "na-dpssen". Hun fight heeft bijna wel 2 uur geduurd, maar dan heb je ook wat.... (mogelijk dat het met een bog-lurker sneller gaat, of nog 1 burglar mee neemt voor de extra debuff?)

euh...ja

• rik86
ben wel benieuwd naar dat topic, heb je er een linkje naar, kan 't namelijk niet vinden...

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Ik had sinds B7 mijn BA niet van stal gehaald, maar toen een paar dage geleden de battles weer zo suf waren besloot ik maar een beetje mee te gaan doen met het ranged/chicken/hug npc's fest :o

Wat ik in een week aan infamy bij elkaar sprokkel met mijn R8 warg (om nog niet eens aan WL denken) doe ik in een avondje met mijn R6 BA :/ Volstrekt ziek om te zien hoe hard andere classes moeten werken en de BA (en RK net zo goed) met de vingers in de neus de infamy binnen ziet stromen.

Heel grappig encounter meegemaakt in Ett.

Verschillende spelers vinden het nodig om te spioneren, soms door een vriendje op vent/ts/x-fire/msn/etc. die de andere kant speelt, maar ook door met een tweede account in Grams te gaan zitten en door social-panel en OOC in de gaten te houden om te zien waar iets gaat gebeuren.
Zo'n dual-box held hebben we ook op Eldar (hij geeft het zelf toe ook), dus op een gegeven moment is er in OOC te lezen dat een groepje greendots aan het verzamelen is voor een outpost. Grappig genoeg was ik net met een fs uit mijn tribe (rank 6-10 :Y) ) al bij dezelfde outpost en jawel, daar komen de ingeseinde freeps aansjouwen in de hoop op easy renown van de greendots. Wel een strop natuurlijk als je greendots verwacht en je vind een fs ervaren high-ranked creeps }> _O-
Nadat we de freeps en de outpost afgewerkt hadden, wisselden we met z'n allen naar alts (ook allemaal high-ranked) voor een tweede outpost. Tot onze blijdschap troffen we dezelfde EZ-mode freeps weer *O* en wederom stuurden we ze naar GY :) Op een gegeven moment concentreerded de freeps zich op mijn BA maar met een WL en een Defiler voor bubs en heals was die poging gedoemd te mislukken, ik weet niet hoeveel damage ik te verteren kreeg maar het was een aardig pak. Heel grappig om full dps op een BA te neutraliseren :D

Overigens vind ik het op deze manier spioneren te zielig voor woorden, wat bezield zo'n figuur nu om op die manier een voordeel te proberen te halen?
Zielig en lame.

FXDLS 'torque brute'

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren met mijn guard voor het eerst sinds een jaar weer en EM geweest, en een geweldige run gehad :)

een kinmember gaf aan dat ze redelijk geslacht werden door de creeps, en kon wel wat versterking gebruiken. Toen ben ik samen met nog wat andere kinmembers richting EM gegaan, en ondertussen nog wat alliance members opgetrommeld.
Binnen no-time hadden we een volle raid met freeps, om die creeps eens even goed terug te pakken >:)

Erg veel fun gehad, raid was erg goed georganiseerd, hoe heerlijk is het om als raid-assist target op een gestunde creep af te rennen, en dan de tijdens het rennen de pijlen er al naartoe te zien vliegen :P

• rik86
Laatste tijd dat ik in ettenmoors zat met freep ook regelmatig dat ik weet waar creeps zitten, dankzij ventrilo. Maar dan is 't meer dat een deel van de kin op creep zit, deel op freep en 't of gebruikt wordt om te zorgen dat we elkaar niet aan 't zoeken zijn, of elkaar uitlachen omdat we killing blow op de ander hebben ;)

't heeft wel nadelen, want als je te veel naar voren staat, wordt je door je kinnies direct getarget. En als freep is dat niet handig als er een paar op een BA spelen :P

• Rfce
rik86 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:20:
ben wel benieuwd naar dat topic, heb je er een linkje naar, kan 't namelijk niet vinden...
In het snowbourn topic: http://community.codemast...m/showthread.php?t=352312

euh...ja

Anoniem: 230357

Zozozo, ik ben dus ook weer terug van weggeweest. Ik heb een champ aangemaakt om weer even vertrouwd te raken met het spel. Ik zal binnenkort wel weer mijn 50 hobbit guard uit de kast trekken. Ben nu lvl 15 met mijn champ ( hoef er iig weinig bij na te denken :P ).

Maar de meeste tijd heb ik uiteraard al weer doorgebracht in de EM. Mijn reaver Bosszah weer tot leven gewekt, en al weer aardig wat kills achter mijn naam weten te zetten. Was na 1 klap gelijk R7 (blijkbaar omdat infame momenteel meer oplevert dan voorheen). Ook leuk om wat oude bekenden tegen te komen zoals Harmonizer.

Dus....EM Laurelin, kijk maar uit, want voor je het in de gaten hebt, staat er een hongerige reaver achter je ;)
Ja botoo, zo is het altijd geweest hoor. Als hunter haal je heel eenvoudig heel veel infamy. Als guardian niet. Je moet eerst helemaal naar voor hollen en dan mep je nog eens te zacht ^^ (moet wel zeggen als je sinds moria overpower trait kan je wel wat damage doen). Maar renown +1 voor een kill komt meer voor dan iets anders.
Vooral nu met de BA DOTS die te sterk zijn, is het ook aan creep side heel eenvoudig om infamy te krijgen. Als warg is het sinds boek 7 weer doenbaar om te overleven.

• MueR
botoo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:28:
Verschillende spelers vinden het nodig om te spioneren, soms door een vriendje op vent/ts/x-fire/msn/etc. die de andere kant speelt, maar ook door met een tweede account in Grams te gaan zitten en door social-panel en OOC in de gaten te houden om te zien waar iets gaat gebeuren.
Zo'n dual-box held hebben we ook op Eldar (hij geeft het zelf toe ook)
..knip..
Overigens vind ik het op deze manier spioneren te zielig voor woorden, wat bezield zo'n figuur nu om op die manier een voordeel te proberen te halen?
Zielig en lame.
Dat is zelfs een bannable offense, aangezien je game mechanics omzeilt. Ik zou er een principe kwestie van maken om die gast te irriteren, zo niet gebanned te krijgen.

• rik86
't is in mijn ogen ook een beetje 't zelfde als 2 accounts hebben en dan je zelf gaan zitten farmen. Goed voor je renown, maar niet echt eerlijk...

Oh, had die nog niet eens gezien.

Het blijft wel te brak voor woorden he. De eerste raid die we krijgen zijn hunters>guardians als tanks. Met de 2e raid is het pets>guardians als tank. :')

• rik86
leuk toch :P

vandaag 2x turtle gedaan, 1e keer als enige champ en er dropte champ 1st age, 2e keer als mins en won een mins 1st age

legacies mins echt nogal flut, champ tier 6 -glory, dus dat gaat m'n tank weapon worden, al was dat ook al de planning voor m'n 2nd age 1h axe die uit lothlorien box kwam :P

• Hiawatta

wij op evernight ook de turtle down, nog voordat ze de instance konden sluiten ware we erin en konden we hem downen. 6 wipes en toen down met een unprepared grope, erg nice.

Hij was heel even open door een foutje van de GM's

FDTD Server first!!

[Voor 13% gewijzigd door Hiawatta op 07-05-2009 23:23]

• Rfce
Grtz en eigenlijk dubbele gratz opdat hij op jullie server nog niet open is, lol.... vraag me af hoe je hier als GM een fout in kunt maken.

euh...ja

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo, heb mijn account na 2 jaar weer eens geactiveerd dus. Heb een Minstrel genaamd Beldo aangemaakt op Laurelin. Dus als daar een GoTer zit, die me een klein beetje op weg kan helpen *onschuldige bedeloogjes*

Dit dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ben gister voor het eerst weer eens naar de rift geweest sinds 3/4 jaar. Heb mn guardian pas op lvl53 en dat merkte ik meteen. Kon geen aggro houden tussen allemaal lvl60 kinnies dus als Guardian best frustrerend. Was gelukkig off-tank (zelfs 2e offtank) dus werd niet teveel van me verwacht.

Heb inmiddels ook een nieuw systeempje en waar ik vorig jaar nog de videosettings moest verlagen in de rift op mn 19" scherm kan ik het nu met DX10 graphics en een 24" scherm op ultra high draaien. Damn wat ziet dat er mooi uit zeg op 1900x1200. Denk niet dat ik dit ook kan volhouden in de ettenmoors :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
FunkyTrip schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:58:
Zo, heb mijn account na 2 jaar weer eens geactiveerd dus. Heb een Minstrel genaamd Beldo aangemaakt op Laurelin. Dus als daar een GoTer zit, die me een klein beetje op weg kan helpen *onschuldige bedeloogjes*
Ja hoor, geen probleem. Spreek me ingame maar aan als je online bent. :) Aikanaron, Aikrandir of Celephindes. :)

[Voor 59% gewijzigd door MADG0BLIN op 08-05-2009 08:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:29:
Ben gister voor het eerst weer eens naar de rift geweest sinds 3/4 jaar. Heb mn guardian pas op lvl53 en dat merkte ik meteen. Kon geen aggro houden tussen allemaal lvl60 kinnies dus als Guardian best frustrerend. Was gelukkig off-tank (zelfs 2e offtank) dus werd niet teveel van me verwacht.
Wees blij dat boek 7 er was, want daarvoor (juist na moria) waren er slechts enkele tanks die aggro konden houden van same-level fellowship members ;)

Wij hebben ook een lvl 55 tank alles laten tanken in de rift, ook al was ik als lvl 60 tank mee, ik was gewoon off tank of greep in toen het nodig was. En dat was wel tof aangezien ik al jaar en dag de bazen moest tanken. Ik stelde voor om anderen het ook eens te laten proberen en iedereen was akkoord. Dat lukte, de tank iets meer tijd geven en iedereen wat aggro-management. En die arme tank kreeg /tells van mij met hints a volonté ^^ Wij gebruiken de rift nu een beetje als opleidingscenter. Je moet nog wat op je hoede zijn, maar je kan als lvl 60 wel veel recht trekken indien er dingen misgaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hiawatta
Rfce schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:46:
[...]

Grtz en eigenlijk dubbele gratz opdat hij op jullie server nog niet open is, lol.... vraag me af hoe je hier als GM een fout in kunt maken.
Thx ik begrijp ook neit rpecies wat er gebeurd was, maar ja het was wel een hele vette avond. Een first age warden spear een leuk turtle recept en een aantal setting/xp runes en de coin for radiance leggings.
best wel goede rewards voor een dps fest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rik86
dat is inderdaad wel een goed/handig idee. als je genoeg lvl 60's hebt kan 't eigenlijk alleen bij de balrog echt mis gaan volgens mij, die is nogal random met z'n aanvallen en de gevolgen daarvan...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-04 20:23
Ben al jaren een fanatieke WoW speler, maar wil eens kijken of LotRO me ook bevalt. Heb er al een paar keer naar gekeken en ben van plan het maar eens te gaan proberen. Nu ben ik alleen een beetje aan het twijfelen over welke class me ligt.

In WoW heb ik jaren gespeeld als een paladin (mainly healer in mijn geval, met redelijke melee dps), tegenwoordig als een death knight. (melee dps met wat magic en een pet erbij) Tanken ligt me totaal niet, healen en dps wel. Volgens mij is een paladin vergelijkbaar met een captain en een death knight met een champion, maar dan zonder magic / pet? Moet zeggen dat ik ook geen bezwaar heb iets nieuws te proberen (heb ook een ranged damage dealer gespeeld in WoW bijvoorbeeld), maar bij voorkeur geen tank.

Welke class zouden jullie me aanbevelen en waarom, en welke professions zijn daar handig bij? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
Dan zou ik de Captain proberen. Na de Warden, is dat de class waar ik het meest plezier in heb. De Warden, laat ik het maar meteen zeggen, is zelfs voor een ervaren MMO-er te hoog gegrepen bij een eerste LOTRO start. Voornamelijk omdat de Warden pas echt tot zn recht komt in de hogere (45+) levels. De Captain lijkt mij een uitstekende class voor je. Beetje een manusje van alles, maar toch zeer goed te soloen. Verder ben je een graag geziene gast in groups vanwege je buffs en minor healing.

Je profession maakt weinig uit. Als Armourer kan je jezelf voorzien van armor en cloaks (metalsmithing + tailor), als Explorer kan je alleen tailoring doen, maar kan je naast prospecting (ore farmen) ook hout en huiden bewerken. Voor je eerste character zou ik Explorer wel aanraden, daarmee kan je een flinke voorraad aan crafting materialen verzamelen voor eventuele (crafting) alts.

[Voor 28% gewijzigd door MueR op 08-05-2009 10:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wat je ook kan proberen is de Runekeeper. Deze is zowel healer als DPS. Het probleem: niet tegelijk :) Je hebt een soort van meter die ofwel richting dps gaat ofwel richting healing. Na elk gevecht gaat hij terug naar neutraal. Maar dit is al een iets geavanceerdere klasse en heel squishy. (light armour)

Mijn eerste gedacht voor jou was ook de captain. Kan healen, kan doenbaar dpsen, niet squishy (heavy armour), heeft een pet (hoewel weinig damage op pets, eerder buffs). De loremaster is crowd control met betere pets.

Explorer is inderdaad een goede keuze als 1e. Ik had armourer (metalsmith) maar zat al aan de cap eer ik armour kon craften. Explorer is goed voor wat extra geld en eventueel mats verzamelen voor een crafting alt.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wat je misschien het beste kunt doen is een paar classes tot level 10 spelen. Dat doe je in een paar uurtjes maar dan krijg je wel een redelijk gevoel over hoe de classes spelen en daarna je beslissing maken om er met 1 door te gaan.

Ik denk juist niet explorer op je main char. Je kunt dan wel veel ore en hout verzamelen maar als je zelf spullen wilt maken dan heb je meer aan bijv. metalsmith. Het nadeel van een craft alt is dat de tools ook gebonden zijn aan level. Tools met hogere crit chance krijg je pas op hogere levels. Dus als je een gecrit armor wilt maken met je altje die maar een +8% crit chance tool heeft heb je kans dat het niet lukt. Dan heb je liever een tool met 20% (of is er al hoger tegenwoordig?) die je op je main kunt gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Daar heb je een punt johnny. Ik begin mijn crafting alts tegenwoordig op lvl 40+. Jeweller op lvl 58 begonnen. Een maand ervoor beginnen sparen. Op een weekend tot sm jeweller. (missch 3 goud uitgegeven). Het voordeel is dat je alle quests kan solo'en en inderdaad de crit tools (20% is max, je hebt nu wel combo's van tools, je drie professions in 1 tool).

Maar als ik zie hoe ik vroeger men metalsmith had op men main (guardian), had ik er gewoon niets aan. Die liep altijd achter mijn levels aan. Zeker nu met de snellere xp curve tot ong 50 lijkt me dat niet veel beter (hoewel je nu minder resources nodig hebt). Eens je op de cap zit en je dan je craft gelevelled hebt is het wel goed natuurlijk. Explorer is gewoonlijk iets sneller geld en daarom vaak aangeraden om mee te beginnen. Het heeft dus beide voor en nadelen. Als je niet heavy armour hebt, heb je bij explorer ook een tailor-kantje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Exitium schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:04:
Welke class zouden jullie me aanbevelen en waarom, en welke professions zijn daar handig bij? :)
Waar je eigenlijk niet onder uit komt is te beginnen als Hobbit :)
De Shire is het mooiste startgebied van LOTR... de questen zijn grappig (ok, ze zijn vaak een beetje kinderlijk... bedenk dan dat de quests in de andere startgebieden vooral kill X en verzamel Y zijn).

Zelf ben ik een Minstrel begonnen. Ik ga er van uit dat die het meest gewild zijn en er voor zorgt dat als ik de wat hogere levels bereik ik eenvoudig in kinships/groups mee kan.
Is hij erg squishy om te solo-en trouwens? En doet hij erg weinig dps?

[Voor 21% gewijzigd door FunkyTrip op 08-05-2009 14:43]

Dit dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

FunkyTrip schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:41:
[...]

De Shire is het mooiste startgebied van LOTR... de questen zijn grappig (ok, ze zijn vaak een beetje kinderlijk... bedenk dan dat de quests in de andere startgebieden vooral kill X en verzamel Y zijn).

Zelf ben ik een Minstrel begonnen. Ik ga er van uit dat die het meest gewild zijn en er voor zorgt dat als ik de wat hogere levels bereik ik eenvoudig in kinships/groups mee kan.
bah, de shire :P

ik ben 1x gestart in de shire, 1x in archet/bree, en mijn main ben ik gestart in thorin's hall. in de shire en bree vond ik voornamelijk loop/explore quests, en dat gaat snel vervelen. In thorin's hall is het meer mobs killen, wat mij meer aanspreekt (en ook gelijk extra exp oplevert).

Daarintegen is het gebied rond thorin's hall inderdaad niet het mooiste gebied qua looks, maar de quests maken een hoop goed.

En je hoeft niet eens een dwarf ervoor te rollen, als je men of hobbit rollt, kun je ook gewoon een paard pakken naar thorin's hall voor 1 silver, en daar starten met je quests. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ja dat is wel zo, levelen in de Shire gaat het langzaamst omdat het zoveel lopen is.

Dit dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]Zelf ben ik een Minstrel begonnen. Ik ga er van uit dat die het meest gewild zijn en er voor zorgt dat als ik de wat hogere levels bereik ik eenvoudig in kinships/groups mee kan.
minstrels en tanks worden toch wel het meest gevraagd. Misschien tanks nog wel meer omdat mensen die bijvoorbeeld een DPS-class hebben vaak een mincer als alt rollen. Hij is wel een beetje squishy maar je kunt op lvl15 medium armor skill krijgen voor je class quest. Het is belangrijk niet te vergeten op tijd een heal te doen. DPS is behoorlijk maar toch wel minder als een DPS-geslotte DPS-er :) zoals het hoort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rfce
JohnnyV76 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:52:
Ik denk juist niet explorer op je main char. Je kunt dan wel veel ore en hout verzamelen maar als je zelf spullen wilt maken dan heb je meer aan bijv. metalsmith. Het nadeel van een craft alt is dat de tools ook gebonden zijn aan level. Tools met hogere crit chance krijg je pas op hogere levels. Dus als je een gecrit armor wilt maken met je altje die maar een +8% crit chance tool heeft heb je kans dat het niet lukt. Dan heb je liever een tool met 20% (of is er al hoger tegenwoordig?) die je op je main kunt gebruiken.
Nou valt wel mee, je kunt ook je lowlvl alt-crafter lvllen door vooral items te maken voor de crafting-guild, dan heb je niet met crit-items te maken, alleen met cooldown (en moet je dus vooruit plannen).

euh...ja

Acties:
  • 0Henk 'm!
Rfce schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:55:
[...]
Nou valt wel mee, je kunt ook je lowlvl alt-crafter lvllen door vooral items te maken voor de crafting-guild, dan heb je niet met crit-items te maken, alleen met cooldown (en moet je dus vooruit plannen).
Daar had ik natuurlijk ook al aan gedacht maar het aantal soorten recipe's dat je kunt gebruiken van je guild is redelijk beperkt. Toegegeven, het zijn waarschijnlijk wel juist die recipe's die je wilt maken maar er zijn een hoop dingen die je dan niet kan maken... of iig met een lage crit chance.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:28:
DPS is behoorlijk maar toch wel minder als een DPS-geslotte DPS-er :) zoals het hoort.
Nou ja.. sinds Book 7 O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rik86
M'n minstrel van lvl 60 out-dps't mijn bijna optimale champ single target sinds bk7, dus ik heb ook die twijfels ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MueR
Zo zeg, wat is die turtle een eitje. Na 5 minuten stonden we buiten, op de eerste poging gelukt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Met PUG'ers blijft het nog steeds moeilijk :/. Mijn kin is jammer genoeg nog net iets te klein voor raids :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tntkiller
ben ook weer begonnen met lotro

heb een lvl 50 minstrel(en lvl 50 gaurdian) maar moet alles weer helemaal leren :P

is er een leuke kin op Snowbourn met een aantal nederlanders erin die me weer op de goede richting kunnen zetten :)

Iseci

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rik86
turtle stelt geen zak voor, wij hadden hem donderdagavond 4x gedaan, nu moeten we weer week wachten, maar 't is ook echt puur voor de loot.

Steeds meer mensen in de kin die ook niet meer actief spelen, omdat d'r op lvl 60 niet echt meer iets aan is

[Voor 11% gewijzigd door rik86 op 09-05-2009 14:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-04 20:23
Gisteren geprobeerd account aan te maken, maar m'n activatiecode wordt niet geaccepteerd. :'( Customer service maar gemaild, hoop dat ik snel antwoord krijg... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bangkirai
  • Nu online
[...]

Wie houd je tegen om alle beginner questen te doen in de shire, als je als ander ras begonnen bent?
Ik hoef alleen de flying the coop nog te doen :D
Ik vind LOTRO eerlijk gezegd een schitterende mmo voor casual speler, want je kunt gewoon lading grappige quests wel doen, landschap bewonderen etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:51
Lotro is inderdaad een relaxte mmo als je wil. Je kan makkelijk op je gemakje spelen zonder te rushen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-05 21:03

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

rik86 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:13:
turtle stelt geen zak voor, wij hadden hem donderdagavond 4x gedaan, nu moeten we weer week wachten, maar 't is ook echt puur voor de loot.
Ja, duurde bij ons ongeveer 2,5 minuut voordat hij plat lag. Ik had het als minstrel erg rustig. Bijna alleen hoeven buffen en na 2 minuten een Fellowship Heart erbij en done. De tank kon door de andere minstrel eenvoudig in leven gehouden worden. Heb je echter minder DPS ter beschikking dan kan het nog wel lastig worden denk ik.

[Voor 15% gewijzigd door Moraxv op 09-05-2009 18:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tntkiller
mm moet zeggen dat het lastig is weer terug te keren...ben zowat alles vergeten :P

moet weer even wat guides zoeken voor minstrell

Iseci

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee