The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.491 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 08:00
JohnnyV76 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 07:29:
De protector als soldier icm een RK vind ik knap nutteloos. Denk dat ik hem ga ruilen voor een herbalist.
Ik trek makkelijk aggro dus ze staan alsnog op mij te rammen ipv op de tankende soldier. Of is het een kwestie van volhouden en hem upgraden? Op dit moment heb ik meer aan een healer zodat ik zelf de mobs kan kiten en neerhalen.
Moeilijk te zeggen... maar ik heb de archer role van mijn soldier op rank 5 of 6 en hij is nog maar equivalent aan een lvl 50. Dus ik denk dat het nog wel een stuk beter wordt naarmate je hem upgrade. Het is nog wel een beetje koffiedik kijken natuurlijk.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04
JohnnyV76 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 07:29:
De protector als soldier icm een RK vind ik knap nutteloos. Denk dat ik hem ga ruilen voor een herbalist.
Ik trek makkelijk aggro dus ze staan alsnog op mij te rammen ipv op de tankende soldier. Of is het een kwestie van volhouden en hem upgraden? Op dit moment heb ik meer aan een healer zodat ik zelf de mobs kan kiten en neerhalen.
mijn protector (voor mijn RK) is nu rond de lvl 6. Maar moet zeggen dat ik in het begin precies hetzelfde had als jou. Maar ik kan nu wel merken dat het beter gaat. Aggro neem ik opzich nog snel over als ik dat wil, maar ik gebruik hem meer om de aggro van de rest op te pakken. Er komen vaak 3 op je af, je laat de protector voorop staan. 1 van die drie pak je, kill, en dan door naar de volgende.. Werkt prima :)

Wat mij trouwens wel zwaar tegenvalt is het feit dat je 5 levels omhoog gaat, maar niets geen nieuwe skills krijgt. RK krijgt 1 skill op lvl 62 die identiek is aan een skill die we al hebben. (oude skill is Do Not Fall This Day en wordt shall not fall this day) Hoe zit dat bij de rest van jullie? krijgen alle classes maar 1 skill erbij (die je eigenlijk niet nodig bent?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 08:39

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Rexcore schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:54:
[...]
Wat mij trouwens wel zwaar tegenvalt is het feit dat je 5 levels omhoog gaat, maar niets geen nieuwe skills krijgt. RK krijgt 1 skill op lvl 62 die identiek is aan een skill die we al hebben. (oude skill is Do Not Fall This Day en wordt shall not fall this day) Hoe zit dat bij de rest van jullie? krijgen alle classes maar 1 skill erbij (die je eigenlijk niet nodig bent?)
Klopt, schijnt allemaal niet zo vreselijk nuttig te zijn.
Ik, als minstrel, krijg een upgrade van de dread-removal skill. In plaats van 1 persoon kan ik de hele fellowship in 1 keer van een bepaalde hoeveelheid dread ontdoen. Op zich wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Gisteravond was het spel dan eindelijk speelklaar :)
Ik moet zeggen dat ik dit spel echt op een heel andere manier speel dan WoW.. Heel vreemd maar het is wel zo :)

Nu lvl 14 ongeveer :p Ben tot nu toe tevreden over hunter :D

Owja, ik heb bij m'n doosje een "free item voucher" gekregen. Maar ik zie nergens een code en ik snap ook niet hoe ik die items nou moet verkrijgen ?
pls tell me :P

Grtz!

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Ik ga ervan uit dat de skirmishes los staan van de quest en epic quest line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:44
Anoniem: 191619 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:24:
yep. Is geheel vrijwillig maar echt wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Anoniem: 191619 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:24:
Dat is niet helemaal zo, er is, tot zo ver ik ben, in ieder geval 1 skirmish die je moet completen voor de epic quest line. (volgens mij zijn er 2) Maar die past prima in het verhaal, en het is eigenlijk gewoon een instance zoals we die kennen vanuit eerdere quests. Dus geen probleem verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51
Net in Ost Galadh helemaal boven in geweest voor een quest. Wat een fantastisch uitzicht zeg!

Vermaak me tot nu toe erg goed met Mirkwood. Prima uitbreiding zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

Azertyftw schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:41:
Heb het spel gekocht!!!

Haha snel activeren :p

Add me maar in de lijst, Snowbourn: Destinator
Mocht je nog een "kin" zoeken, praat dan eens met Lointje.
Op die manier krijgen we langzamerhand steeds meer mensen van GOT in de kin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hebt er 5 die je moet completen in de epic quest line om ze te kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:15
Azertyftw schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:30:
Gisteravond was het spel dan eindelijk speelklaar :)
Ik moet zeggen dat ik dit spel echt op een heel andere manier speel dan WoW.. Heel vreemd maar het is wel zo :)

Nu lvl 14 ongeveer :p Ben tot nu toe tevreden over hunter :D

Owja, ik heb bij m'n doosje een "free item voucher" gekregen. Maar ik zie nergens een code en ik snap ook niet hoe ik die items nou moet verkrijgen ?
pls tell me :P

Grtz!
Heb je een code gekregen? Of alleen een voucher waar op staat free item?
Code: Invullen bij CoG
Voucher: Je hebt een ithildin coin in je bag zitten deze start een quest en dan moet je hem inleveren bij oa. barliman butterbur voor je item. Als je meerdere free items krijgt heb je de volgende keer dat je inlogt weer een ithildin coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou net een beetje met die skirmishers gespeelt, best leuk zo... na de intro direct een skirmisher gedaan, maar wat is small fellowship (3 man?).
Anyway ik met mn burglar heb een bannerman gepakt en mijn huntermaat een herbalist. Toen zijn we met zn tweeen small fellow op tier1 en lvl61 Gondamon gaan verdedigen... Ging eigenlijk wel lekker op en neer die gates verdedigen totdat na een tijdje de derde wave kwam.... eerst ging het wel redelijk, maar opeens komen die groepjes rapper achter elkaar waardoor we niet genoeg tijd hadden te regennen... jammergenoeg dus verslagen.

Anyway, wat gebruiken jullie voor een skirmisher bij jullie class?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even een Sage geprobeerd, maar dat beviel me niet. Ondertussen heb ik een Archer en dat vind ik erg prettig. Fijne DPS, zeker op zn huidige rank (12).

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:47:
Ik heb even een Sage geprobeerd, maar dat beviel me niet. Ondertussen heb ik een Archer en dat vind ik erg prettig. Fijne DPS, zeker op zn huidige rank (12).
Zo, jij gaat wel hard zeg!

Zelf ben ik nog niet naar Mirkwood geweest, ik heb voornamelijk skirmishes gespeeld (maar ik ben niet hele dagen online geweest). Met mijn main wilde ik toch eerst V2B8 afronden voordat ik naar Mirkwood ging, dat heb ik vanavond gehaald, dus ben ik even met het bootje overgestoken. Mijn alt mag nog niet eens Lothlorien in, maar met hem heb ik vanmiddag Volume I afgerond, dus het mooie paard is binnen. Mijn main is reeds lvl 61, mijn alt is over de helft richting lvl 61.

Met m'n main (captain) gebruik ik een archer, ranged is toch het zwakke punt van een captain, ik hou beslist niet van mijn archer herald (gebruik veel liever een banner). Mijn alt (loremaster) heeft een protector genomen. Vooral die protector lijkt het goed te doen. Op rank 5-6 kan ik hem al wel aggro laten pakken als ik hem even de tijd geef en dat zal waarschijnlijk alleen maar beter worden. De archer van mijn captain (ook rank 6) ben ik nog niet heel erg van overtuigd (als in: hij doet het, maar ik heb nog niet direct de indruk gehad dat ik er duidelijk voordeel van ondervonden heb).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb een captain bij mijn tank, maar ben er nog niet helemaal tevreden over, waarschijnlijk dat ik er toch een herbalist van ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil iedereen die zijn characters wil toevoegen (of bestaande wil wijzigen) aan de topicstart, mij een DM sturen? Dan kan ik er meteen een hele hoop doen, scheelt een stuk tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Zaterdag avond eerst met RRU een skirmish raid voor het eerst gedaan. Ongelooflijk tof, maar wat een chaos. Epic battle formaat. :P Er is in ieder geval bijna geen tijd om te rusten en je blijft maar doorvechten.

Daarna voor het eerst met mijn lvl 64 Champ met 2 captains de warg-pens ingegaan.
De eerste boss wel neergekregen maar de laatste lukte niet. Toch net te weinig healing. Binnenkort maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 09:22

qntal

Omlet du fromage!

Het valt me op dat je echt heel erg snel levelt. Is er genoeg endgame content naast de skirmishes?
Of verveel ik me na een maand of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284918

Ik vermaak me prima tot nu toe in Mirk.
Ik heb een Tank en als skirmisher een warrior, werkt lekker ik pak de agro en hij ramt er lekker op los. Hij is nu rank 7 en de dps begint al ergens op te lijken. Ook een nieuwe kin gevonden (warriors of the last alliance op Eldar) en het lijkt erop dat hier wel een grote aktiviteit is dus de komende weken eindelijk wat raids gaan doen :9
Ik ben nu level 62 en neem de tijd om te levellen en de q's goed te lezen, op sommige punten nog wel erg druk, stonden gisteren 6 man te wachten om een shrine af te breken die elke 3 minuten spawnde, er werd wel netjes gewacht moet ik zeggen.
Al met al ik log weer met groot plezier in elke dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren met wat luitjes een 12man skirmish gedaan (siege of gondamon), lekker chaotisch, maar wel leuk om te doen. Was aan het eind nog best pittig, we hadden maar 1 ministrel, verder moesten we de heals krijgen via conjuctions die een burglar tijdig moest starten. :)

Uiteindelijk wel gehaald, af en toe een death, maar wel heel veel lol gehad :) (al vind ik de rewards niet echt denderend voor een 12 man raid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh nogal veel te melden dus ik ga proberen het kort te houden.
Skirmishers zijn poep-eenvoudig als guardian. (+ herbalist?). Op tier 1 zelfde level heb ik helemaal geen moeite. Zelfs op tier 2 solo heb ik geen problemen. Alleen de laatste baas kan dan iets pittiger zijn. Ze zijn wel plezant.
Groep-skirmishers ook al tier 3 voltooid, een paar tier 2's. Wel zijn sommige lieutenants een stuk moeilijker dan andere. (komt ook wel omdat we de skills niet kennen die ze doen enzo).
Herbalist is best goed. Heb eerst wat skills van haar omhooggetrokken en dan skirmish points geramd in het level. Zo'n herbalist heeft passieve +icmr aura, dus op mijn rank is dat iets van een +618. Als guardian met schild is dat heel fijn. Heb ook ultimate healing skill gekocht maar ga hem misschien nog tijdelijk de-slotten. Lijkt nogal veel power te gebruiken en eerder handig op latere levels. (en icpr voor soldier omhoog te brengen).

Mirkwood is goed. Mooie omgeving toch weer, leuke quests. Het aanschuiven bij named bosses blijft toch wat stom maar ja, dat was te verwachten. Sommigen zijn aan het alten nu tot het wat rustiger wordt maar ik kan me helaas niet inhouden ^^ Opnieuw zeer eenvoudig als guardian. Ik loop soms door gebieden en draai me dan om om even 6 monsters af te maken. Daarna kan ik weer verder met nog de helft van mijn morale over =) Zit nog maar aan de inn, dus heb nog wel een heleboel te doen.

Captain vriend even gevraagd om naar mij te komen. Mijn morale stond op 10130 met al zijn buffs en al mijn buffs. Natuurlijk wel maar een minuutje (warriors heart namelijk). Leuk om die mark relatief eenvoudig te halen.

Repair costs lijken wel hoog, en ik sterf zo goed als niet (enkel in barrow-downs skirmish na 15 minuten).

En azerty, je mag altijd bij in de kin als je wil. Contacteer Lointje in game, kunnen we eens praten om te zien of je er bij past. Gisteren nog een tweaker geïnvite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tier 3 skirmishes solo zijn echt lastig. Ik ga daar nog even mee wachten tot mn Soldier wat beter is.

Gisteren in Mirkwood een hidden exploration deed ontdekt. Ik heb nu de titel "Master Ascender" er bij :)

En eindelijk eindelijk eindelijk mn DN set compleet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02

Infinchible

Woef!

Lointje schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:31:
Gisteren nog een tweaker geïnvite :)
En daarvoor natuurlijk bedankt! Tot nu toe lijkt het me een erg leuke en gezellige kinship. Ook is de volwassen uitstraling heel goed, geen gevloek en gescheld en elkaar goed helpen. Ik ga me hier zeker wel vermaken!
Mijn ingame character is trouwens Ariya, nu een lvl 55 hunter op Snowbourn. Vandaag maar even de 56 aantikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
MueR schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:45:

Gisteren in Mirkwood een hidden exploration deed ontdekt. Ik heb nu de titel "Master Ascender" er bij :)
Die is leuk ja :P wou dat er meer van dat soort hidden explorations in zaten, en dat je ook net zoals deze een klein beetje puzzelen moet hoe je ergens bij op komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 23:20

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Infinchible schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:47:
[...]

En daarvoor natuurlijk bedankt! Tot nu toe lijkt het me een erg leuke en gezellige kinship. Ook is de volwassen uitstraling heel goed, geen gevloek en gescheld en elkaar goed helpen. Ik ga me hier zeker wel vermaken!
Mijn ingame character is trouwens Ariya, nu een lvl 55 hunter op Snowbourn. Vandaag maar even de 56 aantikken!
Aha, welkom :) Ik heb 2 karakters in de kinship :) Tylmerande en Ealdthryth. :) Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van de leden redelijk hoog, maar dat vind ik prima. :) Voel ik me met mijn 32 jaar niet bejaard tussen al die jonkies wat ik met WoW dus wel had.

Van het weekend gestart met Ealdthryth en gisteravond is ze op level 20 aangekomen. Warden is een andere speelstijl dan mijn Rune-Keeper, maar het bevalt me tot nu toe erg goed. Solo erg leuk en nu ik de gambit combinaties begin te leren lijkt me het een geinig om eens te zien of tanking met een Warden te doen valt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als jij warden speelt, dan kunnen we teamen, met mijn RK. Ik zal echter niet zo snel levelen als jij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 193799 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:54:
Als jij warden speelt, dan kunnen we teamen, met mijn RK. Ik zal echter niet zo snel levelen als jij denk ik.
Valt wel mee. Ik heb namelijk nog zeer weinig aan mijn professions gedaan. Moet met Tyl een zwik ore gaan verzamelen, zodat ik voor Eald een paar leuke juwelen kan maken. En ingots naar Eald kan sturen. Ze is Weaponsmith, maar heeft geen Prospecting.

Ik verwacht niet eerder dan komend weekend weer te gaan levellen. Kan overigens best zijn dat Eald mijn main gaat worden in de toekomst, maar dat zien we dan wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SandsOfArrakis schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:08:
[...]

Valt wel mee. Ik heb namelijk nog zeer weinig aan mijn professions gedaan. Moet met Tyl een zwik ore gaan verzamelen, zodat ik voor Eald een paar leuke juwelen kan maken. En ingots naar Eald kan sturen. Ze is Weaponsmith, maar heeft geen Prospecting.

Ik verwacht niet eerder dan komend weekend weer te gaan levellen. Kan overigens best zijn dat Eald mijn main gaat worden in de toekomst, maar dat zien we dan wel weer. :)
:) Ik hou het maar bij een char, ivm tijd en energie en zo.

Ik probeer het spel al low profile te spelen, echter ben je vaak toch weer te vaak en lang online. Hoewel het dan vaak ook is om te genieten van de natuur of de omgevingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeau, de vele DMs zijn ondertussen verwerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Zo, vanavond even lekker geskirmished. Samen met 11 anderen uit mijn kinship (waaronder Lointje) 2 skirmishes gedaan.
Ik was de enige met lvl < 60, 56 ben ik. De rest was 61-65 denk ik. In ieder geval lvl 60 skirmishes gedaan in de Barrow Downs en Bree. Wat een enorme chaos is dat zeg, wel erg leuk. Barrow Downs hebben we net niet gehaald, onze enig overgebleven tank was rondjes aan het rennen 30 seconden voor het einde, maar redde het net niet helaas. Wel dus bijna 25 minuten volgehouden.
Daarna door Bree gecrossed, daar ging alles van een leien dakje. Op het laatst heb je die 4 bosses, die respawnden alleen 1 keer, waarschijnlijk te dicht bij het hek gekomen ofzo. Daarna mooi 1 voor 1 alles afgemaakt en een hele leuke avond gehad!

Plaatje van mn char in battle:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/jggn88.jpg
Klikbaar.

En MueR bedankt voor het toevoegen van mijn character!

[ Voor 6% gewijzigd door Infinchible op 07-12-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net warg-pens hard-mode gehaald, pff, die is best pittig zeg, maar tot nu toe vind ik ze erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Als ik jullie raid chat zo lees: gebruik de volgende keer Raid assist target :Y) Scheelt een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR... volgens mij is er iets mis gegaan met mijn chars :) Mijn naam staat er wel tussen maar geen van mn chars.

een RAT is echt een noodzakelijkheid bij een raid. Gebruik het zelf ook al bij 3 mans en bij 6mans of meer kun je eigenlijk niet zonder (tenzij je filikul doet maar dan kan het nog handig zijn voor de healers).

Zal ook eens voorstellen een kin-skirmish te gaan doen. Lijkt me ook handig voor nieuwe(re) mensen om het spelen in groepsverband te oefenen. Valt er eigenlijk nog wat leuks te looten bij zon 12 mans skirmish?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

mja, het liep wel goed maar die raidchat ging vooral over welke boss van de 3 (een was al dood, rose) we het eerste gingen targetten. aangezien de een makkelijker neerging en ander weer lelijke wounds uitdeelde. zodra we daar uit waren ging het targetten allemaal goed.
qua loot krijg je geloof ik niet echt wat, alleen veel marks en alles wat met skirmish te maken heeft. althans ik kreeg geen andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Zo, level 19 alweer :p

Al een aantal Chapters complete, ben nu bij Tom Bombadil. Maar nog ff levelen voor ik die q doe :p
Ben ik btw de enige die old forest gigantisch irritant vind om doorheen te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Azertyftw schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:34:
Zo, level 19 alweer :p

Al een aantal Chapters complete, ben nu bij Tom Bombadil. Maar nog ff levelen voor ik die q doe :p
Ben ik btw de enige die old forest gigantisch irritant vind om doorheen te lopen?
nee hoor, ik ga er ook altijd met een grote boog omheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals hierboven gezegd hebben we gisteren een tier 2 lvl 60 raid gedaan. Aangezien laagste 56 was en hoogste 64 heb ik het midden genomen (lvl60). Eerst barrow-downs (tier 1), waar we aan 24 minuten zaten. Mijn heal was op 5 seconden cooldown en mijn sprint op 7 maar net ervoor gestorven, jammer wel.
Dan thievery tier 2, best gemakkelijk onderweg. Twee encounters van zo'n 200.000. Laatste baas waren er 4 die toch best lastig waren. (tip: blijf weg van die twee houten deuren, of het hele gevecht reset :( ) 12 man, 12 soldiers, geeft bijna een helegrod gevoel.

En rexcore & Johnny, RaT stond aan hoor en het was voornamelijk voice. Ik zei: vamp's target (omdat ik de champ die eerst main RaT was net op een aparte baas heb gezet om te clobberen). Sommige waren niet zeker en die typten dan (geen mic), dus typte ik nieuwe target ook maar terug. We zijn zo'n 4 keer van target gewisseld in dat hele gevecht. Als je die bazen nog niet kent moet je vaak eens van taktiek veranderen. ^^

En ik zet altijd een Rat, zelfs met 2 zet ik beide als RaT, is handig om te weten welke mob je harder moet tanken dan de rest.

Azerty, ik vermeed old forest ook altijd om te questen (behalve op men main), maar nu valt het wel mee met die map. Vroeger zag je de algemene bree-land map en dat was pas verloren lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 26-05 20:08
Gisteren 64 gedinged en bijna 65, moet nog een 4tal quests en dan ben ik klaar :P

Toch weer de bevestiging gekregen dat Rune-keepers goed zijn in healen :P We waren bezig met de master elites in Mirkwood (die bij de cargul watchers) en hadden 1 afker, die stond vast ergens in een hoek nadat we in het gebouw waren gegaan om de master elite te killen. Omdat we niet wilden dat we voor de afker nog eens terug moesten komen besloten we de laatste master elite te kiten naar de afker toe.

Groep bestond uit 2 champions, 2 guardians en mijzelf (Rune-keeper), door het kiten trok de tank adds op zich en nam die ook mee naar de afker, onder het healen door hield ik 1 add shocked en uiteindelijk alles onder controle qua heals, kwam de afker terug had ie voor de verassing ook de andere master elite met zich meegenomen (de eerste was inmiddels down tot 10k). Hield mijn power onder controle en de twee tanks zijn nooit onder de 60% geweest. :P Kreeg meteen even later een invite om met dezelfde personen een GS run te doen, toch maar niet eerst die 65 aantikken :P

Al met al is het een goede expansion en zit het nieuwe gebied leuk in elkaar, in verhouding klein maar toch genoeg varierende quests te vinden in het gebied. (Alleen de Ashenglades vind ik iets minder, die coins droppen voor geen meter :P). Skirmishes eerlijk gezegd nog niet geprobeerd, wel van plan vandaag of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Haha ok dan :p
Wel mega vet, alleen moet ik me afleren om teveel quests aan te nemen, ik verzuip erin xD
Ik ga ze dalijk thuis even allemaal afmaken en dan ga ik wel verder :p

Ben wel al super blij met m'n hunter :D
En Woodcutting, Woodworking & Farming is ook super
Altijd even een bochtje maken om net die tak mee te kappen :p

Btw, kun je later light leather/medium leather nog verder bwerken?
Ik heb er nu 100 van elk ofzo. Anders verkoop ik ze voor een lekkere smak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Azertyftw schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:09:
Haha ok dan :p
Wel mega vet, alleen moet ik me afleren om teveel quests aan te nemen, ik verzuip erin xD
Ik ga ze dalijk thuis even allemaal afmaken en dan ga ik wel verder :p

Ben wel al super blij met m'n hunter :D
En Woodcutting, Woodworking & Farming is ook super
Altijd even een bochtje maken om net die tak mee te kappen :p

Btw, kun je later light leather/medium leather nog verder bwerken?
Ik heb er nu 100 van elk ofzo. Anders verkoop ik ze voor een lekkere smak :p
Als ik je een tip mag geven, neem er zoveel aan als je kunt, werk ze in een keer allemaal af en haal dan de volgende batch, op die manier kun je als je het goed aanpakt vaak levelen (voor je gevoel dan), steeds op en neer rennen voor 1 of 2 quests is saai. Heb zelf gewerkt met de lvling guide van RPG tutor echt super!

Muer zou je Sheelia (runekeeper) kunnen toevoegen aan de lijst bij Gilrain?

[ Voor 4% gewijzigd door CerielTjuh op 08-12-2009 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
CerielTjuh schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:14:
[...]

Als ik je een tip mag geven, neem er zoveel aan als je kunt, werk ze in een keer allemaal af en haal dan de volgende batch, op die manier kun je als je het goed aanpakt vaak levelen (voor je gevoel dan), steeds op en neer rennen voor 1 of 2 quests is saai. Heb zelf gewerkt met de lvling guide van RPG tutor echt super!
Ik neem er meestal zoveel aan als er in mijn quest tracker passen. Vijf stuks dus. Ik vind het veel leuker om me te concentreren op het verhaal van slechts een paar quests tegelijk, daarnaast hoef ik niet zo snel te levellen. Niet erg als het nog een maand duurt voordat ik lvl 65 ben (hoewel dat waarschijnlijk wel sneller zal gaan).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Ja idd, maar ik probeer het toch net iets minder te doen. Wil toch wel beetje iets van het hele verhaal meekrijgen :)

Btw.. Barrow Downs, is dat alleen te bereiken via Old Forest of kun je daar ook anders komen? (miss sneller :p ?)

[ Voor 33% gewijzigd door Azertyftw op 08-12-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
De barrow downs kun je veel makkelijker bereiken via de west gate van bree. Daar zit een een ingang.

Gisteravond met mijn champ ook 65 aangetikt. Nog 7k tot kindred en dan is deze klaar voor de instances. Dan de captain naar 65 brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Azertyftw schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:36:
Ja idd, maar ik probeer het toch net iets minder te doen. Wil toch wel beetje iets van het hele verhaal meekrijgen :)

Btw.. Barrow Downs, is dat alleen te bereiken via Old Forest of kun je daar ook anders komen? (miss sneller :p ?)
Als ik het me goed herriner via de zijkant (kant van Bree is er een pad, waar je dat meisje heen hebt gebracht voor die escort quest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Okee, dat maakt het een stuk gemakkelijker :p

Nog.. 6 uurtjes en dan weer addicted xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Azertyftw schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:36:

Als je Bree via de West Gate verlaat, dan de weg volgt tot je net over de eerste brug bent (vrijwel direct), ga dan naar links. Volg het riviertje tot je bij de heuvels komt, en houdt dan rechts aan (de heuvels op). De ingang naar de North Barrows zit dan links (net achter de ruines vlakbij de weg Bree-Shire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburgnl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10-2021
Heb met mijn hunter nu steeds quests aannemen, completen en allemaal inleveren gedaan er komen er steeds meer bij :P maar het lijkt idd sneller te gaan. De omgeving is echt geweldig vergeleken met WoW waar ik veel lagere fps heb 8)7

Ik denk dat ik toch maar eens naar de winkel ga om het te kopen :)

Just living life - Gaming - 3D editing - I like all things crypto - NFT enthusiast - Bitcoin accumulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Kijk dit is nou waarom je zo nu en dan mag zeuren, crediet genoeg met zo'n startpost, nice work!

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azerty, je hebt een gemakkelijkere ingang bij adso's camp. Daar ga je zuid en een beetje oosten en daar heb je een opening. Kom je er meteen. Als je laliah escort hebt gedaan, zij loopt je daar heen (via een grote omweg).
Als je great barrows instance bedoelt, kan je de greenway bij bree naar het zouden nemen, en daar heb je ergens een deurtje waar je door kan lopen. Dan ben je zeer dicht bij de twee instances daar (lvl 20 en lvl 45 instance).

En alle quests op 1 plaats nemen is inderdaad aan te raden, dan zoveel mogelijk completen en alles gaan ingeven. Zodra de followups gedaan zijn (of te moeilijk), ga je naar het volgende gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

limburgnl schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:14:
Heb met mijn hunter nu steeds quests aannemen, completen en allemaal inleveren gedaan er komen er steeds meer bij :P maar het lijkt idd sneller te gaan. De omgeving is echt geweldig vergeleken met WoW waar ik veel lagere fps heb 8)7

Ik denk dat ik toch maar eens naar de winkel ga om het te kopen :)
zat je ook op Snowbourn, kom anders bij onze kin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En MueR bedankt voor het toevoegen van mijn character!
MueR zou je mij ook nog willen toevoegen.

Ik speel op Snowbourn en mijn character name is "Chainsori"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuur me maar een DM. Ik ga niet topics doorzoeken daarop. Dat werkt niet. DMs kan ik in mn eigen tijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburgnl
@tig3rclaw
Ik zit idd op Snowbourn met char Davoon lvl 15 hunter.

Nog maar 3 en half uur en dan weer verder questen :P

Just living life - Gaming - 3D editing - I like all things crypto - NFT enthusiast - Bitcoin accumulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

hehehe nu al verslaafd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburgnl
(nog) niet verslaafd, ik noem het tijd teveel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

ontkenning...dat zijn de eerste tekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07 12:06

Budha

Online ergo sum

Mag ik een paar tips vragen aan de blijkbaar doorgewinterde spelers hier?

Ik speel nu al een tijdje LOTRO en heb de uitbreidingen. Mijn eerste character was een Hunter die nu op lvl 60 zit. Sinds kort ben ik met een Rune-keeper bezig (lvl 31) wat me veel beter bevalt. Door de ervaring met mijn Hunter een beetje wijzer geworden ben ik me nu veel minder aan het richten op levellen en probeer juist zoveel mogelijk doelen te bereiken in een gebied alvorens door te gaan naar de volgende. Deeds probeer ik zoveel mogelijk te voltooien. Geschikte gear scoor ik op de Auction Hall of craft ik met mijn Hunter.

Goed, dat is meer een verhaal en nog geen vraag, dus bij deze. Weet iemand een leuke kin op Gilrain die casual spelers geen probleem vindt? Ik zat bij Elvaleryn, maar die bloedde dood. Ik speel een paar avonden per week, maar niet altijd op gezette tijden. En toegegeven, ondanks enthousiasme voor het spel ben ik verre van een briljante speler. Al leer ik wel bijna iedere keer iets bij :)

Ik speel wel regelmatig samen met een maat van mij (lvl 58 Guardian & lvl 29 Warden), maar het is vaak lastig om genoeg mensen online te vinden die mee willen doen om de large fellowship quests af te ronden. Vooral lastig voor het afronden van de boeken.

Wat gouden tips voor mijn character classes zijn ook meer dan welkom! :)

Oh, mijn chars:
Budharic - Hunter
Budhir - Rune-keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom kom je niet naar Snowbourn ;)

Ik heb het idee dat daar genoeg mensen rondlopen in uiteenlopende level groepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha

Budha

Online ergo sum

Van server ruilen? Tja, dat kan ook nog. Is dat niet een vrij drakonische maatregel? :)

Als Hollander zijnde, dat kost ook nog geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
Budha schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:35:
Mag ik een paar tips vragen aan de blijkbaar doorgewinterde spelers hier?

Ik speel nu al een tijdje LOTRO en heb de uitbreidingen. Mijn eerste character was een Hunter die nu op lvl 60 zit. Sinds kort ben ik met een Rune-keeper bezig (lvl 31) wat me veel beter bevalt. Door de ervaring met mijn Hunter een beetje wijzer geworden ben ik me nu veel minder aan het richten op levellen en probeer juist zoveel mogelijk doelen te bereiken in een gebied alvorens door te gaan naar de volgende. Deeds probeer ik zoveel mogelijk te voltooien. Geschikte gear scoor ik op de Auction Hall of craft ik met mijn Hunter.

Goed, dat is meer een verhaal en nog geen vraag, dus bij deze. Weet iemand een leuke kin op Gilrain die casual spelers geen probleem vindt? Ik zat bij Elvaleryn, maar die bloedde dood. Ik speel een paar avonden per week, maar niet altijd op gezette tijden. En toegegeven, ondanks enthousiasme voor het spel ben ik verre van een briljante speler. Al leer ik wel bijna iedere keer iets bij :)

Ik speel wel regelmatig samen met een maat van mij (lvl 58 Guardian & lvl 29 Warden), maar het is vaak lastig om genoeg mensen online te vinden die mee willen doen om de large fellowship quests af te ronden. Vooral lastig voor het afronden van de boeken.

Oh, mijn chars:
Budharic - Hunter
Budhir - Rune-keeper
Tuurlijk, Nemo Nisi Mors is een casual raiding kin met maximaal 1 raid per week, mocht je alleen casual willen joinen kan ook, zijn genoeg dingen die we plannen, epic book, skirmishes, pvmp noem maar op, als je registreerd noem mij maar als vouch.

De website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Budha schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:50:
Van server ruilen? Tja, dat kan ook nog. Is dat niet een vrij drakonische maatregel? :)

Als Hollander zijnde, dat kost ook nog geld.
Op gilrain lopen ook nog genoeg hulpzame mensen rond ;)

Ik kan je inviten naar onze kinship, geen grote kin, maar we hebben wel een alliance met 3 andere kin's, waardoor eigenlijk meestal wel groepen te vinden zijn.

geef me ingame maar een tell vanavond (Dwergie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
RonnieB82 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:05:
[...]

Ik kan je inviten naar onze kinship, geen grote kin, maar we hebben wel een alliance met 3 andere kin's, waardoor eigenlijk meestal wel groepen te vinden zijn.

Hey man, Helden op Sokken toevallig? :P Heb je in Mirkwood start gebied zien rondrennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha

Budha

Online ergo sum

RonnieB82 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:05:
[...]

Leuk man, bedankt!

Welke kin is het eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

CerielTjuh schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:08:
[...]

Hey man, Helden op Sokken toevallig? :P Heb je in Mirkwood start gebied zien rondrennen :P
Nee, geen helden op sokken... Broken is geen NL kin, ookal hebben we best wat nederlanders en belgen in de kin.

We zijn vooral een kin voor gezelligheid, leuke dingen doen ingame. we hebben totaal geen streven om endgame dingen te doen. Uiteraard doen we wel instances e.d., maar alleen als mensen daar zin in hebben, geen vaste dingen in ieder geval.

Wel zijn we al bezig (met de alliance) voor onze jaarlijkse traditie, een kerstconcert! :P Gaan we met een groep muzikanten verzamelen bij een kinhouse, en daar wat muziek ter gehore brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Bijna level 20 :D

Tijdens het schrijven van dit bericht 50 medium leathers aan het maken.. you get the point :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283903

Budha schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:35:

Oh, mijn chars:
Budharic - Hunter
Budhir - Rune-keeper
Je bent altijd welkom in Rider of Rohan. Zie dat je al 2 aanbiedingen hebt staan, maar je mag me altijd een tell sturen! (orangeblossom of winterberry zijn het meeste online ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburgnl
Zo weer 60 seeds erbij en gefarmt :P morge maar eens journyman omhoog halen en dan weer verder quests afwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
limburgnl schreef op woensdag 09 december 2009 @ 01:00:
Zo weer 60 seeds erbij en gefarmt :P morge maar eens journyman omhoog halen en dan weer verder quests afwerken
Dude het was te erg gister .. Zit je lekker in een party, krijg je al die farm berichten te zien xD
Achja... Almost level 21 :D

En heb me een slowpoke paard gehaald... de naam is best toepasselijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de nieuwelingen, dat gaat best snel :)

Ik zit in mirkwood nu in dat moeras. Zonder al te veel te spoileren. Ik vind die twee dwergen nog niet. Heb wel al een spoor maar dat werkte niet echt, dus ik zoek verder. Ik vind het fijn zonder easy-mode quest-tracker :) Questverhalen zijn best leuk, en zo is de omgeving. In Moria werd ik nogal door de kin meegerushed omdat ze me telkens wilden voor instance runs, maar nu doe ik het op mijn gemak. Ben lvl 63 ondertussen.

Dan even mirkwood achter gelaten om te gaan skirmishen. Nogal grootmoedig een fellowship tier 3 gondamon geprobeerd. Misschien beter die encounter er niet bijgenomen want kort daarna 2 lieutenants op ons dak.^^ Daarna terug op tier 2 overgeschakeld en dat was geen probleem. Nog twee extra gedaan en dan was het alweer bedtijd.

Soms mis ik het toch om student te zijn, heel de dag gamen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Lointje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:24:

Ik zit in mirkwood nu in dat moeras. Zonder al te veel te spoileren. Ik vind die twee dwergen nog niet. Heb wel al een spoor maar dat werkte niet echt, dus ik zoek verder. Ik vind het fijn zonder easy-mode quest-tracker :) Questverhalen zijn best leuk, en zo is de omgeving. In Moria werd ik nogal door de kin meegerushed omdat ze me telkens wilden voor instance runs, maar nu doe ik het op mijn gemak. Ben lvl 63 ondertussen.

Dan even mirkwood achter gelaten om te gaan skirmishen. Nogal grootmoedig een fellowship tier 3 gondamon geprobeerd. Misschien beter die encounter er niet bijgenomen want kort daarna 2 lieutenants op ons dak.^^ Daarna terug op tier 2 overgeschakeld en dat was geen probleem. Nog twee extra gedaan en dan was het alweer bedtijd.

Hehe, student zijn betekend niet de hele dag gamen hoor ;). Ik ben ook student, maar mag van mezelf niet gamen overdag (de enige keer dat ik die regel overtreden heb was met de Mirkwood release). Er moet namelijk een scriptie geproduceerd worden en die laat al veel te lang op zich wachten ;).

Heb nu zowel mijn main als mijn alt op level 61. Mirkwood ben ik nog steeds niet in geweest (even met bootje overgestoken, meer niet), ik probeer het nog even uit de weg te gaan tot het wat rustiger is. Skirmishes heb ik wel veel gespeeld al (scheelt dat je daar geen last hebt van de drukte!).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw

Haha ja student zijn is soms zo erg nog niet :p
Moet nu wel eigenlijk flink aan de bak met leren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Is boek 6 dat standing voor toegang Loth verhoogt, solo te volbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen boek 6? Alles behalve de laatste instance, dat is een fellowship instance.
Ik vind die twee dwergen nog niet. Heb wel al een spoor maar dat werkte niet echt, dus ik zoek verder.
Dat komt ten dele doordat ze despawnen wanneer iemand ze wel gevonden heeft. Best ruk momenteel met de drukte.

[ Voor 67% gewijzigd door MueR op 09-12-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburgnl
azerty ik had je al gezegt dat je moest oppassen voor de farmspam en toch invite je me :+

Vandaag ga ik maar weer wat quests doen, farm items opsparen voor als ik lotro heb gekocht om ze op de ah gooien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Heb btw een nieuwe title: Destinator, Pie eater xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232381

Hallo mannen o/

ben vorige week ook eens begonnen met LOTR en huppel nu als Loremaster rond op Eldar.

Ik moet zeggen LOTR heeft me positief verrast en ik vindt het nu erg leuk. Zo ie zo leuk om te zien dat het verhaal door het spel heen erg mooi om de boeken heen danst. Erg leuk, krijg zelfs weer zin om de boeken (weer) te gaan lezen.
Ben nu level 21 en heb al veel in the Old Forest rond gehangen.:-)

Hebben jullie trouwens ook zoveel inventory problemen? Ik vendor uit principe de craft maths die ik vind niet en mijn vault en bags zijn nu zo'n beetje vol gelopen :-(
Jammer ook dat je niet in één keer een hele berg items naar een alt kan mailen. Dat moet stack voor stack en kost je 50 copper per stack :-(.
Tips voor meer opberg ruimte zijn welkom!

PS: en de deeds zijn zoooooooo verslavend :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Mensen al Sammath Gul gedaan? Wat een briljante instance is dat zeg. By far de beste 6man die Turbine tot nu toe heeft gemaakt.
Alleen een beetje jammer van die sprig. :') Heb em nu 4x gedaan, 3x sprig. De andere keer wel gelijk 2nd age barter ding, en een 70vit ring. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoe hoog is de lvl cap van leg weapons nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
60, te verhogen tot 70 met een scroll, kan je krijgen voor oa. skirmish points/ Dol Guldur barter coins;

De instances zijn tot nu toe erg leuk, alleen de dungeons is wat aan de lange kant en de challenge mode daardoor wat vervelend, maar wel leuk.

Tot nu toe redelijk wat leuke drops gezien, 2x Sammath Gul gedaan, 2x die 70 vit ring, dus een blije guard en een blije burg in de kin erbij :)

Inmiddels zo'n 75 van de DG coins liggen, moet toch maar eens beslissen wat ik ermee ga doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119371

Anoniem: 232381 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:28:
Hallo mannen o/

ben vorige week ook eens begonnen met LOTR en huppel nu als Loremaster rond op Eldar.
hey Leuk om te lezen dat een mede tweaker ook een LM gerolled heeft op Eldar! Ik speel LOTRO nu ook sinds een maandje of twee, en heb een hunter, een Runekeeper en ook een Loremaster. Deeds zijn zeker verslavend! En om mijn bagspace een beetje te vergroten heb ik wat banker altjes aangemaakt. De bank zelf gebruiken scheelt natuurlijk ook. Maar inderdaad bags raken snel vol.

hey als je nog een very casual kin zoekt, ik ben zelf officer van Seekers of Sanity. Kleine, maar erg relaxte kin die mensen graag helpen. als je geinteresseerd bent send dan maar een tell naar Gwyddion, Loreaphor of Eilistraee

Oh en welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

rik86 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:28:
60, te verhogen tot 70 met een scroll, kan je krijgen voor oa. skirmish points/ Dol Guldur barter coins;

De instances zijn tot nu toe erg leuk, alleen de dungeons is wat aan de lange kant en de challenge mode daardoor wat vervelend, maar wel leuk.

Tot nu toe redelijk wat leuke drops gezien, 2x Sammath Gul gedaan, 2x die 70 vit ring, dus een blije guard en een blije burg in de kin erbij :)

Inmiddels zo'n 75 van de DG coins liggen, moet toch maar eens beslissen wat ik ermee ga doen ;)
Pff, lucky basterds. :P Een kinmate heeft tot nu toe (na 5 runs) alleen dat crafting item zien droppen, dan baal je wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 232381 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:28:
Hallo mannen o/

Oh ja, ik zit zelf in Dutch Peacekeepers, m'n kin-leader leest hier volgens mij ook mee, dus als je een invite wilt, val maar iemand lastig van DP ;)
Anoniem: 219289 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:50:
[...]

Pff, lucky basterds. :P Een kinmate heeft tot nu toe (na 5 runs) alleen dat crafting item zien droppen, dan baal je wel. :P
Och, in DN bij de Mistress hebben we 3x Certhloch zien droppen, in zo'n 7 of 8 succesvolle pogingen. Ik weet dat 1 van de raid-kins die hem zeker 20+ keer neer hebben gehaald hem net zo vaak hebben zien droppen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door rik86 op 09-12-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het dat na de utibreiding dat sommige epic quests anders zijn geworden?

Ik ben bij volume 1 book 2 en ik moet naar de "weathertop" .
Ik dacht eerst dat ik bepaalde dingen moest doen in het oosten van lone-lands, maar dat lijkt nu niet meer zo te zijn, vreemd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel de Lone Lands is aangepast, waaronder Book 2, welke compleet op de schop is genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Tot nu toe verlopen de questen vrij easy, komt mede doordat de gebieden zo vol zijn, dat veel mobs in de respawn zitten of juist net afgeslacht worden. Veel mensen op paarden die zoeken naar specifieke mobs.

Aardige update, maar ik vind het niet echt een Expansion gezien de grootte van Mirkwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Anoniem: 191619 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:20:
Tot nu toe verlopen de questen vrij easy, komt mede doordat de gebieden zo vol zijn, dat veel mobs in de respawn zitten of juist net afgeslacht worden. Veel mensen op paarden die zoeken naar specifieke mobs.
Ik denk ook dat de respawn snelheid momenteel erg is opgeschroefd. Echt niet normaal hoe snel sommige mobs weer voor je neus staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburgnl
idd, soms wel handig als je net die mobs nodig hebt :P of als je gewoon doet grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:17

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ik ben zelf "weer" een beetje begonnen op Laurelin en Snowbourne, maar heb geen idee op welke server ik wil (het beste kan) gaan spelen.

Wat ik wel weet is dat ik me een elven runekeeper met scholarschip ga maken (vind die class en craft wel passend bij elkaar op de een of andere manier).

Ik ben geneigd om Laurelin de server te maken waar ik op ga spelen, maar had dus graag jullie mening hierover aangezien ik niet al te bekend ben in roleplaying of de mate van roleplaying die op de server wordt gedaan / van toepassing is.

Tot die tijd modder ik lekker verder. :P

• Hurtebise
rik86 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:24:
Oh ja, ik zit zelf in Dutch Peacekeepers, m'n kin-leader leest hier volgens mij ook mee, dus als je een invite wilt, val maar iemand lastig van DP ;)
Hoe zit het met Dutch Alliance op jullie server? Nog van een beetje omvang? Ik weet dat er destijds wat gezonde concurrentie en gepook was tussen DP en DA :D

• CerielTjuh
Ben zelf nogal bezig met virtues naar 10 te krijgen en kwam in mijn zoektocht deze site tegen, erg handig als je niet weet waar je moet zoeken :P

Link
Die is enigszins verdwenen, onze leader vond dat die niet genoeg geholpen werd bij de release van MoM, dus die stapte op; Vervolgens vond iedereen dat ze niet genoeg geholpen werden en starten er een aantal een raid kin, dutch legends op; Daar werd ik afgelopen juni/juli de leider van, en toen ik terug kwam van vakantie was de helft weg omdat er weinig gebeurde, omdat iedereen vakantie had; toen maar met de rest overgelopen naar Dutch Peacekeepers, dus die is nu wel redelijk erg groot.

Heb zelf dan het geluk dat ik de meeste raids lead en daardoor wel mee moet naar raids, maar we hadden in MoM bijvoorbeeld 10 champs die wel mee wilden/konden en ook redelijk actief waren, en dat was eigenlijk voor elke class zo; Enige probleem was, en is nog steeds, de radiance requirements en het verschil in ervaring wat daardoor niet kleiner wordt

• Rexcore
ErikRedbeard schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:16:
Ik ben geneigd om Laurelin de server te maken waar ik op ga spelen, maar had dus graag jullie mening hierover aangezien ik niet al te bekend ben in roleplaying of de mate van roleplaying die op de server wordt gedaan / van toepassing is.
RP op laurelin is matig tot niet, er zijn een aantal kinships die behoorlijk aan het RP'en zijn, maar het is toch meer de casual roleplaying wat je op deze server tegenkomt. Prima voor mij, soms heb ik zin om te RP'en en soms niet. En dat kan allemaal op laurelin.
CerielTjuh schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:56:
Ben zelf nogal bezig met virtues naar 10 te krijgen en kwam in mijn zoektocht deze site tegen, erg handig als je niet weet waar je moet zoeken :P

Link
ideaal!! eindelijk een handige site voor de virtues. ctrl+B! :)
Rexcore schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:01:
Prima voor mij, soms heb ik zin om te RP'en en soms niet. En dat kan allemaal op laurelin.
Dat is in feite de kern van Laurelin. Een aantal "hardcore" RPers, en groep casual RP en een heel groot deel "ik RP wanneer ik zin heb en verder laat ik de RPers met rust". Jammer alleen dat er een aantal mensen naar Laurelin zijn gekomen die niet aan het gemiddelde doen.

Als je echt af en toe wil RP-en, ben je beter af op laurelin. Op snowbourn is het niet altijd eenvoudig. Ik doe het soms, en je hebt wel mensen die meedoen hoor, maar het is eerder zeldzaam.

Verder kan je ene tag aanzetten dat je wil rp-en "/rp on". Probleem is dat veel mensen zo'n witte naam gewoon cool vinden en het daarom aanzetten. Als je dan een poging neemt te RP-en komt er geen respons terug.

En ja, die site heb ik ook nog ooit gebruikt voor virtues. Maar nu zitten al men virtues op lvl 13+ en ik ben er niets mee. Door gewoon te questen zullen veel mensen zowiezo aan 10 komen zonder problemen.

Ben meteen na thuiskomst gaan zoeken naar de dwergen en snel gevonden. Bedankt voor de de-spawn tip Muer. Op een iets rustiger moment was dit niet moeilijk.

Anoniem: 119371 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:37:
[
hey als je nog een very casual kin zoekt, ik ben zelf officer van Seekers of Sanity. Kleine, maar erg relaxte kin die mensen graag helpen. als je geinteresseerd bent send dan maar een tell naar Gwyddion, Loreaphor of Eilistraee

Oh en welkom!
Thanks.

Ik zit al in een leuke kin die me al erg fijn hebben geholpen maar bedankt voor het aanbod. Mij Lore-master heet Krilly trouwens, wellicht komen we elkaar eens tegen.
Heb ondertussen ook de triple-pack al besteld, daar zit schijnbaar ook shared storage space bij. Moet weer een beetje helpen :-)

Begonnen met de barrow down quests begonnen, die Wights droppen erg veel witte loot. Goed voor de portemonee. En natuurlijk weer veel mooie deeds daar te doen, ben me helemaal aan het uitleven. :-)

Ben nu al level 23 en 'nog steeds' in Bree. Steeds als ik denk dat de quests wel op zullen zijn en ik naar een volgende gebied moet wordt ik weer naar een ander hoekje in Bree gestuurd waar weer een hele berg quests zijn te vinden. Erg fijn, ik vind Bree namelijk wel een mooie omgeving.

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 232381 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:48:
[...]

Thanks.

Ik zit al in een leuke kin die me al erg fijn hebben geholpen maar bedankt voor het aanbod. Mij Lore-master heet Krilly trouwens, wellicht komen we elkaar eens tegen.
Heb ondertussen ook de triple-pack al besteld, daar zit schijnbaar ook shared storage space bij. Moet weer een beetje helpen :-)

Begonnen met de barrow down quests begonnen, die Wights droppen erg veel witte loot. Goed voor de portemonee. En natuurlijk weer veel mooie deeds daar te doen, ben me helemaal aan het uitleven. :-)

Ben nu al level 23 en 'nog steeds' in Bree. Steeds als ik denk dat de quests wel op zullen zijn en ik naar een volgende gebied moet wordt ik weer naar een ander hoekje in Bree gestuurd waar weer een hele berg quests zijn te vinden. Erg fijn, ik vind Bree namelijk wel een mooie omgeving.
Barrow Downs is inderdaad een leuke aanrader voor mensen die net begonnen zijn met het spel, en daardoor hun karakters nog niet erg rijk zijn :) Paar rondjes meppen en je hebt genoeg cash voor de spells/talenten voor de komende levels :)

Zowel mijn Rune-Keeper (level 26) als Warden (level 22) zijn ook niet uit Bree en omgeving weg te slaan. :)

CerielTjuh schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:56:

Link
Ooh, erg fijn voor een startende deedjunkie als ik. Thanks

@Sands. Ja centjes lijken heel langzaam te gaan in LOTR, voel me nog erg arm. Dus ik ben steeds blij als ik mobs vindt die redelijk wat witte loot droppen zoals wights of brigands.
Maja, ik heb in ieder geval een knol kunnen kopen op level 20, al is die wel erg langzaam. Maar weinig sneller dan rennen eigenlijk :-)

• CerielTjuh
@twiekur-usr,

Denk als je het mounten + dismounten meeteld dat je zelfs rennend sneller bent :P
Heb hem zelf niet eens gekocht op mijn alt.
Tja en deeds, als ik iets SUPER saai vind zijn het die deeds wel :P Moet ze nu farmen voor mijn virtues maar vind er echt niets aan en de droprate van de pages is ook gelukkig TE HOOG! :P

Anoniem: 249976

Hallo,

Na een 6tal maanden "ouderschapsverlof" ben ik nu de kleine gewoon doorslaapt ook weer een beetje begonnen. Moet nog een aantal pagina uit the furthest charge (voor mijn rain of thorns) maar zag op de AH alleen een page met de toevoeging old staan. Is er iets met de pages van de diverse boeken gebeurd tijdens mijn afwezigheid?

• CerielTjuh
Anoniem: 249976 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:23:
Hallo,

Na een 6tal maanden "ouderschapsverlof" ben ik nu de kleine gewoon doorslaapt ook weer een beetje begonnen. Moet nog een aantal pagina uit the furthest charge (voor mijn rain of thorns) maar zag op de AH alleen een page met de toevoeging old staan. Is er iets met de pages van de diverse boeken gebeurd tijdens mijn afwezigheid?
Ja je moet ze nu farmen :(
Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.