Goh nogal veel te melden dus ik ga proberen het kort te houden.
Skirmishers zijn poep-eenvoudig als guardian. (+ herbalist?). Op tier 1 zelfde level heb ik helemaal geen moeite. Zelfs op tier 2 solo heb ik geen problemen. Alleen de laatste baas kan dan iets pittiger zijn. Ze zijn wel plezant.
Groep-skirmishers ook al tier 3 voltooid, een paar tier 2's. Wel zijn sommige lieutenants een stuk moeilijker dan andere. (komt ook wel omdat we de skills niet kennen die ze doen enzo).
Herbalist is best goed. Heb eerst wat skills van haar omhooggetrokken en dan skirmish points geramd in het level. Zo'n herbalist heeft passieve +icmr aura, dus op mijn rank is dat iets van een +618. Als guardian met schild is dat heel fijn. Heb ook ultimate healing skill gekocht maar ga hem misschien nog tijdelijk de-slotten. Lijkt nogal veel power te gebruiken en eerder handig op latere levels. (en icpr voor soldier omhoog te brengen).
Mirkwood is goed. Mooie omgeving toch weer, leuke quests. Het aanschuiven bij named bosses blijft toch wat stom maar ja, dat was te verwachten. Sommigen zijn aan het alten nu tot het wat rustiger wordt maar ik kan me helaas niet inhouden ^^ Opnieuw zeer eenvoudig als guardian. Ik loop soms door gebieden en draai me dan om om even 6 monsters af te maken. Daarna kan ik weer verder met nog de helft van mijn morale over =) Zit nog maar aan de inn, dus heb nog wel een heleboel te doen.
Captain vriend even gevraagd om naar mij te komen. Mijn morale stond op 10130 met al zijn buffs en al mijn buffs. Natuurlijk wel maar een minuutje (warriors heart namelijk). Leuk om die mark relatief eenvoudig te halen.
Repair costs lijken wel hoog, en ik sterf zo goed als niet (enkel in barrow-downs skirmish na 15 minuten).
En azerty, je mag altijd bij in de kin als je wil. Contacteer Lointje in game, kunnen we eens praten om te zien of je er bij past. Gisteren nog een tweaker geïnvite