Jester-NL schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:41:
De status is redelijk simpel: de post is gesloten. Daar is ongeveer iedereen die de link in de post van Gambieter geklikt heeft wel achter. Jou eens zijn met de reactie is door je vorige post al duidelijk (niet), maar zowel je posts hier als je reacties in de gesloten draad maken duidelijk dat je een beetje last hebt van een niet geheel strategisch gedragen, en uitzicht belemmerend houtje plaatje...
Genoemd optioneel 'kledingstuk' (of is het een gekozen houding) maakt dat de posts in de besproken forumdraad door iedereen behalve jouzelf als constructief werden beschouwd.
All in all... behalve jijzelf begrijpt iedereen (zowel in die thread als hier) waarom die draad gesloten is... en toch ben jij van mening dat het aan de moderatie en aan T.net ligt.

Het is zo jammer allemaal. Ik ben niet zo uitgekookt als sommigen denken. Gekozen houding?
Er waren enkelen in die trieste thread die het met me eens waren en die zagen wat ik bedoelde. Je vergist je dus (ik zal niet zeggen: "je hebt niet goed gelezen", want dan zullen er van de 10-duizenden hier, er vast wel weer een paar zijn die zeggen dat ik niet zo arrogant mag zijn).
Er werd geprotesteerd: "hier zitten geen jaknikkers", maar het probleem is natuurlijk dat ik iets probeerde te melden dat eigenlijk niet geschikt was voor een discussie, en niet voor een technische uitleg. Dat zijn de geijkte onderwerpen hier.
En dat laatste is waarschijnlijk mijn grootste "fout": ik heb mijn protest tegen de fratsen van Microsoft doodgewoon op een forum geplaatst dat daar absoluut niet geschikt voor is. Want hier zitten techneuten die graag een probleem met een driver oplossen. Maar dat mag ik niet zeggen, natuurlijk. En natuurlijk ligt het aan mij. Owee als je in Nederland iets zegt dat buiten het gemiddelde valt. Daar is Nederland te klein voor.
Tenslotte: ik lees dat ik niet constructief was. Deze opmerking komt maar van één lezer, die ook de vergissing (voorzichtig zijn, het was maar een vergissing!) heeft gemaakt niet te merken dat er 2 of 3 of 4 posters waren die het wél begrepen,.... Maar goed, ik geef deze poster en alle anderen mee:
- het is treurig dat ik een post maak over de fratsen die Microsoft uithaalt, over de gehele breedte van Windows, en dat er vervolgens zo veel negatieve reacties komen. Er werd niet met me meegedacht, het werd door de meesten niet begrepen.
Op een zo groot forum als dit, is het per definitie absoluut onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. En omdat ik het heb gehad over iets dat normaal nooit wordt besproken, heb ik gewoon teveel gevraagd. Waar ik echter een probleem mee heb, is de aantijging leugenaar, en een belediging zoals "Tin Foiled Hat", gevolgd door een totale blokkering om nog maar iets te mogen zeggen.
En het mag al helemaal nooit zover komen, denk ik, dat het alleen van een meerderheid afhangt of iemand iets mag zeggen of niet. En of hij gelijk heeft ja of nee. Dat zou een mooie boel worden! De vertrossing in optima forma.
Meer is er niet aan de hand. En DIT is de status, geachte poster.
Nogmaals: ik denk dat het het allerbeste is om het nu aan de dokters over te laten. Mijn post van enkele dagen geleden was alleen maar bedoeld om aan te geven dat het me stoort dat ik helemaal niets meer kan doen, dus ook niet de zaken aanvullen / corrigeren. En dat ik daar (geheel volgens de FAQs) mee bezig ben.
En ik zal hier nooit meer wat anders doen dan vragen naar driverproblemen enz enz. Wat dit betreft ligt het inderdaad allemaal aan mij, wat er is gebeurd.
EDIT: reageer svp niet meer, want zoals gezegd wilde ik alleen maar aangeven wat de status is.