Oneens met acties van een softe goederen-mod? Post het hier

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 174.605 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Browser: Google Chrome - Deel III

Het topic is gekoppeld aan Microsoft Windows 7 Home Premium. Kan iemand me uitleggen waarom dit eraan gekoppeld is? Ik had er namelijk een TR over gegeven maar daar is niks mee gebeurt...? Of Windows 7 hoort bij de google chrome browser volgens de mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mogen wij ook eens op familiebezoek in het weekeinde? :P

Anyways: ik zie niks staan, hoe lang geleden had je dat gemeld? En was het niet handiger een modje dan even een DM te sturen of iets anders als het zo levensbelangrijk is? :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik had het al verwijderd in een moment dat ik niets te doen had. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik vind het nogal onzinnig dat mijn topic gesloten is. Conclusie van de moderator: het zal toch wel niks opleveren. Dat kun je van te voren vind ik niet zeggen. vBulletin is geüpgrade naar de laatste versie, dus dat is een comment van de moderator die achterwege kon blijven. Daarnaast kan ik gewoon niks zinnigs op internet vinden, en lijkt mij de ervaring van een mede-gebruiker die dit probleem heel toevallig is tegen gekomen dan ook groter.
Het kan mij vrij weinig schelen wat er met mijn topic gedaan wordt, vind het wel weer erg typisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:24:
Ik vind het nogal onzinnig dat mijn topic gesloten is. Conclusie van de moderator: het zal toch wel niks opleveren. Dat kun je van te voren vind ik niet zeggen. vBulletin is geüpgrade naar de laatste versie, dus dat is een comment van de moderator die achterwege kon blijven. Daarnaast kan ik gewoon niks zinnigs op internet vinden, en lijkt mij de ervaring van een mede-gebruiker die dit probleem heel toevallig is tegen gekomen dan ook groter.
Het kan mij vrij weinig schelen wat er met mijn topic gedaan wordt, vind het wel weer erg typisch.
Dat kan je dan beter hier kwijt:
Feedback op moderatie binnen de Devschuur

Je zit nu in het verkeerde topic, dit is voor de Softe Goederen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit feedbacktopic is specifiek bedoeld voor de Softe goederen subfora. Dus ik ben bang dat MueR dit niet zal lezen. Je wilt dus even even reageren in Feedback op moderatie binnen de Devschuur

Overigens kon MueR niet ruiken dat die versie al draaide dus ik kan het alleen maarhulpvaardig vinden om het te noemen :)

edit:
zegt Trage_Harry

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 29-04-2010 21:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik vind het nogal onzinnig dat mijn topic gesloten is. Conclusie van de moderator: het zal toch wel niks opleveren. Dat kun je van te voren vind ik niet zeggen.
Mwa, je vraagt in een forum waar je het juist over je eigen devwerk zou moeten hebben om een supportrequest voor een betaald produkt waar een eigen helpdesk voor aanwezig is en dat is daar weer iets waar ze vraagtekens bij zetten ;)
Maar breng het liever daar waar de modactie is gevoerd onder de aandacht dus ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Sorry, mijn fout, had dit topic nog in gedachte, wist niet dat dit specifiek voor een gedeelte was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Kan gebeuren, no problem :)

Overigens is de kans aanwezig dat je daar de tip krijgt, zie ook alt-92 in "Oneens met de actie van een moderator? P...", om een topic met wat meer info hier in Softe goederen te starten :P

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 30-04-2010 10:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag, hallo.
Ik heb net mijn enige topic gesloten teruggevonden. Ik snap waarom het topic gesloten is en ik denk dat ik met de grote hoeveelheid amateurs die hulp komen zoeken (zijn het er veel?) even snel het topic had gesloten.
Dat gezegd hebbende: Ik heb het zo compleet mogelijk gemaakt. Zonder al te veel op het topic in te gaan, meer informatie dan beschreven is er niet echt over bekend en ik hoopte met een schot in het donker iemand te treffen die het bekend voorkwam en het heeft kunnen oplossen.

Als het een optie is, zou ik liever zien dat het topic heropend wordt en het, als het zo loopt, te laten doodbloeden in tegenstelling tot dit humaan bedoelde nekschot.
En als het geen optie is, ook best, dan hou ik me met mijn totaal van twee hele posts (laten we eerlijk wezen ;)) bij het oordeel van de mods. Voor dramatisch effect: het Laatste Oordeel.

edit: Even de link uit de post hiervoor geklikt en nu realiseer ik me dat ik ook best wel even kan zien wat Microsoft's helpdesk hiervan zegt. Maar bedankt voor het geduld.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 16:43

R15

Zullen we dit topic maar sluiten? :+

[ Voor 4% gewijzigd door R15 op 10-05-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
alt-92 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:12:
[...]

Ik zie meer open topics dan dichte. Laat je ogen eens nakijken? :)
wouw, als wij zo reageren kunne we meteen inpakken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leipepo schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 23:39:
[...]

wouw, als wij zo reageren kunne we meteen inpakken!!!
Goed dat je er zo bovenop zit. er zijn nog maar nét ietsje meer dan 6 maanden voorbij sinds die post en jij reageert nu al met lik-op-stuk! _/-\o_

Go go go, Rip van Winkle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Ik vind het nogal onzinnig dat mijn topic gesloten is. Conclusie van de moderator: het zal toch wel niks opleveren.
Je moet leren posten. Niet negatief bedoeld. Maar jouw post komt toch een beetje over als een variant van "Hij doet het niet!" Je vermeldt dat je een lege pagina krijgt na een verhuizing naar een nieuwe webhost. En:

"Daarnaast krijg ik dus een soort foutmelding, waar niks in staat."

Al even niets-zeggend als de zogenaamde foumelding zelf. Begin eens overnieuw, op de gebruikelijke manier:

- Schrijf eerst je webhost eens aan, en vraag wat het probleem zou kunnen zijn.

- Wat hebben ze gezegd? En, navenant je rechten hebt op die server, wat voor troubleshoot stappen heb je genomen tijdens de migratie?

- Is de URL ueberhaupt te bereiken? (en niet een vhost misconfiguratie ergens).

- Heb je op die pagina al eens een simple test php pagina gezet? Is het een php plugin die crasht? Andere (lees: nieuwere) MySQL server die ze daar hebben? En waarschijnlijk moet je database naam ook aangepast worden (meestal krijg je een database met 'gebuikersnaam-' + database, of iets aanverwants).

Kortom, neem wat systematische stappen, en post vervolgens de stappen die je ondernomen hebt; en stel dan, na aanleiding van iets dat nog niet duidelijk is, een gerichte vraag, Maar gewoon een "Help, ik zie alleen een witte pagina!" posts, dat gaat 'em inderdaad niet worden. Gewoon terecht een slotje.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat dat na dik drie maanden toch wel opgelost is inmiddels ;) Tenminste, dat mag ik wel hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is een TR? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic report. Dat handje dat je bovenaan een topic ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het er niet mee eens dat mijn topic is gesloten.
Ik heb inderdaad al gezocht naar een oplossing, zowel op dit forum als in de instellingen van mn pc.

Had gehoopt dat iemand het hier misschien bekend voor zou komen, en me heel simpel uit de brand kan helpen, maar helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even een paar kleine tips.
1) geef aan over welk topic je het hebt (linkje). Nu laat je iedereen weer zoeken naar welke vraag je het in godesnaam over hebt - lijkt het je niet handiger om dat zelf even erbij te zetten? :)

2) Als je een topic openen wilt, kijk dan eerst even naar de Quickstart uit Het algemeen beleid .
Daar staan een aantal zaken in die we sowieso in een topic terug verwachten te zien. Dat was bij je eerste poging niet het geval, vandaar ook dat hangslot :)

3) Om dan vervolgens je vraag weg te halen en er alleen
opgelost
neer te zetten is niet slim.

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 09-08-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
mijn topic over de thumbnails is gesloten.
volgens de regels correcte actie.
ik vind het toch lastig om aan te geven wat ik allemaal reeds geprobeerd heb:
googlen en nog eens googlen..
alle instellingen ( mapopties etc ) doorgenomen
verschil geconstateerd met "gewone"harde schijf ( thumbs wel zichtbaar...) en smartphone ( thumbs niet zichtbaar..)
dit zijn zulke voor de hand liggende zaken dat ik ze niet de moeite vond om te vermelden.
maar ja..wel doen dus in het vervolg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_camel
  • Laatst online: 08-09 14:33

dutch_camel

It's Orange!

Forum: Beveiliging & Virussen
Topic: Ieder uur wederkerend bestand / trojan.alemod
Mod: iisschots

Had daar een link naar Google gezet (en ook vermeld dat daar genoeg te vinden was), omdat ik niet de indruk kreeg dat de gebruiker al iets heeft opgezocht over A0000044.exe (kan dat niet uit zijn bericht opmaken). Reactie wordt weggemod ...
Dus, er wordt nu verwacht dat we wel gaan voorkauwen? Laat deze specifiek gebruiker zelf eens Google gebruiken. Genoeg hits (bijna 1000, staat vast wel iets bij wat werkt) over dit specifieke virus, en hoe de meeste mensen daar van af zijn gekomen cq. waar dit virus zijn bestanden verstopt.

Fijn te weten dat dat niet op prijs wordt gesteld...

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Google linkjes zijn op zich geen probleem. Maar een let me google that for you niet :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_camel
  • Laatst online: 08-09 14:33

dutch_camel

It's Orange!

OK, point taken, zal het in het vervolg wat netter aanpakken :).

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net werd mijn topic over covers printen gesloten, omdat ik niet genoeg had gezocht, dat had ik juist wel gedaan maar zocht een manier om het te automatiseren en hoopte dat iemand mij daarbij kon helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Punt blijft dat dat totaal niet naar voren komt in je topic :)

Ik probeer altijd de WWWW-regel toe te passen.

Welk probleem probeer je op te lossen?
Waar heb je op gezocht?
Wat heb je gevonden?
Waarom leverde de zoekresultaten niet een bevredigende oplossing?

Als je dat erbij had gepost, dan was het veel duidelijker dat je al behoorlijk wat moeite had gedaan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zal ik dat wel in het vervolg doen

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

iisschots schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:00:
Google linkjes zijn op zich geen probleem. Maar een let me google that for you niet :)
Had net een PM ontvangen van Pasta en dat was ook naar aanleiding van een lmgtfy link.
Daarin zei hij: "Een snelle blik in je geschiedenis liet me echter zien dat dit niet de eerste keer is, dus bij deze een laatste waarschuwing om dit in het vervolg achterwege te laten."

Mijn eerste reactie en huidige reactie is nog steeeds: :?

Ik heb Pasta al gemaild of hij niet de verkeerde geschiedenis heeft geopend. Kan iemand wat meer info geven?
Want na jaren braaf eigenlijk geen rare dingen hier gedaan te hebben (vanaf 2001 maar 2 PM's ontvangen incl. deze) vind ik dit wel vreemd.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
Sc0rPi0N schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:05:
[...]

Had net een PM ontvangen van Pasta en dat was ook naar aanleiding van een lmgtfy link.
Daarin zei hij: "Een snelle blik in je geschiedenis liet me echter zien dat dit niet de eerste keer is, dus bij deze een laatste waarschuwing om dit in het vervolg achterwege te laten."

Mijn eerste reactie en huidige reactie is nog steeeds: :?

Ik heb Pasta al gemaild of hij niet de verkeerde geschiedenis heeft geopend. Kan iemand wat meer info geven?
Want na jaren braaf eigenlijk geen rare dingen hier gedaan te hebben (vanaf 2001 maar 2 PM's ontvangen incl. deze) vind ik dit wel vreemd.
:+ Hij had het denk ik over deze reactie van jou...daar stond oorspronkelijk wel degelijk (ook) een lmgtfy linkje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

TheVMaster schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 02:28:
[...]

:+ Hij had het denk ik over deze reactie van jou...daar stond oorspronkelijk wel degelijk (ook) een lmgtfy linkje....
Bedankt voor het ophelderen. Volgens mij had ik toen net die site ontdekt gezien het een maand geleden is en ik nooit eerder van lmgtfy heb/had gehoord.

-edit- dd 14 september
Jammer dat ik nog geen enkele reactie meer heb gehad van Pasta. Niet eens een reactie op mijn mail.

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 14-09-2010 10:45 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
alt-92 schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:17:
Gebruik een Linux liveCD om een backup van je spullen te maken en begin gewoon opnieuw.

Aangezien je ten eerste al een niet geheel legale aangepaste installCD gebruikt, ten tweede je systeem al genoeg vernaggeld hebt en ten derde een botte filecopy van een system32 folder niet gaat werken is dat in jouw geval ook de enige overgebleven reele optie.
Welke bestanden je moet hebben kun je met enige zoekwerk hier op het forum of via Google prima achterhalen.

Helaas maak je ook nog een misser door je topic niet eens op de meest vanzelf sprekende plek (duh.. Windows Clients - hoe kun je dat nou over het hoofd zien :P ) te zetten.

In ieder geval: genoeg voorbeelden van dergelijke operaties terug te vinden met een beetje handig zoeken, en daar had je dan in jouw geval ook beter mee kunnen beginnen.

Daarom gaat dit topic dan ook op slot.
Dat ik windows clients over het hoofd heb gezien...kan gebeuren..
Dat ik een niet zo legale versie van Win Xp (of andere software) gebruik....boeien. Durf te wedden dat 80% van de peeps op het forum zich daaraan schuldig heeft gemaakt inclusief jij..
Dat ik met beetje meer handig zoekwerk de oplossing had kunnen vinden etc etc.....dat is onzin. Het komt msischien niet echt in je op dat voor sommige peeps het de limieten zijn waar ze dan bij moeten beginnen en daardoor dus om HULP kunnen vragen op fora waar anderen het misschien wel zouden kunnen weten.

Denk daar aub de volgende keer aan beste man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
In Het algemeen beleid staat wat wij van je verwachtingen. Jou topic voldoet niet aan die verwachtingen. Je hebt niet zelf gezocht en/of niet vermeld wat je hebt gevonden.

Daarnaast staat in het algemeen beleid duidelijk dat je geen hulp kan verwachten bij niet legale versies.

Al met al voldoende reden om het topic te sluiten. Daarom kan ik mij er helemaal in vinden dat alt-92 dat gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 11:51
dynamische schijf leidt tot onbruikbare recoverytool

Wel erg kort door de bocht moderator. Ik heb uiteraard al het mogelijke gedaan om een oplossig te vinden. Ik ben al 2 dagen bezig allerlei fora uit te pluizen.
Ik vraag alleen ervaring met een bepaald programma of andere suggesties: een heel erg kinderachtige reactie het onderwerp te sluiten. Bah, valt me tegen van tweakers. als de post niet open gaat zul je me hier niet meer terug zien.

[ Voor 6% gewijzigd door middelburg op 27-09-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

middelburg schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:06:
Bah, valt me tegen van tweakers. als de post niet open gaat zul je me hier niet meer terug zien.
Jammer dat je meteen zo hoog inzet. :)

Je geeft idd duidelijk aan dat je met google een tooltje gevonden hebt en vraagt naar ervaringen van anderen met die tool en of zo'n tool het risico met zich meebrengt dat je nog meer kapot maakt dan al stuk is.

Even de reactie van 'theVmaster' afwachten of hij kan verduidelijken waarom hij dit topic gesloten heeft?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
Lustucru schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:15:
[...]

Je geeft idd duidelijk aan dat je met google een tooltje gevonden hebt en vraagt naar ervaringen van anderen met die tool en of zo'n tool het risico met zich meebrengt dat je nog meer kapot maakt dan al stuk is.

Even de reactie van 'theVmaster' afwachten of hij kan verduidelijken waarom hij dit topic gesloten heeft?
Ïk ben geirriteerd door de houding van de moderator die zelf hoog inzet door een topic zonder echte reden te sluiten en je als een kleine jongen wegzet. Dat bevalt mij niet. Ik heb voldoende onderzocht om tot een posting te komen en vraag enkel naar de ervaringen van anderen mbt een tool of evt andere suggesties.

[ Voor 5% gewijzigd door middelburg op 27-09-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Ik vind het anders ook niet echt handig om af te gaan op een Google query waarbij een site naar voren wordt getoverd die exact die naam in een urrel aangeeft...
Je bent bekend met hoe sommige sites meer ' gullible' internet gebruikers een miskoop proberen aan te smeren?

Die andere suggesties zul je ook vast wel tegengekomen zijn op je zoektocht, het lijkt mij bijzonder sterk dat dát écht de enige site is die een tool heeft.

Daarnaast: in Opslagmedia & I/O Controllers vind je meerdere topics die precies ingaan op je probleem - kijk eens buiten het Windows kokertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
Lustucru schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:15:
[...]

Kennelijk is deze moderator te beroerd om te reageren. Ik post al jaren bij diverse fora over tal van onderwerpen, doch een dergelijk onbeschoft, zelf ingenomen gedrag van een moderator ben ik nog niet tegengekomen. Een gewone goed onderbouwde vraag is kennelijk taboe als het petje van meneer niet goed staat. Ik zoek mijn heil in het vervolg wel elders.
M.vr.gr.

Off topic: alt-92 bedankt voor je reactie.

[ Voor 4% gewijzigd door middelburg op 28-09-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

Moderators zijn ook maar vrijwilligers. Veel van hen hebben ook nog een gezinnetje en zitten niet 24/7 achter de PC.
Een beetje meer respect lijkt me hier wel op zijn plaats voor theVmaster.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
Matis schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:40:
Moderators zijn ook maar vrijwilligers. Veel van hen hebben ook nog een gezinnetje en zitten niet 24/7 achter de PC.
Een beetje meer respect lijkt me hier wel op zijn plaats voor theVmaster.
De wereld op zijn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
middelburg schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:06:
dynamische schijf leidt tot onbruikbare recoverytool

Wel erg kort door de bocht moderator. Ik heb uiteraard al het mogelijke gedaan om een oplossig te vinden. Ik ben al 2 dagen bezig allerlei fora uit te pluizen.
Ik vraag alleen ervaring met een bepaald programma of andere suggesties: een heel erg kinderachtige reactie het onderwerp te sluiten. Bah, valt me tegen van tweakers. als de post niet open gaat zul je me hier niet meer terug zien.
middelburg schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:17:
[...]

Kennelijk is deze moderator te beroerd om te reageren. Ik post al jaren bij diverse fora over tal van onderwerpen, doch een dergelijk onbeschoft, zelf ingenomen gedrag van een moderator ben ik nog niet tegengekomen. Een gewone goed onderbouwde vraag is kennelijk taboe als het petje van meneer niet goed staat. Ik zoek mijn heil in het vervolg wel elders.
M.vr.gr.

Off topic: alt-92 bedankt voor je reactie.
Om te beginnen vind ik het jammer dat je gelijk zo hoog van de toren blaast (zoals Lustucru al zegt). Een beetje vriendelijker mag op zich best, want dan kun je van mij ook een vriendelijke reactie verwachten. Daarbij vind ik een 'dreigement' ook niet echt op z'n plaats. Nu begrijp ik best dat je boos op mij bent, maar je zo opstellen is volgens mij niet echt de beste manier om mij ergens toe te bewegen.

Daarbij heeft Matis wel redelijk gelijk. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zit niet 24 uur per dag in dit topic te wachten totdat iemand een keer iets te roepen heeft over een topic wat ik gesloten heb. Maar goed....het zei je vergeven....

De reden dat ik je topic heb gesloten is twee-ledig.

Het topic viel mij op omdat er binnen 1 minuut twee keer eenzelfde topic is geopend (vind het overigens al knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :+) en dat is om te beginnen al niet de bedoeling en dat trekt gelijk mijn aandacht.

Ten tweede gaf je in het topic aan dat je 'een programma gevonden hebt' op internet waarbij ik de indruk kreeg dat je niet verder gekeken hebt dan je neus lang is (dat maak ik niet op uit je post in ieder geval). Waarschijnlijk had je, als je op GoT iets beter gezocht had misschien wel iets kunnen vinden (zoals Alt-92) al aangeeft. Nu kan ik natuurlijk niet ruiken dat jij wel twee dagen gezocht hebt en veel 'forumervaring' hebt, maar als je mij nu gewoon een DM had gestuurd in plaats van hier gelijk zo hoog van de toren had geblazen, dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.

Omdat je, mede door je reacties (die je waarschijnlijk niet zo boos bedoeld als ik ze nu lees), het jammer vind dat ik het topic heb gesloten wil ik het volgende voor je doen : Ik open het topic, jij vult de TS nog een beetje aan en dan is het probleem wat mij betreft opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
TheVMaster schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:13:
[...]

[...]

Om te beginnen vind ik het jammer dat je gelijk zo hoog van de toren blaast (zoals Lustucru al zegt). Een beetje vriendelijker mag op zich best, want dan kun je van mij ook een vriendelijke reactie verwachten. Daarbij vind ik een 'dreigement' ook niet echt op z'n plaats. Nu begrijp ik best dat je boos op mij bent, maar je zo opstellen is volgens mij niet echt de beste manier om mij ergens toe te bewegen.

Daarbij heeft Matis wel redelijk gelijk. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zit niet 24 uur per dag in dit topic te wachten totdat iemand een keer iets te roepen heeft over een topic wat ik gesloten heb. Maar goed....het zei je vergeven....

De reden dat ik je topic heb gesloten is twee-ledig.

Het topic viel mij op omdat er binnen 1 minuut twee keer eenzelfde topic is geopend (vind het overigens al knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen :+) en dat is om te beginnen al niet de bedoeling en dat trekt gelijk mijn aandacht.

Ten tweede gaf je in het topic aan dat je 'een programma gevonden hebt' op internet waarbij ik de indruk kreeg dat je niet verder gekeken hebt dan je neus lang is (dat maak ik niet op uit je post in ieder geval). Waarschijnlijk had je, als je op GoT iets beter gezocht had misschien wel iets kunnen vinden (zoals Alt-92) al aangeeft. Nu kan ik natuurlijk niet ruiken dat jij wel twee dagen gezocht hebt en veel 'forumervaring' hebt, maar als je mij nu gewoon een DM had gestuurd in plaats van hier gelijk zo hoog van de toren had geblazen, dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.

Omdat je, mede door je reacties (die je waarschijnlijk niet zo boos bedoeld als ik ze nu lees), het jammer vind dat ik het topic heb gesloten wil ik het volgende voor je doen : Ik open het topic, jij vult de TS nog een beetje aan en dan is het probleem wat mij betreft opgelost...
Ik vond het "bizar" dat je meteen een topic op slot gooit dat in principe wel aan de eisen voldoet: het had ook gekund met: "Kun je ook nog even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb" ipv direct op slot te gooien, dat vind ik erg kort door de bocht. Het direct op slot gooien van een topic waar eigenlijk geen aanleiding voor is vond ik weer hoog van de toren blazen en weinig vriendelijk overkomen. wekte mijn irretatie. Zeker als je al een tijd bezig bent een probleem op te lossen. In de 10 jaar dat ik op fora zit heb ik dat nog nooit meegemaakt.
De opening van 2 keer het topic is niet doelbewust gebeurd. Dat heeft immers geen enkele zin. Kennelijk is er ergens wat misgegaan.
Maar ik wil er verder geen woorden meer aan vuil maken: zand erover.

Mbt de DM: die mogelijkheid is niet in mij opgekomen. Onder de posting staat immers alleen:
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier

[ Voor 3% gewijzigd door middelburg op 28-09-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

middelburg schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:44:

Mbt de DM: die mogelijkheid is niet in mij opgekomen. Onder de posting staat immers alleen:
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Klopt.
Maar elke forum mod heeft DM gewoon aanstaan, dus vragen staat vrij wat dat aangaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent Move>>>LD????? Geen idee. Bericht van mij verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:05

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat betekend dat een topic naar een ander forum is verplaatst. Lieve Devvers in dit geval. :) Dat is de plaats de devvers van deze site de bugmeldingen graag willen hebben, zodat die waar nodig opgelost kunnen worden. Alhoewel een probleem met een beta browser meestal wat minder prioriteit krijgt. Waarschijnlijk is het toch een bug in de browser die wel wordt opgelost voordat de definitieve versie uitkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 11-10-2010 22:08 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Simpel: ik weet niet in welk subforum je het eerst geplaatst had, maar iischots vond het beter op zijn plek in het subforum 'lieve developers' en daar zitten idd de mensen die het beste antwoord kunnen geven op je opmerking. Zij zijn ongeveer de enigen die de code van tweakers.net nog doorgronden. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank.
Ging over de publieke beta van IE9. LD leek toch echt een beetje het "rioolputje" van Tweakers ;)
Sorry, ik wil niemand kwetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Je hebt niemand gekwetst. Vond dat het niet op de juiste plaats staan en daarom verplaatst. Niks ergs ofzo, gewoon zorgen dat het staat op de plek waar je het beste antwoord kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:19:
LD leek toch echt een beetje het "rioolputje" van Tweakers ;)
offtopic:
Daar zit het dev-tuig, dat is het dus ook O+

* F_J_K runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:19:
Dank.
LD leek toch echt een beetje het "rioolputje" van Tweakers ;)
Sorry, ik wil niemand kwetsen.
Je hebt zojuist de hele crew van de devschuur én alle developers tegen je in het harnas gejaagd, maar no harm done, bij harde waren vinden ze je nog aardig. :+

edit:
en aan F_J_K hebben we allemáál al jaren een hekel

[ Voor 7% gewijzigd door Lustucru op 11-10-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

nou krijgt ie helemaal never nooit niet meer antwoord op z;n vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lustucru schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:32:
[...]

, bij harde waren vinden ze je nog aardig. :+
Wij hebben alleen maar aardige users!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk ook wel oneens dat laatste terechte kritiek op een ROC verwijderd is uit Microsoft Certified topic, ik ben niet van mening dat fout is om kritiek te geven op een ROC.

Maar volgens mij zijn jullie gecontacteerd door iemand van die ROC, want de betreffend MCT waar groot deel van kritiek over ging had het wel gelezen, dus iets zegt me dat het jullie gevraagd is door ROC en het zou niet goed zijn als tweakers.net mee gaat in gedogen van slecht mbo onderwijs.

Ik vindt dat die post en alle andere posts er over gewoon had moet blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:30:
Maar volgens mij zijn jullie gecontacteerd door iemand van die ROC
Zet dat alu hoedje eens af?

Jouw persoonlijke Don Quixote strijd heeft in Tweakers.net geen platform, simpelweg omdat het nergens voor nodig is om het op jouw manier te doen.
Dat is je verteld, meermaals, en dan begin je vrolijk opnieuw.

Wat wij als medeposter/mods al meermalen in vorige delen (meervoud! ga ze maar eens allemaal doorlezen) over dergelijke leermethoden hebben gezegd is dat je vooral jezelf en je latere collega's ermee hebt als je dat als enige basis gebruikt.
En een beetje trainer zal dat je dan ook nooit zo aanleren - mijn idee is dat je de beste man verkeerd begrepen hebt en een suggestie als directe waarheid aan wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:18:
[...]

Zet dat alu hoedje eens af?

Jouw persoonlijke Don Quixote strijd heeft in Tweakers.net geen platform, simpelweg omdat het nergens voor nodig is om het op jouw manier te doen.
Dat is je verteld, meermaals, en dan begin je vrolijk opnieuw.

Wat wij als medeposter/mods al meermalen in vorige delen (meervoud! ga ze maar eens allemaal doorlezen) over dergelijke leermethoden hebben gezegd is dat je vooral jezelf en je latere collega's ermee hebt als je dat als enige basis gebruikt.
En een beetje trainer zal dat je dan ook nooit zo aanleren - mijn idee is dat je de beste man verkeerd begrepen hebt en een suggestie als directe waarheid aan wil nemen.
Nee hij heeft ons dat echt zo aangeleerd en hele klas doet het omdat hij die intructie steeds opnieuw geeft, alleen hij ontkent natuurlijk, maar ik heb nooit gelogen in mijn kritiek, hij heeft ons echt die intructie gegeven om www.examcollection.com te gebruiken.

Toen ik hier reacties op tweakers al las toen verteld was mij al duidelijk dat een MCT deze intructie als examen voorbereiding niet zou mogen geven. Dus ik heb nooit gelogen en voor mij is dus ook waarheid, dus ik denk, maar heb er geen bewijs van dat Arcus College of de MCT die zich zo aangesproken voelt terwijl ik nergens zijn naam genoemd hebt, dat die jullie de instructie gegeven hebben het te verwijderen.

Want al die tijd stond de rest er gewoon, tot ik erop terug kwam dat Arcus College het gelezen had en op vingers getikt, toen werd naar paar uur en dus niet direct zoals normaal geval is hier op t.net verwijderd, en daar zit een beetje vreemd luchtje aan.

Maar goed als jullie echt van mening zijn dat ik in mijn terechte kritiek op ROC geen naam mag noemen, dan zij het zo, ik heb de post niet opgeslagen ofzo dus hij is gewoon weg, maar ik hoop echt niet dat jullie als online gemeenschap gaan buigen voor ROC's die geen deugelijk onderwijs leveren.

Ik ben van mening dat juist een gemeenschap als tweakers.net ideal is om je ervaringen over ROC's te delen. Verder accepteer ik het besluit van tweakers.net wel hoor, dus ik ga niet te rebels worden hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou doe je het weer.
Neem het op met die instantie of bel met het je aangegeven nummer.

Besef je wel dat jij hier een zware beschuldiging richting je opleidingsinstantie uit en dat je dan wel met afdoende bewijzen zal moeten komen bij je geschillencommissie.
Wij zijn geen geschillencommissie, dus bij ons moet je niet zijn.
Voor de rest blijf ik bij mijn laatste zin:
mijn idee is dat je de beste man verkeerd begrepen hebt en een suggestie als directe waarheid aan wil nemen
.
Je huidige post doet me alleen maar sterker staan in dat idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:51:
Nou doe je het weer.
Neem het op met die instantie of bel met het je aangegeven nummer.

Besef je wel dat jij hier een zware beschuldiging richting je opleidingsinstantie uit en dat je dan wel met afdoende bewijzen zal moeten komen bij je geschillencommissie.
Wij zijn geen geschillencommissie, dus bij ons moet je niet zijn.
Voor de rest blijf ik bij mijn laatste zin:

[...]
.
Je huidige post doet me alleen maar sterker staan in dat idee.
Ja besef ik, maar verwacht je dan dat ik lessen heb zitten opnemen? Het blijft bij ervaringen en natuurlijk zijn jullie geen geschillen commissie, dat was ook nooit mijn intentie om jullie te zien als geschillen commissie, ik wou gewoon mijn ervaringen delen zonder namen te noemen, juist omdat ik me hier op tweakers.net best thuis voel in de gemeenschap.

Ik dacht dat noemen van ROC geen kwaad kon. Voor dat nummer nog bedankt, ik zal er eens heen bellen tijdens een werkdag, ik wist overigens niet dat m$ geen officiele microsoft afkorting was.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:00:

Ja besef ik, maar verwacht je dan dat ik lessen heb zitten opnemen? Het blijft bij ervaringen [...]
Dan moet je nog maar eens goed overwegen of je dan wel zo sterk staat in je beweringen.
Zonder bewijzen een ROC bij naam (!) zwart maken of beschuldigen van fraude is niet echt verstandig.

Dat kan zomaar tegen je gaan werken.
ik wist overigens niet dat m$ geen officiele microsoft afkorting was.
Kom op zeg. Sta je nu echt zo buiten de wereld? We hebben het zelfs in het Windows Clients - Beleid letterlijk staan dat het een ongewenst en onnodig kinderachtige misspelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee echt zonder flauwekul ik wist het echt niet, ik wou afkorting gebruiken voor Microsoft en enige wat op mij in kwam de M$ afkorting. Moet ik wel toe geven dat ik niet altijd iedere beleid topic lees voor ik afkortingen ga gebruiken.

Ja ik ben van veel dingen niet op hoogte, dus wellicht sta ik soms buiten de wereld, ze zeggen wel eens dat autisten in een eigen wereld leven ( Natuurlijk klink klare onzin ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:20:

Ja ik ben van veel dingen niet op hoogte, dus wellicht sta ik soms buiten de wereld, ze zeggen wel eens dat autisten in een eigen wereld leven ( Natuurlijk klink klare onzin ).
Dat maakt een boel duidelijk.

Echt, je hebt de beste man compleet verkeerd begrepen. Testkings e.d. zijn geen leermateriaal en zo zal niemand dat je ook aanleren (omdat de examens auteursrechtelijk beschermd zijn onder andere).

Hooguit kun je die voor jezelf eens doorlezen om te zien of je een examen kan afleggen met voldoende resultaat, maar meer ook niet. Het is een hulpmiddel.
Dat jij dat anders wil zien en daar een heel windmolenpark voor wil bevechten is jouw zaak maar je zit er compleet naast.

[ Voor 42% gewijzigd door alt-92 op 15-10-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE END O-)

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:40:
[...]

Toen ik hier reacties op tweakers al las toen verteld was mij al duidelijk dat een MCT deze intructie als examen voorbereiding niet zou mogen geven. Dus ik heb nooit gelogen en voor mij is dus ook waarheid, dus ik denk, maar heb er geen bewijs van dat Arcus College of de MCT die zich zo aangesproken voelt terwijl ik nergens zijn naam genoemd hebt, dat die jullie de instructie gegeven hebben het te verwijderen.

Want al die tijd stond de rest er gewoon, tot ik erop terug kwam dat Arcus College het gelezen had en op vingers getikt, toen werd naar paar uur en dus niet direct zoals normaal geval is hier op t.net verwijderd, en daar zit een beetje vreemd luchtje aan.

[...]
Ehh..ja..daar zit dus geen vreemd luchtje aan hoor :+ We verwijderen het als we het lezen en het dus niet vinden kunnen, of als er een TopicReport van voorbij komt...tja..en er is ook een leven naast GoT..dus tja..soms lijkt hte alsof we niet direct reageren....daar kunnen we natuurlijk niets aan doen. En in dit specifieke geval las ik het pas later...no big deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay sorry ik dacht dat jullie leven volledig gericht was aan tweakers.net, maar no big deal hoor een streng forum zijn, maar soms zijn jullie te streng. Maar het design van deze website is natuurlijk top, je voelt je al thuis door design.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:08:
Okay sorry ik dacht dat jullie leven volledig gericht was aan tweakers.net, maar no big deal hoor een streng forum zijn, maar soms zijn jullie te streng. Maar het design van deze website is natuurlijk top, je voelt je al thuis door design.
Pff...nee joh :+ We zijn net echte mensen...en hebben dus ook (in de meeste gevallen) een prive-leven met vrouw en soms zelfs kinderen.
Wij streng? :? Valt mee toch? Proberen volgens mij gewoon duidelijk te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanhub
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik had vanavond een, voor mij, belangrijke vraag gesteld omdat ik plotseling geen webpagina's meer kon openen. Ik had het probleem geschetst. Ik had verteld wat ik eraan had gedaan en waar ik had gezocht. Welke bloedblaar verwijdert die topic zo maar, zonder opgaaf van reden? Wat is dat voor gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je bedoelt (Windows 7)IE en Google Chrome niet, wel email en utorrent?
Die is gewoon open hoor, bloedblaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27
Mooi woord, dat bloedblaar. Enne: hoe post je op GoT als je geen pagina's kan openen? :9

*gaat topic lezen*

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tip voor de volgende keer: niet gelijk gaan schelden en tieren maar even op je eigen nick klikken, dan zie je je posthistory en vind je je eigen topics ook makkelijk terug.

Over wangedrag gesproken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

alt-92 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:42:
[...]

Tip voor de volgende keer: niet gelijk gaan schelden en tieren maar even op je eigen nick klikken, dan zie je je posthistory en vind je je eigen topics ook makkelijk terug.

Over wangedrag gesproken....
komop komop ;) we moeten het wel leuk houden, door je reactie van: over wangedrag gesproken.
lok je zelf dingen uit. ;)

:z

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
De reactie van alt-92 vind ik gewoon netjes, zeker gezien de reactie daarvoor. Het heeft 10 dagen lang geen reactie uitgelokt totdat jij poste :)

Ik zie het probleem niet.

• imthecool1
  • Laatst online: 02-09 13:08

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Te streng..ik zal in het vervolg eerst een moderator lastig vallen om te vragen of ik wel iets mag posten..
verwijder mijn lidmaatschap maar...

De oplossing is niet altijd de oplossing

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Het is onduidelijk waar je het over hebt. Misschien [XP] amsint.sys beschadigd maar dat is natuurlijk een pure gok. Als je het daar over hebt (en niet bijv. de reactie van iisschots hierboven) dan zal ik toch helemaal mee moeten gaan met TheVMaster. Een hele snelle zoektocht via bijv. Google geeft al tips, als je die nu even had bekeken en feedback er op gaf dan was het een stuk makkelijker voor mensen om gericht met je mee te denken.

Als je niet meer wilt bezoeken is dat simpel: uitloggen en niet meer inloggen. Zie http://tweakers.net/voorwaarden voor andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Volgens mij gaat het inderdaad over dat topic, althans dat zou ik denken op basis van mijn reactie op zijn post in het topic wat F_J_K hierboven aangehaald heeft. Maar ehh....ik heb alleen maar de term unable to boot windows xp amsint.sys aan Google gevoerd en volgens mij gaven ten minste de eerste vijf reactie al een mogelijke oplossing.

Dus om mij nu te streng te noemen....te kort door de bocht van jou zou ik zeggen! We hoeven je handje toch niet vast te houden bij computerproblemen? Hulp is oke, maar wel eerst even laten zien dat je zelf ook gezocht hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1
  • Laatst online: 02-09 13:08

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

goed, dat het duidelijker kan ok, maar om maar direct dit topic op slot te gooien ipv een pm, te sturen om bijv duidelijker te zijn
Is toch net iets vriendelijker

mijn laptop start niet verder meer door, herstart zichzelf de hele tijd na het laden van het 1e windows logo scherm
als ik de xp cdrom plaats start hij de installatie...tot hij aangeeft:

amsint.sys beschadigd

ik kan dus helemaal niks!
opstarten via f8 en dan bekende werkende instellingen...niks doet het
de oplossingen die ik tegenkom gaan uit van een werkende pc..

ik heb echt wel gegoogled..en wat ik zeg, ze gaan van een werkende pc uit, of van een geinfecteerd bestand.
Als je de reacties leest zie je dat ze uitgaan van een werkende pc, en niet zoals de mijne!
en misschien snap je dan waarom ik hier post

De oplossing is niet altijd de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben geen moderator maar kan je wel wat tips geven :) . Als je dan toch duidelijker wil zijn, doe dan wat aan de layout van je posts. Random enters, geen hoofdletters, random witruimte? Het nodigt niet uit tot lezen en het komt over als een MSN log.

Geen specs van je laptop, niet of je de Recovery Console al in bent geweest voor een repair installatie, andere Windows CD voor het geval die kapot is, live CD om te kijken of er een hardware fout is, etc.

Er is zoveel wat je kunt proberen :) .

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 19-11-2010 15:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
imthecool1 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:26:
goed, dat het duidelijker kan ok, maar om maar direct dit topic op slot te gooien ipv een pm, te sturen om bijv duidelijker te zijn
Is toch net iets vriendelijker
Dat gebeurt ook vaak genoeg, maar we gaan er ook wel vanuit dat iemand die al jaren op GoT rondloopt weet hoe het werkt en wat we verwachten :+ Vandaar dat ik in dit geval gelijk een slotje heb gezet.
mijn laptop start niet verder meer door, herstart zichzelf de hele tijd na het laden van het 1e windows logo scherm
als ik de xp cdrom plaats start hij de installatie...tot hij aangeeft:

amsint.sys beschadigd

ik kan dus helemaal niks!
opstarten via f8 en dan bekende werkende instellingen...niks doet het
de oplossingen die ik tegenkom gaan uit van een werkende pc..

ik heb echt wel gegoogled..en wat ik zeg, ze gaan van een werkende pc uit, of van een geinfecteerd bestand.
Als je de reacties leest zie je dat ze uitgaan van een werkende pc, en niet zoals de mijne!
en misschien snap je dan waarom ik hier post
Ik hoop dat je begrijpt dat ik gewoon een baan heb en dus niet de tijd heb om al die links helemaal door te nemen voor je, ik hoop dat je zelf de moeite wilt doen :+ Als je de volgende keer even vermeld dat je dit gedaan hebt, maar dat je niets kon vinden..tja...dan had ik er ook weer anders op gereageerd natuurlijk.

Jou topic was (afgaand op de geplaatste info :+) typisch een gevalletje van te weinig inzet....en dat opgeteld bij de tijd dat je op GoT rondloopt. Tja....wat moet ik hier verder nog aan toevoegen...

Tipje : Volgende keer iets meer informatie waaruit blijkt dat je zelf ook wel gezocht hebt en dan kan het best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 18:33
TheVMaster schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:10:
Jou topic was (afgaand op de geplaatste info :+) typisch een gevalletje van te weinig zichtbare inzet....en dat opgeteld bij de tijd dat je op GoT rondloopt. Tja....wat moet ik hier verder nog aan toevoegen...
Correctie. Het gaat niet om voldoende inzetten, maar ook laten zien dat je dat gedaan hebt. Maak aan de lezers van je topic duidelijk dat je echt je best hebt gedaan om het zelf op te lossen, dat je niet simpelweg de lezers als helpdesk gebruikt, en men is bereid om mee te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Yup. Als je al een uurtje hebt rondgeklikt, gelezen en geprobeerd, neem dan 1 minuut de tijd om de half dozijn verschillende tips op te sommen. Die heb je in je hoofd zitten dus het kost helemaal geen tijd maar levert veel op:
1) dan hoeven behulpzame anderen die mee willen denken niet hun tijd te verdoen met het voor jou doornemen van dezelfde pagina's,
2) zullen mensen sneller meedenken over meer complexe oplossingen omdat ze zien dat je meedoet,
3) kunnen anderen met hetzelfde probleem leren van jouw opties,
etc. :)

Verwijderd

Verwijderd in "Vista Home Premium OEM Activering probl..."

Ik weet eigenlijk niet waar deze mod het over heeft en zijn post is nogal onbeleefd.

Ten eerste heb ik een ton aan posts gevonden waar je een OEM versie niet kan activeren maar geen een posts waarin je hem kan activeren maar dat hij een paar uur later zichzelf deactiveerd. Het minste wat hij had kunnen doen is zeggen zoek eens op x of y of als hij het zo goed weet had hij mij kunnen verwijzen naar een posts waar het eventueel in staat.

Ten tweede mag hij zelf een zoeken voor hij een post maakt. Iemand die al langer op tweak is dan zijn account een beetje de al oude "wij zijn geen helpdesk" retoriek geven is maar een kromme redenering. Ik vraag ook niet om help, ik vraag alleen of het een bekend probleem is, wat dus in houdt dat ik zelf ook aan het einde van mijn latijn ben en dus het niet opgelost krijg. iemand met een zeer oud account en zo'n vraag, 1+ 1 = 2, die jongen heeft waarschijnlijk zelf al van alles geprobeerd.

Mag de thread open en de post van de mod verwijderd?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 18:13 ]

Verwijderd

Overdrijven is ook onbeleefd. Zijn post vind ik echt niet onbeleefd of zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 18:14 ]

Verwijderd

Mijn vak.

Nutteloze replies posten ook een vak apart.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 18:13 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:13:
Mijn vak.

Nutteloze replies posten ook een vak apart.
Wat is er onbeleefd aan dan? Je startpost mist wat je zelf gezocht hebt, wat Microsoft zegt als je ze het probleem voorlegt, wat er gebeurt als je dan nog een keer activeert, en of het ook fout gaat als je een schone installatie doet.

Je bent wel erg snel op de teentjes getrapt :) . Maar goed, vast en zeker zal er ook wel iemand van de crew reageren, maar ik vermoed dat je aangebrande reageren niet de gewenste respons zal hebben ;) .

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 25-11-2010 18:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:10:

Iemand die al langer op tweak is dan zijn account een beetje de al oude "wij zijn geen helpdesk" retoriek geven is maar een kromme redenering.
Nou, je zou zelf ook beter moeten weten natuurlijk, als oudgediende.
iemand met een zeer oud account en zo'n vraag, 1+ 1 = 2, die jongen heeft waarschijnlijk zelf al van alles geprobeerd.
Dat kunnen (en willen) wij niet ruiken of gokken.
Aan jou dan om dat duidelijk te maken en ook niet als oudgediende zijnde de aanname doen die je nu maakt dat je daarom meer 'rechten' zou hebben om zo'n opmerking te maken.

Verwijderd

gambieter schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:17:
[...]

Wat is er onbeleefd aan dan? Je startpost mist wat je zelf gezocht hebt, wat Microsoft zegt als je ze het probleem voorlegt, wat er gebeurt als je dan nog een keer activeert, en of het ook fout gaat als je een schone installatie doet.

Je bent wel erg snel op de teentjes getrapt :)
De vraagstelling is dan ook het cruciaal punt hier. Of ik op de teentjes ben getrapt? Dat is jou mening. Iemand die nutteloze post maakt.. als je de bal kaatst. Dat hij dan zelf beseft dat zijn post nutteloos is en dan snel even toch een edit door moet voeren na mijn reply, tja wat zal ik er van zeggen?
alt-92 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:18:
[...]

Nou, je zou zelf ook beter moeten weten natuurlijk, als oudgediende.

[...]

Dat kunnen (en willen) wij niet ruiken of gokken.
Aan jou dan om dat duidelijk te maken en ook niet als oudgediende zijnde de aanname doen die je nu maakt dat je daarom meer 'rechten' zou hebben om zo'n opmerking te maken.
Dat is niet het punt van de mod. Hij zegt UTFS! Dat heb ik gedaan en ik kan geen specifiek thread of oplossing vinden. Als dat zo is, dan mag je hem maar aanwijzen. Dat mensen hier er iets anders van maken is natuurlijk een andere zaak.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 18:34 ]

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

De mod zegt eigenlijk dat je moet zoeken, omdat hij vindt dat je te weinig toont dat je zelf al genoeg gedaan hebt. Als je in je topic aangeeft wat je al gedaan hebt en gevonden en gelezen maak je het voor anderen een stuk makkelijker om je te helpen. Jij wilt hulp. Dan is het misschien verstandig om degenen die je moeten helpen een beetje tegemoet te komen met jouw informatieverstrekking.

Ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar naar mijn mening zijn de modjes hier over het algemeen erg correct en vriendelijk. Misschien wat kort af en toe, maar de mods hebben ook meer te doen dan ons in toom houden.

Luctor et Emergo || specs

Verwijderd

DutchNutcase schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:53:
De mod zegt eigenlijk dat je moet zoeken, omdat hij vindt dat je te weinig toont dat je zelf al genoeg gedaan hebt. Als je in je topic aangeeft wat je al gedaan hebt en gevonden en gelezen maak je het voor anderen een stuk makkelijker om je te helpen. Jij wilt hulp. Dan is het misschien verstandig om degenen die je moeten helpen een beetje tegemoet te komen met jouw informatieverstrekking.

Ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar naar mijn mening zijn de modjes hier over het algemeen erg correct en vriendelijk. Misschien wat kort af en toe, maar de mods hebben ook meer te doen dan ons in toom houden.
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search, je bent namelijk vast niet de eerste (op GoT) met dit probleem.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:10:
Verwijderd in "Vista Home Premium OEM Activering probl..."

[...hele lap tekst...]

Mag de thread open en de post van de mod verwijderd?
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden, maar daar heb ik gezien je reactie(s) heb ik daar niet heel veel zin in. Wat mij betreft is het antwoord op jou vraag dan ook een eenvoudig een nee.

Voor de rest sluit ik mij geheel aan bij Alt-92

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2010 19:28 ]

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:27:
[...]

Ik kan nu een heel verhaal gaan houden, maar daar heb ik gezien je reactie(s) heb ik daar niet heel veel zin in. Wat mij betreft is het antwoord op jou vraag dan ook een eenvoudig een nee.

Voor de rest sluit ik mij geheel aan bij Alt-92
Uuum jij bent diegene waar ik een klacht over indien en jij bent meteen ook diegene die de klacht afhandelt? Maar ik wil je erop wijzen dat ik in het verleden een soort gelijken aanvaring heb gehad met een mod welke op een soort gelijken manier had gereageerd, ik heb uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen omdat ik nogal ver ben gegaan in mijn verweer. Nou zou ik het deze keer niet zover willen brengen en jou willen vragen om dit soort kinderachtige dingen achterwegen te laten. Kinderachtig in de vorm van, je kan verder niks bedenken om jezelf te verweren maar jij hebt het knopje in je console zitten welke ik niet heb en daar moet jij maar misbruik van maken.

En voor je mij gaat beschuldigen van allerlei dingen, eerst AUB naar jezelf kijken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:35:
Maar ik wil je erop wijzen dat ik in het verleden een soort gelijken aanvaring heb gehad met een mod welke op een soort gelijken manier had gereageerd, ik heb uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen omdat ik nogal ver ben gegaan in mijn verweer. Nou zou ik het deze keer niet zover willen brengen en jou willen vragen om dit soort kinderachtige dingen achterwegen te laten.
Dus je hebt niet geleerd van de vorige ervaring, komt met een semi-bedreiging en doet net alsof VMaster je dankbaar moet zijn, en je vraagt je af waarom er niet met je in discussie wordt gegaan? Een boze Don Quichotte met onterechte boosheid....

Er is zelfs gezegd dat je een nieuw topic mag openen mits je daar laat zien wat je zelf gedaan hebt. Maar dat is niet genoeg? :)
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:25:
Dat is niet het punt van de mod. Hij zegt UTFS!
Nee, hij zegt dat je moet laten zien dat je gezocht hebt. Dus welke zoektermen, wat zegt Microsoft als je belt, welke topics hielpen je toch niet. Alleen zeggen dat je gezocht hebt kan iedereen :)

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 25-11-2010 20:43 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou zou ik het deze keer niet zover willen brengen en jou willen vragen om dit soort kinderachtige dingen achterwegen te laten. Kinderachtig in de vorm van, je kan verder niks bedenken om jezelf te verweren maar jij hebt het knopje in je console zitten welke ik niet heb en daar moet jij maar misbruik van maken.

En voor je mij gaat beschuldigen van allerlei dingen, eerst AUB naar jezelf kijken.
Het staat je vrij om met gegronde argumenten contact op te nemen met de HGA (wie dat is en waar je dan moet wezen staat in Het algemeen beleid ).

Besef alleen wel dat je communicatie een tweewegverkeer is. Wat je nu hier doet is botweg dreigen, en iets zegt me dat je daarmee hooguit je zin door kan drijven ten koste van een goede verstandhouding.

Ik gooi het liever over een andere boeg - zeker als iemand die hier lang genoeg rondloopt zou je onderhand kunnen inschatten dat een topic waarin eigenlijk inhoudelijk niks staat (ja, het werkt niet en je kan niks vinden) meer gebaat is bij een verse start waarbij je indien je daarop gewezen bent de ontbrekende info nog even aanvult. :)

Dat kan zelfs zo simpel zijn als het vermelden van je zoektermen waar je géén resultaat mee vindt, al was het maar omdat wellicht iemand je daardoor op een andere zoekterm of optie kan wijzen wat wel kan werken.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Uuum jij bent diegene waar ik een klacht over indien en jij bent meteen ook diegene die de klacht afhandelt? Maar ik wil je erop wijzen dat ik in het verleden een soort gelijken aanvaring heb gehad met een mod welke op een soort gelijken manier had gereageerd, ik heb uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen omdat ik nogal ver ben gegaan in mijn verweer. Nou zou ik het deze keer niet zover willen brengen en jou willen vragen om dit soort kinderachtige dingen achterwegen te laten. Kinderachtig in de vorm van, je kan verder niks bedenken om jezelf te verweren maar jij hebt het knopje in je console zitten welke ik niet heb en daar moet jij maar misbruik van maken.

Nee sorry, ik heb je klacht niet in behandeling, ik reageer alleen op jou opmerkingen over het topic wat ik gesloten heb en daarnaast begrijp ik je vijandige houding ook niet helemaal. 'k moet wel zeggen dat ik je 'dreigen' ook niet echt kan waarderen en wil je dan ook vragen, mits je een serieuze klacht hebt, deze neer te leggen bij de HGA in kwestie zodat hij er serieus naar kan kijken.

Ik hoef me helemaal niet te verweren, want volgens mij heb ik niet echt iets verkeerds gedaan, maar dat is dan aan de HGA om daar over te oordelen. Als laatste wil ik je ook laten weten dat ik je niet ergens van beschuldig, niet gedaan en was ik ook niet van plan alsnog te gaan doen.

Misschien had je de tijd die je nu besteedt in het dreigen had kunnen besteden met het bellen naar Microsoft, waarschijnlijk was je 'activatie-probleem' dan onderhand wel opgelost....en had je je niet zo hoeven ergeren aan een, in jou ogen, over ijverige moderator die misbruik maakt van knopjes...
alt-92 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:49:
[...]

Besef alleen wel dat je communicatie een tweewegverkeer is. Wat je nu hier doet is botweg dreigen, en iets zegt me dat je daarmee hooguit je zin door kan drijven ten koste van een goede verstandhouding.

[...]
:+ Vandaar dat ik ook maar even reageerde op z'n opmerkingen, maar blijkbaar is dat niet de bedoeling... :?

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2010 21:30 ]

Verwijderd

gambieter schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:41:
Dus je hebt niet geleerd van de vorige ervaring, komt met een semi-bedreiging en doet net alsof VMaster je dankbaar moet zijn, en je vraagt je af waarom er niet met je in discussie wordt gegaan? Een boze Don Quichotte met onterechte boosheid....
Ja jongen, hou nou eens op, allemaal speculatie over wie wat waar. Ik ga niet alle zoektermen een voor een opnoemen of all me search queries copy/pasten. Er is gezocht zonder bevredigend resultaat. Als mod zijnde mag je alleen op zo'n manier reageren als je ZEKER weet dat de vraag nog niet eerder is gesteld, punt. Als de vraag al eerder is gesteld en het is een dubbel post dan zeg je "Zoek eens op x of y of probeer hier eens te kijken". Als er daadwerkelijk structureel iets mis is met de post dan zeg je dat.

Er is niks mis met de post, okey ik geef toe het is kort maar ik wilde niet mensen moe maken met details. Het is een korte maar toe te point post over iets wat (denk ik) nog niet aan bod is geweest.
alt-92 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:49:
[...]

Het staat je vrij om met gegronde argumenten contact op te nemen met de HGA (wie dat is en waar je dan moet wezen staat in Het algemeen beleid ).

Dat besef ik goed en daarbij moeten de mods het voortouw nemen. Een antwoord kort als "NEE!" (om jou een lesje te leren) zijn geen goede mod praktijken. Dat is maar kinderachtig en machtsmisbruik.
Ik gooi het liever over een andere boeg - zeker als iemand die hier lang genoeg rondloopt zou je onderhand kunnen inschatten dat een topic waarin eigenlijk inhoudelijk niks staat (ja, het werkt niet en je kan niks vinden) meer gebaat is bij een verse start waarbij je indien je daarop gewezen bent de ontbrekende info nog even aanvult. :)
Dat zou dus betekenen dat de lock ongegrond is of dat de mod in kwestie niet beseft dat het ongegrond is en dus die nieuwe thread weer gaat locken. Daar heb ik geen zin in. De thread zoals hij er is unlocken vindt ik een betere optie. Dan wil ik wel een edit uitvoeren met zoektermen en dingen die ik heb gedaan. Is dat niet een betere middenweg?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:29:
[...]

Ja jongen, hou nou eens op, allemaal speculatie over wie wat waar. Ik ga niet alle zoektermen een voor een opnoemen of all me search queries copy/pasten. Er is gezocht zonder bevredigend resultaat. Als mod zijnde mag je alleen op zo'n manier reageren als je ZEKER weet dat de vraag nog niet eerder is gesteld, punt.
Niks punt...
je kan gewoon een paar dingen opnoemen die niet het gewenste resultaat hebben. Da's echt niet teveel gevraagd toch? :)
Dat besef ik goed en daarbij moeten de mods het voortouw nemen. Een antwoord kort als "NEE!" (om jou een lesje te leren) zijn geen goede mod praktijken. Dat is maar kinderachtig en machtsmisbruik.
Dat heb je wellicht aan je eigen te hoge inzetten te danken dan.
Zoek eens niet die confrontatie gelijk op maar pak die gulden middenweg nou die al een paar keer aangereikt is?
Dat zou dus betekenen dat de lock ongegrond is of dat de mod in kwestie niet beseft dat het ongegrond is en dus die nieuwe thread weer gaat locken. Daar heb ik geen zin in.
Vind je het erg als ik die opmerking even laat voor wat die is? Want echt constructief is dat niet.
De thread zoals hij er is unlocken vindt ik een betere optie. Dan wil ik wel een edit uitvoeren met zoektermen en dingen die ik heb gedaan. Is dat niet een betere middenweg?
Je kan je bestaande post ook gewoon copy-pasten als nieuwe topicstart en daarna bijwerken toch?

Je eerste poging was even een 'valse start', alleen heb je dan hier niet het nadeel dat je gelijk het risico loopt gediskwalificeerd te worden maar mag je het gewoon zonder historisch nadeel opnieuw proberen :+

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 25-11-2010 21:51 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:29:
[...]

Ja jongen, hou nou eens op, allemaal speculatie over wie wat waar. Ik ga niet alle zoektermen een voor een opnoemen of all me search queries copy/pasten. Er is gezocht zonder bevredigend resultaat. Als mod zijnde mag je alleen op zo'n manier reageren als je ZEKER weet dat de vraag nog niet eerder is gesteld, punt. Als de vraag al eerder is gesteld en het is een dubbel post dan zeg je "Zoek eens op x of y of probeer hier eens te kijken". Als er daadwerkelijk structureel iets mis is met de post dan zeg je dat.
Wel vriendelijk blijven he...dan doen wij ook. Als jij niet laat zien wat je gevonden hebt, tja..hoe kan ik ruiken dat jij inderdaad zelf al eea geprobeerd hebt. Ik ben (helaas) nog steeds niet helderziend.
Er is niks mis met de post, okey ik geef toe het is kort maar ik wilde niet mensen moe maken met details. Het is een korte maar toe te point post over iets wat (denk ik) nog niet aan bod is geweest.

[...]
Je geeft compleet niet aan wat je hebt geprobeerd, behalve dat je vraagt of het een bekend probleem is en of er oplossingen voor zijn. Aangezien je hier al een tijd mee loopt had je dit zeker in je TS kunnen vermelden, ik mag aannemen dat je hiermee bekend bent?
Bedankt dat je ons hier even op wijst, maar volgens mij omvatte mijn sloteje ook niet een kort nee, du sik begrijp niet waarom je nu weer met termen als machtsmisbruik en kinderachtig moet gooien.
[...]

Dat zou dus betekenen dat de lock ongegrond is of dat de mod in kwestie niet beseft dat het ongegrond is en dus die nieuwe thread weer gaat locken. Daar heb ik geen zin in. De thread zoals hij er is unlocken vindt ik een betere optie. Dan wil ik wel een edit uitvoeren met zoektermen en dingen die ik heb gedaan. Is dat niet een betere middenweg?
Ik ben van mening dat de lock gegrond is en volgens mij is mijn collega (alt-92) het toch wel met mij eens. Mocht jij het hier nu niet mee eens zijn, waar het toch wel op lijkt, dan verzoek ik je dit aan te kaarten bij onze HGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:46:
Wel vriendelijk blijven he...dan doen wij ook. Als jij niet laat zien wat je gevonden hebt, tja..hoe kan ik ruiken dat jij inderdaad zelf al eea geprobeerd hebt. Ik ben (helaas) nog steeds niet helderziend.
Nee maar als ik iemand al een paar keer erop heb gewezen dat het een UTFS of LMGTFY post is en als die persoond an toch door gaat op speculaties dan moet ik wat fermere taal gebruiken.
Je geeft compleet niet aan wat je hebt geprobeerd, behalve dat je vraagt of het een bekend probleem is en of er oplossingen voor zijn. Aangezien je hier al een tijd mee loopt had je dit zeker in je TS kunnen vermelden, ik mag aannemen dat je hiermee bekend bent?
Mwah ik had geen zin om alles te vermelden, zoals ik al zei het is kort en to the point. Ik vraag ook niet om help, ik vraag of het een bekend probleem is. Dat is iets anders he? Ik wil alleen weten of er al het een en andere is want ik ben het niet tegen gekomen. Dus jah, dan hoef je ook niet te beschrijven wat je allemaal hebt gedaan. Ik probeer alleen maar symptomen te achterhalen, ik vraag niet om help voor een oplossing.
Bedankt dat je ons hier even op wijst, maar volgens mij omvatte mijn sloteje ook niet een kort nee, du sik begrijp niet waarom je nu weer met termen als machtsmisbruik en kinderachtig moet gooien.
In je bericht zeg je dat ik UTFS moet doen en ik wijs je erop dat dat helemaal niet aan orde is. Daarop reageer jij met:
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden, maar daar heb ik gezien je reactie(s) heb ik daar niet heel veel zin in. Wat mij betreft is het antwoord op jou vraag dan ook een eenvoudig een nee
Dit zegt mij dat jij geen verweer hebt en dat je het maar zo kort van de hand moet doen. Je had natuurlijk ook op een fatsoenlijke wijze (hoe kort en ondoordacht jij mij ook vindt) kunnen reageren en dan waren we een stukje verder. Dat jij jou acties niet wilt verklaren tegenover een redelijke verklaring aan mijn zijde wijst op machtsmisbruik. Misschien dat het niet zo is maar ik heb goede redenen om te denken dat het wel zo is.

Als het echt iets is wat eerder is behandelt en als het echt een UTFS kwestie is dan had je natuurlijk ook kunnen zeggen: "Joh ik denk dat je verkeerd bent, probeer eens hier of daar". Dit is geen kwestie van UTFS en ik vraag niet om hulp, ik vraag alleen of het een bekend probleem is zodat ik zelf weer verder kan zoeken naar een oplossing.

Oh ik zie dat je net iets hebt gepost vlak voor mijn post hierboven. Daarin zeg je:
Nee sorry, ik heb je klacht niet in behandeling, ik reageer alleen op jou opmerkingen over het topic wat ik gesloten heb en daarnaast begrijp ik je vijandige houding ook niet helemaal.
Vindt je het niet beter om gewoon helemaal stil te zijn om dan je collega's het af te laten handelen? Dat zou namelijk een beeld van onpartijdigheid kweken en zouden we de HGA niet nodig hebben maar het lijkt erop dat het wel zover moet komen, jammer. Ik ben verder niet vijandig, jij ondervindt mij vijandig daar zit een verschil tussen. Dat ik hier een paar fouten uitwijs en op een redelijke maar toch ferme manier mijn kant van het verhaal vertel is een andere zaak.
alt-92 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:45:
Je kan je bestaande post ook gewoon copy-pasten als nieuwe topicstart en daarna bijwerken toch?

Je eerste poging was even een 'valse start', alleen heb je dan hier niet het nadeel dat je gelijk het risico loopt gediskwalificeerd te worden maar mag je het gewoon zonder historisch nadeel opnieuw proberen :+
Zullen we het dan hierbij laten en ik probeer morgen gewoon even een nieuwe post? Maar als daar ook een slotje op gaat dan zijn we verder van huis. Ik wil dan wel de garantie dat als ik me houd aan jullie criteria (hoe onnodig ik ze in dit geval acht) dat de thread dan verder met rust wordt gelaten.

/edit:

Ik heb het al gevonden. Iemand op een andere forum (waar ik dezelfde post had gecopy/paste) had dit te melden.

http://apcmag.com/warning...g_vista_to_deactivate.htm

Ik had een bios update gedaan waardoor AHCI mogelijk werd en dus een andere driver. Daarna had ik de Intel Storage Matrix tool ginstaleerd (dus weer een andere driver) waardoor hij weer werd gedeactiveerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:13:
Nee maar als ik iemand al een paar keer erop heb gewezen dat het een UTFS of LMGTFY post is en als die persoond an toch door gaat op speculaties dan moet ik wat fermere taal gebruiken.
Nee, je moet beter gaan leren lezen. Jij hebt het waanidee dat het een UTFS post is, maar de werkelijkheid is anders en je bent de enige die het zo ziet. Jouw waarheid is geen algemene waarheid, en als je probeert een stapje terug te doen, even je hoofd onder de koude kraan houd en dan nog eens terugleest na het afkoelen, dan zul je hopelijk zien dat je zwaar overdreven reageert. Niet alleen op het slotje, maar ook op vriendelijke posts die aangeven dat je hoog van de toren blaast zonder enige reden :) .
Mwah ik had geen zin om alles te vermelden, zoals ik al zei het is kort en to the point.
Kort, maar niet to the point. It's missing the point. Maar verder veel plezier met het Don Quichote spelen :) . Deze rode lap gaat de dolle stier verder negeren.
Ik heb het al gevonden. Iemand op een andere forum (waar ik dezelfde post had gecopy/paste) had dit te melden.

Wel goed dat je de oplossing vermeld. Als The VMaster dit aan het gesloten topic toevoegt kan de volgende vrager het vinden en gebruiken :) .

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 26-11-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Zullen we het dan hierbij laten en ik probeer morgen gewoon even een nieuwe post? Maar als daar ook een slotje op gaat dan zijn we verder van huis. Ik wil dan wel de garantie dat als ik me houd aan jullie criteria (hoe onnodig ik ze in dit geval acht) dat de thread dan verder met rust wordt gelaten.

/edit:

Hou nou eens gewoon op met dat onnodige gedreig...is toch nergens voor nodig? Pff..hou je gewoon aan de regels (die zijn duidelijk en bij jou ook echt wel bekend volgens mij) dan is een slotje ook niet nodig...
gambieter schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:27:
[...]

Nee, je moet beter gaan leren lezen. Jij hebt het waanidee dat het een UTFS post is, maar de werkelijkheid is anders en je bent de enige die het zo ziet. Jouw waarheid is geen algemene waarheid, en als je probeert een stapje terug te doen, even je hoofd onder de koude kraan houd en dan nog eens terugleest na het afkoelen, dan zul je hopelijk zien dat je zwaar overdreven reageert. Niet alleen op het slotje, maar ook op vriendelijke posts die aangeven dat je hoog van de toren blaast zonder enige reden :) .

[...]

Kort, maar niet to the point. It's missing the point. Maar verder veel plezier met het Don Quichote spelen :) .
Amen!

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 26-11-2010 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vindt je het niet beter om gewoon helemaal stil te zijn om dan je collega's het af te laten handelen?
[...]
Ik ben verder niet vijandig, jij ondervindt mij vijandig daar zit een verschil tussen. Dat ik hier een paar fouten uitwijs en op een redelijke maar toch ferme manier mijn kant van het verhaal vertel is een andere zaak.
Nou ben ik niet vies van een hartig gesprekje, maar je kan ook overdrijven en elke vorm van communicatieve de-escalatie torpederen.
Is niet bevorderlijk voor de sfeer, verre van.
Geen probleem.
/edit:

Ah. Ik miste al iets in je verhaal - je hebt 'm eerst geactiveerd en daarna pas drivers & firmware geupgrade wellicht?

Zie je hoe belangrijk het soms kan zijn om complete informatie te verstrekken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:27:
[...]

Hou nou eens gewoon op met dat onnodige gedreig...is toch nergens voor nodig? Pff..hou je gewoon aan de regels (die zijn duidelijk en bij jou ook echt wel bekend volgens mij) dan is een slotje ook niet nodig...
Sinds wanneer is zeggen dat je verder van huis bent een dreigement? Ik zeg nog eens daarna dat ik de garantie wil dat als ik me aan jullie criteria houd dat er dan geen slotje op komt? Ik weet niet maar volgens mij ben je selectief aan het lezen.

Ik weet niet maar volgens mij zegt de uitdrukking "verder van huis" alleen dat het dan verder de verkeerde kant op gaat, of dat ik die vrees heb. Als ik daarna zeg dat ik garanties wil om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurd dan ben ik niet aan het dreigen. Of jah ik ben eigenlijk helemaal niet aan het dreigen jij ondervindt dat alleen zo.
alt-92 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:29:
Ah. Ik miste al iets in je verhaal - je hebt 'm eerst geactiveerd en daarna pas drivers & firmware geupgrade wellicht?

Zie je hoe belangrijk het soms kan zijn om complete informatie te verstrekken? ;)
Ik wist niet dat dat van belang was. De boosdoener in dit geval blijkt de AHCI driver te zijn samen met een BIOS update. Als Vista zich dan een tijdje na het installeren van die updates deactiveert dan is dat verbant er niet zo snel.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:31:
[...]

Sinds wanneer is zeggen dat je verder van huis bent een dreigement? Ik zeg nog eens daarna dat ik de garantie wil dat als ik me aan jullie criteria houd dat er dan geen slotje op komt? Ik weet niet maar volgens mij ben je selectief aan het lezen.

Ik weet niet maar volgens mij zegt de uitdrukking "verder van huis" alleen dat het dan verder de verkeerde kant op gaat, of dat ik die vrees heb. Als ik daarna zeg dat ik garanties wil om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurd dan ben ik niet aan het dreigen. Of jah ik ben eigenlijk helemaal niet aan het dreigen jij ondervindt dat alleen zo.
:? 8)7 sorry hoor maar mij ontgaat de logica verder even...maak maar een nieuw topic mij zie je er niet in de buurt, maar zorg dat hij wel voldoet aan de eisen, anders zijn we verder van huis O-)

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 26-11-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik herhaal mezelf maar even:
alt-92 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:29:
[...]

Nou ben ik niet vies van een hartig gesprekje, maar je kan ook overdrijven en elke vorm van communicatieve de-escalatie torpederen.
Is niet bevorderlijk voor de sfeer, verre van.
Zullen we het nu hierbij laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:34:
Ik herhaal mezelf maar even:

[...]

Zullen we het nu hierbij laten?
Done.
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste