Nee maar als ik iemand al een paar keer erop heb gewezen dat het een UTFS of LMGTFY post is en als die persoond an toch door gaat op speculaties dan moet ik wat fermere taal gebruiken.
Je geeft compleet niet aan wat je hebt geprobeerd, behalve dat je vraagt of het een bekend probleem is en of er oplossingen voor zijn. Aangezien je hier al een tijd mee loopt had je dit zeker in je TS kunnen vermelden, ik mag aannemen dat je hiermee bekend bent?
Mwah ik had geen zin om alles te vermelden, zoals ik al zei het is kort en to the point. Ik vraag ook niet om help, ik vraag of het een bekend probleem is. Dat is iets anders he? Ik wil alleen weten of er al het een en andere is want ik ben het niet tegen gekomen. Dus jah, dan hoef je ook niet te beschrijven wat je allemaal hebt gedaan. Ik probeer alleen maar symptomen te achterhalen, ik vraag niet om help voor een oplossing.
Bedankt dat je ons hier even op wijst, maar volgens mij omvatte mijn sloteje ook niet een kort nee, du sik begrijp niet waarom je nu weer met termen als machtsmisbruik en kinderachtig moet gooien.
In je bericht zeg je dat ik UTFS moet doen en ik wijs je erop dat dat helemaal niet aan orde is. Daarop reageer jij met:
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden, maar daar heb ik gezien je reactie(s) heb ik daar niet heel veel zin in. Wat mij betreft is het antwoord op jou vraag dan ook een eenvoudig een nee
Dit zegt mij dat jij geen verweer hebt en dat je het maar zo kort van de hand moet doen. Je had natuurlijk ook op een fatsoenlijke wijze (hoe kort en ondoordacht jij mij ook vindt) kunnen reageren en dan waren we een stukje verder. Dat jij jou acties niet wilt verklaren tegenover een redelijke verklaring aan mijn zijde wijst op machtsmisbruik. Misschien dat het niet zo is maar ik heb goede redenen om te denken dat het wel zo is.
Als het echt iets is wat eerder is behandelt en als het echt een UTFS kwestie is dan had je natuurlijk ook kunnen zeggen: "Joh ik denk dat je verkeerd bent, probeer eens hier of daar". Dit is geen kwestie van UTFS en ik vraag niet om hulp, ik vraag alleen of het een bekend probleem is zodat ik zelf weer verder kan zoeken naar een oplossing.
Oh ik zie dat je net iets hebt gepost vlak voor mijn post hierboven. Daarin zeg je:
Nee sorry, ik heb je klacht niet in behandeling, ik reageer alleen op jou opmerkingen over het topic wat ik gesloten heb en daarnaast begrijp ik je vijandige houding ook niet helemaal.
Vindt je het niet beter om gewoon helemaal stil te zijn om dan je collega's het af te laten handelen? Dat zou namelijk een beeld van onpartijdigheid kweken en zouden we de HGA niet nodig hebben maar het lijkt erop dat het wel zover moet komen, jammer. Ik ben verder niet vijandig, jij ondervindt mij vijandig daar zit een verschil tussen. Dat ik hier een paar fouten uitwijs en op een redelijke maar toch ferme manier mijn kant van het verhaal vertel is een andere zaak.
alt-92 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:45:
Je kan je bestaande post ook gewoon copy-pasten als nieuwe topicstart en daarna bijwerken toch?
Je eerste poging was even een 'valse start', alleen heb je dan hier niet het nadeel dat je gelijk het risico loopt gediskwalificeerd te worden maar mag je het gewoon zonder historisch nadeel opnieuw proberen

Zullen we het dan hierbij laten en ik probeer morgen gewoon even een nieuwe post? Maar als daar ook een slotje op gaat dan zijn we verder van huis. Ik wil dan wel de garantie dat als ik me houd aan jullie criteria (hoe onnodig ik ze in dit geval acht) dat de thread dan verder met rust wordt gelaten.
/edit:
Ik heb het al gevonden. Iemand op een andere forum (waar ik dezelfde post had gecopy/paste) had dit te melden.
http://apcmag.com/warning...g_vista_to_deactivate.htm
Ik had een bios update gedaan waardoor AHCI mogelijk werd en dus een andere driver. Daarna had ik de Intel Storage Matrix tool ginstaleerd (dus weer een andere driver) waardoor hij weer werd gedeactiveerd.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 26-11-2010 00:29
]