Toon posts:

[win7] Microsoft.NET Framework probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mogge lui,

ik doe al een tijdje helpdesken voor mijn schoonmoeder onder andere en ondanks dat ik geen held ben kan ik de meeste problemen die iemand die er nog minder van weet wel oplossen.
Met uitzondering van de volgende:
Bij het openen van internet explorer (geen idee welke versie, mag aannemen dat het een recente is, de
eMachine laptop is krap zes maanden oud) komt er iedere zoveel tijd een melding.

Microsoft.NET Framework

Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toepassing.
Als u op Doorgaan klikt, wordt deze fout genegeerd en gaat de
toepassing verder. Als u op Afsluiten klikt, wordt de toepassing
onmiddellijk afgesloten.

De conversie van tekenreeks <br/>
<b>Warning</b>: mysql_co naar type Double is ongeldig.

Ik heb 'em nog niet persoonlijk mogen aanschouwen, ik kan de melding niet uitlokken, maar dit is de copy/paste ervan.

Kan iemand er wat van maken? Ik heb er verder ook niet veel moeite mee om IE opnieuw te installeren, maar als dat te voorkomen is zou dat wel leuker zijn. (En professioneler. ;))
Alvast bedankt voor de interesse en hopelijk een oplossing.

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zou het even opnieuw proberen als je zelf achter de machine zit, want met deze vage beschrijving kunnen we niet zoveel.
Nu komt het neer op glazenbollenwerk van derde hand en dat lijkt me voor zowel jou als ons nu niet echt de meest handige manier om een probleem op afstand op te lossen, denk je ook niet? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.