De afgelopen weken kom ik steeds meer topics tegen in met name WOS, en ook wel in WSS, die echt beneden alle niveau zijn.De moderators zullen zeker hun best doen, maar er is volgens mij niet tegen op te boksen.Ik ben zelf met name actief in deze fora, vroeger was WOS best wel hoogstand, maar ik vind het erg jammer dat ik het niveau erg zie afglijden.
Nou moet ik wel zeggen dat ik ook met mijn eerste topic flink op mijn kop ben getikt, maar heb er wel van geleerd
. Ik vind dat die mensen daarvoor naar sites als helpmij.nl moeten gaan, en niet dat hier neer plempen.
Ook moet ik ook wel zeggen dat ik inmiddels wel een goede neus heb gekregen omdat dat soort topic eruit te vissen, die niet voldoen aan het Algemeen Beleid van het forum
.
Misschien is er een middenweg te vinden dat we toch redelijk streng zijn en onze nieuwe leden meteen goed opvoeden, of duidelijker maken bij registratie wat de regels zijn, maar een paar ideeen.
Een aantal voorbeelden:
Nou moet ik wel zeggen dat ik ook met mijn eerste topic flink op mijn kop ben getikt, maar heb er wel van geleerd
Ook moet ik ook wel zeggen dat ik inmiddels wel een goede neus heb gekregen omdat dat soort topic eruit te vissen, die niet voldoen aan het Algemeen Beleid van het forum
Misschien is er een middenweg te vinden dat we toch redelijk streng zijn en onze nieuwe leden meteen goed opvoeden, of duidelijker maken bij registratie wat de regels zijn, maar een paar ideeen.
Een aantal voorbeelden:
- Windows 7 BSOD bij installeren drivers
- [ XP ] Netwerkproblemen met shares
- [Vista] Dll foutmeldingen in Vista
- Download link voor Windows 7 RC •
- [XP] chipset driver gezocht
- Windows Installatie Probleem [Vista]
- Windows 7 vertraagt*
- Computer faalt tijdens installatie windows 7
- [vista] geen dns vertaling op eigen netwerk
- [Vista] BSOD 0x0000007e met nieuwe dell laptop
- [WS 2008] Hosts sneller vinden dmv DNS en DHCP (laat niet zien waar hij/zij heeft gezocht)
[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 08-09-2009 23:18 ]