Volgens mij ontving ik deze pushmessage nog geen 10 minuten na de bewuste dubbelpost. Krijg hier een gemengd gevoel bij, en helaas geen 'slecht/goed' maar eerder een 'slecht/slecht' dubbel gevoel.Je bent hier recent nog op gewezen. We verwachten nu echt verbetering.
1) Blijkbaar loopt er hier een soort van avondpatrouille rond die als een bijna-gepensioneerde rector met een lange meetlat door de examenruimte sloft om zeker te weten dat niemand spiekt
2) Het taalgebruik, zelfs al ben ik nu toch al enkele jaren (HK) tweaker, stoort me behoorlijk. Ondanks dat ik de community ken en over het algemeen als fijn ervaar kan ik me niet over dit soort elitair taalgebruik zetten.
Naar mijn beleving maken de users het forum, en zolang die users dat op een nette beleefde manier doen, en met de juiste intenties, zijn ze daar welkom. Per ongeluk een dubbelpostje maken is in mijn ogen niet anders dan een spelfout, en daar heb ik nog nooit een pushmessage voor gekregen.
Gaarne dit in overweging te nemen, het past m.i. helemaal in het nieuwe beleid om het imago van GoT op de juiste manier (verder) omhoog te helpen.