Ik ben altijd een "tester" geweest in de zin van "er komt iets nieuws uit ... dan bekijken we het eens"

Je bent toch verplicht om bij te blijven als je in IT zit, ok er zijn niet zoveel verschillen tussen Vista en 7 van wat ik kan zien maar toch. Je moet maar eens bij een klant binnenkomen die 7 draait en je weet niet waar je het over hebt

niet dat dat veel voorkomt

In de tijd van Win3.XX, 95-98, Millennium, 2000, XP, Vista had ik ze ook altijd al draaien vóórdat ze officieel uitkwamen (buiten 3.XX-95) en spitte ze helemaal door.
Laatste tijd zelfs de server versies argh

enige die ik nog niet draaiende heb gehad is 2008.
Zelfde voor software, ik houd hele lijsten bij van freeware en bekijk in bedrijven ook altijd de draaiende pakketten.
Noem het een verslaving
Ben ook al meer dan 10 jaar van tijd tot tijd met Linux bezig geweest, Mandrake (Mandriva), Red Hat, Gentoo, Fedora, Suse, Debian, Caldera zelfs OS/2 (nog altijd een van de beste OS'en ooit) en af en toe Solaris.
Heb altijd wel een of andere versie virtueel draaien, opt moment Kubuntu.
Voor het werk is 7 natuurlijk minder belangrijk omdat de meeste bedrijven toch altijd achterlopen wegens security en compatibility.
Voor thuisgebruik loop ik ook altijd jaar of langer achter maar de 7 gebruikt minder resources, toen XP al jaar of 3 uit was ben ik pas overgestapt van Win2000, en dan nog alleen maar omdat de ondersteuning voor 2000 begon te verminderen en veel software niet meer wilde draaien onder 2000.
Moet wel zeggen dat de 64bit versies nog altijd niet je dat zijn, mijn Vista 64 Ultimate weigert van games te spelen die op laptop Vista 32 zonder problemen werken.
Qua drivers eigenlijk nooit probs gehad op 64 systemen, raar maar waar

behalve helemaal in het begin toen 64 bit nog maar net inkwam (in de tijd toen AMD nog heer en meester was met dual athlon cpu's).