Download link voor Windows 7 RC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Hi,

Weet er iemand nog een alternatieve download link voor Windows 7 RC, op de microsoft pagina wordt hij niet meer aangeboden, enkel nog de key.
Dus geen aangepaste/gekraakte maar de real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je erg goed zoekt vind je hem wel, op google staan ook nog wel links naar 'microsoft' en dan kan je de checksum controleren of je hem wel goed hebt gedownload.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:28
te laat.

is niet meer te krijgen. the keys kan je tot eind oktober krijgen.

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/download.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 20:04
Sowieso is er geen reden om de RC nog installeren. De RTM versie kan je net zo lang gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Die bedoel ik eigenlijk :) RTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:29:
Je kan het toch van de 'illegale' bronnen downloaden en dan de checksum controleren?
Dat doen we hier op Tweakers niet ;). Staat ook in regels en de Algemeen voorwaarden.
geen handelingen verrichten of Content plaatsen die in strijd zijn met wet- of regelgeving, de goede zeden of de openbare orde;
Ook het verwijzen daar naar zou ik dus niet doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Turdie op 06-09-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Die kun je natuurlijk niet zomaar downloaden van Microsoft! Daar heb je een geldig technet of MSDN account voor nodig. Of gewoon wachten tot hij te koop is!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Ik heb een geldig account bij Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Graviton12 schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:47:
Ik heb een geldig account bij Microsoft
Om de software te downloaden die jij wilt hebben heb je een Technet Plus account nodig, heb je dat ook?

[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 06-09-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Laat ik dat nou net niet hebben :)

Enkel door mijn certificeringen kan ik op MSDN technet.

Darn, dan is het wachten, heb geen zin om illegale versie ergens te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Graviton12 schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:52:

Als je het waard vindt kun je ook voor €400 zo'n Technet Plus abbo kopen,met een creditcard. Ik gebruik het zelf jaren en het is echt ideaal. Alle Windows en Windows Server dingen kun je gewoon downloaden en lekker mee spelen ;), en ook nog eens legaal ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
shadowman12 schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:42:
[...]
Als je het waard vindt kun je ook voor €400 zo'n Technet Plus abbo kopen,met een creditcard. Ik gebruik het zelf jaren en het is echt ideaal. Alle Windows en Windows Server dingen kun je gewoon downloaden en lekker mee spelen ;), en ook nog eens legaal ;).
Let je wel op de voorwaarden van je abbo? Alle software is enkel voor testdoeleinden...

Als je het als primary/enige OS gaat installeren en gebruiken dan ben je net zo goed illegaal ( enkel wordt je er niet zo snel op gepakt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Dan wacht ik wel tot het in de rekken ligt :) 22 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Laatst online: 08:28
Graviton12 schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:52:

laat ik het nou gewoon met mijn Live ID hebben kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Je kunt een 90 dagen Windows 7 Enterprise demo downloaden.
Windows 7 Enterprise op proef @ Webwereld

• Graviton12
Toevallig aan het zien wat er allemaal veranderd is in 7, op deze website hebben ze een link naar Windows 7 download??? Fake site of zoiets of oudere versie dunno.
http://www.whibb.com/win-7-windows-vista-difference.html

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:54
De site linkt door naar de officiële site van Microsoft, maar de link is ondertussen offline.
Maar zelfs als deze nog zou werken, het gaat over de build 7000, de allereerste open beta versie.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

shadowman12 schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:42:
[...]

Deze kreeg ik van het werk, maar ik ben geen fan van Windows 7 en omdat te vertellen moet ik heel diep gaan. Ik doe er weinig mee en hem zelf even downloaden en dan een kant en klaar USB stickje opsturen kun je vergeten want dat is illegaal.

Ik heb hem wel, maar ik gebruik hem niet.

Wat vind je dan zo slecht aan Vista of XP? Je zit ook in de IT wereld en ik ben benieuwd wat jouw motivatie is om Windows 7 te testen :)

Mijn Vista problemen waren in een klap de wereld uit na lang zoeken voor een echt goede IO driver.

Linux staat er al vanaf de aankoop van de harddisk op en een flinke upgrade verhelp je zo met een kernelcompilatie, mar Windows moet maar net alle hardware kennen en een groot nadeel is dat Windows 7 niet alle Vista drivers accepteerd en zeker de 64-bitter niet.
Ook de RTM versie verloopt op 2 maart 2010 (de bi-hourly schutdown en je zult maar net lekker op dreef zijn) :P

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:12:
[...]

Ook de RTM versie verloopt op 2 maart 2010 (de bi-hourly schutdown en je zult maar net lekker op dreef zijn) :P
Zou niet best zijn als de versie die in de winkels komt te liggen gaat verlopen ;) Je moet alleen wel activeren binnen 90 dagen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Graviton12
Ik ben altijd een "tester" geweest in de zin van "er komt iets nieuws uit ... dan bekijken we het eens" :)
Je bent toch verplicht om bij te blijven als je in IT zit, ok er zijn niet zoveel verschillen tussen Vista en 7 van wat ik kan zien maar toch. Je moet maar eens bij een klant binnenkomen die 7 draait en je weet niet waar je het over hebt :) niet dat dat veel voorkomt ;)
In de tijd van Win3.XX, 95-98, Millennium, 2000, XP, Vista had ik ze ook altijd al draaien vóórdat ze officieel uitkwamen (buiten 3.XX-95) en spitte ze helemaal door.
Laatste tijd zelfs de server versies argh :) enige die ik nog niet draaiende heb gehad is 2008.
Zelfde voor software, ik houd hele lijsten bij van freeware en bekijk in bedrijven ook altijd de draaiende pakketten.
Noem het een verslaving :)
Ben ook al meer dan 10 jaar van tijd tot tijd met Linux bezig geweest, Mandrake (Mandriva), Red Hat, Gentoo, Fedora, Suse, Debian, Caldera zelfs OS/2 (nog altijd een van de beste OS'en ooit) en af en toe Solaris.
Heb altijd wel een of andere versie virtueel draaien, opt moment Kubuntu.
Voor het werk is 7 natuurlijk minder belangrijk omdat de meeste bedrijven toch altijd achterlopen wegens security en compatibility.
Voor thuisgebruik loop ik ook altijd jaar of langer achter maar de 7 gebruikt minder resources, toen XP al jaar of 3 uit was ben ik pas overgestapt van Win2000, en dan nog alleen maar omdat de ondersteuning voor 2000 begon te verminderen en veel software niet meer wilde draaien onder 2000.
Moet wel zeggen dat de 64bit versies nog altijd niet je dat zijn, mijn Vista 64 Ultimate weigert van games te spelen die op laptop Vista 32 zonder problemen werken.
Qua drivers eigenlijk nooit probs gehad op 64 systemen, raar maar waar :) behalve helemaal in het begin toen 64 bit nog maar net inkwam (in de tijd toen AMD nog heer en meester was met dual athlon cpu's).

Verwijderd

Mooi betoog :)

late edit: dit noem ik daadkracht en heel positief !

Maar; "Voor het werk is 7 natuurlijk minder belangrijk omdat de meeste bedrijven toch altijd achterlopen wegens security en compatibility"

24 dagen schijnt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 01:11 ]

• Graviton12
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 21:51:
Mooi betoog :)

Maar; "Voor het werk is 7 natuurlijk minder belangrijk omdat de meeste bedrijven toch altijd achterlopen wegens security en compatibility"

24 dagen schijnt.
Eerder 24 maand :) met security bedoel ik eigenlijk dat ze schrik hebben om data te verliezen of netwerk glitches door over te schakelen naar nieuw OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 21:03:
[...]

Zou niet best zijn als de versie die in de winkels komt te liggen gaat verlopen ;) Je moet alleen wel activeren binnen 90 dagen.
Bij de aankoop van een COA, ja :)
Graviton12 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 21:54:
Eerder 24 maand :) met security bedoel ik eigenlijk dat ze schrik hebben om data te verliezen of netwerk glitches door over te schakelen naar nieuw OS.
Een beetje bedrijf volgt trainees en kan moeiteloos een servicepack uitrollen. Het is eerder een kwestie van foutieve planning want de meeste updates brengen geen ingrijpende veranderingen teweeg.
Bij ons komt het zeer nauw en 24 maanden is een beetje erg lang en reken bij ons op 3 minuten :D

Een nieuw OS implementeren is alleen noodzakelijk als je de features van het OS volledig kan benutten en een bedrijf kan dat zelf niet altijd even goed beoordelen.
Zo weten veel bedrijven niet dat de IO/threat afhandeling in Windows Server 2008 veel beter verloopt als in Windows Server 2003. Dit betekend dat Windows Server 2008 schaalbaar is voor nieuwe technieken en stilstand is achteruitgang.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyxium
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb mijn windows 7 pro 32 bit via ma3d.com (onderdeel van msdn). Je kan je daarvoor inschrijven/registreren als je student bent bij een hogeschool/universiteit die daarvoor een licentie heeft. Er zijn veel windows platformen beschikbaar op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:58:
[...]

Bij de aankoop van een COA, ja :)

[...]

Zo weten veel bedrijven niet dat de IO/threat afhandeling in Windows Server 2008 veel beter verloopt als in Windows Server 2003. Dit betekend dat Windows Server 2008 schaalbaar is voor nieuwe technieken en stilstand is achteruitgang.
Dan zal ik 2008 ook maar eens moeten gaan draaien op paar pc's :)
Wou toch eigenlijk de certificaten gaan halen dus komt goed uit.
Pagina: 1