GoT klacht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 11:47
Ik heb een klacht. Wat is dit in vredesnaam voor forum? Elke keer dat ik een topic aanmaak word deze op slot gegooid omdat ik mij schijnbaar niet aan de regels houd.
Op GoT verwachten we van je dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord. GoT is geen helpdesk. Ongeduldig kicken binnen enkele uren stellen we ook niet op prijs. Dit is niet de eerste keer dat je hierop gewezen moet worden. Omdat ook dit topic niet aan het beleid voldoet, gaat het op slot.
Ok ongeduldig kicken kan ik me voorstellen dat het irritant is maar ik kom hier op het forum voor hulp. Wat heb je in godsnaam aan een forum als je geen hulp mag vragen?? Waar gaan al die andere berichten dan over vraag ik mij af. Onzin?? Wat denk je.. dat ik niet zelf naar het antwoord op zoek ben. Man ik speur heel google af!

Een forum is mijn laatste uitkomst maar zelfs dat kan hier niet. Ik heb laatst de vragenlijst ingevuld met allemaal vragen over Tweakers. Heb cijfers gegeven die ik niet eens haal op school. Zo goed zijn ze. Maar ik zag geen vraag over het forum want die krijgt van mij part een 2!

Link naar topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1358486

Hoeveel wedden we dat ook deze topic op slot gaat.. nou?? hoeveel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met alle respect, maar dat is iets wat je prima via Google had kunnen vinden, imho.
Volgende keer iets meer moeite doen. En als je het niet kan vinden met Google meldt dat dan ook in je topic, zeg er ook bij welke keywords je hebt gebruikt om te zoeken.
Daarnaast is GoT géén helpdesk. We helpen wel mensen, maar je kan het niet verwachten of eisen.
Gewoon zo'n (simpele) vraag neerplempen wordt niet echt als netjes gezien.

Daarnaast is hier interessant leesvoer:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

ZeroXT schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:56:
[..]
Wat heb je in godsnaam aan een forum als je geen hulp mag vragen?? Waar gaan al die andere berichten dan over vraag ik mij af. Onzin??
[..]
Het niveau hier is niet het type helpdesk, voor vragen. Maar een discussie-forum over computer techniek. Nieuwe dingen, etc..etc..

Dus ja, je bevind je hier als het ware tussen de 'nerds'. We zijn gewoon geen helpdesk, daar zijn andere fora voor.

Overigens heeft dit niets met de redactie te maken, dus je weet niet eens waar je iets dient te posten...

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

GoT is nu eenmaal geen helpdesk. Als je alleen een vraag wilt stellen en wachten op een antwoord dan zit je hier verkeerd. Hier wordt inderdaad van je verwacht dat je en zelf opzoek gaat naar een oplossing en dat je ook aangeeft wat je hebt gevonden en geprobeerd en waarom dat dan niet voldoende was. In het gros van je topics laat je die info in z'n geheel achterwege.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Je mag wel om hulp vragen, maar er wordt van je verwacht dat je eerst zelf je huiswerk doet.

Verder is GoT een forum waar men elkaar helpt zichzelf te helpen.
Jij hebt een vraag, wij smijten wat termen tegen je smoel en verwachten dat jij die in google pleurt en de eerste link pakt.
Daar kan je dan weer verder lezen over het betreffende onderwerp. Zo wordt in het topic wat je aangeeft gemeld dat wat je wilt "Tethering" heet. Pleur dat eens in google, desnoods incl het type van je apparaat of het OS wat op dat apparaat draait. Misschien erbij typen dat het over WiFi gaat?

De regel is dat je je probleem uitgebreid omschrijft, wat je al opgezocht hebt en wat je al geleerd hebt.
Het is hier geen beginnersweb.nl oid. GoT is een grote club van semi-pro's en professionals.
Misschien klinkt het hard, maar je kan niet verwachten dat alles voor je tot in de puntjes wordt uitgekauwd. Er wordt van je verwacht dat je de tips die je krijgt ter harte neemt en gebruikt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

RaZ schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:02:
[...]
Overigens heeft dit niets met de redactie te maken, dus je weet niet eens waar je iets dient te posten...
Dat is niet zo heel vreemd, aangezien het aantal forums wel erg is toegenomen en het een nieuwe gebruiker betreft.

maar goed, daar maak je dan toch een topic report voor aan?

En dat een topic dicht gaat is geen straf en/of waarschuwing he? het is een aanmoediging om het de volgende keer zorgvuldiger te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door leuk_he op 07-07-2009 13:08 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
Daar kan je dan weer verder lezen over het betreffende onderwerp. Zo wordt in het topic wat je aangeeft gemeld dat wat je wilt "Tethering" heet. Pleur dat eens in google
Ook dat heb ik gedaan. Alleen voordat ik kan reageren, is mijn topic alweer op slot. En natuurlijk verwacht ik niet dat alles voor mij word gedaan. Ik vond dat we al aardig ver kwamen in dat topic totdat het op slot ging natuurlijk

Overigens.. waarom heb ik dit in het verkeerde categorie geplaats?
In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de redactie van Tweakers.net te maken heeft: nieuws, meuktracker, reviews en redactieblogs.
En dat er toevallig een topic is over klagen waarom je topic dicht is wist ik niet. Ik kan door de bomen het bos niet meer zien hier op het forum.

[ Voor 36% gewijzigd door ZeroXT op 07-07-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nieuws, meuktracker, reviews en redactieblogs

Dat dus :) Daar valt een forumpost of topic dus niet onder :)

Dat gaat via: Lieve Adjes
Wat daarna te lezen is in: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2009 13:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroXT schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:13:
[...]

[...]

En dat er toevallig een topic is over klagen waarom je topic dicht is wist ik niet. Ik kan door de bomen het bos niet meer zien hier op het forum.
Als je de zin iets verder doorleest:
In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de redactie van Tweakers.net te maken heeft: nieuws, meuktracker, reviews en redactieblogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

[...]

Ook dat heb ik gedaan. Alleen voordat ik kan reageren, is mijn topic alweer op slot. En natuurlijk verwacht ik niet dat alles voor mij word gedaan. Ik vond dat we al aardig ver kwamen in dat topic totdat het op slot ging natuurlijk

[...]

Als je een regel verder leest zie je waarom: alles wat met de redactie van Tweakers.net te maken heeft: nieuws, meuktracker, reviews en redactieblogs.
Dit is het forum, en die staat er niet bij ;)

Anyway, sowieso was je topicstart extreem karig. Je plempt in 2 regels een probleem neer en vertelt verder niks over de achtergrond. Wat heb je al gedaan? Welke zoektermen heb je al gebruikt? Welke verdere informatie heb je gelezen?
Dat vertelde ik je net ook al ;) Ik denk dat je iets te snel over informatie heen gaat en het niet opneemt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
Die zin is polyinterpretabel. Ik las het als "In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties"

punt

"complimentjes over alles wat met de redactie van Tweakers.net te maken heeft: nieuws, meuktracker, reviews en redactieblogs."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

[...]

Je wordt niet voor niets naar het beleid verwezen. Lees die dan ook eens door: Het algemeen beleid. Daar staat precies in wat we op GoT verwachten van een topicstart, en waar je terecht kunt als je het niet eens bent met het slotje. Je topic wat ik gesloten heb liet geen enkele blijk van eigen inzet zien, en het is niet de eerste keer. Nu met dit topic laat je weer niet zien dat je de moeite neemt om het beleid te lezen.

Als je er over door wilt discussiëren, kun je een DM sturen. Dat is wat je uberhaubt had moeten doen als je het niet eens bent met mijn slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
ZeroXT schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:21:
Die zin is polyinterpretabel. Ik las het als "In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties"

punt

"complimentjes over alles wat met de redactie van Tweakers.net te maken heeft: nieuws, meuktracker, reviews en redactieblogs."
Als er een punt stond dan had je gelijk, maar die verzin jij erbij, dus die zin is niet 'polyinterpretabel'.

[ Voor 63% gewijzigd door Hahn op 07-07-2009 13:23 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:42

punt

Van Dale:
(als verkorting van) polyethyleen
Aparte manier van interpreteren :+

En nu even serieus. Je hebt je al enige tijd geleden geregistreerd, dus je hebt vast en zeker al wel eens vaker topics doorgelezen. Het mooie aan GoT is dat de lat voor een topicstarter hoog is, zodat er zoveel mogelijk inhoudelijk topics overblijven. Posts zelf mogen daarbij dan wat minder inhoudelijk zijn, maar het overzicht qua topics (en daarmee de kennis) blijft behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De verkorte tekst in het forum zelf zegt het toch aardig netjes:
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande nieuws, reviews, redactieblogs en meuk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Daarnaast staat het ook nog eens explictiet vermeldt bij het aanmaken van een nieuw topic:
Let op: Dit forum is bedoeld voor feedback op de frontpage van Tweakers.net, het gaat dus niet over GoT of Microsoft Frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:23

rob_erwt

What does this button do?

Niet iets waar de redactie veel mee kan, dus even over de heg gedumpt.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

punt

Ten eerste: die punt staat er niet, die verzin je er zelf bij.
Ten tweede: vind je het zelf logisch dat we een forum zouden hebben voor klachten over het forum en complimenten aan de redactie? 8)7

Maar wat meer ontopic: je zegt dat je hebt gezocht, meld dat dan! Als je alleen met een probleem komt, komt dat al snel over als "ik heb een probleem en heb zelf niks geprobeerd, lossen jullie dat even op?", terwijl jouw pogingen om het op te lossen ook jezelf een hoop frustratie schelen. Persoonlijk vind ik niks irritanter dan allemaal oplossingen aangedragen te krijgen die ik al ken en al heb geprobeerd.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het feit dat "GoT" geen helpdesk is, ben ik het deels eens.

Maarrrrr....hoeveel van jullie die geen mod zijn, of whatever geven toch een antwoord of leest de vraag mee (de gewone struiner, zoals ik)? Het lijkt soms net of iedereen (en dan met de name de mods) hier maar bezig is met regels i.p.v. de essentie van een community.

Ook ik zie veel mensen die niet de moeite nemen om zelf eerst op zoek te gaan, maar je kunt ze wel op weg helpen in mijn ervaring. Dat is toch de aard en het moreel van een community?
Een forum is mijn laatste uitkomst maar zelfs dat kan hier niet.
Ben ik het helemaal mee eens. Dat doe ik ook. Waarschijnlijk is dat de reden dat het topic dichtgegooid wordt, omdat wij ervan uitgaan dat anderen dat ook denken dat we eerst zelfs zoeken etc. Oftewel door het er niet bij te vermelden dat je zelf al op onderzoek bent geweest en zelf al gedaan hebt, hou je je niet aan de regels en sluiten ze de boel.
Een klein beetje overdreven, als je het mij vraagt..zelf vergeet ik het ook vaak en ik zie zo veel mensen die het er niet altijd bij vermelden en toch worden ze netjes geholpen, zoals een community dat beaamt! Je helpt elkaar...

Ikzelf vind ook dat een topic net onterecht gesloten is.

Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1360636

Ik vind de reden vreemd, aangezien ik nergens aangeef dat ik niet zou weten waar een bootable cd aan zou moeten voldoen of dat ik niet weet dat mijn device als eerste moet staan. Ik ben natuurlijk niet helemaal achterlijk... en ja, ik had dat waarschijnlijk erbij moeten melden, maar als je goed leest, gaat mijn vraag daar niet over. Om dan maar gelijk het topic te sluiten...
Béétje drastisch als je het mij vraagt, met de reden te simpel. Als het simpel was, kwam ik de vraag echt niet hier stellen!
Daarnaast het topic zou niet goed staan. Waar had ik het dan moeten plaatsen? Tis originele MS Software!

Misschien in het vervolg toch maar het hele riedel vermelden en iedereen als een idioot behandelen, dan blijft ie misschien wel open.......

Peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:39:
Misschien in het vervolg toch maar het hele riedel vermelden en iedereen als een idioot behandelen, dan blijft ie misschien wel open.......
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Maar vermelden wat je hebt gedaan is iets dat essentieel is voor een topic. Als dat niet in een topic staat is de kans groot dat die dicht gaat met de melding eerst zelf te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Heb je dit al aangekaart bij de moderator in kwestie? Als je ontevreden bent met zijn toelichting waarom het gesloten is, kun je hem best vragen om zijn mening te heroverwegen en evt vragen wat je erbij had moeten zetten om het wel open te laten houden?

Ik kan verder niet beoordelen of deze terecht op slot is gezet of niet, het is immers mijn afdeling niet ;) Je vraag lijkt me op zich gegrond, het klinkt als een vreemd iets.

Op zich zou in mijn ogen iets wat 'te simpel' an sich geen reden hoeven zijn om een topic te sluiten. In sommige gevallen kan dat natuurlijk wel, als dit een vraagje zou zijn die je makkelijk had kunnen googlen, wat in de FAQ staat, of wat dan ook. Soms kunnen zelfs de simpelste vraagjes wel bestaansrecht hebben, omdat je in sommige gevallen gewoon totaal geen idee hebt op wat voor keywords je moet zoeken.

For what it's worth, als je aangeeft dat je booting order goed zit en je hebt de cd goed gebrand zoals het hoort bij een iso, dan heb je wel iets vreemds te pakken ja. Zoals je zelf al zegt zou het handig geweest zijn om dat er even bij te vermelden, zodat je die opties kunt uitsluiten. Wat dat betreft is het dan wel jammer dat het topic op slot zodat je geen wederhoor kan geven. Dan word je idd wel met een kluitje het riet in gestuurd.

Maar goed, LA is eigenlijk niet voor individuele besprekingen van slotjes. Beste is dus om dit even met de mod in kwestie op te nemen. Als je gewoon een nette DM stuurt zoals je nu in LA post, zal deze heus wel redelijk zijn. ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Maarrrrr....hoeveel van jullie die geen mod zijn, of whatever geven toch een antwoord of leest de vraag mee (de gewone struiner, zoals ik)? Het lijkt soms net of iedereen (en dan met de name de mods) hier maar bezig is met regels i.p.v. de essentie van een community.

Ook ik zie veel mensen die niet de moeite nemen om zelf eerst op zoek te gaan, maar je kunt ze wel op weg helpen in mijn ervaring. Dat is toch de aard en het moreel van een community?
Als iemand toont dat hij zich voldoende heeft geïnformeerd en duidelijk is wat zijn doelen zijn, en dit alles onderbouwt is, maar hij weet niet dat er een woord voor bestaat: ja, dan wordt er geholpen. En nee, het zomaar helpen van mensen is niet de essentie van een community. De hoofdreden van deze community is het bespreken van dingen die de tweaker aanspreekt. Dat er mensen worden geholpen met problemen is in essentie pas een tweede of derde in heel deze gemeenschap.
[...]
Ben ik het helemaal mee eens. Dat doe ik ook. Waarschijnlijk is dat de reden dat het topic dichtgegooid wordt, omdat wij ervan uitgaan dat anderen dat ook denken dat we eerst zelfs zoeken etc. Oftewel door het er niet bij te vermelden dat je zelf al op onderzoek bent geweest en zelf al gedaan hebt, hou je je niet aan de regels en sluiten ze de boel.
Een klein beetje overdreven, als je het mij vraagt..zelf vergeet ik het ook vaak en ik zie zo veel mensen die het er niet altijd bij vermelden en toch worden ze netjes geholpen, zoals een community dat beaamt! Je helpt elkaar...
Wij hebben geen glazen bol dus we weten niet dat je gezocht hebt. Er zijn genoeg mensen die zeggen dat ze gezocht hebben, maar als je ze de meest voor de hand liggende googlequery geeft, zelfs vaak de topic title, dan krijgen ze vaak al het resultaat. En zoals ik al zei: dit is niet het speerpunt van deze community. Daarvoor heb je dingen als beginnersweb, yahoo answers, en weet ik het allemaal niet. Wij zijn ook maar mensen die in hun vrije tijd iets willen doen. Als we dan voor ieder rottopic de TS aan het handje moeten nemen dan houden we geen tijd meer over voor onszelf.
Als we enkele keywords of een zin of twee geven dan kun je daar vaak het antwoord uit halen, of in ieder geval een manier om meer te weten te komen.
Ikzelf vind ook dat een topic net onterecht gesloten is.

Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1360636
Neen, jij vindt dat JOUW topic onterecht is gesloten, waar uiteraard de nodige wegen voor zijn (o.a. contact met een moderator)
Ik vind de reden vreemd, aangezien ik nergens aangeef dat ik niet zou weten waar een bootable cd aan zou moeten voldoen of dat ik niet weet dat mijn device als eerste moet staan. Ik ben natuurlijk niet helemaal achterlijk... en ja, ik had dat waarschijnlijk erbij moeten melden, maar als je goed leest, gaat mijn vraag daar niet over. Om dan maar gelijk het topic te sluiten...
Dat was anders precies mijn eerste gedachte hoor?
'Prolly staat z'n optical niet als primaire boot'.
En ja: dat is te simpel voor hier op got. Mocht het dus zo zijn dat je optical wel als primaire boot staat dan hoor je dat bij je topic te zetten.
Béétje drastisch als je het mij vraagt, met de reden te simpel. Als het simpel was, kwam ik de vraag echt niet hier stellen!
Het zal je verbazen hoeveel simplistische vragen worden gesteld.
Daarnaast het topic zou niet goed staan. Waar had ik het dan moeten plaatsen? Tis originele MS Software!
Hoewel het wel windows is, is het eigenlijk gewoon een hardware-issue, omdat je nieteens in windows komt. Het kan vanalles zijn. Ik heb al een keer gehad dat windows niet wilde installeren omdat 1 van mijn 2 reepjes geheugen net te stuk was..
Peace
Requiescat in pace?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De essentie van een community is imho alleen te handhaven met duidelijke regels en richtlijnen die nageleefd worden. Het op slot gaan van een nieuw topic is overigens inderdaad vervelend. Gelukking word er meestal in de sluit message wel een handreiking gegeven met betrekking tot wat er mis is met het topic - wat je de volgende keer beter kunt doen. Kom je er na het lezen van de slot message en eventueel hierin gelinkte / genoemde posts er nog niet uit dan kun je denk ik altijd een van de mods van het betreffende forum aanschrijven via een Direct Message.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel het wel windows is, is het eigenlijk gewoon een hardware-issue, omdat je nieteens in windows komt. Het kan vanalles zijn. Ik heb al een keer gehad dat windows niet wilde installeren omdat 1 van mijn 2 reepjes geheugen net te stuk was..
Andere cd's doen het prima, dus weinig hardware-issue. Maar idd, ik had meer moeten vermelden, mee eens. Dat kun je niet ruiken.
quote:
Dat was anders precies mijn eerste gedachte hoor?
'Prolly staat z'n optical niet als primaire boot'.
En ja: dat is te simpel voor hier op got. Mocht het dus zo zijn dat je optical wel als primaire boot staat dan hoor je dat bij je topic te zetten.
Wat er bij mij dan niet ingaat is waarom LuNaTIC dan wel ziet wat de vraag is...

Maar goed, toch te weinig info gegeven. Ik had eigenlijk heel simpel moeten vragen; Ik heb genuine software van MS vers binnengehaald, maar het start voor geen meter op na het op de goeie manier branden op cd, heeft iemand dit weleens meegemaakt?
Heb je dit al aangekaart bij de moderator in kwestie? Als je ontevreden bent met zijn toelichting waarom het gesloten is, kun je hem best vragen om zijn mening te heroverwegen en evt vragen wat je erbij had moeten zetten om het wel open te laten houden?
Dat zal ik doen, dank je.
For what it's worth, als je aangeeft dat je booting order goed zit en je hebt de cd goed gebrand zoals het hoort bij een iso, dan heb je wel iets vreemds te pakken ja. Zoals je zelf al zegt zou het handig geweest zijn om dat er even bij te vermelden, zodat je die opties kunt uitsluiten. Wat dat betreft is het dan wel jammer dat het topic op slot zodat je geen wederhoor kan geven. Dan word je idd wel met een kluitje het riet in gestuurd.
Erg vreemd, dat kun je wel stellen. Wat nog vreemder is, ik heb net de engelstalige binnengehaald, gebrand en die start wel gewoon op? Morgen maar eens MS bellen om uitleg te vragen.
Op zich zou in mijn ogen iets wat 'te simpel' an sich geen reden hoeven zijn om een topic te sluiten. In sommige gevallen kan dat natuurlijk wel, als dit een vraagje zou zijn die je makkelijk had kunnen googlen, wat in de FAQ staat, of wat dan ook. Soms kunnen zelfs de simpelste vraagjes wel bestaansrecht hebben, omdat je in sommige gevallen gewoon totaal geen idee hebt op wat voor keywords je moet zoeken.
Een erg makkelijk slotje idd.

Precies. Hoe google je dit? Google geeft me hits over bootorder, brandsoftware, etc. maar niet of iemand dit fenomeen als eens heeft meegmeaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:57
Maar als je dat duidelijk weergeeft in je startpost wordt je topic ook niet gesloten, dat heb je alleen niet gedaan en dan wordt het topic al snel vaag. Probleem is ook dat mensen gaan gissen naar dingen waar jij al op gezocht hebt, dat zijn voor jou onhandige reacties en voor andere mensen overbodig werk. Dat is de 2e reden dat het goed is weer te geven wat je al gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een topic dat gesloten is door een mod omdat 'ik niet naar de driver zou hebben gezocht'

Wat me ten eerste irriteert aan het sluiten van topics is dat je als TS niet eens de mogelijkheid krijgt om een weerwoord te hebben. Het is gesloten en punt uit. Je moet een uur zoeken om het topic te vinden waar je kunt klagen over een onterechte sluiting. Wat ik dus niet 1,2,3 had gevonden, die vond ik via in dit topic.
Het zou handig zijn als je in de sluitpost van de mod een icoontje had ofzo om erover te kunnen klagen.

Daarnaast vind ik de algemene attitude van de leiding op Tweakers echt belabberd. Ik heb al vaker van die hooghartige reacties gehad van het junta-bewind hier en behulpzaamheid is echt VER te zoeken. GoT is echt een van de slechtste fora kwa sfeer en behulpzaamheid. Het laat met denken aan dat sociale experiment waar de gevangenbewakers extreem doorsloegen in het toepassen van regels en discipline.
Waarom gaan die topics eigenlijk dicht, we zijn hier toch om elkaar te helpen? Zonder vragen geen forum!
Die redenatie gaat op GoT niet op. Het is een forum wat niet als doel heeft zoveel mogelijk users of zoveel mogelijk posts. Dat staat namelijk ongeveer lijnrecht tegen ons werkelijke doel: Een technisch discussieforum op een hoog niveau. Het is dus niet je helpdesk waar je even zonder eigen inzet je probleem neerdumpt.
Hieruit vind ik al dat de arrogantie van de opzet van het forum duidelijk merkbaar is, ik heb het gehad met dit forum en zoek mijn heil wel ergens anders. Ik blij, jullie blij, want dan is jullie algemeen 'hoge niveau' weer een stukje hoger!

Een algemeen technisch forum zou in eerste plaats zijn om te moeten HELPEN, en dat je daarbij eerst hele boekwerken moet lezen om te kijken of je post aan de regels voldoet is gewoon absurd, zeker voor mensen die het al moeite kost om met computers om te gaan. Maar ws vinden jullie jezelf te goed voor dit soort mensen en proberen jullie die liever te weren: "bel de helpdesk maar".
Als iemand iets wil weten en ik weet dat toevallig (helaas is dat niet vaak) dan antwoord ik gewoon, want dat is in de geest van het oorspronkelijke internet in de tijd van bijv usenet.

Wat mijn topic betreft:
Inspiron 9300 icm Windows 7, wie heeft het?uber

ik geef toe, het is geen prachtige openingspost opgedirkt met HD-plaatjes, de historie van Dell en een uitputtende lijst van acties die ik heb geprobeerd, maar uit de simpele zin is het probleem duidelijk en is ook te lezen dat er GEEN drivers voor Vista zijn voor de 9300 en uiteraard niet voor Windows 7. Dus NEE, ik heb ze niet kunnen vinden nee, dat leek me wel duidelijk.
Dus mijn vraag was of iemand anders het wel op een andere manier was gelukt, en nee, ik heb me de pleuris gegoogled. Nu weet ik dat ik geen talent heb voor Googlen, maar wat moet ik dan doen? Het opgeven dan maar?

Thanks a lot guys! :X

Echt jammer, want dit forum had echt een topforum kunnen zijn op zijn gebied op internet. :X

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:57
Waarschijnlijk heb je op "Nieuw topic" in plaats van "Nieuw bericht" geklikt want je post mist elke context. Ik denk dat daardoor een rare situatie is ontstaan, om dat direct zo'n klaagzang te gaan houden lijkt mij nogal overdreven.

Als je de energie die je in deze post steekt nou steekt in het maken van een goede Topicstart worden je topics een stuk minder snel gesloten ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Jorrit op 20-08-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:01

Standeman

Prutser 1e klasse

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:10:
....

Een algemeen technisch forum zou in eerste plaats zijn om te moeten HELPEN, en dat je daarbij eerst hele boekwerken moet lezen om te kijken of je post aan de regels voldoet is gewoon absurd, zeker voor mensen die het al moeite kost om met computers om te gaan.
Waar haal jij het onzinnige idee vandaan dat een forum iets is waar mensen geholpen moeten worden?

Voor de duidelijkheid, van Dale zegt:
fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Ik zier hier nergens het woord helpen terugkomen. Het woord discussiëren staat centraal. Dus als er topics worden geopend zonder enige discussiewaarde dan worden ze gesloten. Vind ik nogal logisch en en strookt met het idee van wat een forum inhoud.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even Het algemeen beleid lezen, en dan met name het stukje over de quickstart. Als je je daar nou ns aan houdt, dan wordt je topic ook niet zo snel gesloten.

Maar nee, dit forum is niet in de eerste plaats om je te helpen. GoT is een discussieforum. Als je dat niet bevalt, dan lijkt het me inderdaad handiger dat je je heil ergens anders zoekt. GoT is en blijft namelijk geen helpdesk. Echter, als je zelf ook de moeite wilt nemen, dan kun je hier ook prima met je vragen terecht. Het is namelijk niet zo dat we je niet willen helpen, maar we verwachten wel wat zelfinitiatief.

Apart dat je wel de tijd hebt om hier een grote rant neer te kwakken, maar je blijkbaar niet in staat bent om een fatsoenlijk uitgebreide topicstart te maken of even de forumregels door te nemen. Beetje gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Echt jammer, want dit forum had echt een topforum kunnen zijn op zijn gebied op internet. :X
Als we de populariteit bekijken, dan is dit het topforum.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

[...]

Hieruit vind ik al dat de arrogantie van de opzet van het forum duidelijk merkbaar is, ik heb het gehad met dit forum en zoek mijn heil wel ergens anders. Ik blij, jullie blij, want dan is jullie algemeen 'hoge niveau' weer een stukje hoger!

Een algemeen technisch forum zou in eerste plaats zijn om te moeten HELPEN, en dat je daarbij eerst [...]
Wie is hier nou arrogant? :+ Waarom zouden WIJ, doodgewone mensen met een eigen leven en zo, speciaal voor jou klaar moeten staan om je met "simpele zoekvraagjes" te helpen? ;) Wij hebben ook wel wat beters te doen, hoor :)

Mensen helpen is erg leuk, maar het moet wel van twee kanten komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 19-08-2009 22:57 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik heb ook een topic dat gesloten is door een mod omdat 'ik niet naar de driver zou hebben gezocht'

Wat me ten eerste irriteert aan het sluiten van topics is dat je als TS niet eens de mogelijkheid krijgt om een weerwoord te hebben. Het is gesloten en punt uit. Je moet een uur zoeken om het topic te vinden waar je kunt klagen over een onterechte sluiting. Wat ik dus niet 1,2,3 had gevonden, die vond ik via in dit topic.
Het zou handig zijn als je in de sluitpost van de mod een icoontje had ofzo om erover te kunnen klagen.
Bovenin staat heel mooi nog dat je een topic report kunt aanmaken en onder het usericoon staat er een icoon waardoor je de betreffende mod een DM kunt sturen en daar een reactie op geven
Daarnaast vind ik de algemene attitude van de leiding op Tweakers echt belabberd. Ik heb al vaker van die hooghartige reacties gehad van het junta-bewind hier en behulpzaamheid is echt VER te zoeken. GoT is echt een van de slechtste fora kwa sfeer en behulpzaamheid. Het laat met denken aan dat sociale experiment waar de gevangenbewakers extreem doorsloegen in het toepassen van regels en discipline.
Ik ben zelf heel blij dat er discipline is op GoT zodat er niet lukraak voor de domste dingen een topic wordt geopend. Je bent zelf vrij om naar beginnersforum.nl te gaan of een dergelijk iets. Je snapt mijn punt wel.
Voor sommigen ligt het niveau wat te hoog, maar wat denk je dat wij dat allemaal zo hebben geleerd wij hebben dat ook zelf moeten opzoeken.
Dat heeft niks meer arrogantie te maken. lees eens de FAQ van GoT daarin staan gewoon hele duidelijke regels. Zo lang je je daar maar aan houd is er niks aan de hand.
Een algemeen technisch forum zou in eerste plaats zijn om te moeten HELPEN, en dat je daarbij eerst hele boekwerken moet lezen om te kijken of je post aan de regels voldoet is gewoon absurd, zeker voor mensen die het al moeite kost om met computers om te gaan. Maar ws vinden jullie jezelf te goed voor dit soort mensen en proberen jullie die liever te weren: "bel de helpdesk maar".
Als iemand iets wil weten en ik weet dat toevallig (helaas is dat niet vaak) dan antwoord ik gewoon, want dat is in de geest van het oorspronkelijke internet in de tijd van bijv usenet.
Je hebt zoiets als een Quickstart op GoT daarin staat in heel kort de regels van GoT.
Alsnog als je topic wordt gesloten wordt er door de mod in kwestie ook duidelijk aangeven wat er schort aan de topicstart.
Wat mijn topic betreft:

ik geef toe, het is geen prachtige openingspost opgedirkt met HD-plaatjes, de historie van Dell en een uitputtende lijst van acties die ik heb geprobeerd, maar uit de simpele zin is het probleem duidelijk en is ook te lezen dat er GEEN drivers voor Vista zijn voor de 9300 en uiteraard niet voor Windows 7. Dus NEE, ik heb ze niet kunnen vinden nee, dat leek me wel duidelijk.
Dus mijn vraag was of iemand anders het wel op een andere manier was gelukt, en nee, ik heb me de pleuris gegoogled. Nu weet ik dat ik geen talent heb voor Googlen, maar wat moet ik dan doen? Het opgeven dan maar?

Sorry hoor maar wat ik hier lees is helemaal absurd. 2 regels en we kunnen zeker direct je probleem oplossen :+

Je laat helemaal niet zien dat je überhaupt inzet hebt getoond, Zou een ander dan wel energie steken in jou probleem? Je geeft niks maar dan ook echt niks aan. En als je op alle tips die hebt gekregen had gegoogled dan had je ook het antwoord op je vraag.

Moet het dan echt een helpdesk zijn ga dan maar lekker naar de winkel waar je de laptop hebt gekocht om daar je vraag te stellen wat met zo'n instelling kom je helemaal nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ach ja, de temperatuur loopt op. :)

Staat er hier niets nuttigs?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:12
Overigens zetten we tegenwoordig zo min mogelijk slotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Eens in de tijd komen dit soort klaag topics langs ... en ik vind het altijd zo lief dat er dan horde tweakers hun geliefde forum meteen komen verdedigen met inhoudelijke en vrij duidelijke argumentatie.
En zonder te schelden of kwaad te worden. :) Helemaal top dus. d:)b
(terwijl ze eigenlijk wel iets beters met hun tijd kunnen doen)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het "hoge niveau" waar jij het over hebt bestaat simpelweg uit het zelf verrichten van je opzoekwerk ipv je vraag hier neerdumpen zonder zelfs een zelfstandige zoekpoging te wagen. In vele gevallen is de oplossing zeer eenvoudig via google terug te vinden. De meeste mensen zitten hier om bij te leren, niet om kant-en-klare oplossingen te vinden.
Zelfs als je niets over het onderwerp weet kan je perfect een goede startpost maken of een nuttige bijdrage leveren aan de discussie.

Arrogantie? Ja, vragen zoals "waar vind ik de driver voor hardware x op besturingssysteem y" vind ik inderdaad beneden mijn waarde om zelf te beantwoorden. Noem me maar een arrogante zak, maar ik heb wel wat beters te doen dan in jouw plaats een google search uit te voeren :p.
Echt jammer, want dit forum had echt een topforum kunnen zijn op zijn gebied op internet.
Ja, wat een onpopulaire site is tweakers toch he? Niemand die daarop zou vertrouwen :z.
Er zijn genoeg alternatieve fora waar dezelfde vragen keer op keer terugkomen en iedereen als helpdesk fungeert, leef je daar uit zou ik zeggen ;).

(en de post die als voorbeeld aangehaald wordt lijkt wel in een dronken bui gepost, zo weinig samenhang heeft ie :p)

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 20-08-2009 01:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

I like my sig

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:45

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Op de "helpdesk vragen" word op een ander tech forum heel anders omgegaan, daar mag je AFAIK alle vragen stellen, ik vind het daarom ook geen erg leuk forum.
Daar heb ik ook wel een tijdje gezeten maar op een gegeven moment was ik het echt beu dat het niveau zo laag ligt, heel veel dingen zijn daar te beantwoorden met een lmgtfy linkje :+

het forum waar ik het over heb heeft in het logo rood en het begint met een H ;)

Signature

Verwijderd

En toen heb je gevonden dat het de bedoeling is eerst contact te zoeken met de mod in kwestie?
En je denkt werkelijk dat argumenten als junta bewind en gevangenis-expirimenten ervoor zorgen dat je standpunt serieus genomen wordt? Wat is de toegevoegde waarde ervan? Als je het zo erg is als de vergelijking die je maakt, waarom kwam je hier dan nog?
Dus jij gaat als je ergens op bezoek bent eerst op de bank schijten, om vervolgens je gastheren voor junta uit te maken als ze aangeven dat dat niet de bedoeling is. Nee, ik denk dat veel mensen nu in een hoekje zitten te huilen dat je ergens anders heen gaat. Zijn andere mensen ook altijd blij als je vertrekt, of besef je in het dagelijks leven wél dat bepaalde gedragsregels het prettiger maken voor iedereen?
Dus nogmaals, je gaat eerst op de bank schijten en daarna stellen dat de regels absurd zijn dat dat niet mag. Terwijl het een zeer kleine moeite was geweest jezelf te vergewissen waar het toilet is.
Wat mijn topic betreft:

In ditzelfde forum staat bovenaan met een mooi blauw icoontje dit topic:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En toch ga je hier een individueel topic gebruiken om te klagen, zonder op enige wijze serieus op het beleid in te gaan.

Zo... Zie hoe makkelijk het is om op een totaal onconstructieve manier te werk te gaan? Het is de toon die muziek maakt. En luiheid is trouwens ook een toondie we niet graag horen. Vrijwel alles kan hier besproken worden met een beetje eigen inzet en wat vriendelijkheid.

Je geeft hier zelf al toe dat je topic geen schoonheidsprijs verdient - het is dan ook logisch dat het gesloten wordt. We kunnen moeilijk een compleet systeem opzetten waarin contact gezocht wordt om zaken aan te passen binnnen X tijd en dán te sluiten. De tijd dat zaken dan openstaan staan zinloze zaken op het forum, er zijn zat mensen die snel wat dumpen, daarna er toch uitkomen en nooit meer van zich laten horen, en zo voort. Daarnaast ga je dan nóg meer tijd van de vrijwilligers vragen die de boel geheel belangeloos beheren.

En vooral: niets houd je tegen het gewoon nog een keer te proberen, met wat meer inzet. Wat is er nu feitelijk verloren gegaan aan je topic? 20 seconden tijd om te typen? Het scheelt iedere lezer tig keer dat om niet eerst door de bagger te hoeven werken om bij de echte info te komen als een nieuw topic geplaatst wordt waar wel alle info inzit.

Ergo, je bent altijd welkom om hier te posten of vragen te stellen, vermits er wat inzet aanwezig is, en je niet mensen waarvan je eerst hulp vraagt begint te beledigen als ze je vertellen dat het niet duidelijk is wat je vraagt.

Verwijderd

Ik heb ook een klacht over GoT. Er word veel teveel tijd gestoken in het te woord staan van dit soort forumasocialen.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:42
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:21:
Ik heb ook een klacht over GoT. Er word veel teveel tijd gestoken in het te woord staan van dit soort forumasocialen.
Dat komt omdat wij elkaar graag helpen door de discussie aan te gaan :+

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:31
Leuk dat ik een DM krijg om even te babbelen. Een weerwoord in een topic is sowieso iets dat we niet leuk vinden, zorgt nml voor onnodige posts. Maar dan hier even het hoe en wat.

1. Je mist de specs van laptop in het topic. Wel zo belangrijk als we driver gaan zoeken. Mensen vinden het echt heel frustrerend als ze deze zelf op moeten zoeken. Sowieso gok ik dat er wel meer niet werkt... Je komt toch ook niet de Tuneshop binnenlopen met: Ik wil een racestuur voor mijn Lada? Welke Lada? Euh?

2. Je geeft dus, zoals gezegd, niet aan wat je al geprobeerd is. Het gevolg?

A: Probeer X eens.
Jij: Heb X al gedaan.
B: Doe dan eens Y
Jij: Heb Y al gedaan
C: Waarom zeg je dat dan niet?
..
Dat is ook iets waar we niet op zitten te wachten dus.

Daarom hebben we ook de eis dat je zo volledig moet zijn. Dergelijke dingen leveren veel frustraties op. Sowieso lijkt me jou probleem nog geen rocket science, het is in deze geen exotische webcam of ACPI driver...

En dat zijn wel de key features. Als je de specs van je laptop weet is het vaak niet zo lastig om je drivers te vinden namelijk. Gewoon googlen. Daarbij werken Vista drivers vaak ook wel. Ik heb gister, toevallig, ook mijn Asus T91 (enkels Win XP support) van Windows 7 voorzien. Dat ging bij mij vrij makkelijk met wat google zoekwerk.

Omdat ik je dan toch maar even op weg wil trappen: Zorg eerst dat je de laatste audio drivers hebt. Probeer er dus achter te komen welke geluidschip je hebt. Grote kans dat je de realtek HD Codec nodig hebt, die je gewoon van de realtek site kan halen. Sowieso zie je snel genoeg of het kan of niet, foute drivers worden nml geweigerd. Desnoods zoek je de DEV_XXXX en VEN_XXXX code's op in je Device Manager. In device manager op properties drukken en dan in 1 van de tabbladen in een dropdown menu "hardware id's" selecteren. Voer de DEV_ en VEN_ code's in google en je hebt zo te pakken welk apparaat het is.

Daarnaast gok ik dat je nog eens moet kijken of je je audio wel op 2.1 ofzo hebt ipv 2.0, mogelijk dat dat ook nog niet geconfigureerd is.

En ik denk niet dat dat je enige probleem is, ik gok dat oa je videochip en andere componenten nog niet optimaal werken, als ze al werken. Dat is iets wat je ook niet altijd door hebt. Kom je er echt niet uit dan kun je gewoon een nieuw topic openen. Maar volg dan wel de richtlijnen en geef aan wat je specs zijn en wat je al hebt geprobeerd.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik vind je openings post in dit topic [XP] gebruikt nog oude IDE schijf om van te booten toch een stuk beter :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:21:
* MueR sluit zich hier bij aan.

We hebben ondertussen elke maand deze discussie wel een of twee keer. Het wordt een beetje flauw.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:52:
[...]

We hebben ondertussen elke maand deze discussie wel een of twee keer. Het wordt een beetje flauw.
Kunnen we niet een linkje maken naar de klaagbaak waar staat iets in de geest van "M'n topics gaan telkens dicht en die neonazis die hier het juntabewind voeren fakkelen telkens mijn posts af en niemand beantwoord hier vragen, wat een kutforum!" en dat die hele riedel tekst gewoon een likje is naar een uitgebreid contact formulier wat niets doet dan het "from" email adres in een horde spamlijsten toevoegen en het account van de poster blokkeren? Dan hebben de klagers gelijk en wij rust :+

/me is het er dus mee eens dat deze discussie echt veel en veel te vaak gevoerd wordt en dan met veel te opgefokte ventjes.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jullie worden gewoon te oud, dat is het.
Stelletje chagerijnige ouwe bokken :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik hou van dit soort topics want dan voel ik me zo superieur tov van superzeurende mensen.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

alt-92 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:43:
Jullie worden gewoon te oud, dat is het.
Stelletje chagerijnige ouwe bokken :+
* MueR sluit zich hier ook bij aan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:21:
Ik hou van dit soort topics want dan voel ik me zo superieur tov van superzeurende mensen.
Kain_niaK in "Het grote SSD topic ~ Deel 4" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een algemeen technisch forum zou in eerste plaats zijn om te moeten HELPEN, en dat je daarbij eerst hele boekwerken moet lezen om te kijken of je post aan de regels voldoet is gewoon absurd, zeker voor mensen die het al moeite kost om met computers om te gaan.
Dergelijke mensen behoren niet tot de doelgroep van GoT. Waarom denk je dat het primaire doel van een forum een helpdesk achtig karakter moet zijn?
MueR schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:52:
[...]

* Bor eensch

Elke keer dezelfde klachten met elke keer dezelfde antwoorden van mensen die op een of andere manier op GoT terecht komen maar geen aansluiting vinden bij de doelgroep.

[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 21-08-2009 17:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Je kunt nu eenmaal niet alles weten. Dat is het leuke aan werken met computers, je kunt iedere dag nieuwe dingen bij leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain schrijft dat hij zich superiör voelt t.o.v. superzörende menschen. Niet dat hij zich superieus vindt z.o.v. mensen die iets niet weten.
Je voorbeeld snijdt dus geen hout. Volgens alt-92 is dat een ouderdomsverschijnsel en aangezien hij ervaringsdeskundoloog is zal dat dan wel.
Als je zelf de oudste vent op #bsmfh bent is dat geen handige opmerking natuurlijk :+
Pagina: 1