Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 20:27
Beste mensen,
Onlangs heb ik een Samsung Jet S8000 aangeschaft met internet. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om deze telefoon als accesspoint te gebruiken voor mijn laptop als ik bijv. internet op de laptop in de trein wil hebben.

Mocht dit mogelijk zijn; hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heet "Tetheren" en is afhankelijk aan je provider en je abbonement en de mogelijkheden van de software op je telefoon en je telefoon zelf. Welke provider en welke abbo heb je?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
mijn provider is Telfort en heb 150 bel minuten en 100 sms + surf en mail.

[ Voor 4% gewijzigd door ZeroXT op 06-07-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met surf en mail mag je niet tetheren. Met mijn Nokia e51 en Telfort lukt het me wel, dus als je van Samsung de juiste drivers kan installeren dan is de rest iig geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52

BCC

Of gewoon via bluetooth de modem laten inbellen. Blijf het belachelijk vinden dat dat niet mag van sommige providers. Waarom heb je anders zo'n duur abbo?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, bij Telfort betaal je 10 euro (of nu 5 geloof ik) en dan mag je 4 keer gemiddeld verbruiken voor ze zeuren, en gemiddeld is 48MB. Kom je op 200 MB per maand, waardoor dat dus het probleem wordt van tetheren en niet het feit dat het niet mag (denk namelijk niet dat ze dat controleren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 12:40
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:09:
Tja, bij Telfort betaal je 10 euro (of nu 5 geloof ik) en dan mag je 4 keer gemiddeld verbruiken voor ze zeuren, en gemiddeld is 48MB. Kom je op 200 MB per maand, waardoor dat dus het probleem wordt van tetheren en niet het feit dat het niet mag (denk namelijk niet dat ze dat controleren).
Ik zit de laatste 3maanden aan ruim 1.5GB en heb nog geen brief ontvangen.
Daarvoor wel een brief gekregen omdat ik wel 50MB(!) boven hun limiet van 200MB zat.
Op de laatste 2 maanden na heb ik me telefoon enorm veel als modem gebruikt, en niks van gehoord bij telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we van je dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord. GoT is geen helpdesk. Ongeduldig kicken binnen enkele uren stellen we ook niet op prijs. Dit is niet de eerste keer dat je hierop gewezen moet worden. Omdat ook dit topic niet aan het beleid voldoet, gaat het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.