Hallo Iedereen,
Ik heb al een tijdje een systeem, die op papier het enorm goed zou doen, maar tot op heden in de praktijk niet helemaal goed loopt.
Op mijn systeem stond eerst XP, aangezien ik op mijn vorige systeem geen problemen er mee had, en omdat ik xp lekkerder vind lopen.
Om verschillende redenen had ik toch besloten over te stappen op vista.
Ik heb bij informatique.nl een nieuwe voeding van 850 watt gekocht, omdat de voeding die ik nu had te licht was. en een vista box versie gekocht, dit bleek later een oem te zijn
Toen ik probeerde te installeren echter, kwam hij niet verder dan het groene scherm met die verschillende strepen erop, het scherm wat je krijgt bij je acounts kiezen..
nadat ik de cd er toen uithaalde kreeg ik het eerste venster waar de installatie mee zou moeten starten.
om naar het volgende venster te gaan moest ik deze stap herhalen.
Toen kwam hij ermee dat het stuurprogramma voor je cd/dvd speler mist.
aangezien ik hier nooit een stuurprogramma van gehad heb weet ik niet wat ik daar mee moet.
als de cd er in blijft dan doet ie niks, staat hij ook vast
ik heb ook een cd liggen van windows 7 beta, die ik eerst al eens met succes had geinstalleerd, maar het nu precies hetzelfde doet als de vista installatie.
ook de xp installatie cd doet niks meer.
Ik kan niet vinden waar het probleem ligt.
Al Geprobeerd: andere (oude) harde schijf erin.
andere dvd speler erin.
Mijn Systeem:
AMD Phenom II X4 940 Black Edition
Asus M3N-HD/HDMI
Asus EAH 4870 1 GB Dark Knight Edition
2x 2 GB DD2 Geheugen
Samsung Spinpoint F1 1 TB Harde Schijf
Silver Power 850 watt voeding.
Momenteel staat er geen besturingssysteem op, aangezien deze niet kan worden geinstalleerd.
grtz Lennart
Ik heb al een tijdje een systeem, die op papier het enorm goed zou doen, maar tot op heden in de praktijk niet helemaal goed loopt.
Op mijn systeem stond eerst XP, aangezien ik op mijn vorige systeem geen problemen er mee had, en omdat ik xp lekkerder vind lopen.
Om verschillende redenen had ik toch besloten over te stappen op vista.
Ik heb bij informatique.nl een nieuwe voeding van 850 watt gekocht, omdat de voeding die ik nu had te licht was. en een vista box versie gekocht, dit bleek later een oem te zijn
Toen ik probeerde te installeren echter, kwam hij niet verder dan het groene scherm met die verschillende strepen erop, het scherm wat je krijgt bij je acounts kiezen..
nadat ik de cd er toen uithaalde kreeg ik het eerste venster waar de installatie mee zou moeten starten.
om naar het volgende venster te gaan moest ik deze stap herhalen.
Toen kwam hij ermee dat het stuurprogramma voor je cd/dvd speler mist.
aangezien ik hier nooit een stuurprogramma van gehad heb weet ik niet wat ik daar mee moet.
als de cd er in blijft dan doet ie niks, staat hij ook vast
ik heb ook een cd liggen van windows 7 beta, die ik eerst al eens met succes had geinstalleerd, maar het nu precies hetzelfde doet als de vista installatie.
ook de xp installatie cd doet niks meer.
Ik kan niet vinden waar het probleem ligt.
Al Geprobeerd: andere (oude) harde schijf erin.
andere dvd speler erin.
Mijn Systeem:
AMD Phenom II X4 940 Black Edition
Asus M3N-HD/HDMI
Asus EAH 4870 1 GB Dark Knight Edition
2x 2 GB DD2 Geheugen
Samsung Spinpoint F1 1 TB Harde Schijf
Silver Power 850 watt voeding.
Momenteel staat er geen besturingssysteem op, aangezien deze niet kan worden geinstalleerd.
grtz Lennart