---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Hoe kan deze uitleg niet duidelijk genoeg zijn? Quick format [...] may be less secure because [...] it may be possible to tell how much data it contains
Ik - als doorsnee gebruiker - zie dus absoluut niet in wat er zo belangrijk is aan het verhullen van de hoeveelheid data - de énige reden die ze noemen -, om daarvoor 48 uur naar een formaterend notebook te moeten staren.En waarom ze bij TrueCrypt een QuickFormat afraden lijkt me dan ook logisch - immers, de hele reden dat je TrueCrypt wil gebruiken is juist dat je je data niet less secure wil bewaren
Alleen geheim agenten en criminelen zullen willen suggereren dat het een 'lege schijf' betreft. De doorsnee gebruiker kan blijkbaar gewoon Quick Format op zijn nieuwe schijf toepassen. Truecrypt moet Quick Format voor thuisgebruikers dus niet afraden, maar juist aanraden!
Ik dacht o.a. dat je Quick Format alleen kon doen op een schijf die al eens eerder geformateerd was: dat je dus niet onder die 48 uur uitkwam.
Waar staat dat nou weer?Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:10:
Ik - als doorsnee gebruiker - zie dus absoluut niet in wat er zo belangrijk is aan het verhullen van de hoeveelheid data
Het enige wat ze bij TrueCrypt zeggen is dat bij een standaard QuickFormat (die je normaal gesproken op een schijf met data doet) er de kans bestaat dat er data toch nog terug te halen is.
Er wordt nergens specifiek gesproken over hoeveelheden, dat maak jij ervan.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Discussiepotentie zit er imho best wel in op t.net niveau en far beyond
Op zich vind ik de vraag 'hoe less secure is less secure' best legitiem.Spider.007 schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:12:
Hoe kan deze uitleg niet duidelijk genoeg zijn? Quick format [...] may be less secure because [...] it may be possible to tell how much data it contains
dit zeg ik dan als modje off, btw
[ Voor 48% gewijzigd door Lustucru op 11-12-2008 20:33 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Verwijderd
Het valt me wel op, dat als je aangeeft de search gebruikt te hebben en al een paar dagen aan het zoeken bent, ze alsnog met een melding komen alsMotrax schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:38:
Ehm. Wat is er arrogant aan? F_J_K legt uit waarom het niet is toegestaan en doet dat best uitgebreid en sluit het netjes af met 'Niet de antwoorden waar je op hoopte, maar ik ga je topic toch sluiten.'.
Arrogant zou zijn geweest:
[...]
Overigens als je je tekst nog hebt kan je het spammen naar de mod die het sluit. Ze zijn meestal de beroerdste niet om het nog toe te voegen aan het ondwerp. Hoewel het hier arbitrair is, aangezien het omzeilen van beveiligingen tegen de regels is.
Komt er dus op neer, als je vraag te simpel is, je geen antwoord krijgt.Wij verwachten van tweakers...
Ik ben zelf werkzaam geweest tussen de PC's en Software, maar dat is al een aantal jaar geleden. De roest schiet er snel in heb ik wel gemerkt de afgelopen maanden qua kennis
Alleen door dit soort reacties van de moderators, lijkt het wel alsof dit forum zich te groot voelt om de vragen van een 'normale' computer user te beantwoorden.
Ligt eraan hoe je dat doet he.. als je enkel post 'hep heel intaRwebs afgezoekt maar kennix vinduh' dan kun je op je vingers nagaan dat dat niet serieus wordt genomen tegenwoordig.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:48:
Het valt me wel op, dat als je aangeeft de search gebruikt te hebben en al een paar dagen aan het zoeken bent, ze alsnog met een melding komen
[...]
Niet op een zilveren dienblaadje nee.Komt er dus op neer, als je vraag te simpel is, je geen antwoord krijgt.
Als er met 2 gerichte zoekqueries of zelfs met F1 of wat nadenkwerk een oplossing te vinden is gaan we dat over het algemeen niet echt voorkauwen, maar dan word je aangespoord om je zelfstandig oplossend vermogen aan te spreken.
Nah niet echt maar we zijn welAlleen door dit soort reacties van de moderators, lijkt het wel alsof dit forum zich te groot voelt om de vragen van een 'normale' computer user te beantwoorden.
een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan.
Die wisselwerking gaat twee kanten op.
Als je als user GoT als helpdesk wil inzetten omdat dat zo lekker makkelijk is gaat dat vroeg of laat een keer fout.
Iemand die laat merken dat ie serieus bezig is krijgt alle gelegenheid hier.
Verwijderd
Tuurlijk, dat snap ik ook. Ik kan me voorstellen dat als er telkens vragen komen waar je meteen na een antwoord het topic kunt sluiten, dat de lol er snel van af is voor iedereen.alt-92 schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:58:
[...]
Ligt eraan hoe je dat doet he.. als je enkel post 'hep heel intaRwebs afgezoekt maar kennix vinduh' dan kun je op je vingers nagaan dat dat niet serieus wordt genomen tegenwoordig.
[...]
Niet op een zilveren dienblaadje nee.
Als er met 2 gerichte zoekqueries of zelfs met F1 of wat nadenkwerk een oplossing te vinden is gaan we dat over het algemeen niet echt voorkauwen, maar dan word je aangespoord om je zelfstandig oplossend vermogen aan te spreken.
[...]
Nah niet echt maar we zijn wel
[...]
Die wisselwerking gaat twee kanten op.
Als je als user GoT als helpdesk wil inzetten omdat dat zo lekker makkelijk is gaat dat vroeg of laat een keer fout.
Iemand die laat merken dat ie serieus bezig is krijgt alle gelegenheid hier.
Het viel me op dat er, als ik het vergelijk met een aantal jaar geleden, veel is veranderd hier.
Ik snap de punten die je aangeeft, maar kan me voorstellen dat het ook ergernis kan veroorzaken bij iemand die een vraag heeft en er compleet niet aan uitkomt, dat z'n topic meteen dichtgegooid wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 12:09 ]
Verwijderd
Ik heb vandaag een post geplaatst en ik heb me in dezen vergist in de policy van Tweakers. Ik vind het aannemelijk dat mensen hierop op een nette manier worden aangesproken i.p.v. dat er assumpties worden gemaakt die nergens op gebaseerd zijn.
Een opmerking als "Heb je toevallig al gegoogled?" komt in mijn ogen iets beter over dan "Je moet je bek houden en eerst googlen naar je antwoord".
Dit vind ik nu dus zo een kansloze assumptie. Zit je stiekem in mijn cookies te kijken, want als je die moeite had genomen dan had je geweten dat ik hier al op gezocht had en er een hele avond aan verspild heb (buiten beschouwing gelaten of dit überhaupt mogelijk is)?Maar als dat ook al teveel moeite voor je is, dan zal zoeken bij google naar 'password reset' ook te ingewikkeld zijn, en dat was nota bene nog het snelste geweest voor je.
(Evenals "Heb je nu een antwoord op je vraag?" wat vriendelijker overkomt dan "Als je het antwoord toch al weet waarom ben je hier dan eigenlijk nog?")
Ik vind het de taak van een moderator (een persoon op dit forum met een voorbeeldfunctie) om op een objectieve manier andere mensen erop te wijzen dat ze wellicht iets fout hebben gedaan. Ook als ze je het bloed onder de nagels vandaan halen. Een zwaaiende smiley (

Ik heb trouwens nog afwas staan, wil iemand dat voor me doen? Of moet ik nu eerst googlen?
Je mag mij laten zien waar dat letterlijk zo staat.Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:15:
Een opmerking als "Heb je toevallig al gegoogled?" komt in mijn ogen iets beter over dan "Je moet je bek houden en eerst googlen naar je antwoord".
Ik vind het ook kansloos om je gram in een tweede poging in een topic proberen te halen, want daarmee laat je merken niet echt de moeite te willen nemen daar de gebruikelijke communicatiekanalen voor te gebruiken, terwijl je met een inschrijvingsduur van ettelijke jaren dat toch wel mag verwachten.Dit vind ik nu dus zo een kansloze assumptie.
Misschien wel, maar blijkbaar dringt het wel tot je door nu.Ik vind het de taak van een moderator (een persoon op dit forum met een voorbeeldfunctie) om op een objectieve manier andere mensen erop te wijzen dat ze wellicht iets fout hebben gedaan. Ook als ze je het bloed onder de nagels vandaan halen. Een zwaaiende smiley () plaatsen en vervolgens een topic sluiten lijkt mij geen volwassen manier om iemand op zijn fouten te wijzen, nietwaar? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje neerbuigend.
Ik heb bovendien de tijd genomen om éérst het topic te sluiten, en daarna een uitgebreide sluitpost te maken.
Om misverstanden te voorkomen - zeker in een tweede topic met een titel die goed was voor 5 topic reports van andere forumgebruikers die ook aanmerkingen hadden op je post.
[google=handleiding afwasmachine]Ik heb trouwens nog afwas staan, wil iemand dat voor me doen? Of moet ik nu eerst googlen?
Om je toch nog een beetje te helpen bij het afwassen, misschien dat dat een beetje tegemoet komt aan je verwachtingen.
Verwijderd
Bovendien mag je ook best toegeven dat je een botte *piep* bent en dat je eens moet nadenken over hoe je werkelijk moet interacteren met mensen. Overal een weerwoord op willen geven is een zwakte. Mensen waarderen je juist meer als je ook eens je fouten toegeeft, ook als je je een almachtige moderator voelt. En ik, ik heb al meerdere keren mijn fouten toegegeven. Maar dit doe ik ook tot op een zekere hoogte.
Met betrekking tot die "Je moet je bek houden en eerst googlen naar je antwoord"-opmerking van mij. Ik hoef je niet te laten zien waar dat letterlijk staat, want het is een lichtelijke verdraaiing van de quote erna, maar het is wel de manier waarop die opmerking op mij overkomt.
Ik ben blij voor je dat je steun krijgt van je medeforummers. Ik ben ook uitermate blij met mijn topic reports. Wat is de stand? Maar uit DEZE thread blijkt ook dat er mensen zijn die jouw acties ook niet helemaal kunnen waarderen
P.S. Met die opmerking van verwachtingen kan ik niet anders concluderen dan dat jij Sarah Palin een goede Vice President zou hebben gevonden. Ook zo een nutteloos wezen, dat met een verrekijker in haar hand Rusland kon waarnemen en daarom dacht wel eens een goede kennis van Buitenlandse Zaken te hebben. Misschien hebben ze nog een nutteloze functie voor moderators in Alaska openstaan.
Die roddels doen wel meer de ronde, maar wat blijkt? Elk jaar wordt het geroepen. Ik vind het wel meevallen.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:08:
[...]
Het viel me op dat er, als ik het vergelijk met een aantal jaar geleden, veel is veranderd hier.
Mensen die de verkeersregels niet beheersen, mogen de weg ook niet op. Gek he? Mensen met een verstandelijke beperking dienen zich ook aan de regels te houden, of jij nou wel of niet in die groep valt.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 00:30:
En zit ik "ettelijke jaren" lang achter mijn computer de policy van Tweakers te lezen om ieder regeltje uit mijn hoofd te kennen? En wat nu als mijn IQ niet boven de 80 uitkomt? Mag ik hier dan niets posten, omdat ik te dom ben om goed te kunnen lezen? Reinste discriminatie noem ik dat.
Ik denk alleen dat hier zitten ranten niet echt opschiet, zeker niet wanneer je allerlei insinuaties in de rondte slingert. Om nog maar te zwijgen over die quasi-intelligente opmerkingen over leermomenten en de situatie in Alaska et al.
[ Voor 25% gewijzigd door spone op 27-12-2008 20:25 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Verwijderd
Ik heb het tevens over het accepteren dat anderen een bepaalde manier van reageren niet altijd kunnen waarderen en ook toegeven dat het misschien anders had gekund. Al die "ja maartjes" hier maken een topic als dit ook een beetje overbodig, vind je niet? Dan mag jij mij vertellen wat er zo quasi-intelligent is aan mijn opmerkingen over leermomenten.
"Moderator, ik kan dit en dit niet waarderen."
- "Ik heb al het recht om zo en zo te reageren, dus wat lul je nou..."
Grappig ook dat je het hebt over de "situatie" in Alaska. Wat is de situatie in Alaska dan dat mijn opmerking zo quasi-intelligent maakt?
En kritiek is niet altijd een insinuatie. Dan zijn de opmerkingen die ik naar mijn kop geslingerd kreeg net zo goed insinuaties.
De reactie in het topic van alt-92 is me wel duidelijk. Je stelt een vraag en geeft aan wat vooralsnog jouw oplossing was. Verderop geef je aan dat het programma wat je hebt gebruikt iets van je verwacht nl. het activeren van een account.
Als je een vraag stelt maar tevens aangeeft dat je weet wat je moet doen begrijp ook ik niet wat het doel van je topic is. I.i.g. heb je wat nuttige tips gekregen die overigens makkelijk te vinden waren.
Vragen hoe je een wachtwoord kunt omzeilen zijn niet toegestaan. Hoe vervelend het ook voor jou en anderen is, het mag gewoon niet.
- Dief steelt laptop en stelt paswoord-vraag.........
- Eigenaar vergeet paswoord en stelt paswoord-vraag.........
- Windows doet moeilijk en account is geblokkeerd en vriendin vraagt vriend en die en stelt paswoord-vraag.........
- Leerling wil account van docent hacken en stelt paswoord-vraag.........
Succes.
[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 28-12-2008 10:30 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
Maar goed, jullie hebben gelijk. Groetjes
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 14:06 ]
Wat is de WOS-policy omtrent beta-keys?
Zoals men weet zijn er talloze keys gepost in [Windows 7] Download en key krijgen perikelen
Hoe kijken de modjes hiertegenaan?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik wist niet waarop moest zoeken. Maar gooi maar fijn dicht. Heb nu wat ik wilde.
Een linkje naar je topic in je post had niet misstaan eigenlijkCoeluh schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:32:
@ pasta
Ik wist niet waarop moest zoeken. Maar gooi maar fijn dicht. Heb nu wat ik wilde.
Verwijderd
Nog voordat ik een kans krijg om iets te verduidelijken zit het al op slot.
Ik heb gegoogled en op dirt forum vooraf gezocht, schijnbaar moet je eerst al je gegevens opgeven te beginnen met schoenmaat en wat je voor ontbijt hebt gehad voordat je het goddelijke recht hebt om een vraag te stellen.
alt-92 zegt netjes dat je eerst moet aangeven wat je allemaal hebt gezocht (en gevonden) en welke versie van Windows je over praat.
Zo lastig is dat toch niet? Je lijkt meteen geirriteerd (schoenmaat en type ontbijt), maar dat is helemaal nergens voor nodig. Je mag nota bene opnieuw een topic aanmaken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als jij je verhaal moet verduidelijken betekent dat dat je startpost al te onduidelijk is toch?Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:51:
langere volume bar
Nog voordat ik een kans krijg om iets te verduidelijken zit het al op slot.
Jammer, hoop dat je je probleem alsnog kan oplossen! Succes.Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:04:
Nee ik heb mijn lesje al geleerd.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 22:07 . Reden: spelfout ]
Dan had je toch gewoon een titelfix kunnen aanvragen? Waarom zou je een nieuw topic mogen openen als je geen antwoord krijgt? Je kunt nieuwe informatie gewoon in het oude topic zetten, dan zien mensen ook wat er al bediscussieerd is.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:05:
Ik ben het niet eens met het blokkeren van mijn topic [XP] Instabiel systeem (Instabiel systeem) door moderator alt-92. Het is inderdaad waar dat ik al eerder een topic had gestart over problemen met deze computer - en in de eerste instantie ben ik zaterdag mijn nieuwe vraag ook in dit topic gesteld - maar omdat er geen antwoord op kwam heb ik een nieuw topic gestart. Ik ben van mening dat het hier niet om 'multiposten' gaat, omdat het toch echt nieuwe problemen betreft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ben ik dan de enige die begrijpt dat de gebruiker geirriteerd raakt als zijn post binnen 4 minuten gelockt wordt met de opmerking dat het maar duidelijker moet? Het gebeurt steeds meer en meer op tweakers, eerlijk gezegd vind ik het best een beetje troosteloos aan het worden.alt-92 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:46:
[...]
Als jij je verhaal moet verduidelijken betekent dat dat je startpost al te onduidelijk is toch?
Volgens mij is het als moderator een kleine moeite om te vragen de startpost aan te passen, eventueel met hulp van een linkje naar faq of beleid. Het is nogal een IT-trekje om de oogkleppen op te binden en maar te denken dat alle IT'ers alles meteen maar begrijpen. Volgens mij zijn het ook gewoon maar mensen...
Misschien moeten sommige modjes zich eens afvragen of ze er zijn om het forum netjes te houden, of dat ze hier zitten om een bepaald aanzien te krijgen. Wat hierboven ergens genoemd wordt klopt: het is wél verandert in de afgelopen jaren. De nieuwe aanwas wordt best wel een beetje weggejaagd, ik snap het doel daar niet zo van...

(...maar dat doet er verder ook niet zo toe geloof ik
[ Voor 7% gewijzigd door EnigmA-X op 26-02-2009 16:43 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 26-02-2009 16:46 ]
☻/
/▌
/ \
Helemaal mee eens. Maar als niemand klaagt, behalve de mod én de mod reageert als tweede, vind ik dat wat overbodig (en onvriendelijk). Ik begrijp het principe van vrijwilligers en dat ze veel doen, maar als je binnen 4 minuten een topic kan locken, kan je ook 1 minuut extra kijken om te zien of je een betere oplossing kan vinden zonder nieuwe aanwas te hoeven frustreren....toch?Kixtart schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:45:
Maar als de topicstart aangepast wordt dan blijven de reacties eronder die aangeven dat het onduidelijk is staan en blijft het topic onduidelijk. Vaak is een frisse start een heel wat betere keus. Verder heeft iedereen wel eens een slecht topic/reactie gemaakt en dit is gewoon een leermoment.
Anders gezegd: nu is de topicstarter weg. Een betere kans had hem waarschijnlijk terug doen komen, misschien was hij zelfs wel een modje geworden ooit
[ Voor 8% gewijzigd door EnigmA-X op 26-02-2009 17:33 ]
Als je dacht dat het om aanzien gaat, dan moet ik je toch teleurstellen hoorEnigmA-X schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:42:
Misschien moeten sommige modjes zich eens afvragen of ze er zijn om het forum netjes te houden, of dat ze hier zitten om een bepaald aanzien te krijgen.
Die kun je op twee manieren opvatten - TS was nou niet bepaald een nieuwe aanwas.EnigmA-X schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:32:
Ik begrijp het principe van vrijwilligers en dat ze veel doen, maar als je binnen 4 minuten een topic kan locken, kan je ook 1 minuut extra kijken om te zien of je een betere oplossing kan vinden zonder nieuwe aanwas te hoeven frustreren....toch?
Anders gezegd: nu is de topicstarter weg. Een betere kans had hem waarschijnlijk terug doen komen, misschien was hij zelfs wel een modje geworden ooit
Als ik bij de helpdesk een vaag verhaal ophang met 'doetniet' zonder in details te treden of bij de dealer kom met de auto >> stuk, help << dan kan de beste man daar ook niet veel meer mee.
Een goede topicstart te tikken met wat er in de diverse FAQs en policies aangegeven wordt voorkomt al dat soort onduidelijkheden, zie het als een leermoment schrijfvaardigheid.
[ Voor 58% gewijzigd door alt-92 op 26-02-2009 17:37 ]
Betaald het goed dan?alt-92 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:33:
[...]
Als je dacht dat het om aanzien gaat, dan moet ik je toch teleurstellen hoor
Ik vind het nogal onsportief jegens andere gebruikers die wél netjes afwachten en pas na 24 uur hun topic omhoog halen om op jouw manier met dezelfde vraag in een nieuw topic toch je 'zin door te drijven'.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:05:
Het is inderdaad waar dat ik al eerder een topic had gestart over problemen met deze computer - en in de eerste instantie ben ik zaterdag mijn nieuwe vraag ook in dit topic gesteld - maar omdat er geen antwoord op kwam heb ik een nieuw topic gestart.
Vandaar dat het topic op slot is gegaan.
Verwijderd
Zou je me kunnen uitleggen wat je bedoelt met 'na 24 uur hun topic omhoog halen'? Ik heb dat nieuwe topic pas na drie dagen gestart.alt-92 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:43:
[...]
Ik vind het nogal onsportief jegens andere gebruikers die wél netjes afwachten en pas na 24 uur hun topic omhoog halen om op jouw manier met dezelfde vraag in een nieuw topic toch je 'zin door te drijven'.
Vandaar dat het topic op slot is gegaan.
Die had je (wat ook in de FAQ genoemd wordt) weer onder de aandacht kunnen brengen.
Het is alleen niet netjes om dat met een nieuw topic te doen omdat je bestaande te weinig aandacht krijgt
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Ik ben alleen nog steeds van mening dat ik best wel een nieuw topic had mogen starten, omdat het om nieuwe problemen gaat. Maar goed, het is inderdaad waar dat het nu op twee plaatsen staat en ik kan in het vervolg beter of een nieuw topic starten over nieuwe problemen, of het in het oude topic doorgaan, maar niet allebei, daar hebben jullie me wel van overtuigd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 22:37 ]
☻/
/▌
/ \
Nou...Kixtart schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:47:
Naar mijn mening heeft 'netjes' er niet veel mee te maken.
Het is dus wel netter tegenover je medeforumgebruiker omdat je daarmee het forum niet onnodig volzet met dubbele info in meerdere topics over hetzelfde van dezelfde usert.Het is gewoon zwaar vervelend wanneer je zoekt naar iets en je eerst 20x hetzelfde topic vindt van iemand, waar steeds weer op een andere plek informatie staat.
Ik vergelijk het een beetje met jengelen bij je moeder, je zin niet krijgen en dan bij je vader hetzelfde proberen in de hoop dat je het daar wel krijgt (of andersom). Misschien niet helemaal van toepassing, maar * alt-92 is dan ook een old fart
Oftewel; je beweert dat de moderators softer moeten zijn omdat de gebruikers zelf niet weten hoe ze een startpost in elkaar moeten zetten. Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Daarnaast is al die drama in je vorige post misschien een beetje overbodig. Misschien is het handig om te kijken naar de lange termijn, de gebruiker weet nu namelijk dat hij voortaan moet letten op de manier waarop deze een startpost maakt. Een betere manier is er naar mijn mening niet.EnigmA-X schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:32:
[...]
Helemaal mee eens. Maar als niemand klaagt, behalve de mod én de mod reageert als tweede, vind ik dat wat overbodig (en onvriendelijk). Ik begrijp het principe van vrijwilligers en dat ze veel doen, maar als je binnen 4 minuten een topic kan locken, kan je ook 1 minuut extra kijken om te zien of je een betere oplossing kan vinden zonder nieuwe aanwas te hoeven frustreren....toch?
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Topic
Dat was ik.
Als je zelf gaat [google=wildcard+redirect+hostfile] kom je al genoeg hints tegen.
Buiten dat zit er een security risico aan vast, en ondanks de prank waarde doen we daar liever niet aan mee.
als je een 1 aprilgrap wil uithalen, bereid je dan beter voor zou ik zeggen
[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 01-04-2009 16:37 ]
Het zal wel om acronis C schijf klonen of back up? gaan. Dat heeft pasta verplaatst naar OM (waar het trouwens niet thuishoort omdat het over Acronis TrueImage gaat, maar dat terzijde)elevator schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:13:
Ik zie ook geen topic van je terug, waar ging het topic over?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ik krijg er ook geen melding van ofzo, dus ik moet echt heel het forum door spitten..
In ieder geval kan je alle topics zijn waarin je gereageerd hebt door boven in het menu op Forum => MyReact => Post history te klikken.
vandaar dat ik hem post in dat subforum, maar dan weet ik dat voor het vervolg
Signature
Disk manipulatie/kloon programma's lijken mij dan weer een prima kandidaat voor OM eerlijk gezegd.gambieter schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:19:
Dat heeft pasta verplaatst naar OM (waar het trouwens niet thuishoort omdat het over Acronis TrueImage gaat, maar dat terzijde).
Het heeft toch niets met hardware of hardware-reparatie te maken? Het is gewoon een backup- en restore-programma. Maar mij maakt het verder niet uit, maar OM zou zeker niet de eerste plek zijn waar ik naar Ghost of Trueimage info zou zoekenalt-92 schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:30:
Disk manipulatie/kloon programma's lijken mij dan weer een prima kandidaat voor OM eerlijk gezegd.
Verwijderd
Hardwarematige kloonoplossingen wellicht, maar voor de software?alt-92 schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:30:
[...]
Disk manipulatie/kloon programma's lijken mij dan weer een prima kandidaat voor OM eerlijk gezegd.
Ik moet me toch bij Gambieter aansluiten.
Een vriendelijk bedoelde tip: http://gathering.tweakers.net/forum/myreactShado-Beatz schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:42:
ik krijg er ook geen melding van ofzo, dus ik moet echt heel het forum door spitten..
[POLL] Nvidia of Ati
Ok ik had misschien het stukje van fanboy vraag moeten wijzigen in als je nu een nieuwe videokaart zou moeten kopen zou het dan een ati of een nvidia zijn? Maar dat had de mod ook even kunnen doen.
Lijkt mij een erg leuke en interresante poll, en ik was zo te zien niet de enige.
En dat je een product niet op merk koopt? Er zijn heel veel mensen bij die trouw zweren bij een bepaald merk omdat ze zichzelf over de jaren bewezen hebben, bijvoorbeeld philips of volkswagen, ken echt mensen die alleen dit soort producten aanschaffen omdat ze goede ervaringen hebben met het MERK.
Beetje vreemd slotje imho
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Wij kunnen dus niets met die opmerking helaas, het beste is om even te kijken of het forum waar het hier over gaat een gelijkaardig topic heeft en zo niet even een moderator aanspreken via mail of iets dergelijks
ow ok, srry ^^elevator schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:16:
Dit topic gaat enkel over de fora zoals die in de topicstart staan beschreven: Client Software Algemeen, Windows Clients, Beveiliging & Virussen, Windows Servers en Server-software, Officesuites en -software en Non-Windows Operating Systems.
Wij kunnen dus niets met die opmerking helaas, het beste is om even te kijken of het forum waar het hier over gaat een gelijkaardig topic heeft en zo niet even een moderator aanspreken via mail of iets dergelijks
[ Voor 3% gewijzigd door pennenlikker op 21-04-2009 21:25 ]
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Maar je topic is in Videokaarten & Beeldschermen gesloten door dion_b. Neem even contact op met hem
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Edit: oeh, goede timing. Dat had je net zelf ook gezien.
[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 03-05-2009 11:08 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Het mag waarschijnlijk wel als je toestemming vraagt aan de moderators (van de desbetreffende subgroep), maar gewoon een enquete neerplempen is not done
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Voor zover ik kan zien had ie 'm ook ergens in BV neergezet en daar is ie helemaal verwijderd. En inderdaad, voor dit soort zaken gewoon even toestemming vragen via mail of DM, zodat de enquete van te voren beoordeeld kan worden door de crew.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Afwachten nu dus...
Edit: een discussie rondom mijn onderwerp starten is ook een optie. Daar hoef ik geen toestemming voor te hebben:). Wat minder gericht misschien, maar wel interessant.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 17:16 ]
Het is volgens mij vooral om een bepaalde drempel te creëren zodat niet iedereen zomaar enquêtes op het forum kan dumpen. Ziet een enquete er netjes uit en past het binnen het betreffende forum wordt er (binnen Spielerij tenminste) over het algemeen niet moeilijk gedaan. Zie overigens ook Het algemeen beleid #verbodenspam.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:15:
Heb ik ondertussen gedaan. Zoals misschien tezien ben ik niet zo bekend op tweakers. Ik dacht hier mijn doelgroep tegen te komen voor mijn onderzoek, en dacht onschuldige een enquete te kunnen plaatsen, die belangrijk is voor mijn scriptie.
Zolang je topicstart er dan maar goed uit ziet, anders wordt ie alsnog geslotenEdit: een discussie rondom mijn onderwerp starten is ook een optie. Daar hoef ik geen toestemming voor te hebben:). Wat minder gericht misschien, maar wel interessant.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
/laat zoals je kon merken is dat in OFF geen probleem.Maxonic schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:19:
JaDe verplaatsing heeft aan de kwaliteit van het antwoord gelukkig niks afgedaan. Ben het met je eens dat het op het randje zit, maar kan me anderszins ook voorstellen dat mensen die geïnteresseerd zijn in officesoftware niet zitten te wachten op programmeer-technische vragen.
en tenslotte /hint : ik programmeer dagelijks met OFF, daarnaast is er nog een dozijn of wat andere posters die kwalitatief minstens even goed kunnen antwoorden
Een interessante discussie starten is hoe dan ook een goed ideeVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:15:
Heb ik ondertussen gedaan. Zoals misschien tezien ben ik niet zo bekend op tweakers. Ik dacht hier mijn doelgroep tegen te komen voor mijn onderzoek, en dacht onschuldige een enquete te kunnen plaatsen, die belangrijk is voor mijn scriptie.
Afwachten nu dus...
Edit: een discussie rondom mijn onderwerp starten is ook een optie. Daar hoef ik geen toestemming voor te hebben:). Wat minder gericht misschien, maar wel interessant.
Maar inderdaad zoals al aangegeven, toestemming vooraf is nodig om een 'drempel' te creeeren. Als er dagelijks een dozijn enquetes komt, gaat niemand meer invullen. En dan heb je er niets aan.
Dit is dé oplossing voor mijn probleem, microsoft bied het nergens ter download aan, op de cd staat het ingepakt met hun eigen bestandstype, en de zooi op google kun je niet zomaar altijd vertrouwen! Beetje sympathie mag dan toch wel of zie ik dat verkeerd? Waarom ineens een slotje erop? Zeg het me als het tegen de regels is, dan begrijp ik het wel, maar ik vraag om 1 bestand standaard in iedere windows aanwezig om mijn major probleem op te lossen! Ik kan het hier in huis nergens vandaan krijgen, allemaal 32bit systemen!
[ Voor 6% gewijzigd door djdadevil op 21-05-2009 14:14 ]
Don't Stop That Body Rock, Don't Stop That Party!
Dat is vast geen supergeheim formaat, en is vast wel uit te pakken.djdadevil schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:09:
[Vista x64]winlogon.exe wanted!
Dit is dé oplossing voor mijn probleem, microsoft bied het nergens ter download aan, op de cd staat het ingepakt met hun eigen bestandstype,
Ik zou dat soort dingen ook niet zomaar van google downloaden! Ook zou ik willekeurige forumbezoekers niet zomaar vertrouwen!en de zooi op google kun je niet zomaar altijd vertrouwen!
Omdat het hier geen bestandsuitwisselforum is.Beetje sympathie mag dan toch wel of zie ik dat verkeerd? Waarom ineens een slotje erop?
Bij dezeZeg het me als het tegen de regels is, dan begrijp ik het wel
De hoeveelheid bestanden is niet zo relevant!maar ik vraag om 1 bestand standaard in iedere windows aanwezig om mijn major probleem op te lossen!
Microsoft heeft het auteursrecht op dat bestand, ongeacht of het "bij iedere windows pc" aanwezig is, forumbezoekers hier hebben niet het recht dat bestand aan te bieden!Ik kan het hier in huis nergens vandaan krijgen, allemaal 32bit systemen!
Ten tweede, dit is een discussieforum, geen uitwisseldienst voor allerlei dingen, vraag mensen op msn, doe iets creatiefs met je vista-dvd, er zijn vast zat manieren om aan dit bestand te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door blaataaps op 21-05-2009 14:29 ]
ik leg me er al bij neer, het is overigens alsnog opgelost, ik oordeelde te snel op HlPDsK, heb het alsnog voor elkaar weten te krijgen met 7-zip, maar ik zag het even niet meer zitten, moet je zelf eens voorstellen dat je 3 dagen niet vooruit komt met een probleem op je eigen pc! maar goed.. point taken!
Don't Stop That Body Rock, Don't Stop That Party!
Hiermee bedoel ik Moderator Alt-92 of wat hij ook mag zijn
Alt-92: verwijderd en wijzigd de laaste tijd alleen maar mijn reacties en vragen.
Alt-92: Heeft gewoon niets beters te doen dan mijn dwars te zitten
Alt-92: Is het altijd oneens met mij.
Alt-92: Erger zich aan me.
Alt-92: Geen kans om er normaal over te discusseren.
Alt-92: Roekenloos acties ondernemen.
Alt-92: Zijn gedrag is meer een samenzwering tussen andere personen hier op tweakers.
Alt-92: Is blijkbaar A technisch, probeert de groten man hier uit te hangen..... Maar weet 10 keer niets.
Alt-92: Altijd commentaar op mijn reacties.
Over duidelijk is het dat hij gewoon een hekel aan me heeft.
Zoals dit :
Ik heb nu sinds kort een laptop gekocht waar Windows Vista al op voorgeinstalleerd zat. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om deze op CD te zetten, en voor een andere computer te gebruiken.
Toen ik mijn vorige computer kocht zat Windows XP er met een CD bij, veel makkelijker dus om hem op meerdere computers te gebruiken.
Aangezien ik 3 computers heb, en aangezien Windows XP op de andere twee computers een beetje te ouderwets wordt wil ik er dus ook graag Vista opzetten.
Zomaar bijvoorbeeld een Recovery CD maken is geen oplossing, want dan kopieer ik gewoon een ganse backup met alle drivers etc van mn laptop naar mijn andere computers (dat zal dus niet werken).
Natuurlijk wil ik deze kopies niet illegaal verkopen, maar ik zet het er toch maar bij voor de zekerheid... Het zal uitsluitend voor bij mij thuis gebruikt worden .
Hierop had ik behulpzaam reageert op.
Hij vroeg om een niet legalen manier, dus hij kreeg het.
Echter had ik geen links gebruikt, maar puur advies.
Hij had het gedeeltelijk verwijderd, gewoon met de reactie dat het genoeg is. En dat dit bij Warez thuis hoort.
Waar ik dus helemaal niet mee eens bent.
Ik vind zijn actie puren censuur en onwetend.
Dat hij niet van niet legalen manieren houd dat is zijn probleem, maar daar staan wij lost van.
alt-92 is inderdaad een moderator van Windows Clients. Ik ga je lijstje met alt-92's eigenschappen eventjes negeren omdat ik denk dat dat weinig constructief is.mysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:33:
Hiermee bedoel ik Moderator Alt-92 of wat hij ook mag zijn
Ik snap je redenatie, maar wij op GoT willen mensen ook gewoon niet helpen met warez, dat is een standpunt wat wij op GoT al best lang innemen en waar vaker discussie over is.Hierop had ik behulpzaam reageert op.
Hij vroeg om een niet legalen manier, dus hij kreeg het.
Echter had ik geen links gebruikt, maar puur advies.
Over het algemeen laten we meer en meer toe door onze gebruikers de afgelopen jaren, maar mensen echt gaan helpen ("Je moet de BIOS crack hebben!") willen we gewoon echt niet - zo'n type forum zijn wij namelijk niet, dus dat alt-92 dat weghaalt is helemaal niet zo raar.
Ik ben nog even in je geschiedenis gedoken en ik zie daar ook deze weggehaalde reactie van jou: mysterieworld in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D...", en hoewel ik snap dat het niet leuk is dat je bericht gewist wordt, moet je ook begrijpen dat we een aantal regels hebben in dat soort grote topics waarbij we die enigszins 'streng' moeten handhaven om de topics voor iedereen interessant te houden.
Ik denk dat je niet moet denken dat alt-92 iets specifieks tegen jou heeft (dat lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk), we proberen als moderators er echter wel voor te zorgen dat het forum voor iedereen interessant blijft en daardoor zijn we soms best streng.
Het was ook niet de eerste keer dat hij zo iets deed.
Zelfs voor de dood normalen dingen heeft hij wat te zeuren of veranderd/verwijderd hij mijn reactie
Ooit eens gewoon behulpzaam geweest ???? Nee, hij slaat er meteen met de hamer erop.
En daarbij, de grootse ezels en gekken hier op tweakers die alleen maar zitten ze zeiken over 100 dingen en denken of ze alles weten en zitten af te kraken....Daar hoor je Alt-92 niets over zeggen.
Daar werd nooit ingegrepen....... Het was puur alleen bij mij.
Dus in feiten maakt me niemand wijs dat hij geen schijnheilig engel is.
Hij steund just die ezel....
elevator schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:46:
[...]
alt-92 is inderdaad een moderator van Windows Clients. Ik ga je lijstje met alt-92's eigenschappen eventjes negeren omdat ik denk dat dat weinig constructief is.
[...]
Ik snap je redenatie, maar wij op GoT willen mensen ook gewoon niet helpen met warez, dat is een standpunt wat wij op GoT al best lang innemen en waar vaker discussie over is.
Over het algemeen laten we meer en meer toe door onze gebruikers de afgelopen jaren, maar mensen echt gaan helpen ("Je moet de BIOS crack hebben!") willen we gewoon echt niet - zo'n type forum zijn wij namelijk niet, dus dat alt-92 dat weghaalt is helemaal niet zo raar.
Ik ben nog even in je geschiedenis gedoken en ik zie daar ook deze weggehaalde reactie van jou: mysterieworld in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D...", en hoewel ik snap dat het niet leuk is dat je bericht gewist wordt, moet je ook begrijpen dat we een aantal regels hebben in dat soort grote topics waarbij we die enigszins 'streng' moeten handhaven om de topics voor iedereen interessant te houden.
Ik denk dat je niet moet denken dat alt-92 iets specifieks tegen jou heeft (dat lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk), we proberen als moderators er echter wel voor te zorgen dat het forum voor iedereen interessant blijft en daardoor zijn we soms best streng.
[ Voor 8% gewijzigd door mysterieworld op 24-06-2009 19:57 ]
Ik zie dat niet per se terug komen in je geschiedenis - wat ik al wel zei is dat we een aantal spelregels hebben waarbij we verwachten dat iedereen zich daar aan houd: we zijn namelijk als GoT iets te druk om uitzonderingen toe te staanmysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:51:
Het is maar net hoe je het bekijkt.
Het was ook niet de eerste keer dat hij zo iets deed.
Zelfs voor de dood normalen dingen heeft hij wat te zeuren of veranderd/verwijderd hij mijn reactie
Ooit eens gewoon behulpzaam geweest ???? Nee, hij slaat er meteen met de hamer erop.
zou me echt niet verbazen....
Maar hoe dan ook waardeer ik jou reactie hier op deze forum.
De reden hiervoor is dat je nu toe nog best menselijk over komt.
Daarbij komt er ook bij, Dat ik al die jaren hier op tweakers toch best een bijdragen geleverd had in algemeen ten positieven, ook al ben ik hier niet zo bekend. Hoewel ik zeker ben dat de moderators mijn inmiddels wel wat langer kennen dan vandaag.
Hoe dan ook, het komt vaker voor dat mijn reacties zonder waarschuwing of melding verwijderd worden.
En daar ben ik al helemaal niet blij om.
elevator schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:56:
[...]
Ik zie dat niet per se terug komen in je geschiedenis - wat ik al wel zei is dat we een aantal spelregels hebben waarbij we verwachten dat iedereen zich daar aan houd: we zijn namelijk als GoT iets te druk om uitzonderingen toe te staan
Ik heb welgeteld één (1) reactie van je verwijderd uit het Windows 7 topic en naar de Trashcan gemoved omdat je ondanks eerdere waarschuwingen in het topic én de topicwarning (dat deel wat je net boven de Quickreply ziet én bij een normale reply) toch weer met iets aan komt zetten waar we nou juist om hadden gevraagd dat vooral NIET te doen.mysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:05:
Hoe dan ook, het komt vaker voor dat mijn reacties zonder waarschuwing of melding verwijderd worden.
[...]
Je laatste post waar ik een mbr in heb geplaatst staat afgezien van het stuk hulpverlening bij warez (wat ik dan ook weg heb geknipt omdat het tegen onze Forum policies ingaat) er nog steeds hoor.
En aangezien ik de moderator ben die in WOS het meest aanwezig is is de statistische kans dan ook zeer groot dat ik een actie uitvoer - en niet iemand anders.
Over het algemeen doen we dat niet zomaar (tenzij je echt onzin reacties post, maar meestal maken we daar dan ook een notitie van voor de collega moderatoren en die zie ik niet staan).mysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:05:
Misschien hebben ze de geschiedenis ook maar gewist,
zou me echt niet verbazen....
Vergeet niet dat wij moderators (alt-92, ik, en nog een paar tientallen anderen) net zoals jij gewoon computer enthousiastelingen zijn die toevallig als moderator proberen GoT voor iedereen leuk te houden. Het denken in "ze" en "jullie" is dan ook niet helemaal terecht, wij als moderators proberen samen met jou en de andere gebruikers er voor te zorgen dat GoT ook juist interessant blijft.
Dat begrijp ik, en over het algemeen doen we dat ook niet.Hoe dan ook, het komt vaker voor dat mijn reacties zonder waarschuwing of melding verwijderd worden.
Echter, zoals alt-92 ook al zegt, in grote topics (zoals bijvoorbeeld [Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 10 waar soms in een dag wel tweehonderd reacties gepost kunnen worden), is het soms voor ons gewoon niet te doen om iedereen een berichtje te sturen als we iets moeten wissen. Vaak ben jij dan bijvoorbeeld niet de enige waar we iets van wissen, maar wissen we twintig of dertig berichten tegelijkertijd, je zal begrijpen dat met de waarschuwingen die we dan in dat soort topics hebben staan, er eigenlijk ook wel uitgaan dat iedereen zich daar zo goed mogelijk aan houd.
In het tweede topic heb ik uitgelegd dat ik gezocht heb en waarop en wat de resultaten waren. Maar het was blijkbaar nog niet goed, want ook dit topic werd op slot gegooid met de mededeling dat "het stukje nadenken mist". Het is mij niet helemaal duidelijk wat er verwacht word dat ik met zo'n vage (en eerlijk gezegd enigszins denigrerende) opmerking aan moet. Als iemand mij kan uitleggen wat er specifiek niet goed is aan mijn post, dan kan ik het aanpassen...
Ik heb het windows clients beleid gelezen, maar daar kon ik niet ontdekken wat er niet goed was aan mijn post.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1358812/last
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
In het eerste sluitbericht staat een link naar Windows Clients - Beleid die weer verwijst naar Het algemeen beleid #topicplaatsen. Lees dat eens door en probeer daarna te doorgronden waarom je topic daar niet aan voldeed.
Ik heb nota bene binnen 3 seconden een Google hit te pakken die precies uitlegde wat ik kon gebruiken (tip: als je niks van batch files weet, dan haal je dat toch uit je zoek-string; misschien zijn er wel andere oplossingen voorhanden
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Drie keer zelfsFudgem schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:36:
Ik heb een topic geplaatst over het maken van een batch file met een commando erin waarmee ik alle openstaande vensters kan sluiten. Dit topic is tot 2 keer toe door alt92 afgesloten.
Je copy-paste letterlijk exact hetzelfde, dus echte verbetering zit er niet in ondanks dat dat wel gevraagd wordt.
je hebt het over 'vensters' - vensters van wat? De Verkenner? applicatievensters?
Console vensters?
De reden dat je daarover wat meer moet nadenken is dat er verschillende manieren zijn om een 'venster' op je desktop te krijgen, en dat daardoor ook verschillende methoden zijn om ze te termineren.
maar zolang je dat niet ziet, en alleen maar dezelfde topicstart C/P'ed, dan heeft het weinig nut om het te blijven proberen.
En ik kopieerde neit exact dezelfde tekst, ik voegde toe wat jij zei dat erbij moest...
Als jij het al niet weet, hoe moet een batchfile dat dan wel weten?Fudgem schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:17:
Wat is er nu niet duidelijk aan het woord vensters? Gewoon de vensters in de taakbalk dus. Alle vensters. Hoe meot ik nu weten hoe een venster heet, gewoon alle programma's die open staan moeten afgesloten worden...
Zoekresultaten is één ding. Maar als je iets wil bereiken en het werkt niet, zeg danNu wek je de indruk dat je voor de zekerheid maar zegt dat je gezocht hebt, maar wat je dan al geprobeerd hebt en niet zou werken had je dan ook wel kunnen vertellen.
Daarmee geef je veel concreter aan wat de bedoeling is dan iets vaag als een venster sluiten (welk venster? Zie hierboven voor de verschillende mogelijkheden.)Ik wil *gizmo* en *flubflub* doen maar dat lukt niet met *doodad* of *gadget*.
Ik heb gezocht naar *foobar* maar dat werkt ook niet.
Wie kan me helpen?
[ Voor 59% gewijzigd door alt-92 op 08-07-2009 15:33 ]
uit [XP] bestanden 0,1,2,3 in c:\windows\alt-92 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:45:
Het lijkt me dat je intussen wel de manieren kent (of behoort te kennen, alswel de manier kan vinden) om dergelijke bestanden zichtbaar te krijgen.
Zonder verdere informatie is dit een exercitie in futiliteiten - en voldoet je topic ook niet aan Windows Clients - Beleid.
Ik vind het vreemd dat ik hier op mijn persoonlijk kunnen beoordeeld word dat ik eigenlijk het antwoord al hoor te weten. (Ik stel geen vragen, als ik het antwoord al weet...) Als de manier 'google' bedoeld word, die is geraadpleegt en levert ook helemaal niets aan informatie op waar ik iets wijzer van wordt.
De informatie die ik verstrek is exact de informatie die er ook is, er worden in defraggler bestanden vermeld, die in de commandprompt, windows verkenner, etc, etc, helemaal ook niet te zien zijn en ze zijn ook niet zichtbaar te krijgen met methodes die ik weet. Wat niet vermeld word is, dat deze bestanden stuk voor stuk ruim een gig aan schijfruimte opslokken.
Wat mij betreft voldoet het topic WEL aan het beleid
- TopicTitel lijkt mij duidelijk
- Het gaat over Windows zelf, dus niet direct over onderliggende software (Dat onderliggende software als diagnose middel gebruikt word, zou hier niets aan moeten veranderen)
- Het probleem word kort en bondig uitgelegd met alle benodige informatie zonder fratsen.
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Ik heb even gekeken, en wat ik mis is een uitleg over wat je zelf geprobeerd hebt. Alleen zeggen "ik heb gegoogled" is nietszeggend, geef aan waarop je gezocht hebt (zoektermen etc), wat er gebeurd als je de bestanden verplaatst, etc etc.Keiichi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:59:
uit [XP] bestanden 0,1,2,3 in c:\windows\
Ik vind het vreemd dat ik hier op mijn persoonlijk kunnen beoordeeld word dat ik eigenlijk het antwoord al hoor te weten. (Ik stel geen vragen, als ik het antwoord al weet...) Als de manier 'google' bedoeld word, die is geraadpleegt en levert ook helemaal niets aan informatie op waar ik iets wijzer van wordt.
Ik ben geen moderator, maar topicstarts van een paar regels suggereren niet al te veel inzet. Gewoon aangeven wat je allemaal al gedaan hebt, dan is het ook zichtbaar dat je moeite hebt gedaan
Mja, het is imo meer de manier waarop je je profileert op dit forum. Ik vermoed dat IEF het topic sluit alvorens het gigantisch uit de klauwen kan lopen. Niet CAIWAY specifiek, maar meer ook richting de users.MeTheOne2008 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:07:
Ik heb wel een opmerking over moderator IEF , deze beweert dat hij van alles weet, maar hij weet niks, en bemoeit zich met de discussie of een provider zoals caiway juist handelt. Hij vindt dat de topic maar gesloten moet worden , omdat er teveel kritiek op Caiway is, lekker censuur beleid als je het mij vraagt , je zou bijna denken dat hij betaald wordt door Caiway om de topic te sluiten. I.i.g. vind ik IEF een incompetente moderator en verzoek ik het topic weer te openen.
Alles wat jij hier post betreft CAIWAY klaagtopics, en dat kan wel eens vervelend worden.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Gratis tip: je zit in het verkeerde forumdeel. Dit is software, geen internetten en netwerken. Het is ook verstandig om Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! door te lezen, en contact op te nemen met IEF via DMMeTheOne2008 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:07:
Ik heb wel een opmerking over moderator IEF , deze beweert dat hij van alles weet, maar hij weet niks, en bemoeit zich met de discussie of een provider zoals caiway juist handelt. Hij vindt dat de topic maar gesloten moet worden , omdat er teveel kritiek op Caiway is, lekker censuur beleid als je het mij vraagt , je zou bijna denken dat hij betaald wordt door Caiway om de topic te sluiten. I.i.g. vind ik IEF een incompetente moderator en verzoek ik het topic weer te openen.
Valt het je ook op dat je hier al tien keer zoveel info geeft als dat je in je topicstart hebt staan?Keiichi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:59:
De informatie die ik verstrek is exact de informatie die er ook is, er worden in defraggler bestanden vermeld, die in de commandprompt, windows verkenner, etc, etc, helemaal ook niet te zien zijn en ze zijn ook niet zichtbaar te krijgen met methodes die ik weet. Wat niet vermeld word is, dat deze bestanden stuk voor stuk ruim een gig aan schijfruimte opslokken.
Mij namelijk wel
Kom op zeg, ik volg dat topic ook (en al je vorige 'booo evil caiway' topics). Het handje vol mensen dat er post zijn toevallig dan ook nog 'anti' caiway en daaruit maak jij op dat er 'teveel kritiek' is op Caiway?MeTheOne2008 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:07:
Ik lees alleen maar geklaag en oplichterspraktijken van jou kant, totaal niet beargumenteerd en je vind het dan raar dat het topic gesloten wordt? Er was helemaal geen discussie en met zulke uitspraken richting een moderator maak je het enkel erger.
Het was trouwens al de 3rde waarschuwing in het topic, ook voorgaande topics.
ik deel trouwens de mening dat het topic dicht moest
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2009 11:37 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ga er stiekem vanuit dat er wel aangenomen kan worden dat ik wel wat moeite er al ingestoken hebalt-92 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:29:
[...]
Valt het je ook op dat je hier al tien keer zoveel info geeft als dat je in je topicstart hebt staan?
Mij namelijk wel
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Moet je niet doen. Er zijn namelijk veel luie mensen die net doen alsof ze gezocht hebben, en juist door aan te geven wat je gedaan hebt, kun je dat voorkomen. Ook voorkom je dat mensen oplossingen gaan suggereren die je al geprobeerd hebt. Altijd een volledige startpost maken, daar heb je zelf ook het meeste aanKeiichi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:48:
Ik ga er stiekem vanuit dat er wel aangenomen kan worden dat ik wel wat moeite er al ingestoken heb