Software om remote mijn video's te kijken

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
Ik kan neit op de term komen hiervoor. Ik heb thuis op mijn pc media staan(films muziek tv shows etc). Is er een soort software die een webpagina (webapp) maakt die ik bijvoorbeeld bij een vriend kan openen zodat ik al mijn muziek en films toch kan openen?

Ik heb geklooit met VLC, want die moet dit kunnen. Ik krijg alleen geen beeld en de handleiding voor streamen is voor oudere versies, kan hier ook geen touw aan vast kan knopen. Het is eigenlijk dus een soort webbased media center. Bestaat dit?

Ik heb al gegoogled maar Webguide heb je media center voor nodig en dat heb ik niet. Ik ga niet aan de gang met MediaPortal, want daar heb ik het gewoon niet zo op. (heb al eens een dag lopen worstelen tot ik XBMC zag). Het moet eigenlijk gewoon bijna een tray icon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De term die je zoekt is waarschijnlijk "streaming" voor zowel video als audio. Shoutcast kan/kon dat (ooit eens naar gekeken).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
gambieter schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:25:
De term die je zoekt is waarschijnlijk "streaming" voor zowel video als audio. Shoutcast kan/kon dat (ooit eens naar gekeken).
Shoutcast is toch dokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Coeluh schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:26:
[...]

Shoutcast is toch dokken?
Google is toch zoeken?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 15-09 12:09
Winamp remote (beta) al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je daar een probleem mee hebt, dan kun je met de term "shoutcast" gaan zoeken naar gratis alternatieven :) . Maar waarom ga je niet eerst kijken of het wel betaald is, of dat je alleen betaald voor bepaalde mogelijkheden?

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 11-01-2009 16:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
MEN-O schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:29:
Winamp remote (beta) al geprobeerd ?
Dat werkt heel fijn! Erg bedankt. Topic mag dicht wat mij betreft. Je kan zelfs de codec kiezen zodat je subjes hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zoiets had je toch makkelijk zelf ook wel kunnen vinden Coeluh. We verwachten hier van onze gebruikers toch wel wat meer inzet. Zie ook Het algemeen beleid.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.