[Vista x64]winlogon.exe wanted!

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdadevil
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-01-2020

djdadevil

sid: 133620

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar het bestand winlogon.exe. Dit heb ik nodig omdat ik in een ander topic: [Vista x64] Windows Login "Kapot"? een probleem had met mijn desktop, ik heb hieronder het laatste stuk van mijn andere topic gekopieerd als quote:
Het is niet te geloven maar ik heb het welliswaar voor elkaar gekregen, het is werkelijk te stom voor woorden, het bleek inderdaad zoals TCP_IP al zei om de winlogon.exe te gaan (Wat ik al vermoedde zoals in mijn eerste post wel blijkt!). Wat heb ik gedaan, ik zit nu op de laptop, daar staat ook windows vista ultimate op (welliswaar 32bit en niet zoals op mijn desktop 64bit), dus nu dacht ik kopieer eens de winlogon.exe van de laptop naar de pc aangezien ik zag dat de datum van beide bestanden gelijk was... Ik start daarna opnieuw op en ja hoor hij start weer gewoon door.. alleen nu loopt windows niet zoals het hoort omdat ik dus een 32bit bestand heb vervangen voor het 64bit bestand... ik denk nu dus dat als ik van dit bestand dus de Windows Ultimate NL 64bit variant krijg alles weer normaal zou moeten zijn, maar daar heb ik jullie bij nodig, ik kan nergens een winlogon.exe 64bit bestand vinden... zou een van jullie me dat misschien kunnen geven/mailen? Ik denk dat dat de overige problemen oplost. Ik weet niet of het uitmaakt dat het perse windows ultimate moet zijn, aangezien ik denk dat dit voor alle vista versies hetzelfde is! Maar als een van jullie me hiermee kan helpen ben ik weer geholpen.
Samenvattend ben ik dus op zoek naar het bestand winlogon.exe van windows Vista wat te vinden is in C:Windows/system32, enigste voorwaarde wat ik daaraan stel (anders heb ik er niks aan) is dat het een 64bits versie moet zijn! Ik denk namelijk dus dat de windows versie niet zoveel uitmaakt, mits het maar vista en 64bit is! Ik zou dit heel graag willen hebben, ofwel als download ergens op internet (gratis wel uiteraard!) ofwel per mail (op **** (dit adres verwijder ik in dit bericht zodra iemand me dit heeft kunnen mailen!)) all hail _/-\o_ to the one who can help me!

!!!ps: wel legitieme bestanden aub, geen malicious-/spyware crap!

Don't Stop That Body Rock, Don't Stop That Party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat ie niet op je DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
Nee, op de dvd staat zoals microsoft dat wel vaker doet 1 groot *.WIM-bestand. Dat kan je niet uitpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
Ok Thanks mannen, stop met geven van links.. geef me even tijd om het te testen, be right back..

BTW HlpDSK: Thanks maar uitpakken van 3,47gb op een laptop waar net nog geen 2,5 gb hd over is, is een beetje lastig, altough appreciate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit forum is geen verzoekdienst voor allerlei bestanden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.