Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solarman
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
univex schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:44:
[...]

Daar durf ik dus niets in te leggen, haha. Alle vakjes zijn helemaal leeg. Wel zitten er met klemmetjes lifehammers aan bevestigd. Dit heb ik ook eens van dichtbij bekeken maar ziet er vrij solide uit incl. rubber tussen de bevestiging, dus ontkoppeld en geen speling.

Maar verder dus niemand die het resoneren van deurpanelen herkend?
Hier Canton geluidssysteem, maar op welke sterkte of basshoogte dan ook geen resonantie in de deur.

ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)

• BGFG
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:38
elektriekert schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:58:
[...]

Een hele tijd geleden is eens de prijs voor het vervangen van de interieurfilter langsgekomen.
Dat was iets van 75€, dat vind ik dan toch wel beschamend duur voor die 2 minuten werk.

Voor het garagebedrijf natuurlijk wel een mooie marge maker
Hoe weet je dat dat 2 minuten werk is? Soms moet er nogal wat worden verwijderd, weet niet exact hoe dat bij een Enyaq zit. En wat kost het filter zelf dan?

• Floes
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
univex schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:44:
[...]

Daar durf ik dus niets in te leggen, haha. Alle vakjes zijn helemaal leeg. Wel zitten er met klemmetjes lifehammers aan bevestigd. Dit heb ik ook eens van dichtbij bekeken maar ziet er vrij solide uit incl. rubber tussen de bevestiging, dus ontkoppeld en geen speling.

Maar verder dus niemand die het resoneren van deurpanelen herkend?
Hier ook inderdaad, voornamelijk linkerzijde. Canton... Nog niks mee gedaan... Eerst zien of de airco eens wel blijft werken.

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:51
Zijn hier gebruikers die een Enyaq rijden uit, zeg 2021? 2020? En daar zo'n 100.000 km mee hebben gereden. Of gebruikers die een tweedehands wagen hebben gekocht en rond die km-stand zitten? Hoe houden de accus zich?
Mijn zoektocht naar tweedehands komt vooral 100.000 km autos tegen en ik vroeg me af hoe de ervaringen zijn.

Zijn er nog specifieke redenen om wel of niet voor 21inch wielen te kiezen?

En welke optie zou zeker niet mogen ontbreken? In de proefrit vond ik de hud erg prettig. De lane keep vond ik matig, viel regelmatig uit in het korte stukje dat ik het testte. De afstand en zelf remmen met stop en go... Waren dan wel weer een hele mooie ervaring.

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:00
tcw82 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:53:
Zijn hier gebruikers die een Enyaq rijden uit, zeg 2021? 2020? En daar zo'n 100.000 km mee hebben gereden. Of gebruikers die een tweedehands wagen hebben gekocht en rond die km-stand zitten? Hoe houden de accus zich?
Mijn zoektocht naar tweedehands komt vooral 100.000 km autos tegen en ik vroeg me af hoe de ervaringen zijn.
Geen idee. Zal enorm van laadgedrag afhangen.
Beschadigen sneller, dempt minder dus je voelt meer van oneffenheden in de wegen, minder zuinig. Wel een beetje de open deuren ;) Oh en ze zijn minder mooi (want dicht ipv open).
En welke optie zou zeker niet mogen ontbreken? In de proefrit vond ik de hud erg prettig. De lane keep vond ik matig, viel regelmatig uit in het korte stukje dat ik het testte. De afstand en zelf remmen met stop en go... Waren dan wel weer een hele mooie ervaring.
Lane keep? Bedoel je land assist of travel assist? Dat eerste is mwah, dat tweede een genot. Voor mij geen absolute must have maar wel een enorme nice to have die ik niet graag zou opgeven. Zoek in dit topic even naar deze vraag, want die komt regelmatig voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:17

Lane keep viel uit? Bedoel je dan Travel Assist of gewone LKA?

Ik zit met mijn 2020 model op 61k km helaas :9
Gekocht in 2024.
Ik heb 1 of ander show model uit Tsjechie met alles erop en eraan. Dingen waar ik niet meer zonder kan:
- HUD
- Adaptive Cruise Control, maar dat is er altijd.. toch?
- Travel Assist (Als die het doet, laatste 2 maanden blijft ie maar zeuren over handen op het stuur)
- Trekhaak
Dat is het eigenlijk.
Dingen die handig zijn als je kleine kinderen hebt:
- Klimaat bediening achter
- Elektronisch kinderslot via knopjes bij de raambediening.
- Ingebouwde zonwering

Helaas heb ik wel 21 inch wielen. Slurpt stroom in vergelijking met cryptapix.
En de drempels zijn niet om aan te voelen, zelfs niet met de adaptieve vering die erin zit.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 21:26

Hier een Enyaq iv80 uit 2021 met 80k op de teller. Accu niet gecheckt maar 100% komt nu rond de 375km soms krap 400 uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:33
Kodess schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:00:
[...]

Lane keep viel uit? Bedoel je dan Travel Assist of gewone LKA?

Ik zit met mijn 2020 model op 61k km helaas :9
Gekocht in 2024.
Ik heb 1 of ander show model uit Tsjechie met alles erop en eraan. Dingen waar ik niet meer zonder kan:
- HUD
- Adaptive Cruise Control, maar dat is er altijd.. toch?
- Travel Assist (Als die het doet, laatste 2 maanden blijft ie maar zeuren over handen op het stuur)
- Trekhaak
Dat is het eigenlijk.
Dingen die handig zijn als je kleine kinderen hebt:
- Klimaat bediening achter
- Elektronisch kinderslot via knopjes bij de raambediening.
- Ingebouwde zonwering

Helaas heb ik wel 21 inch wielen. Slurpt stroom in vergelijking met cryptapix.
En de drempels zijn niet om aan te voelen, zelfs niet met de adaptieve vering die erin zit.
In mijn zoektocht kwam ik erachter dat acc niet de standaard is ><

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl

Sinds een maandje nu een enyaq in bezit uit 2021 met 119k op de teller. Auto is top, accu niets op aan te merken (is een 80). Heb een first edition dus rijk uitgerust. Mis alleen de HUD en pano dus kan daar niet over meepraten. Voor mij een must have zijn de trekhaak, electrische achterklep, acc en matrix koplampen. De rest is een leuke extra. Oja heb de 19 inch wielen welke ik graag wilde. Zijn betaalbaarder qua banden en stoeprand veiliger :)

©2004

• tcw82
@cryptapix
Lane keep of travel assist ..
Ik weet eigenlijk niet wat wat is.

Op de hud zie ik twee parallelle lijnen die soms oranje soms groen, vooral binnen bebouwde kom. Als je op een glooiende weg niet stuurt gaat hij bij de randen de auto terug naar het midden dirigeren. Dat lijkt me lane keep?
Als je op adaptief cc rijdt en de auto voor je stopt, stopt jij ook. Dat lijkt me trafic assist?
Ook zag ik op de hud een groen streepje onder de auto voor me.

Die optie voor het binnen de lijntjes corrigeerde me een aantal keer netjes en bij een derde (expres veroorzaakt, door niet sturen) situatie kwam er geen correctie en moest ik zelf bijsturen.

Die wielen zijn echt gigantisch, die 21.
De kleinere wielen leken me ook prettiger. De verkoper heeft volgens mij een auto (mogelijk meerdere) staan met de kleinere wielen. Zou dat een gekke vraag zijn? De 21inchers zijn wel helemaal schade vrij.

[ Voor 16% gewijzigd door tcw82 op 11-09-2025 21:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@hk12nl Als je trouwens een First Edition hebt, dan heb je een eerste eigenaar gehad die 19" heeft gemonteerd. Een First Edition heeft namelijk 21" standaard. De head-up display en het panoramadak zijn onderdeel van het High pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 14:09
BGFG schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:52:
[...]

Hoe weet je dat dat 2 minuten werk is? Soms moet er nogal wat worden verwijderd, weet niet exact hoe dat bij een Enyaq zit. En wat kost het filter zelf dan?
Zie YouTube ;)
Bosch filter is 26€ bij winparts

• tcw82
J0YR1D3R schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:11:
@hk12nl Als je trouwens een First Edition hebt, dan heb je een eerste eigenaar gehad die 19" heeft gemonteerd. Een First Edition heeft namelijk 21" standaard. De head-up display en het panoramadak zijn onderdeel van het High pakket.
Er zit 21 onder de beoogde auto. Het is een first edition "high" inderdaad.

Mijn huidige auto heeft ..16 denk ik. Met flinke wangen. Lekker comfi. :)

Morgen maar eens bellen met wat meer vragen. O.a. over de software, wat is de meest up to date versie voor een 2020 auto? Ergens had ik gelezen dat er geen updates meer kwamen voor de id4 van die leeftijd, geldt dat ook voor de Enyaq?
En ik heb nog geen soh cijfers gehad, die kunnen ze vast ook even opsnorren/testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
@tcw82 Ik heb ook zo’n first edition high. Versie 3.7 3.8 is de meest up-to-date versie.

[ Voor 5% gewijzigd door JanHenk op 12-09-2025 09:46 . Reden: foutje ]

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptapix
tcw82 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:41:
@cryptapix
Lane keep of travel assist ..
Ik weet eigenlijk niet wat wat is.

Op de hud zie ik twee parallelle lijnen die soms oranje soms groen, vooral binnen bebouwde kom. Als je op een glooiende weg niet stuurt gaat hij bij de randen de auto terug naar het midden dirigeren. Dat lijkt me lane keep?
Als je op adaptief cc rijdt en de auto voor je stopt, stopt jij ook. Dat lijkt me trafic assist?
Ook zag ik op de hud een groen streepje onder de auto voor me.

Die optie voor het binnen de lijntjes corrigeerde me een aantal keer netjes en bij een derde (expres veroorzaakt, door niet sturen) situatie kwam er geen correctie en moest ik zelf bijsturen.

Die wielen zijn echt gigantisch, die 21.
De kleinere wielen leken me ook prettiger. De verkoper heeft volgens mij een auto (mogelijk meerdere) staan met de kleinere wielen. Zou dat een gekke vraag zijn? De 21inchers zijn wel helemaal schade vrij.
Het automatisch afstand houden en stoppen op adaptive cruise control heeft niets met lane assist of travel assist te maken.

Lane assist is een wat domme versie van travel assist. Lane assist houdt je binnen de lijnen, maar als je niet stuurt, ben je net een tennisbal die van de ene naar de andere lijn stuitert. Lane assist grijpt pas in bij het bereiken van de lijn. Travel assist houdt je heel mooi strak binnen de lijnen, stuurt door bochten (natuurlijke bochten, geen kruisingen ;)) Travel assist stuurt dus continue lichtjes bij waar dat nodig is; je raakt de lijnen niet. De groene lijnen geven aan dat travel assist aan staan en ‘locked’ is op die lijnen. Dat het soms niet werkt herken ik niet. Althans niet op wegen met belijning :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGFG
  • Laatst online: 07:38
cryptapix schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:28:
[...]

Het automatisch afstand houden en stoppen op adaptive cruise control heeft niets met lane assist of travel assist te maken.

Lane assist is een wat domme versie van travel assist. Lane assist houdt je binnen de lijnen, maar als je niet stuurt, ben je net een tennisbal die van de ene naar de andere lijn stuitert. Lane assist grijpt pas in bij het bereiken van de lijn. Travel assist houdt je heel mooi strak binnen de lijnen, stuurt door bochten (natuurlijke bochten, geen kruisingen ;)) Travel assist stuurt dus continue lichtjes bij waar dat nodig is; je raakt de lijnen niet. De groene lijnen geven aan dat travel assist aan staan en ‘locked’ is op die lijnen. Dat het soms niet werkt herken ik niet. Althans niet op wegen met belijning :)
Ik vind laneassist helemaal niks. In mijn vorige Enyaq laten omprogrammeren dat ie altijd uit blijft, in plaats van iedere keer weer aan als je start. Ik heb nu een andere Enyaq, tijdelijk, tot de nieuwe er is. Deze heeft helaas geen travel assist, wat ik echt altijd gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptapix
BGFG schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:37:
[...]

Ik vind laneassist helemaal niks. In mijn vorige Enyaq laten omprogrammeren dat ie altijd uit blijft, in plaats van iedere keer weer aan als je start. Ik heb nu een andere Enyaq, tijdelijk, tot de nieuwe er is. Deze heeft helaas geen travel assist, wat ik echt altijd gebruik.
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Mijn auto werd afgeleverd met een verkeerd stuur waardoor ik geen TA had (vast nog wel een post van mijn verhaal over te vinden hier, heeft heel wat voeten in de aarde gehad). Ik had toen alleen lane assist en ik vind dat zo vervelend. Ik stuiterde van links naar rechts, alles trilde hard en de ingrepen waren veel te resoluut. Voor mijn gevoel moest ik zelf nog beter sturen dan met een auto zonder al deze technische snufjes. Ik ben blij dat ik inmiddels een werkende TA heb. Echt een verademing. Zeker op snelwegen en lange afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
De informatie van jullie als ervaringsdeskundige is bijzonder waardevol tot nu toe. Dank daarvoor.

De proefgereden auto heeft de oranje lijntjes, daarmee lijk ik te kunnen afleiden uit de openingspost dat het hiet om TA zou moeten gaan. De spec lijst suggereert dat ook, al suggereert dit ook dat er zowel 19 als 21 inch wielen op de auto zitten/geleverd worden :? en in dezelfde speclist wordt naast Traffic Assist ook Lane assist genoemd. Waarschijnlijk zat het probleem tussen het stuur en de stoel....en heb ik de verkeerde systemen aangezet met verwachtingen passend bij een ander systeem.

Opladen lijkt maar tot 50kw te kunnen, kan je dat laten vergroten als de auto al geleverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
J0YR1D3R schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:11:
Leuk om te weten. Thx. Ben ik erg blij met die eerste eigenaar. Zitten nu mooie zwarte velgen onder.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
JanHenk schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:24:
@tcw82 Ik heb ook zo’n first edition high. Versie 3.7 is de meest up-to-date versie.
Ik draai inmiddels 3.8 :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
Ok, hoe werkt dat precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
tcw82 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:42:
[...]

Ok, hoe werkt dat precies?
Je krijgt op een gegeven moment een melding dat er een update klaar staat. Je kan dit niet versnellen. Moet zeggen dat ik niet veel verandering merk dus 3.7 is ook prima.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Oh ja, ik ook 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:17
tcw82 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:18:
De informatie van jullie als ervaringsdeskundige is bijzonder waardevol tot nu toe. Dank daarvoor.

De proefgereden auto heeft de oranje lijntjes, daarmee lijk ik te kunnen afleiden uit de openingspost dat het hiet om TA zou moeten gaan. De spec lijst suggereert dat ook, al suggereert dit ook dat er zowel 19 als 21 inch wielen op de auto zitten/geleverd worden :? en in dezelfde speclist wordt naast Traffic Assist ook Lane assist genoemd. Waarschijnlijk zat het probleem tussen het stuur en de stoel....en heb ik de verkeerde systemen aangezet met verwachtingen passend bij een ander systeem.

Opladen lijkt maar tot 50kw te kunnen, kan je dat laten vergroten als de auto al geleverd is?
LKA kan ook oranje lijntjes tonen als je afdwaalt.
TA dan zijn ze recht en groen en dan houdt hij het allemaal zelf bij, voordat je de lijn over gaat.
TA activeer je met een knop op het stuur aan de rechterkant met ;het icoontje van een stuur.

Weet je zeker dat hij maar tot 50kW oplaad? Die van mij uit 2020 doet gewoon 150kW+.
Ja je kan altijd later de upgrade kopen, maar meestal is dat al gedaan.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
tcw82 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:18:
Destijds was 125 of 135 kW een optie, al weet ik niet of het een optie of standaard was op de First Edition High, maar goed. Desondanks, hebben alle auto's die de optie niet hadden en werden geüpdatet naar ME3 dat niet standaard gekregen met die update?

Hoe zat het ook alweer...

Edit, volgens deze pagina niet.

Ik zou het even testen met de beoogde auto, dan weet je het snel genoeg.

[ Voor 14% gewijzigd door JanHenk op 12-09-2025 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:43
Zijn hier gebruikers die een Enyaq rijden uit, zeg 2021? 2020?
Hier een tweede hands 60 uit '21. Met 60k gekocht en nu op 82k. Volgens carscanner had ik bij 60k 54,5kW capaciteit en nu 53,5kW. Al schommelt dat wel.
Ik gebruik snelladen alleen op vakanties en verder altijd 20/30 - 80%.

Opties die ik niet zou willen missen zijn matrix led, op donkere buitenwegen toch fijn zoveel licht. Keyless entry/close. Trekhaak, zeker omdat het echt duur is als latere optie. En misschien toch wel die gelijkvloerse kofferbak met berging eronder, al is dat geen dealbreaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51

HaTe

haat niet

Ik heb een ex lease first edition 80 uit juli 2021 welke bij aankoop nog een SOH van 98% had bij 112500km. Rapportje heb ik hier wel ergens gepost. Werkelijk bereik is net onder de 400 denk ik.
Fijnste opties: lederen bekleding, travel assist, trekhaak, stoelverwarming, zonneschermen achter, keyless entry, elektrische kofferbak. Heb dus geen HUD of panorama dak.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:06
Zojuist terug van een weekje Duitsland met de 2025 Enyaq Coupé (82 kWh). Voor ons de eerste keer op vakantie met een EV, en ik moet zeggen: het is me alles meegevallen. Geen moment laadstress gehad — en dat zonder enige planning of voorbereiding vooraf :+

We hebben gewoon de ingebouwde navigatie gebruikt, die automatisch laadpunten in de route meeneemt. Werkt als een tierelier, vooral omdat de software lekker snel reageert. Ik gebruik al jaren Waze, maar in de Enyaq doet de standaard navigatie het echt verrassend goed _/-\o_

Grappig genoeg hebben we de voorgestelde laadpunten onderweg eigenlijk nooit gebruikt. We stopten telkens eerder voor een eet- of plaspauze, en ik durfde het in het buitenland nog niet aan om onder de 40% acculading te komen. Dus telkens bij zo’n pauze gewoon even bijladen — werkte prima.

Sinds we terug zijn in Nederland, heeft de auto helaas wel kuren met de ingebouwde GPS. Die denkt nog steeds dat we ergens in Limburg zitten, terwijl we toch echt weer thuis in Brabant zijn. Ook de Skoda-app maakt geen verbinding meer met de auto. Ik heb het display al eens herstart door de knop ingedrukt te houden, maar dat heeft niets opgelost. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? En zo ja, wat was de oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchJackal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:03
SparksNL schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:10:
Sinds we terug zijn in Nederland, heeft de auto helaas wel kuren met de ingebouwde GPS. Die denkt nog steeds dat we ergens in Limburg zitten, terwijl we toch echt weer thuis in Brabant zijn. Ook de Skoda-app maakt geen verbinding meer met de auto. Ik heb het display al eens herstart door de knop ingedrukt te houden, maar dat heeft niets opgelost. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? En zo ja, wat was de oplossing?
Ik vrees dat je in Limburg moet gaan wonen... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cryptapix
SparksNL schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:10:
Zojuist terug van een weekje Duitsland met de 2025 Enyaq Coupé (82 kWh). Voor ons de eerste keer op vakantie met een EV, en ik moet zeggen: het is me alles meegevallen. Geen moment laadstress gehad — en dat zonder enige planning of voorbereiding vooraf :+
[…]
Grappig genoeg hebben we de voorgestelde laadpunten onderweg eigenlijk nooit gebruikt. We stopten telkens eerder voor een eet- of plaspauze, en ik durfde het in het buitenland nog niet aan om onder de 40% acculading te komen. Dus telkens bij zo’n pauze gewoon even bijladen — werkte prima.
Haha, dat spreekt elkaar wel tegen :p Maar niet onder de 40% durven komen? Tjonge. Ik stop niet eens boven de 10%. En zeker in Duitsland zijn er over het algemeen zoveel laadpalen dat je max 3-5% lading nodig hebt om de volgende snellader te halen (en als je die niet haalt is er vaak wel een 22-50kW lader in de buurt om even bij te druppelen). En dan heb ik ook nog eens een 60 waardoor ik met 10% minder ver kom dan jij met 10% in je 85.

[ Voor 11% gewijzigd door cryptapix op 12-09-2025 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:06
cryptapix schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:00:
[...]

Haha, dat spreekt elkaar wel tegen :p Maar niet onder de 40% durven komen? Tjonge. Ik stop niet eens boven de 10%. En zeker in Duitsland zijn er over het algemeen zoveel laadpalen dat je max 3-5% lading nodig hebt om de volgende snellader te halen (en als je die niet haalt is er vaak wel een 22-50kW lader in de buurt om even bij te druppelen). En dan heb ik ook nog eens een 60 waardoor ik met 10% minder ver kom dan jij met 10% in je 85.
Haha het was de eerste keer met de auto in het buitenland hé :P Laat ik het anders zeggen. Ik heb me geen enkele keer zorgen gemaakt of ik mijn eindbestemming wel zou halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
Vandaag helaas op een haar na de gewenste high first edition misgelopen.
Als alternatief heeft deze zaak nog een aantal andere, eigenlijk is alleen een niet verder benoemde versie interessant. Iets minder km.
Kan je aan een kenteken zien wat voor opties er ooit zijn gekozen, de verkoper website heb ik al meerdere fouten op gevonden, dus of er een optie opzit... Maybe yes ..maybe no ... Is daar een alternatieve route voor?
Pagina: 1 ... 89 90 Laatste

Let op:
Openbare laadpalen, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Thuis laden, laadpalen, etc. in: Thuisladen van je EV deel 2.
Meterkasten, elektra, etc. in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1.
Het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.