De melding is zeer zeker gemaakt.
Ik geef zelf al aan dat ik besef dat de vraag gemakszuchtig is; wil je me dan niet helpen? Prima, scroll je lekker verder.
Als ik dit draadje verder bekijk staat er grotere onzin op dat niet topic gerelateerd is maar waar je als mod niet op modereert blijkbaar. Duidelijk een persoonlijke voorkeur dus. Treurig
Ik geef zelf al aan dat ik besef dat de vraag gemakszuchtig is; wil je me dan niet helpen? Prima, scroll je lekker verder.
Als ik dit draadje verder bekijk staat er grotere onzin op dat niet topic gerelateerd is maar waar je als mod niet op modereert blijkbaar. Duidelijk een persoonlijke voorkeur dus. Treurig
teacher schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
Bazjuh in "Waterontharders, wat zijn jullie ervaringen?"
@Bazjuh ik heb je post even hierheen verplaatst. Om een lang verhaal kort te maken; tweakers is een (soms zwaar) gemodereerd forum, dus nee, je kan niet alles vragen. Nouja, dat kan wel, maar dan loop je soms tegen een mod actie aan. "Wie vat even het topic voor me samen want ik heb geen zin om te lezen" is niet een vraag die we hier willen zien, dus krijg je een knipje. Net als bijvoorbeeld alle "behulpzame" (maar eigenlijk stiekem commerciële) users die hun eigen merk waterontharder aanraden.
Dit is en blijft een discussie forum, en we hebben geen ambitie om een persoonlijke helpdesk te worden; het staat je vrij om lekker te googlen, te chatgpt-en, of een leverancier te bellen.
Melding maken kan bij een van de admins van dit forum.
:strip_exif()/f/image/czwab4o7o2va6a4opNIBb6zT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/77gkECtayWOIFUuX1OZLvUvQ.png?f=user_large)